Czy naprawdę nie umiesz szukać na forum masz dział z zasilaczami i prostownikami a ty tam nawet nie zajrzałeś a znalazłbyś to http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Pozdrowienia
Proszę o schemat do: Tester Rozrusznik ZTR-120 Proszę bardzo. 1111344 https://obrazki.elektroda.pl/9808701600_...
Instrukcja zasilacz tester rozrusznik ZTR-80A
Witam zwracam się z uprzejmą prośbą - poszukuję miernika do ZTR-120. Próbuję odtworzyć to urządzenie i do pełni szczęścia brakuje mi właśnie miernika. Producentem miernika była MERA. Natomiast producent ZTR-120 to Fabryka Obsługowych Urządzeń Samochodowych (FOUS) w Warszawie, ale oni chyba już nie istnieją. Jeżli ktoś z Państwa słyszał o takim mierniku...
WITAM pilnie poszukuje schematu do zestawu zasilacz , tester , rozrusznik ZTR-80A szczegulnie elektroniki. Podaj markę, symbol i rodzaj urządzenia w temacie ! Patrz -- > OGŁOSZENIE 1/pierwsze/ od góry w tym dziale.
Witam Interesuję mnie instrukcja obsługi do ZASILACZA/TESTERA/ROZRUSZNIKA ZTR-80A. schemat już z ściągnąłem. Czy może krybax przesłać kopię tej instrukcji ? Pozdrawiam lbear
Prosze o pomoc ile takie coś może kosztować ? albo ile płaciliście ? Zasilacz/Tester/Rozrusznik ZTR-80A mam coś takiego i muszę podać orientacyjną wartość dla ubezpieczyciela :cry:
Sprawdź czy widzi obroty testerem. I prawidlowe temperatury. I czy przy kreceniu rozrusznikiem nie zrywa polaczenia.
Zobacz też tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49... Zasilacz tester rozrusznik ZTR120
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
Ładowanie do sprawdzenia, spadki napięcia podczas rozruchu na zasilaniu rozrusznika, akumulator na tester i rozrusznik do zrobienia.
ELM327 + Multi Ecu Scan i masz prawie tester serwisowy Fiata... tą drugą zabawką nie połączysz się z niczym prócz silnika.
Zasilacz, tester, rozrusznik ZTR-120 pełna DTR.
Pierwsza sprawa czy kręci rozrusznik czy nie. Dalej czy akumulator jest naładowany .Tester też potrzebuję prądu. Tak jak kolega wyżej proponuję -mogłeś pomylić kable . Najprościej odłącz alternator i spróbuj się połączyć. ( może zgubiłeś immo).
Nie , poszukaj sobie VVDI PROG czasem idzie wyrwać za 2 koła. Tylko do jednej operacji to bez sensu. Za blisko 3 koła to już kupisz przyswoity tester który badziej ci się przuda.
Pomożemy. Co na to tester?
Obrotomierz tam jest? Jak tak , to zobacz czy dźwiga się obrotek w czasie kręcenia rozrusznikiem? Może podpiął by to żelazo pod jakiś tester , co?
Witam panowie potrzebuję wsad am29F200BB sterownika silnika bosch 0261204420 i wasd ews3 z jednego samochodu,chyba że ktoś mi zrobi synchro bo mam odczytany ews i ecu z góry dziękuję W obu plikach jest taki sam ISN co znaczy, że pochodzą z tego samego samochodu i powinno wystarczyć zrobienie osiowania EWS-DME testerem. Najlepiej opisz jaki jest problem?...
Do uszkodzonego akumulatora żadne tabelki nie będą pasować Do starego także. Z obciążenia nie ma informacji o pojemności. Wystarczy zużyć tylko 3-5Ah i rozrusznik nie zadziała.
Moim zdaniem masz problem albo z akumulatorem albo z rozrusznikiem albo z połączeniem miedzy tym a tym. Na pierwszym filmie obroty nie przekraczają 200obr/min wiec jak on ma odpalać? Na drugim nie jest wcale lepiej. Po 1 pomiar akumulatora i spadków napiec podczas rozruchu. Testery do akumulatorów mają możliwość wykonania takiego pomiaru. Po 2 sprawdzenie...
