Witam Dziękuję bardzo za tak szczegółowe przedstawienie sposobu zmiany języka. Sposób jest bardzo łatwy do wykonania, w świetle tego nie mogę zrozumieć metody zmiany języka podanej przez Chińczyka. Jeszcze raz bardzo Panu dziękuję
Chińskie klony na aliexpress znajdziesz i tak jest to cena do funkcji najlepszeg rozwiązanie do grupy psa, lexia to był soft do starych aut, do nowszych diagbox i działa to na tym fejsie
Launcha x431 na ten przykład.
Wygląda to na problem z BSI. Najlepiej Diagboxa podłączyć bądź jakikolwiek tester diagnostyczny
A był podpięty pod jakis tester diagnostyczny?
Testerem diagnostycznym.
Tak testerem diagnostycznym wysteruj.
Hej, Jakis dziwny masz ten blad...ja w ESI (dokumentacja Bosch) nie znalazlem regulatora cisnienia paliwa..moze chodzi o eletrozawor od par paliwa ? Czy masz mozliwosc odczytania tych bledow jakims innym testerem diagnostycznym ? M.
Tester diagnostyczny podpowie co boli.
To nie jest takie proste w tym samochodzie, bez testera diagnostycznego ciężko coś stwierdzić
Kolego, nawet dużo droższe testery niż Lexia, PP2000 mają nieraz problem z diagnozą grupy PSA a ty śmiesznego ELMa polecasz?
Kostka jak od zwykłego testera diagnostycznego i jakąkolwiek kostkę podłącze to wszystko działa normalnie
Lexia Planet / Proxia - dostępny choćby na allegro.
A z testera diagnostycznego możesz uruchomić ten silnik?
Szansa że po naprawie ten pilot zadziała jest niewielka. Na stronie kluczyki. pl cały pilot z grotem (nieoryginalny) kosztuje 95 pln. Niestety do zaprogramowania potrzebny będzie kod immo (przy sprzedaży był dołączony do kluczy jako zdrapka) oraz tester diagnostyczny najlepiej diagbox.
Witam podłącz tester diagnostyczny i zobacz jakie masz błędy.
Wiadomo biorę probówkę, probówka świeci idealnie, biorę drugą probówkę to samo. Jaką próbówką sprawdzałeś - moc . Jakie jest napięcie pomiędzy 16 i 5 gdy jest zapięty tester diagnostyczny ?
Właśnie szukam jak go zdiagnozować Musisz mieć tester diagnostyczny, np Diagbox.
Czy w tym silniku nie należało zrobić adaptacji po wymianie przepustnicy ? Trzeba sprawdzić czy tester diagnostyczny ma tą opcję przy tym silniku.
Kontrolki nie załącza przekaźnik tylko sterownik silnika. Czytanie błędów to czytanie błędów a nie diagnostyka. Przekaźnik można wysterować testerem diagnostycznym, kontrolkę pewnie też.
sondę sprawdzisz oscyloskopem jak niema tej funkcji w testerze diagnostycznym
Mechanik podłączył komputer ale nic nie pokazał? Coś musiał pokazać ! Jest brak komunikacji z ECU ? Niech mechanik zmieni tester diagnostyczny albo Ty zmień mechanika.
Jest możliwość rozebrania BSM? Łatwo nie jest. Ale nie sądzę żeby w ogóle w nim był problem, prędzej przełącznik, jedyne co w w tych BSM pada to przekaźnik pompy paliwa w benzyniakach. Najlepiej testerem diagnostycznym patrzeć jaki widzi stany na przełącznikach.
Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zapalił się check Tu na forum niema wróżek. Trzeba podłączyć tester diagnostyczny i odczytać jakie błędy się zarejestrowały.
mial na mysli to ze wielu tutaj specjalistow i kazdy z nich w samochodach siedzi od dziecka... kolego smiglo19900 czy chcesz go przeczytac? (tester?)
BSI nad nogami kierowcy, ale raczej nie znajdziesz tam przyczyny. Nie dam sobie ręki uciąć, ale dokodować kluczyk można przez tester diagnostyczny.
