Tak, to dwufazowy silniczek krokowy. Sprawdza się go testerem silniczków krokowych. I wszystko w temacie.
Ja robiłem taki tester.Jako końcówka mocy jest wykorzystana 2x TDA 2004 w mostku (uzwojenie silniczka na jeden scalak) plus rejestr przesuwny.
Oj kolego jesteś w dużym błędzie. Silnik krokowy nie działa w taki sposób jaki opisałeś. Chyba, że jest z jakimś sterownikiem. No, ale jeśli chcesz robić coś co opisałeś to potrzebujesz generator impulsów prostokątnych. Najprostszy zrobisz za pomocą 2 przekaźników czasowych typu "Power on" i kilku przewodów. http://obrazki.elektroda.pl/7267151700_1...
jeżeli chodzi o tester silniczka krokowego,to nie ma sensu robic,kupisz u Homka. Jeżeli chodzi i tester zaworu obejściowego,mozna zrobic na zawory dwu pinowe,to zwykły generator PWM,jeżeli chodzi na trzypinowy sprawa sie komplikuje.
Podłączyć tester i odczytać parametry.A silniczków krokowych nie ruszaj bo ich tam niema.
Nie możesz oddać wozu do warsztatu? Przy okazji powiem tak- wymiana silnika wycierania (któregokolwiek) w tym wozie, jak i w bliźniaczych to podłączenie pod tester, odczytanie nastaw starego silniczka i wpisanie w zamienny tych nastaw. Robi to nawet zakichany delphi w funkcji zespół centralnej elektryki->regulacje->wymiana silniczka wycieraczek. Ja...
Podłożyłem drugi używany silniczek i jest podobnie, 1 bieg chodzi a na 2 zachowuje się jak na pierwszym (chodzi mi o prędkość) z tym że staje w połowie obrotu. O co chodzi ? Dodano po 3 Jałowo na nie podłączonych wycieraczkach mam I bieg z manetki ale nie mam II biegu, natomiast II bieg mam jak uruchomie testerem silniczek. Na podłączonych wycieraczkach...
Może czujnik położenia wału? ale to wyjdzie tylko po podłączeniu testera diagnostycznego. Silniczek krokowy czyściłeś kiedyś?
Przecież masz wyraźnie opisany błąd. Działanie manetki możesz sprawdzić testerem. Przyczynę masz w silniczku.
Na elektrozawór podaj napięcie ( zazwyczaj kabel niebieski) i jeszcze trzeba otworzyć wariator ( to ten silniczek krokowy). Jak nie masz testera silniczków, aby go napędzić, to go odkręć ( popuśc śruby mocujące go) i unieś go tak na 3-4 mm, jak zapali to go dokręć. Popatrz jeszcze czy z tyłu centralki nie ma potencjometru przy jakich obrotach przerzuca...
No właśnie, dziła wszystko, wtryskiwacze (ponadto można je aktywować kolejno testerem disgnostycznym), silniczek krokowy, pompka paliwa. Wszystko hula poza iskrą.
Najlepszym sposobem na sprawdzenie silnika krokowego jest przesterowanie go testerem w trakcie pracy silnika, ustalenie wolnych na właściwym poziomie i podpięcie do oryginalnej wiązki elektrycznej. Czasem się tak rozjedzie że sam nie jest w stanie się przesterować. Jeżeli auto ma gaz to na bank to co napisałem pomoże. Dodano po 2 Jest jeden warunek...
Wcale nie potrzeba wymieniać elektroniki natomiast poradziłbym ci wymontować mikser rozkręcić go umyć iprawidłowo ustawić szczelinę.Bardzo ważna sprawa to ustawienie silniczka krokowego w pionie i bardzo dokładne ustawienie testerem składu mieszanki.Pozdrawiam.
Między pegeotem a audi jest znaczna różnica w wykonaniu tych elementów. We francuskich sypią się zębatki a w audi najczęściej zacina potencjometr. Wystarczy go dobrze umyć w spirytusie i temat znika. Dosyć dużo zrobiłem tych serwomechanizmów i jak dotąd żadnej reklamacji. Jak masz z anglika to wymień i spokój, oczywiście potem adaptacja testerem.
No nie wiem, rzadko w tym moduł główny pada chyba, że po piorunach. Może Twój fachowiec źle ustawił Ci sondę na parowniku.. przyczyn może być tysiące dopóki nie znajdziesz kogoś kto się na tym zna to będzie takie szukanie dziury w baloniku na forum jak do tej pory. Wiem, że do lodówek hitachi jest oryginalny tester takiego silniczka, wygląda podobnie...
