Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Ja robię test tylko podczas rozruchu. Jak puszcza wtryskiwacz/e to jest utrudniony start.
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Trzeba zrobić test przelewowy wtryskiwaczy. Cykanie wtryskiwaczy nie ma znaczenia.
Magir co to jest test przelewowy wtryskiwaczy to ja wiem i nie muszę o tym czytać w necie bo robię to na co dzień. Ty natomiast jako dziecko internetu coś gdzieś przeczytałeś i pakujesz wszystko do jednego worka. TEST PRZELEWOWY WTRYSKIWACZY ROBI SIĘ PRZY COMMON RAILU A NIE PRZY ZWYKŁYCH WTRYSKIWACZACH TDI Z POMPĄ WTRYSKOWĄ JAKIE SĄ W TEJ BORZE.
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Takie wyniki ze sprawdzenia wtryskiwaczy https://obrazki.elektroda.pl/5154944500_... https://obrazki.elektroda.pl/8497889900_... https://obrazki.elektroda.pl/3842354000_... https://obrazki.elektroda.pl/4997321400_... https://obrazki.elektroda.pl/7539228600_...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Dodatkowo sprawdziłem korekty .....chyba też wyszły dobrze.
Witam, czy mógłbym prosić o analizę wyników jak na zdjęciu ? chodzi mi bardziej o różnicę pomiędzy poszczególnymi wtryskami, wtryski są po regeneracji w znanym autoryzowanym zakładzie, czy powinna być taka różnica ? Silnik po rozgrzaniu często musi być kręcony kilka razy bo niby załapuje od razu ale od razu gaśnie, wyrażnie odczucie jest takie jakby...
80ml w ciągu 2-3 minut. Czyli zostaje stary wtrysk. Wtrysk który założyłem był używany. Co oznacza jesli wtrysk ma dobry test przelewowy a dużą korektę prawie -3? Cylinder jest w porządku bo na starym wtrysku korekcja w granicach 1.
Witam, pacjent Opel Astra H 1.7 CDTI. Robiłem test przelewowy i nie do końca wiem, czy wtryski są dobre, czy do wymiany. Dodam, że test trwał 10 minut. Poniżej zdjęcia. Proszę o pomoc.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Tu zobacz.
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
Istnieje jednak poważniejszy problem, w aucie po dłuższej jeździe (około +30 km, mniej jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Podejrzyj na komputerze przy jakich warunkach następuje pojawianie się błędu - zazwyczaj można to odczytać "rozwijając błąd" - tzw. "wartości zamrożone" z angielskiego. Nie wiem, z jakiego...
Czy dobrze pamietam, ze cylindry we francuzach liczy sie od skrzyni? Tak, liczy się od koła zamachowego, nie od rozrządu. Czy pamięć mnie nie myli, że cały czas miałeś kłopoty z 4 cylindrem? Mimo więc zamiany wtryskiwaczy 1 i 4 bardzo wysoka korekcja 140% nadal utrzymywała się na 4 cylindrze. Owszem, oznacza to spadek kompresji w cylindrze nr 4, ale...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
Dzięki domex32 za konkretną odpowiedź. Czy wiesz jaka powinna być wielkość przelewów przy sprawnych wtryskach?? Równa. Dla ciebie bodajże nie więcej jak 20ml na wtrysk na rozgrzanym silniku na 60 sekund wolnych obrotów.
Dzień dobry Od kilku miesięcy walczę z trudnym odpalaniem mojej Astry G 1,7CDTI (silnik Z17dtl, przebieg 260 tkm). Bez względu na to, czy silnik jest zimny, czy ciepły, czy to lato, czy listopad - odpala tylko z nogą na gazie. Komputer błędu nie pokazuje, filtr paliwa wymieniony wraz z oringami na przewodach paliwowych przy obudowie filtru - ale nic...
Witam, potrzebuję pomocy. Pacjent Berlingo 2010 r., 1,6 8V HDi, 90 KM. Problem polega na tym, że wywala błąd układu paliwowego. Został wymieniony czujnik/regulator ciśnienia — wartości się ustabilizowały, lecz korekta wtryskiwacza nr 1 sięga pod obciążeniem na ponad 3,2; na postoju ma -0,7 i tu, czy będziemy gazować czy nie, wartość dochodzi maksymalnie...
witam kolegów, mam problem z CR, test przelewowy pokazał ,że wszystkie wtryski dają tę samą wartość przelewowa , jak powiedział mechanik z uwagi na zawyżona wartość przelewu wszystkie wtryski są do wymiany. Objawy silnika-start bez problemu silnik pracuje bardzo ładnie na wolnych obrotach, gdy temperatura sięga 80 stopni zaczyna falować prędkość obrotowa...
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Test przelewowy wtryskiwaczy zrób i pewnie się dowiesz.
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Ale po co? Nadmierne dbanie szkodzi. Jeżdżę królową lawet (laguna 1.9 dci 2005) i oprócz oczywistych problemów, nie ma żadnych z układem wtryskowym. Auto ma prawie 400tys przebiegu, dobre 250tys nakręciłem sam. Nigdy nie lałem żadnych dodatków, jeżdżę na ukraińskim paliwie i nic się nie dzieje. Ostatnio robiłem test przelewowy wtryskiwaczy i wszystkie...
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Witam, Niedawno zakupiłem dla żony Clio III 1.5DCI 86kM z 2009r z przebiegiem 139 tyś. km. Od niedawna zauważyłem, że podczas przyśpieszania w zakresie obrotów od 1300 do 2000 słychać z silnika metaliczne stuki. Powyżej tych obrotów ich już nie słychać. Na wolnych obrotach też nie. Są bardziej słyszalne gdy silnik się rozgrzeje. Na komputerze brak błędów....
