Tak, to dwufazowy silniczek krokowy. Sprawdza się go testerem silniczków krokowych. I wszystko w temacie.
Ja robiłem taki tester.Jako końcówka mocy jest wykorzystana 2x TDA 2004 w mostku (uzwojenie silniczka na jeden scalak) plus rejestr przesuwny.
Oj kolego jesteś w dużym błędzie. Silnik krokowy nie działa w taki sposób jaki opisałeś. Chyba, że jest z jakimś sterownikiem. No, ale jeśli chcesz robić coś co opisałeś to potrzebujesz generator impulsów prostokątnych. Najprostszy zrobisz za pomocą 2 przekaźników czasowych typu "Power on" i kilku przewodów. http://obrazki.elektroda.pl/7267151700_1...
jeżeli chodzi o tester silniczka krokowego,to nie ma sensu robic,kupisz u Homka. Jeżeli chodzi i tester zaworu obejściowego,mozna zrobic na zawory dwu pinowe,to zwykły generator PWM,jeżeli chodzi na trzypinowy sprawa sie komplikuje.
Podłączyć tester i odczytać parametry.A silniczków krokowych nie ruszaj bo ich tam niema.
Może czujnik położenia wału? ale to wyjdzie tylko po podłączeniu testera diagnostycznego. Silniczek krokowy czyściłeś kiedyś?
Najlepszym sposobem na sprawdzenie silnika krokowego jest przesterowanie go testerem w trakcie pracy silnika, ustalenie wolnych na właściwym poziomie i podpięcie do oryginalnej wiązki elektrycznej. Czasem się tak rozjedzie że sam nie jest w stanie się przesterować. Jeżeli auto ma gaz to na bank to co napisałem pomoże. Dodano po 2 Jest jeden warunek...
No właśnie, dziła wszystko, wtryskiwacze (ponadto można je aktywować kolejno testerem disgnostycznym), silniczek krokowy, pompka paliwa. Wszystko hula poza iskrą.
Wcale nie potrzeba wymieniać elektroniki natomiast poradziłbym ci wymontować mikser rozkręcić go umyć iprawidłowo ustawić szczelinę.Bardzo ważna sprawa to ustawienie silniczka krokowego w pionie i bardzo dokładne ustawienie testerem składu mieszanki.Pozdrawiam.
tak wiem ze to nie krokowe dlatego napisalem tzw.krokowe bo z tego co zauwazylem to wszyscy mowia silniczek krokowy
Musisz miec tester silników krokowych.
Sprawdz temp silnika i powietrza testerem, szczelnisc evap
Pewnie masz tam X20XEV, a tam nie ma silniczka krokowego tylko zawór powietrza biegu jałowego. Poza tym układ regulacji biegu jałowego raczej nie będzie powodował opisanych przez Ciebie usterek. Podłącz pod tester i sczytaj kody usterek.
Silniki krokowe sprawdza się specjalnym testerem. Zasilanie takiego silniczka polega na ciągłej zmianie polaryzacji na poszczególnych cewkach więc ręcznie tego nie osiągniesz.
Silniczek ów się sprawdza testerem dwufazowych silników krokowych
podepnij jakis tester sprawdz bledy. takie cos moze powodowac silniczek krokowy/ przepustnica lub nawet uszkodzona sonda lambda
Odczyt wartosci dobrym testerem tylko
A tam nie ma mozliwości regulacji testerem MUT II ?
Na elektrozawór podaj napięcie ( zazwyczaj kabel niebieski) i jeszcze trzeba otworzyć wariator ( to ten silniczek krokowy). Jak nie masz testera silniczków, aby go napędzić, to go odkręć ( popuśc śruby mocujące go) i unieś go tak na 3-4 mm, jak zapali to go dokręć. Popatrz jeszcze czy z tyłu centralki nie ma potencjometru przy jakich obrotach przerzuca...
Możesz go pomierzyć multimetrem. Są tam 4 piny. Piny 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny mieć około 50-60 omów. Inaczej nie sprawdzisz. Możesz wykręcić silniczek i podpiąć kostkę . Przekręcić stacyjkę na MAR ale trzpień i sprężynka może wyskoczyć. Potrzeba drugą osobę co schwyci. Ja mam do tego celu tester silników krokowych i widzę czy pracuje.