Są dwa rodzaje modułów srs jednorazowe i wielokrotnego użytku pierwsze należy bezwzglednie wymienić bo jest to sankcjonowane prawnie (jest na to paragraf...) Te wielokrotnego użytku można skasować testerem diagnostycznym i nie wymagają one wymiany.
Konieczność uzupełnienia AdBlue jest sygnalizowana wcześniej na wyświetlaczu licznika a kilkaset km przed unieruchomieniem silnika zaczyna się odliczanie. Jeśli zignorujesz, nie ma możliwości uruchomienia bez interwencji testerem diagnostycznym. Samo dolanie wtedy już nie wystarczy. Tak, że to raczej nie Adblue.
No jako soft na PC jest jeszcze Fast-box,Axone navigator i parę innych.Ale soft-softem,nic nie da.Potrzebny jest sprzęg.A to juz inna para kaloszy http://www.autocraftequipment.co.uk/pc%2... http://www.atal.cz/page.php?m_ssekce=9&l... tu masz testery bazujące na PC
Dla czego nie zwrócisz się z pytaniem technicznym do sprzedawcy Pp2000 ? Kolega Już tobie napisał możliwe przyczyny powstania usterki , nie liczyłbym że ktoś tobie krok po kroku będzie wykładał na forum podstawy diagnostyki. Resztę wypadało by samemu ogarnąć, jak widzisz to kolejny przykład na to ,że posiadanie testera diagnostycznego nie ułatwia wcale...
Usterka może być w module multiplexu (BSI) zapewne zalane w środku i pogniło ... jeśli kabelki są ok. Sprawdzić można też testerem fabrycznym odczytując usterki i sterując poprzez testy diagnostyczne...
Czyli szkoda zachodu żeby kupować tak jak pisałem wyżej jakiś tester diagnostyczny lepiej go odstawić na ławecie i niech to ktoś zrobi mając sprzęt i podnosnik
Diagnoza pod testerem diagnostycznym duzo ci powie.Wykonaj ją a prawdopodobnie jutro mozesz juz jezdzic samochodem.Wszystko zalezy od tego co padło i jaki bedzie nakład finansowy.To dosc proste auta i szybko sie je robi,zwlaszcza jak zgasł i niezapali to swietna sprawa.
Proponuję udać się do warsztatu dysponującego testerem diagnostycznym obsługującym tą markę. Alternatywą jest wróżka lub forum. Ja wróżę , np usterkę czujnika położenia wału. lub..... lub....
ELM i Torque nie pokazują błędów Wykonaj diagnostykę innym testerem diagnostycznym. ELM327 nie działa zbyt dobrze z autami koncernu PSA. Pracujący stale wentylator chłodnicy, może świadczyć o braku prawidłowej komunikacji sterowników z magistralą CAN lub VAN.
Co do sterownika silnika jak to moge sprawdzic czy jest uszkodzony? To akurat pokazał by tester diagnostyczny... Bezpieczniki wszystkie sprawdziłeś rzetelnie?
Jest to silnik KFX. Dwa piny to złącze za akumulatorem. Po podłączeniu któregoś pinu do masy (na krótko) na wyświetlaczu ''K,, powinno reagować - nie reaguje ? Po zastosowaniu diody LED jest to samo - brak reakcji ? Po rozmowie telefonicznej z Firmą która produkuje Testery diagnostyczne stwierdzili że Tester nie pasuje do tego pojazdu. Co to może być...
Mam do kupienia oryginalny tester diagnostyczny wg opisu obsługuje: Compatible with: ISO9141-2, ISO14230-4 (Keyword Slow), ISO14230-4 (Keyword Fast), ISO 11519-4, 6kbps PWM (Ford J18500), ISO11519-4, 6kbps VPW (J18500). Mam pytanie które sterowniki silnika obsłuży, chodzi mi głównie o audi opel ford peugeot. Ma złącze 16 pin.
