Jeśli masz tester który programuje klucze to dopiszesz klucz o ile jest kompatybilny z autem . Będzie działał jako immo i jako pilot , jeśli prawidłowo zrobisz procedurę programowania .
klucze przyjmie ,nic nie musi byc na virgin,ale trzeba robic tak jak tester podpowiada i włożyć klucz do stacyjki i przekręcić,jak na siedzeniu leży ,albo w kieszeni nic z tego nie będzie. Nawet nie podejrzewałem, że ktoś mógł programować klucz keyless w inny sposób.
Jesteś w stanie. Słowo klucz multiplexer.
Pierwsze sprawdził bym klucz, np w Zed Bull. Drugie podłączył bym tester i zobaczył co tam słychać w PCM, ICM,GEM...
sprubuj przyuczyć ten klucz testerem clip
Czy mając klucz matka i tester carmanscan LITE można dopisać klucz do tego auta ? Po rozładowaniu akumulatora i próbie rozruch, prawdopodobnie ten sam problem (B2799).
Pamiętaj że Jaltest musi dostać co roku opłatę żeby działał,a texa w wersji plus w truck nie traci żadnych możliwości i działa cały czas.Inaczej ma się to do wersji car z plusem,bo jeżeli nie wykupisz aktualizacji to przechodzi do formy car light i nie ma wtedy dostępnych np schematów. Osobiście nie brał bym z tabletem tylko wersje na PC,bo tablet jest...
Zmierz klucz testerem diodowym . I jak możesz zrób dokładne zdjęcie tego zasilacza...
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Klucz MQB. Programując immo pilot wchodzi automatycznie. Możesz jedynie sprawdzić klucz czy wysyła sygnał testerem. Pozdr.
Jak chcesz douczyć klucz do immobilizera to polecam tester toyoty lub jakiś tester który przyucza klucze. Próbowałem kiedyś z ciekawości zrobić to bez użycia testera i niestety nie udało się, dopiero przyuczenie przez program pomogło.
sprawdzić czy klucz nadaje (testerem pilotów),i czy sterownik c.z. cokolwiek odbiera (techem1).
...aa i jeszcze kontrolki brak, jednak zależy mi na wskaźniku typu LED, nie miernik... Kup sobie za 7zł. odbiornik na płytce ceramicznej, który odbiera zakres Ciebie interesujący np. 433,92MHz i na jego wyjściu dodaj układ "kluczowania" sygnału lub mierzenia jego poziomu. Następnie poprzez zwykły tranzystor , wykonaj klucz stanu logicznego, który zapali...
Od czego zaczac ? W sumie to masz dwie opcje. Pierwsza to oddać do warsztatu, a druga to podłączyć tester . Pewnie wysypało immo (jak miga klucz)i sam i tak nie poradzisz. Więc opcja pierwsza.
Najprościej VCDS lub VCP i zrobić skan sterowników i zobacz które odpowiadają. Zasilanie po zapłonie łatwo uruchomić przez podanie go na bezpieczniki zacisku 15. Generalnie do sprawdzenia zasilanie Gateway i czy jest sprawny, potem moduł pod kierownicą, testerem sprawdzić czy widzi klucz w slocie stacyjki
W 100% nie byłem pewien bo te lata 2008-9 była zmiana z ASK na FSK. Nie miałem na miejscu Xhorsa . Patrzyłem w program KEYDIY i tam był ASK
jak sprawdzić który zamek jest uwalony problem z ikoną z kluczykiem automatycznego zamykania drzwi proszę poradę Przeważnie diagnoza MDI (lub inny tester) wykazuje który zamek powoduje awarię .....
Słuchaj, jak dla mnie działasz trochę nielogicznie, już powiem o co chodzi- trzeba się upewnic co do kompletacji tych części. Poproś kogoś kto ma tester Tech1 o sprawdzenie układu. Odpytując imobiliser na zapamiętane uszterki dowiesz się czy klucz jest wlaściwy ( mogą być błędy TP klucza-poza zakresem, TP klucza-klucz nieuprawniony) jak i zrobisz sobie...