Sprawdź instalacje w okolicy rozrusznika , odczyt parametrów, błędów testerem
Bardziej bym obstawial rozrusznik. Jakie masz napięcie na aku na zimnym po całej nocy a jakie masz po zgaszeniu? Zasadniczo pomiar sprawności aku powinien ci zrobić specjalnym testerem. Zajechany rozrusznik, dostał duży prąd to i poszedł.
posiadam zasilacz ztr 80 a.poszukuje schematu lub informacji gdzie można go zdobyć (!) - ozdobnik?
Jaką masz prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? Tester nic nie mówi?
Jakie obroty widzi tester prży kręceniu rozrusznik em?
Też używam takiego w języku PL, ma drukarkę (dla klienta dobre, wszyscy przecież lubią mieć wszysko na papierku :) ) Ponadto przydatny przy sprawdzaniu alternatora- mierzy pulsację napięcia w układzie i aku pod obciążeniem rozrusznika. Myślę że warto go kupić.
Testerem diagnostycznym.
Na stole to musiałbyś mieć jakiś generator albo tester. Możesz wysterować z testera albo poprostu kręcąc rozrusznikiem i sprawdzając "długość " iskry (bez świecy)która od bidy powinna mieć 1 cm . W tego typu układach najszybszym testem jest zamienienie z jednego gara na drugi. A tak w ogóle to ci się dzieje z autem?
Znam tylko przewód biało/czerwony biegnący w tunelu środkowym do pompy paliwa. Przewód "stacyjka-rozrusznik" bez problemu odszukasz najprostszym testerem z żarówką 12V podłączoną do masy.
Rozrusznik przy zimnym silniku może potrzebować nawet kilkaset amper .Rozruch z typowego prostownika jest niemożliwy.Do rozruchu służą rozruszniki-testery .
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Też mam taką bestie stoi pod chmurką i jeszcze się nie zdarzyło żeby w zimie nie zapalił ale aku co trzy cztery lata wymiana a twój to już kaput weź aku do sklepu gdzie mają tester i ci sprawdzą a ew później rozrusznik lub przewody bo jak aku słaby to nawet świec dobrze nie nagrzeje jak masz Miernik to zobacz do ilu spada napięcie podczas kręcenia bo...
Sterownik widzi obroty bo po podłączeniu testera i kręceniu rozrusznikiem wskakuje mi wartość ok 200 obr/min... koło takie jak na zdjęciu.
To benzyna że ma świece zapłonowe? Podejrzewać nie ma co,tylko podłączyć trzeba pod tester.
Wymieniony został czujnik sprzęgła oraz elektromagnesy w rozruszniku. Niestety to nie pomogło. Zakładam że robiłeś to sam ,bo jak robił to warsztat to uciekaj z stamtąd jak najszybciej. Przecież wystarczyło wyjąć przekaźnik by stwierdzić w 5min gdzie jest problem Czy po stronie sterowania czy rozrusznika. Reszta to tester i dane.
Obawiam się że mylisz kontrolkę immobilisera z kontrolką usterek silnika-samochód z symbolem klucza monterskiego. Przy zablokowanym immo nawet nie zakręci rozrusznikiem, nie mówiąc już o odpaleniu. Obawiam się też, że tester jakim dysponujesz nie zapewnia rzetelnej diagnozy, nie czyta wszystkich obszarów pamięci DTC. O tym, że należy sprawdzić bezpieczniki...
Obroty podczas kręcenia rozrusznikiem tester pokazyje 248 obr/min. Żarówka 21W na zasilaniu pompy świeci w czasie rozruchu bez żadnych zaników.
Pojemności nie pokaże, ale po prądzie można oszacować stan akumulatora. Mój pokazuje jeszcze pulsację ładowania, oceniając mostek alternatora i napięcie podczas pracy rozrusznika..
Podłączyć tester i podejrzeć ciśnienie w układzie wtryskowym podczas kręcenia rozrusznikiem. To na początek.
