Testera szczelności.
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Witam Czy w tej aplikacji jest pomiar różnicy ciśnień, czy może samego ciśnienia po stronie wyjściowej elektrozaworu? Pozdrawiam daro http://dk-automatyka.pl
bubes Próby szczelności najlepiej wykonywać sprężonym powietrem (sprężarką) i testerem szczelności, a mikro nieszczelnosci likwiduje się przemysłowym uszczelniaczem nieszczelności.
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
tester szczelności nic nie pokazał
1. Uszczelkę należy wymienić 2. Ja osobiście skręcałem na stare i sprawdzałem wszystko testerem szczelności w spraju, przy dobrym i czystym skręceniu nie powinno być wycieków. 3. Masz standardowy zawór Tomasetto, będzie pasował do większości butli. 4. Ja władowałem do swojego kombi zbiornik 59L, pasuje idealnie na styk, jedynie to musiałem trochę dopasować...
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
Jakby był zawór to próba olejowa nic by nie dała. Jeżeli masz swój lub możesz od kogoś pożyczyć tester szczelności cylindrów to on prawdę Ci powie.
Chyba warto . I sprawdzić szczelność , chociażby testerem w sprayu , a nie zapalniczką . Pozdrawiam
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
19 bar miał ostatnio Peugeot podczas normalnej prazy z zepsutym 1 biegiem wentylatora. Przy 19 barach włączał 2 bieg, wyłączał przy 14. Temperatura zewnętrzna ze 28 stopni, ilość czynnika nominalna. Czyli jeszcze miał zapas do wyłączenia z powodu przekroczenia ciśnienia. Do tego musi zostać margines wytrzymałości mechanicznej. Hydrogenu nie ma co pchać...
Przede wszystkim wykonaj test sprężania na wszystkich cylindrach, sprawdź za którym uderzeniem tłoka osiąga maksymalne ciśnienie w danym cylindrze, czy jest różnica między cylindrami w szybkości narastania ciśnienia, potem sprawdź szczelność cylindrów najlepiej przez odpowiedni sprzęt. Są takie urządzenia na portalu aukcyjnym Pod nazwą tester szczelności...
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
Uściślam dla czepialskich Hydrogen służy do wykrywania nieszczelności przy pomocy specjalnej sondy a nie do obserwowania spadku ciśnienia na manometrach. Napełnia się układ mieszaniną i ,,wącha,, go sondą i nie ma tu znaczenia temperatura, czas itd bo kontrolę robi się natychmiast po wprowadzeniu gazu Tester szczelności nic nie wykazał. Serwis zostawił...
robię sobie własny tester szczelności dolotu A niby w jakim celu, jak wąż pęknie to widać i słychać dziurę na km. Na intercoolerze też widać pocenie od razu.
Wymieniony korek wlany płyn i dalej wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku Jak się otworzy korek na ciepłym to widać jak para bucha z zbiorniczka Tester szczelności jakoś ewidentnie się nie barwi, tak daje para spalinami że wydmuchuje preparat z testera ale tylko na ciepłym Olej przybywa i widać na bagnecie że rozrzedzony Chłodnica...
Mówisz że czasy wtrysków są dłuższe na jednej głowicy a to by sugerowało że dostaje za dużo powietrza albo lewe, nie wiem czy dobrze wyczytałem zagazowany tak? weź sobie kup tester szczelności (albo lepsza opcja samostart bo jak będzie nieszczelność to zacznie podnosić obroty jak pociągnie samostartu) odpal samochód i psikaj gdzieś w okolicy uszczelki...
A czy ktoś wie może gdzie w Krakowie można to kupić bo na allegro tego nie ma Wpisz na cytowanym przez ciebie portalu-tester szczelności uszczelki głowicy -znajdziesz tego sporo
Kup TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml i wykonaj test, będziesz wiedział czy uszczelka padła.
Test na obecność CO2 - jak najbardziej, tester szczelności - również, ale ja pisałem o manometrze do pomiaru ciśnienia sprężania.
