Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Uniwersalne testery pokazują co chcą, a często są to w ogóle jakieś dziwaczne goglowskie tłumaczenia. Oryginalny komunikat brzmi tak: 161100 The plausibility check of the AdBlue® system produces excessively high values. Może to być spowodowane różnymi czynnikami - słaba jakość AdBlue, coś innego zalano do zbiornika, słabe ciśnienie z pompy, krystalizacja...
(...) https://obrazki.elektroda.pl/2549012000_... https://obrazki.elektroda.pl/9684676700_... https://obrazki.elektroda.pl/4057418700_... https://obrazki.elektroda.pl/1291280400_... https://obrazki.elektroda.pl/6054843900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z przedstawionych...
Kolego powiem tak. Pracowałem w tej firmie wiele lat, i prestrzegam przed zakupem części tej korporacji. Nie ma znaczenia czy produkcja Polska, Węgry czy inny kraj. Tam z jakością są naprawdę na bakier. Testery czujników są tak regulowane , aby przechodziło wszystko.
Przekaźniki zwykle włącza się w kolektorze tranzystora, pracującego wtedy jako klucz nasycony. Równolegle do cewki przekaźnika dajesz diodę (np 1N4005) gaszącą przepięcia powstające na cewce przekaźnika przy wyłączaniu prądu, włączoną przeciwnie do kierunku jego przepływu (czyli w torze z tranzystorem NPN, katoda diody będzie skierowana do +24V). Od...
chodzi mi jakie te tranzystorki maja być. To.ze NPN i PNP to wiem Chyba lekkie nieporozumienie nam wyszło (i też na "drugim kanale" komunikacji). W testerze opisywanym w tamtym przywoływanym tutaj wątku, ani tutaj, który dałem wyżej, nie ma żadnych tranzystorów. Określenia NPN i PNP odnoszą się wyłącznie do zwyczajowych nazw czujników i tu występują...
Witam. Poszukuję testera diagnostycznego, do vw golf5. Potrzebuję go miedzy innymi do: Ustawienia radia (włączenia aux) Ustawienia opcji dodatkowych (np ryglowanie zamków powyżej 15km/h, czy aktywowania spryskiwaczy reflektorów) Ustawienia centralki Odczyt i kasowanie błędów Sprawdzanie czujników Wiem, że nie wszystkie testery mają pełne funkcję, szukam...
Mam pytanie do osób zajmujących się serwisowaniem wag. Co sądzą o symulatorach czujników (np. uticell LCS-01, rinstrum 0051). Czy warto coś takiego nabyć, czy ktokolwiek pracuje z tego typu urządzeniem. Czy można takim urządzeniem "zasymulować" jeden czujnik w wadze o np. 4 czujnikach. Dużo droższe są testery czujników (uticell LCT-01, zemic CALOG-LC),...
Potem sprawdziliśmy na ile % zapchany DPF- było 60%, uruchomione wypalanie "stacjonarne" zbiło do 20%. Czym to diagnozowałeś? Nie wiem jak inne testery ale w TechTool masz testy które pozwolą ci sprawdzić wartości wszystkich czujników i pracy systemu oczyszczania spalin także nie powinno być problemu z znalezieniem usterki tylko pytanie czy używasz...
a czujnik nowy ale orginalny czy najtańszy chiński zamiennik? podgląd parametrow albo oscyloskop najlepiej pod clipa bo czasami w renówce inne testery potrafią oszukać
Nie wiem o jakich kostkach do pdc piszesz Mój błąd w opisie- kostka jest od przeciwmgłowego a nie od czujników, do czujników nic nie podłączałem. bo ten moduł rozłącza mase w pdc i realizuje to przez 1 przewód brązowo -czarny z pinu 11, wszystko fajnie, tylko u mnie kolor się nie zgadza (biało-czarny mam). Zakładając że to właśnie ten, jak go podłączyć?...
To co pisze producent jest mało ważne... ważniejsze jest co tester potrafi w rzeczywistości. Pytałeś co zrobi fajnie Forda i Opla to odpowiadam ,że Solus-Pro. W azjatyckich możesz podziałać z Hondą, Nissanem, Toyotą i Hyundaiem. Jeżeli planujesz robić sporo azjatyckich aut to kup sobie Launcha albo Carmana bo nic lepszego nie znajdziesz (Launch można...
Nie wiem czy na ścianie grodziowej nie da się omyłkowo zamienić kostek od czujników . Poza tym ten brak błędów, ciekawe czym diagnozują . Testery uniwersalne słabo radzą sobie ze starszymi autami ,może tu leży problem.
