DDT2000 lub CLIP.
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Musisz oddać samochód do specjalisty od diesli. Tylko fachowca a nie posiadacza testera diagnostycznego.
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
Co mam zrobić?? Nauczyć sterownik silnika nowej przepustnicy- tak na chłopski rozum. Wymieniona część musi zostać zaakceptowana przez sterownik silnika.A sterownik musi się jej "nauczyć". Procedura do wykonania poprzez tester diagnostyczny.
Fabryczne testery diagnostyczne
Witam owszem ma ale o błyskaniu można zapomnieć. Tylko oryginalny tester diagnostyczny
Dwudziesty wiek minął [epoka śrubokręta i młotka). Mamy 21 wiek epoka w mechanice testerów diagnostycznych. Pozdrawiam.
Poprawić pisownię, podłączyć tester diagnostyczny, wyciągnąć wnioski.
LAUNCH CRP 359 Tester Diagnostyczny. Dodam, że rok temu też wyskoczyła kontrolka poduszek i było diagnozowanie tym samym testerem, który pokazał błędy i zostały skasowane.
Chodzi o tester diagnostyczny .Nic bez niego nie zrobisz .
Gdyby był naprawdę błąd kondensatora to sterownik zatrzymałby silnik bo jest to błąd krytyczny. Ewidentna niewłaściwa interpretacja przez tester diagnostyczny. Tylko Clip.
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
Jeśli auto nie bierze oleju a dymi na niebiesko to nie dopala paliwa, ma za późny zapłon lub lejące wtryski (pomijam źle ustawiony zapłon i brak kompresji). W Twoim przypadku sprawdzić należy korektę wtryskiwaczy (najlepiej testerem diagnostycznym do Renault). Wykluczysz też w ten sposób awarie sterowników i instalacji (np.luźna wtyczka). Czasami gdy...
Czyli konkretnie wymieniasz na tzw. pałę wszystko albo podłączasz tester diagnostyczny i po wskazaniach realizujesz naprawę.
Proszę o schemat instalacji do RENAULT Megane Scenic 2000 benzyna. Instalacja klimatyzacji, szczególnie rezystora dmuchawy. Mam błąd: DF 010 Mixing motor circuit. Nie chodzi wentylator, po manualnym włączeniu przez tester diagnostyczny nadmuch chodzi.
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny do samochodu, odczytać błędy z modułu poduszek powietrznych, naprawić usterkę, skasować błędy i kontrolka wtedy zgaśnie.
Może błąd trzeba wykasować testerem diagnostycznym. Jest jeszcze kabel powrotu do deski rozdzielczej, sprawdź czy nie został przerwany lub nie podpięty.
Podłącz pod tester diagnostyczny.
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
Witam chciałby zakupić tester diagnostyczny od 1tyś.do 4tyś i jakie polecacie z allegro sprawdzone dotykowe w jezyku pl nie jakieś badziewie,mam peugeota 207 09r. I kilka busów renault fiat ducato powyżej 2010 r co polecacie?
Nie wprowadzajcie dziewczyny w błąd, nie trzeba podpinać pod żaden tester diagnostyczny. W tym radio jest tylko kod, wystarczy poprawnie wpisać.
Testerem diagnostycznym Połączyć się z UPC . zrobić test elementu wykonawczego (świateł mijania) prawdopodobnie zakończy się fiaskiem. Jeżeli tak to albo wymienić UPC albo próbować go rozdłubać wymyć płytę w spirytusie wyszczotkować np szczoteczką do zębów i wysuszać. Czasami ożywa.
Ciężko coś doradzić bez podpięcia testera diagnostycznego i obserwacji parametrów (głównie temperatur) oraz manometrów
99% uniwersalnych testerów diagnostycznych w mniejszym lub większym stopniu nie ogarnia Renault. Więc to nie zapisał się żaden błąd nie jest takie pewne.
Program diagnostyczny mam typowy do testera delphi innego na razie nie posiadam
- niepewne zasilanie, masa , okablowanie. -usterka w obwodzie światła cofania. - uszkodzony głośniczek piezo. - uszkodzenie centralki. - uszkodzenie czujnika, czujników. W tym autku idzie oryginalny system zdiagnozować przy pomocy testera diagnostycznego , bez kombinowania i gdybania.
kontrolka świec jest również diagnostyczną ,czyli zostaje podpięcie pod tester i sprawa powinna się wyjaśnić
Nie trzeba clipa,można innym testerem.
