Nie chodzi o 12v dla testera, tylko samochód i jego instalacja musi mieć powyżej 12.5V
Samochód nie otwiera i nie zamyka się z pilota Oryginalny pilot ? Jest dodatkowy alarm bezpilotowy / pilotowy ? Sprawdź WSZYSTKIE bezpieczniki. Sprawdź kable w przepuście gumowym drzwi. Sprawdź testerem pilotów czy pilot jest sprawny i emituje fale radiowe. Sprawdź testerem diagnostycznym czy samochód "widzi" , że został naciśnięty przycisk na pilocie....
Sprawdzałeś testerem czy wg. wskaźnika?
Moduły bsi i silnika w Citroenie i peugeocie są kodowane tylko raz i przychodzą z serwisu jako zakodowane pod vin lub czyste i wymagają zakodowania testerem serwisowym . VIN i PIN koduje się tylko raz nie możliwości jego zmiany nie ma też funkcji resetowania używanego modułu z poziomu żadnego testera . Samochód nie odpali na żadnym innym bsi bo nie...
zegarem to sie ustawia w starych dislach,w tdi jedynie za pomoca testera lub lampy... No widzisz, musisz jeszcze trochę przyswoić. A co, jeśli po ustawieniu testerem, samochód dobrze nie odpala? A czujnik, to czujnik i jeśli ktoś umie się nim obchodzić, to ustawi sobie znakomicie pompę.
Nie wiem jaki to tester, ale myślę że chodzi tu o wartość rozruchową aku. Jeśli zrobisz tak jak zalecają, samochód nie odpali bo przewód wn. zmostkujesz z masą, a cała próba potrwa moment. Zaznaczam że nie wiem jaki tester, myślę że nie na opornicach?.
Trzeba ten samochód zdiagnozować jakimś normalnym testerem
Ja testera nie posiadam samochód był ciągany po różnych warsztatach i nikt nie potrafi zdiagnozować . To się dzieje przy każdym odpaleniu samochodu musi być zimny od razu szarpie i gaśnie tak jak pisałem musze podtrzymywać obroty przez około 1 minutę potem jest ok .
Samochód był sprawdzany testerem ST 6000
Widzę że się moderator pojawił. To dobrze bo zgłoszę postulat który jednocześnie coś wniesie do tematu. Proszę aby w działach samochodowych ZAWSZE podawać jakim testerem jest skanowany samochód. To nam być może wyjaśni dlaczego błąd nie daje się skasować na samym zapłonie. I oczywiście jak T5 napisał rozrząd...
Musisz podpiąć samochód pod tester diagnostyczny.... odczytaj błędy zerknij w parametry bieżące i napisz.
Nigdy nie miałem do czynienia z programowaniem pilotów do BMW E60, jaka jest procedura lub jakim testerem najlepiej zaprogramować, samochód stał około roku i piloty się wysypały.
No wreszcie ruszyło. (at)web69 dzięki że zacząłeś, ale to nie to. Może taka podpowiedź - usterka nie jest naturalna. Oraz druga podpowiedź : -pedał sprzęgła zwolniony - tester pokazuje "OFF clutch" -pedał sprzęgła wciśnięty - tester pokazuje "ON clutch" -pedał sprzęgła wciśnięty do oporu - samochód normalnie odpala. -czujnik hamulca - wg testera i w...
Najpierw podpiąć samochód pod tester i sprawdzić przyczynę.
nie ma komunikacji z ecu Jaki "ecu" - silnika ? Jakim testerem sprawdzasz ten samochód ? Czy z pozostałymi sterownikami można się połączyć ? Jakieś błędy ? Wszystkie bezpieczniki zostały sprawdzone ? Efekt - auto nie odpala. Co to znaczy ? Rozrusznik nie kręci ? Kręci - nie zapala ? Rygiel nie "puszcza" ? ML z 2011r , to W164 czy W166 ? To był rocznik...
dzięki właśnie czegoś takiego szukałem. A jak zrobić żeby jechał do tyłu bo ja się nie oriętuje Dodano po 9 sory bardzo ale też nie zabardzo oriętuje się jak zrobić żeby skręcał To była zwykła dżwigienka popychana twardym drutem, lub w drugą stronę pociągana nim. Drut był w pancerzu. Z drugiej strony do manipulatora (pseudo kierownica) była identyczna...
Podłączaliście samochód pod tester diagnostyczny? Sprawdzaliście wartości rzeczywiste?
