tak,owszem,tester cewek zapłonowych.Opracowałem,skonstuowałem,st...
Pytasz o tester , czy o cewkę zapłonową? Tester 12V , a cewka WN 19kV.
Widać żeś nowy. I oczywiście nie czytałeś regulaminu. Spójrz na punkt 11 i się dostosuj.
Sprawdzisz testerem cewek zapłonowych.
Witam! W tym przypadku należy wziąć pod uwagę czas pracy świecy pnieważ zmienia się jej wartość cieplna i wypalają się elektrody, co może doprowadzić do samozapłonu. Czas pracy świecy (ilość kilometrów) określa producent.
CC700 z Aisanem - gaźnik ma regulowany TESTEREM, natomiast układ zapłonowy ma możliwość podłączenia testera tylko dla sprawdzenia parametrów.
Kolego , zrobiłem milion testerów cewek zapłonowych, tak samo testerów trafopowielaczy. Nie uciekłem się do jakichś finezji, waliło iskrą że hej. Wyjaśnij mi, chłopu ze wsi na czym polega mój błąd, że te układy działają. Natomiast zawsze uważałem- najważniejszą sprawą jest stromość przełączania. Prąd w obwodzie pierwotnym ma zaniknąć momentalnie.
Podmień cewkę do sprawdzenia klin na kole magnesowym. Rozregulowywałeś pewnie regulator obrotów. Wszystko na to wskazuje, że rozregulowałem :( Niestety mimo obejrzenia kilku filmików instruktażowych i próbie wyregulowania nie działa to tak jak wcześniej. Pozostaje jeszcze problem z odpalaniem. Widzę że są jakieś testery cewki zapłonowej w sklepach....
Witam. Czy ktoś posiada schemat testera iskry, lub jakiegoś urządzenia co kontroluje regularność występowania iskry bez większych ingerencji w układ zapłonowy.
Te świece jakie założyłeś? Sprawdź testerem czy w parametrach jest licznik wypadania zapłonów.
witam jestem w trakcie podjecia decyzji o zakupie zestawu vag tj 1551 1788 1767 zestaw wycofany z zachodniego karta w serwisu kpl analizator do kalibracji okresowej blokada, 1551 wersji 7.1 odpala diagnoze podobno za 230 netto mozna zmienic na jezyk polski tester 1767 tez wydaje sie ok jest kpl z cegami lampa strobo i przelotkami przewodów w zwiazku...
Testerem cewek.
Kondzio*r-twoja porada wręcz porażająco uwidacznie twoją niewiedzę.Według ciebie wszystko co ma w nazwie VAG jest interfejsem?Najpierw się dowiedz co to jest urządzenie diagnostyczne VAG 1767. Żeby cię nie przeciążać odpowiem ci że to jest tester układów zapłonowych. A co do serwisu tego-myslę że firma Elektronika -Grabowski się tym zajmie
pisałem tysiące razy świecenie przewodów nie swiadczy o ich uszkodzeniu. przewody sprawdza się testerem napięć zapłonowych albo wizualnie czy nie ma białych plam na ich długości( w dzien po jasnemu) które świadzczą o przebiciu. Dobry przewód nawet beru ma prawo w nocy świecić, nie mogą pojawiać się igły czy też skoki iskry do masy ale to nie ma nic...
co to za tester RH800 ? http://archiwum.automotoserwis.com.pl/no...
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Witam :) Czy wie ktoś z was jak zrobić generator umpulswów który sterowałby cewką zapłonową. Chodzi mi o zrobienie sobie testera do swieć i kabli zapłonowych. Posiatdam takie rzeczy jak cewki , moduły aparaty a zapłonowe. Chodzi mi o to aby było to zrobione na ukł elektronicznych i żeby można było ustawić na tym duże częstotliwości. Prosze o pomoc Bartek...
mozesz mi zrobic i odsprzedac taki tester??
