Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Ja robię test tylko podczas rozruchu. Jak puszcza wtryskiwacz/e to jest utrudniony start.
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
A dwumasowe koło zamachowe (o ile występuje) w jakim jest stanie?
Dzięki domex32 za konkretną odpowiedź. Czy wiesz jaka powinna być wielkość przelewów przy sprawnych wtryskach?? Równa. Dla ciebie bodajże nie więcej jak 20ml na wtrysk na rozgrzanym silniku na 60 sekund wolnych obrotów.
Trzeba zrobić test przelewowy wtryskiwaczy. Cykanie wtryskiwaczy nie ma znaczenia.
Magir co to jest test przelewowy wtryskiwaczy to ja wiem i nie muszę o tym czytać w necie bo robię to na co dzień. Ty natomiast jako dziecko internetu coś gdzieś przeczytałeś i pakujesz wszystko do jednego worka. TEST PRZELEWOWY WTRYSKIWACZY ROBI SIĘ PRZY COMMON RAILU A NIE PRZY ZWYKŁYCH WTRYSKIWACZACH TDI Z POMPĄ WTRYSKOWĄ JAKIE SĄ W TEJ BORZE.
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
a moje pytanie to z jakiego powodu ten żenujący test... po tym co tu widzę to chyba z braku zajęcia. napisz że masz kłopoty z odpalaniem a nie jakieś herezje z zapałkami w tle, chociaż twoja vołowina po tym co widzę odpala bez problemu. Dodano po 2 swoją drogą jak już szukasz sobie problemu w tak zacnym autku to lepiej byś uczynił sprawdzając czy łącznik...
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Masz możliwość zrobienia testu przelewowego wtryskiwaczy?
Dzień dobry Od kilku miesięcy walczę z trudnym odpalaniem mojej Astry G 1,7CDTI (silnik Z17dtl, przebieg 260 tkm). Bez względu na to, czy silnik jest zimny, czy ciepły, czy to lato, czy listopad - odpala tylko z nogą na gazie. Komputer błędu nie pokazuje, filtr paliwa wymieniony wraz z oringami na przewodach paliwowych przy obudowie filtru - ale nic...
Wtryski zostały wyjęte, spec stwierdził że są dobre. Patrząc na filmiki jak robią test przelewowy ,to takie męzurki w 10min nie mogą napełnić. Ja po 1.5.min już miałem pełne, dla tego mnie to zastanawia. Od czego ten "spec" i na podstawie czego tak twierdzi ?
witam kolegów, mam problem z CR, test przelewowy pokazał ,że wszystkie wtryski dają tę samą wartość przelewowa , jak powiedział mechanik z uwagi na zawyżona wartość przelewu wszystkie wtryski są do wymiany. Objawy silnika-start bez problemu silnik pracuje bardzo ładnie na wolnych obrotach, gdy temperatura sięga 80 stopni zaczyna falować prędkość obrotowa...
Dodatkowo sprawdziłem korekty .....chyba też wyszły dobrze.
Witam posiadam od niedawna Focusa TDCI 2003r Mam problem z rannym odpalaniem lub odpalaniem po dłuższym postoju (ok 9 godzin). Objawy zaczęły się tuż po wymianie filtra paliwa i wymianie oleju (oryginalny FORDOWSKI) oraz co najważniejsze po mrozach jakie do nas przyszły. Zrobiłem próbę przelewową trwającą ok 3.5 minuty 1 wtrysk ok 18 mililitrów 2 wtrysk...
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Zbieżność usterki przypadkowa, choć pewnie wcześniej były objawy.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy, albo sprawdź czy osiąga ciśnienie na listwie podczas rozruchu.
Może test przelewowy wtryskiwaczy? Piszesz, że szarpie czasem, może któryś wtryskiwacz leje?
Za mało danych aby coś podpowiedzieć, zajrzyj do zbiornika paliwa- KIA/HYUNDAI mają problemy z farbą, która to łuszczy się i zatyka pompę paliwa w baku. Bez diagnostyki więcej nie pomogę. Ewewntulanie zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Test przelewowy wtryskiwaczy zrób i pewnie się dowiesz.