Sprawdzic czy klucz nadaje (tester podczerwini),czu odbiornik odbiera (wystarczy tester z dioda LED),no i linie kodową. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pozbycie sie tego immobilisera.Centralny zawsze można dorobić z inego pilota
Jak w temacie kiedyś był odrazu po odpaleniu pobierania systemu wyświetlał się pod czy tam koło znaczka pobierz , niestety teraz na stronie to zmienili , a mój klucz testera przepadł jak go odnajdę ?
Trochę to nie tak jak przedstawia piotrva. FLASH zużywa się poprzez nietrzymanie ładunku, w efekcie bity o wartości 0 stopniowo kasują się, a ich ładunek przechodzi w zakres odpowiadający wartości 1. Poszczególne stany rozróżniane są poprzez wprowadzenie pewnego zakresu niedozwolonego - musisz pamiętać, że informacja we FLASH wcale nie jest informacją...
Sprawdź czy odpala na plastikowym wzorniku jak tak trzeba pojechać i zakodować normalny klucz . Sam tego nie zrobisz bez testera i pinu do immo . Możliwe że ze starości zepsuł się transponder i trzeba po prostu zakodować nowy .
Są nieco bardziej ambitne testery z wbudowanym sztucznym obciążeniem, które próbują szacować pojemność na podstawie szybkości spadku napięciu podczas próby obciążeniowej (trwającej kilkadziesiąt sekund), tyle, że takie testerki kosztują sporo więcej niż nowy akumulator: https://www.midtronics.com/testers/cpx-9... https://www.autelpolska.com/product/maxi...
Hej kluczyk wygląda na oryginalny. Teraz musisz podjechać do kogoś kto ma tester i sprawdzić czy kluczyk wysyła sygnał. Będzie to najtańsze rozwiązania i wykluczy się lub potwierdzi awaria kluczyka. Przy okazji niech poda Ci częstotliwość z jaką nadaje, jak będzie kluczyk ok.
Zastanawia mnie to, co się takiego wydarzyło skoro wcześniej kilka lat jeździłem tym autem bez kluczyka z transponderem. Tego nie wie sam papież . Czy zamierzasz podłączyć tester ? Czy będziemy zgadywać dalej?
Skan wszystkich systemów auta. Dobrym testerem. I... Przegląd żarówek. Czy wszystkie świecą i czy maja właściwą moc.
Panowie to mam problem .Nie mam pinu .. Mam klucz serwisowy tylko ,a powinien być pilot .Pytam ,bo zajmuję się hobistycznie mechaniką .Aktualnie bazowałem na chinskim delphi , do bmw inpa ew mam tester od viakena . Pytanie Co najlepszego wybrać aby zczytać pin i zakodować nowy klucz z elektroniką . Klucz do seata altei 2005r Reg. 3.1.1. Nie udostępniaj...
Zawiera osiem układów scalonych cewkę na rdzeniu kubkowym i rezonator kwarcowy to urządzenie musiało pełnić bardziej złożona funkcję niż klucz telegraficzny albo tester akumulatorów. W wielu dawnych urządzeniach była opcja sprawdzenia stanu baterii zasilającej urządzenie więc skala bat test nie przesądza o funkcji urządzenia. Jaki znak jest w górnym...
Bardzo często wina nie jest w pilocie a w module komfortu. Wydawało by się, że pilot jest uszkodzony i nie daje się zaprogramować w jednym wozie ( komunikat na ekranie testera "nieprawidłowe programowanie ") to ten sam klucz daje się zaprogramować w drugim wozie.
Kluczyk u specjalisty od kluczyków do tego auta to koszt 150PLN +/-40 PLN w zależności od miejsca w kraju i nastroju osoby dorabiającej klucz :) Sam oceń czy warto Ci za te pieniądze kombinować z programowaniem + zdobycie nowego klucza do doprogramowania. W żadnym mądrym programie nie mam instrukcji programowania kluczy za pomocą tego czerwonego klucza....