Woda w wydechu to rzecz normalna. A co z przewodami WN? Obejrzyj je po ciemku, czy nie świecą. pisałem tysiące razy świecenie przewodów nie swiadczy o ich uszkodzeniu. przewody sprawdza się testerem napięć zapłonowych albo wizualnie czy nie ma białych plam na ich długości( w dzien po jasnemu) które świadzczą o przebiciu. Dobry przewód nawet beru ma...
Czujnik w aparacie zapłonowym !!! po podłączeniu pod tester, powinien być błąd czujnika prędkości silnika.
Wypadanie zapłonu spowodowane może być wieloma problemami. Jednym z najczęstszych są problemy ze starymi świecami przewodami, innym problemem może być wtryskiwacz jego okablowanie zatkanie, jeszcze innym ciśnienie sprężania w silniku. J zawsze zaczynam od najtańszej kwestii - ciśnienie sprężania badam, potem świece jak nie były wymieniane tu można badać...
Iskrownik to nie zabawka a doskonałe narzędzie pomiarowe. Nie piszesz pracy doktorskiej więc dokładna wartość napięcia nie jest ci potrzebna, interesuje cię czy iskra jest dobra czy słaba i ew. orientacyjna wartość napięcia iskry. Do takich pomiarów właśnie służy iskrownik. Krótki opis budowy i zasady działania znajdziesz tutaj: http://www.jomax.pl/narzedzia-diagnostyc...
To źle ci się zdaje. VAG 1798 to dymomierz do pomiaru zadymienia spalin silnika diesla (Dieselabgastester) VAG 1767 to tester silnika i układu zapłonowego (Zündungs / Motortester)
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
"Amatorsko" się nie da. Miernikiem nic nie zrobisz. Iskry bez np. testera nie wywołasz
Sprawdź czy linka od gazu ma luz przy przepustnicy a jak przestał palić na jeden cylinder do sprawdzenie świece. Dodano po 1 jeszcze jedno wyczyszczałeś potencjometr w silniku krokowym jeśli nie to zrób to. Kolego, to co napisałeś wyżej to sprawdziłem na samym początku zanim rozpocząłem dyskusje na forum, co do iskry to mam "tester iskry zapłonowej",...
Wpisz w google np generator wysokiego napięcia jest sporo rozwiązań . Mam zrobiony do podobnych celów , generator oparty na 555 steruje cewką zapłonową z jakiegoś auta
Testerem do cewek, inaczej czarno to widzę
Podłączasz tester i wiesz. Po objawach obstawiam od P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów. Sprawdź układ zapłonowy.
Wolne obroty dla tego silnika to około 750 obr/min. Jak nie posiadasz dostępu do testera cewek zapłonowych to praktycznie nie sprawdzisz cewki. Miernikiem możesz sprawdzić tylko ciągłość uzwojeń cewki. Uzwojenie pierwotne ma rezystancję 0.5 ohma a wtórne około 7,5 kiloohma w zależności od typu cewki. A praktycznie w żadnej uszkodzonej cewce nie wystąpiła...
Co ty myślisz , że tu wróżki , dobra odpowiem jak wróżka. Może coś z układem zapłonowym a może z paliwowym. Podepniesz tester odczytasz błędy to napisz.
W k 11 jest złącze diagnostyczne 14 pinowe koło lewej nogi kierowcy. Jest kilka testerów poza Consultem które to ogarniają.
Robiąc sobie sam oszczędzasz znaczna kwotę pieniędzy, a poza tym rozwijasz swoje zdolności manualne, co też nie jest bez znaczenia :) Tester modułów mojej konstrukcji też moge tu zamieścić.
Dobrze byłoby zczytać błędy jakimś testerem i zrobić podgląd parametrów podczas kręcenia
Nie pamietam, ale te roczniki kazdy system miał oddzielna kostkę . Moze to byc abs ,albo air bag. zobacz w co auto jest wyposazone. Czarna zasilanie testera a kolejne to obwody diagnostyczne Auto nie posiada ABS-u, czy układ zapłonowy miał możliwość diagnostyki?
