Witam. Szukam udzielnego projektu, schematu do testowania wentylatorów na napięcie 12 V i 5 V, 4 pin z wyświetlaczem LCD na którym będą wyświetlane wartości RPM - czyli obroty na minute i w Nie bardzo wiem co znaczy "Udzielny projekt", ale na twoim miejscu, mając tak bogaty "dorobek" (!) na tym forum (blisko 20 lat i poziom ok. 40), taki projekt powinieneś...
Co to za element, który steruje wentylatorami w testerze baterii Bosch capacity tester BCT100?
http://obrazki.elektroda.net/58_12018902... Projekt oparty na mikrokontrolerze PIC. Jak wielu wie, PC sam jest w stanie dokładnie zmierzyć prędkość obrotów i wyświetlić go w jakiejś Windowsowej aplikacji albo po prostu można odczytać ją w BIOSie gdy komputer się uruchamia. Jednak autor zbudował urządzenie samodzielne mogące mierzyć wentylatory,...
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
tak sterownik silnika, odczytaj temp. silnika jakimś testerem
Szwedzkie warsztaty nie posiadają testerów diagnostycznych ?
Zrobić diagnostykę wentylatora testerem diagnostycznym
Wlasnie o to chodzi,ze nie idzie wysterowac nawet testerem.. ;/ wentylatory na krotko chodza. Dodano po 1 bezpieczniki ok. tak auto jest po dzwonie. sam je skladalem i wiazka wygladala na cala ..
Bez przesady tester od razu pokaże temperaturę właściwą.P
Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Skoro sterownik załącza wentylator, termostat jest nowy, nowe czujniki, układ dobrze odpowietrzony i nie popełniono żadnego błędu przy montażu to pozostaje pompa (mała wydajność) lub mało sprawna chłodnica. Przydałoby się odczytać testerem aktualną temperaturę i co się dzieje w układzie.
Odłącz czujnik temp silnika
Sprawdź bezpieczniki i można zrobić test wentylatorów testerem np VCDS.
Dobrze napisałeś że "na wskaźniku". W VW jest zamontowany wskaźnik (nie termometr) https://obrazki.elektroda.pl/3473463300_... i jest tak wycechowany że już przy około 70 stopniach wskazuje 90 oraz przy 100 stopniach też wskazuje 90. Może czujnik przekłamuje, ale to już tylko do sprawdzenia testerem.
(at)ElektrodaBot Ok, dzięki za pomoc! Znalazłem arkusz danych dla HUF75344G3 https://obrazki.elektroda.pl/2797564200_... . Identyfikuje go jako BJT, chociaż z poprzednich informacji jest prawie pewne, że to MOSFET... Może dlatego, że jest uszkodzony, albo błąd w algorytmie testera? Wentylator pobiera 25-30 A (testowałem go z małym...
Po wpięciu zasilania i naciśnięciu testera zasilacza dioda się cały czas świeci, wentylatory działają ciągiem?
Wygląda jakby ktoś mieszał przy sterowaniu wentylatorem i podłączył coś odwrotnie. Sprawdzone testerem parametry? np jaka temp i pobawić się elementami wykonawczymi odnośnie wentylatorów czyli wysterować ręcznie wentylatory testerem. wygląda jakby przekaźnik ktoś mienił nie na taki jak ma być.
Zobacz czy z testera wysterujesz.
Co może być przyczyną, że nie załącza się wentylator od chłodnicy? klima działa wporzadku Wszystko .np spalony bezpiecznik ,przekaźnik albo silnik wentylatora. Podłacz tester i sprawdź co PCM.
Zrób diagnostykę testerem, przy zbyt dużym ciśnieniu wentylator powinien pracować do momentu jego obniżenia
Tester->test elementów->wentylator wolnoobrotowy, wentylator szybkoobrotowy.
Należy zacząć od diagnostyki podpiąć tester ,wysterować wentylatory,wyciągnąć wnioski,a później naprawiać.Podpięcie pod kompa Cię nie ominie.
Kontrolka to zapewne problem z rezystorem wentylatora chłodnica... błąd "się znajdzie" jak tester będzie odpowiedni.
Witam. Scenic 3 nie załącza siie 2 bieg wentylatora chłodnicy. Aktywacja testerem nie wysterowuje również. Rezystor sprawdzony. Ktoś nakieruje ?
