Chińczyk kusi ceną, ale są potem problemy. Jakie problemy ? To czyli ten z allegro to podróba chińczyk Launch X431 PRO Mini Wifi/Bluetooth 2 Lat UPDATE cena 3629 lub z lepszym tabletem 3900 Zapytaj sprzedawcy najlepiej. Launch jest chiński sam w sobie. Z tym że oni sami siebie zaczeli robić w lewo i piracili soft.
Wszystko zależy co byś chciał robić. Jeśli interesuje cię podstawowa diagnostyka wielu modeli to nawet DS150 powinien ci wystarczyć. Natomiast jeśli chcesz mieć większy wgląd w oprzyrządowanie samochodów to niestety ale kilka tysięcy trzeba wydać na porządny interfejs ewentualnie kilka stówek na jego chińską kopie. Możesz też ograniczyć wydatki skupiając...
A czy miałeś okazję podłączać jakiegoś cata typu koparko ładowarki kołówki wały drogowe? Nie robiłem,sprzęt brałem tylko pod ciężarówki i naczepy i jestem zadowolony. Na stronie texy jak sie zarejestrujesz to mozesz sobie podejrzeć pokrycie diagnstyczne https://www.texapoland.pl/pokrycie-diagn...
nr. tel. na pw. chętnie udzielę info. używam Delphi od kilku m-cy
Ten plik się nie generuje, na drugim wyskakującym oknie masz wygenerowany kod, musisz go skopiować i wysłać go do "providera" :-) , a on ci przyśle ten plik.
[url=https://www.obd2.pl/index.php?p78,v... Np taki.
Nie ma złotego środka. Są testery podstawek pod CPU, karty POST do notebooków (tu może być różnie z kompatybilnością). Do zasilaczy komputerowych też są testery. Do pamięci, dysków itp są testery software lub hardware.
My mówimy o testerze diagnoastycznym,czy o jakiejś bucówce?
Launcha x431 na ten przykład.
W niektórych było 3 i 4 masa i 16 plus tylko jak patrzysz na piny we wtyczce to w górnym rzędzie tym szerszym liczysz 3 i 4 od prawej a w dolnym węższym masz pierwszy z lewej . Pamiętaj że to co pokazują na fotkach to zazwyczaj jest gniazdo w aucie . I żeby było jasne wtyczka jest przy testerze a w aucie masz gniazdo OBD
Przypomnij mi się jutro sms 501577017. Powinienem mieć, ale muszę poszukać.
VAG czy VCDS działa spokojnie na USB 1.0. Moim zdaniem w niczym nie będzie Cię brak USB 3.0
Myśle, że lepiej kupić jakąś serwisówkę dla uzupełninia kts.
cdif2 z firmy axes-www.axes.pl jest bardzo dobry jak ktos prowadzi maly warsztat, oczywiscie z multiplexerem can.
Chińskie klony na aliexpress znajdziesz i tak jest to cena do funkcji najlepszeg rozwiązanie do grupy psa, lexia to był soft do starych aut, do nowszych diagbox i działa to na tym fejsie
Ceny za updatow na europejskie zaczynaja sie od 250$ .Mozesz kupic caly zestaw i bedziesz miec ABS,AIRBAG ,ASIAN,DOMESTIC, EUROPEN, chyba wyjdzie taniej i najczesciej masz Pathfinder,Infotech na bierzacy rok a jest to pomocne bo masz juz opisy kodow i sposoby usuniecia .Nie jest to bardzo rozwiniete ale pomocne .A i updates nie musisz uaktulniac co...
Autel ma bardzo dobre testery diagnostyczne. Sam korzystałem z MS908 i jest to na prawdę maszyna która zrobi wszystko. To co znajomy Ci proponuje to całkiem sensowne urządzonko. Podobnie jak Launch :)
Tester Delphi, chińczyk. Robi dużo, czasem lepiej niż droższe testery.
Ford Fiesta to nie jeden pojazd na świecie. Zanim uzyskasz jakieś wiadomości to napisz co to za pojazd . Pojemność , rok produkcji, kod silnika, jaki zapłon. Podaj konkretne namiary. Złośliwie ale prawdziwie. Pozdrawiam
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Potrzebujesz tester diagnostyczny a nie program, z daleka jesteś ?
posiadam taki sam tester i czy juz się coś dowiedziałeś o nim Foxwell NT500 poszukuje na ten skaner oprogramowanie do Hyundaia.