Nie prościej zapiąć tester i sprawdzić czego brakuje?
Mam taki. Akumulator z pękniętym mostkiem wewnątrz, próbowałem ładować zapinam tester, pokazuje 90% sprawności i 98 % naładowania, a samochód nie jest w stanie nawet obrócić rozrusznikiem ;) Natomiast jak nie próbujesz ładować uszkodzonego aku, tylko podepniesz ten tester, to faktycznie pokazuje, że złom. Akumulator, który ma z 6 lat, po 10 min słuchania...
Widzisz człowiek uczy się... A kto wie czy nie potrzebny Ci co siły oryginalny tester producenta samochodu. Znam koleżkę co zainwestował majątek w taki do Forda. A teraz ma tyle roboty, że nie może przerobić cyt. "poprawiania po chińczykach".
w tym modelu o błędach silnika informuje kontrolka świeć żarowych (normalnie zapala się przed odpalenie i gaśnie jak się świeci podczas pracy silnika to jest błąd). Trzeba podpiąć tester albo komputer i sprawdzić co mu się nie podoba najlepiej odpisz sobie kod błędu.
jesli chce ruszyc szybko to tak jak by sie dlusil i zapala sie Chech tylko po nacisnieciu gazu popusci sie noge z gazu i Check gasnie dolozy znowu swieci i tak przez okolo 1 minute. To w końcu jest ten błąd , czy nie ? Sprawdź ten samochód testerem , który odczytuje DTC historyczne , bo kody usterek są na pewno zapisane, twój tester niezbyt dobrze...
Witam. Mam problem w samochodzie sprinter po przekręceniu kluczyka pompka w baku lekko da paliwo i się wyłącza. Pompę włączę testerem i działa. Dodam że samochód ma wymieniony silnik. Pomoże ktoś?
Ja nie mam testera do BMW ale samochód jak facet mówi był na dwóch kompach i nic nie wykazały.
Bardzo mozliwe że coś z przepustnicą lub podciśnieniami.Dobrze by było podłączyć tester.
A jaki dokładnie tester? Już kilka razy samochód był podłączany "pod komputer" - niestety wszyscy chętniej tylko "diagnozują", a nie naprawiająć uszkodzenia.
Po pierwsze samochód pod normalny tester i jakie błędy są, skoro na wyświetlaczu coś jest, to i musi być w pamięci błędów. Z fusów, to tu nie wróżą..
filtry i przewody wymienisz sam do jakiego testera był podłączony samochód? wymień też czujnik temperatury wody który daje sygnał na ECU sprawdzić trzeba też pompę paliwa i do wymiany tez bedzie filtr
Jak chcesz naprawiać taki samochód bez użycia testera diagnostycznego? I to w zasadzie jesteś skazany tylko na jeden - fabryczny, Star Diagnosis.
proponuje podłączyć inny tester albo wejść przez inny samochód w sterownik silnika
X-431 jest bardzo dobry na japońskie, ale nie radziłbym kupować z "lewego" kanału bo 50% ceny to 50% wiecej kłopotów. chodzi tu o zarejestrowanie przyrządu do późniejszych aktulizacji. to się potem wiąże z dużymi kosztami i mimo że cena zakupu jest nizsza to w ogólnym rozrachunku wyjdzie 2x więcej.
Podstawowa uwaga do Twojego elektronika.EPS (tak jak cały samochód) diagnozuje się testerem poprzez odczyt kodów błędów.Sugerowałbym takie postępowanie,a nie wróżenie z ...To trzeszczenie w Twojej Corsie może być spowodowane błędną pracą Angle/Torque Sensora powodującą szarpanie silnika obrotu kierownicą.Czasem potrafi drżeć cała karoseria.Tester.Błędy.Diagnoza.
Masz oryginalnego TECHA1? Sprawdź czy masz możliwość, opcję programowania komputera BC samochód to OPEL CALIBRA 97 silnik X20XEV. Powinna być możliwość wpisania kodu cyfrowego. Sprawdź dość pilne kontakt: splonki(at)interia.pl Znalazło by się trochę aut do przeprogramowania w łódzkim.
Mierzysz testerem. Albo robisz swoją próbę obciążenia. Wystarczy samochód do tego.
Tak tak,przerywa. Jakis dyżurna porada. Najlepiej to samochód pod tester ( DRB II) i sprawdzić obwód ładowania, można też podłożyć regulator zewnętrzny i po sprawie.
