Jeśli masz tester który programuje klucze to dopiszesz klucz o ile jest kompatybilny z autem . Będzie działał jako immo i jako pilot , jeśli prawidłowo zrobisz procedurę programowania .
Są nieco bardziej ambitne testery z wbudowanym sztucznym obciążeniem, które próbują szacować pojemność na podstawie szybkości spadku napięciu podczas próby obciążeniowej (trwającej kilkadziesiąt sekund), tyle, że takie testerki kosztują sporo więcej niż nowy akumulator: https://www.midtronics.com/testers/cpx-9... https://www.autelpolska.com/product/maxi...
Hej kluczyk wygląda na oryginalny. Teraz musisz podjechać do kogoś kto ma tester i sprawdzić czy kluczyk wysyła sygnał. Będzie to najtańsze rozwiązania i wykluczy się lub potwierdzi awaria kluczyka. Przy okazji niech poda Ci częstotliwość z jaką nadaje, jak będzie kluczyk ok.
Pamiętaj że Jaltest musi dostać co roku opłatę żeby działał,a texa w wersji plus w truck nie traci żadnych możliwości i działa cały czas.Inaczej ma się to do wersji car z plusem,bo jeżeli nie wykupisz aktualizacji to przechodzi do formy car light i nie ma wtedy dostępnych np schematów. Osobiście nie brał bym z tabletem tylko wersje na PC,bo tablet jest...
Słuchaj, jak dla mnie działasz trochę nielogicznie, już powiem o co chodzi- trzeba się upewnic co do kompletacji tych części. Poproś kogoś kto ma tester Tech1 o sprawdzenie układu. Odpytując imobiliser na zapamiętane uszterki dowiesz się czy klucz jest wlaściwy ( mogą być błędy TP klucza-poza zakresem, TP klucza-klucz nieuprawniony) jak i zrobisz sobie...
...aa i jeszcze kontrolki brak, jednak zależy mi na wskaźniku typu LED, nie miernik... Kup sobie za 7zł. odbiornik na płytce ceramicznej, który odbiera zakres Ciebie interesujący np. 433,92MHz i na jego wyjściu dodaj układ "kluczowania" sygnału lub mierzenia jego poziomu. Następnie poprzez zwykły tranzystor , wykonaj klucz stanu logicznego, który zapali...
klucze przyjmie ,nic nie musi byc na virgin,ale trzeba robic tak jak tester podpowiada i włożyć klucz do stacyjki i przekręcić,jak na siedzeniu leży ,albo w kieszeni nic z tego nie będzie. Nawet nie podejrzewałem, że ktoś mógł programować klucz keyless w inny sposób.
Jesteś w stanie. Słowo klucz multiplexer.
https://obrazki.elektroda.pl/4608942800_... W tym artykule opiszę projekt oraz konstrukcję testera układów FPGA własnego pomysłu, do którego budowy zostałem zmuszony przez Chińczyków, bo w ostatnio zamówionej paczce od nich co trzeci scalak był wadliwy. Tester po wciśnięciu jednego przycisku dogłębnie sprawdzi włożony układ. Będzie...
https://obrazki.elektroda.pl/6668989500_... Pokażę tutaj prostą naprawę monitora LCD Samsung 920NW LS19HANKSM/EDC który trafił do mnie bez oznak życia, wcale nie chciał się włączać. Winną problemów okazała się być kość EEPROM, znajdująca się na płycie z głównym kontrolerem monitora. Temat obejmie diagnozę, naprawę (tu przy użyciu programatora...
Zastanawia mnie to, co się takiego wydarzyło skoro wcześniej kilka lat jeździłem tym autem bez kluczyka z transponderem. Tego nie wie sam papież . Czy zamierzasz podłączyć tester ? Czy będziemy zgadywać dalej?
Wymiana czujnika temperatury w maszynie z lodami. Cześć, mam aktualnie do naprawy starą maszynę z lodami i nigdzie nie mogę znaleźć ani instrukcji, ani schematu. Wie ktoś może, w którym miejscu je... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie - W modelu Coldelite EF 131/IECS czujnik temperatury mieszanki (probe mix-temp) jest wkręcony od spodu cylindra mrożącego...
Jak chcesz douczyć klucz do immobilizera to polecam tester toyoty lub jakiś tester który przyucza klucze. Próbowałem kiedyś z ciekawości zrobić to bez użycia testera i niestety nie udało się, dopiero przyuczenie przez program pomogło.
Klucz mam jeden. Nie mam karty z kodem. podaje VIN: XMCXNZ36A5F028543 Jeśli ktoś posiada możliwość wygenerowania pinu z numeru vin to proszę o taka pomoc bo mam tester który to sparuje tylko jest zapytanie o pin
żywanie tego testera zawodowo powoduje komplikację Witam, miałem, na myśli zarobkowanie przez wzorcowanie kluczy dynamometrycznych. Aby wydać stosowaną opinię lub wzorcować taki klucz urządzeniem własnej roboty, to najpierw urządzenie musiałoby przejść certyfikację w Polskim Centrum Akredytacji. Ps. Używałem kiedyś klucza dynamometrycznego za ponad...