Można brać WN z induktora (taki przyrząd do pokazów na fizyce). Induktor łatwo się robi z cewki zapłonowej i dzwonka - łączysz w szereg.
To benzyna że ma świece zapłonowe? Podejrzewać nie ma co,tylko podłączyć trzeba pod tester.
Dzisiaj przyjeżdża osoba z testerem (Lexia) do zdiagnozowania usterki. Wskaże usterkę (oby) i usunie ewentualne błędy. Jutro wymienię uszkodzoną część (podejrzewam moduł zapłonowy), ale zobaczymy czy trafiłem :) Czy jutro gdy wymienię uszkodzoną część na nową, konieczne będzie kolejne podpięcie pod tester diagnostyczny? Pzdr. Darek
I już?!?! Jeśli tak to bomba. Taki tester należy wpinać w każdy przewód świecy czy tylko między cewką i rozdzielaczem?
Pewnie nie masz w liczniku trybu diagnostycznego? Model 2009 nie miał, wymagał dedykowanego testera. Zastanawia mnie czy ECU nie widzi znacznie obniżonej temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza zasysanego, co by doprowadzało do wzbogacenia „ssania”. Ewentualnie czy wtryskiwacz nie „leje” za mocno przy rozruchu, lub nie przecieka przez co przez pewien...
Chodzi o czujnik temperatury cieczy?Jak podepne pod tester diagnostyczny?Czy nie przekłamuje?Tylko tak go nie zapale.Trzeba znowu z zaciągu raczej
Witam, powodem awarij była cewka zapłonowa. I to przez nią wszystkie błędy silnika. Dziękuję wszystkim za udzielone rady. Dzięki nim sam resztę naprawiłem. Kupiłem nową cewkę zapłonową Dancermana, i po założeniu wszystko działa. Błędy wykasowałem testerem diagnostyczny ELM327 Silnik ma większą, moc jest żwawszy.. Zrobiłem już przeszło 200km,i żaden...
Nie pojawiają się żadne napięcia, podepnij jakis transformatorek dający 3 do 10V zmiennego. Ja sobie zrobiłem taki tester na nieśmiertelnym 555.....
Odczyt blinkkodów tylko na zgaszonym silniku. Wskazanie ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu pojawia się gdy: -jest uszkodzny moduł zapłonowy -uszkodzenie okablowania (4-pinowa wtyczka) -uszkodzony sterownik silnika -obluzowany reluktor w aparacie,względnie drży cewka nadajnika impusów (baaardzo częste!) -złej jakości przewody zapłonowe. Co się...
Sprawdź kompresje na cylindrach zanim zaczniesz coś wymieniać. Chociaż objawy wskazywałyby na cewkę. Cewkę zapłonową da się sprawdzić, więc jej wymiana na chybił trafił nie jest do końca dobrym pomysłem. Samo odczytanie informacji z testera diagnostycznego, na przykład o wypadaniu zapłonu na którymś z cylindrów nie mówi nic o kondycji poszczególnych...
Podłącz tester i zobacz czy immo blokuje.
Za mało danych samochodu. Jaka pojemnosć. Zacznij od diagnozy testerem, kabelkiem itp. Podziel sie wynikami diagnozy.
W mojej pilarce stihl jest słaba iskra i pilarka często się zalewa. Jaką moc powinna generować cewka. Mam tester do mierzenia napięcia cewki .
Proponuje podłączyć tester do złącza diagnostycznego ,powinien pokazać błąd sporadyczny ,czujnik temperatury lub czujnik Halla aparatu zapłonowego
Rozumiem, że chodzi o symulatory nie synchronizowane - jeśli tak, to użyjcie starego aparatu zapłonowego ze sprawnym czujnikiem - czy to Halla, czy to indukcyjnym...
Jakoś nie przypominam sobie corsy B z aparatem zapłonowym ale wiek robi swoje :-)) ja tam bym podlaczyl tester i popatrzył na parametry na zimnym. Pewno by się wiele okazało. Już samo spalanie sugeruje usterkę.
