Może tak silnik ,rok, napięcie ładowania,start-stop system,stan akumulatora pomierzony testerem do aku.
Ładowanie min. 14v, na światłach. A reszta podłączyć tester i sprawdzić co widać w parametrach. Wątpię że poradzisz coś bez testera.
Ok spróbuje znaleźć kogoś kto ma taki tester
A jak napełniać po HP? mam tak w Mazdzie 2, Nie ma samochodu na świece wyposażonego tylko w port HP na przewodzie HP. Renówki tak miały że na LP był port HP a odczyt HP przez tester. Mazda (Ford) ma dwa porty. Usunąłem treści nie związane z tematem dyskusji Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści. Reg. 3.1.9. Rozpowszechnianie...
Miernikiem, testerem...
Migająca kontrolka DPF w maździe oznacza że auto domaga się wymiany oleju. Po wymianie testerem wystarczy powiedzieć sterownikowi silnika że jest wymieniony olej.
Witam.Mam problem z takim samym testerem który sprzedajesz tzn. WDS Ford.Po wymianie ogniw w baterii tester ruszył lecz podczas testu baterii na paskach nie widać żeby bateria wykazywała stopień jakiegoś naładowania.Myślę,że jest to też powodem tego ,że po wyjęciu pracującego testera ze stacji dokującej gaśnie on po kilku sekundach.To samo dzieje się...
Tak, można. To zwykły licznik impulsów. Najprościej to chyba na licznikach dziesiętnych 7490 i dekoderze kodu BCD na kod wskaźnika 7-seg. 7447, a możesz i na uC. Nawet firma Homek robiła taki tester pod nazwą RH320
Czasy diagnostyki na spinacz i kasowanie na klemę mineły bezpowrotnia czy się to komuś podoba czy nie. Na przykładzie Punta 1 skasowałeś a juz 2 musi być tester.
Może Cię tester w jajo robi.Warto podpiąć na próbę pod coś innego.
podjedz do kogos na tester czestotliwosci albo kup sobie taki
Grzałka jest uruchamiana gdy układ wydechowy jest zimny i silnik uruchomiony - wtedy trzeba sprawdzać. Chyba że możesz z testera diagnostycznego wysterować funkcję grzania sondy.
Może testerem trzeba dopisać wymianę żarówki ?
Po co wywarzać otwarte drzwi.Na forum jest schemat takiego testera. Wpisz w szukajkę - tester sondy lambda.
Cóż, wypadało by się podpiąć na początek jakimś testerem i zobaczyć co w parametrach. Możesz też na próbę zaślepić egr, ale nie do końca się to kupy trzyma
To może inaczej, jest z nim komunikacja? Tester łączy się z sterownikiem silnika?
Chodzi mi o mazde z tego roku, u mnie niestety w peugeocie307 zadnym nawet najlepszym obd2 testerem sie nie polaczysz.
Jak na pustym ukladzie wlaczono zaplon to masz pozamiatane, podlaczyc tester i wykasowac blad
A wiec tak czujnik podpięty, auto uruchomione i napięcie wynosi 0,53V a na drugum kablu 4,8V ,wartość na testerze to 50kPa. Adaptacja nie zrobiona bo mój tester nie ma w opcjach takowej.
Testerem który obsługuje mazdę, i tak nie kupisz.
Sprawdzić zasilanie grzałki, sprawdzić czy ECM steruje grzałką (prawdopodobnie PWM) Do tego wystarczy zwykła żaróweczka. Będzie też potrzebny miernik do pomiaru sondy, a także przydał by się tester, by wysterować grzałkę. Przerażające?
Skoro, mieli podłączony tester diagnostyczny, to dlaczego nie skasowali tych błędów ? Trzeba je skasować i zobaczyć, które wrócą po czasie.
