To jeszcze tu: http://www.st.com/stonline/products/lite... Poza tym że płytka jest przerażająca są tam cztery sterowniki. Wszystkie działają źle? Na początek zmienić kondensatory elektrolityczne- na jakieś low esr. Poza tym nie widać przy elektrolitach kondensatorów ceramicznych- a są konieczne.
Jeżeli wystarczy ci optyczny tester to dioda LED i do tego szeregowo rezystor 1kOhm. Prościej się nie da. Do tego można dołożyć jakoś przycisk bo z tego co pamiętam to trzeba chyba tam podać masę na chwilę by ruszyła procedura odczytu kodów.
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
To nie jest możliwe, EGR już wykluczyleś, trzeba inny tester podłączyć.
Po odpaleniu zimnego silnika silnik krokowy musi się ustawić tzn dostosować do fazy rozgrzewania się silnika. W miarę rozgrzewania obroty powinny spadać. Ważne by nie wysuwać na siłę trzpienia. Ja mam do tego tester silników krokowych fiat/opel i mogę elektrycznie wysunąć całkiem trzpień i wkręcić z powrotem. To że miał 4000 obrotów to mogło być tak...
Czyli wciskanie pedału gazu nie ma tutaj żadnego znaczenia; przepustnica nie bierze udziału w sterowaniu prędkości obrotowej silnika ( poza wyjątkiem trybu przepustnicowego w razie awarii systemu wzniosu). Chcesz zmierzyć kompresję, musisz zapiąć tester który wysteruje silnik wzniosu zaworów do pomiaru kompresji. Nie znam dobrze procedury w PSA.
Schemat modułu raczej nieosiągalny. -dlaczego przypuszczasz że drugi (szybki) bieg wentylatora nie pracuje. Drugi bieg to bieg krytyczny, załącza się wtedy gdy pierwszy bieg nie daje rady tzn. temperatura silnika znacznie urosła lub ciśnienie w klimie jest bardzo wysokie. Tu potrzebny tester z funkcją "test elementów", lub możesz zasymulować czujnik...
+; -; + i - zlokalizujesz zwykłą żarówką 12V względem masy lub względem +12V. K i L znajdziesz metodą "prób i błędów" - podłączasz tester diagnostyczny - nic nie uszkodzisz. https://obrazki.elektroda.pl/4986459000_...
Nie rób na wariata. Sterownik silnika żyje i ma zasilania skoro na chwilę odpala. Tester powinien się połączyć po K-line. Problemu szukaj w szybkim CAN. Być może zasilanie zegarów leży o czym świadczył by brak kontrolek. Schematy w dłoń i jazda. Zmierz też rezystancję między CAN - H i CAN -L. Powinno być koło 60 omów.
(at)ElektrodaBot Przepraszam, źle się wytłumaczyłem. Chodziło mi o to, że kupiłem kompletne urządzenie, a nie MOSFET Dzięki za info. Dla porównania znalazłem również ten film, który pokazuje dokładnie, gdzie umieścić kontroler prędkości w kanale. Czekam na komentarze końcowe i zamykam wątek. Jeszcze raz dzięki! Krótkie podsumowanie tego, co ustaliliśmy...
tester -> regulator zasilany z jakiegoś źródła -> silnik Dodano po 1 tester wysyła tylko sygnał sterujący, elementem który przekazuje całą moc na silnik jest regulator,
Co masz na myśli CL? Chodzi Ci o komputer silnika? Może to być wina czujnika temperatury cieczy? Lub sterownika silnika? MOże być problem ze sterownikiem oczywiście. Tylko nie podałeś jak tester opisuje błędy i w jakich okolicznościach sie pojawiają a to ważne. Czy da sie je skasować np na zapłonie, a pojawiają się po uruchomieniu silnika ,czy dopiero...
kopcił na biało nigdy tak nie kopcił Jeżeli nie ubyło płynu przez ten czas to tylko wilgoć w paliwie i układzie wydechowym natomiast jeżeli ubyło to kup ten tester jak najszybciej i nie jeździj bo zabijesz silnik-jeżeli jeszcze żyje
Podłączyć tester i odczytać parametry.A silniczków krokowych nie ruszaj bo ich tam niema.