Jak już masz tester "rezyster i diodę LED", to na środkowych pinach wtyczki cewki zapłonowej , sprawdź kluczowanie! Oczywiście w czasie pracy silnika!!!
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Przebieg nie opada do "zera", tranzystor całkowicie się nie zamyka - stąd i brak efektu. Zapomnij że sprawdzisz tym cewkę do układu zapłonowego wysokiej energii. Inne niuanse tam mają znaczenie.
Albo oscykoskopem (obserwować przebieg na uzwojeniu wtórnym),albo podpiąć pod tester-ECU w tym modelu wykrywa wypadanie zapłonów
Tester z drugiego linka można zrobić samemu - ze starej świecy zapłonowej usuwasz porcelanę dospawujesz mufkę 1/4", do tego wkręcasz jakiś przewód, podajesz sprężone powietrze do cylindra przy zamkniętych zaworach (z 10bar) i słuchasz gdzie ucieka (można stetoskopem). Trzeba odkręcić korek z chłodnicy, bądź zbiornika wyrównawczego, wlew oleju etc. Ten...
Mogą byc cewki zapłonowe. Również jak się nagrzeją mogą tracić iskrę. Warto wtedy obserować obrtomierz albo sprawdzic testerem czy czujnik liczy.
Witam. Brak iskry spowodowany jest brakiem impulsów (-) na cewki zapłonowe. +12V na cewkach jest. Wiązka przewodów sprawna. Tester nie pokazuje błędów. Czujnik położenia wału korbowego sprawny, tester widzi obroty wału korbowego(120), czujnik halla sprawdzony, kontrolka immo i kontrolka silnika gaśnie. Rozrząd sprawdzony. Proszę o sugestie w tym temacie....
Najlepiej było by podłączyć tester diagnostyczny i po kodzie błędu znaleść usterkę.
mam taki tester halla od "kędzi z poznania" którym można wysterować moduły zapłonowe dodatnim i ujemnym sygnałem prostokątnym. więc jego używam do wysterowania tranzystorów i poprzez zmianę współczynnika wypełnienia impulsu reguluję prędkością dmuchawy na jednym z tych kabelków.
Buduję sobie przyrządzik pomocny przy naprawach i testowaniu instalacji gazowych w samochodach. Na poczatek składa sie z testera silnika krokowego, generatora impulsw zapłonowych dla wszystkich kombinacji cylinder/cewka oraz uniwersalnego obrotomierza obsługujacego każdy układ cylinder/cewka. Proble mam niby drobny jednak uprzykszjący mi życie, mianowicie...
Tester w rękę i blok pomiarowy 15 i będziesz wiedział co dzieje się z cewkami zapłonowymi. Jeśli będą zera to jest okey.
Przede wszystkim silnik nie będzie równo pracował. Po drugie bardzo łatwo to sprawdzić testerem diagnostycznym, ale można to bez najmniejszych kłopotów sprawdzić domowymi sposobami... Nie trzeba do tego fachowca - sam dasz radę, jeśli się postarasz ;) .
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Coś tu mi nie gra. A mi gra-niektóre testery nie czytają w tych modelach blędów sporadycznych.Ale i tak zaczął bym od dokładnego sprawdzenia cewek zapłonowych; zresztą całego układu WN.
Sporo czarów koledzy powymyślali - w Tico nie ma czujnika optycznego jak w matizie. Próżno też szukać czegokolwiek testerem bo ten pojazd nie ma sterownika silnika ani żadnego innego, więc i czujnika położenia wału korbowego. trzeba szukać w ukł. zapłonowym, przewody zapłonowe, kopułka, palec rozdzielacza, kabelki, moduł zapłonowy a także stacyjkę itp....