Do Volkswagena/Audi/BMW można oficjaklnie kupić oprogramowanie nawet do 2004 roku. Do Peugeot/Citroen tylko testery do wersji "5", w dodatku działające z 50% skutecznością. Opieram się na aukcjach www.allegro.pl
Ja bym się raczej skłonił ku wyczyszczeniu z białej mazi całego układu dolotowego , w szczególności zdemontować całą przepustnicę , map sensor i te rzeczy dokładnie wymyć - wyczyścić. Mogę rozumieć że na Pb silnik pracuje poprawnie? Czy był podłączany tester diagnostyczny dedykowany do instalacji BRC?. Czy auto było podpinane pod PP2000?.
Odkąd go mam to tak było że pokazywało w granicach 80 stopni, a palił w granicach 8,5-9l gazu. Teraz średnio pali 10l, a temperatura cieczy chłodzącej wskazywana na liczniku jest taka sama. Czy może to być wina tej sondy za kataliztorem? - jest błąd że mieszanka zbyt bogata i zapala się check engine. Dziwią mnie też ten błąd od wentylatora. Jak wentylator...
Podłaczyc tester diagnostyczny,skomunikowac sie z bsi i moze otrzymasz odpowiedz na swoje pytanie. Sprawdzic instalacje.
Do sprawdzania alternatorów sterowanych sygnałem z ECU wymagane są specjalne testery,( nawet nie typowe diagnostyczne) koszt to ponad 2000 zł.... Jeden pin to sterowanie, kolejny sygnał DFM czyli obciążenie alternatora, kolejne mogą byc nieaktywne... Ale tak jak pisałem , bez testera który sprawdzi komunikacje po odpowiednim protokole nic nie zrobisz......
Problem występuje tylko jak jest podłączony? Większość testerów zwiera 2 masy, na 4 i 5 pinie gniazda OBD.
Witam.Posiadam Texe Navigator TXT i Vag Can Professional,wiec muszę się uzupełnić w japońce,i jednak skusze się na Carmana.Przymierzam się również do zakupu: -PSA XS Evolution Citroen Peugeot -RENAULT CAN CLIP -TESTER DIAGNOSTYCZNY STAR DIAGNOSIS -Toyota Intelligent tester II -TESTER DIAGNOSTYCZNY VCM IDS FORD MAZDA -Tester diagnostyczny Volvo Vida...
Witam! Mam problem z moim Peugeotem ,tzn zaczął palić 15 l /100 km po mieście! Auto pracuje normalnie ,moc na tym samym poziomie co zwykle ,nic nie dymi, nie pobiera płynu chłodzacego ,ani oleju, kontrolka silnika nie świeci , tester diagnostyczny (uniwersalny )nie pokazuje żadnych błędów,,, Moje auto to peugeot 207 sw 1,4 75 KM 2009 rok 140000 przebiegu...
Dzisiaj się spotkałem z tym problemem i wyświetlił się właśnie błąd F4BA i P151A po wymianie kolumny kierowniczej. Problemem okazała się szara wtyczka w kombajnie pod kierownicą. Wystarczyło ją spryskać sprayem i poruszać. Wcześniej samoczynnie włączały się światła pozycyjne i wycieraczki. Auto nie odpaliło (Berlingo 2011). Nie było też komunikacji...
Testerem diagnostycznym który potrafi odczytać parametry bieżące pracy silnika. MAPa warto także zweryfikować pompka podcisnieniową. Ew. mając schemat, dane, podstawy elektryki/elektroniki i dobry multimetr mozna to zweryfikować. O cewkach Sagem mam dość negatywną opinię. Szybko padały i wśród używek często są uszkodzone siejąc WN na wszystkie strony.
Ja na codzień używam ST-6000 i raczej powinien się połączyć. Próbuj inny tester. Może masz problem z zasilaniem/ komunikacją ze złączem diagnostycznym i dlatego nie możesz odczytać pamięci błędów sterownika.