Tester kasuje błędy, ale ich nie usuwa. Ten mechanik to chyba "ściągnąć klemę na 5 minut" oraz "wyczyścimy silniczek krokowy".
Witam ! Przydałoby sie podpiąć autko pod tester - zobaczeć co ma w błędach. Objawy faktycznie wskazują na usterkę silniczka krokowego ( przykręcony na trzy imbusy chyba 4 do monowtrysku dochodzi do niego złącze czteropinowe ) . Jednak polecam zobaczyć testerem w pamięć usterek.
Gdzie tam chcecie znaleźć silniczek krokowy? Z opisu wynika że jest wypadanie zapłonów. podłączyć tester odczytać parametry na początek a nie głupoty pisać.
Ja też uważam że problem tkwi w silniczku krokowym. Można go łatwo sprawdzić testerem VAG (takim, który mają w serwisie) Być może programy które wymienił poprzrdnik tez mają tą funkcję. Pozdrawiam
W tym silniku nie ma, nie było i nie będzie silniczka krokowego, więc nie wiem o tam wymieniałeś. Pewnie nastawnik przepustnicy, przez każdego lamera nazywany "krokowcem". To nie to samo. Mniejsza z tym. Po wymianie nastawnika przepustnicy zawsze trzeba dokonac resetu nastaw bloku uczącego IAC, a następnie wyregulować prędkość jałową. Potrzebny zatem...
Ten sterownik nie ma złącza do laptopa, tam jest złącze do testera sondy lambda. Za pomocą tego testera reguluje się właśnie reduktor a na testerze widzimy czy mamy mieszankę bogatą czy ubogą. To samo pokazuje nam tester, kiedy regulujemy jeszcze śrubą registra przy silniczku krokowym. Nie wiem, jaki silniczek krokowy kupiłeś, ale w Twoim przypadku...
Człowwieku tam nie ma żadnego BT, nawet na ostaniej fotce masz tylko kreski. No chyba że czytamy alfabetem Morse'a, to odczytujemy "O ! Ni ma". Kilka lat temu była modna akcja na elektrodzie "Cała Polska czyści silniczki krokowe", pomagało na wszelkie bolączki w aucie. Teraz nadchodzi nowomoda na super testery które potrafią nawet uruchomić w Polonezie...
brak regulacji obrotów biegu jałowegoProblemem okazały sie zimne luty na płytce silniczka krokowego na przepustnicy. W innym pojeździe wystąpiło również obrobienie oski silniczka krokowego wewnątrz zębatki. Oczywiscie w obydwu przypadkach tester pokazuje błąd silniczka krokowego lub ECU. Problem dotyczy równiez Poloneza 1,4 16V.
Witam.lizaczczio napisz skąd jesteś bo mam taki tester i mógłbym ci pomóc.
masz na przewodzie gazowym z reduktora do mixera silniczek krokowy czy reczna regulacje? jesli masz silniczek krokowy to tylko regulacja przez kompa lub tester zalezy jaki sterownik masz lovato. byly tez samo uczace - nalezalo rozlaczyc bezpiecznik zasilania zeby stracilo ustawiania i przelaczyc samochod na gaz trzymac okolo 2500 obrotow i czekac az...
PAULOX napisal Jaki komputer gazu ci zaproponowali ci zaproponowali? Mikser musi być mniej więcej taki jak poniżej: A ja miałem dwie chamskie rurki wbite do obudowy filtra powietrza Ten mikser bedzie dokladnie taki jak na zdjeciu a komp bedzie najprostszy i za 200 zl bo powiedzial mi ze przy tym modelu silnika nie ma sensu wkladac nie wiadomo jak drogiego...
Tak jak wcześniej pisałem na obydwu pinach masz napięcie więc minusa tam nie ma. Jam mam tester do sprawdzania tych regulatorów ale w twoim wypadku to sprawdzenie tylko przez podstawienie drugiego sprawnego.
zdejmij kleme możę pomożę jak nie to dwa kabelki dwa piny na silniczku to otwieranie dwa to zamykanie a najbezpieczniej podjechac do kogoś kto ma tester silników krokowych
podłącz pod te uzwojenia bateryjke 9V i powinno sie wysunąc jesli silnik jest srprawny.... ja sie kiedys bawiłem silniczkami krokowymi to jak podłączyłem napiecie pod jego wyprowadzenia to sie silnik krecił..
