Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Najlepiej byłoby sprawdzić przez tester ilość powietrza zasysanego ale można pobawić się na "piechotę". Nie jestem pewien czy to ten model przepływki ale wrzucam to co mam... EGR - recyrkulator gazów wylotowych. Jest to zawór, który powoduje powrót gazów wylotowych do kolektora dolotowego. :D
Witam serdecznie, Szukam testera respiratorów, analizatora przepływów gazów. Ile mniej więcej kosztuje i co polecacie ze swojego doświadczenia?
Uściślam dla czepialskich Hydrogen służy do wykrywania nieszczelności przy pomocy specjalnej sondy a nie do obserwowania spadku ciśnienia na manometrach. Napełnia się układ mieszaniną i ,,wącha,, go sondą i nie ma tu znaczenia temperatura, czas itd bo kontrolę robi się natychmiast po wprowadzeniu gazu Tester szczelności nic nie wykazał. Serwis zostawił...
Powinny być małe dziurki po bokach górnej pokrywy. To te szare miejsca. Nie wiem czy szara jest zaślepka czy uszczelnienie wężyka odprowadzenia gazów poza kabinę, no ale to to miejsce. Jakieś tam dziurki są ale niewyraźne. Nie jestem pewien ale jakieś tam mają dno, może sitko. Sam akumulator lubię bo mogę się na nim powyżywać hobbystycznie ale muszę...
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
OPIS ZLECENIA: Zlecę wykonanie testera szczelności elektrozaworów, który musi spełniać następujące założenia: - mierzenie szczelności gazów i cieczy - sterowania dokładnością pomiarów - tester musi być podłączony do komputera i oprogramowany - tester zwraca wyniki na komputer - szczelne zielone nieszczelne czerwone, z możliwością kalibracji dokładności...
Szczerze to opierając się na inżynierskiej wiedzy w dziedzinie fizyki technicznej i magisterskiej w dziedzinie elektrotechniki w pojazdach, uważam projekt , którym się podzielił kolega za dobry, o znacznej praktycznej przydatności. Cała rzesza teoretyków w temacie może sobie wymyślać podważające to głupotki ale, - Obawiacie się że obciążenie znacznym...
Lampki neonowe, tlące nie zawierają rtęci ani gazów niebezpiecznych.
Jeżeli w układzie chłodzenia byłyby spaliny to w nie kopcił by na biało. Nie myl ciśnienia gazów wydechowych w układzie EGR z ciśnieniem w układzie spalania. Tester na zasadzie błękitu bromomotylowego (oznaczenie kwasowości indykatorem barwnym w układzie chłodzenia) daje wmiare wiarygodne wskazania w przypadku silników benzynowych ale wg mnie w dieslach...
Witam. Coraz częściej zaczyna śmierdzieć jak ,,popsute jaja",czyli tak jakby za duże ładowanie.Mam podłączony mini tester napięcia wyskalowany w zakresie od 11-15 V.W czasie jazdy pokazuje 13-14 V,ale też chwilowo pokaże 15V.Akumulator ,który mam to Centra Futura 45Ah.Chciałem dzisiaj sprawdzić poziom elektrolitu i nic z tego.Akumulator nierozbieralny...
Wyciągnąłem dziś z piwnicy stary radiotelefon CB Maxon 27-LP i pobawiłem się dla przypomnienia moim neonem co mam w pokoju. Niestety, nie za każdym razem rura się jonizuje, w dużym stopniu jonizacja gazu zależy od położenia anteny. Nie udało mi się wzbudzić rur wypełnionych neonem. Rury wypełnione gazem "B" (hmm, kiedyś tak się to nazywało - jak to...
Czy ktoś wie jaka jest prędkość gazów spalinowych na wylocie rury wydechowej. Zastanawiam się nad wykorzystaniem anemometru (wiatromierz) jako testera drożności układu wydechowego, urządzenia te są wyskalowane do prędkości 30m/s i zastanawiam się czy to nie za mało do naszych celów.
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam Drogich forumowiczów, jako, że jest okazja to i pochwalę się tym maleństwem, drobne, a jakże pomocne, pomaga mi bardzo w diagnozowaniu instalacji LPG mojej i mojego Przyjaciela. Nie raz borykaliśmy się z tym, że "czuć gazem w środku" i coś gdzieś przecieka, a niestety standardową pianką nie zawsze idzie podejść choćby od spodu śrubunku czy połączenia...
Czy to oznacza uszkodzona sondę lambda? I tak i nie . Diagnoza testerem parametrów.
Nie lepiej sprawdzić obd Testerem czy parametry się zgadzają podczas jazdy na gazie i na benzynie??
Nie łatwo będzie znaleźć ten obrotomierz bo występuje to bardzo rzadko a zanim przejdę do komputera sprawdze szczelność dolotu testerem gazu lub innym płynem niepalnym. Za małe podcisnienienie powoduje oszukanie sterownika ktory wzbogaca mieszankę powodując wzrost obrotów na biegu jałowym powodując falowanie tych obrotów i zalewanie silnika ewidentnie...
