Wyszukaj na allegro pod hasłem tester uszczelki. Testery tego typu są dość kłopotliwe w użytkowaniu. Bo po każdym sprawdzeniu trzeba odczekać pół dnia albo wymienić płyn.
To jest do układów z korkami w chłodnicy, też nie wiem jak i po co, a w tym silniku zainstaluj do zbiorniczka rurkę z wina w miejsce korka i nalej płynu. Ten Zestaw może pomóc przy japoncach, możesz pomierzyć czy korek sprawny tak sobie wymyśliłem
Jest tester obecności spalin w układzie chłodzenia... taki jednorazowy zestaw kosztuje ok 15zł. Szukaj na Allegro pod hasłem "tester uszczelki głowicy", albo wejdź w kategorię: https://allegro.pl/kategoria/testery-i-p...
Witam Mam dość ciężki temat z samochodem i chciał bym spytam o opinię specjalistów Mianowicie jakiś czas temu kupiłem auto które nie miało ogrzewania poprzedni właściciel zwalił na zakamieniomą nagrzewnice więc kupiłem auto trafiło do mechanika który zaczął robić płukanki cały czas leciał szlam i brud potem jeszcze płukał kwaskiem askorbinowym wypłukał...
Kup najtańszy zestaw tester do sprawdzenia obecności CO2 w układzie i będziesz wiedział co i jak. np. taki na 5 prób https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Sprawdzałem testerem uszczelka pod głowicą Tester się nie sprawdził.
Tester uszczelki kosztuje 50zl kup sprawdź będziesz miał pewność
Najprostszy i najtańszy sposób co prawda jest to tester uszczelki ale pokaże czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. https://allegro.pl/oferta/tester-uszczel...
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
Polecam kupić tester uszczelki w formie płynu i fajki wkładanej do pojemnika z płynem - 30-60zł szybki test i wiadomo na 90% gdzie szukać.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... Lub w motoryzacyjnym w okolicy kupisz , na pudle jest opisane .
Nie mam żadnych doświadczeń z takimi testerami, ale mam swoje przemyślenia, na ten temat, bo myślałem, że u mnie w megance mam przedmuchy do układu chłodzenia. Z tych przemyśleń i różnych eksperymentów (między innymi testu z butelką), wynika, że jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym...
Pewno kolega chcę głowicę sprawdzać. A chodzi o takie cudo co to na alle... można kupić pod nazwą tester uszczelki głowicy - płyn reakcyjny zmienia kolor w przypadku wykrycia CO2 Analizatorem też można
...Podejrzewałem uszczelkę teraz mam pewność . Tylko dlaczego żaden tester tego nie wykrywa ? Dobrze podejrzewasz. U mojego Brata w takim samym silniku podobnie było.
Tester uszczelek jest na dwutlenek wegla jesli uszczelka jest uszkodzona miedzy kanalem olejowym i chlodzacym to moze nie wykazac. Wykaze jak jest przedmuch spalin do plynu a nie oleju do plynu. Dodano po 4 Moim zdaniem uszczelka pod glowica..
Nie, węże nie robią się twarde. Kupiłem tester uszczelki pod głowicą i nie jest uszkodzona. Ewidentnie śmierdzi z wydechu niespaloną ropą. Przewody od wtrysków też luzowałem i na każdym wychodzi to samo - obroty spadają, a wydechu nadal leci siwy dym. Po dodaniu gazu dymu jest więcej.
Jak jest wszystko odpowietrzone to kup tester co2 i zrób test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia z uszkodzonej uszczelki pod głowicą https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
No widzisz. Tu jest tak że na zimnym silniku nie pali na jeden cylinder (6) . Pompa podaje bo podłączałem wtryska na zewnątrz do pompy ustawionego na 280bar i pompa ładnie podaje. Dopiero jak się zagrzeje lub na wyższych obrotach chodzi dobrze. To są takie moje domysły tylko bo borykam się z tym już 4 miesiące i nie mogę tego rozgryźć. Powietrze w powrocie...
Witam. Mam objawy uszczelki pod głowicą, tester też tak wykazał. Rozebrałem i uszczelka nie ma żadnych ubytków metalu, pęknięć, za to w jednym miejscu z dwóch stron schodzi farba. Farba została też na cylindrze. Czy przez to miejsce mógł przedostawać się płyn do komory spalania i trzeba wymienić tę podkładkę? Oleju w zbiorniczku wyrównawczym nie ma....