Diagnostyka bsi testerem potrzebna.
Witam, mamy kłopot z Iveco Daily 3.0 l 2005 integra camper. Po odłączeniu testera diagnostycznego samochód nie odpala. Takie błędy wyświetliło na screenie. Prośba o schemat linii CAN lub radę, od czego to zacząć działać. Może ktoś już takie kody przerobił i coś może naświetlić. Dzięki wielkie https://obrazki.elektroda.pl/3372972600_...
multimetr na nie podpiętym akumulatorze pokazuje "zdrowe" 12.7, a podpięcie do prostownika powoduje że wskazówka tylko na chwilę się wychyla, a zaraz spada na 0. Akumulator mierzymy pod obciążeniem, odpowiednim testerem. Multimetr, na zakresie pomiaru napięcia ma dużą rezystancję wewnętrzną, podobnie jak Twój akumulator ( uszkodzony ), dlatego takie...
a jakie będą nr w totku?podaj a ja podam przyczyne,:) ale na serio masz samochód to jedz na tester
Najczęstsza usterka to EGR ,zapieczona geometria,albo problem z podciśnieniami .I podłącz normalny tester.
Kupiony txt
Zdobycie starego modułu jest chyba najlepszą opcją, podłączasz do swego samochodu i testerem odczytujesz kodowanie. Możesz też znaleźć samochód z takim wyposażeniem i odczytać kodowanie. Możesz też zapytać aso, ale tam pewnie cena takiej usługi jest z d...y wzięta.
Jak dołożysz jedno zero to możemy już coś podpowiedzeć np kts używka 4000+ 3 latni abonament za jedyne 6000 .A tysiąć to ci nie starczy na roczną aktualizacje w żadnym testerze .
Po jaką cholerę chcesz wymieniać sterownik silnika ?, trzeba ten samochód zdiagnozować jakimś normalnym testerem, nie wynalazkiem za pięć dych ze znanego portalu aukcyjnego, naprawić to co się popsuło i wszystko wróci do normy
Witam. Od kilku dni pali mi się kontrolka z wizerunkiem silnika, przy czym nie występują żadne widoczne problemy z pracą silnika - odpala na dotyk, ma równe obroty, odpowiednią moc itd.( oczywiście, wszystko jak na samochód z przebiegiem 160tyś.km ). Jaka może być tego przyczyna? Rady jakie dotychczas otrzymałem to: pierwsza - że trzeba go podłączyć...
Chyba za mało czytałeś na forach i w google i dlatego pytasz o coś co nie istnieje.
Witam.Auto odebrane,naprawione.Okazało się, że po rozgrzaniu się paliwa w drodze,jeden z wtrysków puszczał na przelewie(stwierdził to przy pomocy testera w trasie,kiedy samochód gasł,wtedy to spadało ciśnienie paliwa na listwie)Wtrysk wymieniony na nowy i auto chodzi.Dziekuję za wszelkie sugestie i okazaną pomoc.Pozdrawiam
Byłem na kompie u elektro-mechanika OK, tylko jakim testerem podłączył się do samochodu ? Być może było to "coś" uniwersalnego i tester nie potrafił odczytać błędów. Kup sobie najprostszy interfejs np. bluetooth i darmowy program obsługujący Opla na smartfona. Odczytaj błędy od razu w chwili gdy samochód nieoczekiwanie zgaśnie. Bez wyłączania stacyjki.
Obawiam się,że Kamil nie słyszał o liniach can.Dobra diagnoza porządnym testerem to podstawa.Można próbować łączyć się poprzez ABS,lub wskaźniki.W tej generacji A3 jest chyba wspomaganie 1K1909..Wiązkę sterującą (3 kable)można przemierzyć omomierzem.
Temat zakończony.
Przy tej ilości modułów i elektroniki, jaka jest w tym samochodzie, bez dedykowanego testera diagnostycznego nie zrobisz samemu nic, poza sprawdzeniem bezpieczników.
Obawiam się że mylisz kontrolkę immobilisera z kontrolką usterek silnika-samochód z symbolem klucza monterskiego. Przy zablokowanym immo nawet nie zakręci rozrusznikiem, nie mówiąc już o odpaleniu. Obawiam się też, że tester jakim dysponujesz nie zapewnia rzetelnej diagnozy, nie czyta wszystkich obszarów pamięci DTC. O tym, że należy sprawdzić bezpieczniki...
