W większości aut z tej grupy, moduły były montowane na wsporniku przy kolumnie kierowniczej. Mniej więcej na wysokości kolan.
Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
Witam. Mam problem - wentylatory działają tylko na krótko. Bezpieczniki są w porządku, moduł też. Co może być przyczyną? Seat Toledo 1.6 SR.
Sprawdz moduł komfortu (we wgłębieniu pod fotelem kierowcy, pod wykladziną) czy nie był zalany.
Jeżeli sprawdzałeś to wszystko żarówka to stawiam na uszkodzony moduł komfortu. Najprawdopodobniej wypalony styk przekaźnika bądź uszkodzone jego sterowanie.
A od kiedy ten problem występuje? Było co dokładane w aucie? Jakiś alarm, radio, jakieś ledy?
Żadnym Vagiem tego nie zrobisz ,bo moduł nie ma długiego kodowania. Jaki masz numer modułu komfortu? Ewentualnie VDC Pro i kabel na port com (RS 232). Program ten działa tylko pod DOS.
Tak NIE WOLNO robić, jak pozbawiasz cewkę wn odbioru w postaci świecy, to wysokie napięcie rośnie do wartości, które spowoduje jej nieodwracalne przebicie, uszkodzenie, moduł zapłonowy również nie przeżyje takich eksperymentów. Kable wn sprawdza się na 2 sposoby, miernikiem (omomierzem), czy mają wymaganą rezystancję (przeważnie 2 - 10kΩ), drugi,...
Podłączyć kierunkowskazy możesz przez diody wpinając się na kable od siłowników. Te ktorymi idzie zasilanie w momencie zamykania i otwierania. Zazwyczaj w nieorginalnych centralnych jest to zielony i niebieski. Diody muszą byc conajmniej 3A mniejsze moze popalić. I raczej wiekszy bezpiecznik na moduł od centralnego. Ten ktory jest teraz może polecieć.
Zsun przelotke przy drzwiach i pociagnij za kable. Czy któryś sie nie urwie. Mirku, pewnie ma elektryczne szyby, więc moduł silniczka odbiera sygnał z komfortu po VAN lub CAN - w zależności jaki ma rok. Przelotka nic nie pomoże. Wszystkie drzwi zamknąłem a i tak świecił Po wszystkich Twoich słowach, które napisałeś, to obstawiam na pewno zamek drzwi...
To jak jest moduł to próbówka w dłoń złap się gdzieś za plusa lub minusa i posprawdzaj któryś z przewodów na pewno powinien aktywować domykanie. I posprawdzaj czy dochodzi plus i minus jakieś grubsze czerwony i brązowy.
Moduł sterowania masz? Czy idzie w pierwotnym? I to, że się lampka w klawiszu pali NIE ZNACZY, że jest on sprawny! Napisałem, ci, że do czyszczenia styków trzeba ZDEMONTOWAĆ lampkę! A to różnica! A skąd ta pewność, że wyłączniki dobre? JAK JE SPRAWDZIŁEŚ? Bo w tej chwili według ciebie wszystko jest sprawne ale nie działa...
Wygląda to na Darlington
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
sprawdz czujik HALLA i moduł nie wiem jak masz moduł jak bym wiedział to coś bym poradził
Mam pytanie jak wygląda moduł komfortu w seacie toledo 2
rozczaruje cie ale nie modul konfortu rozni sie ;) to juz w sumie zamyka sprawe no chyba ze masz zamiar przerabiac instalacje z tego co pamietam 2x elektryka szyb przod ma modul na 3 wtyczki pelen wypas ma 2 wtyczki ;) pozdrawiam
Za te rzeczy odpowiedzialny jest właśnie moduł komfortu. Jest nad pedałem sprzęgła. Gdybyś odkręcił skrzynkę bezpiecznikową to będziesz go widział.
Tomek ja mam taki sam problem ale z jedna elektryczna szyba od kierowcy, jak ja chce opuszczac to tez mi cos skwierczy w sterowniku pod tylna kanapa, a co do kluczyka to tak samo jak ty nie moge go zaprogramowac. i jak rozwiazales kolego ta usterke bo ja jestem tez ciekawy?? Pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenia mikrostyków w zamkach. Bardzo ładnie widać ich położenie w VCDSie w tym module komfortu.
U mnie spalił się jeden z bezpieczników i nagle wszystko wróciło, więc nie musi to być moduł komfortu.
ponawiam,pomoże ktoś ?
Sprawdź błędy na początek.