Jak wygląda test przelewowy wtryskiwaczy ?Jakie ciśnienie rozruchu?
Na samym początku test przelewowy wtryskiwaczy paliwa. Możliwe ze na zimnym któryś jest nie szczelny i nie osiąga odpowiedniego ciśnienia paliwa, jak podasz mu plak'a to wzrasta ciśnienie i odpala.
Diagnostyka nie polega na odczycie błedów ,bloki pomiarowe cisnienie na CR obroty walu test przelewowy wtryskiwaczy to tak na początku trzeba sprawdzić .
Rano kopci na biało , to normalne jest teraz chłodniej , skrapla się woda w wydechu a potem odparowuje , gdyby to były uszkodzone wtryski (lejące) to za tobą z wydechu wylatywał by dym jak ze statku Stefan Batory , poza tym niezależnie od temperatury był by kłopot z uruchomieniem , poza tym pisałem ci dawki korekcyjne między innymi świadczą o kondycji...
Witam, I jak udało się może rozwiązać problem ? Mam podobnego Vitka na diagnostyke. Kopci na czarno jak szalony. 1.Rozpięty wydech 2.Zrobiony test przelewowy wtryskiwaczy 3.Sprawdzona turbina 4.Wymieniony sprawdzony przepływomierz 5. Uszczelniony dolot Auto jak kopciło tak kopci, jedynie po odpięciu przepływomierza zaczyna żwawiej iść. Nie sprawdziłem...
trzeba zrobić test przelewów wtryskiwaczy Test przelewowy przy wtryskiwaczach benzynowych ... ? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Nissan Navara 2008 2,5 DCI bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu i zgaszeniu i natychmiastowym odpaleniu odpala (prawie) dobrze. Co zostało zrobione: - odczytanie kodów błędów (brak błędów) - odczytanie ciśnienia na rampie komputerem (400-1000 bar) - podłączenie fizycznego manometru do szyny i odczytanie ciśnienia (ciśnienie zgadza się z tym,...
E kłamczuszek, przy tym ciśnieniu brak "zezwolenia" na rozruch. Zrób pomiar ciśnienia i test przelewowy wtryskiwaczy ponadto sprawdzić zawór bezpieczeństwa na szynie CR.
Już był na regeneracji i czyszczeniu wtryskiwaczy rok temu, 150 od sztuki. I tak po tym mocno przy przyśpieszaniu dawał czarną zasłonę dymną. Potem zapchał się EGR (P0400), wyczyściłem, wykasowałem błąd, działał jak burza, tylko, że codziennie coraz gorzej, po 5 dniach chmura czarnego dymu, a pod małą górkę nie ma siły podjechać i to na JEDYNCE. Rozkręcam,...
U mnie problemem okazały się świece. Przy przebiegu 160 tys nie były jeszcze zmieniane świece. Co się okazało na przeglądzie wszystkie świece były spalone. Co dziwne samochód przy mrozach -15 odpalał, ale dopiero za 3 razem. Przy okazji przeglądu zrobiłem test przelewowy wtryskiwaczy oraz sprawdziłem filtr paliwa. Tutaj akurat było wszystko OK. Po wymianie...
Test przelewowy wtryskiwaczy na początek. Tam każde niedomaganie układu wtryskowego od razu wywala błąd czujnika wysokiego ciśnienia
Zrób sobie test przelewowy wtryskiwaczy i obserwuj jak menzurki będą się szybko napełniać następnym krokiem będzie wizyta w warsztacie. Pozdrawiam
Kolego zrób test przelewowy wtryskiwaczy to jest częsta przyczyna odpalania auta na zimnym silniku jeśli któryś z wtrysków przelewa to pompa ma ciężko zrobić ciśnienie odpowiednie. pozdrawiam
Test przelewowy wtryskiwaczy na gorąco zrób, bo może ciśnienia brak. Miałem kilka takich przypadków .
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy i pomiar kompresji. I tak jak kolega Pisał,pompa w baku do sprawdzenia
Witam. Jak prawidłowo zrobić test przelewowy wtryskiwaczy za pomocą 4 strzykawek i wężyków, a dokładnie chodzi o czas testu i jakie powinny być wartości przelanego paliwa ? Pozdrawiam.
Na pewno wtryskiwacze? Po zakupie robiony był test przelewowy wtryskiwaczy było oki. Teraz nie mam pewności czy to akurat wtryski. Auto odpala na jeden obrut rozrusznika nie traci mocy. Czy to jest pewne? Jeżdze i tankuje na Lotosie paliwa dynamic
Na 900 barów trzeba conajmniej 1500 obrotów silnika więc to bardzo dziwne. Pasuje jednak Clip tam jest komentarz wystapienia usterki w twoim przypadku w jakim ciśnieniu paliwa i jakie było żądane przez sterownik. Ewentualnie test przelewowy wtryskiwaczy do zrobienia.
Jeśli test przelewowy wtryskiwaczy ok,to pompa do sprawdzenia
Jak w temacie, auto postoi dobę lub dłużej to jest problem z odpaleniem. Trzeba długo kręcić aby odpalił. Po diagnostyce pojawiły się błędy P083, U1601 i P2294. Świece sprawdzone multimetrem, każda ma 5 omów. Napięcie dochodzi. W momencie grzania jest spadek napięcia na akumulatorze. Wymieniony czujnik ciśnienia w pompie i czujnik listwy CR. Niestety...
przelewowy wtryskiwaczy przewód przelewowy wężyk przelewowy
oporność głośnik kontroler monitora pomiar różnica temperatura
budowa odkurzacza elektroda zapłonowo
Wzrost oporu grzałki wodnej od 20°C do 60°C Klimatyzacja dwustrefowa: różne temperatury po stronach kierowcy i pasażera