Czujnik wału,czujnik wałka,brak zasilania ECM podczas rozruchu. Także podłączyć tester ,podłączyć oscyloskop albo chociaż odczytać błędy.
Sprawdż zawór sterujący turbiną - często się zacinają. Możliwe że zgnił Tobie "bąk" na turbinie. Przede wszystkim podłącz samochód pod tester i sprawdź czy masz jakieś błędy w sterowniku silnika.
Tak jak wyżej w temacie samochód nie odpala ,tester nie pokazuje żadnych kodów.Paliwo jest podawane do do pompy wtryskowej ,odkręcałem juz pezrewody które idą do wtryskiwaczy przez wszystkie idzie paliwo do wtryskiwaczy.Świece żarowe sprawdzone na krótko ,rozrusznik kręci normalnie ,bezpieczniki wszystkie sprawdzone są sprawne , paliwo odpowiednie do...
tylko fabryczny tester prawde ci powie to za nowy samochód tu sterownik silnika włancza ac
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik położenia wzniosu iglicy.To ten pierdolniczek...
Jakbym miał ładowanie pewne, to można gdybać w ten sposób co nie. Rozładowałem je ponownie i moja pierwsza myśl podłączyć tester na samochodzie co zjechał z drogi, to będzie w miarę wiarygodnie tak sądzę. Bo nie wiedziałem co jest mierzone testerem a teraz już wiem. Akumulator daf genuine 225Ah/1150A. Rozruch prąd ciągły 300A rozruch chwilowy max. 600A....
Podłącz normalny tester to się dowiesz.
Miałem podobny problem, testery w okolicznych warsztatach nie radziły sobie z komputerem samochodu. Pojechałem do serwisu chryslera i po usunięciu 25 błędów za 200zł. samochód jest żwawy jak kiedyś, nie trzeba było nic wymieniać. Tester nosi nazwę DRB III. Wyjaśniono, że "zapętlił się sterownik w samochodzie".
Po sprawdzeniu okazało się, że jest problem z komputerem (sterownikiem) Po jakim sprawdzeniu ? Ktoś podpiął tester diagnostyczny do samochodu ? .... i co? Wymontował sterownik z samochodu i sprawdzał na stole ? Przeglądał wiązkę przewodów w samochodzie ? Jakie błędy zostały odczytane i jakim testerem ? Jakie są dokładnie objawy "nie palenia" , co jeszcze...
Witam. Mam problem z podłączeniem się z komputerem z moim mercedesem, jest to model z 1998 roku. Po podłączeniu testera do gniazda, tester nie wykrywa połączenia. Próbowałem z urządzeniem diagnostycznym Delphi. Dodam, że dopiero kupiłem ten samochód Czy ktos wie co może być przyczyną?
Ta kontrolka może się zapalać ze 100 przyczyn. A może i 120? Zdiagnozuj samochód u kogoś kto ma tester do japońców. My to raczej kiepskie wróżki.
Zaciągnij samochód do kogoś kto ma tester i Ci powie co go boli. Szybciej i bez nerwów.
Witam. Chciałbym zakupić tester diagnostyczny do samochodów osobowych i dostawczych 3.5 tony. Proszę o jakieś porady.
A samochód był testowany przy pomocy testera diagnostycznego (podpinany pod kompa)? Jakieś błędy ma? Od tego bym zaczął.
Tak, samochód ma klimatyzację. Nie posiadam takiego testera, zostaje warsztat. P.s. czy mówimy o diagnostyce przez OBD ? Posiadam działający przewód obd do vag. Czy z przejściówka miał bym szansę na odczyt ?
Sprawdził bym czy jest dobra masa na wtyczce i dobry + w samochodzie. Potem tester na krótko na odpowiedni pin i wszystko pięknie widać. Oczywiście zasilanie testera też musi iść też z samochodu. Dodano po 5 Sprawdził bym czy jest dobra masa na wtyczce i dobry + w samochodzie. Potem tester na krótko na odpowiedni pin i wszystko pięknie widać. Oczywiście...
Numer VIN jest też w sterowniku silnika, zegarach i sensorze poduszek. Mogli podpiąc tester i wyszło.
Czy samochód był połączony pod tester? Jeżeli tak to jaka temperatura silnika była w ECU po nagrzaniu. Bez tego ani rusz kolego. Ja podejrzewam, że kolego masz uszkodzony termostat stad te problemy.