Skoro oni nie mają już pomysłu to szukam podpowiedzi na forum. W takim razie na początek skołuj tester diagnostyczny i podaj mi wartość ciśnienia CR w czasie kręcenia rozrusznikiem. I Obroty rozrusznika
Do czasu aż sterownik żyje i daje radę nawiązać komunikację z testerem to nie chciało by mi się ściągać nadkola aby przeczytać numery. Odczytał bym je przez złącze diagnostyczne. Jest spora szansa, że numerów nie będzie, bo odpadła naklejka. Trzeba wtedy z grubsza ocenić co tam mamy. Tak na pierwszy rzut oka będzie widać czy Bosch czy ATE Teves, charakterystyczne...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :) Walczę od jakiegoś czasu z tematem ds150e, sprzęt działał świetnie przez ponad 5 lat, aż do momentu podpięcia go pod BMW E46 2002 rok (wersja poliftingowa). Wszystko zadziałało za pierwszym razem, ale był to początek problemów. Zdaje sobie sprawę, że to "standardowy" problem, natomiast po przeczytaniu całego...
Witam.Posiadam delphi ds150e i jestem zadowolony,ale słabo robi peugeota do 2000 r-np 406 nic nie zrobi!!Mam okazje kupic oryginalny tester Peugeot TEP 92 z wszystkimi kablami za 700zl.Czy warto w to sie bawić??Prosze o podpowiedź
Witam. Z tego co wyczytałem w necie to częśty problem po zerwaniu paska alternatora i rozładowaniu akumulatora. Koledze zrobił tak drugi raz, teraz samochód nie odpalił, nie działa zamek centralny i samochód nie odplala. Mryga cały cxas kontrolka immo. Sprawdzałem Launchem diagunem to układ bsi jest ok no ale podobno trzeba zaprogramować immo. Czy da...
Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione w temacie tego wątku podobnym ścierwem co ja na początku (wow wurth), który nie dość, że niezbyt precyzyjnie określił błąd to nie znalazł jeszcze innych, zajmij sie tym co potrafisz a naprawe samochodów zostaw mechanikom , snooper akurat jest bardzo dobrym...
Witam. Auto to peugeot 806 2.0 turbo benzyna 1995r. Opis problemu: Przed wymianą chłodnicy wszystko w porządku. Po wymianie chłodnicy silnika i wlaniu płynu silnik kręci ale nie odpala. Tester diagnostyczny nie łączy się z sterownikiem silnika. Sprawdzone zasilania i masy sterownika próbnikiem. Sterownik silnika nie steruje niczym ani przekaźnikiem...
Witam, powodem awarij była cewka zapłonowa. I to przez nią wszystkie błędy silnika. Dziękuję wszystkim za udzielone rady. Dzięki nim sam resztę naprawiłem. Kupiłem nową cewkę zapłonową Dancermana, i po założeniu wszystko działa. Błędy wykasowałem testerem diagnostyczny ELM327 Silnik ma większą, moc jest żwawszy.. Zrobiłem już przeszło 200km,i żaden...
tester diagnostyczny "Ctools OBD2" . pasuje do gniazda komputera w Citroenie z rocznika 1999r do 2004r. Odczytuje 1890 kodów usterek (dołączona broszura z tłumaczeniem wyświetlanych kodów) oraz je usuwa ze sterownika silnika (komputera). Współpracuje z silnikami http://www.mari.pl/
Oferuję usługę diagnostyki i naprawy zbiorników/pomp AdBlue z grupy PSA: Peugeot, Citroen. Przykładowe numery części: "12678023", "9818630780", "9813676800", P1001565. Jeśli pojawił Ci się błąd jak w tytule ogłoszenia P20E8 (P20E9, P21C5)- niskie ciśnienie mocznika oraz kontrolka "SERVICE" oraz "UREA" to mogę to naprawić bez konieczności wymiany zbiornika...
Witam Problem z Peugeotem 307 2002r 1.4 HDI. Samochód przestał odpalać, miga kontrolka z kluczyka na desce rozdzielczej, samochodu nie da sie otwierać/zamykać z pilota, nie da się też połączyć testerem diagnostycznym, który już kiedyś obsługiwał to auto. Bezpieczniki, przewody sprawdzone, czyli chyba pozostaje mi reanimacja poprzez wymianę sterowników...
Witam Potrzebuje testera diagnostycznego, do Peugeota 306 1.6 z 94 roku. Pewien fachowiec podpowiedzial mi ze ma byc to tester kodów błyskowych zbudowany z diody LED i rezystorka. Koledzy moze macie schemat owego testera, i opis wyprowadzen oraz opis kodów błyskowych. W aucie mam dziwny probolem, silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach, i jesli...