Przecież klucz ma zakodowany, bo moduł komfortu reaguje nań. Trzeba testerem pilotów sprawdzić czy fob nadaje z odpowiednim natężeniem pola antenowego, jeżeli tak to ryjemy w odbiorniku.
Kup sobie wellona i prodstawki smd do flaszy i pamiątek 8 pin, do tego UPA. Do tego BDM. Dodano po 6 Wyciąganie Pinu po obd fajna sprawa, ale takie urządzenia tez pewnie kosztują z 10tyś? Bez pinu nic nie zrobisz. Po drugie masz kanał lub podnośnik? 3. Hot Air z kolbą 4.Komplet kluczy co najmniej 3884. 5. Klucz elektryczny 6 kąt udarowy z giętką przedłużką.
jeżeli masz system fabrycznie to prawdopodobnie jest tam inny klucz( ale poprawny dla Twojego komputera) jak był na naklejce. spróbuj przyświecić naklejkę jakimś źródłem światła UV (np tester banknotów), w przypadku naklejek z Vista do HP, było widać klucz. Klucz z działającego systemu odczytasz także programem "Win KeyFinder"
Immobilizer a otwieranie to dwie różne sprawy, w kluczyku jest "pastylka" do immobilizera i pilot do centralnego. Jak jedno się uszkodzi to drugie może działać. Moim zdaniem ktoś kto dysponuje testerem fabryczny Opla i zna kod do auta który powinien być w papierach auta bez problemu dokoduje nową pastylkę i problem zniknie. SławeK
Masa na stałe na wszystkie układy, plus przełączany za [pomocą kilkupozycyjnego przełącznika, ten sam plus steruje przekaźnikami odpowiedzialnymi za wejścia - tu jeden dwuobwodowy wystarczy, drugi taki sam za kompensację, wyjścia możesz przełączać tym samym przełącznikiem co zasilanie, tylko drugim obwodem. Przu pięciu opampach to tylko 10 przekaźników....
ja posiadam ten tester i szczerz polecam, nie ma nic lepszego do z uniwersalnych testerów na europe, a wiadomo musi abonament kosztować możesz tez odblokować tester na wer bezterminowa...
przetwornice nie dają się szybko uruchamiać i zatrzymywać Jeśli te przetwornice z jakiegoś tajemniczego powodu są potrzebne, to można je zostawić włączone na stałe, a mikrokontrolerem przez klucz MOSFET podłączać je do tego tajemniczego testowanego kabla ;-) Wówczas opóźnienia są nanosekundowe.
Brak uzbrojenia ,alarmu ,brak zaryglowania itp. Diagnoza testerem coś podpowie.
Jak na nim nie odpala to nieprzypisany do auta lub uszkodzona elektronika klucza .. Jak nieprzypisany to potrzebne kody IMMO (powinny być z dokumentami auta) i przypisanie (dokodowanie) jakimś sensownym komputerem/testerem ...
Pierwsze piloty miały częstotliwość 433, później 434MHz. Częstotliwość jest na pilocie. Były dwa typy modułu komfortu: -z bez CAN na 433MHz 1J0959xxx -z CAN na 434MHz o nr 1C0959xxx Trymer to taki potencjometr co zmienia pojemność. Radze nim nie kręcić bo do jego ustawienia potrzebny jest tester pilotów co pokaże częstotliwość. Bez tego go nie ustawisz....
żywanie tego testera zawodowo powoduje komplikację Witam, miałem, na myśli zarobkowanie przez wzorcowanie kluczy dynamometrycznych. Aby wydać stosowaną opinię lub wzorcować taki klucz urządzeniem własnej roboty, to najpierw urządzenie musiałoby przejść certyfikację w Polskim Centrum Akredytacji. Ps. Używałem kiedyś klucza dynamometrycznego za ponad...