Weż jeszcze zobacz jak działa map - sensor ( szczelność na wężyku gumowym ), obejrzyj czy nie masz zapaskudzonej odmy...... obejrzyj przepustnicę ( czy jest czysta) , może być to od świec zapłonowych ( czy są przewody wys. napięcia ? )-jeśli tak to też obejrzyj je..... Ogólnie przydała by się diagnostyka testerem FIATa .
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Sprawdzić testerem (Test Elementów Wyjściowych) przekaźnik pompy i zrobić test cewki WN, a nie tylko błędy
Informacje o obrotach dużo łatwiej Ci "wyciągnąć" ze sterowania cewki zapłonowej. Kiedyś się tym bawiłem jak jeszcze miałem fiat lancia tester. Ten taki ręczniak.Można było uruchomić cewkę, strzelała iskrą. Nic tam wiele nie ma. Bodaj Digiplex 2 oferował więcej możliwości; ale to już nie pamiętam.
Witam. Problem jest taki, że auto (silnik o oznaczeniu z18xe) nie pali na 4 cylinder, po podłączeniu testera wywaliło błąd: P0354-1 Cewka zapłonowa 4,wysokie wejście Po sprawdzeniu cewki okazało się, że na wszystkie cylindry cewka daje iskrę, a po dokładniejszym sprawdzeniu auta stwierdziłem, że na 4 wtryskiwaczu nie ma kluczowania wtryskiwacza (napięcie...
Jeśli masz możliwość to sprawdź podczas jazdy testerem wyprzedzenie zapłonu, czy nie ma gwałtownych skoków. Jeśli tak do do sprawdzenia instalacja od czujnika hala i ew. podmianka aparatu zapłonowego.
Nie pamiętam czy jest tam EGR. Ale tak,szarpanie może być od egr ale tez od układu zapłonowego. Np uszkodzona listwa zapłonowa. Brak mocy z takim benzyniaku to np zapchany wydech albo niskie ciśnienie paliwa ,uszkodzona pompa paliwa itp. Także widzisz że nie tak hop. Jak masz jakiś tester to można coś się bawić, jak nie masz to tylko będziesz błądził.
No a brak komunikacji z ecu to co? To się sprawdza czy ECU ma zasilania. I zaraz bym to pokojarzył- nie pali, sterownik nie gada z testerem to nura w bezpieczniki.
Zmień przewody zapłonowe. Dodano po 1 Podłącz tester kodów błędów lub zczytaj kody błędu.
Przeglądnąć układ zapłonowy.Podłączyć tester i posprawdzać parametry.
... Pytanie jeszcze jak użytkowałeś samochód jesteś raczej spokojnym kierowcą i nie piłujesz auta czy dawałeś po garach, hamowałeś silnikiem z dużych prędkości na niski bieg, to wszystko ma znacznie jeśli chodzi o rozrząd i jego ewentualny przeskok. Czy jak podłącze samochód do komputera to zdiagnozuje brak kompresji ? Podłączenie pod komputer nic...
Słuchaj-porządny oscyloskop samochodowy ( bo o takim piszemy) powinien umożliwiać diagnozę przebiegów w układzie pierwotnym i wtórnym układu zapłonowego. Uwierz, w tej dziedzinie oscyloskop jest wykorzystywany najczęściej. Nie sprawdzanie sygnału z czujników ( i tak jak się obcykasz z robotą będziesz brał zwykły tester z dioda swiecacą bo szybciej),...
Przede wszystkim wykonaj test sprężania na wszystkich cylindrach, sprawdź za którym uderzeniem tłoka osiąga maksymalne ciśnienie w danym cylindrze, czy jest różnica między cylindrami w szybkości narastania ciśnienia, potem sprawdź szczelność cylindrów najlepiej przez odpowiedni sprzęt. Są takie urządzenia na portalu aukcyjnym Pod nazwą tester szczelności...
