Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
A czy ktoś wie może gdzie w Krakowie można to kupić bo na allegro tego nie ma Wpisz na cytowanym przez ciebie portalu-tester szczelności uszczelki głowicy -znajdziesz tego sporo
Kup TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml i wykonaj test, będziesz wiedział czy uszczelka padła.
Nie wywala płynu zbiorniczkiem, jeździłem z ręcznikiem papierowym wokół niego, więc termostat i korek też odpadają. Na weekendzie będę wyciągał chłodnicę kolektora, da się ją wyciągnąć bez ściągania kolektora? Czekam jeszcze na tester szczelności uszczelki głowicy... dla pewności jeszcze to sprawdzę.
Witam , otóż mam pytanie z rury wydechowej wydziela sie biały dym. Otóż co może być jego przyczyną.Ilość płynu chłodniczego jest miedzy min ,a max i nie widać żeby był olej czy coś innego( wymieniałem płyn chłodniczy miesiąc temu ) w silniku olej cały czas jest na maksimum ( został wymieniony jakieś tydzień temu). Auto nie kopci na niskich obrotach...
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
Niestety może to być uszczelka pod głowicą,płynu Ci ubywa? Sprawdź testerem na szczelność uszczelki koszt takiego testera na allegro 15zł. do 20zł. Optycznie zobacz czy nie ma śladów oleju w płynie chłodzącym. W najlepszym wypadku termostat się nie otwiera czego Ci życzę.
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Witam. Posiadam peugeot 106 . I od jakiegoś czasu wyrzuca mi płyn chłodniczy. Nie wiem gdzie tkwi problem . Ostatni wymieniłem termostat na nowy który wcześniej sprawdziłem gorącą wodą i był sprawny. Dodam jeszcze że sprawdzałem szczelność uszczelki pod głowicą testerem i było ok . Cały układ został przepłukany kilka razy . Co może być jeszcze przyczyną...
to nie jest zmiana zeznań :), pierw sprawdziłem sprężarką i wartości były poprawne ale dla pewności bo objawy jakby padła przepływka zmusiły mnie do podmiany bo różne cuda już widziałem a miałem okazje. Ciśnienie paliwa zmierzone, wtryski podmienione bo mam dawce, kompresja sprawdzona, testerem do szczelności uszczelek pod głowicą sprawdzałem i jest...
Szanowni koledzy pacjent to Megane z silnikiem 1.5dci . Wymieniony termostat i zaczęły się problemy z odpowietrzaniem układu a mianowicie rośnie ciśnienie w układzie i węże robią się twarde do tego stopnia że nie można ich ścisnąć . Po wymianie termostatu zgodnie z instrukcją odkręcone 2 odpowietrzniki i zalewany nowy płyn . Po tym jak wyleciał płyn...
Witam serdecznie i z góry dziękuję za informację. Mam problem z wysoką temperaturą. Nabyłem motocykl juz z tą usterka. A mianowicie, silnik posiadał niesprawne czujniki temperatury. Po wymianie czujników okazało sie, że temperatura silnika szybko rośnie od razu po odpaleniu silnika. W czasie jazdy temperatura jest w połowie skali czyli ok, w normie....
Mówisz że czasy wtrysków są dłuższe na jednej głowicy a to by sugerowało że dostaje za dużo powietrza albo lewe, nie wiem czy dobrze wyczytałem zagazowany tak? weź sobie kup tester szczelności (albo lepsza opcja samostart bo jak będzie nieszczelność to zacznie podnosić obroty jak pociągnie samostartu) odpal samochód i psikaj gdzieś w okolicy uszczelki...
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Po pomiarach 1-12,5, 2-13, 3-13 ,4-3 ,5-12,5 (bary) na cylindrze 4 bardzo kiepsko, silnik chodził nie tak jak powinien zły dźwięk i zła moc ale to pewnie też przez źle wyregulowany mechaniczny wtrysk. Zdjęta głowica w celu sprawdzenia czemu no i tu zaczynają się schody bo nic nie widać typowych uszkodzeń zawory sprawne głowica sprawna uszczelka nie...