Z układu ścieżek na płytce widać który pin to sterowanie, który jest wejściem i który wyjściem, można by się pokusić o bardziej szczegółowe sprawdzenie. W jakim obwodzie pracuje ten element? Sterowanie cewkami, wtryskiwaczami? To może być tranzystor IGBT, może być MOSFET z na tyle wysokim Ugs-on, że tester nie jest w stanie go otworzyć, np. coś pokroju...
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Witam Mam tester grupy cnh starszej generacji czyli dpa -3 numer 380001216 został kupiony z jednym kablem od testera do maszyny (cas2579a) innych brak. Pytanie jest teraz takie jaki trzeba kabel od komputera do testera czy ma być to zwykły com-com czy może com-lpt albo coś innego jak bym znał połączeń pionów to bym sobie taki przewód zrobił . Druga...
Moje przyszłe urządzenie to tester li-ion które: wykonuje kilka cykli pomiarowych (2/4): ładuje / rozładowuje / mierzy rezystancje 4 ogniw niezależnie, następnie za pomocą Uarta wysyła wszystko do komputera, gdzie w autorskiej aplikacji, lub w LabVIEW rysuje charakterystyki ogniw. Podczas budowy mojego projektu chce troszkę nabrać doświadczenia w: elektronice...
nigdy radiem nie sprawdzałem napewno mozna to testerem tak jak pisałem a jesli jest słaby sygnał z pilota to sterownik moze go po pewnym czasie przestac brac pod uwage(pominac usunac z pamieci) i trzeba wteby zakobowac go techem2 bo po stacyjce nigdy nie pojdzie.Sterowniki psuja sie bardzo zadko .
skoro procedura przebiega ok i immo widzi klucze to i piloty pewnie ci działają tak sądze to brak stałego napięcia na pamiec albo zle konczysz procedure podepnij tester jak niebedzie chciał zapalic i napisz jakie sa błedy
W rybce żadne kody się nie rozjada, sprawdź klucz na testerze kluczy IR.
Tester Delphi DS100E wyrzuca takie bledy: 1128 - Cewka czytnika 1176 - Klucz nieprawidłowy po skasowaniu powracja nieustanie, samochód po przekładce z anglika, jakieś sugestie?
Dziękujemy za szybką odpowiedź. HeartBeat odpowiedział OK. Czy jest to oczekiwany wynik? Czy to oznacza, że szybkość transmisji jest prawidłowa? Zmieniłem ją na 115200. Jednak na pulpicie nawigacyjnym nie ma zmiany wartości Jedyne, co zrobiłem, to przesłanie oprogramowania układowego i procedury autostart.bat. Czy brakuje jakiegoś kluczowego kroku?...
To nie trzeba mieć pomysłów tylko robić diagnostykę a nie na pałę wymieniać, bo to że tester pokazał coś tam to jeszcze trzeba myśleć.
Nie ma na świecie takiego testera co to do tej bmw zaprogramuje klucz poprzez gniazdo diagnostyczne. Taki dowcip producenta, bo nowe BMW już da się poprzez gniazdo, z czego cieszą się złodzieje ;) Tutaj trzeba rwać motorolę z EWS i na podstawie eeproma generować transponder gotowy już do uruchomienia auta.
Pierwsze : nie napisałeś jakim testerem czytasz to auto, to bardzo ważne bo w różnych sprzętach masz różne BŁĘDNE opisy problemu. Polecam oryginalnego TECH 2. Drugie: nic nie napisałeś odnośnie przeprowadzonych pomiarów, dziś był słoneczny dzień i niestety moja szklana kula zawiesiła się - nie wiem co robiłeś. Na sam początek sugerowałbym pomiar mostkiem...
IRF 8714 dodatkowo sprawdzony jeszcze testerem ustawionym teraz , na f=8kHz i klucz obciążony rezystorem 1k, napięcie 19V + pomiar oscyloskopem - przebieg dokładnie taki sam jak na np 4800B żadnych anomalii ,więc pewnie w moim przypadku pewnie zimne luty pod tym kluczem, szkoda że nie wlutowałem tego tranzystora z powrotem sprawa by się wyjaśniła do...
