Tester, licznik wypadania zapłonu, zmiana cewek miejscami, licznik i będziesz wiedział czy to cewka czy inna przyczyna.
Gdzie mam podłączyć JP5?? jeśli nie do licznika???
nie żartuj :D W golfie IV linka od prędkościomierza???? tam juz czego takiego nie ma.... tester w ręke połączyć sie z licznikiem i w drogę, sprawdzić prędkość pokazywaną przez tester i porównać ją z tym co sie dziej na liczniku!!!! Osobiście stawiam na licznik (zimne luty bądź wsad)
Można walczyć, ale szybciej i taniej "pogadać" z testerem😸
Z testera w liczniku zrob test buzzera.
Na alledrogo dostępny jest emulator tester licznik-a audi Q7 A6 FIS CAN. Widać na nim, że tylko podawane jest napięcie- +12 i GND Tego nie widac co ważne.
mam do tego programatora jeszcze dużo różnych złącz i przejściówek ale brak mi jakieś instrukcji podłączeń tego ustrojstwa . może ktoś posiada coś na ten temat .
Chyba pozostaje Ci zmiana języka przez kodowanie licznika za pomocą VCDS, lub jakiegoś innego testera. Angielski chyba zawsze był pod numerem 2.
Jakiś czas temu prowadziłem rozmowę w sprawie "zablokowanych liczników" z testerami oprogramowania w OneMeter. Z informacji jakie powziąłem wynika, że OneMeter współpracuje obecnie z UOKiK i kilkoma innymi podmiotami, które mają ostatecznie "oddać władzę" klientowi. Trudno jednakże jednoznacznie wskazać, ile czasu to zajmie. :(
Różne chińskie wynalazki podłączałem, konfigurowałem i nie było problemu. Zapisując odpowiednią wartość do rejestru (nowy adres) modbus tester wysyła całą ramkę. Próbowałeś odczytać rejestry z tego licznika modbus testerem albo modscan-em?
Nie widziałem jeszcze licznika na HC08 który można diagnozować testerem.
Mogę coś zrobić żeby ten problem nie występował? Boję się, że jak pojadę na urlop latem i wywali mi korki to zrobi się problem z lodówką po kilku dniach Musisz konkretnie określić przyczynę. To nie jest takie proste. Kiedyś do tego zrobiłem testery. Zamontowałem w skrzynce z licznikiem. Okazało się, że energetyka daje zakłócenia. Zespolone zabezpieczenie...
Te świece jakie założyłeś? Sprawdź testerem czy w parametrach jest licznik wypadania zapłonów.
a kolego z kad wziasc taki tester??
najprawdopodobniej masz uwalony licznik poprzez nieumiejetna korekcje ;-(ale proponował bym jeszcze połaczyc sie testerem pod licznik co wykaze,pozdrawiam ;-)
Tester podpinany zero błędów
Jak padły dwa wyświetlacze na raz, to nie wina samych wyświetlaczy. Żeby wymienić licznik musisz zrobić dopasowanie immo. Ktoś, kto będzie doprogramowywał licznik do auta ogarnie przebieg. Możesz też zgłosić na SKP wymianę licznika ze względu na uszkodzenie. Jeździć takim autem raczej nie można, bo praktycznie przy każdej kontroli policji jest spisywany...
Cześć wykonałeś taki tester ?
Błąd z testera, nie z licznika.
Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
Tzn. o co pytasz ??Wiadomo że nie ma linki.Nadajnik w skrzyni i licznik .Podłącz tester ,zrób test licznika ,oscyloskop ,schemat w rękę i sprawdzać
Tak to Chińczyk nazwa. #Aliexpress 143,12 zł 15%OFF | 80V 100A nowy TK15 profesjonalny precyzyjny tester baterii do licznika LiFePO Coulomb darmowa wysyłka 12003194 https://a.aliexpress.com/_dXpVrYg Są na różne prądy fajnie że nastawiasz pojemność baterii i liczy ci do zera. Nastawiasz też napięcia rozładowanego i naładowanego pakietu.
NE555 to nie licznik.
Witam Licznik orno OR -We to tester nie licznik z legalizacją .Wyniki pomiarów różne ,nie liniowe przełożenie tzn większa moc większe wskazanie . Nie należy się sugerować jego wskazaniami.