Takie auto trzeba sprawdzić dedykowanym testerem.
Trzeba to pod tester podłączyc ,wpływ na to ,że nie kręci rozrusznik ma wiele czynników.Na piechotę w tym samochodzie się nie da.
cisnienie sprawdzone prawidlowe Można wiedzieć jakie jest podczas rozruchu? I obroty rozrusznika jakie widzi tester.
Spróbuj docisnąć zegary :) bo pewnie z zegarami nie masz komunikacji podłączając tester... ?
Wszystko zależy... na jakich odcinak kolega jeździ. Jak krótkie to wziąć mniejszą pojemność. Jak ma się dłuższy dojazd do pracy to wziąć większą pojemność. Varta, Bosch to ta sama fabryka. Ważne by akumulator był świeży, niezleżakowany i naładowany. Przy wymianie poprosić o sprawdzenie ładowania, jak sklep ma dobry tester to też orientacyjnie może podać...
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód startu rozrusznika. Uszkadza się tylko w określonym przypadku, pomyśl w jakim. A te porady z testerem to naprawdę "miszczostwo" świata.
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Aha faktycznie nie doczytałem, sprawdź testerem czy podczas kręcenia rozrusznikiem pokazuje obroty silnika, można by stwierdzić uszkodzenie czujnika.
To jest czujnik podwójny, jeden dla EFI, drugi do liczników. Stare rozwiązanie, stosowane jeszcze w motocyklach (Honda) na wtrysku. Obecnie informacja o temperaturze silnika jest przekazywana z układu wtryskowego, nie stosuje się osobnych czujników. Teoretycznie czujnik dla wtrysku powinien być separowany od masy, ze względu na powstawanie zakłóceń....
Ja bym podmienił inny akumulator. Te wskazania testerów to często mozna sobie....
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Altelnator pewnie DENSO i podejrzewam, ze jak to czesto bywa w astrach G/H zle dobrane czesci do twojego altelnatora glownie chodzi mi o regulator napięcia. Jezeli kolejny zakład się wyłoży i powie, ze altelnator jest ok to proponuje kupić używke po numerze alt i bedzie po kłopocie. Po regenracji twój altelnator bedzie ładował na stole testowym ale...
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Podłącz tester bo błądzisz. Mokre świece i iskra, to np. niedrożny wydech, albo przestawiony rozrząd .
Rozrusznik uruchamia prawy moduł SAM, musi otrzymać zezwolenie na rozruch z edc i sygnał z ezs. Wszystkie moduły komunikują się ze sobą za pomocą magistrali can Zatem tester diagnostyczny w dłoń i trzeba zrobić skan modułów
A to ten "warsztad" nie umi podłączyć testera by sprawdzić chociaż jaki błąd zapisało? Co ma rozrusznik do gaśnięcia ?
Kolega narzeka na słabe kręcenie rozrusznika z rana w clio diesel. Akumulator sprawdzony testerem, prąd rozruchowy bdb. Rozrusznik po wyciągnięciu nie wzbudził we mnie podejrzeń, kręci niby normalnie. Mierzony miernikiem cęgowym na rozruchu bierze ok 200A czyli niby OK. Jedyne co wydaje mi się podejrzane to pobór prądu przez rozrusznik ale dopiero po...
Dokładnie. Nieraz klient przyjedzie żeby zmierzyć tylko ładowanie i sprawdzić akumulator i jak się powie 10zł to jest zdziwiony za co. Do pomiaru napięcia ładowania wystarczy prosty (choć nie ten naj prostszy za 10zł z marketu) multimetr za kilkadziesiąt złotych do tego miernik cęgowy do pomiaru prądu. Do akumulatora używam miernika do pomiaru akumulatora...
Czy sama stacyjka łączy prawidłowo? Warto sprawdzić, czy podanie napięcia na krótko do automatu rozrusznika, spowoduje kręcenie, to ułatwi dalsze poszukiwania typu: immo, PK, uszkodzone przewody, automat rozrusznik itp. Kontrolkę (tester) można zrobić z kawałka kabla izolacji i żarówki- podpowiadam, bo sytuacja mogła zdarzyć się w lesie.. Nie jestem...