Witam. Jeżeli można to zapytam o jeszcze jedną rzecz. Podpiołem interfejs do samochodu. Przeskanował wszystkie sterowniki.Brak błędów. Chciałem zobaczyć czy można np. znaleźć schematy elektryczne.I tu jest żądanie podłączenia internetu. Moje zapytanie dotyczy włśnie podłączenia internetu, czy można to zrobić bez ryzyka uszkodzenia interfejsu. Dziękuje...
Ja kupiłem AUTOXSCAN RS900 PRO jest identyczny jak FOXWELL GT90 Jak na razie ( mam go dwa dni ) jestem zadowolony w co się nie podepnę to widzi sporo . Jeszcze się go uczę ale jak ktoś ma pytania lub chce się podzielić doświadczeniami to zapraszam . Jak dotąd podpinałem Mondeo mk 5 1,5 ecoboost , audi a6 c6 2,0 tdi , zafira B 1,9 , fabia 2 1,2 tsi z...
Zapewne tak jak w innych autach = układ jest preprogramowany pod konkretną markę a następnie już po umieszczeniu w pilocie za pomocą pinu auta i testera diagnostycznego parowany teoretycznie nieodwracalnie z samochodem.
Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
To to samo. https://www.delphi-diagnostyka.pl/index....
Według mnie z tej trójki to Jaltest najlepszy. Pracowałem na wszystkich trzech i na Jalteście pracowało mi się najlepiej.
Czy ktoś ma bardziej precyzyjną wiedzę rodzina 808 różni się między podtypami możliwościami diagnostycznymi i procedurami serwisowymi.Jakie są różnice diagnostyczne między 808,a 906.Nie chodzi mi o klucze i systemy wsparcia.Diagnostyka,testy wewnętrzne i procedury serwisowe.
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Pod tester diagnostyczny.
Miałem na myśli tester diagnostyczny,do Fiatów chyba najlepszy jest EXAMINER.
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Nie da rady.
Moim zdaniem zaczynasz całkowicie od dupy strony. Nakupisz sprzętu z którym nie będziesz wiedział co zrobić, wyłożysz się na paru autkach, fama pójdzie w okolicę i będziesz miał problemy ze znalezieniem klientów. W mojej okolicy nie jeden tak się wyłożył. Albo idź na początek do jakiegoś warsztatu żeby zdobyć doświadczenie albo na początek kup sobie...
Przy próbie połączenia się z samochodem program powinien wykryć że głowica ma inny FW i zażądać aktualizacji. Możesz też sam zaktualizować głowice wchodząc w ustawienia programu.
Najszybciej - skontaktować się z dystrybutorem: http://www.launch.pl/oferta/testery-diag...
Co za problem zakupić i sprawdzić? Przy zakupach online masz 14 dni na zwrot.
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
Trzeba by było podpiąć pod tester diagnostyczny i sprawdzić jakie błędny ma i na tej podstawie ustalić usterkę. Może być coś od czujnika temperatury? Np.
Tak komputer- Tester Diagnostyczny w serwisie Fiata. Niczego nie wymieniaj najpierw wykasuj błędy i parametry samodopasowawcze.
Podpinam tester robię reset parametrów samonastawczych i tyle. Tester diagnostyczny texa. To jest ten jeden z tańszych. Pozdrawiam.
Przy tej ilości modułów i elektroniki, jaka jest w tym samochodzie, bez dedykowanego testera diagnostycznego nie zrobisz samemu nic, poza sprawdzeniem bezpieczników.
Można powiedzieć ze tak do około 1 tys
Witam. Mam sprawę, gdyż poszukuję w miarę przystępnego cenowo urządzenia diagnostycznego do samochodu, głównie mowa tu o VAG'ach, aczkolwiek dla wszystkich marek nie zaszkodzi. Chodzi o to, że naoglądałem się wielu testerów w przedziale 100-250 zł, ponieważ uważam, że do własnego użytku nie potrzebuję testerów za 5000 zł. Widziałem chińską podróbkę...
Nie ma w tym modelu licznika komputera ;) To i się nie zapali :) Usterkę ABS należy zdiagnozować dedykowanym testerem diagnostycznym.
+; -; + i - zlokalizujesz zwykłą żarówką 12V względem masy lub względem +12V. K i L znajdziesz metodą "prób i błędów" - podłączasz tester diagnostyczny - nic nie uszkodzisz. https://obrazki.elektroda.pl/4986459000_...