Chcialbym poruszyc temat diagnostyki samochodow renault. Prawie do wszystkich marek sa roznego rodzaju skanery,testery,interfejsy iprogramy diagnostyczne. Czy poza slawnym clipem nie do ugryzienia nic sie nieda wymyslec
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Przede wszystkim silnik nie będzie równo pracował. Po drugie bardzo łatwo to sprawdzić testerem diagnostycznym, ale można to bez najmniejszych kłopotów sprawdzić domowymi sposobami... Nie trzeba do tego fachowca - sam dasz radę, jeśli się postarasz ;) .
Obciążalność jest praktycznie żadna, bo to OC "podciągnięte" do Vcc, przecież ta linia jest dwukierunkowa i "nadajesz" właśnie zwierając tę linię do masy. Podobnie ECU podczas nadawania zwiera ją do masy. Zarówno w EuroScanie jak i w AutoscannerOpel ta linia jest dodatkowo podciągnięta do Vcc (+12V) przez rezystor 1k - 2k2. Są też gotowe konwertery/drivery:...
raczej nie tak jak koledzy pisal tylko fabryczny tester lub typu fast-box,kts520
Tak ma być, nie bierzemy w ogóle po uwagę map sensora, każdy 2.5dci bez map ma takie stałe wskazanie, nie mające znaczenia. Jeżeli mamy 2.5dci na przepływomierzu a po podpięciu pod tester diagnostyczny widzimy, że ciśnienia doładowania stoi w miejscu to tak ma być.
to jeśli już to uszkodzony musiał by być kabel od głowicy do złącza OBD ale inne auta łączy no chyba ze bmw korzysta z innych pinów. Dziś próbowałem się połączyć z renaultem kerex oraz premium i też brak komunikacji :/
Domex32 bezwładnościówka nie wybita była sprawdzona. Rozrząd też. Napiecie mierzone w przewodzie podłączonym do wtrysku. Testera diagnostycznego? P.s. Nieraz zadam głupie pytanie odnośnie elektryki lub elektroniki z tego nie jestem mocny.
Witam.Posiadam Texe Navigator TXT i Vag Can Professional,wiec muszę się uzupełnić w japońce,i jednak skusze się na Carmana.Przymierzam się również do zakupu: -PSA XS Evolution Citroen Peugeot -RENAULT CAN CLIP -TESTER DIAGNOSTYCZNY STAR DIAGNOSIS -Toyota Intelligent tester II -TESTER DIAGNOSTYCZNY VCM IDS FORD MAZDA -Tester diagnostyczny Volvo Vida...
Pytać, kolego, pytać. Znajomych a nawet przygodnych właścicieli renówek/dacii/nissanów, gdzie serwisują swoje auta, zwłaszcza te z silnikami dCi. Mechanik musi posiadać na wyposażeniu diagnostyczny interfejs CLIP. Innego typu testery, to szukanie igły w stogu siana, do tego po omacku, zwłaszcza dla osób, z małym doświadczeniem z układami zasilania dCi....
Zabierasz się od złej strony. Masz jakiś tester diagnostyczny ? Jeśli kręci trzeba zobaczyć czy widzi podstawowe rzeczy jak obrotu wału itp.
Robić co się da? przede wszystkim uniwersalny tester może 10% testera dedykowanwgo. Jakiś CDIF, ADP etc nie ogarnie kluczy czy nawet porządnego podglądu parametrow. Jeśli chcesz kasowarke błędów to możesz kupić nawet ELM ale przyjdzie zrobić adaptację jakiegoś zaworu czy dopisanie klucza musisz mieć sprzęt dedykowany. dobrze mieć jakąś specjalizację...
kolego miałem ten sam problem ale juz sobie poradziłem kupiłem na stronce www.techgsm.pl a dokładnie http://www.techgsm.pl/cat_Connector_1202... same wtyki pojechałem na szrot tam z rozbitych aut kupiłem po 10zł wtyki od auto (odb jasne) na www.elektroda.pl znalazłem pliki z opisem gniazd diagnostycznych (opis jest od starszej wersji bez can) i zrobiłem...
