Tak, to dwufazowy silniczek krokowy. Sprawdza się go testerem silniczków krokowych. I wszystko w temacie.
[url=http://www.google.pl/search?sourcei...
Ja robiłem taki tester.Jako końcówka mocy jest wykorzystana 2x TDA 2004 w mostku (uzwojenie silniczka na jeden scalak) plus rejestr przesuwny.
Po odpaleniu zimnego silnika silnik krokowy musi się ustawić tzn dostosować do fazy rozgrzewania się silnika. W miarę rozgrzewania obroty powinny spadać. Ważne by nie wysuwać na siłę trzpienia. Ja mam do tego tester silników krokowych fiat/opel i mogę elektrycznie wysunąć całkiem trzpień i wkręcić z powrotem. To że miał 4000 obrotów to mogło być tak...
Możesz go pomierzyć multimetrem. Są tam 4 piny. Piny 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny mieć około 50-60 omów. Inaczej nie sprawdzisz. Możesz wykręcić silniczek i podpiąć kostkę . Przekręcić stacyjkę na MAR ale trzpień i sprężynka może wyskoczyć. Potrzeba drugą osobę co schwyci. Ja mam do tego celu tester silników krokowych i widzę czy pracuje.
Podłączyć tester i odczytać parametry.A silniczków krokowych nie ruszaj bo ich tam niema.
Oj kolego jesteś w dużym błędzie. Silnik krokowy nie działa w taki sposób jaki opisałeś. Chyba, że jest z jakimś sterownikiem. No, ale jeśli chcesz robić coś co opisałeś to potrzebujesz generator impulsów prostokątnych. Najprostszy zrobisz za pomocą 2 przekaźników czasowych typu "Power on" i kilku przewodów. http://obrazki.elektroda.pl/7267151700_1...
jeżeli chodzi o tester silniczka krokowego,to nie ma sensu robic,kupisz u Homka. Jeżeli chodzi i tester zaworu obejściowego,mozna zrobic na zawory dwu pinowe,to zwykły generator PWM,jeżeli chodzi na trzypinowy sprawa sie komplikuje.
Witam. Ważne jest co ma sprawdzać ten tester - czy ma to być test na spalenie/nie spalenie cewek. Czy ma on mierzyć jakieś wartości typu moment obrotowy względem jakiejś wartości np. wartości prądu przyłożonego do cewek. Pozdrawiam.
Pod tester silników krokowych.
nic z tego ja jestem przekonany ze tam bez elektroniki sie nie obejdzie...
Testerem silników krokowych.
Musisz miec tester silników krokowych.
Testerem silników krokowych,np http://www.mototest.alpha.pl/tester_siln... http://www.elektronika.com.pl/wlasne.htm...
Takim sterownikiem są testery serw. Do nabycia w sklepach modelarskich. Nie są drogie.
Tester silników krokowych, dosunąć trzpień do oporu i cofnąć na 24 krok.
Silnik dwufazowy z przekładną zębatą, działa juz przy zasilaniu jednej fazy, choć silnie skokowo. Ja je steruję testerem silników krokowych.
Może czujnik położenia wału? ale to wyjdzie tylko po podłączeniu testera diagnostycznego. Silniczek krokowy czyściłeś kiedyś?
Zawór sterowany silnikiem krokowym od samochodowej instalacji LPG (drugiej generacji) obejrzyj. Dzięki :) Do tego kupiłem tester silników krokowych z ale-drogo i mam komplet.
zdejmij kleme możę pomożę jak nie to dwa kabelki dwa piny na silniczku to otwieranie dwa to zamykanie a najbezpieczniej podjechac do kogoś kto ma tester silników krokowych
silnik krokowy w tym modelu jest dwufazowy, inaczej to dwie cewki, podpinając zasilacz spowodowałeś że conajwyżej drgnął, cewka przyciągneła rotor i tyle. Musiałbyc cyklicznie przełaczać cewki, lub uzyc testera silników krokowych.
Wcale nie potrzeba wymieniać elektroniki natomiast poradziłbym ci wymontować mikser rozkręcić go umyć iprawidłowo ustawić szczelinę.Bardzo ważna sprawa to ustawienie silniczka krokowego w pionie i bardzo dokładne ustawienie testerem składu mieszanki.Pozdrawiam.