No, prawie. Kondensator 0.68uF to raczej nie elektrolit, tylko np. MKSE, albo MKT. I potencjometr ma mieć suwak połączony z końcem - potencjometry o charakterystykach B i C najpierw zwiększają opór między początkiem, a suwakiem powoli, potem coraz szybciej - i to właśnie jest potrzebne. Tyle, że na początku skali będzie największa częstotliwość (najkrótszy...
http://obrazki.elektroda.pl/3513501400_1... elektroda.pl: Jakimi obszarami rozwiązań zajmuje się National Instruments, kto znajdzie w portfolio NI rozwiązania dla swoich projektów? National Instruments: NI jest producentem sprzętu pomiarowego oraz wbudowanych systemów kontrolno-pomiarowych. Wszystkie nasze urządzenia mogą być programowane...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
https://obrazki.elektroda.pl/2917699100_... . Tutaj przedstawię moje odkrycia z nowym urządzeniem Tuya opartym na MCU Beken BK7238, zapakowanym jako moduł Tuya T1-U-HL. Więcej ogólnych informacji dotyczących serii T1 i zastosowań BK7238 można znaleźć na stronie: https://obrazki.elektroda.pl/6505919300_... . https://obrazki.elektroda.pl/7212942700_...
To że tester pokazuje błąd czujnika wcale nie oznacza uszkodzonego czujnika. Noże być uszkodzony kabel czujnika, może w sterowniku ABS jwst przerwa w gałęzi tego czujnika, itd.
Witam Pytanie brzmi czy ma to być urządzenie na stała zamontowane czy przenośne. Jeśłi na stałe to między masą a rezystor daję kontrakton. Oczywiście trzeba potem zamontować kontrakton. -- pozdrawiam
Nie prąd tylko napięcie sprawdzałeś :) Kabel mógł zgnić, ale pytanie czy czujnik ma mieć napięcie? Możliwe że działa na podstawie rezystancji, sprawdź go miernikiem. Btw jak Vag mówi ze czujnik uszkodzony? Testery raczej nie maja takiej funkcji :P
Jest to jeden z najprostszych systemów do naprawy w samochodzie, oczywiście używając testera. Cztery, sześć lub osiem czujników które można zamieniać miejscami i analizować stany. Bardzo częstą usterką jest zgnita wtyczka/gniazdo w zderzaku.
Raczej błąd softu albo samego testera. Blisko 3 bar to poza zakresem czujnika. badziej chodzi o mbar 8 na wolnych i 30 przy np 3000rpm.
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Witam bardzo serdzenie. Chciałbym w ramach dodatkowej aktywności w pracy zbudować tester czujników przemysłowych. Najważniejszą funkcja miałoby być określanie czy dany czujnik jest PNP lub NPN. Tester ma też inne funkcje. Z pozostałymi funkcjami sobie poradziłem. Test czujników PNP dodam 3 przewodowych i 2 przewodowych :/ jest ok. Ale w przypadku NPN...
Witam bardzo serdzenie. Chciałbym w ramach dodatkowej aktywności w pracy zbudować tester czujników przemysłowych. Najważniejszą funkcja miałoby być określanie czy dany czujnik jest PNP lub NPN. Tester ma też inne funkcje. Z pozostałymi funkcjami sobie poradziłem. Test czujników PNP dodam 3 przewodowych i 2 przewodowych :/ jest ok. Ale w przypadku NPN...
Z diagnozy komputera testerem Autel wynika: "czujnik temperatury płynu nagrzewnicy spalinowej ten czujnik jest zamontowany w wymienniku temperatury cieczy inaczej na samym '' kotle '' ogrzewacza dostęp do niego za ciekawy nie w pdf-je masz więcej o nim. a i jeszcze ze schematu w drugim załączniku zorientujesz się które to są piny w kostce po rozpięciu...
Fabryczny system wspomagający parkowanie jest diagnozowalny, wystarczy podpiąć tester
odłacz na chwilkę akumulator powinien bład się wykasować od czujnika tester raczej nie radzi sobie z tym już nie raz to miałem KTS nic nie pokazał czujnik dobry a kontrolka pali się tylko odłaczenie akumulatora i wraca do normy.
czy ma ktos schemat ideowy testera takiego czujnika? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Uszkodzona sonda lambda lub przewody.Miałem już kilka takich przypadków i tester wskazywał na uszkodzony czujnik spalania stukowego.. jestem pewny 99,9%
Kolego (at)tomaszg78 , (at)robokop ma rację, potrzebujesz sprzętu i co najważniejsze wiedzy. Abs to nie tylko czujniki. Jest jeszcze sterownik ABS, połączenie z ecu silnika, zasilania, przewody, tarczki z ząbkami. Jeżeli po odłączeniu zasilania kontrolka ABS gaśnie a po przejechaniu odcinka się zapala to wskazuje na .....raczej dobre czujniki. Chcesz...
