Temperatura oleju podchodzi mi pod 120° Dlatego chciałem wyjąć termostat myślałem że będzie lepiej. W każdym razie wyciągnę zobaczę może czy jest ok. Chłodnica oleju czysta
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika bf4l 2011. Jaki może być powód przegrzewania się? Silnik pracuje w kombajnie do owoców i przez kilka lat było ok, a w ostatnim czasie podczas pracy zaczyna się przegrzewać. Silnik nie ma nawet 2000h. Chłodnica czyszczona, filtry wymieniane, olej tak samo. Co może być powodem? Termostat oleju czy jakieś inne występowały...
(at)majster129 Na podstawie lepkości wyznacza się granicę pompowalności, określa się klasę lepkości ( np.0w50), określa się parametr HTHS. W karcie charakterystyki mamy lepkość dla 100°C, 40°C, czy indeks lepkości. Tu mamy zmianę lepkości różnych olejów w funkcji temperatury: https://obrazki.elektroda.pl/1344032000_... A gęstość jest...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Chłodnice zwłaszcza typu baranek ( patrz rysunek, który wstawiłem poz. 99) lubią pękać jak nie są zamocowane i zdarza się, że ktoś później montuje taką bez termostatu, bo jest tańsza o 60%. Ta pokazana na tym rysunku jest bez termostatu, ale pokazałem ci na innej jak ten termostat wygląda. Bo było parę typów chłodnic i w Almmanie były właśnie baranki...
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
Witam. Niedawno nabyłem kompresor spalinowy Demag SC40 DS2 z silnikiem Deutz F3L1011. Kompresor pompuje, ale temperatura oleju sięga prawie 120. Wentylator na śrubie pracuje,, nie czyściłem tej dużej chłodnicy co jest z przodu. Dziś niedziela więc odpuściłem. Co mnie jeszcze zaniepokoiło: na wyjściu jest jeszcze mała chłodniczka. Przechodzi przez nią...
silnik deutz termostat oleju termostat deutz deutz termostat
gasną światła skoda fabia antena kierunkowa telewizji regulator ciśnienia renault
prostownik automatyczny schemat prostownik automatyczny schemat
Sprężarka klimatyzacji Sanden Denso – skutki odłączenia zaworu ECV, brak chłodzenia auta Odwrócony obraz kamery cofania w radiu Android - jak naprawić?