I jak sprawdzić szczelność ? Skomputeryzowanym testerem szczelności. Uczeń II klasy gimnazjum nie bedzie pytał o takie pierdoły. A mi do sprawdzenia szczelności wystarczy mydło i pędzelek do golenia.
Problem rozwiązany,zakasałem rękawy i wymontowałem wymiennik, w kanały wodne nalałem testera szczelności a w kanały olejowe poszło sprężone powietrze i w kanałach olejowych pokazują się piękne bąbelki. Wymiennik do wymiany.
Witam kup sobie tester szczelności w sprayu kosztuje koło 15 zł i posprawdzaj sobie nim wszystkie łączenia gazu
Może szanowny gazownik podczas wiercenia dysz wtryskiwaczy ewentualnie podciśnienia rozszczelnił kolektor... Proponuję zakupić tester szczelności(piankę) i na zapalonym silniku popsikać w miejscu odwiertów czy nie zaciąga lewego powietrza do kolektora ssącego. A jak duża jest wartość MAP???
Nie wywala płynu zbiorniczkiem, jeździłem z ręcznikiem papierowym wokół niego, więc termostat i korek też odpadają. Na weekendzie będę wyciągał chłodnicę kolektora, da się ją wyciągnąć bez ściągania kolektora? Czekam jeszcze na tester szczelności uszczelki głowicy... dla pewności jeszcze to sprawdzę.
Znaleziona na miejscu butla z tlenem miała reduktor z końcówkami do węży stacji lutowania czy była jakaś przejściówka na 1/4 SAE? Czy znaleziona butla w ogóle była butla z tlenem czy tylko po tlenie przerobiona pod azot? Jeżeli jedno i drugie na tak, to dlaczego wybuchła tylko strona wysokiego ciśnienia, musi by zapodać tlen tylko i wyłącznie na HP...
Raczej mało prawdopodobne,to rozszczelnienie ścieżki.Wybuchało by zdecydowanie częściej.Możesz to spr5awdzić sposobem starych instalatorów-mydliny,lub testerem szczelności w spraju.Skłaniał bym się raczej do tego co pisał kol.mirrzo-problem tkwi w palniku.Może coś z regulacjom?
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
można to zrobić w drugą stronę, podłączyć sprężone powietrze pod kolektor np.przez przewód od mapsensora lub podobny i spryskać kolektor testerem szczelności(woda z mydłem ewentualnie).Pamiętaj żeby ciśnienie nie było duże 2 bary max.Z plakiem lub benzyną może być niebezpiecznie,mi raz silnik stanął w ogniu bo było przebicie na kablach WN
wszystko możliwe, oby tylko szczelnie to polutował. Na koniec psikał łączenia testerem szczelności. Mówił, że jakby była nieszczelność to od razu zaczęło by się pienić w tych miejscach. Wyglądało, że gościu zna się na rzeczy. Nie spieszył się. Mówił, że już 30 rok jeździ i naprawia sprzęty, więc jest szansa, że dobrze to zrobił.
Tester szczelności na gaz ziemny nie kalibrowany staje sie coraz bardziej czulszy i dlatego może wskazywać minimalny wyciek aczkolwiek wycieku nie powinno być. Po drugie jesli ktos Ci podłączył kuchenkę bez uprawnień gazowych i elektrycznych to automatycznie tracisz gwarancje na tą kuchenkę. Jedni twierdzą że mały wyciek to i dla "zdrowia" jest dobry...
Przyszło mi na myśl żeby wpuścić tester szczelności ale nie wiem czy to nic nie uszkodzi morze niech wypowie się kolega Gerri co o tym myśli bo on bardziej się na tym zna https://obrazki.elektroda.pl/9093841800_... https://obrazki.elektroda.pl/7288473700_...
Może lepiej byłoby podjechać do zakładu naprawczego gdzie montują instalacje zasilania LPG i żeby sprawdzili testerem szczelność instalacji. Samemu no to trochę mydlin, troszeczkę wody i pędzelek i tak można sprawdzać ale nie będzie to łatwe. Koniecznie musisz się za to wziąć bo gaz to jest jednak ryzyko. Pierwsze sprawdź wlew a mianowicie dokręcenie...