Europejski standard 16-pinowe złšcze EOBD zwane również OBDII jak i OBD Charakterystyczne cechy systemu OBD II w porównaniu z OBD I to: kontrolka MIL ma dodatkowš funkcje sygnalizowania wybranej grupy usterek (Jeli pojawi się usterka mogšca uszkodzić katalizator MIL musi to natychmiast zasygnalizować pulsowaniem kierowca może jechać dalej ze zmniejszonš...
Do PP nie podpinałem.. bo nie mam dostępu. Tester diagnostyczny wyrzucił błąd prawego czujnika ABSu i nic więcej. Tak, świeci mi na desce kontrolka ABSu, bo mam uszkodzony jeden z czujników. Długo tak jeździłem i dopiero od niedawna pojawił się STOP i wykrzyknik..
Witam , czytałem sporo na naszym forum ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Posiadam Peugeota 307 sw FL 1,6 hdi 110 km 2005 . Problem dotyczy oczywiście wentylatorów które się nie załączają nawet przy temperaturze 94 stopni. wymieniony czujnik temperatury i opornice przy wentylatorze, mechanik sprawdził przejście prądu od skrzynki bezpieczników wszystko...
ale złośliwy ten naród oczywiscie dobry jest kts 650 ale to niech kupują mądrale i tak go nie wykorzystają w 100% proponuję Ci domowy tester ELM327 1,3 ZA 100PLN NA ALLEGRO programy darmowe znajdziesz na necie lub kupisz w komplecie z fejsem ale pamiętaj ze to rodzaj neonówki dla elektryka a nie miernik,więc zobaczysz błedy silnika-tylko!!i je skasujesz...
Decybel91 prawdopodobnie masz rację . Pożyczyłem dzisiaj tester diagnostyczny i sprawdziłem korekty wtryskiwaczy. Na drugim i trzecim cylindrze korekta wynosiła około 2,6-2,8. Dużo nie myśląc zakupiłem preparat do czyszczenia układu paliwowego liquid Molly tak akurat się zdarzyło, że miałem dzisiaj wyjazd 200 km . Pomyślałem, że pojadę peugeotem najwyżej...
Witam. W ukladzie chlodzenia pokazuje sie olej. Pod korkiem papka kakao. Samochod jezdzi caly czas. Co dwa tygodnie ubywa ok. 0.5l oleju. Brak bledow diagnostycznych. Zakupilem tester uszczelki pod glowica. Nie wykazala spalin w ukladzie chlodzenia. Jedyne moje podejrzenie pada na chlodniczke olejowa. Zostala sciagnieta z auta. Uszczelka wewnetrzna...
Witam Panowie może pomożecie mi w zakupie sprzętu. Mianowicie zajmuję się handlem samochodami potrzebuje sprzęt na którym będę mógł sprawdzić stan samochodu: wtryski turbo silnik stan licznika również gdybym mógł usuwać błędy, kodować kluczyki, cofać zaciski itp było by super. Główne marki aut które bym sprawdzał to: audi, bmw, vw, skoda, seat, opel,...
Też mam tą instalacje. Mało kto to serwisuje teraz niestety.Z tego co się orientuje dobrze by było wyregulować ją "na sondę lambda". Czyli masz jakiś drugi w miare prosty tester diagnostyczny samochodowy, podpinasz się do złącza OBD w aucie i obserwujesz przebiegi z sondy .Ustawiasz czasy wtrysku gazu też pod obciążeniem silnika aby być w miarę blisko...
Dzięki za wyczerpującą opowieść. Właśnie testowałem kilka do 300zł, i fakt tylko błędy silnika. A mnie właściwie chodzi o airbag, bo ciągle coś się psuje i chciałbym zlokalizować czy to poduszka, czy to fotel, kurtyna itd. Byłem raz u mechanika i zlokalizował ze poduszka w kierownicy (60zł) więc kupiłem poduszke i wymieniłem, błąd zniknął. I miałem...