Tester kolejności faz i kierunku obrotów silnika
Są dwie opcje. Podłączyć tester albo oddać do mechanika. NIe resetować klemami ,kablami chyba że chcesz go spalić.
Ja też zacząłem od hultaja getza, też byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tej marki, a teraz tylko Kia lub hultaj. Na rio przleciało 280 tysi i tylko cewka padła, nigdy silnika nie dotykałem, klima jak chodziła nowa tak chodzi, a na klimie jeżdżę non stop, nawet pasek osprzętu jest oryginał. Akumulator też kręci jak szalony a ma już 11 lat. Druga...
https://obrazki.elektroda.pl/5644950100_... Witam Szanownych Kolegów z Elektrody, Mam przyjemność zaprezentować autorski projekt testera diagnostycznego przeznaczonego dla samochodów FSO Polonez. Mam nadzieję, że niniejsza prezentacja wniesie odrobinę koloru na forum, które od dłuższego czasu tonie w szarej serii artykułów o ponownym...
Sprawdź w gnieździe przekaźnika czy jest zasilanie z akumulatora na styku 30 a po zapłonie na styku 86.Jak jest to bierz tester i zobacz jaką temp. silnika widzi sterownik.pozdr.
zawór wolnych, potencjometr przepustnicy, lewe powietrze, a najlepiej podpiąc pod tester :)
W takim radzie trzeba podłączyć pod tester diagnostyczny i na zimnym silniku podejrzeć co się dzieje z parametrami. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na wskazania temperatury silnika i czas wtrysku.Dodatkowo można zmierzyć ciśnienie paliwa.
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
w tym modelu o błędach silnika informuje kontrolka świeć żarowych (normalnie zapala się przed odpalenie i gaśnie jak się świeci podczas pracy silnika to jest błąd). Trzeba podpiąć tester albo komputer i sprawdzić co mu się nie podoba najlepiej odpisz sobie kod błędu.
Pompa na stół i powiedzą czy winna jest tylko elektronika sterująca pompy lub czujnik, czy mechaniczne zużycie pompy, na kompie ciężko sprawdzić czujnik obrotów pompy. Najlepszy oscyloskop, ale kto dzisiaj ma go na wyposażeniu. Sterownik sam ma problem z odczytem prędkości obrotowej wałka(gdzie powinna wynosić połowę obrotów silnika) i stąd błąd. Kiedyś...
Przyszedł mi tester kompresji sprawdzam kompresję a tam tylko 5bar.. Sprawdzam też kompresję w chińskim Baotianie 4t co jest dużo słabszy a tam 8 bar. Wszystkie te "kompresjomierze" nadają się co najwyżej do mierzenia ciśnienia powietrza w kołach ciężarówki, albo jako zabawka dla dziecka. Konstrukcja nie umożliwia prawidłowego zmierzenia ciśnienia...
....Jak aparatura jest zasilana z napiecia co wychodzi tym kablem od regulatora i serva tez ciagna z tego prad to po co do tej płytki podawać dodatkowe napiecie?.... Nie chciałbym Cię urazić, ale myślenie naprawdę nie boli. Po co robi się taki tester :?: Odpowiedź jest prosta i nader logiczna. ŻEBY NIE ROBIĆ TESTÓW W GOTOWYM MODELU I Z UŻYCIEM APARATURY...
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
ściąnąc nadkole, a wogole to po co roznierać, podpiać tester i sam pokaże jaki jest numer sterownika ( 090xxxxxxx) i kod Alfa. Kod Alfa jest bardzo ważny, jest to kod złożony z 4 cyfr lub dwu liter. Wymiana sterownika nie pomoże, silnik nie zapali dopóki Techem nie zrobisz inicjacji ECU
smialo mozesz probowc odpalac go bez programowania wtryskow . programowanie nie ma znaczenia jest tylko do stabilizacji pracy silnika . sprawdz tylko czy masz paliwo w wstepnej pompce tej recznej na gorze po lewej stronie silnika . i jeszcze jedno gasnie ci immobilizer jak wlaczysz zaplon . i dlaczego wymienialesz silnik z nimi sie nic nie dzieje ....