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Tam jest stare gniazdo 3-pinowe i nie mam niestety takiego testera. Pozostaje sprawdzanie, moze ktos udostępni schemat elektryczny do tego silnika??
Zakładasz wzmocnienie tranzystora np. >100. Czyli prąd bazy może być mniejszy 100 razy niż prąd kolektora. W tym wypadku będzie to 0,37 mA. Spadek napięcia na złączu BE wynosi około 0,65 V. Maksymalna wartość rezystancji 3 V - 0,65 V/0,37 mA = 6,35 kom. To jednak tylko szacunek. Sprawdź, jaki jest maksymalny prąd złącza BE. Dla 48 V może on wynosić...
Problem może stanowić UCH, Jeśli nie reaguje ono na pilota to nie będzie działać dostęp bezkluczykowy. Klucz HF odpowiada po tym samym radio co przyciski na karcie. Można więc użyć testera i sprawdzić czy karta nadaje podczas naciskania przycisków. Jeżeli nadaje to jest problem w torze odbiorczym czyli UCH.
Robota od d... strony .Zapinasz tester i mechanik potrzebuje 5 min . żeby ustalić usterkę.Zasilania ,klucz,ciś. paliwa ,obroty silnika , synchronizacja rozrządu.Niema innej możliwości .Musi działać.
Zaczalbym od sprawdzenia samego nadajnika (sa do tego testery). Moze natomiast bys tu inna niespodzianka. To, co napisze, to tylko niesprawzdona teoria (bo kto bawi sie w zamiane transpondera? i po co?) Auto wyposazone jest EDC2 (immo drugiej generacji). Przy kodowaniu klucza BSI zapisuje w transponderze swoja czesc kodu (zapis jednorazowy), co powoduje,...
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
Gość co dorabia klucze zaprogramował nowy klucz. Koszt 1000zł razem z kluczem. Mam jeszcze drugi do zaprogramowania ale kupiłem tester do JLR i próbuję sam to zrobić. Na razie bez rezultatu, ale problemem jest napięcie podczas programowania, zresztą ten koleś od kluczy też miał ten problem, ale podpiął na ten czas inne auto na kable żeby podwyższyć...
Ten drugi Twój post upewnia mnie w doradzie co do testowania trafa testerem. Próbowałeś obciążyć przetwornicę żarówką? Myślę, że może to dać odpowiedż jak przetwornica zachowuje się po czasie. Ciekawe, czy po 4-5 sekundach też będzie się coś z nią działo. Nie chcę stawiać diagnozy na odległość, bo to dość ryzykowne, ale coraz bardziej skłaniam się ku...
Przekaźniki zwykle włącza się w kolektorze tranzystora, pracującego wtedy jako klucz nasycony. Równolegle do cewki przekaźnika dajesz diodę (np 1N4005) gaszącą przepięcia powstające na cewce przekaźnika przy wyłączaniu prądu, włączoną przeciwnie do kierunku jego przepływu (czyli w torze z tranzystorem NPN, katoda diody będzie skierowana do +24V). Od...
- Zasilanie sterownika kompletne wszystko jest To oczywiste bo błędy dało się odczytać. A widzi prędkość wału? Choć z tym może być kłopot, bo dużo sterowników na ekranie testera nie pokaże podczas kręcenia rozrusznikiem. - Drugi sterownik również nie śmiga nawet nie zapali i zgaśnie przez inny immo Tego nie rozumiem, to w końcu zapali i zgaśnie po...