Renault, podpinało się tam tester Souriau Optima 8500 czy tak jakoś.
Zauważyłem że w momencie wystąpienia usterki ginie zasilanie przekaźnika systemowego sterowanego z pinu 39 sterownika. Przecież tam powinno pokazać się sterowanie masą. Ginie masa sterująca? Tak ginie masa sterująca tym przekaźnikiem. Nawet kiedy zewrę na krótko ten przekaźnik aby zasilanie nie ginęło to i tak objaw pozostaje ten sam. Wygląda to tak...
Witam Czy dysponuje ktoś wiedzą na temat interfejsu, testera, bądż kodów do silnika Renault DCi4 Euro3. Jak zdiagnozować ten silnik.
Problem jest tego typu ze podlączane byly dwa testery i żadnym z nich nie udało sie uzyskac jakichkolwiek informacji z komputera. Podłączane testery to Mega macs55 i Sonda CAN Renault Po sprawdzeniu gniazda diagnostycznego miernikiem tylko na zasilaniu byl sygnał natomiast reszta "niema"
mogą być świece, sprawdzisz je testerem diagnostycznym od tego trzeba zacząć ale jak nie pomoże trzeba się skopić na wtryskach .w tym temacie mogę pomóc 504 750 152
Potrzebny tester diagnostyczny, który obsługuje ten sterownik poduszek i nim skasujesz błąd, jeśli usterka została usunięta.
Zresetować komputerem - testerem diagnostycznym czy komputerem pokładowym? Chodzi o puszkę, którą sie wymienia co ok 6 miesięcy? Czyli teoretycznie co pół roku wizyta w serwisie? :-)
Miałem okazję go testować na Renault. Spisuje się całkiem nieźle. Największym problemem jak dla mnie były tłumaczenia na polski język albo wcale ich nie było albo były raz po polsku raz po angielsku lub połączenie.
Witam, Czy może ktoś dać skan z ekranu testera Launch X431? Jak wygląda wygląd oryginalny Clip do samochodów Renault? (foto,instrukcja itp.) Pozdrawiam
Koledzy potrzeboje jakis nie drogi a skuteczny przyzad diagnostyczny do Renaulta, co mozecie mi polecic? ELM 327, testery z Allegro lub chinski CLIP (nie zaprogranujesz nic nim).
W pscie pisałem, że ma być to zabawa tylko z własnym autem. W tej chwili wiem, że kosztowało trochę więcej niż testery, które proponujecie. KTS od 4.900 używany do 7.500 nowy w promocji, Launch 14.500 okazja, Reflex 13.500, Texa Axone 24.000 używ. a nowy 30.000, Unicheck 11.000, Fast Box 9.000, Renault NXR 4200. Może jednak znacie testery, które kosztują...
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
witam dzięki za tego fachowca (ale im więcej wiem tym coraz mniej) Launch nie robi np. Iveco, renault starych simensów, coś by tam pewnie jeszcze znalazł. Ale trzeba się cieszyć z tego co robi. Nie znam testera uniwersalnego, który ma tak bogatą bazę testowanych marek i systemów jak X431. Jezeli chcesz kompleksowo diagnozować samochody to trzeba kupować...
Kolego, niestety, ale musisz zacząć od podłączenia pod tester diagnostyczny. paliwo jest na wtryskach a sterowanie/kluczowanie na tych wtryskiwaczach jest?
od czego zacząć Od udania się do samochodu ze stosownym testerem diagnostycznym, manometrem do pomiaru ciśnienia sprężania, manometrem do pomiaru ciśnienia paliwa, lub udania się do warsztatu w przypadku braku posiadania ww narzędzi diagnostycznych
Reno Espace 4 2,0 dci 2007 96 kw niedzalajacy ABS, ASP, ESP (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Renault Espace IV (2007, 2.0 dCi, 96 kW) jednoczesna awaria systemów ABS, ASR i ESP najczęściej wynika z usterek czujników prędkości obrotowej kół (tzw. czujników ABS) lub problemów z modułem/pompą ABS. Nierzadko przyczyną bywa również korozja...