Pojedź do kogoś kto zajmuje się elektryką w pojazdach. Niech podłączy ci tester np cdif-a. On sobie dobrze radzi z francuzami. Jeśli masz jakies pojęcie o sprawach elektrycznych podłącz miernik między masę a sygnał sondy, najlepiej analogowy. Włącz silnik i zobacz czy oscyluje sygnał pomiędzy 0 a 1V. Jeśli tak to sonda ok. Jeśli wskazanie stoi to sonda...
Kolego Sztomel to jakie sa Twoje sugestie zeby to naprawic? Czy w takim razie nie bawic sie w czyszczenie i jak to ustawic? nie mam w poblizu nawet zadnego dobrego warsztatu gdzie moglbym oddac z czystym sumieniem auto I tu jest pies pogrzebany ponieważ moja sugestia jest taka aby podejrzeć wartość dawki paliwa, korekcje dawek na poszczególnych wtryskiwaczach...
Tak, a w benzynie wytnij kata i wstaw strumiennice. Zamiast Airbag wstaw rezystor, zamiast maty emulator. Zaslep EGR. wyjmij przepływke wstaw rezystor. Macie jeszcze jakies pomysły? Pisze o DPF i Fap a reszty jak air bag i tp. nie toleruje oszukaństwa.Wymuszone wypalanie jest extreme dla silnika i jak pisałem i tak na długo to nic nie da.Jak coś poważnego...
po podłączeniu miernika i zakręceniu wałem silnika na wyjściu prądniczki tachometrycznej indukuje się napięcie 0,5-1 mV( czy nie jest to za mało? Mało, nie mało - wszystko zależy od miernika i metody pomiaru. Podłączyłem tester ciągłości obwodu do cewki prądniczki tachometrycznej i wyszło mi, że nie ma ciągłości obwodu, Podłącz omomierz, a nie tester...
Podłącz tester i zobacz co zgłasza moduł chłodzenia silnika.
Można podpiąć pod tester serwa. W modelarstwie podpina się pod odbiornik rc kanał 2. Te regulator dobrze pracuje bez połączenia kabli czujnika. https://pl.aliexpress.com/item/100-Jako-...
Trapi mnie nadal te 12v czy 5v ??? Oto obrazek z CD producenta dla motoru 4M42: http://obrazki.elektroda.pl/5310084900_1... .Nie znam żadnego sprzętu diagnostycznego poza Star Diagnose ( sprzęt fabryczny ) który powiedziałby prawdę Jest. Oryginalny tester Mitsubishi. występuje kilka różnych usterek , najczęstsze to : - listwa wysokiego ciśnienia...
Słuchaj, jak dla mnie działasz trochę nielogicznie, już powiem o co chodzi- trzeba się upewnic co do kompletacji tych części. Poproś kogoś kto ma tester Tech1 o sprawdzenie układu. Odpytując imobiliser na zapamiętane uszterki dowiesz się czy klucz jest wlaściwy ( mogą być błędy TP klucza-poza zakresem, TP klucza-klucz nieuprawniony) jak i zrobisz sobie...
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
Witam ! Pracę sondy ( jeżeli jest dobra) , można zaobserwować po pracy przesłony wstępnej gaźnika - często nazywanej przesłoną ssania . Po rozgrzaniu silnika , na wolnych obrotach widać wyraźnie jak przesłona pracuje . W miarę zubożania mieszanki przesłona się przymyka gdzie po chwili uchyla się . Podłączając tester sondy w układ można to ładnie porównać...