Witam.Posiadam Texe Navigator TXT i Vag Can Professional,wiec muszę się uzupełnić w japońce,i jednak skusze się na Carmana.Przymierzam się również do zakupu: -PSA XS Evolution Citroen Peugeot -RENAULT CAN CLIP -TESTER DIAGNOSTYCZNY STAR DIAGNOSIS -Toyota Intelligent tester II -TESTER DIAGNOSTYCZNY VCM IDS FORD MAZDA -Tester diagnostyczny Volvo Vida...
Jeśli to coś tobie pomoże to w załączeniu kilka kodów błędów i jak podłączyć prowizoryczny tester diodowy http://obrazki.elektroda.net/75_12376545... I jeszcze jedno w PDF
Tester OBD nie wykazuje żadnych błędów. No tak błędów nie ma to auto już nie do naprawienia. Coś sprawdziłeś prócz tego że nie ma błędów?
tak pokazał tester dlatego pytam czy ktoś widział coś podobnego
U Ciebie to będzie pod sufitem a nie w drzwiach. Ale skoro masz ttylko jeden kluczyk, to tak jak kiedyś pisałem prawdopodobnie bez testera nie pójdzie.
Czy ktoś was wyminiał samemu czujnk ABSu w tylnym kole ? Bo mnie czeka właśnie wymina Byłem na kompie z mazdą premacy 2000r 2.0 diesel ( produkowana jeszcze w japoni :D) bo świeciły mi się kontrolki ABSu i Wykrzyknik (od ręcznego) ! Komputerer wykrył błąd C1165 Right Rear Wheel Speed Sensor Input Circuit Failure koleś powiedziłą prawy tylny czujnik...
Istnieje tez prawdopodobieństwo, że panowie fachowcy coś urwali przy swojej robocie (czujnik jakiś?), ogólnie mogli sprowokować jakiś defekt. Podpięcie sterownika pod tester pewnie wyjaśniło by coś.
jorge83 dzięki za info Rozumiem,że musi se kupić tester bo ten interfejs służy tylko do diagnostyki silnika tak? Od razu zadam pytanie czy czymś takim jak tu w linku da radę skasować? http://www.diagnostik.pl/testery_diagnos... Napisz też dlaczego ten błąd nie znika samoczynnie i czy mógł powstac w wyniku...
Nie wiem o jakich kostkach do pdc piszesz bo ten moduł rozłącza mase w pdc i realizuje to przez 1 przewód brązowo -czarny z pinu 11, co do działania modułu to będzie prawidłowo funkcjonował tylko po obciążeniu układu a więc testery diodowe nie spełnią tych wymagań.
Na moje oko ta tak jak na kolegi oko uszczelka pod głowicą. Albo podjedź do jakiegoś mechanika i zapytaj się czy ma tester do sprawdzania CO2 w układzie chlodzenia.
a jakis inny sposób? ten samochód nie ma EOBD nie ma nawet złacza DLC czy jak tam się to zazywa popularnie eobd tylko takie okrągłe - więc jest problem z testerem a co dopiero z pomiarem ciśnienia :(
Przyłączam się do pytania o diagnozę webasta w mazdzie 6, później ten różowy przewód z drugiego pinu, wiązce na wtyczce przechodzi w cienki czerwony, w piołem się w niego testerem ale komputer nieznalazł sterownika od webasto (brak połączenia). Gdzie się podłącza tester webasta w maździe 6?
Tak jak mówisz. Prawdopodobnie czujnik obrotów wału. A sprawdzałaś przy zapłonie? Ostatnio miałem taką mazde. Napięcie dla testera jest dopiero po przekręceniu kluczyka. Ewentualnie sprawdź zasilanie.
Brak na wyjściu sygnału sterującego pracą alternatorów typu SIG - Ford, Mazda P-D - Mazda L-RVC - GM LRO - Toyota. Dodano po 1 Brak na wyjściu sygnału sterującego pracą alternatorów typu SIG - Ford, Mazda P-D - Mazda L-RVC - GM LRO - Toyota.