Znalazłeś gdzieś te opisy? I miałeś wersję płyty v01 czy v02?
Może być, sprawdź też czujnik ciśnienia czynnika w klimatyzacji. Jak będzie widział zbyt wysokie ciśnienie, będą pracowały wentylatory chłodnicy i spężarka nie zostanie włączona. Nawet jeśli nie będzie błędów, przyjrzyj się parametrom. Grupa VW ma blok pomiarowy, który mówi o przyczynie odłączenia sprężarki, tylko nie każdy tester to pokazuje.
Nie wiem czy mnie takie "szczęście" dopada, czy wszyscy tak mają. Dziś było tak - podjeżdża reno kangoo 1,5 dci po lifcie. Samochód świeżo zakupiony, był przód uderzony, wymieniono rozrząd, oleje, filtry, nabito klimatyzację i.....nie załącza się wentylator na chłodnicach. Ciśnienie rośnie momentalnie od 6 do ponad 25 barów i następuje rozłączenie sprzęgła...
Niestety ciśnienia nie udało się dziś zmierzyć, Natomiast wymusiłem prace wentylatorów przez tester, Fuelinyourblood jak podam napięcie bezposrednio na kompresor to cewka się nie spali?
Podłącz pod tester i zobacz na parametry - żądanie włączenia wentylatora i ciśnienie czynnika i wszystko będzie jasne. Hondy włączały przy zgaszonym silniku i włączonym przycisku AC.
Skoro ciśnienia klimy OK to pozostaje czujnik temp płynu. Bez testera to będzie zgadywanka.
Jeżeli masz schemat to sprawdź przejście między panelem a samym modułem wentylatora te 2 przewody, jeżeli przejście będzie a na panelu wyświetla się zwiększanie mocy nadmuchu, to albo moduł z allegro pechowy i podłożyć inny albo moduł climatronika do wymiany, możliwe, że po podłączeniu pod tester bedzie zapisany błąd.
Potestowałem - podpiąłem wentylator bezpośrednio pod odbiornik i niestety nie poszedł. Sprawdziłem z servo testerem i też nie ruszył. Znalazłem też drugi servo tester, który ma możliwość zmiany zakresu modulacji i na modulacji "wąskiej", wentylator ładnie się reguluje. Niestety, to mnie nie ratuje, ponieważ w odbiorniku, mam drugi typ modulacji, Raczej,...
Niestety te diody i R są po drugiej stronie płyty Oj namieszałeś. :wink: R73 = 470Ω D28 > wylutować, sprawdzić testerem (1N4148, bodajże). C26 = 10µF/16V, można wstawić na wyższe napięcie. Wentylator zaczyna działać po przekroczeniu pewnej temperatury wewnątrz ładowarki.
Na obudowie termostatu i nie steruje bezpośrednio wentylatorem. Za włączanie wentylatora odpowiada sterownik silnika. Najprościej podłącz tester i aktywuj wentylator komputerem, będziesz wiedział gdzie dalej szukać.
Przy pomocy testera diagnostycznego możesz wymusić procedurę statycznego wypalania DPF. W trakcie otwarta maska i wentylator przemysłowy na silnik, po zakończeniu konieczna wymiana oleju.
Według instrukcji i schematów w elsa czujnik powietrza zasysanego 2 jest w przepływomierzu , ten z linku jest w kolektorze ssącym . Tylko jak tester nie generuje nawet kodu błędu to i opisu nie byłbym pewny.
K jest na 11 pinie. Zdziwisz mnie jak texa to ruszy. W oryginale robi to taki tester WABCO na kartę z epoki zanim pojawiły się programy na PC-ta.
Czy z tych schematów wynika że masę podaje ECU ? Po wstawieniu opornika w czujnik temperatury (tester pokazał 140oC) wentylatory nawet nie drgnęły. Na wyświetlaczu pojawił się komunikat STOP i wskaźnik poszedł na maxa.
Testerem trzeba zrobić test elementów wykonawczych. Czy włącza się wentylator.
Każdy uniwersalny tester/interfejs OBD2 poradzi sobie z odczytem temperatury jaką widzi sterownik silnika. Więc po co sobie komplikować?