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
O dzięki za przypomnienie o uszczelkach :) Mam pytanko jakich testerów PHP używacie? Mam jakieś dwa elektroniczne które strasznie świrują plus jeszcze porównawczy z tabletkami. Warto coś kombinować z Arduino? Leży u mnie jedno UNO i kilka MINI PRO.
Może zaworek w korku jest niedrożny i nie odpowietrza,ale skoro jest też dużo powietrza to może i uszczelka pod głowicą popuszcza. Kup najtańszy tester na CO2 i będziesz miał wiedzę czy popuszcza uszczelka i spaliny idą w układ chłodzenia czy nie. Np taki https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... A to zawęzi...
Niestety może to być uszczelka pod głowicą,płynu Ci ubywa? Sprawdź testerem na szczelność uszczelki koszt takiego testera na allegro 15zł. do 20zł. Optycznie zobacz czy nie ma śladów oleju w płynie chłodzącym. W najlepszym wypadku termostat się nie otwiera czego Ci życzę.
Kup sobie tester na sprawność uszczelki pod głowicą i będzie wiadomo. Prawdopodobnie tak jak koledzy piszą czapa w górę.
Kup TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml i wykonaj test, będziesz wiedział czy uszczelka padła.
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Tego typu zabawka może pomóc w eliminacji lub potwierdzeniu obecności kompresji w układzie chłodzenia, kosztuje niewiele. https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Dziś będę robił test głowicy i zobaczymy co wyjdzie Warto sprawdzić też uszczelkę! Są dostępne proste i tanie testery do sprawdzenia, czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. Bez względu na wynik, zarówno uszkodzenie głowicy jak i uszczelki to awarie wymagające natychmiastowej naprawy. Korzystanie z samochodu w tym stanie skończy się jedynie poważnym...
A czy ktoś wie może gdzie w Krakowie można to kupić bo na allegro tego nie ma Wpisz na cytowanym przez ciebie portalu-tester szczelności uszczelki głowicy -znajdziesz tego sporo
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
hm moglbys doradzic kilka rzeczy jak mialbym sprawdzic czy to uszczelka? Najlepiej testerem do sprawdzania uszczelek głowicy ,ale to dosyć drogi sprzęt dobry warsztat powinien posiadać to
Dla pewności, na Twoim miejscy zrobił bym test. Nie wiele to kosztuje, a daje w miarę pewne zorientowanie się w sytuacji gdzie włożyć ręce. Są różne objawy nieszczelności głowicy,( to znaczy uszczelki pod nią), ale test pozwoli wykluczyć taką ewentualność. https://allegro.pl/kategoria/testery-i-p...
Tester CO2 jest bardziej wrażliwy niż węch więc to raczej nie uszczelka. Masz coś z układem chłodzenia, wiele wskazuje że gaz z instalacji LPG ładuje Ci w układ.
Nie wywala płynu zbiorniczkiem, jeździłem z ręcznikiem papierowym wokół niego, więc termostat i korek też odpadają. Na weekendzie będę wyciągał chłodnicę kolektora, da się ją wyciągnąć bez ściągania kolektora? Czekam jeszcze na tester szczelności uszczelki głowicy... dla pewności jeszcze to sprawdzę.
Uszczelka pod głowicą? Kup tester i sprawdź czy masz spaliny w zbiorniku wyrównawczym.
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
Dziwny mechanik... Dobrze że go nie poparzyło. Chyba w każdym aucie jak się silnik zagrzeje i otworzysz korek od płynu chłodzącego to następuje nadciśnienie (możesz OSTROŻNIE sprawdzić to na innym aucie). Uszczelka pod głowicą może być sprawdzona testerem który wykryje spaliny w komorze wody a nie takie dziwne eksperymenty. Również dziwne dla mnie wydaje...
Nie zostaje jeszcze LPG. Uszczelkę wykluczysz testerem CO2.
Podjedź do warsztatu w którym mają testery do sprawdzania uszczelek pod głowicą, za niewielką opłatą wyeliminujesz lub potwierdzisz problem.
Witam, odbyłem dziś jazdę testową Audi A6C5 1999r 2.8 v6 lpg tiptronic (bez quattro). Zastanawiam się nad zakupem. Przebieg to około 360 tys. km. Skrzynia automatyczna. Kupuję od osoby prywatnej, po znajomości. Gość chce za nie 9200zł. Z rzeczy do zrobienia - muszę wymienić felgi na zimowe 15stki bo 18stki przednie biją (podobno drut). Właściciel radzi...