Dziś będę robił test głowicy i zobaczymy co wyjdzie Warto sprawdzić też uszczelkę! Są dostępne proste i tanie testery do sprawdzenia, czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. Bez względu na wynik, zarówno uszkodzenie głowicy jak i uszczelki to awarie wymagające natychmiastowej naprawy. Korzystanie z samochodu w tym stanie skończy się jedynie poważnym...
przyczyn może byc duzo...ja bym na twoim miejscu podjechał do kogos kto Ci sie podłączy testerem napewno cos odczyta...raczej sam nic nie znajdziesz....pozdzrawiam
Cisnienie sprawdzam na testerze. Obroty jakie widzi tester podczas kręcenia to 280 na monute nie mam porównania jakie powinny byc.
Witam serdecznie jeśli na listwie wielkie ciśnienie to jest usterka wtryski mogą się przycierac osobiście uważam że trzeba szukać na odpływie sprawdź tylko przelew wtryskow filter paliwa i diagnoza testerem będziesz miał błąd II usuniesz usterkę życzę Ci rozwiązania problemu. Pozdrawiam z Kopenhagi.
Jeżeli masz jakiś tester to zobacz jak moduł GEM widzi stan wszystkich otworów. Czy są zamknięte, czy nie.
podepnij jakis tester sprawdz bledy. takie cos moze powodowac silniczek krokowy/ przepustnica lub nawet uszkodzona sonda lambda
Masz możliwość, to podejrzyj testerem prędkości kół w czasie hamowania. Wygląda że ktoś podpiął pod jeden czujnik obydwa obwody.
Pdf to na pewno jest, ale dpf już nie koniecznie. Tester, live data i będzie o czym porozmawiać. Na razie to dyskusja jałowa.
Nie rozumiem Twojego punktu dlaczego muszę powtórzyć 5 punkt 3 krotnie, na filmikach pokazywali, że możesz klikać sobie kilkoma kluczykami po tym jak odpowie auto sekwencją centralnego zamka, bty jeden po drugim kodować. Doświadczalnie, z autopsji ta informacja Mam mazdę to wiem. Chodzi o to że sterownik posiada miejsce na zaprogramowanie 3 pilotów...
a było grzebać ? jaki miałeś cel...zepsuć sobie auto ?? Autka nie zepsułem, pracuje bez zarzutu :D Problem pojawia sie tylko wtedy, gdy chcę przejść do testu KOER, wtedy silnik mi nie odpala. Po wyjęciu testera i mostka z gniazdka diagnostycznego odpala od razu.
Pod popielniczką, interfejs IDS. Nie lamerz. http://www.allegro.pl/item556294017_test... http://www.allegro.pl/item559069372_ids_... Nie pytaj czy jest coś tańszego, bo nie ma.
Witam funkcja Ford Specjalist obejmuje marki - Ford – Land Rover– Mazda– Jaguar Dzięki temu otrzymujemy dostęp do funkcji charakterystycznych dla testerów fabrycznych m.in.: – kodowanie wtryskiwaczy – regeneracja filtrów cząstek stałych – obsługa mokrych filtrów cząstek stałych: napełnianie/wymiana płynu dopalającego...
Witam chciałbym zadać takie pytanie. Przestudiowałem historię na elektrodzie dotyczącą Mazdy 5 i 6 2.0 diesel z rocznika 2005 do 2007. Problem jest taki, auto zgasło nie chce odpalić. Na plaku chodzi, nie podaje sygnału na wtryski, wszystko przełożone z innej Mazdy, która chodzi jest sprawna. A ta nadal nie chce odpalić, nie ma żadnych błędów. Na różnych...
Wyglądają na sprawne czy są sprawne? Zapłon włączony. Próbówka, tester miernik ..... i po kolei wejście - wyjście bezpiecznika. Opis przeznaczenia bezpieczników jest umieszczony na klapce. Sugeruj się opisem :dome, radio, cigar lighter.