Czujnik jest na głowicy pod kolektorem ssacym. Z lewej strony silnika. Aczkolwiek sprawdź testerem diagnostycznym jaka temperaturę widzi licznik, żebyś się nie narobił na darmo. I sprawdź w silniku wszystkie czujniki bo są dwa. Jak nie masz testera, to wejdź w ukryte menu licznika i tam też to sprawdzisz.
Skad bierzesz tempwrature silnika. Z testera czy wskazan licznika. Bo to co pokazuje zegar ma sie nijak do temperatury silnika. Wydaje mi sie ze troche przesadzasz. Jakby sie grzal za bardzo to by wywalilo plyn korkiem.
Nie ma w tym modelu licznika komputera ;) To i się nie zapali :) Usterkę ABS należy zdiagnozować dedykowanym testerem diagnostycznym.
To mógłby być taki rozszerzony diodowy tester jak do skrętki. Można nim jednorazowo sprawdzić 9 połączeń, ale gdyby zrobić odpowiednie przejściówki pasujące do Twoich złącz, to można zrobić takie 2 różne, które będę badać kolejno, najpierw 9, a po przełączeniu kolejne 5. Na tej samej zasadzie możesz zrobić własną konstrukcję z generatorem, licznikiem...
Tester Tech2->nadwozie->MID->funkcja F6-programowanie->zmiana komunikatów jezyka MID. 2 min roboty.
Dzięki bardzo, spróbuję a co to znaczy test elementów? funkcja testera diagnostycznego która wymusza pracę wskaźników etc.
Witam, Yamaha X-Max 125, rocznik 2015, na liczniku błąd ER-1. Tester pokazuje błąd 12, czyli problem związany z sygnałem czujnika położenia wału. Objawy to niedziałający obrotomierz, prędkościomierz oraz brak wskazań temperatury płynu chłodzącego. Odczyt z tych wszystkich czujników jest prawidłowy na testerze, lecz licznik nie pokazuje nic. Licznik...
Jeśli masz 90 st.C na liczniku to nie znaczy ze jest rzeczywiście tyle w układzie ponieważ licznik wyświetla taką temperaturę już od około 70 st.C. Odczytaj testerem z licznika lub sterownika silnika wartość rzeczywistą temperatury jaką deklaruje czujnik temperatury płynu chłodzenia. Obieg płynu w układzie jest poprawny czy jeszcze tego nie sprawdzałeś...
Sprawa jest banalna. Odpowiedz sobie na pytanie skąd licznik wie, jaką pojazd ma prędkość. Nie byłbym tego taki pewien. W starszych modelach (2002) prędkość była brana z czujnika prędkości pojazdu umieszczonego na mech.róż. Nie raz jeszcze klima nie chciała chodzić. Winą był czujnik prędkości. Skoro tu licznik pobiera sobie z ABSu to testerem zbadać...
Tester "pięść" , też teraz nie działa?
Witam Potrzebuję wykonać prosty tester wejść impulsowych urządzenia pomiarowego. Układ, przez przytrzymanie przycisku, ma generować impulsy o wcześniej nastawionej częstotliwości i zliczać ich ilość (wystarczy do 99) wyświetlając wynik na dwóch LED 7segm. Testowane urządzenie pomiarowe ma możliwość sterowania wejściami impulsowymi stykiem bezpotencjałowym...
Nie mieszajcie chłopakowi w głowie. Przede wszystkim chciałem go przestrzeć przed jakąkolwiek przystawką do PC Nie ma nic gorszego, jak laptop z wiecznie wyładowanymi bateriami, którym nie ma się jak posłużyć pod maską, plus czarne (niebieskie, czerwone,zielone czy inne) pudełko z rzędem gniazd, gniazdeczk, otworków i mrugających diodek, z nieodłączną...
Może ten L9143 to zwykły układ sterujący dla silniczków który jako sygnał wejściowy bierze sygnał zegarowy (coś jak obrotomierz). Liczniki mają tryb serwisowy. Np. Audi/VW itd. wchodząc testerem diagnostycznym możemy wychylić wszystkie wskazówki zegara. Tak więc może kiedy licznik nie jest w trybie serwisowym to przekazuje impulsy a kiedy ma zrobić...
Sprawdź jeszcze czy nie ma złącza okrągłego pod maską po stronie pasażera, choć w 2002 roku raczej tylko OBD było. Jak była przekładka skrzyni i namieszane to pozostaje sprawdzanie ciągłości przewodów od sterownika do sterownika. Schemat dostępny w sieci np WDS online. Próbowałeś innym testerem?