DCV - napięcie stałe ACV - napięcie przemienne DCA - prąd stały Ω - rezystancja hFE - współczynnik wzmocnienia prądowego tranzystorów bipolarnych znaczek diody - tester diod (w sumie to taki omomierz z innym napięciem chyba)- tym się najczęściej mierzy czy jest przejście w przewodzie, bo piszczy kiedy jest (widzę że kupiłeś wersję niskobudżetową...
1. Czy świece żarowe faktycznie w obecnej temp. nie mają prawa grzać? 2. Czy pompa rotacyjna w tym modelu jest zasilana pompą zasilającą (gdzie jest)? 3. Czy mogę podpiąć zasilanie do pompy omijając filtr bezpośrednio z kanistra? 4. Czy czujnik temp. mam do wymiany skoro pokazuje różne temp? 5. Co może mu dolegać i jak eliminować przyczyny mając do...
Trochę mi się z tym zeszło, ale zgodnie z obietnicą prezentuję Wam "Chiński" miernik sygnowany marką UNI-T , choć nie wiem ile w tym prawdy :D. Multimetr ten występuje w kilku wersjach (od A do E ) różniących się oferowanymi funkcjami. Ja nabyłem UT210E , bo interesował mnie mały zakres mierzonego prądu (choć przyznam, że nie wierzyłem iż na zakresie...
Pewnie coś robiące po OBD2,nie ma KWP2000
Bardziej dziura w dolocie. Przydało by sie pod tester tez podłączyć.
Jak widać działanie w parametrach, i nie ma błędów, to albo jak usuwali Egr/Dpf to „przy okazji” jeszcze coś wycięli, albo tester nie ogarnia błędów producenckich, co się czasem zdarza. Sam mam taki jeden tester od pewnej firmy z Gliwic, który pokazuje zero błędów przy świecącym checku, odczyt innym testerem daje kilka błędów. Tester sam w sobie dobry,...
Samochód przejechał 1000 kilometrów i wszystko ok. Co do testera który kupiłem to mogę uznać że jest w porządku jak na moje potrzeby i moją wiedze. Testowo odłączyłem czujnik położenia przepustnicy. I tester pokazał błąd. Błąd później mogłem skasować. Jak za te skromne pieniądze to zakup udany. Przewodów WN nie zmieniłem. Uważam że nie warto skoro silnik...
Kup sobie tester akumulatora obciążeniowy = tym sprawdzisz.
Sorry że tak , późno odpisuje. Nie często wchodzę na forum bo nie mam czasu , a roboty z tym ustrojem jest w holere. Dajcie czasami znać smsem bądź jak kolwiek że o coś pytacie. Kolego. Samego procesora nie sprawdzisz jeśli nie sypie błędami no , to masz okej , chyba że już jakiś magik elektronik wkładał łapki i wyłączył vti. Ale żeby się o tym dowiedzieć...
Ludziska, ma ktoś może pomysł na to OBD2 kompatybilne z moim autkiem i i appką po polsku? , Kolego to jest Renówka i nie licz na to że Apka na smartfonie ci to załatwi [czarno to widzę] a tym bardziej z poduchami . Wiesz w twoim przypadku podjechał bym na Compa tylko nie, co ma LMA-a za 30 PLN ... i niech przetestuje , lub kup tester który to ogarnia...
Na jałowym spalanie średnie 0,7L na ciepłym, na zimnym muszę spojrzeć to dam znać. W czasie jazdy spalanie średnie skacze od 7 do nawet 23L. Nie o takie parametry mi chodziło. O parametry pracy silnika odczytane testerem przez złącze diagnostyczne. Co do odzyskania mocy to też mam pewne wątpliwości ponieważ samochód ma problem z dołem obrotów tzn do...
kolego kup sobię tester na obecność co2 w układzie chłodzenia(około 30zł)... od tego bym zaczął
Hej ;) Czyli musiałbym nabyć ten moduł esc, a jakiej mocy do tego silnika i na jakie napięcie?Bo nie mogę znaleźć charakterystyki tego silnika, jaki pobiera prad, na jakie jest napiecie, jakie max obroty. I do tego esc tester serw jak proponuje gklub i wtedy to wszystko zadziała?