Aż znalazłem i zmierzyłem: dla IRFZ44 tester pokazuje 3,6V Vgsth a dla IRF640A pokazuje 3,4Vgsth a katalogowo wszystkie mają 20Vgs. Chyba nie tak to Vgsth należy interpretować, mierzyłem testerem Markusa. Znalazłem: IRFZ44 ma 20Vgs i 2-4Vgsth, w nocie, więc jak najbardziej podejdzie i pokrywa się z tym co odczytałem na testerze. Tylko podkładkę trzeba...
Hello. Czy ktoś ma to urządzenie do pomiaru alternatora? A gdzie można kupić i za jaką cenę? Dziękuję Peter http://www.autoelektrika.cz/novinky/test... - Tester może testować nowe rodzaje kontrolerów COM, Lin i DFM - Można sprawdzić alternator w samochodzie lub z badania kału - Czy jest w stanie przetestować i oddzielenia regulatorów - Obsługiwane...
jakim testerem ?. mam mazdę 626 95 r. i dotego trzeba tylko leda a i tak bardziej niezawodnnego auta do tej pory niewidziałem może jaki serwisant nissana doda parę mysli i pomysłów? sorry dla elektrita ale ...,wiem że niewybuchnie ale............ żona.............!!!!!!
Kola na walku rozrzadu sie roznia wielkoscia, wymienilem czujnik polozenia walu, przelozylem czujnik walka ssacego z silnika mazdy do silnika forda, tylko 3 iskry i stop. Podlaczylem testera pokazalo ze obwod A czujnika polozenia walka rozrzadu, badz sam czujnik. Dzis wymienie nawet modul zaplonu na nowy , i sprawdze zeby tak jak pisales ,
Dzięki za odpowiedz Fachowiec nie podłaczał się testerem tylko wyliczył ilość błyśnięć lampki 48 To ponoć wskazuje na mate w foteluGdzie mozna dostać taką mate za rozsądne pieniądze
To nie zgaduj zgadula. Panowie konkretnie proszę. Zastanawiam sie gdzie tkwi problem, moze ten pedal który wymieniłem jest felerny, albo zawór pompy na silniku turbina? Co na to tester diagnostyczny? Przy włączonym zapłonie należy sprawdzić poprawność działania potencjometru. Wyniki proszę zamieścić na forum.
Jest bardzo możliwe, że skoro pilot pracował całą noc, to uległ on uszkodzeniu. Użyj testera do weryfikacji działania pilota. To, że świeci dioda LED nie oznacza, że pilot emituje. Sprawdź, czy centralka działa prawidłowo z drugim pilotem?
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale jesli masz KTS-a to Gscan będzie super uzupełnieniem. To czego nie ogarnie Ci KTS zrobi Ci Gscan, np. KIA, Hyundai, Mitsu, Honda, Chevrolet, MAzda ...... Z europy masz na poziomie zrobionego Forda (np. crash z Focusa, pompy wtryskowe zakodujesz w Transitach i masz nawet kalkulator kodów w sofcie). Volvo też OK....
Witam,prosze o rade.Chcialbym kupic reczny tester MaxiDIAG PRO MD801 na 18 marek samochodow.Czy mozna tym testerem skasowac blady/pomylki ABS i AIRBAG wszystkich tych 18-tu marek aut? I jeszcze jedno -auta: - VW (1992-2008), - Audi (1992-2008), - BMW (1993-2008), - Mini (1993-2008), - Mercedes Benz (1995-2008), - Volvo (1996-2008), - Opel (1996-2008)....
Dzieki za link, faktycznie jest tam duzo informacji. Brakuje mi informacji o tym, jakie cisnienie powinno byc na szynie po odlaczeniu scv na biegu jałowym. U mnie tester pokazuje raz okolice 480 BAR a kilka razy zdazylo sie 1800-2000 BAR.... Pomiar oscyloskopem wskazal wypelnienie na poziomie 50% Ktos moze zrobic taki pomiar?