(at)rosak Interesuje mnie ten tester pod który podłączasz licznik, twoja produkcja czy kupiony?
To zacznij od diagnozy ABS porządnym testerem.
Podłączyć tester .Odczytać błędy/dane z licznika. Wtedy może coś się dowiesz. Może że trzeba poprawić luty. Może.
to jest stare auto z 2004r - niema sposobu zrobić tego bez drogich testerów ?
Wydaje mi sie że uszkodzony sam licznik, a dokładniej silniczek wskazówki obrotomierza. Co bardzo łatwo sprawdzić testerem robiąc "dyskotekę" na licznikach
Witam wszystkich mam problem ze scenic III z 2010 roku, mianowicie: -zachciało mi się wymiany licznika ze zwykłego monochromatycznego (podobnego do licznika ze scenica II), na licznik tft ciekłokrystaliczny z nawigacją. Wszystko niby się udało, przebieg się przepisał, nawi działa, wszystkie informacje są poprawnie wyświetlane, poza tym że licznik pochodził...
Oczywiście skasowany licznik testerem, w procedurze otwiera się i zamyka korek wlewowy paliwa. A kasowanie błędów po tym.
Witam pytanie jak w temacie.Licznik zastosowany miałby być zastosowany do pomiaru czasu trwania napiecia podanego na silnik .Na piecie wychodzace to 230-290v.Chodzi mi o to zeby można go zasilic z obwodu badanego.Zakres pomiarowy od 0-120sekund.Naprawde chodzi mi o bardzo prosty tester
Nic nie stoi na przeszkodzie aby wstawić baterię ze starego telefony komórkowego o pojemności 1500-2000 mA (może to wymagać korekty prądu ładowania aby skrócić czas ładowania). Jaki jest max prąd ładowania na standardowej baterii? APEL: Jeśli powyższy (niezbyt może profesjonalny) opis testera TC1 zainteresował Cię na tyle byś zaczął myśleć o jego zakupie...
inspekcję prędzej skasujesz przyciskami na liczniku,prościej niż testerem.
To jest czujnik podwójny, jeden dla EFI, drugi do liczników. Stare rozwiązanie, stosowane jeszcze w motocyklach (Honda) na wtrysku. Obecnie informacja o temperaturze silnika jest przekazywana z układu wtryskowego, nie stosuje się osobnych czujników. Teoretycznie czujnik dla wtrysku powinien być separowany od masy, ze względu na powstawanie zakłóceń....
nie wiem czemu chcesz modyfikować? masło maślane-masz nowy licznik i chcesz do niego ładować -po co? licznik trzeba odpowiednio podłączyć czyli modyfikacja instalacji,późniejszy krok to immo a testerem zrobisz dopasowania
Przyciskiem BC jak zmieniasz funkcje na liczniku i nie zmieniają się coś nie działa pierwsze podejrzenie pada na przycisk taśma i dalej, jeśli licznik nie był kombinowany to musi grac i nic nie zresetujerż, chyba że testerem inne przeglądy serwisowe
Co do załączenia licznika na stole potrzebny jest sygnał CAN, można kupić specjalne testerki na atmelu dzięki którym załącza się duży wyświetlacz i automatycznie zmienia funkcje licznika koszt ok 400zł. Można też zrobić tester z uch jak kolega wyżej poszukał, ale dochodzi czas zabawy no i sprzet przełączniki + uch czyli koszt zbliżony. Co do naprawy...
podłącz sobie jaki kolwiek tester i zrób selektywny test elementów. Zobaczysz wszystko co się da:)
Witam,koledzy mam takie pytanie,jaki tester diagnostyczny(typu vag) będzie najlepiej odsługiwał grupę vw?Chodzi mi o to aby jednym testerem dało się obsługiwać wszystko w aucie a nie kilka testerów (silnik,abs,poduszki,komfort,licznik)pro... o podpowiedz kolegów którzy maja coś takiego i wiedzą o czym mowie,dziękuje z góry
Witam Potrzebuje pomocy w zaprojektowaniu prostego układu, przyjmijmy ze jest to coś w rodzaju testera refleksu. Mam 8 dwukolorowych diod LED, każda z nich jest zamocowana na osobnym mikroswitchu (wciśnięte-on, puszczone-off, nie "zatrzaskuje" na stałe-to chyba sie nazywa wyłącznik astabilny, ale nie jestem pewien ;). Do tego mam jeszcze 3 liczbowy...