Normalnie zrób i nie wymyślaj z podkładek natnij połówek albo ćwiartek i przyklej na koło z plexi, i albo samo łożysko aby się dobrze kręciło albo silniczek i masz tester jak ta lala, do tego uchwyt 3cia ręka do mocowania czujników.
Te pozostałe nóżki to styki - sprawdzić je możesz przełańczając miernik na tester ciągłości.Przekaznik służy do załańczania danych urządzeń np.żarówki , elektrozawory , silniczki itp.Napisz konkretnie do czego chcesz tego użyć to narysujemy schemat.
Silniki krokowe sprawdza się specjalnym testerem. Zasilanie takiego silniczka polega na ciągłej zmianie polaryzacji na poszczególnych cewkach więc ręcznie tego nie osiągniesz.
W tym silniku nie ma, nie było i nie będzie silniczka krokowego, więc nie wiem o tam wymieniałeś. Pewnie nastawnik przepustnicy, przez każdego lamera nazywany "krokowcem". To nie to samo. Mniejsza z tym. Po wymianie nastawnika przepustnicy zawsze trzeba dokonac resetu nastaw bloku uczącego IAC, a następnie wyregulować prędkość jałową. Potrzebny zatem...
Bez testera sam musisz zobaczyć czy silniczek regulacji pracuje.Tak mi mówi szklana kula i wróżenie z fusów.
Zgadzam się , dlatego jak wspomniałem ja robię to testerkiem , w którym są dwa inne kable testowe w zależności od biegunowości silniczka . Kable są cztero pinowe dlatego pisałem że nie wiem jak to obejść bez testera. Pozdrawiam .
Proszę o poradę. Pojechać do mechanika,sprawdzić mikroswithe w zamku i silniczki ,albo chociaż podłączyć tester i sprawdzić błędy.
No to teraz włącz AC i sprawdź czy jeden wąż gorący a drugi lodowaty. Jak tak to problem pewnie z klapą albo silniczkiem nią sterującym. Potem tester i diagnoza.
Sprawdz temp silnika i powietrza testerem, szczelnisc evap
Tester podłączyłem i wychodzi że prawa strona nie odpowiada kupiłem drugi silniczek założyłem i dalej to samo? może jakiś schemat czy coś w necie nic nie ma tylko tyle co w książce serwisowej jakieś pomysły napięcie na silnik przychodzi 1.95 V.
Witam. Nie wiem co się dzieje, ale pad ma prawie niewyczuwalne wibracje. Rozebrałem go poprawiłem lutowania silniczków i dalej nic. Pod komputerem tester wibracji ustawiony na 150% sprawia że silniczki ruszają ale niewymiernie słabo w porównaniu do tego jak faktycznie powinny chodzić... Myślę sobie czy po drodze do nich nie ma jakiś rezystorów które...
Uszkodzony klimatronik. Testerem trzeba sprawdzić.
Silniczek ów się sprawdza testerem dwufazowych silników krokowych
tak wiem ze to nie krokowe dlatego napisalem tzw.krokowe bo z tego co zauwazylem to wszyscy mowia silniczek krokowy
No aż testera nie potrzeba do tego. Zdejmij dolne osłony przy konsoli środkowej i sprawdź czy nie ma problemy z którymś z silniczków Nic tam nie zobaczy. Schowek wyciągnąć zlokalizować silniczek odpowiedzialny za rozdział powietrza i sprawdzić czy działa, czy mocowanie w klapie nie jest wyrobione, czy sama klapa uszkodzona.
Bez diagnostyki testerem nic nie zdzialasz
F na wyświetlaczu to Fehler. Tyle. Tylko i wyłącznie diagnoza testerem co jest. Najczęściej problem jest w pewnym małym silniczku.
Pewnie masz tam X20XEV, a tam nie ma silniczka krokowego tylko zawór powietrza biegu jałowego. Poza tym układ regulacji biegu jałowego raczej nie będzie powodował opisanych przez Ciebie usterek. Podłącz pod tester i sczytaj kody usterek.
podepnij jakis tester sprawdz bledy. takie cos moze powodowac silniczek krokowy/ przepustnica lub nawet uszkodzona sonda lambda
Odczyt wartosci dobrym testerem tylko
Trzeba przeprowadzić diagnostykę silniczków klap nawiewu klimatyzacji. Potrzebny będzie tester lub komputer z interfejsem. Prawdopodobnie któryś przestał pracować i klapka nie przepuszcza ciepłego powietrza.