Dzieki za porady. Sprawdzilem: Wtryskiwacz dziala - podaje paliwo, Iskra jest Po wyjeciu silniczka krokowego od biegu jalowego samochod zapalil od pierwszego razu. Stawiam wiec na niego. Koncze majstrowac tester krokowca, wtedy sie okaze, czy to sterowanie, czy sam silniczek. Samochod na gazie. Instalacja kilkuletnia, ale zapalanie jest zawsze na benzynie,...
Wymieniłem ,przekręciłem zapłon odpaliłem i wyskoczył na 4 tys obrotów i obroty nie spadały, więc założyłem spowrotem stary Nowy silniczek jest 100% sprawny tylko wykonany nieprawidłowy montaż a jeśli trzpienie mają taką samą średnicę nie zależnie od kształtu grzybka to oba będą pracować bo kształt grzybka zmienili w innym celu Dodano po 28 Po odpaleniu...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
a sprawdzales stan alternatora??? i jego diod? ew regulator napiecia co do tego spalania...jaka to instalacja gazowa czy czula na stan sondy lambda bo jesli tak a sonda uszkodzona lub styki poszly to tak moze byc wlasnie. No i generalnie to jakos na styki wyglada. Duzo po soli jezdziles??? Moze gzis zrowo chlapnelo i cos zwiera...Testery komputerowe...
Proszę o poradę czy po wymontowaniu silniczka krokowego,jest możliwość rozmontowania go i ewentualnie przeczyszczenia,czy pozostaje konieczność wymiany na nowy. Czy wyregulowanie obrotów na niższe jest możliwe tylko za pomocą testera, czy można to zrobić samemu, jeśli tak to proszę o radę. Pozdrawiam
Posiadam autoboss v30 Elite trzy miesiące i musiałbym powtórzyc słowa kolegi Pasata1.Ale raz mnie pozytywnie zaskoczył ,w mercedesie C 220 połączył się ze wszystkimi modułami Dodano po 9 Po wymianie czujnika koła zamachowego auto odpalało za każdym razem. Poprosiłem aby dali mi swoją listę kodów.Odpowiedź,my też siedzimy na internecie i sciągamy
trzy sprawy -styk biegu jałowego-za duża rezystancja -źle ustawona baza potencjometru-jeżeli podłączysz tester masz mieć wskazanie "jałowy",jezeli pokaże "średni"-źle -zbyt naszpanowana linka gazu,albo przyciera przepustnica
Wszystkim steps raczej kojarzy się z silniczkiem krokowym. To co wyświetla Launch jest moim zdaniem, mało istotnym błędem w oprogramowaniu testera dotyczącym nazwy parametru. Stkest Pickavant z kością Renault_v3 wyświetla ten sam zakres jednostek nazywając je stopniam. Rozważania teoretyczne nijak nie przybliżają mnie do ustalenia, czy tych 41 jednostek...
Podepnij się pod przewód sygnałowy sondy bezpośrednio dobrym multimetrem lub testerem diodowym i zobacz czy jego wskazania pokrywają się z tym co masz w programie testującym altronika jeżeli tak to winy trzeba szukać w : silniku krokowym ( Z uwagi na cechy konstrukcyjne wyświetlane są kroki zadane a nie wykonane) zamiast silnika krokowego zamontuj register...
Panowie, ja również posiadam Vectrę C20NE z instalacją gazową "zwykłą" (tzn nie sekwencyjną). Borykam się z mało dokuczliwym, ale irytującym problemem. Jest to sytuacja kiedy chcę mocno przyspieszyć do końca zakresu obrotów, a samochód od około 4,5-5 tysięcy kręci dalej bardzo opornie, i trzeba go przeciągać do końca zakresu. Czasami "idzie" do samego...
Witam Jest to sonda 1V, opel vectra 1.6, instalacja II generacji. Na benzynie pokazuje 0,7 V i skacze od miniumu do właśnie 0,7 V i jest ok. Jak dodaję gazu to na benzynie mieszanka jest wzbogacana ( pokazuje to tester ) tak samo jest podczas jazdy. Jeśli chodzi o gaz to na postoju pokazuje 0,6 V i też skacze od min do 0,6V natomiast gdy dodam gazu...