Silnik na wysokich obrotach pracuje dobrze i ma odpowiednią moc. Po zejściu na wolne obroty zaczyna pracować nierówno na benzynie i na gazie. Wymieniłem listwę zapłonową i świece, zrobiłem przegląd i regulacje instalacji gazowej w serwisie i nadal jest tak samo. Na wolnych obrotach nie pracuje cylinder 2 zarówno na benzynie jak i na gazie. Sprawdziłem...
Niestety może to być uszczelka pod głowicą,płynu Ci ubywa? Sprawdź testerem na szczelność uszczelki koszt takiego testera na allegro 15zł. do 20zł. Optycznie zobacz czy nie ma śladów oleju w płynie chłodzącym. W najlepszym wypadku termostat się nie otwiera czego Ci życzę.
Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Manometrem i z poziomu testera? Następnie szczelność dolotu do sprawdzenia. Błędy się kasują? Wracają od razu czy po chwili?
[quote="biedrek1"]Mam okazję przez 2 dni poobserwować sytuacje bez ruszania auta. Proszę o podpowiedź w jaki sposób prawidłowo odpowietrzyć układ- dziś po 38 godz od uawarii widzę że płyn jest grubo poniżej minimum. Chcę odpowietrzyć i pozostawić żeby zlokalizować ewentualne wycieki. I może to głupie pytanie- ale podobno nie ma głupich pytań- czy po...
Witam , otóż mam pytanie z rury wydechowej wydziela sie biały dym. Otóż co może być jego przyczyną.Ilość płynu chłodniczego jest miedzy min ,a max i nie widać żeby był olej czy coś innego( wymieniałem płyn chłodniczy miesiąc temu ) w silniku olej cały czas jest na maksimum ( został wymieniony jakieś tydzień temu). Auto nie kopci na niskich obrotach...
Tylko do fachowca, choćby z powodu sprawdzenia ponownie szczelności. Przecież nie kupisz testera za kilkaset złotych. Bez próby szczelności też nie będziesz jeździł spokojnie.
Możesz zakupić tester do sprawdzania szczelności głowicy na alle.... za ok 10 zł i potwierdzisz lub wykluczysz głowicę . Dywaniki w środku suche ??? W dzisiejszych czasach to cena i przebieg do uzgodnienia więc te 240 000 to licznik widzi , a przebieg może być o wiele wyższy .
Sprawdź szczelność reduktora testerem przez otwór dekielka z kompensacją ciśnienia atmosferycznego.
Witam niezależnie jaki to samochód temp. Cieczy to powinna być utrzymywana max90 st. Jezeli temp.wskazuje 100 lub więcej to jest to granica wrzenia wody którą można zalać teoretycznie każdy układ chłodzenia.Jezeli na kompie diagnostycznym od gazu wykazało tak wysoką temp.to moim zdaniem wynikającym z doświadczenia tzn.w moim samochodzie marki ford z...
czuć bo najwyraźniej gdzieś ucieka sprawdź połaczenia testerem do szczelności inst gazowych a jak nie masz to może być mydło albo płyn do naczyń czy coś podobnego jednak tego rodzaju środki trzeba spłukać to że wszystko jest dokręcone nie znaczy że szczelne!!! czy czuć gaz jak auto jest wyłączone??? (nieszczelności) czy czuć gaz jak jedziesz na benzynie??...
A czy jest przypadkiem tak, że przez te 10 sek silnik dostaje dwa paliwa równocześnie i się dusi? też o tym myślałem. tylko dlaczego? oprogramowanie ESGI2 posiada jedynie: 1. Czas przełączania - zwłoka czasowa pomiędzy otwarciem elektrozaworów a włączeniem wtryskiwaczy celem stabilizacji ciśnienia gazu 2. Sekwencja cylindrów - opóźnienie w ms sekwencyjnego...