Tylko tester (dobry tester) da podpowiedź. Może spaliło wtyczkę/gniazdo z 12 V a możę wtyczkę/gniazdo z 5 V, może zwierać jakiś element jak pedał gazu, przepustnica, różne cewki. Na razie tylko diagnostyka.
Przy parowniku to możliwe, że jest to nalot z uciekającego płynu chłodzącego, który jest doprowadzany do parownika aby go ogrzewać. A co do uciekającego gazu to jedź do jakiegoś zakładu regulującego/montującego lpg w aucie i powinni mieć tester do sprawdzania nieszczelności w instalacji.
Dlatego wskazałem rozrząd, odczytywane testerem powinno być _340 do _400mbar.
Jeep Renegade 1.5 2022r, nie idzie skasować inspekcji olejowej pedałem gazu. Testerem skasowałem serwis ale wymiana oleju 3 razy pedał gazu do oporu. Czytając fora Polskie i zagraniczne to jest ogólny problem. Ktoś coś podpowie ? Robiłem już wszystkie możliwe cuda, łącznie z wciśnięciem pedału hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/8149471900_...
Chyba warto . I sprawdzić szczelność , chociażby testerem w sprayu , a nie zapalniczką . Pozdrawiam
Witam!! Albo czeka Cie regulacja gazu, albo (jesli na gazie wskazania testera sady nie pokrywaja sie z wskazaniami w kompie od gazu) masz tester podpiety pod sygnal emulacji a nie sady i na gazie w kompie PC czytasz to co widzi komputer od gazu a tester pokazuje Ci sygnal emulacji do ECU. Pozdrawiam!!
Mazda 2 (2012) - 1.3, 84 KM, benzyna, manualna skrzynia biegów, przebieg 112 000 km. Od kilku tygodni, szczególnie przy dodawaniu gazu, ale nie zawsze, słychać odgłosy dzwonienia/brzęczenia? - słychać na załączonym nagraniu, gdzie trzy razy wciskam krótko pedał gazu. Tester OBD nie wykazuje żadnych błędów. Macie pomysły? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Tylko specjalnymi testerami. Użycie gazu z butli też zabije jej sensor. Lepsze modele mają systemy samokontroli i w razie awarii ją sygnalizacją. W innych przypadkach uważamy iż czujka jest sprawna.
Napeno pokazywało mu to działanie sondy LAMBDA. W instalacjach z niższej pułki wystarczy tylko tester sondy(woltomierz) i juz wszystko ustawisz.
Witam. Wystarczy po zgaszeniu silnika pracującego na gazie, zdjąć wężyk z wkrętki i wstawić jego końcówkę do naczynia z wodą i sprawdzić Nie pomyślałem o tym. Chciałem do gazownika podesłać celem wyłapania testerem gazu. Co do żywotności wtryskiwaczy to jest wiele spraw z tym związanych. Inaczej żyje (ten sam model) w aucie co pali 6l/100km a inaczej...
panele w słońcu dają nieco ponad 30A Prąd powyżej 0.1C szybko degraduje AGM, a to dlatego że wysychają albo tworzą się bąble gazu które izolują materiał czynny. Przy odrobinie samozaparcia można rozwiercić/otworzyć listwę górną i dolać wody. Potem kupić tester typu EBC-A10H i przepuścić kilka pełnych cykli. Kilka aku tak ożywiłem.
sprawdzisz jeszcze testerem do gazu lub samostartem, procedura jak pisal kolega z spryskaniem benz
(at)opek34 Pokazało by na testerze falowanie na potencjometrach gazu a tam jest wszystko ok przepustnicy nie ma. Na filmie będzie widać parametry tester to TEXA navigator. Dodano po 26 https://www.youtube.com/watch?v=B5xySEi8... film dołączam z pracy
Niestety, moze to byc uszczelka pod glowica. Gazy spalinowe zwiekszaja cisnienie w ukladzie chlodzenia i wyrzuca plyn. Sprawdz obecnosc CO2 w ukladzie chlodzenia testerem. Mozna kupic, albo podjechac do warsztatu.
Wcale nie potrzeba wymieniać elektroniki natomiast poradziłbym ci wymontować mikser rozkręcić go umyć iprawidłowo ustawić szczelinę.Bardzo ważna sprawa to ustawienie silniczka krokowego w pionie i bardzo dokładne ustawienie testerem składu mieszanki.Pozdrawiam.
cześć błąd 16514 to spalona grzałka w sondzie Lambda lub kabelki do niej lub wyjście sterujące w komputerze silnika. błąd 17811 to uszkodzenie EGRa lub jego zabrudzenie - wyczyść i sprawdź. dodatkowo sprawdź testerem jaką temperaturę "widzi" komputer silnika po nagrzaniu!
Iskra może być na świecy bo jest mały przeskok, najlepiej to sprawdzić to na testerze. Tak mogło być to powodem, dodałeś gazu, nagrzała się iskrownik i piła mogła momentalnie zgasnąć. Pozostaje jeszcze pytanie czy ustawiłeś dobra odległość cewki od koła magnesowego. 0,3 mm.