czesto procki padaja w tych licznikach... ale da sie to uratowac... ewentualnie podjechać gdzieś na tester niech podlacza i zrobia test licznika i bedzie wiadomo, bo moze sie tak tez zdarzyć ze poszły silniczki albo ma gdzieś przerwe pomiędzy bsi
Licznik ciemny w aucie na stole nie próbowałem.Ale zasilania do niego sprawdzałem i są.Jest słyszalne tylko takie ciche cyknięcie w liczniku i nic pozatym.Zna ktoś może procedurę wymiany licznika na używany vagiem.Mam tester VCP do grupy vag.Ze starszym licznikiem nie było by problemu ale w immo 4 generacji z CS nie robiłem i nie wiem jak wygląda procedura...
Sprawdzić spadek napięcia na przewodach/zasilanie. Sprawdzić CAN ,sprawdzić testerem co widzi sama pompa i licznik.
Witam, jak w temacie astra g 1,6 szr temperatura płynu zaczyna się od 61st.C i podczas przegazówki skacze 88-100-103, oczywiście czytana testerem bo w liczniku jest prawidłowy odczyt. Rezystancja czujnika ok, przewody do ecu ok, ecu drugie i to samo. Drugi problem to obroty silnika, na liczniku 900, a czytane testerem 300 obr, dodając gazu zamiast rosnąc...
Tak, po podłączeniu licznika się wysypało. Jak masz kogoś z testerem Launch to Launch znajdzie kodowanie online . Chyba najszybszy sposób. Masz wklejkę w bagażniku?
Proponuje autocoma schowac do szafy. Uzyj VCDS i odczytaj jaki kolwiek sterownik. Z tego co napisales masz klopot z licznikiem co jest dosc czestym przypadkiem w tym modelu ale o tym pokaze Ci tester ze masz brak komunikacji z licznikiem w kazdym innym module po lini Can. Spradz na poczatek bezpieczniki czy licznik ma zasilanie.
Mercedes W211, 2004r. na liczniku krzyczy by zrobić inspekcje spalin i główną jak w temacie. Kasowałem testerem , w zasadzie przestawiałem datę, przestawiałem ręcznie z licznika, zatwierdzałem serwisy i przegląd a inspekcja dalej wyświetla sie na liczniku. Jak to pokonać? kiedyś, poprzednio skasowała się bez problemu.
witam niestety pan "elektrit" ma racje w fiat brava nie mozna cofnąc licznika kilometrow testerem diagnostycznym mozna to zrobic jedynie rozbierając licznik i modyfikując pamiec ale jest problem ponieważ nie wszyscy "fachowcy robia to dobrze!!!" nie wolno zmieniac całego softu w pamieęci ale jedynie jej fragment (a w zasadzie dwa fragmenty). niestety...
Dopisz klucze testerem .
Kolego vin zmienisz we wsadzie bo jest jawny (na innym winie też zadziała) albo testerem ,co do języka polskiego to do 06r zapomnij ...Jest taki programik do konfiguracji i obróbki wsadu z tych liczników.
Ta ustawa o licznikach jest nowa i nikt tak na prawdę nie wie czy brak wskazań na wyświetlaczu dyskwalifikuje auto na przeglądzie. Tam jest napisane o odczycie drogomierza ale moim zdaniem można to zrobić testerem diagnostycznym i taki wydruk z pieczątką serwisu też powinno przejść. Rozeznaj sprawę bo jazda bez przeglądu to mandat 1500 w tej chwili.
Silnik dwufazowy z przekładną zębatą, działa juz przy zasilaniu jednej fazy, choć silnie skokowo. Ja je steruję testerem silników krokowych.
Ładowarką w porządku, pakiet jak najbardziej da radę. Jak chcesz mieć dokładną informację na hulajnodze o stanie pakietu to polecam ci kupić TK 15. #Aliexpress 85,19 zł 18%OFF | DC8-80V 50A baterii Coulometer TK15 profesjonalna precyzja tester baterii dla LiFePo licznik kulombowski https://a.aliexpress.com/_BVbWSf Pamiętaj też że zapalenie się zielonej...