Witam serdecznie VW Golf 3 z 1994roku. Instalacja gazowa BINGO-M Reduktor ZAVOLI 67 R 010078 Class 1/2A Opis usterki: Od pewnego czasu zauważyłem podwyższone spalanie. Z początkowych 10L zrobiło się 13/14L. Gdy silnik jest zimny, np. po wyjeździe z podwórka i zaparkowaniu na ulicy, po zgaszeniu silnika pod maską słychać delikatne syczenie. Instalacja...
Po pomiarach 1-12,5, 2-13, 3-13 ,4-3 ,5-12,5 (bary) na cylindrze 4 bardzo kiepsko, silnik chodził nie tak jak powinien zły dźwięk i zła moc ale to pewnie też przez źle wyregulowany mechaniczny wtrysk. Zdjęta głowica w celu sprawdzenia czemu no i tu zaczynają się schody bo nic nie widać typowych uszkodzeń zawory sprawne głowica sprawna uszczelka nie...
Szanowni koledzy pacjent to Megane z silnikiem 1.5dci . Wymieniony termostat i zaczęły się problemy z odpowietrzaniem układu a mianowicie rośnie ciśnienie w układzie i węże robią się twarde do tego stopnia że nie można ich ścisnąć . Po wymianie termostatu zgodnie z instrukcją odkręcone 2 odpowietrzniki i zalewany nowy płyn . Po tym jak wyleciał płyn...
Jakieś porady/ sugestie Dziękuje Sprawdzić błędy /parametry testerem,sprawdzić czy grucha zaciągnięta do spodu, sprawdzić szczelność /drożność dolotu. Zacisnąć węża od turbo ręką i sprawdzić czy w ogóle co dmucha ,albo kamerką albo lusterkiem stan wirnika po stronie zimnej. Wybież sobie coś.
Witam Dopiero dzisiaj wziąłem się znów za pilarkę. Więc tak misa korbowa sprawdzona-nie poluzowała się, przy okazji jeszcze raz rozebrałem gaźnik i wymieniłem zawór iglicowy, dźwignię i sprężynkę- nic nie pomogło :( ale po wykręceniu dysz do regulacji gaźnika zauważyłem że przy jednej z dysz brakuję gumowego małego o'ringu który jest osadzony w otworze,...
Witam, Niestety dalej borykam się z danym problemem. Głowica już drugi raz była sprawdzana pod względem szczelności w innym zakładzie - jest szczelna. Testerem były sprawdzone dwa inne samochody aby potwierdzić wiarygodność - na sprawnych autach nie wykazuje spalin, tak więc wynik jest wiarygodny. Jak można sprawdzić/wykluczyć blok? Przy pękniętym bloku...
Nie łatwo będzie znaleźć ten obrotomierz bo występuje to bardzo rzadko a zanim przejdę do komputera sprawdze szczelność dolotu testerem gazu lub innym płynem niepalnym. Za małe podcisnienienie powoduje oszukanie sterownika ktory wzbogaca mieszankę powodując wzrost obrotów na biegu jałowym powodując falowanie tych obrotów i zalewanie silnika ewidentnie...
to nie jest zmiana zeznań :), pierw sprawdziłem sprężarką i wartości były poprawne ale dla pewności bo objawy jakby padła przepływka zmusiły mnie do podmiany bo różne cuda już widziałem a miałem okazje. Ciśnienie paliwa zmierzone, wtryski podmienione bo mam dawce, kompresja sprawdzona, testerem do szczelności uszczelek pod głowicą sprawdzałem i jest...
A zajmował się tym jakiś naprawdę porządny mechanik, czy sam cały czas robisz? Wskaźnik w samochodzie to prymitywne urządzenie, trzeba mieć narzędzia aby wykluczyć tez wadliwe jego działanie, możliwe, że źle interpretujesz całe zjawisko Był badany układ testerem do sprawdzania szczelności, taka pompa ciśnieniowa wkręcana do zbiorniczka, termometrem...
winna może być przepustnica,zobacz czy jest czysta,ale może być brak szczelności na dolocie.najlepiej jakbyś sprawdził go testerem.