Mogę pomóc i posiadam też na sprzedaż tester diagnostyczny to seri 8fg jak coś pisać na pw
No nie wiem, może dziura w dolocie? Zatkaj ręka przepustnice i zobacz. A najlepiej załatw tester bo check aż prosi odczytaj mnie.
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny, zrobić odczyt błędów w sterowniku silnika i ABS. W zależności od uzyskanych wyników przechodzimy do dalszej części diagnostyki lub do naprawy. Inaczej się nie da.
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Możesz kolego napisać co się dzieje z samochodem? Tak dokładnie,psuje sie . Albo oddasz do warsztatu ,albo zainwestujesz we własny tester . Trzecia opcja to wróżka .
Jak masz woltomierz, sprawdź czy na wejściu ESC masz napięcie zasilania. Potem odłącz silnik i zasilanie od ESC (oznacz sobie kolejność przewodów, zrób zdjęcia przed odłączeniem). Omomierz na test diody. Sprawdź: Wejście + i - czy nie ma skrótu. Możesz też sprawdzić na minimalnym zakresie omomierza. Nie może być zwarcia. Potem sonda COM (czarna) do...
w internecie na allegro i innych portalach mozna znalezc duzo interfejsów do podlaćzenia komputera silnika samochodu. są one stosunkowo tanie ale nmie wiem czy mozna nimi zdziałac tyle samo co profesjonalnym KTS-em Boscha czy trez innym testerem mam pytanie czy ktoś juz pracował na takich uządzeniach?? ja chce to kupic do uzytku domowego wiec nie wiem...
Witam, pacjent to Peugeot Boxer III 2,0BlueHDI oznaczenie silnika DW10FUD. Mam problem z wentylatorami chłodnicy. Na postoju z wyłączoną klimą wentylatory stoją niezależnie od temperatury (sprawdzone do 110st), po włączeniu klimatyzacji działają normalnie 1 i 2 prędkość. Podczas jazdy po przejechaniu 500m niezależnie od temperatury silnika załącza się...
to testery Rw wskazują na około ~6 mΩ i wskazują jako Good Battery. Te testery nie wskazują RW, tylko ja szacują. Sprawdzaj rzeczywistą rezystancję obciążając akumulator prądem np 2x pojemność po czasie 10s. Tester, czy miernik, mierzy parametry i na ich podstawie i w oparciu o zaprogramowany algorytm wylicza parametr wyświetlany na LCD. W żadnym...
Jest zero, bo ty tak mówisz. Tester tak mówi, dziura jest już chyba od dwóch lat. Temat założyłem bo robiłem koledze tego golfa. Było tak jakw tamtym temacie, podstawiony ten czarny moduł wentylatorów i bez zmian. Koleżka zadzwonił do mnie i powiedział że pojechał gdzie indziej i wymienili mu duży wentylator i jest już dobrze. Dlatego właśnie założyłem...
Witam tester byl podlaczany. Zaczelo sie od trybu awaryjnego i braku reakcji na gaz, oraz nieregularnie, ale brak mozliwosci odpalenia auta. Główny blad to df168 - obwod klapy powietrza wlotowego niezgodnosc sygnalu blad nieciągly. Zostal wymieniony czujnik pozycji walu, czujnik map oraz na koncu przepustnica. Po tym normalnie wrocila realcja na gaz....
No to teraz zaczniesz od wstawienia z powrotem tego DPFa bo to nie będzie działało. Od poczatku obrałeś zły kierunek. Tego samochodu nie serwisuje się u pierwszego z brzegu mechanika, tylko wykwalifikowanym serwisie. Trzeba trochę doświadczenia i dedykowany tester (star diagnosis). Fejsem za stówę czy pięć nic nie zrobisz. Trzeba podłączyć SD, nie czytać...
podłącz sobie jaki kolwiek tester i zrób selektywny test elementów. Zobaczysz wszystko co się da:) Właśnie w takiej konfiguracji czyli "trybie skanera" działałem fizycznie wczoraj :) Za pomocą prostego programu wykonałem skanowanie w zakresie po ID i zwiększałem licznikowo każdy z ośmiu bajtów wysyłając dla pewności po pięć takich samych ramek. W związku...