Silniczek ów się sprawdza testerem dwufazowych silników krokowych
Najlepszym sposobem na sprawdzenie silnika krokowego jest przesterowanie go testerem w trakcie pracy silnika, ustalenie wolnych na właściwym poziomie i podpięcie do oryginalnej wiązki elektrycznej. Czasem się tak rozjedzie że sam nie jest w stanie się przesterować. Jeżeli auto ma gaz to na bank to co napisałem pomoże. Dodano po 2 Jest jeden warunek...
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
W krokowym Abimeksu możesz ewentualnie oczyścić końcówkę stożkową i kanał w korpusie monowtrysku, przemyć benzyną i złożyć. Do sprawdzenia poprawności wysuwania sie trzpienia niezbędny jest specjalny tester.
No właśnie, dziła wszystko, wtryskiwacze (ponadto można je aktywować kolejno testerem disgnostycznym), silniczek krokowy, pompka paliwa. Wszystko hula poza iskrą.
Witam, Chciałbym zrobić tester do lamp samochodowych różnych marek vag merc BMW. Zadaniem testera by było włączenie świateł mijania, pozycji testu silników krokowych. Większość nowych lamp komunikuje się po can bus lub linbus. Może ktoś coś pomóc lub wskazać gdzieś takie coś kupić.
Niestety nie jestem tak biegly w elektronice aby zlozyc sobie samemu tester do silnika krokowego. Jak juz pisalem wczesniej podmiana silnika krokowego na inne nie dala rezultatu. Inne tez sie nie ruszaly. Wiec podejrzewam ze problem nie tkwi w silniku. Sprawdzenie mojego silnika dalo by mi 100% pewnosc ze jest on sprawny.
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Silniki krokowe sprawdza się specjalnym testerem. Zasilanie takiego silniczka polega na ciągłej zmianie polaryzacji na poszczególnych cewkach więc ręcznie tego nie osiągniesz.
Sprawdz temp silnika i powietrza testerem, szczelnisc evap
Pewnie masz tam X20XEV, a tam nie ma silniczka krokowego tylko zawór powietrza biegu jałowego. Poza tym układ regulacji biegu jałowego raczej nie będzie powodował opisanych przez Ciebie usterek. Podłącz pod tester i sczytaj kody usterek.
Buduję sobie przyrządzik pomocny przy naprawach i testowaniu instalacji gazowych w samochodach. Na poczatek składa sie z testera silnika krokowego, generatora impulsw zapłonowych dla wszystkich kombinacji cylinder/cewka oraz uniwersalnego obrotomierza obsługujacego każdy układ cylinder/cewka. Proble mam niby drobny jednak uprzykszjący mi życie, mianowicie...
podepnij jakis tester sprawdz bledy. takie cos moze powodowac silniczek krokowy/ przepustnica lub nawet uszkodzona sonda lambda
ale po włączeniu i tak musisz od zera startować, szukaj "tester serwomechanizmów"
Odczyt wartosci dobrym testerem tylko
Nie ma tam silnika krokowego. Być może uległ uszkodzeniu MAF. Podłącz tester i zobacz jak jest widziana masa powietrza. Na wolnych ma pokazać coś koło 10kg/h
A tam nie ma mozliwości regulacji testerem MUT II ?
Tester kasuje błędy, ale ich nie usuwa. Ten mechanik to chyba "ściągnąć klemę na 5 minut" oraz "wyczyścimy silniczek krokowy".
Czy ktoś jest wstanie rozpoznać silnik krokowy po tych parametrach? tester pokazał mi na cewce 4.2Ohm 3.4mH a miernik rezystancji 2.4Ohm cos podobny do nema17 ale to chińczyk bez danych bez naklejki, jak miałem ustawiony prąd 950mA to silniki były lekko ciepłe ale nie gorące po 6h wydruku. Wymiary korpusu 42x42x34 potrzebuje wiedzieć jaki mają prąd...
Gdzie tam chcecie znaleźć silniczek krokowy? Z opisu wynika że jest wypadanie zapłonów. podłączyć tester odczytać parametry na początek a nie głupoty pisać.