Witam. Pacjent to Espace IV z silnikiem 1,9 dci. Problem jest z przyśpieszaniem. ma taką dolegliwość, wciskasz pedał gazu a reakcji praktycznie brak. Wystarczy puścić pedał gazu i wcisnąć ponownie i auto rwie do przodu. Takie dziwota stanowią około 10 do 20 % jazdy. Na testerze brak błędów, była usterka w tempomacie ale już naprawiona. Do wymiany dwie...
W większości przypadków ECM rejestruje błąd pedału gazu. Różnie to bywa ,raz ogranicza moc a raz ustawia stałe np 1500rpm. Diagnostyka to pomiar zasilań ,masy jak i "sygnału" wyjściowego najlepiej oscyloskopem. Są też parametry w testerze.
Witam Autko jak w temacie nieraz po odpaleniu nieraz można troche pojezdzić i i autko dostaje wariacji nierówno pracuje i samo dodaje gazu. Na testerze wyświetla dwa błędy pedału gazu , przepływka, czujnik temperatury, oraz (zasilanie czujników zwarcie do masy). Miał ktoś taki lub podobny przypadek?
wciśnięciu gazu w podłogę samochód gaśnie i wyskakuje check Podejrzyj pracę pedału gazu testerem, być może uszkodzony i zwiera linię zasilania czujników
Podaj więcej informacji odnośnie specyfiki tej "rury". Średnica, punkt wlotu (możliwość przedostania gazów nieeterycznych). Podobny przypadek miałem na nowym apartamentowcu, inwestor zażyczył sobie czujkę gazów eterycznych przy punkcie dystrybucyjnym centralnego klimatyzatora. Rozwiązałem to wycinając z czujki "Satela" sensor i po połaczeniu prewodami...
Zdiagnozować testerem, pewnie zużyty pedał "gazu" (ścieżki opornicy). Wymiana na sprawny pomoże.
Witam Powyzsza procedura dotyczy samochodow toyoty ale starszych modeli albo diesli, do corolli z 2003 roku nie sprawdzi sie. Tam kluczyki programuje sie testerem, albo pedalem gazu i hamulca.
kupiłem sobie tester do gazu i okazało się że koło elektrozaworu lekko przepuszczało zakręciłem na kłakach i nie puszcza sam ustawiłem gaz na oko czyli3 tys obrotów zakręcić do gaśnięcia i 1 obrót i szpula 7-8 na 100 Dodano po 6 kupiłem sobie tester do gazu i okazało się że koło elektrozaworu lekko przepuszczało zakręciłem na kłakach i nie puszcza sam...
Tym niemniej jednak bez diagnozy testerem ciężko będzie cokolwiek powiedzieć. Być może któryś wtryskiwacz gazowy niedomaga. Jeśli kuleje na jednym cylindrze, podczas pracy na gazie zaciskaj kleszczykami wężyki gazowe. Ten cylinder, na którym nie będzie różnicy w pracy silnika będzie najbardziej podejrzany.
Ja zrobile sobie taki tester z 10 diodami, dobrze jest kiedy wskazania zmieniaja sie caly czas. czyli od 0 - 8 diud mruga. jesli pala sie caly czas to za duzo gazu jesli w ogole zadna sie nie pali to za malo. Zobacz jak chodzi na bezynie, na gazie ma chodzic podobnie tylko ma sie palis wiecej diod. Na benzynie jest okolo 6.
ze zdjęcia wynika że jest to VOILA bez PLUSA nie ma do tego interfejsu i oprogramowania tylko analizator lub tester sondy
Wszystkie są zaprogramowane domyślnie. Większość silników będzie z nimi działać. Programuje się, jak chcesz pozmieniać ustawienia. Większość użytkowników - nie chce. Nie jest potrzebny odbiornik, tylko coś co poda sygnał PWM - wystarczy nawet tzw. "Tester serwomechanizmów" - kosztuje coś koło 10-20 zł. I jest to generator sygnału PWM z potencjometrem,...
Czyli wciskanie pedału gazu nie ma tutaj żadnego znaczenia; przepustnica nie bierze udziału w sterowaniu prędkości obrotowej silnika ( poza wyjątkiem trybu przepustnicowego w razie awarii systemu wzniosu). Chcesz zmierzyć kompresję, musisz zapiąć tester który wysteruje silnik wzniosu zaworów do pomiaru kompresji. Nie znam dobrze procedury w PSA.
Na początek to sprawdź czy cięgno turbiny się porusza płynnie. MOżna to zrobić tak" Przy odpalonym aucie gruszka ma zaciągnąć cięgno i trzymać. Ściągając wężyk i zakładając zobaczysz czy porusza się do końca i płynnie. Nic nigdzie nie wysyłaj bo nic nie wiesz jeszcze. Diagnozę trzeba potwierdzić jeszcze testerem patrząc w parametry. Także takie naprawianie...
detektor gazów detekcja gazów analizator gazów
wałek dremel laptop śrubki żarówki skutera
König KG-24SHR – schemat podłączenia kabli, joystick, IR, zasilanie, brak obrazu Analiza zdjęć PCB – kolejność kabli w kamerach analogowych, złącza JST, pin-out, CCTV