Witam. Pacjent: skoda fabia 1.4mpi 68km z 2002r, pierwszy i jedyny wlasciel, przebieg 92tys km. Kilka miesięcy temu ciągle mrygala kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Auto trafiło do mechanika, ten wymienił baniaczek, króciec któryś, pompę wody, termostat, czujnik temp., zrobił płukankę układu jakims czysciwem, zalał nowy płyn. Po paru dniach znów...
Wymieniony został czujnik sprzęgła oraz elektromagnesy w rozruszniku. Niestety to nie pomogło. Zakładam że robiłeś to sam ,bo jak robił to warsztat to uciekaj z stamtąd jak najszybciej. Przecież wystarczyło wyjąć przekaźnik by stwierdzić w 5min gdzie jest problem Czy po stronie sterowania czy rozrusznika. Reszta to tester i dane.
A może ktoś napisać jak to jest z diagnostyką Clio II z początkowego okresu produkcji czyli rocznik 1998. Silnik 1,4 8V 75KM (55kW). Jeden koleś co pracuje w warsztacie powiedział mi że z tym silnikiem nie da rady połączyć bo jest to jednostka z Renault19 i nie każdy tester to ruszy a co dopiero taki fejsik. Jeśli ktoś ma jakieś informacje to proszę...
Witam, przedstawię zachowanie samochodu w ostatnich 2 dniach, bo czytając podobne tematy znalazłem kilka możliwych przyczyn. Chciałbym zawęzić poszukiwania. 1. Jadąc 100 km/h na łuku nagle stracił moc i reakcję na pedał gazu, zredukowałem bieg — "odżył". Dojechałem do ronda, kolejna redukcja i kaput — już nie odpalił (podczas redukcji biegów szarpał). 2....
Błąd T335 tj.:With main contactor activated capacitor voltage at power module 1A1 too low. Jestem z okolic Radomia i mam tester do wózków Linde.
Cześć wszystkim Czy ktoś jest w stanie polecić mi w miarę "dobry" tester diagnostyczny głównie do aktualnych pomiarów silnika temperatury czujników przepływu powietrza itd. żeby nie przekłamywał wyników. Ewentualnie do usunięcia błędów z którymi nie poradzi sobie wtyczka ELM 327 Vgate i car pro by 4.0 narazie znalazłem coś takiego ale w opiniach dużo...
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
Witam. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Ikona hamowania na wyświetlaczu pojawia się po naciśnięciu hamulca, po zwolnieniu znika, tak samo odcina zasilanie z koła po naciśnięciu hamulca, podczas działania silnika elektrycznego, manetka gazu działa w drugim rowerze bez zastrzeżeń, zakupiłem tester do halotronów, powinien przyjść dzisiaj, ,ma tam...
Witam Tester nie jest potrzebny bo sterownik silnika jest wyposażony w układ samo-diagnostyki. Trzeba wsadzić zworkę w odpowiednią kostkę. Resztę zobacz w załączonym pdf'ie, wszystko jest wytłumaczone co i jak. Tą metodą odczytasz tylko błędy silnika, zresztą tam chyba poza silnikiem i chyba immo nie ma za dużo sterowników do diagnozy :) A i kasowanie...
tak jak już koledzy zauważyli, adaptacje sterownika silnika się "rozjechały" poszukaj kogoś kto ma VCDS-a lub inny tester do VAG-a... musisz co najmniej wykasować wyuczone wartości w sterowniku silnika... dodatkowo polecam demontaż przepustnicy (prosta czynność) jej wyczyszczenie i ponowne zaadoptowanie... silniki AKL jak i pokrewne są bardzo czułe...
Stan zapełnienia masz w bloku 075.Ale nie wiem czy ten tester ma tak samo i ogarnie. Procedura awaryjnego czyszczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włączamy zapłon Włączamy silnik Temperatura płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja...