Witam mam Poldka atu z 97'' mam trzyletnią instalacje gazową lovato . Musze wyregulować silniczek krokowy bo coś ostatnio więcej spala. Śilniczkem steruje kontroler sondy lambda Stag2-L. W instrukcji i schemacie do tego kontrolera do regulacji potrzebny jest tester sondy TSL-02. Moje pytanie jest następujące: czy to tej regulacji potrzebny jest ten...
Dzięki zaglodow za podpowiedź. Miałeś racje nie mam podłączonego kabla (fioletowy wychodzący z Autronica AL-600) do TPS-a ale jak go podłącze to silniczek krokowy przestaje działać, ale mogę znów wyregulować potencjometrem, że gaśnie czerwona dioda bo jak mam ten kabelek odłączony to regulacja nie działa ale znów działa krokowy. A Autronica AL-600 nie...
poproszę o screeny na pracującym na gazie silniku. Jakie masz ciśnienie gazu? Jak się zmienia w czasie jazdy? Jak zainstalowano reduktor ? Foto spod maski ? Jaka średnica dysz? Może jekieś nieczczelności w dolocie? Pękniety wężyk? Jak podłączone podciśnienie do reduktora ? Itd itd bo przyczyn może być wiele ,ale z pewnością nie usunie ich ręczne grzebanie...
W tych modelach są wadliwe cewki zapłonowe , objawia się to tym ze silnik nierówno pracuje i czasem zaświeca sie kontrolka silnika po podłaczeniu uniwersalnym testerem pokazuje bład wtrysku ale ogólnie chodzi mu przeważnie o zapłon. trzeba tez sprawdzic wtyczki na 1 i 2 wtrysku bo woda ze spryskiwacza lubi na nie kapać i styki mogą być skorodowane....
Witam potrzebuje rozpiske okablowania do stag2l. Mam centralke, silnik i przełacznik. Opis ze strony producenta nic nie mówi który pin w kostce do danego urządzenia. musze sam stworzyc okablowanie to jest do silnika krokowego centralki i reszty. albo opis wyprowadzen z centralki jest taki ale jaki to jest widok od strony pinów z centralki ipotrzebował...
Witam. Opiszę historię dwukrotnego uszkodzenia płyty głównej w moim piecu, proszę o opinie. Po dwóch latach pracy spala się bez przyczyny układ scalony (L293) sterowania silniczkiem krokowym zaworu trójdogowego. Wlutowuję w płytę główną nowy układ scalony, niestety zniszczenia muszą być większe, układ nie działa. Silnik krokowy sprawny, nie ma zwarć,...
Tłoczyska nie obrócisz , zobacz ma rowek prowadzący.Silniczek najlepiej sprawdza się testerem. Czyszczenie nie na wiele się zdaje. Tylko wymiana daje gwarancję poprawnego usunięcia usterki, przy zacinającym się tłoczysku. Przerwę w uzwojeniach silniczka wykryjesz omomierzem. Impulsy sterujące można podejrzeć oscyloskopem.
do balcer69: skoro jestes z ASO to moze podpowiesz mi co moze byc przyczyna takiego zachowania Matiza. Fachowcy ( juz nie powiem z jakiej miejscowosci) z ASO od 5 lat bo tyle juz moja tesciowa ma to auto nie moga sie uporac z podwyzszonym spalaniem i brakiem mocy auta przy naciskaniu pedalu gazu ponad 3/4 . Zarazem auto zbierajac sie z niskich obrotow...
Instalacje zakładali mi mistrzowie Pana B. w Stalowa Wola - Agatówka. Raczej benzyny nie pali tak dużo. Ale tak jak pisałem że nie da się wyregulować tej instalacji, dlatego że wielu ludzi regulowało aż wrescie ja zakupiłem tester sondy lambda TSL_1 i sam regulowałem, nawet jezdziłem na ubogiej i nic dalej sporo. Przed założeniem instalacj gaz. autko...
Witam, Na twoim miejscu sprawdziłbym wpierw dyszę wolnych obrotów i silniczek krokowy, który nią steruje. Wygląda na to, że gdy nie naciskasz gazu silnik nie ma powietrza i gaśnie. Z tą dyszą wolnych obrotów to pojechałeś.... To nie gaźnik. Wąż od MAP sensora niech sprawdzi albo sam MAP. Podchodzi z Opli bądź starych Renówek. Drugie to ciśnienie paliwa,...