Ja też uważam że problem tkwi w silniczku krokowym. Można go łatwo sprawdzić testerem VAG (takim, który mają w serwisie) Być może programy które wymienił poprzrdnik tez mają tą funkcję. Pozdrawiam
Silniki krokowe to zupełnie inne sterowanie i zastosowania. Do serwa podajesz impulsy o odpowiedniej szerokości zależnej od wymaganego kąta wychylenia. Do krokowych też kieeeeeedyś popełniłem sterownik na C51.
Niestety ten silnik nie posiada silnika krokowego. Zresztą ŻADEN Ford go nie posiada. Co najwyżej zawór wolnych. U Ciebie jak się nie mylę jest elektroniczna przepustnica. Wykręć ją i umyj porządnie preparatem do przepustnic i szczoteczka do zębów (może być szczoteczka żony) ;) Potem go odpal i niech pochodzi bo na pewno nie masz testera żeby zresetować...
Lamerku-co tam chcesz resetować? Nastawy są przechowywane w pamięci nieulotnej, i wykasowanie ich następuje poprzez wykonanie komendy testera. Zaden merc nigdy nie miał silnika krokowego. Nie wypowiadaj się w tematach moto bo jesteś zieloniutki jak szczypioreczek.
Witam ! Przydałoby sie podpiąć autko pod tester - zobaczeć co ma w błędach. Objawy faktycznie wskazują na usterkę silniczka krokowego ( przykręcony na trzy imbusy chyba 4 do monowtrysku dochodzi do niego złącze czteropinowe ) . Jednak polecam zobaczyć testerem w pamięć usterek.
Bingo S3 jest to instalacja II generacji - to tak zeby zakończyć dyskusje. Moim zdaniem cut off powinienes ustawić do 1800obr/min i jeśli to nie pomoże mozna by zaryzykować ustawic na zamykanie silnika krokowego do konca - czyli to co "szpec" ustawił na 30 (kroków) ustawić na 0 (nie jest to specjalnie zalecane ale w twoim przypadku tak bym chwilowo...
W tym silniku nie ma, nie było i nie będzie silniczka krokowego, więc nie wiem o tam wymieniałeś. Pewnie nastawnik przepustnicy, przez każdego lamera nazywany "krokowcem". To nie to samo. Mniejsza z tym. Po wymianie nastawnika przepustnicy zawsze trzeba dokonac resetu nastaw bloku uczącego IAC, a następnie wyregulować prędkość jałową. Potrzebny zatem...
Witam,podepne sie pod temat.Dzis pod sklepem zona odpalila meganke i pala sie kontrolki- serwis, ABS,reczny ,stop i nie dziala predkosciomierz. Megane 1 99r 19d plyn hamulcowy ok, jesli ktos moze cos poradzic to z gory dziekuje. No i na co liczysz?Jedź do elektryka. Po co bawicie się w jakieś czyszczenie czujników itp ?Co to silniki krokowe?Biorę tester...
Pokaz mi gdzie jest krokowy w tym aucie??? Bzdury wypisujesz i tyle. Widziałeś kiedy ten silnik ??? Wskazania z testera ,jak nie ma to do warsztatu. I tyle.
chyba błędnie regulowałem gaz bo mam silnik krokowy z śrubą i na tym regulowałem, jutro spróbuje podłączyć tester i będę regulował śrubą na parowniku od czułości membrany. Tylko po co ta śruba jeżeli jest krokowy, przecież to krokowiec ustala ile ma dać gazu? I czy TPS musi być podłączony?
Człowwieku tam nie ma żadnego BT, nawet na ostaniej fotce masz tylko kreski. No chyba że czytamy alfabetem Morse'a, to odczytujemy "O ! Ni ma". Kilka lat temu była modna akcja na elektrodzie "Cała Polska czyści silniczki krokowe", pomagało na wszelkie bolączki w aucie. Teraz nadchodzi nowomoda na super testery które potrafią nawet uruchomić w Polonezie...
Zmagań ciąg dalszy, ustawiłem czujnik siły uciągu był gość z oryginalnym testerem jd kalibracja zatrzymuje się z dwóch powodów zacinający się silnik krokowy, oraz zbyt duże luzy na ramionach . Spróbuje rozebrać silniki i go sprawdzić jeśli się uda i podnośnik będzie działał to nie drążę tematu dalej. Pytanie mam jak powinna się zachowywać elektryczna...