I ma rację, bo kompem tam nic nie zdziała. Czy przepalanie bezpiecznika też następuje po nagrzaniu, czy nie? Bo ja widzę dwie usterki; w kwestii gaśnięcia przyglądnął bym się, czy nie ginie sygnał z któregoś hallotronu, oba są w aparacie zapłonowym. Obecnośc tych sygnałów stwierdzisz oscyloskopem bądź testerem z diodą świecącą. Zrób tak- zapnij dwie...
tak, masz rację, kiedyś nawet szukałem jakiegoś testera... bezskutecznie. Wyjmowałem cewkę, siedziały świece, iskra jest wszędzie taka sama... co myślisz?
to że tranzystror to sie domysliłem tylko jaki i czy nie jest przebity czy cos jesli miedzy jego dwoma nóżkami jest 200 iles ohm? lub testerem diod prostowniczych sprawdzałem i ma przewodzenie w dwie strony tyle samo miedzy tymi nóżkami ?
Nie ma to jak mierzyć transformator omomierzem. Wiesz że tu lepszy byłby np. tester trafopowielaczy TV jako narzędzie diagnostyczne? Skoro diagnoskop twierdził że cewka jest uszkodzona, to przyjmij do wiadomości że tak jest.
Pomoże ktoś ? Dziś zdarzyło mi się, że auto zgasło, zdjąłem kabel środkowy z kopułki(ten który idzie do cewki, założyłem spowrotem, auto odpaliło i przez 40min na gorącym silniku( ok. 4-5 razy się chłodnica odpalała) chodził bez zarzutów. Nie mam opcji sprawdzenia czujnika Halla tak jak to wyczytałem w internecie czyli Led Testerem. Znajomy powiedział...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Zapiąć tester do cewki i jasna sprawa Podłączyć oscyloskop na sterowanie cewki W ostateczności można.... albo nie powiem bo to proste jak konstrukcja cepa
Tam nie ma czujnika położenia wału, jest Halla w aparacie zapłonowym. Ma 3 piny +, o, -. Plus i minus zasilanie, o - wyjście. Daj zasilanie na niego, pod "o" podłącz tester led lub nawet uniwersalny miernik, Pokręć rozrusznikiem. Napięcie powinno sie pojawiać i znikać na przemian. Jeśli tak nie ma to uszkodzony czujnik.
Kup byle jaki tester diagnostyczny. Sprawdź na którym cylindrze jest wypadanie zapłonu po czym podmień wtryskiwacze miejscami i zobacz, czy będzie zmiana po takiej podmianie. Jeśli nie to cewka zapłonowa do wymiany a nie wtryskiwacze. Ps. Wychodzę z założenia, że świece wymieniane co 15 tyś jak fabryka przykazała?
niech kolega sprawdzi który z tych przewodów z tej złączki jest połączony z przerywaczem zapłonu w aparacie najlepiej miernikiem (testerem przejścia) i który z tych przewodów to +12V ze stacyjki i niech kolega zmierzy opór między tymi dwoma pinami w cewce wtedy bym zalecał jednak poszukać w internecie ile ma wynosić opór oryginalnie a jeśli się okaże...
W grupie VAG masz dostępny licznik wypadnięć zapłonów. Błędu jeszcze nie będzie, ale licznik wskaże gdzie jest problem. Jak świeci check, to tester powinien pokazać na którym cylindrze jest wypadanie zapłonów. Za sprawdzenie sprawnej cewki firma może naliczyć sobie opłatę. \ Nie wszystkie sklepy przyjmą reklamację części, jeśli nie była zamontowana...
A więc tak moduł też był zmieniany na używany i nic nie dalo problem nie zniknoł. Co do alarmu to w tym czasie gdy nie odpalał rozłączalem klemy załaczalem właczalem alarm i wyłaczalem i nic to nie pomagało. ogólnie to alarmu nie zalaczam jak zamykam samochód, pilot mam tylko po to gdy rozłacze klemy żeby go wyłączyć. Mam tylko pytanie bo nie posiadam...
witam mam problem peugot 206 1.4 kfw 2002r brak iskry . pdłączałem tester solus pro wykazuje (bak kodów) a na parametrach bieżących nie pokazuje prędkości obrotowej . silnika brak też zasilania na cewce zapłonowej a czujnik wychylenia wału korbowego ma ok 500Ω i zanika.