Witam, chciałbym sie poradzić kogoś ponieważ mam problem, w pracy posiadam tester diagnostyczny firmy auto com model SDP BT program do jego obsługi na kompie jest zatytułowany SDP. Mam problem polegający na tym iz podłączając sie poprzez OBD II do peugeota 406 (98r) (innych nie sprawdzałem) parametry silnika wszystko jest dobrze łączy się bez problemów,...
Kabaret wyglada tak ze w momencie nieodpalenia silnika wystarczy popatrzec czego brakuje np pod testerem diagnostycznym. Jestes w super sytuacji bo auto ci nieodpala i mozna bardzo szybko namierzyc w czym problem. To auto to nie maluch ze urwał sie kabel od aparatu i gasł,tu przyczym moze byc bardzo duzo i dlatego nikt niemoze sie okreslic co dokladnie...
Witam funkcja Ford Specjalist obejmuje marki - Ford – Land Rover– Mazda– Jaguar Dzięki temu otrzymujemy dostęp do funkcji charakterystycznych dla testerów fabrycznych m.in.: – kodowanie wtryskiwaczy – regeneracja filtrów cząstek stałych – obsługa mokrych filtrów cząstek stałych: napełnianie/wymiana płynu dopalającego...
Nie wiem czy obsłuży. Obsługiwane marki: Gaz, Acura, Audi, Benz, BMW, Brilliance, Byd, Changan, Changcheng, Changhe, Chery, Chrysler, Citroen, Dacia,Daihatsu, Daweoo, EOBD2, Euroford, Fiat, Geely, GM, Gonow, Hafei, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jac,Jaguar, Jiangling, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mahindra, Maruti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel,...
Witam. Problem polega na tym, że w aucie nie działa abs. Zostały odczytane błędy testerem diagnostycznym: Pompa ABS/ESP błąd elektryczny Czujnik lewy tył-Zgodność. Podmieniłem pompy, wpierw na wybraną losowo, bez zgodnych numerów-brak efektu-błąd dalej się pojawiał (STOP, kontrolka hamulca, ASR'u, na wyświetlaczu ABS Fault), następnie zakupiona pompa...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Właśnie z tym jest problem auto rusza się tylko na sznurku... a najbliższego gościa mam jakieś 30 km co by może temat ogarnął. dziś sprawdziłem wszystkie zasilania, masy tak jak mi sugerowałeś - było ok, sprawdzałem żarówką. dodatkowo sprawdziłem kluczowanie cewek i tak na pinie 1 dioda żarzyła się pomimo tego że nie kręciłem rozrusznikiem, na pinie...
maiłem możliwość podłączenia Partnera po komputer a dokładnie po to urządzenie Tester diagnostyczny DS 100E http://www.autodiagnostyka.eu/index.php?... i oto co udało mi się odczytać: błędy: - sterownik nie ciągły - brak komunikacji BSE - błąd 61 (to nie wiem co oznacza) - temperatura cieczy chłodzącej - alternator nieprawidłowy...
Jak napisał "T5" - "tester we wprawnych rękach to potężne narzędzie diagnostyczne". Miałem kiedyś przypadek braku doładowania (parametry bieżące na testerze) w jakimś peugeocie - dokładne oględziny i okazało się, że pęknięty był plastikowy łącznik przy intercoolerze, wizyta na allegro, parę złoty i po kilku dniach po kłopocie. :-)
Jaki sprzęt diagnostyczny polecacie ? Ewentualnie który z poniżej podanych jest najbardziej wart swojej ceny ; Autoboss v30 elite , SUN PDL 3000 , gutmann mega macs 42 , kts 540 ? Ale tester do czego konkretnie, azja, europa? Miesiąc temu dostałem dotację na zakup testera, wątek przeczytałem starając przesiać wszystkie handlowe reklamy. Do testów wybrałem...
Na jakiej podstawie chcesz wymieniac sterownik swiec zarowych? Z tego co widze to zakladasz kolejne tematy nie majac pojecia co jest uszkodzone w samochodzie. Nie przeprowadziles jakiejkolwiek diagnozy, nie sprawdziles swiec zarowych, nie podpioles nawet najtanszego testera diagnostycznego do samochodu zeby chociaz zczytac bledy. Oddaj chlopie ten samochod...