A tam nie ma mozliwości regulacji testerem MUT II ?
Na początek to podłącz tester i sprawdź co w komforcie. A zamek kup nowy bo kusztuje z przesyłką do stówy.Więc nie ma sensu się bawić.
OK sprawdzę silnik. Chociaż może mieć małe zwarcie międzyzwojowe i wtedy tym testem tego nie stwierdzę, a driver będzie obciążał. Mam tester trafek impulsowych Jupitela. Może on by wykazał. Tylko , że jak silniczek ma mała indukcyjność to zawsze pokaże, że jest żle- już taka uroda tego testera. O ile pamietam to testuje trafka o indukcyjnośći wiekszej...
Tester kasuje błędy, ale ich nie usuwa. Ten mechanik to chyba "ściągnąć klemę na 5 minut" oraz "wyczyścimy silniczek krokowy".
Witam ! Przydałoby sie podpiąć autko pod tester - zobaczeć co ma w błędach. Objawy faktycznie wskazują na usterkę silniczka krokowego ( przykręcony na trzy imbusy chyba 4 do monowtrysku dochodzi do niego złącze czteropinowe ) . Jednak polecam zobaczyć testerem w pamięć usterek.
Możesz go pomierzyć multimetrem. Są tam 4 piny. Piny 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny mieć około 50-60 omów. Inaczej nie sprawdzisz. Możesz wykręcić silniczek i podpiąć kostkę . Przekręcić stacyjkę na MAR ale trzpień i sprężynka może wyskoczyć. Potrzeba drugą osobę co schwyci. Ja mam do tego celu tester silników krokowych i widzę czy pracuje.
Podłącz tester pod UCH, i z łaski swojej podaj dane auta.
Witam problem z c-maxem 2007 1.6 diesel. Wyswetla awaria silnika, a w pamięci kod p1922. Dodatek jest w zbiorniku, silniczek pracuje. Po adaptacji poziomu dodatku testerem diagnostycznym przejedzie około 30 kilometrów i znów się zapala błąd silnika
Gdzie tam chcecie znaleźć silniczek krokowy? Z opisu wynika że jest wypadanie zapłonów. podłączyć tester odczytać parametry na początek a nie głupoty pisać.
Witam Punk pierwszy w zasadzie ok. Ale punkt 2 to już gorzej ze względu na 1... Jeśli chcesz by serwo obracało się o 360 z regulowaną szybkością, to najlepiej zrobić to tak jak robią to inni - usunąć potencjometr i zastąpić go stałym dzielnikiem rezystancyjnym, usunąć oczywiście blokadę, pozostawić elektronikę i w takiej konfiguracji do zmiany obrotów...
Zasilanie sprawdź nie ledem a żarówką 100 W (H4 zrównoleglone). Sterowanie LIN'em czyli info idzie do silniczka i z silniczka do sterownika. Na testerze możesz sprawdzić manetkę i wywołać pracę wycieraczek.
Mimo tego i tak dzięki za propozycje, bo sam bym nie wpadł ;P Sory wodzu, ale przy tak precyzyjnym pytaniu trudno dać lepszą odpowiedz. Nie podałeś np. siły i prędkości, precyzji ramienia, itp. Nieduże serwa są tanie, a sterować nimi można np za pomocą układu testera opartym na NE555 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... serwomechanizmów
ja uważam że warto samemu zrobić zasilacz po prostu oszczędość forsy ja mam na lm317 regulacja nap od 1,5v do około 28v bardzo dobrze zdaje egzamni jako zasilacz do przedwzmacniaczy tester led zasilanie małych silniczków do discmena walkmana . chciałbym zauważć żę nie da sie na nim uruchamiać nic mocniejszego bo moc strat lm317 przeszkadza :( ale zamierzam...
podłącz pod te uzwojenia bateryjke 9V i powinno sie wysunąc jesli silnik jest srprawny.... ja sie kiedys bawiłem silniczkami krokowymi to jak podłączyłem napiecie pod jego wyprowadzenia to sie silnik krecił..