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Z rozłączeniem kuchenki nie powinieneś mieć problemu: na pewno jest zawór odcinający . Kuchenki z reguły są podłączane na śrubunek fi 15 lub szybkozłącze gazowe.W pierwszym przypadku musisz mieć dwa klucze hydrauliczne (jeden do skontrowania, drugi do odkręcenia, zakręcasz podobnie), w przypadku szybkozłącza po prostu ściągasz końcówkę. Wszystko rób...
Możesz odłączyć wtyczkę od wtryskiwaczy, a możesz i czujnik wału, albo przekaźnik silnika. Najważniejsze by nie była podłączona cewka(którą i tak odłączysz podczas testu ) żeby ogień nie buchał pod maską. W niektórych autach po pełnym wciśnięciu gazu do spodu, ECM odłącza wtryski ale nie wiem czy to działa w peugeot. A są tacy którzy nic nie odpinają...
Witam. Posiadam peugeot 106 . I od jakiegoś czasu wyrzuca mi płyn chłodniczy. Nie wiem gdzie tkwi problem . Ostatni wymieniłem termostat na nowy który wcześniej sprawdziłem gorącą wodą i był sprawny. Dodam jeszcze że sprawdzałem szczelność uszczelki pod głowicą testerem i było ok . Cały układ został przepłukany kilka razy . Co może być jeszcze przyczyną...
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Wiem, że temat był już poruszany nie raz, ale opiszę mój przypadek: Objawy: - wygania płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy - nierównomierne ogrzewanie wnętrza ( raz jest , innym razem dmucha zimnym ) - silnik nie przegrzewa się , trzyma temperaturę Co było już zrobione/sprawdzone: - test szczelności głowicy ( testerem na zmianę koloru płynu, kolor...
Robiłem ten zasilacz wg tego schematu i jest niezniszczalny, można z niego wydusić nawet 300mA przy 250V. Co do konstrukcji to bezwzględnie do zmiany jest tak naprawdę jedno: płyta czołowa ze sklejki. To nie jest materiał izolacyjny dla takich napięć (gwoli ścisłości to to w ogóle nie jest materiał izolacyjny). Kto widział spalone cokoły lamp z porządnego...
Zacznij od analizy spalin. Normę węglowodorów masz do 100 ppm (pewnie masz500-1000) .Uniwersane czujniki (testery) wykrywają to co też wyczujesz nosem w garażu.
Mydliny może i dobre tylko trzeba czymś te banki robić - u mnie jest zdjęty gazomierz, więc mam puste rury. Bardziej interesuje mnie jakiś niedrogi tester ze złączem jednocalowym (takim do którego przyłącza się gazomierz). Chyba, że jest inny, w miarę skuteczny sposób.
Nie, nie była sprawdzana żadna szczelność, bo mechanik mówił, że tego nie ma jak sprawdzić i mimo, że ma taki tester, to jak jest jakiś wyciek, to zapewne tak minimalny, że tego tester nie wykryje. I dlatego co jakiś czas (ostatnio był 2 lata temu) trzeba dobić. Tak - z tyłu ta chłodnica już ciepła. nawet jak montowałem termostat, to między ta chłodnice...
Witam! Hyu IX35 2010r 2,0d Klima ma problemy ze szczelnością i być może z samym kompresorem też , bo jak załącze go z poziomu testera , to nie spręża. Chciałbym jednak zacząć od tego ,żeby ster załączał go widząc wszystko co potrzeba a tak nie jest. Gdy napełnię na próbę , widzi ok 5bar , temp.zewn. w normie , zero błędów , z testera mogę kompresor...
(at)macosmail Możesz umieścić fotkę pomiaru testerem na atmedze? Może jutro uda się zrobić. Co do tych CDIL w TO92 to w moim przypadku miały stalowe nogi zachowujące się jak sprężynki. Naprawiałem kiedyś badziewną spawarkę MIG z marketu, gdzie nogi podobnego tranzystora (na stalowych nogach) całe skorodowały, a tranzystor odpadł po dotknięciu palcem....