Wiem na 100%, że ten sterownik powinien ruszyć bez emulatora. Jest to wersja bez CAN. Auto nie ma problemu z niczym innym, bo do dnia usunięcia immo, czyli dzisiaj, chodziło normalnie. Zdecydowałem się na usunięcie, bo ostatnio kilka razy zablokowało się samoczynnie i trzeba było robić nową konfigurację. Po zrobieniu konfiguracji czasem wszystko było...
Potrzebuje pomocy moze ktos sie z tym spotkał co to oznacza: P0300-"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303-"Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" szarpanie i nierówna praca silnika na wolnych obrotach badając testerem diagnostycznym wykrywa Skok jałowy 3 cylindra - "zbyt mała wydolność katalizatora"Prosze o pomoc!!...
Witam, mam problem , a mianowicie w sowim aucie Renualt Megane II 1.9 dci, przez przypadek testerem diagnostycznym( CDIF ) skasowałem wartości. Przez to w aucie zaczął świecić się Serwis, czy wie ktoś jak przywrócić te wartości !? , Z góry dziękuje za pomoc
czy ktoś wie co oznacza błąd P106B, bo tester diagnostyczny pokazał mi kod błędu ale nie znalazł opisu. z tego co się dowiedziałem prawdopodobnie dotyczy to przepustnicy, ale może ktoś ma opis tego błędu.
Witam forowiczy Posiadam busika Renault trafic 1.9 dci i ostatnio zakupiłem tester diagnostyczny KKL VAG-COM for 409.1 z płytka instalacyjna z Allegro. Czy taki vag moze się połączyć z moim traficiem??? Jeśli tak czy pomożecie mi w instalacji programu odpowiedniego do mojego trafika na moim laptopie Lenovo z Windows 10 64 bit. Bardzo proszę o pomoc...
zaprowadzić samochód do mechanika masz tu kilka biletów i za tydzień przychodzę po samochód. W moim przypadku bardzo by to uszczupli budżet domowy. Nie wiem czy jednak to rozwiązanie nie będzie najtańsze. zakup blokad rozrządu to jedno. Po drodze będzie jeszcze kilkanaście sztuczek tybu zerwana śruba czy gwint w aluminium, wyjęcie wtrysków tak by nie...
A jak Lunch robi Francuzy i Fiata? Po ostatnich aktualizacjach jest ok.Wcześniej posadzał buraka przy renault. Czy faktycznie Lunch jest tak dobry do Azji jak Carman? Ja nie widzę żadnej różnicy pomiędzy oboma.
Sugestia jest jedna używać porządnego testera diagnostycznego . Wow i Autocom nie są urządzeniami które można polecić , niektóre procedury są tak niedopracowane że mogą uszkodzić oprogramowanie modułu na tyle skutecznie że będzie trzeba kupić i wymienić na nowy .
cześć Może ktoś będzie mógł mi pomóc. Otóż mam problem z Vivaro/Trafic gdy jest po wypadku i poduszka powietrzna wystrzeli to silnik zostaje zablokowany, żeby go odpalić trzeba mu skasować błąd i stąd moje pytanie: jakim programem albo jakim testerem diagnostycznym mogę to skasować? Chodzi mi głownie o te samochody po 2007 roku z silnikiem 2.0 CDTI/dCi.
No fakt-trochę niegramatycznie.Chodziło mi o to ze sprzęt uniwersalny ma swoje ograniczenia,nie ma tych funkcji co sprzęt serwisowy.I z uniwersalnych diagnoserów wyróżnia się Mega-macs.KTS ma problemy z Fordami i licho robi Renault,podobnie niektóre Fiatowate (w tym temacie sie wybija Uni-Check,wiadomo).