Ja też uważam że problem tkwi w silniczku krokowym. Można go łatwo sprawdzić testerem VAG (takim, który mają w serwisie) Być może programy które wymienił poprzrdnik tez mają tą funkcję. Pozdrawiam
Ten sterownik nie ma złącza do laptopa, tam jest złącze do testera sondy lambda. Za pomocą tego testera reguluje się właśnie reduktor a na testerze widzimy czy mamy mieszankę bogatą czy ubogą. To samo pokazuje nam tester, kiedy regulujemy jeszcze śrubą registra przy silniczku krokowym. Nie wiem, jaki silniczek krokowy kupiłeś, ale w Twoim przypadku...
Silniczek na klapie ciepło-zimno się zaciął. Najczęściej obywa się bez naprawy, wystarczy "ruszyć" go testerem. Na początek ściągnij klemę z akumulatora, są przypadki że pomaga.
BSM pod maską steruje silnikiem. Mam tego świadomość, tylko że wycieraczki dawały objaw jakby brakowało gdzieś połączenia./działały z przerwami/ Zanim pojadę do kolegi który ma tester Gutmana chciałbym też mieć pewność, że sam silniczek jest ok.
Tłoczyska nie obrócisz , zobacz ma rowek prowadzący.Silniczek najlepiej sprawdza się testerem. Czyszczenie nie na wiele się zdaje. Tylko wymiana daje gwarancję poprawnego usunięcia usterki, przy zacinającym się tłoczysku. Przerwę w uzwojeniach silniczka wykryjesz omomierzem. Impulsy sterujące można podejrzeć oscyloskopem.
Człowwieku tam nie ma żadnego BT, nawet na ostaniej fotce masz tylko kreski. No chyba że czytamy alfabetem Morse'a, to odczytujemy "O ! Ni ma". Kilka lat temu była modna akcja na elektrodzie "Cała Polska czyści silniczki krokowe", pomagało na wszelkie bolączki w aucie. Teraz nadchodzi nowomoda na super testery które potrafią nawet uruchomić w Polonezie...
według schematu twojego silniczka to masz moduł z cewką 2 w jednym.(przy moim teoretycznie powinno być to samo ale ja mam moduł pod cewką.). mam pytanko czy kable wn. idą od cewki bezpośrednio do świec czy przez kopułke z roździelaczem?
Może ten L9143 to zwykły układ sterujący dla silniczków który jako sygnał wejściowy bierze sygnał zegarowy (coś jak obrotomierz). Liczniki mają tryb serwisowy. Np. Audi/VW itd. wchodząc testerem diagnostycznym możemy wychylić wszystkie wskazówki zegara. Tak więc może kiedy licznik nie jest w trybie serwisowym to przekazuje impulsy a kiedy ma zrobić...
Dzieki za porady. Sprawdzilem: Wtryskiwacz dziala - podaje paliwo, Iskra jest Po wyjeciu silniczka krokowego od biegu jalowego samochod zapalil od pierwszego razu. Stawiam wiec na niego. Koncze majstrowac tester krokowca, wtedy sie okaze, czy to sterowanie, czy sam silniczek. Samochod na gazie. Instalacja kilkuletnia, ale zapalanie jest zawsze na benzynie,...
Witam.lizaczczio napisz skąd jesteś bo mam taki tester i mógłbym ci pomóc.
Wydaje mi sie że uszkodzony sam licznik, a dokładniej silniczek wskazówki obrotomierza. Co bardzo łatwo sprawdzić testerem robiąc "dyskotekę" na licznikach
PAULOX napisal Jaki komputer gazu ci zaproponowali ci zaproponowali? Mikser musi być mniej więcej taki jak poniżej: A ja miałem dwie chamskie rurki wbite do obudowy filtra powietrza Ten mikser bedzie dokladnie taki jak na zdjeciu a komp bedzie najprostszy i za 200 zl bo powiedzial mi ze przy tym modelu silnika nie ma sensu wkladac nie wiadomo jak drogiego...
Czyli dokupuję coś takiego: https://allegro.pl/oferta/bezszczotkowy-... Nie bardzo. Ten jest tylko do napięcia 6...10V. A Ty potrzebujesz aż 24V (a pasuje też mieć jakiś zapas, czyli powiedzmy do 30V). Szukaj pon zapytaniem: "regulator ESC 6S". 6S = 6 ogniw szeregowo (w domyśle ogniw Li-Ion). Czyli będzie...