Silnik po rozgrzaniu często musi być kręcony kilka razy bo niby załapuje od razu ale od razu gaśnie, W tych warunkach podepnij te małe menzurki i podczas kręcenia rozrusznikiem zbadaj który wtrysk rzyga paliwem. Jak długo trwał test ?
Istnieje jednak poważniejszy problem, w aucie po dłuższej jeździe (około +30 km, mniej jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Podejrzyj na komputerze przy jakich warunkach następuje pojawianie się błędu - zazwyczaj można to odczytać "rozwijając błąd" - tzw. "wartości zamrożone" z angielskiego. Nie wiem, z jakiego...
Jak wygląda test przelewowy wtryskiwaczy ?Jakie ciśnienie rozruchu?
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
Zróbcie test przelewowy wtryskiwaczy.
Saly. To, że są tak wysokie (bo są) wyniki Twojego testu, jeszcze nie świadczy o uszkodzonych wtryskach. Żeby je prawidłowo zdiagnozować, należy wykonać test sprężania, korekcja wtryskiwaczy i dane z testu przelewowego. W tedy dopiero można mówić o stanie wtryskiwaczy. A powiedz mi, czy są jakieś oznaki, że się za wtryski wziąłeś? Źle pali, dymi, brak...
Witam --proszę zrobić test przelewowy wtryskiwaczy!!! oraz z czytać błędy z komputera
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Diagnostyka nie polega na odczycie błedów ,bloki pomiarowe cisnienie na CR obroty walu test przelewowy wtryskiwaczy to tak na początku trzeba sprawdzić .
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Na samym początku test przelewowy wtryskiwaczy paliwa. Możliwe ze na zimnym któryś jest nie szczelny i nie osiąga odpowiedniego ciśnienia paliwa, jak podasz mu plak'a to wzrasta ciśnienie i odpala.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Szybciej znajdziesz usterkę podłączając odpowiedni komputer.
Kolego prawdopodobnie cały czas masz problem z wtryskami? Trzeba wykonać ponownie test przelewowy wtryskiwaczy.
Na początek zrób test przelewowy wtryskiwaczy. W tych silnikach wtryski kiepsko się regeneruje.
Po pierwsze test przelewowy wtryskiwaczy, któryś z nich puszcza na przelew pod obciążeniem stąd brak mocy i czarna chmurka.
E kłamczuszek, przy tym ciśnieniu brak "zezwolenia" na rozruch. Zrób pomiar ciśnienia i test przelewowy wtryskiwaczy ponadto sprawdzić zawór bezpieczeństwa na szynie CR.
Na start test przelewowy wtryskiwaczy, może któryś puszcza i trzeba sprawdzić czy nie zapowietrza sie. A np po nieudanej próbie rozruchu są jakieś błędy?
Test przelewowy wtryskiwaczy na gorąco zrób, bo może ciśnienia brak. Miałem kilka takich przypadków .
Zrób sobie test przelewowy wtryskiwaczy i obserwuj jak menzurki będą się szybko napełniać następnym krokiem będzie wizyta w warsztacie. Pozdrawiam
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy i pomiar kompresji. I tak jak kolega Pisał,pompa w baku do sprawdzenia
Jeśli test przelewowy wtryskiwaczy ok,to pompa do sprawdzenia
Test przelewowy wtryskiwaczy na początek. Tam każde niedomaganie układu wtryskowego od razu wywala błąd czujnika wysokiego ciśnienia
Jaki jest przebieg auta? Zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Na pewno coś powie, dużo czasu nie zajmuje. Obstawiam, że wtryskiwacz lub dwa nie trzymają ciśnienia.
trzeba zrobić test przelewów wtryskiwaczy Test przelewowy przy wtryskiwaczach benzynowych ... ? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Albo zaworek wtryskiwacza nieszczelny. Zrób test przelewowy na gąrącym silniku.