Czy mając klucz matka i tester carmanscan LITE można dopisać klucz do tego auta ? Po rozładowaniu akumulatora i próbie rozruch, prawdopodobnie ten sam problem (B2799).
Czujniki temperatury wykluczyłem, gdyż tester diagnostyczny pokazywał na "zimnym" silniku temperaturę otoczenia. Wracając do tematu sprawcą owych nieszczęść okazał się niedrożny filtr, który umieszczony jest w obudowie korpusu pompy wody. Po wymontowaniu i wyczyszczeniu DAF odzyskał dawną sprawność, dodam że auto jeździ tylko na płynie i jest regularnie...
Witam Mam tester grupy cnh starszej generacji czyli dpa -3 numer 380001216 został kupiony z jednym kablem od testera do maszyny (cas2579a) innych brak. Pytanie jest teraz takie jaki trzeba kabel od komputera do testera czy ma być to zwykły com-com czy może com-lpt albo coś innego jak bym znał połączeń pionów to bym sobie taki przewód zrobił . Druga...
Panowie to mam problem .Nie mam pinu .. Mam klucz serwisowy tylko ,a powinien być pilot .Pytam ,bo zajmuję się hobistycznie mechaniką .Aktualnie bazowałem na chinskim delphi , do bmw inpa ew mam tester od viakena . Pytanie Co najlepszego wybrać aby zczytać pin i zakodować nowy klucz z elektroniką . Klucz do seata altei 2005r Reg. 3.1.1. Nie udostępniaj...
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Da się to zrobić w jedną osobę czy potrzeba drugiej do trzymania hamulca? Muszą być dwie osoby. Musisz mieć uniesione (zdjęte) wszystkie koła (lub dostęp do odpowietrzników). Ja nie zdejmuję a robię tak. Popuszczam na wszystkich kołach odpowietrzniki i zakręcam. Odpowietrzników nigdy nie odkręcaj przez silne ciągnięcia za klucz, tylko załóż klucz i...
Zawiera osiem układów scalonych cewkę na rdzeniu kubkowym i rezonator kwarcowy to urządzenie musiało pełnić bardziej złożona funkcję niż klucz telegraficzny albo tester akumulatorów. W wielu dawnych urządzeniach była opcja sprawdzenia stanu baterii zasilającej urządzenie więc skala bat test nie przesądza o funkcji urządzenia. Jaki znak jest w górnym...
W układzie który zaproponowałem nie da się zrobić płynnej regulacji, musi być stała proporcja między rezystancją żarówki a opornikiem wzorcowym (tutaj 47R). Generalnie jest to możliwe, wystarczy zamienić na mocniejszy klucz 8205A taki żeby pracował przy 10A i wtedy przekaźnik nie będzie już potrzebny i największy plus takiej modernizacji -nie będzie...
http://obrazki.elektroda.pl/4245986700_1... LoRaWAN? to sieć dużego zasięgu o niskim poborze mocy (LPWAN - Low Power WAN), która dedykowana jest do wykorzystania z bezprzewodowymi, zasilanymi bateryjnie urządzeniami Internetu Rzeczy w skali sieci regionalnej, państwowej, czy nawet globalnej. LoRaWAN spełnia podstawowe wymagania systemów...
Witam, jestem tu nowy może więc miejsce nie te, ale w czym problem? Kilka dni temu mój koleos I (2,0 dci z 2009 r.) przestał reagować na przycisk start/stop. Dzień wcześniej jeździł odpalał kilka razy dziennie, zgasiłem go normalnie - jak do tej pory, czyli sprzęgło i start/stop. Następnego dnia już nie odpalił. Rozrusznik w ogóle nie chciał się zakręcić...
Jeżeli kanałów (zestawów przekaźnik - tranzystor) będzie więcej to może warto pomyśleć o ULN2803. W układzie tym jest 8 kompletnych kanałów wraz z potrzebnymi rezystorami i diodami. Co do układu z tranzystorem - albo tranzystor został źle podłączony (zamienione elektrody) albo uległ uszkodzeniu z powodu braku w/w diody. Podłączenie przekaźnika od strony...
Blisko, coraz bliżej. Tranzystor ma jakieś oznaczenie? W zasadzie powinien się zatkać. 12V to stanowczo za mało do przebicia tranzystora. Sprawdź go jeszcze miernikiem (test diody lub omomierz). Plus do bazy, minus do emitera i kolektora - powinien przewodzić i tester diody powinien pokazywać 600-700. Zamień przewody - minus do bazy, plus do kolektora...