Testerem diagnostycznym Połączyć się z UPC . zrobić test elementu wykonawczego (świateł mijania) prawdopodobnie zakończy się fiaskiem. Jeżeli tak to albo wymienić UPC albo próbować go rozdłubać wymyć płytę w spirytusie wyszczotkować np szczoteczką do zębów i wysuszać. Czasami ożywa.
A podłączane było pod tester diagnostyczny? Ostatnio miałem ten sam przypadek wymieniłem zawór emisji spalin i po temacie. Pozdrawiam
KIBES i oczywiście odpowiednie oprogramowanie.
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
A co podpowiada tester diagnostyczny? Po co zgadywać? Skoro zapala się kontrolka, to wystarczy wykonać diagnostykę komp. i wszystko jasne...
Jeśli chodzi o testery wielomarkowe to nie masz wielkiego wyboru. Inna sprawa że takim testerem niewiele zrobisz, teraz każda marka ma dedykowane oprogramowanie które współpracuje tylko z oryginalnymi testerami. Poszukaj podobnych tematów, ktoś już pisał że wydał 150k tylko i wyłącznie na testery, programy, subskrybcje a to tylko i wyłacznie pod francuzy...
Na jakiej wersji windowsa zainstalowałeś oprogramowanie Delphi 150e?Działa na Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP(*) SP3 [url=https://narzedzia.moto-profil.pl/ar...
Czyli powiedzmy tak: http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-a... http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-d... Z tych dwóch na początek, który lepszy?
Witam poszukuje jakiś fajny tester diagnostyczny tylko do jednego auta (seat leon 1.8t 2005 ) do 300 zł wiem że w tej cenie to dupy nic nie urwie ale może coś ktoś ma do 300 i może polecić. A i zależy mi tylko na diagnostyce błędów/usuwanie i tylko tyle z wymagań
W autelu tłumaczenia ok.Jedynie funkcje immo co były zawsze po angielsku teraz częśc już jest po Polsku i tu by można się trochę uczepić co do jakości,choc może to kwestia przyzwyczajenia bo techniczny angielski zawsze dominował i może ciężko sie przyzwyczaić. A Możesz się odnieść chociaż do tego MS908S ?Chciałbym mieć jakieś porównanie do x431pro.Czy...
Znajomy ma to i poleca allegro nr 11722311370 dziś się tym bawiłem i również daje radę. Delfaj wysiada przy tym, gość z vcds nie ogarnął adaptacji, natomiast to urządzenie poprowadziło za rękę z sukcesem i adaptacja przeszła.
Możesz też zwrócić uwagę jak tester diagnostyczny identyfikuje moduł ABS, jak będzie Bosch 5.3 to ten do 2003r. W nowszych jest chyba Bosch 5.7.
Przy pomocy testera diagnostycznego możesz wymusić procedurę statycznego wypalania DPF. W trakcie otwarta maska i wentylator przemysłowy na silnik, po zakończeniu konieczna wymiana oleju.
kalkulator kodow do forda posiada gscan wielki plus
Bo tester diagnostyczny to tylko pomóc w szukaniu usterki a nie urządzenie które pokazuje ci dokładnie co jest zepsute. Należy sprawdzić okablowanie oraz czy sterownik realizuje podgrzewanie sondy.
Lexia Planet / Proxia - dostępny choćby na allegro.
Dzięki bardzo, spróbuję a co to znaczy test elementów? funkcja testera diagnostycznego która wymusza pracę wskaźników etc.
Przewody które posiadam są produkcji krajowej nie miałem z nimi żadnych problemow a służą mi już prawie rok. Dostępne są tylko u mnie. Do diesla obsługuje każdy silnik TD SDI jak i PD nawet te w nowszych wózkach. Do instalacji gazowej IMPCO tez nie ma problemow wszystko działa jak nalezy. http://obrazki.elektroda.pl/3650731500_1...
witaj i co ktorego kupiłeś ? Ja pdl 5600
W takim radzie trzeba podłączyć pod tester diagnostyczny i na zimnym silniku podejrzeć co się dzieje z parametrami. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na wskazania temperatury silnika i czas wtrysku.Dodatkowo można zmierzyć ciśnienie paliwa.
Witam, usiłuję zrobić tester diagnostyczny do webasto w samochodzie. Znalazłem w internecie jedyny schemat jaki jest, czyli na stronie: http://members.chello.nl/~t.bloem/defend... (jest na samym dole). Od razu mówię, że na elektronice się nie znam, więc mogłem popełnić jakiś głupi błąd. Tak wygląda zrobiona przez mnie płytka: http://obrazki.elektroda.net/98_12331309...