W audi A4 po zawilgoceniu sterownika wentylatory kręciły się cały czas, nawet bez właczonej stacyjki. Nie wiem jak w A3 ale w A4 był problem ze szczelnością obudowy sterownika. Inny ślad to problem z klimatyzacją. Wtedy wentylatory też mogą pracować nieprawidłowo. Bez diagnostyki testerem trudno "na piechotę" znaleźć w pojazdach z elektroniką usterkę.
Witam, Piszę z prośbą o pomoc przy mojej instalacji LPG Lovato (skoda Octavia 2, 1,6 mpi). Zazwyczaj rano na zimnym silniku jak przełącza się na gaz to gaśnie - jak jest ciepły albo kolejny raz to już jest ok. Wymieniłem oba filtry, sprawdziłem szczelność prostym testerem na ciepłym silniku i jest ok - od reduktora do wtrysków. Kabelek mam więc podłączyłem...
Wielozawór może być przełożony. Najlepiej dokupić taką samą butlę, nie trzeba wtedy przerabiać jej mocowania. Wymianę najlepiej zlecić do odpowiedniego warsztatu. Trzeba przecież sprawdzić szczelność połączeń. Dziekuję za informację. Właśnie mi o to chodziło żeby kupić identyczną nową butlę z atestem na 10 lat a jeżeli chodzi o wymianę to nie ma żadnego...
Witam serdecznie i z góry dziękuję za informację. Mam problem z wysoką temperaturą. Nabyłem motocykl juz z tą usterka. A mianowicie, silnik posiadał niesprawne czujniki temperatury. Po wymianie czujników okazało sie, że temperatura silnika szybko rośnie od razu po odpaleniu silnika. W czasie jazdy temperatura jest w połowie skali czyli ok, w normie....
Po prostu nie chce im się grzebać w tak starych autach. Tu nie chodzi o to że przedpotowy silnik bo jest on taki sam jak inne, a brak map sensora to kaprys producenta, tylko zapewne jest coś skopane. Sprawdź ile pompuje, wężyk jakiś dorób, gdzieś na węża od intercoolera i pełen but i sprawdasz ile daje. Wiesz taki silnik mógł się skopać już 17 lat temu,...
Witam. Szukam w miarę nie drogiego tester szczelności silników 2t. Czy może ktoś coś polecić? Głównie do pilarek i kos będę tego potrzebować. Za pomoc będę wdzięczny. Zależy mi aby miały w zestawie odpowiednie zaślepki. Bo niestety te co znalazłem w sprzedaży nie posiadają nic albo nic co pasuje do narzędzi. A jak mam je sam odrabiać to i pompke i manometr...
Tutaj jest taki temat, kolega tam podpowiada jak jeszcze można sprawdzić szczelność. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Badanie tym testerem jest takie pół na pół, a jak zrobisz tak jak kolega radzi to będzie pewne.
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
http://www.motozakupy.com.pl/index.php?p... Kup sobie to i będziesz mógł sprawdzać po każdej wymianie. Dostaniesz pewnie w każdym motoryzacyjnym.
Panowie kurcze! Jedziesz do warsztatu autogazu co sprawdzi szczelność elektronicznym testerem, wrzuci AFR w wydech i go sprawdzi i wyreguluje w OL, skoryguje CL po twoich zabawach i bedzie na bank tyle palić ile ma. Koniec tematu. Co do MX-XJM super sprawa i mega syf. Czemu ktoś zapyta. A no temu, że są mega szybkie, mega wytrzymałe do puki nie poleją...
Witam Sprawdziłem szczelność parownik-mikser i wszystko ok. Do kolegi grzesiekostry link do aukcji http://allegro.pl/tester-sondy-lambda-ko...