Na moim schemacie masa na 36 nie 35. Zgadza się kolego, tak jest. Wdarła się literówka, już poprawiam. Niby wszystko ok napięcia są a ze sterownikiem nie mogę się połączyć :( Z innymi systemami się łączy np abs poduszki a z silnikiem nie. Czasami połaczy sie tester z silnikiem i mozna odpalic auto ale zaraz gasnie i znowu jest brak komunikacji ze sterownikiem...
Odpinałem ten czujnik G-40 już wcześniej i tester mi nie pokazywał żadnych błędów, tester ma ograniczenia, więc mogłem jedynie dziś sprawdzić to, co pokazało mi w parametrach, czyli sprawnie działający czujnik G-28, i nieoczekiwane uruchomienie silnika podczas testowania czujnika G-28 bez użycia placka, ale po nagrzaniu już nie chciał odpalić sam,...
Widocznie jestem Atypowy xd A i można zrobić tak właściwie wszystko co się zechce. Np. w międzyczasie opracowuje prądnice zrobić z silnika by stworzyć samoładowującą się jednostke, a co i zrobie to.
Jakiś czas temu opisywałem w jednym z tematów na tym forum tester płynu hamulcowego. Jako że zajmuje się motoryzacją i udzielam się w dziale "Samochody Serwis" postanowiłem przybliżyć Wam kolejne urządzenie które może przydać się w przydomowym garażu. Urządzenie które zaprezentuje poniżej to refraktometr - będzie to optyczny, spotykane są również refraktometry...
Można kupić tester OBD2 za kilkanaście zyla, odczytać błędy, sprawdzić w internecie co one oznaczają, wpisać je tutaj i pomyślimy co dalej. Błedy będą w pamięci nawet jak kontrolka już się nie świeci (a może nie jest tak źle i się tylko żaróweczka spaliła)?
Pomarańczowa kontrolka z rysunkiem silnika i literką „K”. Ona powinna zgasnąć na chwilę po odpaleniu silnika. Jeśli podpinałeś go pod tester diagnostyczny jaki miał błąd spisałeś go? Samo kasowanie nie naprawi usterki.
Nie zastanawiałem się nad tym ile mógłbym więcej zapłacić, No ale taka jest prawda, urządzenie trudniejsze do zbudowania będzie droższe i ktoś musi tą cenę zapłacić. Myśląc o zrobieniu takiego urządzenia, myślałem o ty żeby było ono tanie i przeznaczone dla osób nie mających żadnego pojęcia o mechanice. Np. jakaś kobieta chce sobie kupić samochód,...
Witam. Dopiero teraz wszystko sprawdziłem, okazuje się, iż wszystkie bezpieczniki nie tknięte, sprawne 100%. Sprawdzone po lewej stronie kierownicy cała paleta od 5A do 20A, kolejno sprawdziłem w grodzi silnika pod maską przy akumulatorze również wszystkie sprawne. Tam są od 5A do 50A. Następnie podłączyłem ponownie naładowany akumulator do 100% i dokładnie...
Auto jechało normalnie, zostało zgaszone i przy próbie odpalenia pół godziny później już nie odpala... - rozrusznik kręci ale nie odpala w ogóle, nie zaskakuje, nie kopci - tester diagnostyczny łączy się ze sterownikiem silnika, obroty silnika podczas rozruchu 300, - odczytane błędy: 4 spalone świece (na razie nie wymieniałem ich), brak innych błędów...
Kup sobie normalny tester albo kabelek, bo takie "pedałowanie " to w sam raz dla .. powstrzymam się i nie napiszę. Wtedy będziesz mógł cokolwiek się dowiedzieć. Cokolwiek ,bo tester bez wiedzy też ci się nie przyda. I rzeczywiście będzie tak,podłączysz wyskoczy "dziwny " błąd i się poddasz, rzucisz go w kąt.