Mechanik podłączył komputer ale nic nie pokazał? Coś musiał pokazać ! Jest brak komunikacji z ECU ? Niech mechanik zmieni tester diagnostyczny albo Ty zmień mechanika.
Ja zaczynam od zamknięcia pracy membranie i reguluje śrubą ( na śrubokręt ) dawkę gazu na wolnych obrotach tak by miał optymalny skład (usłyszysz po obrotach, będą rosły - wzbogacasz, potem spadały - zalewasz), jak już to działa to wtedy zaczynam się bawić napięciem membrany, wstępnie ze 2 obroty można odkręcić i patrzeć jak działa sterownik LPG i jak...
Witaj Mam podobne jaja w dokładnie takim samym silniku Bravie i roczniku - tylko że mnie nie odpala za pierwszym razem i falują obroty na biegu jałowym. Silnik krokowy, sonda lambda, pompa paliwa, czujnik temp. płynu i powietrza, kable i świece mam nowe a wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa sprawdzone - problem wystempuje nadal na gazie i benzynie....
Ten sterownik nie ma złącza do laptopa, tam jest złącze do testera sondy lambda. Za pomocą tego testera reguluje się właśnie reduktor a na testerze widzimy czy mamy mieszankę bogatą czy ubogą. To samo pokazuje nam tester, kiedy regulujemy jeszcze śrubą registra przy silniczku krokowym. Nie wiem, jaki silniczek krokowy kupiłeś, ale w Twoim przypadku...
Witam. Sprawdź silnik krokowy. Ostrzeżenie za pisanie bzdur. Nawet jeśli miałby silnik m40 silnik krokowy, to jak wyobrażasz sobie jego sprawdzenie? Masz tester? Czy nawet o czymś takim nie słyszałeś?
Na elektrozawór podaj napięcie ( zazwyczaj kabel niebieski) i jeszcze trzeba otworzyć wariator ( to ten silniczek krokowy). Jak nie masz testera silniczków, aby go napędzić, to go odkręć ( popuśc śruby mocujące go) i unieś go tak na 3-4 mm, jak zapali to go dokręć. Popatrz jeszcze czy z tyłu centralki nie ma potencjometru przy jakich obrotach przerzuca...
Witam.lizaczczio napisz skąd jesteś bo mam taki tester i mógłbym ci pomóc.
To jeszcze napisz jaka sprężarka . Podczas usterki trzeba podłączyć tester albo chociaż sprawdzić probówką czy sprzęgło jest zasilane. Tak to sobie można nie wiem , silnik krokowy wyczyścić? Dodano po 3 Ostatnio robiłem dacię z czymś takim. Ufo w beznynie .Po dłuższej jeździe takie same objawy. Przyczyna? Cewka sprzęgła. NIe wiem ,przerwa, bezpiecznik...
PAULOX napisal Jaki komputer gazu ci zaproponowali ci zaproponowali? Mikser musi być mniej więcej taki jak poniżej: A ja miałem dwie chamskie rurki wbite do obudowy filtra powietrza Ten mikser bedzie dokladnie taki jak na zdjeciu a komp bedzie najprostszy i za 200 zl bo powiedzial mi ze przy tym modelu silnika nie ma sensu wkladac nie wiadomo jak drogiego...
Może sam tester jest fajny, rozwiązanie to jednak jest spotykane nie w samym Autroniku. Jednak do samego komputerka gazowe miałbym pare zastrzeżeń. Dziwnie się zachowuje przy niektórych stanach nieustalonych np. ostrym przyspieszaniu - nie wyrabia się, nie otwiera w porę silnika krokowego. W rezultaci samochód zamiast ostro ruszyć dławi się.
Podstawowa sprawa to podłącz do testera i sprawdź MAP-a oraz TPS.
Jak i czym zjagnozować LPG BEDINI gdzie ,jak, czym podpiąć się pod lanosa (PILNIE z gory dziękuję) Pod bedini były oryginalne testery, które i tak były do niczego. Miałeś podgląd na pracę sondy, silnika krokowego i może coś tam jeszcze, ale nie pamiętam. Ogólnie cienko.