Witam Chcę podłączyć wentylator pod gniazdko ze światłem, gdzie powinienem ten kabel od wentylatora podłączyć w tym wypadku? Czy muszę tam coś jeszcze podłączać poza nim? Testerem sprawdziłem - że kabel brązowy na pewno jest kablem od wentylatora. https://obrazki.elektroda.pl/2701176500_...
Układ chłodzenia bardzo ładnie się diagnozuje bez testera będzie ciężko, także zapraszamy.
Pierwszy bieg wentylatora to inaczej wentylator zasilany przez opornik w celu zmniejszenia prędkości obrotowej. Opornik masz albo na dole obudowy wentylatora albo w silniku wentylatora. Możesz biegi wywołać z testera lub fizycznie sprawdzić opornik. Gdybyś miał zacięty termostat to płyn by wrzał (tylko mały obieg).
Witam wszystkich. Berlingo bez klimy. Silnik na zwykłej pompie wtryskowej. Wentylator nie włącza się. W tym silniku jest tylko jeden czujnik temperatury, znajdujący się na wylocie z głowicy i tym samym przy korpusie filtra paliwa. Czujnik wskazuje prawidłowo. Podłączyłem drugi. Grzejąc go zapalniczką najwyższe wskazanie uzyskałem 120 stopni A wentylator...
Witam kolegów, problem jak w temacie – pacjent z problemem sterowania wentylatorów (wersja z automatyczną klimatyzacją, wyposażona w dwa wentylatory). Na desce rozdzielczej świeciła się lampka diagnostyczna „samochodzika z kluczem płaskim” a więc tester i wyskoczył błąd P1482 (wg opisu z testera „wentylator 1 zbyt niskie napięcie...
Przecież tam jest chyba załączanie wentylatora włącznikiem na chłodnicy, więc tester tu nic nie da. Szukaj jakiegoś zwarcia w tym obwodzie.
Witam kolego jakoś chaotycznie to napisałeś , Witam. Problem z 1.6 HDI. W lecie silnik się grzał. to znaczy jaką temperaturę osiągał ?, a wentylator chodził chyba z 4 minuty, aż nie popuściłem klemy. Wąż górny od chłodnicy ciepły, nie jakoś bardzo gorący. Termostat wymieniony, jakiś czujnik temp. też ponoć był wymieniany, rezystor wentylatora podobno...
Golf 4 z silnikiem 1,4 16V. Rocznik około 2000 r. Jest klima, auto posiada dwa wentylatory na chłodnicy, duży i mniejszy. No i pytanie - jak się będzie zachowywał samochód gdy duży wentylator będzie całkowicie uszkodzony, lub będzie wypięta z niego wtyczka. Tylko proszę nie pisać że silnik się przegrzeje itp banialuki. Klima brak czynnika, tester widzi...
Sprawdź ciśnienie w układzie klimatyzacji. Tylko z poziomu testera nie manometrem.
Jest, zasterowanie testerem, wtedy sprawdzamy całość, albo podanie masy na odpowiednią nóżkę przekaźnika, wtedy sprawdzamy tylko obwód wentylatora. Przyczyną braku pierwszego biegu w peżo najczęściej jest skorodowany przekaźnik albo uszkodzony rezystor I biegu. Tym niemniej opisane objawy nie wskazują na to. Test układu chłodzenia na obecność spalin...
Sygnał regulacji jasności pochodzi zarówno od KBC jak i od północy. Polecałbym zacząć od diagnostycznego podgrzania północy (chyba, że masz tester socketu) i jeśli nie przyniesie rezultatu - GPU. KBC pozostawiłbym na razie w spokoju.
Jesli masz klimatyzacje to normalne. Do diagnostyki tylko tester z podgladem wartośći
Jeśli to wielopunkt, to wentylatorem steruje sterownik silnika, przekaźnik jest obok sterownika. Pasuje zrobić podgląd parametrów testerem.
Jak czujnik jest przy termostacie to logiczne że komp go widzi i każe załączyć wentylator jak podaje złe wartości tylko czemu temperatura zachowuje się według mnie poprawnie rośnie od 15 do 90 i się utrzymuje To proste. Wentylator/y na chłodnicy załączane są od temperatury silnika lub od ciśnienia klimatyzacji. W Twoim przypadku masz uszkodzony (źle...