Nie reaguje na pilot główny oraz zapasowy Oba piloty emitują sygnał ? Sprawdzone testerem ? słyszę ciche pikanie ze środka Gdy naciskasz na pilota czy "cały czas" ? Masz hak holowniczy i gniazdko przyczepy ? gdzie jest miejsce na kluczyk w klapie bagażnika x164 Strona 76 instrukcji obsługi https://obrazki.elektroda.pl/8145816100_...
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
Na początek jest plan zrobić do przyczepki lekkiej na 7 pin. Może później na 13 ale u mnie priorytetem jest 7 pin
Po podpięciu profesjonalnego testera błąd był związany z EGR i słabym zapięciem wtyczki. Samochód jeździ, błędów nie zgłasza. Dziękuje za pomoc
A błędów zapisanych nie ma, tu mi się przypomniało przy sprawdzaniu samochodu testerem.
https://obrazki.elektroda.pl/4085102300_... Małe poręczne całkiem fajnie. 12 V 24 V LCD Samochód Kwasu Ołowiu Wskaźnik naładowania Baterii Litowo Cyfrowy Woltomierz Napięcia Tester Dotykowy Mocy wyświetlacz http://s.aliexpress.com/Yrmau2EJ?fromSns... to Clipboard (from AliExpress Android)
Podłącz tester diagnostyczny i zobacz w parametrach temp. cieczy
Nie mogę z niczym sie połączyć Masz albo coś nie tak z gniazdem albo z testerem. Sprawdź tester z innym samochodem. Masz jakąs lampkę sygnalizującą zasilanie testera?
Może być wspólny (dostający sygnał z klimy) moduł (sterowania / załącznia w sumie przekaźniki ) wentylatorów, ale oczywiście niezależnie od stanu klimy, silnik musi się chłodzić. Jak masz jakiś tester to zobacz czy sterownik widzi że samochód jest nagrzany. Zobacz też czy jest termostat w chłodnicy i jeśli jest to sprawdź / omiń testowo.
Wszystkie fiaty działaja na emulacji masa problem tylko polega czesto na złej masie czasmi centrale daja szkole i omijałem to przekaznikiem i robiłem osobno emulacje a nie przez centrale. Cheek a marczewka działają inacczej. Podpinałem tester pod samochód i diagnoazowałem jak sie zachowuje adaptacja bez wiekszych uchybień nie ucieka na dodatnią. Tylko...
Witam. Przy użyciu takiego testera można łatwo wykryć czy samochód był szpachlowany (a co za tym idzie czy nie był bity), a mało który sprzedający się do tego przyznaje. Można bez testera, jeśli wiesz gdzie zajrzeć i na co zwrócić uwagę. Widziałem bardzo prosty, tani i skuteczny tester. Był to magnesik na sprężynie z podziałką (coś w rodzaju siłomierza...
Witam jeśli czujnik ciśnienia w poduszce będzie przekłamywał to też będzie taki objaw, najlepszym rozwiązaniem to podłączenie testera i podgląd parametrów. Jeśli samochód posiada czujnik ciśnienia w poduszce odepnij kostkę i sprawdź co się będzie działo, zwarcie w instalacji mało prawdopodobne.
W teorii benzyna ma termin przydatności od 3 do 6 mcy (https://modernarmy.pl/Czy-benzyna-ma-te... Więc po około 6 mcach powinno się ją odciągnąć z baku i zalać nową. Oczywiście jest wiele rodzajów ogniw ale "self discharge rate" dla Li-ion to 0.3 do 3% na miesiąc. Co jest wartością mniejszą niż samo rozładowywanie się akumulatorów ołowiowych...
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
Błędami się nie sugeruj dopóki nie odczytasz wszystkich, a to zrobi tylko i wyłącznie tester/interfejs dedykowany do Opla.
Podłączasz tester i wiesz. Po objawach obstawiam od P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów. Sprawdź układ zapłonowy.
Zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA ----------------------------------------... UWAGA: Nie wciskać pedału hamulca. 1-Ustawić samochód na równej nawierzchni. 2-Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie...
Tak, tylko jeśli samochód pracuje cały czas na 3 cylindrach to nie powinien się wtedy check oświecić? W większości przypadków powinien, w wozach z rozpoznawaniem pozycji wału i wałka. To też zależy od samego softu i tego co miał w głowie ten co go tam umieścił. Dlatego podłącz tester, bo to zgadywanki.