Ze stabilizatorami nie da rady tam jest silnik krokowy ,poszukaj czegoś na temat modeli i przewijania silników od cd.(
Albów jest jeszcze więcej, ja na początek podpiąłbym tester pod sondę lambda i zobaczył co się dzieje ze składem mieszanki gdy pływa ( lub pod analizator spalin).
Tak jak wcześniej pisałem na obydwu pinach masz napięcie więc minusa tam nie ma. Jam mam tester do sprawdzania tych regulatorów ale w twoim wypadku to sprawdzenie tylko przez podstawienie drugiego sprawnego.
TPS sprawdzałem w parametrach sterownika silnika. Oba które mam są ok. Linniowo zmienia się ich wartość w zależności od położenia przepustnicy. Krokowy który miałem podpięty jako tester instalacji jest spalony... Dzięki za wskazówkę. Zaraz sprawdzę ten który ostanio zakupiłem. Dodano po 10 Zakupiony jest sprawny, pobiera tyle samo na pinach 1 i 3 -...
Witam !!! Mam zamiar kupić sprzęt : 1. Programator VP - 480 i do tego - adaptery PLCC 28-32-44 , PSOP 44 ZIF - DIP 44 , SOL 8 ZIF , PLCC 32 - 2. Stacje lutowniczą HOT AIR 968 3. Interfejsy: ( nie chce żadnych garażowych klonów ) - KWP PLUS - GALLETTO - CMD - VAG HEX CAN 4. Testery : - przepływomierza - sondy lambda - silników krokowych - potencjometrów...
krokowy wyciąg i umyj w benzynie albo preparatem do czyszczenia przepustnic ( przepustnicę przy okazji też ) tylko że nie ruszaj trzpienia bo będziesz musiał jechać na reset silnika krokowego a co do tej kostki możesz ją zlutować - nie wpina się tam żadnego testera ;d pzdr.
Niestety ,muszę was zmartwić.Kasowanie kodu błędu w tym silniku można zrobić tylko przy użyciu komputera.Żadne odłączanie akumulatora nic nie da.Pracuję w serisie w/w firmy. Dodano po 6 Odnośnie tego uniwersalnego testera OBD to konkretnie chodziło mi o KTS :D
Cześć, Mam drobny problem. Chciałem na szybko wykonać sobie tester silników krokowych. Użyłem tego co pod ręką wygodne do szybkiej realizacji testera (a że armata na wróble wyszła to mało istotne). Na panelu tft jest sobie slider do regulacji prędkości (parametr speed w zakresie 0-500). Dalej wpisuję ten parametr do rejestru OCR3 w taki sposób: OCR3...
No niestety taki tester. Co do Poloneza to przepustnica, lewe powietrze i za dużo paliwa. Dziwi mnie tylko to, że krokowym steruje aż do całkowitego jego otwarcia (trzpień schowany) i tylko w tę stronę.
Witam, zamierzam uzbroić busa w aparaturę do badania uszkodzeń kabli. Urządzenia które by wchodziły w skład aparatury to: -Aparat do pomiaru krokowego -Reflektometr - mam jakiś stary polski, sprawny -Dopalarka 3kV 2 A - na razie nie posiadam -Generator WN -do ładowania kondensatorów oraz prób pomiarowych - mam tester do olei transformatorowych - 60kV...
brak regulacji obrotów biegu jałowegoProblemem okazały sie zimne luty na płytce silniczka krokowego na przepustnicy. W innym pojeździe wystąpiło również obrobienie oski silniczka krokowego wewnątrz zębatki. Oczywiscie w obydwu przypadkach tester pokazuje błąd silniczka krokowego lub ECU. Problem dotyczy równiez Poloneza 1,4 16V.
masz na przewodzie gazowym z reduktora do mixera silniczek krokowy czy reczna regulacje? jesli masz silniczek krokowy to tylko regulacja przez kompa lub tester zalezy jaki sterownik masz lovato. byly tez samo uczace - nalezalo rozlaczyc bezpiecznik zasilania zeby stracilo ustawiania i przelaczyc samochod na gaz trzymac okolo 2500 obrotow i czekac az...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Danych silnika nie znam, żaden producent samochodów takich danych nie udostępnia, ale dzięki za szybką odpowiedź. Może ktoś już robił taki tester, widziałem taki domowej roboty, ale na schematy nie mam co liczyć. Trudno może jeszcze ktoś się zlituję. Pozdrawiam i dziękuję
No własnie sam nie wiem co mi tam regenrowała, niestety nie posiadam ani oscyloskopu ani testera cewek. Na początek myslę że zaczne od nastawnika wolnych obrotów czyli silnika krokowego może tutaj tkwi przyczyna, generalnie samochód jeżdzi normalnie-:( tylko to gaśniecie po chwili postoju czasami nie daje sie uruchomic przez dłuższą chwile po takim...
