Proponuje podłączyć normalny tester a lbo VCDS.
to nie jest uszkodzenie układu świec żarowych. jest to zasygnalizowanie zapisanych usterek w sterowniku silnika,trzeba podłączyć tester i zdiagnozować pozdro
Witam mam takie pytanko czy ktoś może zna chemat albo wie jak zrobić takie urządzonko do sprawdzania świec żarowych w samochodzie z silnikiem diesla. jestem elektromech. poj. samoch. i znudziło mi się sprawdzanie poszczególnych swiec żarowych a zwłaszcza w samochodach w których jest kijowe dojście do świec. więc proszę o pomoc. pozdrowionka
Taka poglądowa grzałka do akumulatorów, ja sobie zrobiłem z 10 świec żarowych ;) i Amperomierza / Woltomierza. Ale bardzo podobny chłopaki mają na busie i już jakiś czas im to działa, a też myślałem że dość szybko włącznik uleci.
Czas pod tester podłączyć.....
Witam, Czy ktoś zgłębiał temat zbudowania testera do modułów sterowania świec żarowych z bmw silników serii N47/57 ?? zastanawia mnie czy da się coś takiego zrobić ( a może ktoś widział w sprzedaży - kiedyś widziałem na słynnej ryżowej stronie ale do testowania starszych seria N jest sterowana LIN a starsze były BSD z góry dziękuję za podpowiedzi
Możliwy jest problem z immobiliserem. Kontrolka świec żarowych w VW nie zawsze oznacza problemy z samymi świecami. Co pokazuje tester diagnostyczny?
Podłącz normalny tester albo VCDS.
Kontrolka świec w nowych autach nie służy tylko do kontroli świec jak w starym gruźlykach. Sygnalizuje także błędy w układzie wtryskowym. Także twój problem nie musi mieć żadnego powiązania ze świecami żarowymi. Podłączyć tester jak było już pisane. Tyle.
Autobossem V30 tester uniwersalny
Może być walnięty włącznik "stop". Tester pokaże.
Czy którykolwiek z was przyłożył woltomierz do przewodu????? Tam zawsze jest co najmniej 5V więc jak nie wiecie to przynajmniej nic nie piszcie!!! Kolego czy jesteś pewny, że przy sprawnych świecach żarowych jest lub powinno występować napięcie na przewodach zasilających świece? Moim zdaniem obecność napięcia świadczy o uszkodzeniu świecy i od sprawdzenia...
Tester zapewne nie sprawdzi także przekaźników pompy paliwa (odmienny pinout), a z pewnością nie sprawdzi przekaźników świec żarowych (70 A, z wyprowadzeniem cewki na małym pinie). Z trzecim typem przekaźnika chyba się jeszcze nie spotkałem. Pytanie komu to potrzebne. Przekaźniki są na tyle trwałe, że na szrotach mają pełną dostępność części zapasowych....
Podłącz tester i napewno pokaże w czym rzecz nic innego nie wymyślimy.
komputer nie pokazuje żadnych błędów jedynie co świeci kontrolka świec żarowych której nie da się skasować Coś jest nie tak. Albo zły tester albo zły mechanik.Są jeszcze parametry.A to auto to odpala czy nie odpala?
kontrola świec żarowych w tym typie także sygnalizuje zaistniałą usterkę,więc trzeba podłączyć tester i odczytać kody tych usterek
Witam Naprawiam alternatory od wielu lat i zostałem zmuszony do wykonania testera we własnym zakresie ponieważ kupienie gotowego testera jest poza zasięgiem mojej kieszeni. Później zamieszczę zdiecia i schemat ideowy mojego testera W swoim do obciążenia zastosowałem świece żarowe 4szt.zanurzone w wodzie i czas obciążenia sterowany przekaźnikiem od świec...
O ile się nie mylę kontrolka układu podgrzewania świec żarowych w renówkach oznacza również usterkę elektroniczną w silniku. Więc raczej bez podłączenia pod jakiś porządny tester i porządnej diagnozy się nie obejdzie.
Pomysł jest taki żeby podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. Później będzie wiadomo co robić.