Czy wyżej wymienionym testerem do ciężarowych można coś zdziałać? Dokładnie chodzi mi o taki tester Launch X431 HD 3.0 DIAGNOSTYCZNY CIĘŻAROWE MASZYNY. Tak, tester Launch X431 HD 3.0 jest kompatybilny z ciężarówkami i maszynami budowlanymi, co sprawia, że jest to bardzo przydatne narzędzie diagnostyczne dla tych pojazdów. Urządzenie to oferuje różne...
czujnik temperatury na samym początku został wymieniony na nowy odczyty temperatury odczytuję z testera diagnostycznego Texa navigator nawet ostatnio oszukaliśmy czujnik aby się rozgrzał poniżej 65 tzw symulacja wtedy nie dymi ale nie ma takiej mocy
Posiadam tester diagnostyczny na programie delphi, wchodząc w sterownik silnika jest możliwość podglądu czasu rzeczywistego i tam pokazuje prędkość pojazdu. Dodam że próbując połączyc sie z systemem ABS program nie odpowiada, brak komunikacji. Mruga też kontrola serwis ale sama, abs przy gwałtownym hamowaniu działa. Po mojemu coś jest przykombinowane
Po pierwsze to marka Twojego samochodu to Renault, a nie żadne Reno... po drugie CLIP to tester diagnostyczny do samochodów tej marki, który warto użyć jeśli świecą się jakieś kontrolki ostrzegawcze w celu ustalenie dlaczego się świecą. Kontrolka ESP, z uwagi na bezpieczeństwo, jest jedną z kontrolek których na pewno nie warto ignorować. System ESP...
KTS 500 jest zdecydowanie najgorszy wybór.Kapryśny-nie zawsze się łączy,fordy i renault robi w sposób który można określić jako tragedia.Poszukaj na runku urządzeń wtórnych testerów fabrycznych-Tech,NXR,Diag,itp.
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Jedyny sensowny, bezpieczny, ORYGINALNY i po polsku to chyba clip. Do tego masz wsparcie techniczne oraz pomoc w instalacji i konfiguracji. [url=http://www.motodiagnostyka.com/fabr... Na tej stronie masz też uniwersalne testery oraz interfejsy w niższych cenach ale pamiętaj...
Z najtańszych alternatyw to DDT2000 (taki sobie sofcik + interfejs, coś ala vag-com/hex-can do vw). Jak chcesz coś lepszego to może CDIF/2, znajomi mają warsztat zajmujący się mechaniką w Renault i kiedyś oglądałem sobie u nich ten wytwór firmy AXES (jak wiadomo zdania na jego temat są bardzo podzielone) i jeśli chodzi o Renault to nawet ładnie ogarnia...
podjedz do kogoś kto ma tester diagnostyczny,podłączcie go do samochodu i przejedzcie się razem na podglądzie wartości rzeczywistych,luz zaworowy jest ok?jakie ciśnienie na listwie?może pompa niewyrabia?mogą być spadki ciśnienia.niech zmierzą ciśnienie przed filtrem,jakie daje tam ciśnienie pompa wstępna?zimne luty na przekażniku?może kturyś z czujników...
Witam serdecznie! Niezręczny problem z samochodem Renault Magnum z silnikiem MACK 430 KM. Rocznik 1997. Samochód odpala normalnie, nie dymi. Tester diagnostyczny nic nie podpowiada. Problem polega na tym, że po odpaleniu obroty falują, silnik przebiera. Przebiera na wolnych obrotach, i przy obrotach 1500 RPM, progu tego silnik nie przekracza, więc nie...
Odczytując i analizując pamięć poszczególnych modułów (tu trzeba sporej wiedzy i sprzętu za kilka tys. zł), ew. fabrycznym testerem diagnostycznym (którego wartość przewyższa wartość tego samochodu). Po drugie, jak już napisano, ludzie który się trudnią "korektą" liczników idiotami nie są i nie cofają przebiegu tylko w zegarach ale i w pozostałych miejscach...
Witam Zakupiłem ostatnio na Allegro przewód diagnostyczny do diagnozowania podstawy osuszacza powietrza do Renault i VOLVO EURO 6(kabel wpinamy do podstawy, podajemy zewnętrze zasilanie z akumulatora i wpinamy się w tester). Byłem trochę sceptyczny do zasady komunikacji za pomocą tego kabla,bo jak mi wcześniej było wiadomo komunikacja z tą podstawą...
Przebija g-scana i f-toucha? Poradzi sobie dobrze z Europą i Azją? Jeśli mega macs która wersja. Ja bym powiedział, że diabeł tkwi w szczegółach. Miałem do czynienia z wszystkimi testerami jakie wymieniłeś i powiem że żaden z nich nie przebija drugiego. Po prostu F-touch zrobi ci bardzo dobrze grupę pojazdów włoskich i francuskich oraz niemieckich....