Tak zrobię zacznę pisać program, generalnie sporo programów już znalazłem mniej więcej chyba wiem jak ma on wyglądać ale zanim powstanie to jeszcze chyba długa droga. co do tych silników i serw to muszę jakiś tester albo prosty sterownik do nich wymodzić i wtedy już zmierzę wszystko, puki co dzięki za pomoc i wyrozumiałość:). Silniczki krokowe mają...
boozyt, tu nie ma nastawnika przepustnicy, jest silniczek krokowy więc ustawień przepustnicy nie da się zrobić. Jest czujnik położenia przepustnicy, sprawdzałem go podaje wiarygodne wartości uchylenia. Co do świec to chyba nie czytałeś za bardzo - zmienione i bez efektu. Podpinałem go pod CARMANA taki okrojony mały tester ale sczytasz wartości rzeczywiste,...
jest tam sterownik z silniczkiem krokowym czy tylko sruba do regulacji gazu? moze byc sprawa zbyt ubogiej mieszanki (gaz ma samozaplony jak jest uboga miesanki a nie bogata) moze masz zbyt malo wydajny reduktor moc samochodu jest spora 128 kw i sa specialne reduktory do tego typu normalne sa do 100 kw i moze byc sprawa nieszczelnosci w ukladzie dolotowym...
jak się reguluje ten zaworek ktory znajduje się na przewodzie gumowym pomiedzy parownikiem a mikserem? jak wykrecam to zwiekszam dawke? czym się rozni al600 od al700 bo w moim renault 19 mam ten pierwszy. jakie sa jego wady? Wykręcając śrubę zwiększasz dawke gazu. W AL700 nie masz tej śruby na przewodzie a jest tylko silnik krokowy. W AL604 jest śruba...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
(doraźnie użyli taśmy teflonowej aby uszczelnić połączenie) Mocno popsuli ? Może bezpieczniej byłoby zastosować dodatkowy filtr gazu z odpowiednią końcówką, były na stożku. Najlepiej zmienić połączenie na nowe, najbezpieczniej , i na pewno parownik będzie nowy. On chociaż wygląda na nowy ? po wielu próbach udało mi się w miarę optymalnie ustawić gaz...
Posiadam Punto 96r do którego założyłem instalację gazową. Po roku użytkowania samochód zaczął coraz więcej palić - doszedł do ponad 14l. Ten który ten gaz zakładał stwierdził, że trzeba wymienić filtr powietrza, świece, wyregulować i będzie ok. Niestety nic to nie dało i przy następnej wizycie stwierdził, że ...sonda lambda. Wymieniłem sondę na nową...
Bonus, pierniczysz jak by ci ktoś kręcenie wora koparką zrobił. trzeba obejść tą złączkę od tego czujnika lutując ją na stałe,] Po co? też czujnik temperatury cieczy w dolocie yyyy, co takiego??? , albo jak masz przepływomierz A widziałeś kiedy Zeteca bez przepływomierza? może silniczek krokowy A widziałeś go kiedy w escorcie? Dpamiętaj że po naprawach...
Witam! Samochod to Volvo V70 2.0 20V 5 cylindrow. Zmienne fazy rozrzadu, 5 cewek osobnych zaplonowych, 5 wtryskiwaczy, zespol sterowania przepustnicy (calosc zamknieta w jeden element z okragla przepustnica, brak typowego silniczka krokowego - bocznika. Dwie sondy. Objawy sa takie: Po odpaleniu po ok 2 sekundach silnik zaczyna wachlowac obrotami od...
Przepraszam, że dopiero teraz, ale ciągle coś. Więc tak: LPG nie ma i auto nigdy nie widziało. Silnik to jednostka m52, na podwójnym vanosie. Szukałem pompy powietrza wtórnego- nie mogłem jej zlokalizować, wydaje mi się, że w moim silniku nie występuje. Nieszczelności dolotu nie ma- zdejmowałem kolektor i poszło wszystko nowe-rurki, gumy (przy przepustnicy...
błędy czytam delphi (chiński klon) co dziwnę jak rozepnę cewkę czy np czujnik wałka to błąd pojawia się od razu. Testera używam od ponad roku i zawsze działał poprawnie, ale spróbuję podpiąć KTS-a (oryg.) Na dzień dzisiejszy ja zmieniłem świece i kable co jest raczej logiczne przy benzynie z gazem gdzie nie ma błędów. Cewki zmienił właściciel po tym...