Witam wszystkich mam problem z w/w samochodem kręci ale nie odpala po przekręceniu zapłonu miga cały czas kontrolka od świec żarowych tester diagnostyczny nie znajduje żadnych błędów ani w układzie silnika ani w immo gdy odłączy się komputer silnika i podłączy z powrotem tester,znajdzie jeden błąd df017 (układ załączania przekaźnika głównego przekaźnika...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Witam. Kolego Motronic nie wiem na Ty "latasz" ale pewnie na jakimś super drogim i drogim sprzęcie. :D Tester który to zdiagnozował to REFLEX 4130 w komplecie koszt 19.000 zł. :D:D:D Masz kolego racjie TDCI nie posiada elektroniki pompy, moje nie dopatrzenie. Coś co dzisiaj zauważyłem to dziwne wahania temperatury silnika. Silnik czasami się nie dogrzewa...
Diagnostyka ECU powie wszystko, czy jest z nim połączenie, która świeca uszkodzona, zasterowanie - wszystko jest poprzez tester
p1882 - Obwód czujnika ciśnienia na listwie CR p1826 - Obwód przekaźnika świec żarowych Tester wyraźnie ''podpowiada'' co może być przyczyną.
na odczycie błedu pokazuje się błąd czujnika doładowania turbiny czy jakoś tak Ale czy pokazuje przekroczenie wartości, czy uszkodzenie obwodu czujnika, to już nie wiemy i nie dowiemy się, bo tester (za stówkę) z pewnej firmy na v już tego nie pokaże
Gdzie szukać błędu? Podłączasz tester diagnostyczny i obserwujesz ciśnienie paliwa przy próbie rozruchu. Przy okazji odczyt błędów też podpowie czy świece są sprawne. (at)m fox , daruj sobie doradzanie w tematach o których nie masz pojęcia. W Transicie np świec żarowych nie wymieniałeś bo ich tam po prostu nie ma. Przecież to auto z 2008r. Jak takie...
Musisz podpiąć auto pod tester ,dopiero wówczas można mówić o jakichś błędach !
Kurcze od trzech dni przeglądam fora i dzięki nim zdarzyłem zamówić, wymienić świece żarowe, zamontować zawór zwrotny, zlokalizować przekaźnik świec żarowych i inne drobiazgi. Wiele razy przeglądając właśnie fora na elektrodzie udało mi się coś naprawić. To jest mój drugi post gdzie problem mnie przerósł i proszę o pomoc. Nie znalazłem dokładnie pasujących...
podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
Seat Altea 2.0 TDI 140km 2004r Miga kontrolka od świec żarowych i świeci kontrolka immobilisera. Samochód odpala na sekundę i gaśnie, nie dziwi mnie to zachowanie bo tester nie może połączyć się z immo (texa, st600). Miał ktoś podobny problem? Podrzuci ktoś punkty mas? :idea:
tester usterek, ale taniej jest pojechac do wrsztatu ( do innego) gdzie sprawdza to dokladnie ,
Funkcja tester diody pokazuje napięcie złącza a nie rezystancję. Jedż lepiej do warsztatu bo coś popsujesz.
najlepiej czy też najprościej to podłączyć tester np. VCDS i zrobić test licznika... tj. kontrolek, segmentu oraz wskaźników... wtedy też można ustalić czy usterka jest wewnątrz zestawu wskaźników czy też brak jest sterowania...
mam tester i pokazuje na nim dwa błędy ale niestety nie wiem co one oznaczają . nie mam wszystkich kodów z literką P
P0098 - Czujnik tepmeratury powietrza (można sprawdzić temp. w podglądach testera) P0380 - Świece żarowe (uszkodzona któraś świeca lub przekaźnik świec żarowych) Niestety nie posiadam kodów powyżej P0999
musisz miec te swiece złe jezeli była by wina przekaznika to wszystkie by sie spaliły tym bardziej ze maja wspólny mostek zaczął bym od oryginalnych swiec i co na to tester jaki bład do tego jaka temperature silnik widzi mam schemat całego silnika wrazie co to słuze pomoca
Witam Mam problem z nissanem terrano 3.0 diesel z roku 2003 mianowicie udusiłem silnik i po ponownej próbie odpalania auto już wogóle nie odpala,po przekręceniu zapłonu nie zaświeca się kontrolka świec żarowych i świeci kontrolka od immo,po wpięciu interfejsu tester nie łączy się tylko ze silnikiem,z innymi modułami się łączy,czyżby to była wina immo??a...