A jak ktoś wymieniał nagrzewnicę sprawdzał stan klapek?? Jakich dokładnie klapek? Można zdjęcie? Wiem że był silniczek jeszcze wymieniany ten co przekierowuje ciepło zimno i czujnik
Na pytanie odpowie nam tester i podpięcie go pod klimatronik, odczyt błędów i odczyt temperatur obu stref, jak i położenia maksymalne i minimalne silniczków sterujących klapką mieszania powietrza.
co do posta od tomasz sadowski to zgoda 100% zawsze po wymianie trzeba przeprowadzić nastawy. \ Nie trzeba, można to zrobić bez komputerów i testerów. Jak wszystko jest sprawne to nie są do niczego potrzebne.
Minęło 7 dni od problemów z moją Meganką i jej "potencjometrem i przepustnicą" jak to wykazał tester ASO i problem zginął sam. Lampki - serwis -silniczek na liczniku oraz napis check injection zginęły same. Auto jeździ normalnie. Tak że poczekam do następnej awarii (oby nie). Dzięki za pomoc , pozdrawiam
Bardzo częstą przyczyną barku nadmuchu jest awaria któregoś z silniczków nastawczych klap (pęka uzwojenie). Co ciekawe- dmuchawę wtedy da się uruchomić w funkcji testera "tryb sterowania'.
No i z tematu zrobiła się rozprawa habilitacyjna ;-) Czy ktoś zastanowił się że co z tego że taki tester będzie pokazywał "DOBRA" albo "PRAWIE DOBRA" skoro urządzenie w którym była stosowana nie chce na tej baterii działać? Zostawimy baterię bo "dobra" i zutylizujemy urządzenie bo nie chce działać na "dobrej" baterii? Baterie różne pod względem pojemności...
Tak jak wcześniej pisałem na obydwu pinach masz napięcie więc minusa tam nie ma. Jam mam tester do sprawdzania tych regulatorów ale w twoim wypadku to sprawdzenie tylko przez podstawienie drugiego sprawnego.
Witam, Problem jak w temacie. Posiadam działający układ w oparty o attiny 2313 w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Chciałbym ten schemat uzupełnic tester rezystancji linii strzałowej tak aby w przypadku nie powodzenia, uniemozliwic odpalenie silniczka rakietowego. Myslałem o czymś prostym, tzn jak w multimetrze jest jest...
czesto procki padaja w tych licznikach... ale da sie to uratowac... ewentualnie podjechać gdzieś na tester niech podlacza i zrobia test licznika i bedzie wiadomo, bo moze sie tak tez zdarzyć ze poszły silniczki albo ma gdzieś przerwe pomiędzy bsi
brak regulacji obrotów biegu jałowegoProblemem okazały sie zimne luty na płytce silniczka krokowego na przepustnicy. W innym pojeździe wystąpiło również obrobienie oski silniczka krokowego wewnątrz zębatki. Oczywiscie w obydwu przypadkach tester pokazuje błąd silniczka krokowego lub ECU. Problem dotyczy równiez Poloneza 1,4 16V.
Dzięki Panowie. Myślę, że ta pcb jest kilku warstwowa bo przelotki nie idą na drugą stronę płyty. Nie czuję, że sobie poradzę. Mam mikroskop i to dobrze oglądnę jeszcze. Dzisiaj do tego problemu dołączył obrotomierz...Tak samo się zachował przy autoteście czyli się zawiesił gdzieś i od tego miejsca wskazywał złe obroty. Zatem wyłączyłem silnik i znowu...
Możliwe. Bez otwierania. Tester włączony na mierzenie rezystancji i po kolei sprawdzamy piny na 2 będzie opór i te 2 idą do silniczka, z kostki wyciąga się piny i przekłada. Zamek w pozycji zamkniętej, inaczej pokaże mały opór na innych pinach Załącznik u gory to to samo z tym że silniczek poza mechanizmem.
zdejmij kleme możę pomożę jak nie to dwa kabelki dwa piny na silniczku to otwieranie dwa to zamykanie a najbezpieczniej podjechac do kogoś kto ma tester silników krokowych
Ale kiedy rusza się o 1 obrót. Zasilony z zewnątrz? Czy wysterowany z panelu klimatyzacji lub testerem? Jeżeli to pierwsze to zmień na inny. Jeżeli to drugie, to rozbierz i dojdziesz, co jest zepsute.