Witam ponownie. A oto co dostałem jako odpowiedz z firmy Lecho na moje pytanie dotyczace Mini lecho i ew. podłaczenia do kompa. załaczam w całosci jako uzupełnienie naszej dyskusji.. ""Witam. > Posiadam Instalacje gazowa w polonezie 1,6 GLI ze sterownikami Panstawa > firmy typu MINI Lamba oraz przełacznikiem WR. > Chciałbym we własnym zakresie miec...
IACV nigdy nie będzie przyczyną przerywania silnika.W tych modelach -zazwyczaj jeżeli był z czymś problem w elelktronice sterującej silnikiem-to najczęściej MAP.Co ciekawe tester nie zygnalizował jego awarii,wykrywało się analizą danych rzeczywistych.
od pewnego czasu moja omega utrzymuje za wysokie obroty ok 1500do 2000 .po podłączeniu do testera wyszło że jest uszkodzony regulator minimum ale mechanik nie wiedział co to jest silnik krokowy i czujnik na wale wymieniłem omega 2l z90 roku mototronik ver 1,5
Proszę o poradę czy po wymontowaniu silniczka krokowego,jest możliwość rozmontowania go i ewentualnie przeczyszczenia,czy pozostaje konieczność wymiany na nowy. Czy wyregulowanie obrotów na niższe jest możliwe tylko za pomocą testera, czy można to zrobić samemu, jeśli tak to proszę o radę. Pozdrawiam
Dzięki zaglodow za podpowiedź. Miałeś racje nie mam podłączonego kabla (fioletowy wychodzący z Autronica AL-600) do TPS-a ale jak go podłącze to silniczek krokowy przestaje działać, ale mogę znów wyregulować potencjometrem, że gaśnie czerwona dioda bo jak mam ten kabelek odłączony to regulacja nie działa ale znów działa krokowy. A Autronica AL-600 nie...
a sprawdzales stan alternatora??? i jego diod? ew regulator napiecia co do tego spalania...jaka to instalacja gazowa czy czula na stan sondy lambda bo jesli tak a sonda uszkodzona lub styki poszly to tak moze byc wlasnie. No i generalnie to jakos na styki wyglada. Duzo po soli jezdziles??? Moze gzis zrowo chlapnelo i cos zwiera...Testery komputerowe...
Do regulacji AL604 w zupeności wystarczy analizator spalin, sam "komputer" jest tylko niewielkim ukadem sterującym silnikiem krokowym jedynie w niewielkim zakresie na podstawie tylko informacji od sondy lambda A co z sygnałem z TPS? Przecież jest doprowadzony do centralki. Czy wysterowanie silnikiem krokowym nie zależy także od niego?
Posiadam autoboss v30 Elite trzy miesiące i musiałbym powtórzyc słowa kolegi Pasata1.Ale raz mnie pozytywnie zaskoczył ,w mercedesie C 220 połączył się ze wszystkimi modułami Dodano po 9 Po wymianie czujnika koła zamachowego auto odpalało za każdym razem. Poprosiłem aby dali mi swoją listę kodów.Odpowiedź,my też siedzimy na internecie i sciągamy
MAm pytanie dotyczace podłaczenia Autronica do konkretnego modelu. Mój poldek posiada taki system kontroli sondy Lambda --> http://www.lecholpg.pl/pl/minil.html Widać tam na schemacie min.. podłaczony tester sondy , który jak sie dowiedzialem z opisu mozna zastapic zwarciem przewodów białego i czerwonego wyłaczając tym samym impulsy z silnika krokowego...
