Temperatura oleju podchodzi mi pod 120° Dlatego chciałem wyjąć termostat myślałem że będzie lepiej. W każdym razie wyciągnę zobaczę może czy jest ok. Chłodnica oleju czysta
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
W podstawie termostatu. Poniźej chłodnicy.
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
(at)majster129 Na podstawie lepkości wyznacza się granicę pompowalności, określa się klasę lepkości ( np.0w50), określa się parametr HTHS. W karcie charakterystyki mamy lepkość dla 100°C, 40°C, czy indeks lepkości. Tu mamy zmianę lepkości różnych olejów w funkcji temperatury: https://obrazki.elektroda.pl/1344032000_... A gęstość jest...
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika bf4l 2011. Jaki może być powód przegrzewania się? Silnik pracuje w kombajnie do owoców i przez kilka lat było ok, a w ostatnim czasie podczas pracy zaczyna się przegrzewać. Silnik nie ma nawet 2000h. Chłodnica czyszczona, filtry wymieniane, olej tak samo. Co może być powodem? Termostat oleju czy jakieś inne występowały...
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Napraw to ogrzewanie. Nie kombinuj. Termostat sprawny? Zawór ogrzewania otwiera się do końca? Zawory ciśnieniowe i spływowy sprawne? Jak już napisałem wyżej, nagrzewnica podczas kiedy wyłączony jest wentylator nagrzewa się dość pokaźnie. Wychładza się w parę sekund od włączenia went. Podejrzewałem już zawór ogrzewania - otwiera się wg mnie poprawnie...
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
Rozważę ta przekładkę. Dzisiaj dowiedziałem się czegoś ciekawego a mianowicie że może być to tez wina wtrysków gdyż mogą dawać za duzo paliwa i może sie silnik przegrzewać. Przyznam że pierwsze słyszę. Czy to faktycznie jest możliwe?
ta maź to w szczegulnosci na gazie normalka jezeli uszczelka pod glowica to albo masz olej w wodzie albo wode w oleju jescze weze od wody robia sie twarde ta maz wytwarza sie przez roznice temperatur. odnosnie odlaczonej kostki to morze rzeczywiscie przez przypadek auto nie jest pierwszej mlodosci i jak wiesz kostka jest zabezpieczona zeby nie spadla...
Witam, mam taki problem i nie wiem czy jest to powód do obaw. Mianowicie gdy stoje w korkach to temperatura wzrasta do okolo 95 stopni, a nastepnie spada. (domyslam sie, ze zalacza sie wentylator). Problem w tym ze dzieje sie to za szybko i nawet gdy na dworze jest zaledwie 10stopni ciepla. Dawniej ten problem sie nie pojawial, albo pojawial jedynie...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
Na szczescie nic nie cieknie. Te zacieki to po prostu brud z kilku lat uzytkowania. Wczoraj rozebrałem pompy - w jednej duzo "kłaczków", w drugiej kawełek filizanki. Po złożeniu w całość wydajności mycia sie poprawiła. Co do grzania to otworzyłem instrukcje i w programach 50 i 60 jest mycie wstepne bez grzania :D. Poczekałem do drugiego nalewania wody...
Witam. Posiadam Golfa 4 1.6 Sr benzynka bez gazu. Po wymianie Termostatu zaczely sie problemy , mianowicie auto zaczelo duzo palic i kopcic na bialo. Rano jak odpala jest ok, dopiero po paru kilometrach gdy silnik sie rozgrzeje zaczyna kopcic i czuc strasznie benzna. dodam ze mocy nie traci ani nie przerywa. jest zalozona nowa glowica (zakladana jeszcze...
Witam. Niedawno nabyłem kompresor spalinowy Demag SC40 DS2 z silnikiem Deutz F3L1011. Kompresor pompuje, ale temperatura oleju sięga prawie 120. Wentylator na śrubie pracuje,, nie czyściłem tej dużej chłodnicy co jest z przodu. Dziś niedziela więc odpuściłem. Co mnie jeszcze zaniepokoiło: na wyjściu jest jeszcze mała chłodniczka. Przechodzi przez nią...
Na tym to polega. Sterownik daje znać, że potrzebne jest ciepło w pomieszczeniu, rusza palnik i pompa danego obiegu. Sterownik(termostat) uzna ,że jest ciepło-stop dla palnika i pompki. Przy kotle bez modulacji płomienia palnika właściwie nic więcej nie można zrobić. Zastanawiałeś się nad powietrzną pompą ciepła?. Ostatnio realizowałem takie projekty,...
Dodatkowo dzisiaj wyłączyła się z powodu przegrzania , gdzie w lato przy duzo wiekszych temperaturach nie było takiego zjawiska. Zastanawiam się czy coś sie w niej nie skonczyło ? Przyczyn przegrzania może być co najmniej kilka zaczynając od najprostszej : 1. utrudniony przepływ powietrza przez sprężarkę i chłodnicę -zapchane wloty na obudowie, zasyfiona...