Który rok tej Octavi? CO za duże. HC 238 może świadczyć o braku katalizator. Oczywiście pod warunkiem że silnik pracuje równo nie wypadają zapłony a silnik nie bierze oleju. Proszę sprawdzić dlaczego jest przekroczone CO. Świadczy To bogatej mieszance. Mam nadzieję że samochód samochód pracował w CL czyli pętli zamkniętej. Bo jeżeli jest tam sonda szerokopasmowa...
w internecie na allegro i innych portalach mozna znalezc duzo interfejsów do podlaćzenia komputera silnika samochodu. są one stosunkowo tanie ale nmie wiem czy mozna nimi zdziałac tyle samo co profesjonalnym KTS-em Boscha czy trez innym testerem mam pytanie czy ktoś juz pracował na takich uządzeniach?? ja chce to kupic do uzytku domowego wiec nie wiem...
NIva jeździ zrobiona, czujniki na piechote w 1h obmierzy. Jakby ktoś miał Flasza zczytanego niech się odezwie lub wklei na serwer elektrody. Dodano po 39 Tak jak wyżej. Bardzo fajny samochód.
Gdzieś widziałem takie testery na allegro. Była to skrzyneczka chyba z diodami i przewodem długości paru metry, ta że można było podpiąć tester do gniazdka z tyłu samochodu i siedzieć za kieronicą sprawdzając poszczególne światła w gniazdku.
Zapewne tak jak w innych autach = układ jest preprogramowany pod konkretną markę a następnie już po umieszczeniu w pilocie za pomocą pinu auta i testera diagnostycznego parowany teoretycznie nieodwracalnie z samochodem.
Za diagnozę nie biorę nic, bo po prostu nie ma u mnie możliwości zrealizowania tego. Nie podejmuję się takich usłucg, bo klient myśli, że podpinając pod to cholerne gniazdko będzie miał na wydruku co się zepsuło i gdzie to kupi najtaniej. Dlatego zawsze wysłucham o co chodzi i jeżeli stwierdzę na podstawie relacji, że rzeczywiście jest jakaś usterka...
Musisz wyciągać wnioski. Co ci da jednorazowe oszukanie ( na czymkolwiek to polega) skoro za chwilę problem się powtórzy, jeśli samochód jest niesprawny. Widzę, że masz dobry tester. Wykorzystaj go. Pomyśl.
I bez niego powinno działać co najwyżej delikatnie mmigac w co też wątpię bo to samochód i prąd stały jest dość czysty. Masz miernik to tam jest tester diody sprawdź spadek napięcia
ja bym obstawiał zbyt ubogą mieszankę na rozruchu silnika. To znaczy, że nie załącza się automatyczne ssanie. Sam piszesz, że po "przegazowaniu" auta, samochód nie gaśnie. Miałem kiedyś sytuację odwrotną,: auto pracowało na ssaniu "non stop". Objawy były odwrotne do twoich, czyli ciągła praca silnika na wysokich obrotach i podwyższone spalanie. Generalnie...
Nie zastanawiałem się nad tym ile mógłbym więcej zapłacić, No ale taka jest prawda, urządzenie trudniejsze do zbudowania będzie droższe i ktoś musi tą cenę zapłacić. Myśląc o zrobieniu takiego urządzenia, myślałem o ty żeby było ono tanie i przeznaczone dla osób nie mających żadnego pojęcia o mechanice. Np. jakaś kobieta chce sobie kupić samochód,...
teraz już wiem że pompa paliwa jest osobno i znajduje się na podszybiu i mała zmiana zasilamie pompy paliwa jest z pinu 4 a pin3 jest pusty oczywiście w D5wz i tylko taka różnica.Niezależnie czy to Vw czy seat lub ford to kości są takie same więc pytanie o samochód chyba zbędne D5wz to D5Wz niezależnie od samochodu. A rada aby zacząć od testera jest...
to Ci tłumacze że jak jest wszystko ok to sie samo robi :-}Jak to widzisz ?przyjeżdza samochód z dpf zapalonym na desce i co?wypalasz testerem i kasujesz np 300 stowy?I jedzie sobie do domu i jest ok?i nie wróci do Ciebie za 50 km?
samochód tester tester obwód samochód tester samochód toyota
rozruch transformatora yamaha filtr paliwo nagrać dekodera komputer
Kod błędu ID814 w falownikach Sofar Solar - przyczyny i diagnostyka Jak dobrać dyszę do pieca olejowego? Poradnik