Witam serdecznie! Zasilacz/tester/rozrusznik ZTR-120 kompletnie przestał dawać znaki życia . Dotąd służył świetnie i problemów żadnych nie sprawiał. Zapomniałem niestety, że mam podpięty akumulator do podładowania i... tak zostało na ok. tydzień :cry: Dziś sobie dopiero przypomniałem. Co zastałem? Akumulator co prawda naładowany do pełna (ładował się...
A był podpięty pod jakis tester diagnostyczny?
Prąd pobierany przez rozrusznik można zmierzyć, obroty odczytać testerem diagnostycznym, także nic nie trzeba naprawiać/wymieniać w ciemno.
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Pewnie jakiś babol w oprogramowaniu testera. Obroty silnika widzi podczas kręcenia rozrusznikiem? Iskra jest?
Musisz kupić lub pożyczyć tester kompresji na znanym portalu aukcyjnym to ok. 100zł. W warsztacie ok dwóch piw :D Wkręcasz w miejsce świecy zakręcasz rozrusznikiem i odczytujesz ciśnienie na manometrze Zapomniałeś dodać, że na czas pomiaru przepustnica gaźnika ma być maksymalnie otwarta, by nie hamowała przepływu powietrza.
bez testera się nieobędzie
Ja uzywam testera firmy WTM .Fajny .Mierzy aku, mierzy alternator wstepnie mierzy rozrusznik , dziala jak miernik nap. mozna podlaczyc do kompa i robi wydruki.jedyna wada to cena .ok 2000 netto.
A może te testery mierzą w podobny spośób jak pomiar ESR w kondesatorach? Piszecie o pomiarze akumulatora za pomocą obciążenia rozrusznikiem z tym, że współczesne rozruszniki szybkobrotowe z przekladniami planetarnymi nie potrzebują ogromnych prądów na upartego z baterii wkrętarki idzie odpalić.
Napisałem wyżej np IDS - Tester diagnostyczny dedykowany dla Forda.
400-500 obrotow to bardzo duzo na rozrusznik. Auto odpalone ma 800. Rozrusznik kreci do 200-250. Podlacz tester i sprawdz sygnal z walu i walka.
Więc pozostaje się jeszcze pomiar poboru prądu przez rozrusznik. Mógłbyś dołączyć wydruk z testera podający sposób badania akumulatora?
(at)eurotips jaki sposób pomiaru Rw uważasz za lepszy niż oferują współczesne testery? Z praktyki wiem że auta klasy Premium nadal mają boczniki pomiarowe wraz z rozbudowanymi modułami i o one dają wiarygodnej informacji o kondycji akumulatora. One wiedzą jaki masz aku (kodujesz go) w sekundach liczą czas ładowania, rozładowania i sterują tymi procesami....
Auto zgasło po zatankowaniu a rozrusznik nie kręci.Brak powiązania lub zbieg okoliczności.Oprócz błędów,parametry testerem diagnostycznym zobacz dotyczące rozruchu.Posprawdzaj również główne zasilania i błędy w innych modułach.
Jeszcze raz podłączyć tester i zobaczyć czy widzi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem.
Warto też sprawdzić odpalanie na innym/nowym akumulatorze z dużym prądem rozruchowym (aku do diesla musi mieć walnięcie). Akurat w TDCI wazne jest jakie obroty przy kręceniu ma silnik, nawet latem ciepły silnik tdci Delphi przy padniętym akumulatorze potrafi odpalić kulawo, nie chce wejść na obroty i pali się kontrolka. Weź wrzuć dobry aku i spróbuj...
Ok, to jest dobrze, rozumiem, ze na pin 3 masz 5 V a na 2 masę ? Pomiary wykonujesz podłączając miernik bezpośrednio do wtyczki (w znaczeniu kiedy wtyczka jest założona na czujnik) ? Co sie dzieje z napięciem jak kręcisz rozrusznikiem, czy napięcie wzrasta do ok 1V Co pokazuje tester (jakie ciśnienie na listwie) w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem...