Hmm. Jakby dał te 5k na rękę to mogę do niego iść robić :) I tak z biegiem czasu będzie trzeba dokupować "fabryczne" testery. Co jest do wszystkiego to..... Ford/Mazda - IDS - i nikt mi nie powie, że da się to czymś zastąpić. PSA - Lexia/Proxia - chociaż tutaj można coś innego. Ale PO CO skoro chińczyk warczy 500 PLN VAG - Powinien być i VAS i VCDS....
Musisz podłączyć tester diag i podejrzyj parametry silnika od włączenia zapłonu, zwłaszcza temp pow i silnika i później od uruchomienia aż do pełnego nagrzania. Wcześniej sprawdź błędy w silniku i wykasuj. To na początek.
Niestety zdarza się że jest to mando lub Valeo Korea i części nie są dostępne. Trzeba kupić inny alternator. Nie żartuj sobie, wszystkie części są dostępne. czy jeżeli padła ta jedna dioda to jest duża szansa na to że regulator też będzie do wymiany? Najpierw podstaw nowy mostek, regulator sprawdzisz na testerze, prawdopodobnie jest dobry.
A jak wpiąłeś bezpiecznik z powrotem to działa zamykanie drzwi ? Akumulator sprawdzony testerem w jakim jest stanie? A radio można podłączyć po stacyjce jeśli ciągnie ci prąd. A le ja bym na twoim miejscu sprawdził akumulator stan jego i jakie ma napięcie ładowania z Alternatora bez obciążenia i z obciążeniem.
Masz trzy opcje, zmienić albo naprawić kluczyk, podłączyć tester, oddać do mechanika.
Pomocny byłby miernik, ale i bez miernika można znaleźć problem. Wystarczy próbnik napięcia (tester), oryginalny lub zmontowany z żarówki i przewodu. Sprawdzamy, na którym przewodzie z fabrycznej wiązki połączonym z przewodami od centralki alarmu występuje zasilanie po przekręceniu kluczyka. Potem sprawdzamy drugi koniec tego przewodu (musiał być przecięty,...
no więc. sprawdzałem specjalnym testerem diodowym, który bardzo szybkoi reaguje (miernik do kosza w tym przypadku). no właśnie silnik się przydusza na początku i to mnie zastanawia, przepływka niby dobra sonda też, lewego powietrza niema a mimo to przydusza sie przy gwałtownym dodaniu gazu i te zuzycie paliwa także wskazywało by na sondę. proszę o pomoc...
Sonde mozna sprawdzic specjalnym testerem lub oscyloskopem, multimetr jest za wolny. Jesli autko ma ponad 100 tkm to sonda moze byc zuzyta, zbyt powolna. Pozatym nalezy sprawdzic stan okablowania sondy (masa!) , filtr powietrza, swiece zaplonowe i cisnienie paliwa w ukladzie.
Witam. O co może chodzić tej madzi jeśli nijak nie chce się połączyć z nią KTS 550? Ma obd, ma gniazdo pod maską ale ani tu ani tam nie ma połączenia z testerem. Nie interesują mnie kody błyskowem chciałbym aby kts sie połączył. Miał ktoś może podobny problem? Do gniazda pod maską podłączałem tylko linie K wg tabelki w esi. Obd nie chce w ogóle wyszukiwać...
szczerze ,wg doświadczenia wątpię by ktoś zamieniał piny .tym bardziej że większość ludzi czyta kody błyskowe .sam kiedyś ,kilka lat temu ,kiedy jeszcze autocom nie był tak znany szukałem testera do starej mazdy tzn.2000r. i po czasie się poddałem nawet servis nie chciał diagnozować .i teraz błyski mi wystarczają . Dodano po 1 może poszukać pinout stera...
witam jest tam regulator napięcia typu PD istotnie sterowany jest przez komputer samochodu jednak jest to mało zaawansowane jak np. typ COM myślę ze jest wszystko wporzadku i nie ma co szukać jedyna sugestia to można by było sprawdzić odpowiednim testerem regulatorów napięcia na pojeździe czy regulator poprawnie działa podażą za zadana wartością napięcia...