Migająca kontrolka świec żarowych świadczy o niesprawności układu. W Twoim przypadku uszkodzona jedna lub kilka świec. Przy uszkodzonym sterowniku byś jej raczej nie odpalił, a że kontrolka nie mrugała przed rozruchem zakłada się że sterownik jest sprawny. Napisałem że zakłada ponieważ pewności nigdy nie ma że komputer czy jakiś tam tester pokaże rzeczywisty...
Co za fachury... Lampka świec ma dwojakie znaczenie-świeci ciągle znaczy że świece grzeją, miga-znaczy że w elektronice diesla jest feler. Sprawdź czy jak naciśniesz pedał hamulca zaświecaja się lampy stop, jeżeli nie to uszkodzony czujnik, jak tak to jedź do kogoś kto ma tester diagnostyczny i sprawdzi w czym szkopół. Nie grzeb po żadnych kabelkach,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Podlacz pod tester i zobacz dlaczego miga kontrolka swiec,moze masz blahy problem typu brak jakiegos sygnalu. Jesli bedzie uszkodzony calkiem to funkcje grzania swiec mozesz podlaczyc do oddzielnego sterownika.Ten ktory masz w aucie steruje cala elektronika diesla,solenoidami w pompie itp.
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Przepraszam, że odkopuję tak stary temat, ale chcę sprawdzić przekaźnik samochodowy i nie wiem czy dobrze to robię. Jest to przekaźnik od Passata B4 '96 od dmuchawy klimatyzacji. I jak on powinien działać? Jeśli podłącze napięcie 12V na styki wejściowe 3 i 7, wtedy zestyk się ładnie zwiera. Między nogami wyjściowymi 4 i 8 powstaje połączenie, bo tester...
A widzę ze ten próbnik co mówisz EPS 100 To zwykły tester na zegar a on wkładał do jakiejś maszyny te wtryski i mu dwa ciśnienia sprawdzało bo tym zwykłym nie wyregulujesz dwu sprężynowych wtrysków . Sam wymieniam nie raz wtryski i końcówki ale to na jedno sprężynowych wtryskach i pracuje na maszynie z lat 70 :P Dodam ze tylko w ciężarówkach wymieniam...
Najpier podam błędy jakie mam: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 038 906 012 HP Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4893 Coding: 00102 Shop #: WSC 06402 VSSZZZ6LZ5R029686 SEZ7Z0D2677670 2 Faults Found: 18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller P1636 - 35-00 - - 17911 - Load Signal from...
Witam, Pewnego dnia z rana mój Seat postanowił, że nie zawiezie mnie na czas do pracy. Po przekręceniu stacyjki normalnie zapaliły się wszystkie kontrolki jak trzeba, grzania świec żarowych również. Po zgaszeniu się kontrolki od świec próbowałem uruchomić samochód, ale zachowywał się, tak jakby nie dostawał paliwa. Po kilkunastu próbach w końcu odpalił...
Witam! Na początku zaznaczę że jestem początkującym i dopiero zdobywam doświadczenie w dziedzinie elektroniki... Mam pytanie w związku z urządzeniem firmy PALTEST: "JT91 glow-plugs tester". Jest to przyrząd do testowania sprawności działania świec żarowych w samochodach Skoda. Najprawdopodobniej uszkodzony jest mikroprocesor stąd problemem będzie opracowanie...
Potrzebna diagnostyki testerem
Sądząc po numerze nie jest to Webasto tylko Eberspeacher D3WZ.Sprawdzić świecę żarową, przewody zasilające,kostki itp.Najlepiej sprawdzić testerem. Pozdrawiam Arturavs
A filtr paliwa wymieniałeś? , świece żarowe sprawdzałeś ?, i podjedź do kogoś kto ma tester do akumulatora i niech ci sprawdzi aku bo też ma znaczenie prąd przy rozruchu
tester świec sterownik świec żarowych przewody świec żarowych
zdjąć obudowę pieca junkers akumulator zamiennik simple oscillator
Fiat Ducato X250/X290 – wyciek wody z klimatyzacji spod plastikowego stopnia, odpływ kondensatu Schemat podłączenia monitora do Uni-Trol 2050