Witam Jeśli już serwo to Botland ma serwa do pracy ciągłej ( chyba do wind żaglowych ) których obroty można regulować PPM, czyli typowy tester serw na NE555, kondensator i kilka oporników, konstruktor może się znać na wiatrakach a nie musi na elektronice :) gotowca kupi za kilka złotych.... Moja sugestia to mimo wszystko zawieszenie śmigła na solidnym...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Bardzo dziękuje, faktycznie to chyba jest najlepsze rozwiązanie i najprostsze, czy taki silniczek do mikrofalowki na 230V do napędu talerza się sprawdzi? To koło najlepiej wykonać samemu czy można coś przystosować?pozdrawiam
Mam serwo modelarskie i tester serw. Pracuje to na 5, 6v. Podłączyłem tą instalacje pod ten silniczek i działa. Tylko ja potrzebuje to na 12v i więcej amperów. A wyświetlacz nie musi być. Dodano po 4 Marian B nie o to chodziło. Silnik ma się obrócić tylko tyle ile pokręcę potencjometrem.
a sprawdzales stan alternatora??? i jego diod? ew regulator napiecia co do tego spalania...jaka to instalacja gazowa czy czula na stan sondy lambda bo jesli tak a sonda uszkodzona lub styki poszly to tak moze byc wlasnie. No i generalnie to jakos na styki wyglada. Duzo po soli jezdziles??? Moze gzis zrowo chlapnelo i cos zwiera...Testery komputerowe...
masz na przewodzie gazowym z reduktora do mixera silniczek krokowy czy reczna regulacje? jesli masz silniczek krokowy to tylko regulacja przez kompa lub tester zalezy jaki sterownik masz lovato. byly tez samo uczace - nalezalo rozlaczyc bezpiecznik zasilania zeby stracilo ustawiania i przelaczyc samochod na gaz trzymac okolo 2500 obrotow i czekac az...
Proszę o poradę czy po wymontowaniu silniczka krokowego,jest możliwość rozmontowania go i ewentualnie przeczyszczenia,czy pozostaje konieczność wymiany na nowy. Czy wyregulowanie obrotów na niższe jest możliwe tylko za pomocą testera, czy można to zrobić samemu, jeśli tak to proszę o radę. Pozdrawiam
Witaj :) Wg twojego rysunku wynika, że silniczek wibry podłączony jest do (+) baterii oraz bezpośrednio do scalaka, który nim zarządza. Pin (-) ujemny silniczka podłączony jest w/g dodatkowych informacji jakie udało mi się zdobyć do masy przez kondziołek 10n, oraz diodę zenera (domyślam się, że o wartości 3V3, albo mniejszą dopasowaną do wartości napięcia...
W jaki prosty sposub albo jakim sprzętem przeprowadzić adaptację nastawnika przepustnicy. Obroty silnika 2000rpm i brak reakcji na pedał gazu. W pamięci sterownika pojawia się błąd: Sterownik przepustnicy nieprzyuczony. Najlepiej pasowało by opanować temat na piechotę, proszę o sprawdzone metody. Nastawnik - wyczyszczony, silniczek sprawdzony , potenciometr...
Posiadam autoboss v30 Elite trzy miesiące i musiałbym powtórzyc słowa kolegi Pasata1.Ale raz mnie pozytywnie zaskoczył ,w mercedesie C 220 połączył się ze wszystkimi modułami Dodano po 9 Po wymianie czujnika koła zamachowego auto odpalało za każdym razem. Poprosiłem aby dali mi swoją listę kodów.Odpowiedź,my też siedzimy na internecie i sciągamy
Tak, przepustnica na linkę, ale z silniczkiem, który ją uchyla regulujac obroty biegu jałowego wymaga adaptacji. Nie widzę sensu odłączania akumulatora, to nie wykasuje błędu w srs Czyli zostaje kupić tester i skasować błąd. To chyba będzie najrozsądniejsze.
Witam wszystkich Mam wielki problem nie diała mi webasto eberspacher d5 ws Diagnozowałem testerem nie ma żadnych błędów wynika że jest sprawne a nie odpala się. 1.sprawdziłem Pompa paliwa na krótko cyka paliwo podaje 2 silniczek powietrza działa 3 świeca działa 4pompka wody działa podłączałem na krótko tester raz je odpalił i nie wykazał zadnego najmniejszego...
http://www.teos.modelarstwo.org.pl/inne.... Do sterowania regulatorem potrzebny jest układ np. testujący serwomechanizmy http://www.teos.modelarstwo.org.pl/teste... Tu jest opisana zasada działania takiego układu http://www.ep.com.pl/pobierz.php?id=1211...