Niestety, moze to byc uszczelka pod glowica. Gazy spalinowe zwiekszaja cisnienie w ukladzie chlodzenia i wyrzuca plyn. Sprawdz obecnosc CO2 w ukladzie chlodzenia testerem. Mozna kupic, albo podjechac do warsztatu.
Ja bym raczej szedł w stronę że padła uszczelka pod głowicą i dmucha spalinami do układu chłodzenia. Zapowietrza go i wyrzuca płyn do zbiornika. Są testery obecności spalin w zbiorniku płynu chłodzącego.
Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Witam, Rozumiem, że najczęściej budowanie ciśnienia jest spowodowane wadliwa uszczelka, ale po to są te testery spalin. Jeśli tester nie wykazał spalin w płynie to może jeszcze jest możliwa jakaś inna przyczyna…? Poprostu chciałbym uniknąć zaglądania pod głowice bo nic innego nie może być. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Sprawdzić czy kompresja nie idzie w układ chłodzenia (jest do tego specjalny tester z płynem). Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą się skończyła.
Temperatura wcześniej była za niska powinna być 90, wskazuje na uszkodzony termostat. Reszta objawów na uszczelkę pod głowicą, sprawdź testerem do płynu, czy nie ma spalin w zbiorniczku wyrównawczym
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Pompę można zregenerować we własnym zakresie. Komplet uszczelek to wydatek paru złotych. Poza tym wymiana płynu(można ustalić jego stan za pomocą testera) i odpowietrzenie całości.
Kanal dolotowy do wyczyszczenia. Lub uszczelka do wymiany. Wszystko byłoby OK tylko tester wyraźnie wskazuje błąd elektryczny cewki. Mogą być też dwie usterki.
Witam, tak chyba na zakonczenie watku, chcialem napisac, ze zrobilem wlasnie test na CO2 w ukladzie chlodzenia i plyn nie zmienil koloru, wiec wychodzi na to, ze uszczelka jest ok. Chyba, ze tester jakis nieteges. Tak mysle, ze auto mialo jakas przygode z uszczelka i uklad nie zostal dobrze przeplukany, stad ten syf w zbiorniczku. Inaczej nie potrafie...
Nie ma płynów hamulcowych w kolorze czerwonym. Teraz musisz przepłukać cały układ hamulcowy i odpowiednio odpowietrzyć testerem. Może być też problem z uszczelkami.
Sprawdź czy masz całą uszczelkę pod głowicą-tester kosztuje ok20pln na al....Będziesz mógł spać spokojniej :)
Witam , otóż mam pytanie z rury wydechowej wydziela sie biały dym. Otóż co może być jego przyczyną.Ilość płynu chłodniczego jest miedzy min ,a max i nie widać żeby był olej czy coś innego( wymieniałem płyn chłodniczy miesiąc temu ) w silniku olej cały czas jest na maksimum ( został wymieniony jakieś tydzień temu). Auto nie kopci na niskich obrotach...
Uszczelkę pod głowica, tester co2 byłby dobrym rozwiązaniem.
Opel zafira B 2010r. Czy można się w jakiś prosty sposób dowiedzieć czy uszkodzona jest uszczelka pod głowicą czy uszczelka od pompy oleju? Podobno można sprawdzić uszczelkę pod głowicą tym testerem to nakłada się na zbiornik od płynu chłodzącego? Jest wyciek oleju kapie na rurę od katalizatora ale wygląda to na wyciek z pod uszczelki miski oleju bo...
Witam z miejsca pokazanego na zdjęciu powoli kapie woda, czy wystarczy wymienić tam jakaś uszczelkę? Krople na zdjęciu to z testera szczelnosci
Hmm silnik pracuje równomiernie, zamówiłem tester co2., to jeśli uszczelka to ten termostat się nie otworzy? Tak odpowietrzalem, zbiorniczek otwarty, ciepły nadmuch włączony do włączenia się wentylatora, chyba dobrze zrobione?
sprawdzic testerem do kontroli uszczelki pod glowica czy cos pokazuje jezeli tak to jest pekniecie bloku lub glowicy. Sprawdzic termostat ale malo prawdopodobne. Ewentualnie cos gdzies jest niedrozne czyli sa jakies opory w przeplywie wody np nagrzewnica chlodnica itp itd.
Sprawdź czy nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowica testerem CO2. Nie rozumiem tego " Bo raczej uszkodzony wąż tutaj nie ma nic wspólnego " jak masz uszkodzony wąż to go wymień .