Wspaniale dzieło za miskę ryżu. Ile załączeń wytrzyma przy 100 A ten czerwony ,pstryczek" ? Sugeruje po zakupie dołożyć do środka przekaźnik wysokoprądowy np. od skuterowego rozrusznika. Wizja oparzonego palucha wtedy mocno się oddali. Kolega zapewnia że działa przez lata, do mnie zaś trafił z wytopionym przełącznikiem po tygodniu.
Diagbox to właśnie dedykowany program serwisowy do grupy PSA.Większość problemów z e StartStopem związana jest z kondycją akmulatora. Zważywszy , że producenci samochodów stosują do tego systemu akmulatory wykonane w technologi AGM. Przykład 70ah AGM ma prąd rozruchu ok 760A a klasyczny 70ah ok 650A. Większość testerów nie radzi sobie ze sprawdzaniem...
Tester sie komunikuje.Wszystkie bezpieczniki sa ok.Blad w tlumaczeniu na polski oznacza"Naped magistrali danych,monitorowanie oprogramowania"Tester widzi w parametrach nawet obroty wału na rozruszniku,ale nie zapala,nawet po wysterowaniu pompy paliwa na krotko.
Steryd3 I ile V po nocy powinno być? Jak masz powyżej 12V to jest ok-byle byś 10V nie miał bo znaczyło by, że albo masz jakiś upływ w samym akumulatorze albo masz zbyt duży pobór prądu (może za dużo gadżetów lub usterka w instalacji) lub też akumulator mimo normalnego poboru przez instalacje w skutek zmniejszonej z czasem pojemności rozładowuje się...
Na wyświetlaczu świeci się S. Rozrusznik nie kręci. Tester nie pokazuje błędów w skrzyni. Nie pokazuje również aktualnego biegu. Na testerze dane z tiptronica pokazuje. Brak świateł wstecznego. Proszę o podpowiedzi lub jakiś schemat elektryczny tej skrzyni.
może być za mała SEM wygenerowana przez czujnik, na zaciąg silnik ma wyższe obroty. Podepnij tester i sprawdź, czy jak kręcisz rozrusznikiem ECU widzi obroty wału.
Mam nieco lżejszy model 1,3 - każdy stary (jak ja) był kiedyś młody (dobrze to wspominam:) Ale do rzeczy: wypada nieco uporządkować podejście. Mnie kiedyś wybawił i wykrył awarię czujnika pozycji wałka rozrządu taki "chiński piprztyk" OBDII za kilkanaście złotych - warto zainwestować. Np. https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Tester w rękę i kontrola parametru zgoda rozruchu, a za to odpowiada kilka systemów.
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
Odkręć cewke, włóż świece w nią i zrób test 1 i 4 a później 2 i 3 cylindra. Będziesz widział czy na wszystkich pojawia się iskra. Ewentualnie jeżeli nie masz testera niech ktoś zacznie kręcić rozrusznikiem.
Przepraszam ale nigdy nie naprawiłem ten samochód. Nie wiem. Kiedy będziecie mieć dostęp do rozrusznika sprawdź napięcie. I proszę zrób albo kup tester z żarówką. Bardzo to dopomoże w naprawie.
Film poglądowy zapewne.Jeżeli pali abs to raczej brak zasilania ecu.Klasycznie potrzebny tester albo wróżka.
"pomierzyć akumulatory jakimś dedykowanym testerem" - Jakim znowu testerem, przestań oglądać YouTube, zwykły woltomierz podpinasz i przy odpalaniu widzisz spadek przy akumulatorze (na zaciskach) i przy rozruszniku.
Omega b lift 2.2 ben Samochód palił wszystko było dobrze , wymieniłem aku prewencyjnie bo stary miał 50% pojemności (mam tester) , po tym zabiegu auto nie kreci rozrusznikiem. Mam 2 kluczyki , 1 do centralnego drugi do stacyjki. Jak mniemam już ktoś wcześniej wymienił bęben stacyjki , alarmu szukałem nic nie znalazłem. Podłączyłem nawet kablami 2 aku...