Mam G-scan 2 od kwietnia 2016 r. Wiadomo Kia i Hounday robi na poziomie serwisowym. Azjatyckie też bardzo dobrze. Co do europejczyków to bardzo dobrze robi Peugeota, ale do Europy używam czegoś innego. Nie za bardzo chce mu się robić stare auta, ale w końcu idziemy do przodu a nie do tyłu. Moja rada - weź w leasing, nie odczujesz zakupu.
Ja też nie polecam... Znam przypadek gdzie mechanik diagnozował Peugeota chińskim klonem podłączonym do chińskiej przetwornicy i ECU zdechł I pewnie też laptop. Chodzi po pętlę mas.
Pojedź do elektryka co robi Francuzy ( kilku moich znajomych jak widzi citroena albo peugeota to zamyka bramę, a na dźwięk słowa BSI dostaje drgawek).Trzeba sprawdzić zasilanie i masę do BSI , oraz podjąć próbę komunikacji testerem diagnostycznym, w celu odczytania zarejestrowanych usterek.
W pierwszej kolejności to podłącz pod tester diagnostyczny, bo przyczyn może być kilkadziesiąt. Mi to wygląda na immo. Chociaż przypomniało mi się teraz, że miałem kiedyś na warsztacie Peugeota 306 HDI 2,0. Samochód jak chwilę postał, tak jak piszesz załapał po czym zgasł. Okazało się, że nie pracuje pompka paliwa w zbiorniku która podaje paliwo do...
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem peugeota 207 1.4hdi z 2008 roku.Auto potrafi zgasnąć podczas jazdy, na skrzyżowaniu, w korku, jak stoi przed garażem. Mam tak od roku. Czasami nie gaśnie 2-3 miesiące, czasami 1-2 tygodnie, a czasami w 2-3 dni zgaśnie 30-40 razy. Po tym jak silnik zgaśnie bez problemów znowu odpalam i jadę. Niema reguły czy ciepły...
Witam mam problem z dokładanym webasto top evo 5 w peugeot 508. Webasto sterowane tylko z pilota T91. . Przyszła zima i chciałem załączyć webasto ale niestety piec nie odpala ani nie uruchamia się wentylator dmuchawy w kabinie. Po wciśnięciu na pilocie mruga normalnie czerwona dioda i nic poza tym. Piec komunikuje się z testerem diagnostycznym uruchamia...
No tak producent nie przewidział w testerze diagnostycznym ale jak wiadomo sią da wyłączyć i immo i egr i fap i inne rzeczy a ja się chce dowiedzieć od ludzi którzy wiedzą jak i zechcą się tą wiedzą podzielić . Na dzień dzisiejszy kupuję to https://allegro.pl/oferta/bdm100-program... i robię tak https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Witam, Mam problem z diagnozą Peugeot Partner 1.6HDI 66,00kW 2013r EDC17C10 ABS BOSCH 8.1 Pojazd przyjechał na serwis z brakiem mocy, po odczytaniu błędów: P0571- Pozycja pedału hamulca wysłana przez komputer pokładowy- niewiarygodność P242F- Filtr DPF zapchany P1490- DPF przeciążenie P11B4- Czujnik pozycji pedału gazu Prędkość jałowa zbyt wysoka P1536-...
To reasumując Pana zdaniem mam jakies szanse? Próbować walczyć i coś odzyskać? Czy raczej jak wspomniał ktoś wcześniej miałem przegrzany silnik jak jeździłem z płynem bo go zawsze dolewałem Zdalnie i z takiej jakości fotek nic wyrokować absolutnie nie można. Jeśli puściła opaska skręcana, jakąś winę na mechanika można zwalić, ale generalnie nie dużą....
tester diagnostyczny diagnostyczny tester peugeot diagnostyczny
windows schowek mercedes actros paliw yamaha amplituner regulacja głośności
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Podłączenie trzeciego światła stopu w Fiacie Grande Punto 1.4 2007 Kod PK6.6555.0257EUA - Oprogramowanie Sony TV