Sprawdzic czy klucz nadaje (tester podczerwini),czu odbiornik odbiera (wystarczy tester z dioda LED),no i linie kodową. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pozbycie sie tego immobilisera.Centralny zawsze można dorobić z inego pilota
A można było dać dedykowaną kość 34063 jako przetwornicę. Przy takim napięciu nie problem(wbudowany klucz wytrzyma 40V) i jest normalna stabilizacja napięcia. Gdyby napięcie zasilające było wyższe(powyżej 8.5V) to można by UC3843 + mosfet co daje bardzo wysoką sprawność (powyżej 90%) i możliwość testowania diod o jeszcze wyższych napięciach po dodaniu...
Ciekawe, masz jakiś pomysł co zrobić z energią odbieraną przez sztuczne obciążenie ? Masz rację! Energie trzeba gdzieś "spalić". Jednak tu miałem na myśli ograniczenie grzania się półprzewodników. Można spalać energie gdzie indziej, przenosząc ją właśnie za pomocą tej przetwornicy. Jak to zrobić? Tak: 1. Od strony wyjścia zasilacza (źródła oddawanej...
jeżeli masz system fabrycznie to prawdopodobnie jest tam inny klucz( ale poprawny dla Twojego komputera) jak był na naklejce. spróbuj przyświecić naklejkę jakimś źródłem światła UV (np tester banknotów), w przypadku naklejek z Vista do HP, było widać klucz. Klucz z działającego systemu odczytasz także programem "Win KeyFinder"
nie reaguje na pilot Sprawdź testerem pilotów czy pilot podczas (otwierania) emituje "fale radiowe" Jeżeli tak, to podłącz tester diagnostyczny do złącza OBD2 samochodu i sprawdzaj co "widać". Działa centralny zamek (otwieranie) gdy przekręcasz klucz w zamku drzwi ?
ja posiadam ten tester i szczerz polecam, nie ma nic lepszego do z uniwersalnych testerów na europe, a wiadomo musi abonament kosztować możesz tez odblokować tester na wer bezterminowa...
Od wczoraj mam to samo w Astrze H, brak reakcji na klucz w stacyjce - nie zapalają się kontrolki, nie odpala, nie działa otwieranie pilotem, przekręcenie klucza w zamku zamyka tylko drzwi kierowcy, brak sterowania z kierownicy, radio się uruchamia, są światła, oświetlenie kabiny, szyb nie mogę sprawdzić bo nie ma zasilania na pierwszej pozycji stacyjki,...
Tester Delphi DS100E wyrzuca takie bledy: 1128 - Cewka czytnika 1176 - Klucz nieprawidłowy po skasowaniu powracja nieustanie, samochód po przekładce z anglika, jakieś sugestie?
O Jezuuuu! Piszę Tech1 czy nie?Piszę o jakimś sofciku i fejsiku? Elektronika samochodowa to nie nokia czy ericsson, że się fejsami gniecie. Wpierw trzeba zobaczyć czy mamy car pass z kodem. Z krakowa jesteś, podjedziesz to ci wprogramuje ten klucz za darmo, byle bys carpass miał. Na foto masz powiedzmy środkowy etap, tester nawiązał komunikację z immobiliserem:
do zakodowania potrzebne 3 klucze (w tym systemie 1 klucz czerwony oraz 2 czarne). Potrzebne auto z naładowanym akumulatorem. Oraz tester do forda funkcją programowania kluczy... Zwłaszcza w dieslu nie polecam kombinacji z immo. Po-1 sze kosztuje także , a po 2-gie ułatwiasz robote złodziejom TWOJEGO samochodu. Pozdrowki
Do naprawy trafiło takie cudo z uszkodzonym kluczem lini T504 2SC5331. Stwierdzono wadliwe luty do cewek ochylania i uszkodzony R536. Po wymianie tych elementów i naprawie lutów obraz pojawił się na ok. 8s i tranzystor znów padł. Przez ten krótki czas zaobserwowano zwężenie i brak EW tylko z lewej strony, pion ok. Sprawdzono elektrolity i napięcia na...
Ktoś wie jak wygląda klucz oceniania? W elementach do wymiany oprócz diody wskazałem też rezystor R2 (Fabrycznie ma 47kOhm, w pomiarach miał ~43k). Po fakcie wiem, że nie było to potrzebne - mieści się podobno w tolerancji. Ucinają za to punkty? Tak samo, zapomniałem w narzędziach wskazać tester diód. Resztę mam wskazaną dobrze.
Andiv widzisz w czym polega problem .W tym że to kraj oszustów ,nie ma czegoś takiego jak 230 za ściągnięcie pinu w audi ,dlatego że podłączasz vas ,wchodzisz w procedure kodowania klucza ,łączysz się online ,zresztą tester Cie prowadzi i kodujesz klucz ,pinu nie widzi ten co robi .Zrobiłem chyba kilkadziesiąt kluczy w serwisie przez kilka lat ,a to...