Jak rozumiem, wyłączenie testerem skutkuje fizycznym wyłączeniem wentylatora? W takim razie trzeba sprawdzić jaką temperaturę silnika widzi sterownik. To samo z ciśnieniami w klimie.
Prosze zmierzyc wartosc pojemnosci C929 i C930 ( C=? ESR=? D(Vloss) =? D=wspolczynnik strat w dielektryku Vloss - podobnie tylko w % - wystepuje w przypadku testera elementow LR-C4
W audi A4 po zawilgoceniu sterownika wentylatory kręciły się cały czas, nawet bez właczonej stacyjki. Nie wiem jak w A3 ale w A4 był problem ze szczelnością obudowy sterownika. Inny ślad to problem z klimatyzacją. Wtedy wentylatory też mogą pracować nieprawidłowo. Bez diagnostyki testerem trudno "na piechotę" znaleźć w pojazdach z elektroniką usterkę.
Jezeli Tam by była dioda to skad wiesz ze to ona musisz sprawdzic a do tego jest potrzebny miernik z testerem diod.
Daje się włączyć z testera. Lub ręcznie po zwarciu przewodów.
Testerem diagnostycznym.
Tester na błędy i z jego poziomu wysterowanie wentylatorów.
czy na jednym z pinów czujnika ma być "bite" 5V ? Nie. Na jednym ma być "bite" 0V, na drugim im wyższa temperatura tym niższe napięcie. Przekaźnik wentylatora załącza ECU. Problem podłączyć jakiś tester i sprawdzić czy poprawnie widzi temperaturę?
Z wewnętrzną elektroniką testowałem, ale pozostałe i ten z zewnętrzną elektroniką testował kuzyn, jak by nie chodziły musiał bym poprawić tester bo to był warunek że tester będzie do wszystkich urządzeń.
Lexia wykazała błąd P0493 - niespójnośc pomiedzy wartością zadaną Czujnik temperatury podłączony?, bo jak sama nazwa wskazuje: niespójność wysyłane sygnału od danego czujnika bądź modułu, gdzie wartość zadaną zawyża lub zaniża. Pytanie: Czy podczas wejścia w tryb awaryjny wentylator zadział na wysokich obrotach?. Czujnik temperatury nie bierze udziału...
Jeżeli masz tam climatronic to proponuję diagnostykę jakimś testerem zamiast zgadywanki.
Trochę tu posprzątałem Podłączyć tester i zrobić test wentylatorów, tam jest chyba z 5 trybów pracy
tu masz po kolei piny na kostce X1 w webasto termo top C 1 Timer lub telestart 2 Diagnostyka 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik) 4 Wentylator w kabinie 5 Przełącznik Lato/zima 6 Pompa paliwa mam nadzieję że z testerem podpinałeś się bezpośrednio pod złącze diagnostyczne przy agregacie.Cos Ci brakuje kabli w tej kostce(pin nr3)
Powiem Ci że już niczego nie jestem pewien przy Twoim aucie :D Wedle rocznika wychodzi, iż w 2004 roku w tym aucie z tym silnikiem powinna być sprężarka że sprzęgłem, oraz dwa wentylatory. Piszesz o jednym wentylatorze, i sprężarce z zaworem, więc moją teorie w łeb weźmie :) Jak wrócisz, i będziesz miał podgląd na ciśnienia, oraz parametry bieżące z...
Witam. Jak sama nazwa mówi moduł ten przy pomocy złącza lin pozwala połączyć smartfon z apką z każdą płytą termetu firmy tester. Dostęp do wszystkich parametrów, odczyt z czujników, obroty wentylatora itp itd. Nie jest to drogie a warto. Pozdrawiam.
Chodzi o przestrzeń pomiędzy chłodnicami. Wentylator można sprawdzić z poziomu testera.
Witam. Mam na sprzedaż : Zestaw: 1. MSI 848P NEO-V MS-6788 Celeron D325 lub D330 (nie pamiętam dokładnie, a nie ściągałem jeszcze chłodzenia) 768MB Ramu 61,4Gb dysk HITACHI ATI RADEON 9250 Nagrywarka DVD ATA Taśmy LC Power LC6420 pod stare Penitumy IV (sam zasilacz sprawny, nie wiem czy będzie współpracował z tą płyta, nie chce mi się już wszystkiego...