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Podjedź do kogoś kto ma tester CO2 w układzie. Może być uszczelka ,może być mikropęknięcie głowicy.
węże były miękkie i tester nic nie wykazał mam nadzieje że to nie uszczelka bo właśnie auto jest na wymianie rozrządu i dowiedziałem się że koło zmiennych faz tez do wymiany :( . słyszałem że te silniki są wytrzymałe
Co do uszczelki pod głowicą to podjedź na normalny warsztat i sprawdzą . Powinni mieć tester z płynem koloru niebieskiego , wlewają do menzurki zaciągają opary z odkręconego zbiorniczka i jak zmieni barwę na zielony to znaczy że wywalona uszczelka pod głowicą . Na portalu aukcyjnym testery są od 30 zł .
Kolego czy jestes pewien ze napewno leci z tamtąd? W tych pompach naj częściej leciało z pod głowiczki suwaka dawki. Pod głowiczki uszczelki jak najbardziej wymieniane ale przy wymianie najlepiej zaznaczyc sobie położenie i potem jeszcze testerem ustawic idealnie wiec jesli ktos nie robił tego może nieźle sie nameczyc
Problemów może być kilka : niesprawny układ chłodzenia np. wentylatory , termostat , uszkodzona pompa wody , uszkodzona uszczelka pod głowicą . To ostatnie powinno dać się sprawdzić testerem zawartości CO2 w płynie chłodzącym .
Prawdopodobnie padnięta jest uszczelka lub pęknięta głowica. Płyn wcale nie musi przedostawać się do oleju. Może do cylindra(najczęstsza usterka), może również do kanału dolotoweg lub wylotowego. Jeśli chodzi o sprawdzenie po zdemontowaniu głowicy to jeżeli nieszczelność powstała w uszczelce każdy mechanik to zauważy. Natomiast jeżeli w głowicy to trzeba...
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
Witam mam problem otóż pojawiła mi się żółta maź pod korkiem wlewu oleju.. kupiłem tester do sprawdzenia sprawności uszczelki i płyn reakcyjny nie zmienił swojego koloru..dodam że jakieś 2tygodnie temu wyskoczyła mi kontrolka od temperatury ..okazało się że mam zbyt mało płynu chłodniczego =/ oczywiście płynu dolalem I od tamtej pory nie zauważyłem...
Uszczelkę już zdiagnozowałem tester co2 i przelewający się płyn w zbiorniku wyrównawczym duże przedmuchy. Auto jeździ trochę zamulone i znika płyn chłodniczy.
Witam wszystkich, problem z ogrzewaniem w DAF XF 2006, włączam ogrzewanie ładnie startuje, jak nagrzeje kabinę zwalnia, zwalnia i się wyłączy, temperatura w kabinie spadnie a ogrzewanie się już nie włączy. Wyłączę- włączę i znów grzeje. W ogrzewaniu wymienione zostało: palnik, sztyft żarowy, kpl uszczelek. Po podłączeniu testera błędów brak.
Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, Jakim testerem??? Masz typowy obiaw przedmuchu do układu chłodzenia. Układ masz szczelny bo ciśnienie utrzymuje przez noc. Więć nie oszukuj się i czapka do góry.
Na 100 % wypalona uszczelka pod głowicą , chociarz na testerach nie wychodzi obecność tlenku węgla w zbiorniczku płynu .Jeśli przebieg powyżej 150000 to ściągaj głowicę .
Witam. Posiadam peugeot 106 . I od jakiegoś czasu wyrzuca mi płyn chłodniczy. Nie wiem gdzie tkwi problem . Ostatni wymieniłem termostat na nowy który wcześniej sprawdziłem gorącą wodą i był sprawny. Dodam jeszcze że sprawdzałem szczelność uszczelki pod głowicą testerem i było ok . Cały układ został przepłukany kilka razy . Co może być jeszcze przyczyną...
Zdiagnozuj lepszym testerem.
Jesli podejrzewasz przedmuch, to najlepiej jak sprawdzisz to testerem (szklana rurka z płynem barwiacym). Kupisz na Allegro.
plynu z ukladu chlodzenia po odpaleniu silnika plyn lekko bombluje, Uszkodzona uszczelka pod głowico robiłem 5 razy test na obecność spalin w układzie nic nie wykazał Miałem podobny przypadek też sprawdzałem testerem nic mi nie wykazywało a po wymianie uszczelki problem znikł
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
WITAM Wymieniłem uszczelkę pod głowicą...... Lecz auto nie odpala. Wtryski nie podają paliwa...tester nic nie wykrył,wtryski zakodowałem,rozrząd ustawiony dobrze. Nie wiem co dalej. POMOCY
To sprawdź wszystkie uszczelki na kolektorze ssącym,nawet jest specjalny tester w szpreju.