Sytuacja jest taka, że z kodów migowych wyświetla kody 14, 17, 48., zaś tester wyświetla 0014, z prawidłowym opisem "czujnik tylny prawy", w co uwierzę, ale wyświetla też P0011 i P0030, co jest niemożlwie w przypadku ABS. Więc może ma ktoś deskrypcję tych pierwszych wskazanych? ( 14, 17, 48 )
Skąd ty wziąłeś taką cenę ???? Aktualnie St-9000 kosztuje z vat 13 000 zł a kolega nawet wytargał za 11 300 zł. Gdybyś potrzebował pomocy to mogę go zapytać gdzie kupił. Abonamentu nie masz. Aktualizujesz kiedy chcesz. Z iveco sobie poradzisz niem bez problemu. Z azją faktycznie szału nie ma poza Toyotą i Hondą - tu ok. Dzięki za odpowiedź ale nie...
Witam wszystkich! To jest mój pierwszy post na tym forum i i wynika on z mojej bezradności w walce z awarią samochodu, co więcej trzech mechaników, którzy próbowali zdiagnozować moją mazdę też już nie ma za dużo pomysłów, a ich kolejne "strzały" generują kolejne koszty. ale do rzeczy... Dane samochodu: MAZDA 323F 2.0 TD z 2000r silnik DITD o symbolu...
Witam, Mazda 626 GF 2.0 100kW 2000r. Raz na jakiś czas po włączeniu zapłonu nie gaśnie ABS i pojawia się wtedy błąd 1145 - sygnał wejściowy LP, wszystko zaczyna działać po ponownym uruchomieniu silnika. Zauważyłem że gdy pali się ABS to tester widzi wszystkie prędkości kół i żadne nie odbiega od rzeczywistości. Czujnik wymieniłem na nowy, problem pozostał....
Witam. Jesli chodzi o fordy to sa 2 rodzaje (najczesciej spotykane) sterownikow silnika. EECIV i EECV. EECIV byl stosowany do mniej wiecej 95 roku, a pozniej EECV. Nowe fiesty chodza juz chyba na CAN. Jesli chodzi o diagnostyke EECIV to na wlasny uzytek w zupelnosci wystarczy ci tester z dioda led i opis kodów bledów - bez problemu sciągniesz z netu...
Żeby wiarygodnie ocenić taka usterkę trzeba przejechać się z testerem i obejrzeć bloki pomiarowe w trakcie jazdy i przy występowaniu "niemocy" Błędy to tylko część etapu diagnozowania usterki reszta to znajomość parametrów i ich wartości w określonych warunkach . I żeby ci wytłumaczyć o co biega to taki prosty przykład zmierzysz czujnik temperatury...
zwykła dioda świecąca :) tak też myślałem taki sam tester wykorzystywałem do swojej mazdy ,zwykła dioda z opornikiem a teraz gdzie mozna znależc informacje w jakim samochodzie gdzie mozna podłaczyc no i zestaw kodów do tych samochodów a może ktos zakupił ten tester od tego sprzedającego i ma instrukcje jaka on oferuje
Witam wszystkich serdecznie - jeśli umieściłem wątek , nie w tym dziale proszę o przeniesienie . Problem który nurtuje mojego kolegę polega na ty że w aucie lampka poduszek po przekręceniu zapłonu gaśnie następnie zaczyna migać ( sprzedający stwierdził że na przednim fotelu woził dziecko i zdezaktywował poduszkę na przednim siedzeniu ( pasażera ) Mnie...