Zamierzam nabyć tylko i wyłącznie oryginał, nie interesują mnie podróby i klony. Uniwersalny tester diagnostyczny z naciskiem na przywracanie synchro miedzy immo a sterownikiem silnika, funkcje adaptacji transponderów, łącznie z azja. Autoboss ma to dość dobrze rozbudowane, do diagnostyki z prawdziwego zdarzenia nie jest mi potrzebny sprzęt po wyzej...
Witam, Posiadam samochód Renault Clio II Ph2 1.4 16V z roku 2003 (posiada sieć CAN). Ogólnie mówiąc silnik "gotuje" płyn chłodniczy. Wentylator na chłodnicy nie włącza się po osiągnięciu wymaganej temperatury (domyślam się, że powinno to być około 90st.C). Działa tylko w następujących warunkach: 1. Po odpięciu czujnika temperatury płynu chłodzącego...
Witam!!! Widzę że VOLVO to ciężki temat jak i same ciężarówki. Ja posiadam tester do ciężarówek marki Volvo i nie tylko (mam na myśli autobusy tej marki) jak również pozostałe marki (MAN, SCANIA, MERCEDES, DAF, RENAULT i inne). Mam również program serwisowy na płytce DVD do VOLVA i nie tylko. Dla zainteresowanych proszę o email na prv. Pozdrawiam. Artur
To jak jestesmy w temacie, też czegoś szukam, do podobnego zastosowania, ale chodzi wyłącznie o kasowanie błędów, odczyt błędów ew. podstawowa diagnostykę. Wydaje mi się, że najprostszy w obsłudze będzie AutoCom. Jaki sprzęt do tego jest potrzebny? Laptop z USB wystarczy? Jakieś interfejsy są potrzebne? Auta 2006+, głównie nowe 2013+. Marki najlepiej...
Witam. Mam problem z Renault Masterem 3 Rok 2016, 2.3 170 dCi Energy. Wyświetla kontrolkę silnika i kluczyk oraz komunikat „skontroluj układ wydechowy”. Zwykłym testerem V-Gate sprawdziłem i pokazuje błąd U059E sugerujący czujnik NOx z tyłu wydechu. Serwis sprawdził błąd klipem i wyszło, że błąd DTCC59E87 z opisem „ADBLUE DOSING MODULE COMPUTER Brak...
Nie wierz w ddt2000, na prawdę, to nie jest żaden autorytatywny program diagnostyczny. Jeśli prawdziwy tester potwierdzi usterkę w obwodzie czujnika temperatury, należy sprawdzić ciągłość instalacji. Dodano po 1 Zresztą ostatnio wymieniłem czujnik bo stary różnił się rezystancją od nowego aż o 1000 ohm Rozumiem że temperatura obydwu czujników była taka...
Ale gdzież tam - nie zapomniałem o Tobie Panie Marku, ale tak dużo postów od chłopaków z osobówek, że my fachowcy od cięższego sprzętu giniemy, gnieceni jakimiś problemami z kaszlącymi na gaz polonezami czy tam innymi ruinami z kombinowaną elektryką. Mogli by nasi Moderatorzy utworzyć dział "Samochody ciężarowe" i to naprawdę z ograniczonym dostępem,...
W pierwszej kolejności to podłącz pod tester diagnostyczny, bo przyczyn może być kilkadziesiąt. Mi to wygląda na immo. Chociaż przypomniało mi się teraz, że miałem kiedyś na warsztacie Peugeota 306 HDI 2,0. Samochód jak chwilę postał, tak jak piszesz załapał po czym zgasł. Okazało się, że nie pracuje pompka paliwa w zbiorniku która podaje paliwo do...
Gdy jakieś ASO odmówi naprawy gwarancyjnej, serwis wykonujący przegląd może przedstawić dokumenty jak i napisać oświadczenie, ale nie powinno być żadnych problemów. Dobrze powiedziane, nie powinno być ale w przypadku poważnej usterki każde ASO szuka dziury w całym i chwyci się wszystkiego by podważyć prawo klienta do naprawy gwarancyjnej. Może jedne...