Moduł albo kompletny gaźnik do wymiany. Moduł sprawdzałeś pod testerem ale nie jakimś zwykłym tylko typu pet?
Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.
pod maską lexus is 220d 2007 rok A co nad maską ? Zamówić z internetu tester ? Przelej mi kasę to ja Ci zamówię. Tak już na poważnie to wszystko wskazuje że uszczelka pod głowicą poszła się ....zepsuła się.
Na początek pasuje podłączyć tester i przejechać pod górę obserwując parametry. Zrobiłbym też test na uszczelkę pod głowicą
Wsio normalna, wtryskiwacz poleciał i wyskoczyło masę błędów - silnik, ESP. Ja w poniedziałek wymieniałem wtryskiwacz w 1,6 tdi w passacie. Wymiana banalnie prosta, trzeba tylko zakupić nowy wtryskiwacz plus uszczelka miedziana plus nowa śruba mocująca wtryskiwacze. Jeszcze jedno - tester powinien wskazać który wtrysk uległ awarii. Po wymianie należy...
Obstawiam uszczelkę głowicy,do sprawdzenia jest tester z niebieskim płynem reagującym na dwutlenek węgla zawarty w spalinach-test pokaże .Dodatkowo węże wodne będą twarde .
1. Uszczelkę należy wymienić 2. Ja osobiście skręcałem na stare i sprawdzałem wszystko testerem szczelności w spraju, przy dobrym i czystym skręceniu nie powinno być wycieków. 3. Masz standardowy zawór Tomasetto, będzie pasował do większości butli. 4. Ja władowałem do swojego kombi zbiornik 59L, pasuje idealnie na styk, jedynie to musiałem trochę dopasować...
to nie jest zmiana zeznań :), pierw sprawdziłem sprężarką i wartości były poprawne ale dla pewności bo objawy jakby padła przepływka zmusiły mnie do podmiany bo różne cuda już widziałem a miałem okazje. Ciśnienie paliwa zmierzone, wtryski podmienione bo mam dawce, kompresja sprawdzona, testerem do szczelności uszczelek pod głowicą sprawdzałem i jest...
Jeżeli wydmucha uszczelkę między kanałem wodnym i spalinowym to ubywa płynu,nie przybywa oleju i moc jest w miarę ok, a temperatura spalin powoduje szybki wzrost temperatury cieczy do zagotowania włącznie.Nie pisałem,że to jest przyczyna u autora ale podałem ją jako jedną z możliwych.Nie ma znaczenia czy układ jest ciśnieniowy czy nie płyn wcześniej...
Problem jak w temacie , zamieniałem już korki w chłodnicy dalej to samo , z odkręconym korkiem chodzi super , ale gdy zakręcę korek robi się wysokie ciśnienie i węże puchną , temperatura nie przekracza 90 stopni , pompa wody sprawna ,wszelkie zaworki które sterują nagrzewnicą są ok węże wszystkie ciepłe generalnie wszystko ok a jednak coś jest nie tak...
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Koledzy maja racje moze byc uszczelka pod glowica.Jezeli masz tester diagnostyczny to zobacz kiedy uchyla sie termostat i kiedy wlancza sie dokladnie wentylator.Mozliwe ze nastepuje zaszybko zawysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia spowodowane przedmuchem z pod glowicy.Ale tak mozna gdybac niewidzac auta,ani usterki.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Jestem na etapie diagnozowania podobnego problemu. Układ chłodzenia sprawdzony ciśnieniowo - 1.5 bara trzyma i nie schodzi. Korek zbiorniczka lekko podejrzany (powinien trzymać 1.4 bara a puszcza przy 1 bar) ale to raczej nie to. Zabrałem się za test uszczelki pod głowicą (płyn reakcyjny na spaliny w układzie) i co następuje. Przy zamkniętym termostacie...
No właśnie się zastanawiam nad tym... Oto jak dziś wyglądają te świece: http://obrazki.elektroda.pl/1076854300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6838467900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9174168200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5304256400_1... Nie widzę specjalnej różnicy.. ;-( Jutro...
uszczelka czajnik uszczelka przepustnice uszczelka smarować
kodowanie kluczyka pestki honda accord gaśnie klejenie żywicą metal
Zwarcie w instalacji radia uniemożliwia uruchomienie auta - diagnostyka i rozwiązania Symbol kombinerek na wyświetlaczu kotła Viessmann - co oznacza?