Witam. Jak prawidłowo zrobić test przelewowy wtryskiwaczy za pomocą 4 strzykawek i wężyków, a dokładnie chodzi o czas testu i jakie powinny być wartości przelanego paliwa ? Pozdrawiam.
Kolego zrób test przelewowy wtryskiwaczy to jest częsta przyczyna odpalania auta na zimnym silniku jeśli któryś z wtrysków przelewa to pompa ma ciężko zrobić ciśnienie odpowiednie. pozdrawiam
Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Ciśnienia nie ma bo leci powrotem uszkodzonego wtryskiwacza.
A test przelewowy wtryskiwaczy jak wygląda? O ile był robiony.
Ale po co? Nadmierne dbanie szkodzi. Jeżdżę królową lawet (laguna 1.9 dci 2005) i oprócz oczywistych problemów, nie ma żadnych z układem wtryskowym. Auto ma prawie 400tys przebiegu, dobre 250tys nakręciłem sam. Nigdy nie lałem żadnych dodatków, jeżdżę na ukraińskim paliwie i nic się nie dzieje. Ostatnio robiłem test przelewowy wtryskiwaczy i wszystkie...
Witam, I jak udało się może rozwiązać problem ? Mam podobnego Vitka na diagnostyke. Kopci na czarno jak szalony. 1.Rozpięty wydech 2.Zrobiony test przelewowy wtryskiwaczy 3.Sprawdzona turbina 4.Wymieniony sprawdzony przepływomierz 5. Uszczelniony dolot Auto jak kopciło tak kopci, jedynie po odpięciu przepływomierza zaczyna żwawiej iść. Nie sprawdziłem...
kolego zrób test przelewowy wtryskiwaczy [potrzebny przyrząd],bo to typowa usterka przy za dużych przelewach. pozdro.
Robiłeś wtryskiwacze może?Albo czy te mechaniki robiły test przelewowy owych wtryskiwaczy?Ja u siebie tak miałem,po regeneracji problem zniknął.
Powinieneś zacząć od diagnostyki komp . Następnie zrobić test przelewowy wtryskiwaczy :) Nie dużo roboty a dużo można się dowiedzieć .
Test przelewowy wtryskiwaczy do zrobienia.Robiłem taki przypadek po wymianie 2 wtryskow palił od strzała.To był też ten silnik,model traffic
W całej mojej karierze nie spotkałem aby w 2,3 jtd uszkodzeniu uległ zawór na pompie, a naprawiam je codziennie, no ale tak jak piszesz diagnostyka wykaże nieprawidłowosci. Może zrób jeszcze test przelewowy wtryskiwaczy.
Na pewno wtryskiwacze? Po zakupie robiony był test przelewowy wtryskiwaczy było oki. Teraz nie mam pewności czy to akurat wtryski. Auto odpala na jeden obrut rozrusznika nie traci mocy. Czy to jest pewne? Jeżdze i tankuje na Lotosie paliwa dynamic
Proszę podać w kolejności: -wartość ciśnienia sprężania, -wynik testu przelewowego wtryskiwaczy, -wartość prądu pobieranego przez świece żarowe przy rozruchu na zimno.
[url=https://www.google.pl/search?q=test... przelewowy wtryskiwaczy A tak poza tym od jakiego czasu są te problemy, czy od kupna, jakiejś naprawy, od czasu zatankowania, mrozów ? Bo faktem jest że te auta są wrażliwe na jakość paliwa, o czym sam się przekonałem w tym roku. Jeśli...
Zleć test sprężania i test przelewowy wtryskiwaczy, bo inaczej wymienią Ci całą wiązke, sterownik a na koniec zrobią kalibracje podłokietnika
Na 900 barów trzeba conajmniej 1500 obrotów silnika więc to bardzo dziwne. Pasuje jednak Clip tam jest komentarz wystapienia usterki w twoim przypadku w jakim ciśnieniu paliwa i jakie było żądane przez sterownik. Ewentualnie test przelewowy wtryskiwaczy do zrobienia.