Licznik (17-zatwierdzić Q) funkcja 10 (Q) kanał 21 (Q) wpisać liczbę kluczy do programowania (np2),nacisnąć strzałka w prawo Gdy tester zapyta czy zapamiętać zmienioną wartość nacisnąć Q Wyłączyć zapłon,wlączyć,wylaczyć,włożyć następny klucz,włączyć,wyłaczyć.
do zakodowania potrzebne 3 klucze (w tym systemie 1 klucz czerwony oraz 2 czarne). Potrzebne auto z naładowanym akumulatorem. Oraz tester do forda funkcją programowania kluczy... Zwłaszcza w dieslu nie polecam kombinacji z immo. Po-1 sze kosztuje także , a po 2-gie ułatwiasz robote złodziejom TWOJEGO samochodu. Pozdrowki
Klucz może mieć 200mA, jak się spali to wymieni, łatwiej niż wymieniać procek i jest to zgodnie ze tzw sztuką inżynierską. Co łatwiej wymienić - klucz, w QFN z dużym polem masy? Jeśli wg ciebie brak zabezpieczenia i dopuszczenie do upalenia elementu jest przejawem dobrej sztuki inżynierskiej to nie mam pytań... To jest układ amatorski, więc autor decyduje...
co mam zrobić? Pomocy nie wiem już co mam robić a jest to męczące bardzo Ja wiem . Albo oddać do mechanika opcja 1. Albo opcja 2, wziąć się za diagnozę. Możesz zacząć od podłączenia testera i sprawdzić co słychać w komforcie. potem lecisz za koleją to co kolega wyżej napisał.
Klucz mam jeden. Nie mam karty z kodem. podaje VIN: XMCXNZ36A5F028543 Jeśli ktoś posiada możliwość wygenerowania pinu z numeru vin to proszę o taka pomoc bo mam tester który to sparuje tylko jest zapytanie o pin
Zbliż tester pętli immo do stacyjki. Dioda LED na testerze powinna stale świecić (ładowanie akumulatora w kluczu). http://obrazki.elektroda.pl/6602594200_1... Zdjęcie zapożyczone ze strony: http://programatory.pl/tester-petli-immo
Osobiście mam wersję podstawową sc8108 (koszt duzo poniżej 100 złotych) z kilkoma dodatkowymi "kluczami" zdalnymi, bardzo ułatwia to pracę gdy masz dużo kabli do przedzwonienia, bo identyfikuje klucz. Do szukania i przedzwaniania tester jak pokazał kolega wcześniej, niestety nie Fluka ani nic markowego, ale sprawdza sie wyśmienicie. Do tego 2 sztuki...
Nie reaguje na pilot główny oraz zapasowy Oba piloty emitują sygnał ? Sprawdzone testerem ? słyszę ciche pikanie ze środka Gdy naciskasz na pilota czy "cały czas" ? Masz hak holowniczy i gniazdko przyczepy ? gdzie jest miejsce na kluczyk w klapie bagażnika x164 Strona 76 instrukcji obsługi https://obrazki.elektroda.pl/8145816100_...
Wentylator 3pin od 4 pin różni się tym, że pin.4 odpowiada za sterowanie PWM-em. Różnica dla wentylatorów 3.3V, 5V, 12V wynika jedynie z zasilania wentylatora a nie sposobu sterowania. Ekwiwalentem 4.pin wentylatora jest 3pin z podłączonym zasilaniem +Ucc przez tranzystor polowy N-JFET. Oznacza to, że przy braku sygnału sterującego jest on normalnie...
nie reaguje na pilot Sprawdź testerem pilotów czy pilot podczas (otwierania) emituje "fale radiowe" Jeżeli tak, to podłącz tester diagnostyczny do złącza OBD2 samochodu i sprawdzaj co "widać". Działa centralny zamek (otwieranie) gdy przekręcasz klucz w zamku drzwi ?
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
Andiv widzisz w czym polega problem .W tym że to kraj oszustów ,nie ma czegoś takiego jak 230 za ściągnięcie pinu w audi ,dlatego że podłączasz vas ,wchodzisz w procedure kodowania klucza ,łączysz się online ,zresztą tester Cie prowadzi i kodujesz klucz ,pinu nie widzi ten co robi .Zrobiłem chyba kilkadziesiąt kluczy w serwisie przez kilka lat ,a to...