To git. Chodz wiadomo, ze to tylko narzedzie, a i tak ostatecznie to "test rozrusznika" w mrozny poranek rozwieje wszelkie watpliwosci😄 To czekam na swoj tester z niecierpliwoscia. Mam juz kilka aku do przetestowania, na temat ktorych posiadam juz jakies tam zdanie. Szczesliwego Nowego!😉
Witam wszystkich Mam problem z masterem 3 2014r 2.3 dCi 135Km Nie kreci rozrusZnik ze stacyjki i nie odpala Co zrobiłem Sprawdzony bezpiecznik f12 pod kierownicą ~ok Połączenie z f12na czarna wtyczkę 6 pin w BCM -ok Połączenie USM pod maską z BCM jest poprzez CAN Teraz USM pod maską Rozebrałem sterownik , bezpiecznik f15 30A-ok przekaźnik który steruje...
Jedynie prąd jaki pobiera miernikiem cęgowym . Można także skorzystać z testera akumulatorów, który ma funkcję testu rozrusznika i alternatora. W Twoim przypadku sprawdź masę, a akumulator nowy nie oznacza , ze posiada odpowiednie parametry.
To ja chyba po prostu zamiast zajmować się rozrusznikiem, podjadę jutro do sklepu i niech testerem sprawdzą ten aku. No bo 2 lata gwarancji jest to powinno się go oddać, on ma rok więc zdaje sobie sprawę że akumulator powinien dawać radę przy znacznie niższych temperaturach. Albo jest inny problem że Centra 20-25 lat temu a dzisiaj to zupełnie inny...
Tu się z Tobą zgodzę że bez wizyty u elektryka się nie obejdzie. Ale jest światełko w tunelu. Był mechanik z komputerem i testerem akumulatora. Okazało się że akumulator jest rozładowany i nie jest w stanie obrócić rozrusznikiem. Teraz się ładuje i zobaczymy. Akumulator ma około 3 tygodni i auto jeździ codziennie około 100 km. Powinien być naładowany...
Tak naprawdę, rzetelne sprawdzenie stanu akumulatora to złożony i długi proces. Powinno się sprawdzić: -gęstość elektrolitu ( jeśli jest taka możliwość) -napięcie statyczne i rozruchu -prąd zwarcia -napięcie zwarcia -obciążenie udarowe -sprawdzenie pojemności akumulatora Dobrze jest to opisane w książce - Diagnostyka silników o zapłonie iskrowym . Wspomniane...
Ok. Czyli procedura wyglada tak : 1. Wypiac czujnik cr 2. Zdjac kolektor dolotowy 3. Wyjac wszystkie cztery swiece 4. Wpiac tester w cylinder nr.1 i zakrecic rozrusznikiem ok 10s. Itd na kazdym cylindrze .
Jaki opis jest tych błędów. Dokładniej opisz co pokazuje tester. Na plaku próbowałeś chodzi czy nie. Zasilania na czujniki i cewkę dochodzą posprawdzaj i daj znać.
Jakie masz napięcie w instalacji? Doładuj lub wymień akumulator, sprawdź połączenia masy i "+". Podłącz dobry tester diagnostyczny, odczytaj błędy.
Wątek, który natchnął mnie na zaryzykowanie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Co do testerów.Najlepszym ogólnodostępnym dla kierowcy testerem aukmulatora ,,stety lub niestety'' jest jego własne auto ono zweryfikujeje jego stan najlepiej.Oczywiście, jeśli jest w nim sprawne ładowanie,rozrusznik,masa do karoserii i na postoju nie pobiera...
rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik rozrusznik zabezpieczenie rozrusznik
nawigacji wyświetlacz odzyskać kontakty pamięci telefonu kuchenka zawór palnika
keysight 34465a renault dionis
Podłączenie instalacji elektrycznej w KTM LC2 125 Nadmierny pobór prądu w Citroën Berlingo 2006 1.6 HDi