U mnie problemem okazały się świece. Przy przebiegu 160 tys nie były jeszcze zmieniane świece. Co się okazało na przeglądzie wszystkie świece były spalone. Co dziwne samochód przy mrozach -15 odpalał, ale dopiero za 3 razem. Przy okazji przeglądu zrobiłem test przelewowy wtryskiwaczy oraz sprawdziłem filtr paliwa. Tutaj akurat było wszystko OK. Po wymianie...
to co narazie możesz zrobić to test przelewowy wtryskiwaczy. Takie objawy jak piszesz są np. wtedy kiedy w któryms z wtrysków ulegnie uszkodzeniu góra wtrysku czyli częśc która odpowiada za ilośc paliwa które wraca badmiatem.
Przerabialem takiego pacjenta co dopiero. Jedz na diagnostyke i zobacz na cisnienie paliwa-prawdopodobnie sa wahania. Osobiscie naprawiłem układ wtryskowy i auto chodzi jak laleczka,wahan ciasnienia juz niema. Jeszcze napewno niejest trudno zrobic test przelewowy wtryskiwaczy,dowiesz sie duzo albo wszystko.
Drugi błąd spadanie cisnienia na szynie -zrób test przelewowy wtryskiwaczy bo to może być powodem .Zaworek lub zaworki wtrysków do wymiany .W tunelu nie ma żadnego czujnika .Mam takie auto.Nic tam nie usuwaj .Wykasuj błędy i zobacz jakie powrócą.Mogą to być błędy na przykład pozostałe po wypinaniu wtyczek.
Jak wygląda test przelewowy wtryskiwaczy mechanicznych?? Dodano po 3 Tak samo jak elektromechnicznych w systemach CR?
Rano kopci na biało , to normalne jest teraz chłodniej , skrapla się woda w wydechu a potem odparowuje , gdyby to były uszkodzone wtryski (lejące) to za tobą z wydechu wylatywał by dym jak ze statku Stefan Batory , poza tym niezależnie od temperatury był by kłopot z uruchomieniem , poza tym pisałem ci dawki korekcyjne między innymi świadczą o kondycji...
Dodam, że faktycznie wyświetla mi się komunikat, że tempomat uszkodzony i na kompie diagnosty pokazuje, że awaria tempomatu, ograniczenie prędkości i coś tam jeszcze. Ciśnienie na rampie sprawdzał? Test przelewowy wtryskiwaczy wykonaj.Czujnik wału i rozrządu sprawdź.
Test przelewowy wtryskiwaczy po pierwsze. Jesli chcesz sie dowiedziec prawdy o tych silnikach zajrzyj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Troche dlugie, i nieco inne objawy, ale przyczyna prawdopodobnie ta sama. Pozdr.
Przeczytałem cały ten post i moje przemyślenia są takie. Zająłbym się testem przelewowym wtryskiwaczy i testem wydajności pompy CR. Test wtryskiwaczy wszyscy dają sobie rade, ale jest jeszcze test dla pompy - odpięte elektrycznie wtryskiwacze, odpięta wtyczka z regulatora ciśnienia i zamiast regulatora wpięta do wtyczki oporność zastępcza - np. żarówka...
Zrobić test przelewowy, pewnie wtryskiwacze padły.
Na początek spróbuj podpiąć drugi akumulator na kable i zobacz czy będzie róznica. Jeśli tak - akumulator lub rozrusznik. Potem jeśli brak poprawy to masz do sprawdzenia układ wtryskowy tj. test przelewowy wtryskiwaczy oraz sprawdzenie ciśnienia paliwa podczas rozruch tj. komputer pod obd2 i sprawdzasz jak rośnie ciśnienie na listwie, przy ok 250bar...
hi wygląda na to że wtryski są do sprawdzenia na maszynie i regeneracji tu masz link do wyników wyszukiwania z goola -- https://www.google.com/search?client=ope... ja przy takich wynikach z testu przelewowego sugeruje wyjęcie wtrysków i ich sprawdzenie hi
Cześć w pierwszej kolejności zrobił bym test przełewowy wtryskiwaczy, na razie ich nie wyciagaj. Podaj wartość. Może okażą się sprawne i wina będzie po stronie pompy W tryskowej.