USB-A, a właściwie USB 1.1-3.0 wystawia napięcie 5V zaraz po włączeniu zasilania. USB-C wykrywa czy urządzenie jest podłączone - punkt 2.3.1. Odbywa się to przez podłączenie odpowiedniego opornika wewnątrz odbiornika. Z tym pewnie jest problem - albo nie ma tego opornika, albo jest rozlutowany. Ciągłość przewodów twierdzisz, że jest. Weź jakieś działające...
No i z podstawionymi cewkami T504 poleciał zaraz po włączeniu. Nie mam testera HR żeby sprawdzić jeszcze trafo w czasie pracy może w nim się coś dzieje...
Błędami się nie sugeruj dopóki nie odczytasz wszystkich, a to zrobi tylko i wyłącznie tester/interfejs dedykowany do Opla.
Myślałem że może ktoś zna taki scalak przełączający, im to by było mniejsze i krótsze ścieżki tym lepiej. Jest coś takiego. Przykładowo układ CD22100 (lub jakiś odpowiednik np. M22100) to macierz 4x4 kluczy cmos, czyli może łączyć sygnały analogowe oraz cyfrowe obojętnie gdzie wejście gdzie wyjście. Dodatkowo ma w środku pamięć stanu kluczy, że wystarczy...
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
na allegro można znaleźć wersje v83, v79, 82, 84. Czy watro patrzeć na te wersje, czy mówią one nam co tam siedzi w środku, czy może tam siedzieć coś słabego co tylko ma wysoką wersje? ktoś by mógł wysłać link gdzie można kupić tego klona typu A? i co to jest ten klucz kodowania to działa? (http://allegro.pl/tester-ford-vcm-ids-w...
Czyli rozumię że nie masz żadnego testera tylko testujesz na aucie lub na miganie diody? Tak go nie naprawisz. Trzeba pomierzyć układy i ścieżkę zasilania.
Edytowałem przed chwilą co mam sprawdzone. To teraz sprawdziłbym klucz na testerze czy się przedstawia,albo jak masz zapasowy to można nim spróbować odpalić,chociaż jak by był uszkodzony to nie było by zezwolenia na rozruch. Pozdr.
1. Czy w Waszej ocenie to uszkodzenie immobilisera w kluczu podstawowym? Tak, jednak bez odpowiedniego testera kluczy nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. 2. Czy można ten kluczyk reaktywować? Reaktywować = naprawić. Zazwyczaj tak, jednak najpierw patrz na odpowiedź dot. pkt.1
Kluczowe elementy takiego testera to:1. Napięcie wejściowe 230 V AC → mostek prostowniczy → filtr (kondensator). 2. Przetwornica DC-DC typu step-down/step-up (buck/boost) z możliwością regulacji napięcia wyjściowego w zakresie 5–150 V. Jeszcze po drodze albo transformator separujący, albo przetwornica powinna zawierać transformator. Układ zasilacza...
https://obrazki.elektroda.pl/3997737400_... Zaglądamy do wnętrza testera akumulatorów Konnwei KW600 oraz sprawdzamy jaka metoda pomiaru została wykorzystana do oszacowania rezystancji wewnętrznej akumulatora. Tester poza pomiarem rezystancji wewnętrznej stara się także oszacować poziom zużycia wg. wybranej normy oraz wprowadzonych...
Bez testera sie nie obejdzie. Koszt zrobienia tego to coś koło 500zł. Na PW dam ci namiary kogoś z okolicy kto mógłby to zrobić.
Najczęstsza usterka to EGR ,zapieczona geometria,albo problem z podciśnieniami .I podłącz normalny tester.
Trzeba jednak pamiętać, że pomiar rezystancji w układzie może być obarczone błędem spowodowanym tym, że prąd z miernika będzie płynął nie tylko przez sprawdzany rezystor, ale także i poprze inne elementy układu elektronicznego. I tu jest zdanie kluczowe. Rezystor wlutowany w układ może mieć całkiem inną rezystancję, niż ten sam rezystor wylutowany...