1- komplet pilotów 2-sprawdz na testerze częstotliwość pilotów , mogą być różne. Ps sprawdzę kasowanie pilotów to napiszę
Od kiedy zaczęło się robić cieplej na dworze mam dość spory problem z moją mazdą, przy jeździe ponad 100 zaczyna się ona przegrzewać (w korku temperatura jest w porządku), dziś zauważyłem że włączenie ogrzewania na max trochę pomaga ale nie eliminuje problemu. Termostat jest sprawny a wentylatory kręcą siew odpowiednią stronę. Nie zaważyłem bomblowania...
jednak innym testerem pokazuje błąd p1260 czyli immo. mimo normalnego zachowania kontrolki czyli dioda gasnie po włozeniu kluczyka. pokazuje jescze bład blokady kierownicy. gdzies na angielskim forum doczytałem ze moze sie tak stac jak wlaczy sie zapłon bez licznika podobno stracił synchronizacje z licznikiem auto jest z 2000r i czy mozna zrobic synchronizacje...
Mam mx3 mazde v6 i jak jezdzilem na wodzie w chlodnicy bylo ok tylko zrobilem plukanke silnika wymienilem oleje plyny itd po chwili capucino w zbiorniku chlodnicy. Na bagnecie i korkach oleju i plynu nic nie ma, nie kopci nie faluja obroty, po odpaleniu na poczatku slychac jak by woda chlupnela w kabinie i po chwili przestaje. I mam pytanie jak bym...
Witam. Witam, gdzie ten filtr gazu, w elektrozaworze? Druga fotka, w obudowie elektrozaworu, obok czerwonego przekaźnika, jedna śruba dekiel do góry no i masz swojego bohatera. Rurę mam odsunąć na bok, żeby zwiększyć ciśnienie w kolektorze ssącym(żeby miał ciężej do zasysania powietrza?) żeby podczas jazdy pęd powietrza nie zwiększał "ciśnienia w kolektorze"...
Witam! Mój samochód (mazda 323f 99' 1.3)ma następujący problem : zapala normalnie, po dodaniu gazu auto dławi się i czasem gaśnie... jeśli gaz wciskam powoli auto normalnie wchodzi na obroty (czasem coś szarpnie) Co zrobiłem do tej pory : -sprawdziłem szczelność pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą. -wyczyściłem przepływomierz -wyczyściłem przepustnicę...
Niestety tester fabryczny-NGS. Inne skanery sobie z tym nie radzą. Flash-kodów nie da rady wywołać. System sterowania, pompa rozdzielaczowa, wtryskiwacze dwusprężynowe pochodzą od DENSO. Na pompie jest czujnik temp.paliwa, czujnik prędkości pompy, zawór przelewowy, zawór do gaszenia, zawór do regulacji kąta wtrysku...ot taki japaneese patent pod skrzydłami...
Witam. Jestem nowym użytkownikiem, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z Mazdą 121 1.3 16v 1997r. Samochód posiadam od tygodnia, kupiłem ją z uszkodzoną pompą paliwową, kablami oraz nie paliła na 1 baniak (uszkodzona świeca). Problem polega na tym że autko spala 12 L benzyny przy oszczędnej jeździe max 100km/h, zmiana biegów przy max 2,5. Po wykręceniu...
Nie wiem czy obsłuży. Obsługiwane marki: Gaz, Acura, Audi, Benz, BMW, Brilliance, Byd, Changan, Changcheng, Changhe, Chery, Chrysler, Citroen, Dacia,Daihatsu, Daweoo, EOBD2, Euroford, Fiat, Geely, GM, Gonow, Hafei, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jac,Jaguar, Jiangling, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mahindra, Maruti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel,...
Przeleciałem wszystkie kostki od strony kierowcy i nie znalazłem kierunkowskazów. Czy szukać sterowania kierunkami realizowane +12V czy mogą być sterowane i masą? Czy sekwencyjne sterowanie kierunkowskazami oznacza to że po podaniu stałego zasilania włączą się awaryjne (migające)? Z tego co rozumiem jak mam tylko zasilanie i CAN'y alarm powinien się...