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Myślę że chodzi o konfigurację w sterowniku kiedy ma wysłać do IPC polecenie zapalenia kontrolki MIL, licznik sprawdzony testerem jest ok, a z tym odpięciem przepływki to się zgodzę że może nie zapalić checka, ale ja mam odpięty czujnik ciśnienia doładowania, przepływkę, sterownik turbiny, egr-a i do tego odpinam czujnik ciśnienia na listwie CR auto...
Tester do ręki i sprawdzić parametry. W liczniku blok pomiarowy 3, można tam podejrzeć temperaturę i poziom oleju.
Najlepszym testerem jest sama drukarka, mozna sprawdzić od razu jak drukuje a nie tylko czy jest sprawny. Wiekszośc drukarek hp ma testy służace do sprawdzenia dysz wydrukowania ich statusu oraz licznika stron.
Dodaj początek Allegro- oferta/miernik-tester-amperomierz-woltom... lub wklej szukaj.
Tester w rączke i odczytać błędy z: ECU,BCM,Licznika i puszki i porozmawiamy. Ale z elm to nic tu nie zrobisz. Pozdr.
Czujka dymu wydaje się najlepszym "domowym" testerem. https://dozymetria.wordpress.com/2019/11...
A może ktoś rzuci okiem na ten wsad z BSI i powie czy jest prawidłowy. Może ktoś policzy z tego PIN i zrobi go na VIRGIN, bo gdy będę zmuszony zakupić nowe używane BSI chciałbym być przygotowany :). Może ma ktoś dostęp do danych jaki Powinien tu być BSI i licznik bo wiadomo jak to bywa z autami używanymi, tym bardziej że zakupiłem go z taką usterką....
Albo jakimś testerem po elementach wykonawczych przelecieć tam często licznik pada.
czyli musze sczytać programatorem epromy w module kierownicy , w bagażniku i uec pod maską ? - żeby uzyskać wszystkie piny ? następnie kupić op-com i to wszystko skonfigurować ? tyle roboty żeby szło włączyć tylną lampę przeciwmgłową , regulować jasność licznika i lampy ? tester delphi ds-150 tego nie poczyta ? musze kupić tech2 lub op-com ?
Tak totalnie strzelając wygląda na niestyk na kostce licznika (zdarzało się ) .. Ale wiadomo powinno się zrobić diagnostykę testerem ..
Dobra nikt nie musi mi nic wielce robić. Myślałem tylko, że tutaj na elektrodzie są jacyś eksperci którzy wiedza do jakich ćwiczeń można zastosować generator astabilny na 74121, liczniki modulo i testery. Sam już wpadłem na kilka pomysłów ćwiczeń!!! Myślałem, że tutaj też ktoś coś umie wymyslić. Wcale nie potrzebuje żadnych schematów ani jakiś opracowań...
Ech, gdyby wtedy był taki dostęp do sprzętu jak dzisiaj... Teraz jak są możliwości, to już pozostają jakieś drobne naprawy, na konstrukcje brak czasu i zapału. Miernik - podarowany radziecki C20 - mam do dzisiaj. Lutownica - własnoręcznie nawinięta transformatorówka w obudowie od małej suszarki do włosów :D . Zasilacze - "na żywo" - z jakiegoś radia...
Czy możecie coś polecic? A może jakiś tester z rodziny Hioki? Wiem, że są stosowane w przemyśle, ale cena potrafi zwalić z nóg. A jeśli to nie tajemnica... To potrzebujesz tego testera do zastosowań profesjonalnych czy amatorskich? Bo w sumie to można taki tester pojemności zbudować samodzielnie - wystarczy sztuczne obciążenie, układ monitorujący napięcie...
Witam, oferuję testery magistrali CAN oraz trans CAN, urządzenia umożliwiają odczyt magistrali CAN oraz zaprogramowanie trans can który jest urządzeniem niezależnym, umożliwia to szybkie stworzenie np. adaptera do radia samochodowego...i wiele innych np. w pracach serwisowych liczników cena: tester CAN 120zł trans CAN -50zł. więcej na www.modernsoft.pl
Dodam,że po diagnostyce delphi otrzymany błąd licznika jest:Prędkość własna otrzymana informacja jest nieprawidłowa stała. Natomiast w BSI: Sterownik BSI obecny, Sterownik zestawu wskaźników błędy w komunikacji, Sterownik wyświetlacza wielofunkcyjnego błędy w komunikacji. Dziwi mnie fakt, że z licznikiem idzie się połączyć oraz zrobić test. Testerem...