Dzień dobry. To znowu ja. Szukam odpowiedzi na pytanie jaki sobie zakupić testerek żeby obsługiwał trochę trucków. Zacząłem się bawić w elektrykę samochodową i już mam na stanie launcha pro 3, oscyloskop fluke i vcds ale jeszcze myślę o jakimś dodatkowym np delphi czy autocom czy maxiecu lub multidiag . I teraz proszę o opinie na ten temat Witam, polecam...
Jak dołożysz jedno zero to możemy już coś podpowiedzeć np kts używka 4000+ 3 latni abonament za jedyne 6000 .A tysiąć to ci nie starczy na roczną aktualizacje w żadnym testerze .
Ja właśnie kupiłem nt510 z wybranym vagiem + zwykłe obd. Jest to używane. Ale dzwoniłem do foxwella na Polskę i z tego co mi Pan powiedział to nt630 jest modelem wyższym teoretycznie więcej mogącym. Tj droższym. Szczerze to na własny użytek czyli od czasu do czasu brałbym 520.
Czyli zakładasz źle podpiętą taśmę?Mogło to zabić sterownik Dodano po 4 22V raczej go zabiły mimo dobrze podpiętej taśmy.Podjedź do kogoś kto ma pewny sprzęt lub wyślij komuś i sprawdzi czy czyta.Lub tester diagnostyczny podłącz po pinach tylko.
do francuzow to polecam cdif/2 robi je na poziomie serwisu i takze ma wiele innych marek i modeli. mam od roku i jestem bardzo zadowolony..
Taki tester to można wykonać sobie samemu koszt to pare złotych .
Tak, masz rację. Ja jednak zostanę przy swoim. Chcesz wiedzy? Chcę wiedzieć komu pomagam. I co z tego kogoś kiedyś będę miał. jurtur, co ty masz do powiedzenia w tej kwestii? Nic! Wielkie g****o. Twoje tematy i odpowiedzi na tym forum równie dobrze nadają się na forum dla gimbusów. A sprzęcik wymiata. Kosztował 500 dolców plus tablet; kupiłem najtańszy,...
Jak padły dwa wyświetlacze na raz, to nie wina samych wyświetlaczy. Żeby wymienić licznik musisz zrobić dopasowanie immo. Ktoś, kto będzie doprogramowywał licznik do auta ogarnie przebieg. Możesz też zgłosić na SKP wymianę licznika ze względu na uszkodzenie. Jeździć takim autem raczej nie można, bo praktycznie przy każdej kontroli policji jest spisywany...
Coraz więcej samochodów ma moduł Security Gateway i niczym poza fabrycznym testerem się nie połączysz... choć błędy powinno się dać odczytać. Skoro to działalność zarobkowa to powinieneś jednak zainwestować w oryginał Delphi/Autocom/Wurtz i wtedy problemu być nie powinno. Jeśli chodzi o klony to obecnie trudno kupić działający.
Wygląda na to że ciśnienie na railu spada poniżej krytycznej wartości i system odłącza sterowanie silnikiem. Pierwsza sprawa to podłącz jakiś tester diagnostyczny i sprawdź , czy są jakieś błędy, druga to obserwuj ciśnienie założone i porównuj jest z aktualnym.
tak ale wlasnie oto chodzi ze potzrebuje duzo taki urzadzonek poniewarz posiadam wiele sieci wiec male serwery odpadaja. Oczywiscie moze pobierac IP z DHCP albo miec swoj wlasny staly adres to jest bez roznicy wiec moze nie bedzie az tak rozbudowane i przydalo by sie zeby to bylo dosc male :)
Tester diagnostyczny potrzebuje napięcia co najmniej 12,50v i takie napięcie mam przez parę minut po naładowaniu akumulatora na full. Po krótkiej pracy na włączonym zapłonie napięcie spada poniżej tej wartości nie nie można już diagnozować samochodu. Podłączyłem więc ładowarkę elektroniczną ale za dużo nie pomogła, może wydłużyła ten czas o minutę nie...
Bardziej byś potrzebował pod jedną markę czy więcej? i czy tylko interesuje Cię diagnostyka silnika czy ABS,licznik,Airbag, i inne. Chcesz urządzenie z wyświetlaczem, czy pod np. telefon na androidzie też może być? Ogólnie zabawek diagnostycznych po obd samego silnika jest dużo. Wiec sprecyzuj coś jeszcze.