Zestaw ten zawiera do nowszych aut adapter do korków, ale akurat tego nie zawiera, kiedyś przed zimą robiłem W202, diagnostycznie chłodnica rozszczelniona na elemencie plastikowym, poszła jej wymiana, po teście szczelności wszystko okey, ale nadal przewody nie robiły się twardsze, skoro test na zimno wyszedł, odpalenie auta na zimnym i tester pokazał...
Widzisz, klasycznym próbnikiem można sprawdzić tylko pierwszy stopień otwarcia wtryskiwacza, jego szczelność i jakość pylenia. Nie sprawdzisz drugiego stopnia. Do tego jest potrzebny inny tester np: Bosch Eps. Dopiero ten umożliwia pełną diagnozę wtryskiwacza dwusprężynowego. Z racji jego ceny, mało zakładów go posiada.
Najprostszy i chyba najpewniejszy to taki tester. http://www.screwfix.com/p/monument-tools... A króćce przy liczniku to takie jak...
A wtryskiwacze testowałeś? W 328 i innych ursusach da się wyjąć wtryskiwacze poza głowice i podłączyć rurki z paliwem tak by rozpylały poza cylinder wtedy łatwo ocenić czy cały układ paliwowy pracuje prawidłowo. Ładnie pyli nie kropelkuje. Bo zrobione wszystko tylko nie układ wtryskowy. Jeszcze wypadało by sprawdzić kąt wtrysku. Próbę olejową to bym...
Układ sprawdził się wielokrotnie, w wielu przypadkach zastosowanie detektora zapobiegło zniszczeniu silnika elektrycznego. Układy testowane są prawie dwa lata. Czy układ jest wbudowany w urządzenie na stałe (stały monitoring) czy podłączany okresowo podczas kontroli szczelności? poprzez badanie przenikania oleju , którym wypełniona jest maszyna. Chyba...
Dodam, że silnik pobiera olej ok 0,1l-0,2l/1000 km może to mieć związek z tą usterką? 0,2 litra to nie pobieranie oleju tylko normalne zużycie eksploatacyjne . :D Norma z tamtych lat była do 0.8 litra na 1000km. :D Zacznij od czyszczenia przepustnicy - łatwo nie będzie bo trzeba zrzucić kolektor ssący ( jest pod kolektorem ) a jeszce instalacja LPG...
Witam, Od miesiąca walczę z wypadaniem zapłonów w moim pasku, silnik jak w tytule. Wypadanie zaczyna się zaraz po odpaleniu, w zasadzie tylko na jałowym biegu. W trakcie jazdy wypadanie praktycznie nie występuje. Nie wydaje się, żeby silnik stracił moc. Da się nim jeździć, ale na postoju wypadanie jest szczególnie mocne, czasem wyskoczy check engine....
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Masz tam ES 2053 czy już ES 2060? AutoCom i Delphi nie są zbyt dobre jeśli chodzi o EBS naczep. Sugerowałbym sprawdzenie oryginalnym testerem KNORR. Do sprawdzenia: 1. Ciśnienie zasilania wychodzące z ciągnika 2. Porównanie wartości sterującego ciśnienia rzeczywistego i podawanego przez CAN. 3. Jak koledzy pisali wyżej, szczelność siłowników.
1. Sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, lampą stroboskopową, czy jest stały. granice to około 6 do 12 stopni nie wiem ile dla tego silnika. 2.Sprawdź szczelność komory wału korbowego. 2.1 potrzebny jest tester lub stary ręczny ciśnieniomierz z manometrem. 2.2 zatykamy wydech jakąś przekładką z grubej gumy.( uszczelka między cylindrem a tłumikiem) 2.3...