Sprawdź jakie masz napięcia względem masy na cewkach zasilających procka - jeśli 0,6-0,8V - zacznij od północy. Jeśli 1,0-1,25 zacznij od grafiki. Jak nie trafisz grzej drugi chip. Tu przydatny byłby tester socketu - w wielu przypadkach wykazuje uszkodzenie chipu/połączeń BGA północy.
Poczekaj jak włączy się wentylator. Powinno być widać pobór prądu.
Schemat modułu raczej nieosiągalny. -dlaczego przypuszczasz że drugi (szybki) bieg wentylatora nie pracuje. Drugi bieg to bieg krytyczny, załącza się wtedy gdy pierwszy bieg nie daje rady tzn. temperatura silnika znacznie urosła lub ciśnienie w klimie jest bardzo wysokie. Tu potrzebny tester z funkcją "test elementów", lub możesz zasymulować czujnik...
Podepnij tester, sprobuj wysterowac nim w/w wentylator. Jesli sie nie da lub wentylator nie pracuje, sprawdz napiecie na jego kostce, mozesz tez zapodac mu 12v i manualnie sprawdzic czy dziala
Witam, w opisie nie zawarłeś istoty problemu. Nie działa Ci wentylator, świeci kontrolka CHECK, a może z nudów podłączyłeś tester i pokazał Ci taki błąd? Okablowanie i bezpieczniki sprawdzone?
Masz jakiś miernik lub tester fazy (probówkę czy jak to się tam jeszcze nazywa)?
Sprawdź czy działa przełącznik funkcji multimetrem z ustawioną funkcją testera przejścia - brzęczyk. Gdy przełącznik okaże się ,że jest dobry to sprawdź czy dochodzi napięcie po ustawieniu odpowiedniej funkcji na grzałki oraz na wentylator. Bo moze być przewód uszkodzony. Ja obstawiam ,ze moze być uszkodzony przełącznik funkcji. Ale dla pewności sprawdź...
Bez podglądu parametrów testerem nic więcej nie zrobisz.
A moze ty naprawiles polaczenie opornicy a wlutowales diode w kierunku zaporowym,wtedy bedzie tylko najwyzszy bieg?Wstaw tam wyciety termik.Przesadzilem z testerem??????Diagnoza KTS-em itp.to wydatek ok.50zl,skoro to duzo,to trzeba przesiasc sie na rower-bez urazy ale do zdiagnozowania tej usterki nie potrzeba ASO OPLA
ELM i Torque nie pokazują błędów Wykonaj diagnostykę innym testerem diagnostycznym. ELM327 nie działa zbyt dobrze z autami koncernu PSA. Pracujący stale wentylator chłodnicy, może świadczyć o braku prawidłowej komunikacji sterowników z magistralą CAN lub VAN.
Temperaturę najlepiej sprawdzić z poziomu testera, od razu będzie można wysterować wentylatory i sprawdzić czy pracują.
Załóżmy że czynnik jest to mógł paść moduł wentylatorów. Np woda w środku albo korozja. Spróbuj na początek zdiagnozować testerem ten moduł.
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Do sprawdzenia bezpieczniki 5 i 6 w skrzynce pod maską i przekaźniki koło nich. I do tego tester. Sprawdzić błędy czy są ,wysterować przekaźniki i sprawdzić czy działają. Sterownik silnika kontroluje układ.
Witam Peugeot Expert 2.0 HDi 120 km, 2008/9 rok, silnik RHK, VIN VF3XURHKH64228972 Nie załącza się wentylator chłodnicy wolny bieg (wentylator sprawdzony na krótko i działa), drugi wentylator załącza się przy około 110 stopniach. Klimatyzacja nie działa, podejrzewam, że jest pusta, przekaźnik w kabinie tyka. Przekaźniki w skrzyneczce na przednim pasie...
A więc coś takiego używam i też na postoju nie włącza się dmuchawa. Temperatura awaryjna dla tego układu to 105 st C. Przy 95 st C włącza się dmuchawa podczas pracy silnika. Jeśli dalej chcesz drążyć zagadnienie skieruj się na tester.
Zegary przeczesałeś testerem a moduł chłodzenia, widzi temp. silnika?