DAF xf105 460 2010r automat. Witam wszystkich-od dluzszego juz czsu borykam sie z wysoka temperaturą na wskazniku plynu chłodniczego. Jazda po płaskim wszystko cacy wskaznik w pionie, jak tylko temp. Na zewnątrz podskoczy do 24-26c wskaznik notorycznie wędruje na drugą połowę zegara , pare dni temu 24t ładunku lekkie górki 30c na zewnątrz wskazówka...
Jestem uzytkownikiem c 360 3p powodem gotowania czynnika chlodzacego jest zazwyczaj duszenie przepływu przez termostat osobiscie w lecie wyjmuje go i nawet przy ciezkich pracach w najwieksze upaly wskazowka temperatury nie przekracza 2/3 zakresu zielonego nastepnym powodem jest zbyt slabo napiety pasek napedzajacy kompresor wentylator i pompe wody co...
Spruboj poszperac w internecie i poczytaj jak powinien wygladac proces nagrzewania si esilnika. To ci duzo pomoze. Kolejna sprawa to zwroc uwage na to. czy w ukladzie, w zbiorniczku nie tworza sie babelki powietrza. Istnieje takze ryzyko dmuchnietej uszczelki pod glowica. Sprawdz jak wyglada plyn chlodniczy i zajzyj na bagnet oleju zanim odpalisz rano....
Witam panowie ponownie. Widzę, że toczy się tutaj dyskusja odnośnie wersji silnika. Co do silnika to na bloku silnika pod kolektorem wydechowym lub ssącym(nie mam go przy sobie wiec dokladnie nie powiem) jest wyraźny napis 115C i wedle mnie jest to oryginalny silnik fiata 125p ze względu na fakt, że ma zainstalowaną oryginalną pompę wody wraz z termostatem(pionowym),...
Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Jak się to objawia? Auto się gotuje? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest Po pierwsze to zapoznaj się z instrukcją obsługi - wskaźnik temperatury oleju to bywa w samochodzie ciężarowym, autobusie, maszynie budowlanej....
no to jestem po wymianie termostatu i co teraz poprawilo sie cos ?? co zostalo do poprawy ?? i jeszcze jedno pytanie czy na 10tys km pol litra oleju to duzo ?? ile bierze calkiem zdrowy silnik ?? zalewam go polsyntetykiem mobil 1 STATYCZNE 000 http://img360.imageshack.us/img360/7091/... 003 ---> :) http://img230.imageshack.us/img230/8030/...
Skoro wlałem 10 litrow do pustego zbiornika i wyjezdzilem znow do zera to co za roznica czy wleje wiecej tym sposobem ? Benzyne tez w oczach pochlaniał , teraz juz nie czuc paliwa a wczesniej bylo czuc jak na benzynie odpalałem. Na razie ciezko mi cokolwiek stwierdzic bo wciąż jeżdże .Poprzedni blok byl pekniety. Błąd ma tylko jeden ale to juz wczesniej...
Ja slyszalem ze jak sie jezdzi na oleju to jest zapach jak by ktos placki ziemniaczane robil Oczywiscie tak jest i im zimniejszy OR podawany do pompy tym intensywniejszy jest zapach, momentami az gryzacy w gardle i przy zwiekszonych obrotach silnika moze pojawic sie niebieskawy dym ktory jest specyficzny dla niedogrzanego OR. Jednak gdy podawany jest...
pozwolcie ze dodam swoje 3 grosze. -Jesli chodzi o gaznik to kol DOHC (o ile sie nie pomylilem) slusznie zauwazyl ze gaznik powinien byc nadcisnieniowy zwykly gaznik nie wytwozy mieszanki nie zadziala (poytrzebuje podcisnnienia z cylindrow) -Jesli chodzi o skrzynie biegow musial bys miec druga zrobiona na ideal bo skrzynka z luzami bedzie powodowac...
ja mam silnik forda 3.0 v6 12 zaworowy i ze spalaniem mam tez cos podobnego na trasie wynosi ok.10 l jak nie deptam w mieście pali 20-25 l benzyny na gazie bylo duzo lepiej do 16 l w miescie .w moim przypadku w trakcie gdy silnik jest zimny niekopci jak sie zagrzeje zaczyna lykac takie ilosci oleju ze glowa boli ok 1l na 100km mechanik mi sciagnął uszczelki...
Witam wiem, że postów na ten temat było pełno ale każdy jest podobny i objawy zawsze się czymś różnią więc zakładam nowy temat. samochod: Astra II 2001 1.7 DTI Isuzu 2 miesiący temu przestało mi działać ogrzewanie, więc pojechałem do kolegi mechaniki i okazało się że nie mam płynu w chłodnicy ..dolaliśmy i po przejechaniu ok. 200km znowu go ubyło bardzo...
silnik deutz termostat oleju deutz termostat deutz oleju
zakodować kanał ekspres delonghi alarmy logitech wingman
sharp lodówka lampy miniaturowe
Excel: Zera zamiast pustych komórek po wklejeniu łącza Przekładnia pasowa: Zmiana mocy z 1 HP na 4 HP