"Nieświecenie" kontrolek nie ma nic wspólnego z immo. Powinny zaświecić wszystkie tak samo, jak przy sprawnym immo. Kluczyk koduje się prosto, odpowiednim testerem. Pilota zakodujesz "rękami", bez użycia testerów. Oczywiście mówimy o fabrycznej blokadzie.
Wracam aby podzielić się swoimi doświadczeniami. Do końca nie byłem przekonany o awarii kluczyka bądź stacyjki ponieważ przewertowałem trochę internety i w moim przypadku nic na to nie wskazywało aby to był problem z kluczem lub stacyjką. Kluczyk otwierał, zamykał auto, Stacyjka czytała kluczyk wciągając go zawsze, blokada kierownicy zawsze odpuszczała,...
O Jezuuuu! Piszę Tech1 czy nie?Piszę o jakimś sofciku i fejsiku? Elektronika samochodowa to nie nokia czy ericsson, że się fejsami gniecie. Wpierw trzeba zobaczyć czy mamy car pass z kodem. Z krakowa jesteś, podjedziesz to ci wprogramuje ten klucz za darmo, byle bys carpass miał. Na foto masz powiedzmy środkowy etap, tester nawiązał komunikację z immobiliserem:
Korekcja sterowania przy pomocy NTC poprawiła trochę sytuację, natomiast to jest takie sobie rozwiązanie. Teraz chcę spróbować wymienić tranzystory z HY5110 na IXFH340N075T2, które teoretycznie mają lepsze właściwości dla tego zastosowania: Tranzystor Pd Id Rjc HY5110 500 316 0.30 IXFH340N075T2 935 340 0.16 Biorąc pod uwagę schemat, to jeszcze bardziej...
Jakie jest napięcie akumulatora (sprawdzony) ? Wszystkie punkty rozdziału zasilania 12V i "masy" sprawdzone ? Profilaktycznie zamień akumulator na inny i po wymianie zamknij bagażnik. Pilot (rybka) sprawdzony testerem czy tylko "miga dioda" ? Czy drzwi domykają (dociągają) się automatycznie ? Czy po otwarciu drzwi podświetla i uruchamia się licznik...
W tym samochodzie przed rozpinaniem czegokolwiek z silnika należy wyjąć klucz ze stacyjki (nie wystarczy wyłączenie zapłonu ) bo inaczej mamy zarejestrowane błędy , ponadto przepustnica po czyszczeniu powinna być ponownie przyuczona , ale to zrobi większość dobrych testerów np.oryginał MDI czy np. Delphi DS150E ....
Tak. Każdy jeden wyciągany i do samoróby testera, obciążany 21W. Tak dla pewności.
ELM czyta kody OBD. Są kody właściwe dla danej marki a nawet silnika i żeby je odczytać potrzebny jest sprzęt dedykowany dla danej marki. Dla Twojego przypadku TECH 2 lub OP-COM. Wtedy zobaczysz błąd. Przerabiałem to wiele razy w Oplach. Testery uniwersalne nic nie widziały ,dopiero OP-COM odczytał błędy.
nie wymiękaj .jaj naprawisz to będziesz miał olbżymią satysfakcję z faktu iż sam go naprawiłeś???przydałby ci sie tester tranzystorów,miernik oraz cierpliwość . nie rób nic na dziko,powolna praca to klucz do sukcesu.wylutuj wszystkie tranzystory z końcówki ,popalone rezyztory,.sprawdz tranzystory (czasem nawet po spaleniu końcówki jakieś są sprawne)....
sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz autocom klucz
stlink firmware tętnienia napięcia przetwornicy ładowarka litowo polimerowych
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Audi A4 B8 2.0 TDI 2013 - Częsta regeneracja DPF Peugeot 208 2012 - Nawiew nie działa, opornica wymieniona