Kolego BRASS jak napisałeś najpierw wymieniłeś tranzystor (kiedy na płytce siedział jeszcze uszkodzony driver) a dopiero później wymieniłeś driver. Niewykluczone, że jednak tranzystor jest uszkodzony. Zasugerowane pomiary to jak najbardziej dobry pomysł bo to zawsze powinien być początek, jeśli posiadasz jakiś tester elementów elektronicznych (a teraz...
Tester pokaże stan wtryskiwacza. W czasie pracy silnika nie wolno zdejmować wtyczek.
Witam. Mam sprawę, gdyż poszukuję w miarę przystępnego cenowo urządzenia diagnostycznego do samochodu, głównie mowa tu o VAG'ach, aczkolwiek dla wszystkich marek nie zaszkodzi. Chodzi o to, że naoglądałem się wielu testerów w przedziale 100-250 zł, ponieważ uważam, że do własnego użytku nie potrzebuję testerów za 5000 zł. Widziałem chińską podróbkę...
Witam po długim wieczorze i dzisiaj poranku ,testowałem czujnik zauwarżyłem ,że raz widać go z pełnymi parametrami raz jako rezystor ,Wywaliłem go na zewnątrz -3 Pobył tam z pół godziny i trzymał właściwośći ,przelutowałem kable wtyczki ,wtyczkę (tam są zaciskane ) i działa nie wpadł robot w panikę że nie widzi silnika .Z 10 razy sprawdzałem przejścia...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Ta kontrolka to to samo co "check engine", jak świeci to w sterowniku silnika będzie zapisany błąd, z tym że żaden tester EOBD nie będzie w stanie go odczytać. Także nie że "nie ma błędów" tylko nieodpowiednim sprzętem czytane.
Warto też sprawdzić odpalanie na innym/nowym akumulatorze z dużym prądem rozruchowym (aku do diesla musi mieć walnięcie). Akurat w TDCI wazne jest jakie obroty przy kręceniu ma silnik, nawet latem ciepły silnik tdci Delphi przy padniętym akumulatorze potrafi odpalić kulawo, nie chce wejść na obroty i pali się kontrolka. Weź wrzuć dobry aku i spróbuj...
Posiadam komputer tester Delphi błąd odczytane to p12600 oraz 4135 zapala się kontrolka silnika oraz migające świece żarowe Dodano po 52 Auto ma moc nie szarpie nic się nie dzieje poważnego oprócz tych kontrolek
Podłączyłem tester diagnostyczny ale nie pokazał żadnego błędu.
Mianowicie bezpośrednio po odpaleniu odpiąłem kostkę od pompki pod tylną kanapą silnik pracował podpiąłem dziś tester i widzi obroty silnika od polem też czujnik wałka wrzucił błąd wpiąłem go spowrotem usunąłem błąd auto nie odpala jeśli chodzi o pompkę paliwa to wpiąłem się w kostkę żarówką i nie ma tam prądu przekaźnik od pompy też podmienialem nie...
Witajcie, chciałem zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów bo sam już nie mam pomysłu. Postaram się skondensować to do minimum. Pacjent M156, około 187tkm nalotu. 2008. W moim posiadaniu od dwóch miesięcy. Po zakupie auto jeździło bardzo dobrze. Zdecydowałem się na wymianę chłodnicy wody (była już wizualnie zmęczona) oraz wszystkich doprowadzających...
Nie da się połączyć przynajmniej tym co mam acel 410pisze brak komunikacji że sterownikiem silnika spróbuj ponownie podłączyć tester itp prąd na 16 pinie w wejściu obd jest na innych nie może gniazdo zepsute? A na desce rozdzielczej jest błąd autko z kluczykiem
tester silnika wentylatora tester silnika krokowego tester uzwojeń silnika
ibiza radia kokpit kierownica router brother
android zmiana języka android zmiana języka
EPCOS B43405 – zakres pojemności kondensatorów elektrolitycznych serii B43405 Audi A1 S-line – zamiana felg 17" 215/40 R17 na 15" stalowe: jaki rozmiar opon wybrać?