Witam. Pacjent, to Ford S-Max 2.0 tdci 163. Mam z nim taki problem, ze auto dostaje wibracji w okolicy 1500 obrotow, nie zaleznie od sytuacji. Najbardziej wyczuwalne jest to przy zimnym silniku i na postoju, kiedy normalnie trzesie buda ale pozniej podczas jazdy, nie zaleznie od biegu, rowniez czuc poszarpywanie przy tej predkosci obrotowej. Rowniez,...
Może zwyczajnie paliwo "schodzi". Spróbuj przed odpaleniem podpompować ręczną pompką paliwo (taka gruszka na przewodzie paliwowym), 1,9 dCi chyba ma taką pompkę, nie pamiętam na 100%, nie lubię "francuzów" :P. Jeśli proste sposoby Ci nie pomogą, pozostaje Ci mierzenie ciśnienia na listwie (jak zresztą wyżej zostało wspomniane) i test przelewowy wtryskiwaczy...
Witam, Niedawno zakupiłem dla żony Clio III 1.5DCI 86kM z 2009r z przebiegiem 139 tyś. km. Od niedawna zauważyłem, że podczas przyśpieszania w zakresie obrotów od 1300 do 2000 słychać z silnika metaliczne stuki. Powyżej tych obrotów ich już nie słychać. Na wolnych obrotach też nie. Są bardziej słyszalne gdy silnik się rozgrzeje. Na komputerze brak błędów....
Właśnie przed chwilką przeprowadziłem test przelewowy wtryskiwaczy. Zmierzyłem: 1wtryskiwacz: 76,5ml 2wtryskiwacz: 89,5ml 3wtryskiwacz: 119ml 4wtryskiwacz: 75ml Test przeprowadzałem przez 10 minut, potem za pomocą szklanej menzurki zmierzyłem dokładną ilość powracającego paliwa z każdego wtryskiwacza. Minimum to; 75ml Więc mnożąc 75ml x 1,4= 105ml -...
(at)kkknc , filtr główny zmieniony w zeszłym roku, ma niecałe 800h przepracowane. Zamówiłem już nowy ;) Wstępny całkiem świeży. Sprawdzę to paliwo na powrocie. Zastanawiałem się jeszcze nad wykonaniem testu przelewowego wtryskiwaczy. Ma to sens? Obrotów nie znam, bo nie ma obrotomierza. Na jałowych jak się dusi to kopci lekko na czarno-niebiesko. Wczoraj...
z tego co wiem to jest kilka tych czujników ciśnienia paliwa, ja wymieniłem ten od wysokiego cisnienia w pompie, jest też regulator ciśnienia. Jeśli chodzi o wtryskiwacz to raczej by samochód kopcił, a nie kopci. Nie dodałem jeszcze, że z 3 miesiące przed wizytą u mechanika sam robiłem test przelewowy i ten wtryskiwacz nie był taki zły, a wtedy bym...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Jak w temacie, auto postoi dobę lub dłużej to jest problem z odpaleniem. Trzeba długo kręcić aby odpalił. Po diagnostyce pojawiły się błędy P083, U1601 i P2294. Świece sprawdzone multimetrem, każda ma 5 omów. Napięcie dochodzi. W momencie grzania jest spadek napięcia na akumulatorze. Wymieniony czujnik ciśnienia w pompie i czujnik listwy CR. Niestety...
A pod obciązeniem w czasie jazdy jak pracuje. Bo jakby jakiś wtryskiwacz nie domagał (jesli dobrze pamiętam to tam chyba common rail był ) to powinno wyjść przy obciążonym silniku. Ewentualnie test przelewowy wtryskiwaczy powienien pokazać czy wszystkie pracują poprawnie. Obserwuj czy nie dymi bardziej niż zwykle. Noi sprawa jakości paliwa. Może z innej...
No tak tylko to jest normalne ze jak krecisz rozrusznikiem pompa powoli nabija to cisnienie potrzebne do rozruchu silnika - a ma odpalic od strzalu - dlatego proponuje ci bezkosztow wyciagnac czujniki z pompy i sprawdzic stan oringow - mozesz na probe wyciagnac wtyczke z regulatora mprop i zobaczyc czy odpali za 1 razem. Robiac test przelewowy wtryskiwaczy...