Tak, da się naprawić, jest uszkodzony driver silniczka, ale można zrobić tak, aby bylo dobrze beż żadnych napraw, robiłem to w P 306 też na Sagemie. Poza tym kto tak na pałe wymienia elementy? Jeżeli tester pokazał awarię regulatora bigu jałowego to niekoniecznie w nim wina.
Panowie, ja również posiadam Vectrę C20NE z instalacją gazową "zwykłą" (tzn nie sekwencyjną). Borykam się z mało dokuczliwym, ale irytującym problemem. Jest to sytuacja kiedy chcę mocno przyspieszyć do końca zakresu obrotów, a samochód od około 4,5-5 tysięcy kręci dalej bardzo opornie, i trzeba go przeciągać do końca zakresu. Czasami "idzie" do samego...
Gruba ma być zimna a cienka gorąca. Jak są obie zimne to coś jest nie tak.Szukaj miejsca gdzie rura z gorącej robi się zimna. Sprawdziłem to i cienka rurka jest lodowata a gruba jest ciepła tzn około 40 stopni trochę cieplejsza od ludzkiej skóry :), czy to świadczy o zapchanych przewodach klimy?? Pytanie czy to aby na pewno jest silniczek v85?? http://obrazki.elektroda.pl/9795371900_1...
To znaczy zaczyna działać od 3,3V? Nie. Zabawka ma silniczki elektryczne i sterującą nimi elektronikę zasilaną z baterii ogniw 4,8V. Ja domontowałem niewielką funkcjonalność zasilaną 3,2V. Chciałem zastosować pary takich ogniw: http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru...
Dzień dobry udało się może rozwiązać problem bo mam takie same objawy jak wysteruje testerem silnik o zniósł zaworów to auto chodzi poprawnie i ciśnienie w kolektorze ssącym jest między 500 a 600 mini barów Jeśli tego nie zrobię to ciśnienie ma 50 mini barów
trzy sprawy -styk biegu jałowego-za duża rezystancja -źle ustawona baza potencjometru-jeżeli podłączysz tester masz mieć wskazanie "jałowy",jezeli pokaże "średni"-źle -zbyt naszpanowana linka gazu,albo przyciera przepustnica
Witam wszystkich. Od miesiąca jest posiadaczem audi a4b7 2,5tdi/2005r/163 KM. Zauważyłem problem z ogrzewaniem a mianowicie braku ogrzewania. Podłączyłem vaga małego takiego chińskiego i pokazało uszkodzony silniczek sterowania klapy strona kierowcy i uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia G65. Silniczek wymieniłem i błąd zniknął wiec to jest Ok został...
Jako że wczoraj wziąłem się za budowę kopii oryginalnego moduły z chińskiego silniczka,dobieranie rezystorów i bieganie do bzyka w celu testowania stało się kłopotliwe,a przecież rowerem upaćkanym w smarze i śmierdzącym benzyną do pokoju nie wjadę,bo mogłoby skończyć się to dramatem w ataku furii żony :) Postanowiłem więc wykombinować jakiś prosty tester...
Kwestia tego typu, że bawię się ostatnio głównie zasilacze impulsowe, mostki. I gdy nagle pada mi układ w którym są dajmy np. 4 tranzystory IGBT, to mało że tracę sporo czasu by wszystkie wylutowywać (bo radiator trzeba odkręcić wpierw itd.), to zaraz zaczyna się szukanie jakiegoś silniczka/żarówki itp. (żeby zasygnalizował pracę lub jej brak), plątać...
Po pierwsze mam tester soh 100 soc 99 a po drugie pisze ze aku jest nowy ma 3 tyg i przełożony jest z golfa 1.4 więc skoro odpala golfa 1.4 to nagle po przełożeniu do 1 litrowego 3 cylindrowego silniczka by się popsuł a potem po włożeniu spowrotem do golfa sam naprawił? Skoro pisze ze akumulator jest dobry to znaczy że jest dobry. Nie pisał bym tu nie...
tester silniczka krokowego parametry silniczka wybór silniczka
technics głośniki wysokotonowe demontaż zderzaka przód sharp aktualizacje
schema podlaczenia zamka centralnego
Piec gazowy nie działa po odłączeniu zasilania - przyczyny i rozwiązania Ustawienie podajnika papieru w drukarkach Konica Minolta