Dodam że kiedy licznik wariuje pokazuje błąd pod testerem p1638-polaczenie w sieci Can Ecu/Instm uszkodzone
też miałem taki problem licznik pracował 13 lat (po 15 sami wymieniają do legalizacji) przyszedł fachowiec "elektrowni" z testerem sprawdził wymienił bezpłatnie i było po problemie . było to z 3 lata temu pozdrawiam uki_12
Jeśli wskazuje od 25 poprawnie, to dobry tester i test zegarów do wykonania.
Mam pomysła (kiedyś takie coś robiłem). http://obrazki.elektroda.pl/8212331000_1... To jest koncepcja ogólna, napęd i osadzenie koła według własnych potrzeb (pasek, przekładnia cierna itp... Ja stosowałem silniczek wolnoobrotowy od programatora z pralki z nałożonym kółeczkiem gumowym, który napędzał koło tzw. "przekładnia cierna" . Wszystkie...
A ja myślę że bez testera się nie obejdzie.
Nie zajmuje się licznikami ale wiem że np w vw jak robisz test to zatrzymują się w określonych pozycjach.Wtedy możesz sobie ustawić idealnie.Nie da sie wysterować testerem np na 90 stopni i założyć wtedy?|
Kolego ale byłem na stacji diagnostycznej i tam mieli tester akumulatora..takie coś dużego... z licznikiem widać to nie był tani sprzęt.. i dołożyli to do bolców akumulatora.. i koleś mówi patrz jakie gorąće....
Witam posiada ktos wsad licznika z przełozeniem mostu 12/47 poratuje mnie ktos w tym temacie moze ktos w poblizu posiada orginalny tester iveco prosze o pomoc
Przedzwoń kabel systemowy do licznika obrotów, jak nie to, to licznik obrotów w silniku do wymiany. Testera KPT1 rozumiem, że nie masz?
Licznik punktów mógłby być na wyświetlaczach LED w obudowie gry, jednak ten AY-3-8500 musiał być całkiem złożony. https://en.wikipedia.org/wiki/AY-3-8500#... https://en.wikipedia.org/wiki/AY-3-8500 W warszawskim muzeum komputerów i gier jest działający egzemplarz Ameprod TVG-10: https://wmkig.pl/kolekcja/
Może by warto było, Szanowny Konstruktorze pójść troszkę inną drogą. Otóż zamiast konstruować Megaomomierz DC, zbudować układ opierający się na pomiarze przenikalności dielektrycznej oleju. Dwie płytki stanowiące okładziny kondensatora pracującego w gałęzi mostka Maxwella-Viena, zasilanego z generatora WCZ np. na NE 555 stanowią czujnik, a wyjście mostka...
Witam Jest dwa układy cyfrowe idealnie nadające się dla twojego „testera”, a są to 4017 (licznik dziesiętny) i 4022 (licznik dwójkowy). Wystarczy podawać na wejście impulsy a wyjścia po każdym impulsie przesuwają stan wysoki o 1 wyjście do przodu. Na stronie „EleNota” są noty aplikacyjne tych układów: http://www.elenota.pl/search.php?szuk=40...
trzeba by zobaczyć z testera czy ruszy wskaźnik prędkości w teście . a radia nie podłączałeś w międzyczasie??
To nie naprawisz w takim razie. Zacznij od podłączenia testera to bedziem myśleć dalej. Jak by się nie połączył to problem z zasilaniem,CAN,licznikiem.
najlepiej czy też najprościej to podłączyć tester np. VCDS i zrobić test licznika... tj. kontrolek, segmentu oraz wskaźników... wtedy też można ustalić czy usterka jest wewnątrz zestawu wskaźników czy też brak jest sterowania...
Kiedyś odrysowałem schemat z takiego lub podobnego testera - przeanalizuj czy jest taki sam. Układ to nie mikrokontroler, tylko licznik z wyjściami 1z10 (do kupienia "za grosze"). A dwa tranzystory pełnią rolę generatora do taktowania tego licznika. Pozdrawiam! ps. Przepraszam za mój słaby talent artystyczny w rysowaniu schematów ;) https://obrazki.elektroda.pl/1380247400_...
tester licznik renault delphi tester tester baterii
toshiba zapala dioda power generowanie zakłóceń immergas przekaźnik
pralka electrolux mikrokomputer cobra1
Wzór na siłę magnetomotoryczną transformatora w stanie jałowym Brak sygnału anteny naziemnej z multiswitcha