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Najlepiej szukać przyczyny w serwisie podłączą tester diagnostyczny odczytają błędy będą wiedzieli odrobinę więcej niż czytający ten post.
Witaj kiedyś miałem podobny przypadek tylko nie pamiętam czy ten błąd FR się wyświetlał. Wyświetlało się kierowcy Awaria hamulca silnikowego pisałeś o tym wyżej zdiagnozowałem sterownik EDC i zleciłem wymianę siłownika AGR kolega wymienił kierowca wyjechał z warsztatu i po chwili dzwoni kierowca Man stracił moc jeszcze gorzej niż na starym co się okazało...
Mozna tez emulator DPFa wstawić. .. który swoje kosztuje....
Albo coś z układem zasilania paliwem, albo z wtryskami. Dziwne, że diagnoskop tego nie wykrył (powinien). Jesteś pewny, że nic nie można zarzucić tak testerowi diagnostycznemu, jak i samej procedury diagnostycznej..? Silnik 100,120, czy 150 KM? Ja zacząłbym od układu zasilania paliwem ;)
WITAM . czy ktoś z szanownych kolegów i koleżanek używał lub używa tego tester czy możecie wypowiedzieć się na jego temat. ja sam nie dawno zakupiłem i dochodzę co do czego i z czym ,nie jest latwo gdyż tłumaczenie na język polski jest tragiczne ,także wszystko lepiej robić w english no ale wiadomo techniczny język to nie to samo co potoczny . jeżeli...
Na moim schemacie masa na 36 nie 35. Zgadza się kolego, tak jest. Wdarła się literówka, już poprawiam. Niby wszystko ok napięcia są a ze sterownikiem nie mogę się połączyć :( Z innymi systemami się łączy np abs poduszki a z silnikiem nie. Czasami połaczy sie tester z silnikiem i mozna odpalic auto ale zaraz gasnie i znowu jest brak komunikacji ze sterownikiem...
Diagnoza pod testerem diagnostycznym duzo ci powie.Wykonaj ją a prawdopodobnie jutro mozesz juz jezdzic samochodem.Wszystko zalezy od tego co padło i jaki bedzie nakład finansowy.To dosc proste auta i szybko sie je robi,zwlaszcza jak zgasł i niezapali to swietna sprawa.
Tylko mini vci i laptop lub tablet (Windows) z Techstreamem. Typowe skanery ODB2 obsługują bardzo ograniczony zakres sterowników, przeważnie tylko silnik.
podłączyć tester diagnostyczny io sprawdzić czy ecu widzi żądanie uruchomienia klimatyzacji.
Jakie 400 zł? Są już od 150 zł z adapterem.
https://allegro.pl/oferta/opel-gm-mdi-2-... Ktoś...
Które kontrolki dokładnie? Te które powinny, czy te które odnoszą się do opcji których nie posiadasz, a chcesz wymusić ich zapalenie np testerem diagnostycznym? Generalnie wszystko idzie po CAN, więc ciężko podpiąć kontrolki "na lewo". Niektóre zapalisz testerem bez przekodowywania opcji, inne dopiero jak przekodujesz. A niektóre kontrolki/opcje bywają...
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
Potrzebujesz dany moduł który chcesz odczytać i CAN Gateway. CAN Gateway robi za swego rodzaju "router" sieci CAN i co ciekawe w grupie VAG gniazdo OBD nie jest w ogóle podłączone do żadnej z głównych sieci CAN. Gniazdo OBD idzie bezpośrednio i tylko do CAN Gateway i np. tester diagnostyczny negocjuje sesję diagnostyczną z CAN Gateway która następnie...
Gniją i rdzewieją , Panie , na potęgę!
Zmierz siłę hamowania tak przednich kół, jak i tylnych. Podejrzewam, że któreś koło "trzyma", lub źle wyregulowana siła hamowania kół tylnych i tak się będzie działo. Dwa, pojechać do "prawdziwych" mechaników i podłączyć pod tester diagnostyczny, po wcześniejszym mechaniczno/wizualnym sprawdzeniu pierścieni ABS przy kołach... Od tego zacznij.
diagnostyczny tester tester diagnostyczny launch polski tester diagnostyczny
niepewność pomiarowa unitra gramofon artur listwa grzejna
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Brak numerów budynków w Navigator Free na Windows CE Rezystancja czujnika temperatury Indesit LR9S2QSWB