Witam. Dziedzina: diagnostyki OBD II. Auto: Mazda Protege (odpowiednik 323) 1,6l 16V DOHC 1999 rok. Nieustannie zapala sie kontrolka Check Engine, po przejechaniu w dosc spokojnym tempie kilkunastu kilometrow. W wiekszosci przypadkow po zatankowaniu paliwa. Po podlaczeniu testera pod zlacze OBD II pojawia sie blad: P0401 - Exhaust Gas Recirculation...
(...) Alej jednak może ktoś doradzi mi konkretnie co kupić. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie. Kupujesz sobie ELM327 na znanym portalu aukcyjnym za kilkadziesiąt złotych. Do tego licencje Multiecuscan'a za 50 euro. Potrzebne adaptery możesz zrobić sam (schematy są na stornie [url=http://www.multiecuscan.net]Multiec... lub też kupić. W cenie około...
Bardzo przepraszam że tak chaotycznie pisałem, ale po prostu głównie Tata robił przy tym aucie, poprosiłem go żeby po prostu opisał to i na spokojnie przygotowałem i tu jego wypowiedź zacytuję nic nie zmieniałem ani nie ruszałem: .Mam dosyć wredny przypadek z Mazdą MPV, 2,0 td,sil.RF,100 KW,2003 r.Klient zgasił auto na chwilę i po pół godzinie silnik...
stag 4 zupełnie wystarczy to to samo co 300 plus a premium to dodatkowo komunikacja z OBD/CAN. Komunikacja nie zwalnia gazownika z umiejętności prawidłowej instalacji i ustawienia sterownika , jest dodatkiem dla ambitnych gazowników , którzy i tak mają testery , ale staje się to standardem w lpg. Sterownik to nie wszystko , ważne jakie są pozostałe...
Olej wymienień po wypaleniu filtra to po pierwsze W moim testerze do tych silników krzyczy wymień olej przed wymuszonym dopalaniem, z tego co wiem w serwisie jest też taka procedura.
Popieram kolegę herkules92. Jak najbardziej na forum powinny być takie informacje (jak zacząć, korekta liczników, drobny i poważny chip tuning) Młodej osobie która zaczyna przygodę z diagnostyką na pewno się przyda.Niestety "starzy wyjadacze" nie za bardzo chcą się dzielić swoją wiedzą. Nawet wiedza teoretyczna jest bardzo potrzebna. "W diagnostyce...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Poszukuje instrukcji do testera super FLY 108 obsługującego Mazde, Forda i Honde oraz instrukcje dokodowywania kluczy
Cześć. Ja mam Golfa z tym silnikiem i tez mam złącze przy lewarku, mam też kabelek przy cewce, zrobiłem VAG Toola i nic mi nie zczytuje :-((( Dodano po 2 a robiłes to wg http://vwgolf.pl/golf2/porada52.html bo gdzieś czytałem że mozna ten tester podłączyc do wtyczki przy lewarku. Ale u mnie nic nie mruga, moze ty spróbujesz. czesc dzięki za odp ale...
Sprawdź na testerze fabryczny pilot-kluczyk samochodu. Kontrolka "immo" na liczniku nie ma nic wspólnego z dodatkowym immobilizerem Meta M43. ... chociaż jeżeli instalator, jednym z przekaźników "odcięcia", odciął np. zasilanie modułu fabrycznego immo lub sygnał z anteny transpondera kluczyka, to mogą się dziać takie cuda... Ja bym zdemontował na czas...
A to ciekawe, nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem aby sterownik srs stracił komunikację z testerem z powodu nadmiernego obciążenia.....
mazda wentylator mazda airbag mazda mazda mazda światła mijania mazda
sharp zmieniać szerokosc sciezek kocioł junkers ceraclass
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
Wyznaczanie liczby odwrotnej w elektronice Jak ustawić radio internetowe i wybrać stacje?