Jeżeli dół ma niezły, a dopiero powyżej 2800 obrotów słabnie - sprawdziłbym gruchę łopatek kierownicy i same łopatki (czy układ nie jest przytarty). Na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk z króćca gruchy - sztanga ma płynnie i bez zacięć powędrować w drugie skrajne położenie (tak w ciągu pół sekundy), a po założeniu wrócić z powrotem na miejsce. Druga...
lewizna kup jakis tester w spraju do sprawdzania szczelnosc i popsikaj na loczenie kolektora z glowica lub przepustnica z kolektorem ewentualnie na wtryskiwacze
A ty stary naucz się czytać bo założyciel tematu pisze jasno że ma założony parownik BRC Tecno. Zauważ kiedy to napisał ile postów niżej (chyba że jesteś jasnowidz-wtwdy to wielkie sorry) Jest sposób ,żeby upewnić się czy to głowica. Trzeba sprawdzić układ chłodzenia na zawartość CO2. Poszukaj warsztatu który posiada taki tester i będzie jasne , czy...
1. Ciśnienie czynnika na manometrach 2. ciśnienie jakie widzi sterownik silnika 3. ciśnienia po załączeniu klimy, jak się zmieniają 4. czy sprzęgło nie jest zerwane 5. w parametrach czy jest zezwolenie na start 6. ---------------- jaka siła napędza sprężarkę 7. w parametrach czy widzi stany właczników i jeszcze kilka o których teraz nie pamiętam a wykonuje...
Który rok tej Octavi? CO za duże. HC 238 może świadczyć o braku katalizator. Oczywiście pod warunkiem że silnik pracuje równo nie wypadają zapłony a silnik nie bierze oleju. Proszę sprawdzić dlaczego jest przekroczone CO. Świadczy To bogatej mieszance. Mam nadzieję że samochód samochód pracował w CL czyli pętli zamkniętej. Bo jeżeli jest tam sonda szerokopasmowa...
Jak napisano wyżej; szukaj dobrego fachowca z Clip-em, bo używanie innych testerów, to błądzenie w ciemności po omacku a przyczyn może być całe mnóstwo. No i filtr paliwa oraz szczelność układu zasilania, to podstawa. Zawsze w takich przypadkach warto też sprawdzić i przeczyścić czujnik obrotów wału korbowego. Też tygodniami borykałem się z podobnym...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problemy z autkiem w postaci błędu P2279-11 (nieszczelność w układzie dolotowym). Check pojawia się po kilku sekundach od puszczenia gazu przy prędkościach >=100 km/h (hamowanie silnikiem). To jedyna sytuacja, w której występuje. Zdecydowałem się napisać ponieważ okoliczni mechanicy już zrezygnowali. Czynności wykonane do...
wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową Kolego coś kręcisz. Skoro wstawiłeś zawór zwrotny, to nie ma prawa puszczać spowrotem. Dobry ten zawór? A na diagnostykę możesz pojechać (nie zaszkodzi), być może się coś zapamiętało. A samą szczelność wtryskiwaczy można sprawdzić, ale to dużo roboty i najlepiej by podłączyć pod tester...
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Jeżeli założymy, że to pompa (np awaria nastawnika kąta lub dawki wtrysku) to byłyby błędy przy podłączeniu testera. Chyba potrzebny jest stół kontrolny i sprawdzenie wydatków pompy - nie wiadomo przecież, czy ta nowa jest ok. Lepiej nie działać na ślepo. Z pozostałych rzeczy: - sprawdź szczelność dolotu pomiędzy sprężarką i kolektorem wlotowym - sprawdź...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Dym jest lepszy bo od razu pokazuje ale ja nie wierzę w to że ciśnienie z kompresora takiego jak na wulkanizacji nie pokaże gdzie jest dziura albo na stacji paliw. Konkretny kompresor to i z 10 barów może naładować, to by Ci rozsadziło wszystko co masz pod maską. To trzeba tak zrobić jak z kołem od roweru - dętką, naładować powietrze i potem pryskać...
tester szczelności uszczelki głowicy badanie szczelności próba szczelności
lodówka elektrozawór podstawowy narzędzie lutowniczy zalany klucz
wymiana stacyjki renault modus ekspres naprawa
Jak sprawdzić stan techniczny kolumn głośnikowych? Napięcie sygnału wejściowego TPA3118D2: zakres i ustawienia