Coś podobnego kiedyś właśnie chciałem wymyślić. Znajomy mi nawet doradził abym wywalił ten silnik krokowy i wstawił śrubkę ale tego nie zrobiłem. A co do tego awaryjnego odpalania to myślałem nad przestawieniem wartości obrotów do minimum i wtedy gdy jest tryb automat przełączałoby od razu na gaz,a normalnie w zimę bym pamiętał abym odpalał na trybie...
Do artbi81 przeczytałem dokładnie twój post i szczerze mówiąc nadal nie wiem jaką instalację gazową masz zamontowaną w tym aucie. Jeżeli jest to samochód z wielopunktowym wtryskiem paliwa a instalacja została złożona w 2003 to wedle obowiązujących przepisów musisz mieć zainstalowany komputer gazowy.Poznasz to po tym że na wężu z reduktora do mixera...
Witam. Dziedzina: diagnostyki OBD II. Auto: Mazda Protege (odpowiednik 323) 1,6l 16V DOHC 1999 rok. Nieustannie zapala sie kontrolka Check Engine, po przejechaniu w dosc spokojnym tempie kilkunastu kilometrow. W wiekszosci przypadkow po zatankowaniu paliwa. Po podlaczeniu testera pod zlacze OBD II pojawia sie blad: P0401 - Exhaust Gas Recirculation...
Witam. Mam nietypowy problem. Napisałem program do obsługi silnika krokowego na Attiny 2313 i wszystko działa w jak najlepszym porządku silnik się obraca gdy naciskam na dwa przyciski prawo lewo. Gdy tylko dodam kilka linijek z rc5 wszystko się psuje nie działa nic tylko jak nacisnę przycisk których z nich to silniczek tak tylko drgnie i nic więcej....
A gdzie ten przepływomierz powietrza sie znajduje? I czy to nie jest to co znajduje sie zaraz pod silniczkiem krokowym (taki potencjometr)? Zapomniałem dodać, że na testerze pokazuje błędy czujnika temperatury (który został wymieniony i nic się nie zmieniło) oraz jakiegos czujnika związanego z powietrzem (byćmoże przepływu powietrza ale nie jestem pewien)....
http://obrazki.elektroda.pl/1447534300_1... Witam. Przedstawiony układ sterownika (testera) umożliwia sprawdzanie i ocenę podstawowych parametrów silnika krokowego (wielkość kroku, maksymalna częstotliwość taktowania, pobór prądu w warunkach dynamicznych, itp.). Może również stanowić część większego projektu. Zastosowany procesor ATtiny2313,...
No właśnie, miałem stary sterownik, do niego dostała się woda, ścieżka przy tanzystorze TIP122 była ugnita, napięcie do atuatora nie dochodziło, sprawdziłem testerkiem BRC diagnostics box. Teraz mam uzywany sterownik i atuator jest sterowany. Nie wiem na jakiej zasadzie działa atuator, podobno to fikcja troche. Dodano po 9 W mojej instalacji nie ma...
Witam. Instrukcja obsługi map sensorów, potencjometrów i silniczków krokowych. Urządzenie jest znanego polskiego producenta "Autoelektronika kędzia- Poznań"
Znalazłem tester silników krokowych bipolarnych prototyp zbudowany na bazie arduino: http://arduining.com/2012/04/22/arduino-... Potrzebuję zbudować identyczny, tylko bez użycia arduino. Może jest gdzieś podobny projekt (chodzi mi głównie o poruszanie silniczka krokowego potencjometrem jak na filmie) na elektrodzie, lecz nie...
Witam. Dziedzina: diagnostyki OBD II. Auto: Mazda Protege (odpowiednik 323) 1,6l 16V DOHC 1999 rok. Nieustannie zapala sie kontrolka Check Engine, po przejechaniu w dosc spokojnym tempie kilku kilometrow. Po podlaczeniu testera pod zlacze OBD II pojawia sie blad: P0401 - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected Sa trzy mozliwosci. Zanieczyszczony...
tester silniczka tester krokowego objawy silniczka krokowego
problemy lumia sieć hamować odzysk energia iveco daily problemy klimatyzacja
zderzak naprawa zderzak naprawa
Czy lodówki Bosch mają bezpieczniki? BMW E60 - Niedziałający prawy przedni i boczny kierunkowskaz