Ja bym najpierw zaślepił powrót, potem wtryskiwacze, ewentualnie można zrobić test przelewowy.
Witam, wiem że temat był poruszany na forum wiele razy ale mam pytanie odnośnie przeprowadzenia testów przelewowych poszczególnych wtryskiwaczy. Wyświetla się błąd EDC 3779. Zawór ograniczający ciśnienie na listwie CR szczelny. Test przyśpieszania nie wskazał bezpośrednio na któryś wtryskiwacz. Dane odczytane MANCAT'S bieg jałowy -ciśnienie paliwa 5,3...
Dzień dobry, zrobilem test przelewowy wtryskiwaczy w mojej 2 litrowej 163 konnej jedynce. Zrobiłem go tylko z powodu dymienia na czarno przy mocno wciśniętym gazie i wysokich obrotach oraz po zimnej nocy falują chwilę obroty i puszcza niebieski dymek 2sekundy i przestaje (świece, sterownik świec nowy) ale nie o tym. Samochód ma 315 000 km przejechane....
Skonsultuj sie z innym mechanikiem, najlepiej 'pompiarzem', bo wtryskiwacze moga wlasnie powodowac rozne dzwieki. Jak sprawdzili, ze leja? Po komputerze, testach przelewowych, czy na stole probierczym? Sprawdzenie wtryskiwaczy, to koszt ok. 20zl za sztuke z wydrukiem komputerowym przy roznych nastawach cisnienia i wysterowaniu. Badanie na oko, sluch...
Zrób testy przelewowe i korekty komputerem wtryskiwaczy. Ewentualnie wyjąć i sprawdzić na maszynie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Tu zobacz.
Jak masz wgląd to zwróć uwagę na ciśnienie realne, zadane i procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia. Może zawór się przywiesza albo jest przytkany smok w baku Prześledziłem wszystkie logi dynamiczne i zawsze w okolicach 1600-1900obrotów brakuje trochę ciśnienia paliwa rail pressure w stosunku do zadanego - róźnice mniej więcej 100barów ......
A sprawdzałeś wtryskiwacze (chociażby test przelewowy, bez demontażu wtryskiwaczy - dojście jest b. ciężkie ale możliwe)? Jeśli któryś przelewa (lub kilka), będzie to traktowane jako nagły spadek ciśnienia w układzie wysokiego ciśnienia paliwa i w skrajnym przypadku odcina silnik - auto gaśnie w trakcie jazdy !!!!!! Najczęściej zdarza się to przy próbie...
Widzę że masz za duzo wolnego czasu. Ale niech będzie ze to co piszesz to usterki. To że masz okopcone cos na czarno, to moze być efekt wyciecia kata, on ma za zadanie łapac własnie to czarne. Pompa w zbiorniku powinna załączać sie na kilka sekund po przekręceniu kluczyka, po odpaleniu nie pracuje. To ze szczypie w garazu, pewnie na zimnym silniku to...
Mogą być zużyte wtryskiwacze (można zrobić test przelewowy i sprawdzić), zapchany filtr paliwa...itd.
Należy wyczyścić regulator ciśnienia nie zapominając zalożyć nowe uszczelki i zrobić przelewowy test wtryskiwaczy. To powinno wszystko wyjaśnić. Pozdrawiam
Wszystkie wtryski do wymiany.Test to minuta na wolnych obrotach i dwukrotny cykl testujący wtryskiwacze(wyzwalany z clipa) ale jeżeli na wolnych obrotach napompowało 20 ml to te wtryskiwacze także leją.
przelewowy wtryskiwaczy wężyk przelewowy przewód przelewowy
backup android zamek klapa octavia strona internetowa wirus
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Objawy uszkodzonego zaworu N75 w VW Passat B5 1.9 TDI AVB Instrukcja obsługi miernika pH C-600 - skąd pobrać?