Dziękuję za odpowiedzi, ale faktycznie temat tak trochę od dupy strony zacząłem. Kończę studia magisterskie, jestem po "inżynierce" . Już pracuję, ale na stanowisku projektanta/ programisty , ale też chcę coś czasami sam na jakąś drobną fuszkę zrobić. Faktycznie nie napisałem co już mam. - Miernik cęgowy Unit 202 - Zwykły multimetr - Dwubiegunowy wskaźnik...
Omomierz jest w tym przypadku absolutnie nieprzydatny. Najlepsza metoda sprawdzania cewek w renault-cewki ołówkowe-to albo tester cewek, albo powykręcać świece. Jeżeli jakaś jest inaczej zabarwiona w częsci roboczej od pozostałych, lub na tej częsci pod klucz ma szereg cętek-cewka tego cylindra jest uszkodzona.
nie wymiękaj .jaj naprawisz to będziesz miał olbżymią satysfakcję z faktu iż sam go naprawiłeś???przydałby ci sie tester tranzystorów,miernik oraz cierpliwość . nie rób nic na dziko,powolna praca to klucz do sukcesu.wylutuj wszystkie tranzystory z końcówki ,popalone rezyztory,.sprawdz tranzystory (czasem nawet po spaleniu końcówki jakieś są sprawne)....
Witam! Mam problem z klimatyzacją w aucie jak w temacie. Nie chodzi. Tester brain bee 6000 wypisuje tylko a/c linia bsi oraz blokadę wiatraczka czujnika temperatury wnętrza. O co chodzi z tą a/c linia bsi? Klucz sprzęgła sprężarki (vn820) i reszta. Co mu zrobić?
No i tu właśnie jest chyba problem z ... niewiadomo czym. Mamy zrobione 2 egzemplarze testera, jeden ja, a drugi Bobo. Mój tester chodzi bez zarzutu, (prawie 100/100), a ten co ma Bobo ma takie same problemy jak Twój. Badamy sprawę. Podejrzewamy, że sprawa coś może być z procesorem. Jeśli się "ręcznie" zewrze PD7 i "ręcznie" włączy zasilanie, to jest...
tylko po co szczytywać i programować w ten sposób? możesz zrobić tak : opcja 1 jedz do klucznika niech ci odbije działający klucz i będzie ok opcja 2 podjedz do elektronika samochodowego co ma kts egzaminer lub inny tester który koduje klucze do fiata niech ci wpisze klucze weźmie pare złotych i bedzie ok opcja 3.możesz wyłaczyć immo możesz to zrobić...
Jeżeli kontrolka od immo normalnie zapala się i gaśnie przy próbie odpalenia auta, to najpewniej z licznikiem jest wszystko ok- widzi klucz i go akceptuję. Teraz żeby auto wystartowało, to licznik musi powiedzieć o tym sterownikowi silnika. Jeżeli nie będzie z nim komunikacji, to autko i tak nie odpali... Generalnie tester w łapkę - tym bardziej że...
Wylutuj klucz i zmierz poza układem. Kup KIA 7N60H ( lub inny Mosfet 7A 600V) i też zmierz. Ekonomia ekonomią ( koszt nowego zasilacza niski) ale widzę, że chodzi o inne sprawy. Życzę sukcesów. A propo sterownika to nie jest on stricte sterownikiem. Nie znalazłem do niego pdf-a ale jeśli ten Twój jest dobry to są to po prostu dwa tranzystory czyli można...
Sugerowałbym pomiar napięcia na obwodzie strzałowym - powinno być niezauważalne; może takim układem (oprócz opornika, o którym napisał dubowski): tranzystor PNP, emiter do +akumulatora, baza przez opornik 100k do -akumulatora, dioda 1N4001 katodą (pasek) do bazy, anodą do -obwodu strzałowego, kolektor tranzystora przez układ oporników (ten układ już...
Świetny tester - spróbuję. Wielkie dzięki za informacje. Mówicie że panuje tam napięcie 5V... Ja też tak myślałem, ale według panów z serwisu przy źle podpiętych kablach urządzenie dostało 12V.. To już mówi conieco o profesjonalizmie pracujących tam ludzi. Co ciekawe, do frontu podłączałem jeszcze kilka jednych urządzeń, ale one przeżyły. Klawiaturę...
sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz autocom klucz
alarm zamrażarka charakterystyk tranzystora lodówka wywala różnicówkę
budowa prostownika akumulatorów gnijąca wiązka skoda fabia
Jak sprawdzić moduł zapłonowy Piaggio X8 125 2006 multimetrem Moduł zasilania do telewizora Samsung 59 cali - gdzie kupić?