Na początek trzeba otworzyć drzwi, wsiąść do auta. Znaleźć złącze diagnostyczne, podłączyć tester. Uruchomić oprogramowanie. Odczytać VIN z auta lub wpisać go z palca. Wpisać nr naprawy. Później czekasz chwile auto jest skanowane i wyszukiwane moduły. Wybierasz licznik i szukasz. Tam jest zmiana wersji językowej. Wybierasz co ci się podoba i zatwierdź...
Programy to oprogramowanie do obsługi testerów diagnostycznych - czyli dość specjalistyczne narzędzia - wiele z nich jest produkowanych przez te same firmy np. oprogramowanie do diagnostyki BMW i grupy VAG, tak samo jak program do samochodów koncernu PSA i Renault. Wirtualne maszyny jak wcześniej wspomniałem odpadają, ponieważ niektóre z programów są...
Cześć wszystkim. Teraz, w 2024 roku, mam podobny problem z moją Laguną 2, Individuale Paris, po odczytaniu kodów błędów i skasowaniu ich, chińskim testerem, kopią Launch, wyświetlacz mojej nawigacji przewrócił się do góry nogami i słyszę dźwięk Sygnał dźwiękowy co 2 sekundy przez około 2-3 minuty, po czym ekran gaśnie i pojawia się komunikat „podłącz...
wypadł ci pilot napisz jaki masz silnik benzyne czy diesla i jaki sterownik w Aucie jak nie wyjdzie z pilotami wytniesz immo a co do kluczy potrzebujesz pin kod i oczywiscie kolega jak już powiedział potrzebny bedzie tester diagnostyczny do wpisania albo chociaż MVP Dodano po 3 a co do odbiornika na spodniej czesci płytki jest scalak 8 nóżkowy też go...
Nie wiem czy obsłuży. Obsługiwane marki: Gaz, Acura, Audi, Benz, BMW, Brilliance, Byd, Changan, Changcheng, Changhe, Chery, Chrysler, Citroen, Dacia,Daihatsu, Daweoo, EOBD2, Euroford, Fiat, Geely, GM, Gonow, Hafei, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jac,Jaguar, Jiangling, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mahindra, Maruti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel,...
Niestety katalizator układu scr może zatkać się jeszcze skrystalizowanym mocznikiem. Należy sprawdzić przeciwciśnienie , Podłączyć tester diagnostyczny i porobić podstawowe pomiary. Kolego Patafian. Daj spokój z sondą Lambda, Ta sonda mierzy zawartość tlenu w spalinach, natomiast tu występuje czujnk NOX czyli tlenków azotu. Dodano po 1 jaki powód może...
Witam,sprawa nadal aktualna,jeżeli chodzi o zapłon to akurat się domyślam,że go nie ma,nie jestem mechanikiem,ale staram się ograniczyć koszty bo na autoryzowany serwis mnie nie stać.Zawór egr wymieniony,wykazywał czasem błąd na urządzeniu dominator 2 .Teraz przez tydzień testowania nie ma żadnych błędów.Mimo to silnik chodzi nie równo na biegu jałowym...
Silnik razem z mechanizmem też został podmieniony.Nic to nie zmieniło.Ślizgi w silniku od wyłącznika krańcowego też są dobre nie powycierane i nie nadpalone.Silnik wycieraczek pracuje na najwyższym biegu czy zapłon jest włączony czy nie.Po odpieciu akumulatora i ponownym podłączeniu wycieraczki przestają ciągle pracować i wszystko jest ok do momentu...
Wszystkim steps raczej kojarzy się z silniczkiem krokowym. To co wyświetla Launch jest moim zdaniem, mało istotnym błędem w oprogramowaniu testera dotyczącym nazwy parametru. Stkest Pickavant z kością Renault_v3 wyświetla ten sam zakres jednostek nazywając je stopniam. Rozważania teoretyczne nijak nie przybliżają mnie do ustalenia, czy tych 41 jednostek...
tester diagnostyczny diagnostyczny tester renault diagnostyczny
pralka grzałka samsung zasilanie manipulatorów integra alkoholem izopropylowym
modernizacja instalacji elektrycznej lombardini silnik
Przerywanie silnika na niskim gazie w Oplu Corsa C Błąd P08 w kotłach Buderus - system spalin