Błąd ma jednego czujnika, ale czy z drugiej strony auta tester widzi prędkość koła. Można zakręcić nim na podnośniku. Jak czujnik nowy to może ktoś łożysko zmieniał i założył niewłaściwe. Możesz też przedłużyć kabelki z jednej strony na drugą i pokręcić kołem.
Witam. Co do czujnika temperatury - tam jest 4 pinowy? Czy 2 osobne czujniki 2 pinowe. Co mechanik widział na testerze za temperaturę? Często taki problem stwarza czujnik temperatury ale ten dla samego komputera - nie ten dla wskazówki w liczniku- to 2 różne czujniki. Zaryzykuj i kup za paręnaście zł i podmień. Świece zużyte tez potrafią być problematyczne...
Moje czujniki nie posiadają wyświetlaczy. Można kupić w świecie testery czujników.
Podłączyć tester, odczytać błędy i sprawdzić dane z czujników. A klocki tarcze wymienić dla własnego bezpieczeństwa.
Więc zrób sobie mostek pomiarowy z przełącznikiem na różne PTC. Ale to i tak czasowo praktycznie to samo co podpięcie multimetru i odczytanie wartości. Elementu raczej nie zmierzysz jeśli jest wpięty w obwody pomiarowe ...
Nie nie potrzeba testera .Przeczytaj dokładnie Servis chyba że dostałeś tylko jakieś wycinki z pełnej serwisowki
W dzisiejszej recenzji / ostrzeżeniu, zaprezentuję wam zamówiony przez Gulsona, bezkontaktowy wykrywacz napięcia zmiennego 90-1000VAC. Jest to gadżet zamówiony na zasadzie "to jest bardzo popularne na Aliexpress zobaczmy zatem dlaczego". Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, podejrzewam, że z powodu ceny. Na początek jak zwykle zdjęcie z aukcji....
Sprawdzić testerem czy moduł abs widzi ten czujnik. Sprawdzić miernikiem czy czujnik jest sprawny. Zmierzyć odległość od czujnika do koronki piasty. Zepsułeś system abs
W bagażniku pod prawym boczkiem jest sterownik zasilany z bezpiecznika 61 ale chyba warto wczesniej spróbować diagnozy jakimś testerem.
Skoro masz kreseczki to albo czujnik albo tester za słaby.
Moje fusy podpowiadają uszkodzenie w obrębie któregoś czujnika prędkości - pierścień sygnałowy, przełamany kabel czujnika, różne obwody kół. Podłączyć tester i/lub oscyloskop, podejrzeć prędkości kół i generowany sygnał.
Spuść z niego powietrze, i znajdź parametry napięć z czujników w testerze, bez powietrza podnoś auto równo do góry obserwując czy sygnały się pokrywają. Jeśli błędów brak, to najprawdopodobniej problem będzie leżał po stronie mechanicznej. Czujniki powinny być bezpośrednio na tylnych wahaczach i należało by sprawdzić mocowania czujników i ramion, oraz...
Czujnik musisz zaadoptowac jakims testerem. Autocom sobie z tym poradzi.
zaczyna sygnalizować czujnik parkowania z przodu Czujnik oryginalny czy "dołożony" ? Jeżeli oryginalny, to można go diagnozować testerem diagnostycznym.
Mam jeszcze tester czujników zbliżeniowych, przenośny na dwie baterie 9V, fotka po niedzieli.
Chyba że są uszkodzone czujniki albo kable? Nie ma jak testerem SD c3, jedno kliknięcie i wyświetla cały arkusz z obsługami klockami itp.
[/quote] Zrobiłem tester tych czujników, zapinasz i wiesz-dobry/zły.[/quote] Czy kolega pochwali się swoim testerem do tych czujników, zdradzi tajemnicę jak go zrobił?
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Testerem do czujników halla i silników BLD. Pytanie z innej beczki jak rozebrać obudowę w tym modelu? Trzeba zdemontować futerko aż do aluminiowego korpusu?🤔 On blokuje rozpołowienie obudowy na pół. Pozdrawiam
Tarcz ma być nabita tak aby czujnik ustawiony był na środku bieżni impulsowej. Co najważniejsze aby bieżnia nie biła czyli szczelina między czujnikiem a bieżnią była stała w innym wypadku system wykryj modulacje i zapisze bł. Poniżej profesjonalne testery czujników. https://www.youtube.com/watch?v=8GLPV9SP...
testery błędów mierniki testery testery akumulatorów
zmywarka słaby ciśnienie czyszczenie nastawnika fabryczny hasło android
vivitek lampa powietrzna pompa ciepła
Błąd wirnika w Nissan Micra K12 - jak naprawić? Octagon SF8008 nie uruchamia się – bootloop, recovery, naprawa, firmware OpenATV, zasilacz