Spróbuj ruszyć zapłonem,moze to pomoże. Porada fantastikos, jeżeli weźmieny pod uwagę że ta łada nie ma aparatu zapłonowego. Masz uszkodzony któryś kabel zapłonowy, zmierz go na ciągłość obwodu. Jeżli któryś ma powyżej 16 kiloom-do kosza z nim Efektem dodatkowym może być to, że w momencie strzału traci komunikację z testerem, i na chwilę zaświeca się...
Nie specjalnie znam Pandę...coś tam kiedyś w jednej jakieś światła naprawiałem ale specjalnie więcej nie przeglądałem komory silnika i elektryki w tym samochodzie. Strzelam w masę bo miałem kiedyś identyczne objawy w Renault i nowa masa(kabel między akumulatorem a silnikiem) rozwiązała wszystko. Ostatecznie możesz też spiąć bokiem jakimś grubszym przewodem...
Uwagę mariusza możesz sobie darować. Co do opisu z Autodaty to trafiają się tam czasami pomyłki np. za niskie ciśnienie paliwa skutkuje siłą rzeczy ubogą mieszanką a nie bogatą. Przy"nerwowym" podszarpywaniu usterki szukał bym w układzie zapłonowym (generalnie usterki tego typu widoczne są na elektrodach świec zapłonowych jako ciemne przykopcenie).Lub...
Witam Audi A6 2.4i 24v 99r Tak jak w temacie silnik nie chce odpalić, przy kręceniu rozrusznikiem udaje się go uruchomić przez jakąś 1 sekundę i gaśnie i tak w kółko. Po podłączeniu Testera stwierdzono błędy: Skrzynia automatyczna: włącznik świateł hamowania - nieprawidłowy sygnał AIRBAG: Ładunek zapłonowy 1 airbag pasażera - nieprawidłowe funkcjonowanie...
I wszystko w temacie. Problemem jest zły odbiór WN z układu zapłonowego, znaczna amplituda impulsu "cofa" się w kierunku sterownika i resetuje procesor, stąd zapalenie się kontrolki silnika. (jeżeli jest podłączony tester w tym czasie nastąpi rozłączenie komunikacji z nim) Wystarczy wyjąć cewkę, zdjąć delongatory i omomierzem przemierzyć pary 1-4 i...
Takim testerem tylko spalisz cewkę WN, która jest przeznaczona do zapłonu CDI i ma małą rezystancję i indukcyjność. Masz silnik który musi przejść kontrolę przed zawodami, a układ zapłonowy musi być "z homologacją". Masz jeden typ cewki WN i podczas produkcji jest zadbane o to, aby parametry się mocno nie różniły. Chyba że masz cewkę uszkodzoną ale...
Ale zaraz 2,0 16V to benzyniak :) jeśli tester nie pokazał błędu czujnika wałka rozrządu ani przepływomierza ro zacznij od podstaw czyli układ zapłonowy: świece przewody. Może jest tak, że mieszanka się nie spala z powodu słabej iskry a nie jest za bogata. Dodano po 1 Konrad widzę że w tym samym czasie piszemy :) Dodano po 2 A masz nierówne wolne obroty?...
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej. Tu nie ma przewodów zapłonowych. Jest moduł do przekazywania napięcia założony bezpośrednio na świece. Dodano po 3 Wymieni cewki zapłonowe co są na świecach .I po sprawie :) cewka jeśli jest uszkodzona to po prostu nie działa. A tu czasem przerywa , wygląda na...
tester modułów zapłonowych tester świec zapłonowych tester cewek zapłonowych
płyta indukcyjna schemat amica zakładanie nowych tematów honda civic sterownik schemat
zgrzewarka transformatorowa renault mascott
Zalewanie obwodu wodnego w Saeco PicoBaristo: przyczyny i rozwiązania Zawieszanie się Eksploratora po podłączeniu SSD