Jakieś opinie o zasilaczach NeoTEC Magnus? Przyszedł klient z takim, mówił o zapachu spalenizny - komputer obejrzałem, nie widać nic niepokojącego, odpaliłem na moim zasilaczu, wszystko super. Zasilacz rozebrałem (12 letni), brak niepokojących śladów poza przybronzowioną wtyczką wentylatora - wszystko śmiga pod testerem, nie ma niepokojącego zapachu....
Nie moge sprawdzic podłaczylem pod gnoazdo OBD urzadzenie MUCAR CDL20 jest na nim zasilanie ale nie wykrywa auta Podpiąć pod tester który jest droższy niż taki którego zakup odpowiada cenie usługi.
Jak byś miał może inny tester z możliwością wysterowania komponentów to może byś coś więcej wiedział.Przy wadliwym ECM i próbie wysterowanie teoretycznie powinno załapać błąd.Ja stawiam na ecm ale wiadomo nie sto procent.Zobacz sobie na necie jak wygląda taki ster w środku.MOżesz się pobawić w naprawę.
0,6 -0,7 u mnie jest,widac że wypala po obrotach .Jak wypali włącza wentylatory na chwile i koniec.
Witam Wiem, wiem ,wiem Motronic zrobiłeś coś funkcjonalnego, jednakże nie opakowałeś w ładne pudełko (pewnie zapominałeś o wentylatorku jeszcze). Ja osobiście z praktyki nie używam testera - standardowo zapłon i obciążenie z samochodu (światła, wentylator itp.) Pomijając fakt, że w pojeździe i tak najpierw należy sprawdzić inne parametry. pozdrawiam
Nie ma żadnego wyłącznika wentylatora , wentylatorem steruje przez przekaźniki sterownik silnika . Pewnie jakiś problem z czujnikiem temperatury silnika . Podłącz jakikolwiek tester sprawdź błędy i parametr temperatura silnika na liście danych .
Po pierwsze płyn zagotuje się dopiero przy około 120 stopniach. Ciśnienie w układzie jeszcze podnosi temperaturę wrzenia. Może pompa robi słaby obieg. Tak czy inaczej wentylator powinien pracować nie później niż przy 102-105 stopni. Jeżeli masz rezystor wentylatora, prawdopodobnie nie włącza się pierwszy bieg wentylatora. Winny może być sterownik silnika,...
Nic się nie wyświetla Tester nie widzi czujników?
"jankolo" ma rację ale skoro w 100% sprawny i jak nie chcesz rozbierać tego notka żeby sprawdzić wentylator, to uruchom na nim coś w rodzaju Hot Cpu Tester i zasłoń kratke wylotową wentylatora żeby go szybciej zagrzać i zobaczysz albo się wywróci albo zacznie się kręcić ten wspaniały wentylator ale już wczśniej pisałem P 133Mhz jest tam solidny radiator...
Witam Mam problem z Peugeotem 206 1.1 Wskazówka temperatury po włączeniu zapłonu od razu wskakuje na czerwone pole. Po odpaleniu włącza się wentylator. Tester wyrzuca błędy: P0118- Sygnał czujnika temperatury cieczy P0115- Sygnał czujnika temperatury cieczy nie sprecyzowany. Z pozycji testera temperatura cieczy w normie, nawet po odpięciu obu czujników(...
Witam , czytałem sporo na naszym forum ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Posiadam Peugeota 307 sw FL 1,6 hdi 110 km 2005 . Problem dotyczy oczywiście wentylatorów które się nie załączają nawet przy temperaturze 94 stopni. wymieniony czujnik temperatury i opornice przy wentylatorze, mechanik sprawdził przejście prądu od skrzynki bezpieczników wszystko...
Może być wspólny (dostający sygnał z klimy) moduł (sterowania / załącznia w sumie przekaźniki ) wentylatorów, ale oczywiście niezależnie od stanu klimy, silnik musi się chłodzić. Jak masz jakiś tester to zobacz czy sterownik widzi że samochód jest nagrzany. Zobacz też czy jest termostat w chłodnicy i jeśli jest to sprawdź / omiń testowo.
tester silnik wentylator tester obrót wentylator wentylator łazienka wentylator
uniwersalne sterowniki karty graficznej kondensatory sprzężenia zwrotnego bezpieczniki accord
anteny krotkofalarskie 42lg3000 sekunda
Pioneer SX-P720: Wyświetlacz świeci, ale nie działa Jak wprowadzić hasło do bieżni Intenza 550Ti?