Gupoty ci pisze, zresztą wiesz, że dla każdego dyletanta silnik krokowy powoduje każdą usterkę, nawet ściganie przy hamowaniu. Ja to widzę tak-pasowało by podpiąć tester i rzucić okiem na parę parametrów, i to cały czas mam na mysli podciśnienie w kolektorze. To podstawa, od tego zalezy i czas wtrysku jak i KWZ.
Witam. Peugeot 306 1.4 KFX 1997 rok. Po zapaleniu i nieregularnym czasie zaczyna "przebierać" schodzi z jałowych obrotów na bardzo niskie, dodanie gazu nie przynosi efektu chyba że mu sie "popompuje" gazem . Bez dotykania gazu albo zgaśnie a jeśli nie to nagle skoczą obroty do ok. 2000 i chodzi. Później albo to samo albo juz będzie chodził. Wymienione...
Witam. wpędzam się dopiero napole silników krokowych... Mam poważny problem: jakie są typy silników krokowych. nie chodzi mi tu o podział ze względu na budowę. bardziej ze względu na sterowanie ponieważ mam za zadanie skonstruować tester do silników różnych typów. jakie niespodzianki mnie czekają. może ktoś zna jakieś stronki z konkretniejszymi opisami....
(doraźnie użyli taśmy teflonowej aby uszczelnić połączenie) Mocno popsuli ? Może bezpieczniej byłoby zastosować dodatkowy filtr gazu z odpowiednią końcówką, były na stożku. Najlepiej zmienić połączenie na nowe, najbezpieczniej , i na pewno parownik będzie nowy. On chociaż wygląda na nowy ? po wielu próbach udało mi się w miarę optymalnie ustawić gaz...
ja mam takie sammo autko tzn 1,6 PN gażnik 2ee i jest tam silnik krokowy jak ma złe sterowanie to są właśnie takie objawy częsta usterka golfie z silnikiem PN podłącz tester do złączki i zczytaj kody błyskowe dostępne na stronie co ci podałem
Miałem ostatnio więcej jazdy i już mogę powiedzieć, że spalanie wzrosło z ok. 7 do 10l/100. Nigdy wcześniej mnie to nie spotkało. Moc silnika tez spadła bo na autostradzie z trudem wyciągnął 140, wcześniej bez problemu 160. Dzisiaj byłem u elektro - mechanika, oczywiście tester nic nie wykazał. Podmieniał po kolei: silnik krokowy, czujnik ciśnienia...
A nie prościej pomierzyć testerem ciągłości bądź omomierzem małej oporności? Masz 4 , 6 albo 8 przewodów odchodzących od silnika, kombinacji nie jest tak dużo ;). Ewentualnie zostaje model silnika i googlowanie :]
Po podłożeniu cewki dzisiaj od sprawnego 206 błędy wtryskiwaczy poginęły , ale zostały 2 błędy :usterka regulacji biegu jałowego i silnik krokowy przerwa lub zwarcie do plusa mimo podłożenia sprawnego silnika,auto podłączane testerem Delphi DS 150 ,okablowanie sprawdzone według schematu,więc raczej stawiam na sterownik gdyż jak ktoś już kiedyś wspomniał...
Dzieki za porady. Sprawdzilem: Wtryskiwacz dziala - podaje paliwo, Iskra jest Po wyjeciu silniczka krokowego od biegu jalowego samochod zapalil od pierwszego razu. Stawiam wiec na niego. Koncze majstrowac tester krokowca, wtedy sie okaze, czy to sterowanie, czy sam silniczek. Samochod na gazie. Instalacja kilkuletnia, ale zapalanie jest zawsze na benzynie,...
Opel jest na wtrysku jednopunktowym Multec silnik 1.6 rok 1992. jest zainstalowany gaz. Silnik przy kręceniu rozrusznikiem nie chce zapalić, w chwili kręcenia wtryskiwacz nie podaje paliwa, pompa jest sprawna, napięcie na wtrysku wynosi 12v, na gazie też nie odpali,gdy go się pociągnie to odpali na gazie lecz świeci się EPC i nie chodzi obrotościomierz....
tester silnika krokowego tester silniczka krokowego atmega krokowego
xenon temperatura palnik domofon bticino kocioł gazowy buderus
czemu zalewa swiece czemu zalewa swiece
Spadek prędkości internetu w zależności od pory dnia Marantz 2050 - kontrolka stereo nie świeci