Szykuje mi się wymiana UPG w e39 z silnikiem m54b25 - tester wykazał obecność spalin w układzie chłodzenia. Auto bardzo opornie przyspiesza (w pamięci był błąd z czujnikiem położenia wałka rozrządu), po krótkim czasie wywala płyn ze zbiornika wyrównawczego i się przegrzewa, choć wskazówka temperatury trzyma pion. Za wszystkie głupoty/bzdury z góry przepraszam,...
Schemat zakładania paska wielorowkowego focusa 1,6 16V. WP to pompa wody http://obrazki.elektroda.pl/9084491800_1... Dodano po 16 Jest sposób żeby sprawdzić głowicę bez zdejmowania (wstępnie). Ja u siebie w warsztacie mam taki tester do sprawdzania zawartości CO2 w układzie chłodzenia (zasysa się powietrze ze zbiorniczka układu i jeżeli...
Ja bym jednak upewnił się że to spaliny - tester to koszt 10-20 zł, a ten płyn starczy też na więcej testów. Jeżeli rzeczywiście spaliny, to głowica ponownie do zrzucenia i wtedy trzeba ją oddać na sprawdzenie szczelności - to wszystko wyjaśni. Przy okazji warto wymienić szpilki, nie wiem kto dokręcał ale mógł przesadzić i je poprzeciągać. Mimo, że...
Wiem, że temat był już poruszany nie raz, ale opiszę mój przypadek: Objawy: - wygania płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy - nierównomierne ogrzewanie wnętrza ( raz jest , innym razem dmucha zimnym ) - silnik nie przegrzewa się , trzyma temperaturę Co było już zrobione/sprawdzone: - test szczelności głowicy ( testerem na zmianę koloru płynu, kolor...
[quote="biedrek1"]Mam okazję przez 2 dni poobserwować sytuacje bez ruszania auta. Proszę o podpowiedź w jaki sposób prawidłowo odpowietrzyć układ- dziś po 38 godz od uawarii widzę że płyn jest grubo poniżej minimum. Chcę odpowietrzyć i pozostawić żeby zlokalizować ewentualne wycieki. I może to głupie pytanie- ale podobno nie ma głupich pytań- czy po...
Robiłem test na obezność CO/CO2 w ukł. chłodzenia, ale zapomniałem o tym napisać. Silnik chodził dobry kwadrans na wolnym biegu, chwilami przygazowywałem i trzymałem go na wyższych obrotach i wyszedł negatywny tj. że nie przepuszcza spalin do ukł. chłodzenia. Oleju też nie ma, a w oleju masełka również, olej ładny, bez dziwnych przebarwień. Wprowadzenie...
Witajcie. 4 lata temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą. Około miesiąc temu Samochód zaczął mi wywalać błąd , że nie ma płynu. Po odkręceniu korka ciśnienie wypychało spowrotem płyn do zbiorniczka. Kupiłem tester CO2 spawdziłem https://obrazki.elektroda.pl/3277630800_... i okazało się, że silnik pompuje co2 do obiegu cieczy. Mechanik...
Witam. Mam mocno nietypowy problem. Wymiana rozrządu silnik 1.9tdi model 1Z Silnik miał robioną głowicę wymiana prowadnic, uszczelniaczy, planowanie sprawdzenie na szczelność. Czyli tip top. Nowa uszczelka nowe śruby, wszystko zamontowane na silniku i dokręcono książkowo 40Nm, 60Nm, 90 stopni i potem jeszcze raz 90stopni. Wał obraca się bez problemów...
Witam niezależnie jaki to samochód temp. Cieczy to powinna być utrzymywana max90 st. Jezeli temp.wskazuje 100 lub więcej to jest to granica wrzenia wody którą można zalać teoretycznie każdy układ chłodzenia.Jezeli na kompie diagnostycznym od gazu wykazało tak wysoką temp.to moim zdaniem wynikającym z doświadczenia tzn.w moim samochodzie marki ford z...
szczelności głowicy tester szczelności sprawdzanie szczelności głowicy
z18xe wymiana silnika panel sterować nawiew mercedes zjawisko naskórkowości
reset ekspresu delonghi reset ekspresu delonghi
Nieszczelna nakrętka wtryskiwacza VW LT 2.5 TDI a poranny rozruch silnika Identyfikacja układu ATMLH 014 02B 1 9J5873A Atmel