Moduł CECM czyli Central Electric Control Module - Bordnetz (oznaczenia 1K0../3C0../3C8.. , na schematach J519): Złącze B - pin 1 - prawa tylna żarówka - światła cofania Złącze C - pin 12 - lewa tylna żarówka - światła cofania Złącze F - pin 6 - włącznik świateł cofania https://obrazki.elektroda.pl/5124319300_...
Toledo 2 ma moduł komfortu.1 co najwyżej moduł szyb
moduł świec żarowych
Podejrzewam, że na odległość to raczej ciężko jednak liczyłem na małe sugestie jaką również i Twoja jest z podpięciem zapewne u speca do kompa. Jednak zanim się do takiego udam chciałbym wyczerpać moje własne możliwości, dlatego jakby ktoś był wstanie napisać gdzie znajduje się dokładnie moduł komfortu (pod deską, może w drzwiach ?) i jak wygląda to...
Potrzebuje rozpiskę pinów dla modułu komfortu: 1J0 959 799 AH. Będę wdzięczny za każdy materiał. Potrzebuje się dowiedzieć którymi pinami sterowane jest zamknięcie i otwarcie (sygnał masy?). Czy jest to jeden czy dwa osobne przewody. Potrzebuje również dowiedzieć się czy pin 13 w T23 służy do otwierania zamka klapy bagażnika z pilota. Czy funkcja ta...
Witam Jakiś czas temu próbowałem aktywować domykanie szyb z pilota w moim seacie toledo II z 2001r. Niestety próba użycia pewnego czeskiego programu do tego nie powiodła się, ponieważ mój moduł komfortu jest prawdopodobnie niezgodny z tym programem. Szyby z kluczyka domykają się i otwierają bez problemu. U kolegi w takim samym seacie tylko z 2003r....
W tym module komfortu ładnie widać w blokach pomiarowych położenie styków w zamku, chyba blok 10 i 11. Po tym będziesz widział czy moduł komfortu widzi w jakim położeniu jest zamek kierowcy bo może to zamek jest uszkodzony i przez to nie działa sterowanie z niego. Czy w Toledo można sterować centralnym zamkiem za pomocą kluczyka w bagażniku?
Ja tam bym sprawdził co dokładnie spala się, czy uzwojenie cewki czy tylko ten tranzystor (zapewne tak), kiedyś coś takiego naprawiałem koledze w Seacie Toledo 1 i rozdłubałem moduł zapłonowy i odskrobałem ten zalany tranzystor mocy i dolutowałem na kablach duży tranzystor z telewizora/monitora i przykręciliśmy go do karoserii i się to już więcej nie...
Witam Mam problem tego typu, że nagle przestała mi działać dosłownie cała prawa strona samochodu. Centralny nie zamyka prawych drzwi, szyby się nie otwierają, lusterka się nie składają. Czego to może być wina? Ściągnąłem schemat bezpieczników do tego modelu z tym silnikiem, ale te pod kierownicą mi się nie zgadzają, skrzynka jest inna... Może to moduł...
Spróbuj tak: Programowanie pilota seat toledo II 99r. 1.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni. - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. - Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. - Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. - Wyjąć kluczyk i skierować...
Dziękuję za podpowiedź , sprawdzę na weekend .. a gdzie znajduje się ten moduł komfortu ? jak się dostać do niego ? ... pod dywanikiem raczej nie ma go ;/
Podpinałeś pod komputer? Przyczyn może być sporo: moduł komfortu, zamek w drzwiach, wiązka kabli między drzwiami a autem.
Trzeba go rozebrać i zobaczyć co jest w środku Może się tylko spalił główny tranzystor kluczujący? bo to się spala najczęściej. Jak kieeedyś koledze w Toledo spalił się moduł zapłonowy (taki przy cewce jak w polo) to go rozdłubałem, pomierzyłem i odskrobałem ścieżki od tego tranzystora i na kablach przylutowałem taki duży tranzystor z telewizora od...
Te dwie poduszki, pas oraz moduł Airbag.
Nie sprawdzałem takiej możliwości osobiście, ale szczerze w to wątpię. Raczej moduł musi mieć poprawny sygnał zamknięcia drzwi.
Mam jeszcze jeden problem: Od kilku dni działa u mnie (bez mojej ingerencji :shocked!: ) automatyczne uzbrajanie centralnego zamka, tzn.: gdy wejdę do auta, włożę kluczyk do stacyjki zamki ryglują się, po przekręceniu kluczyka następuje odryglowanie, po odpaleniu silnika zamki ponownie się ryglują, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki następuje odryglowanie....
Czyli tam nie masz przekaźnika tylko moduł sterujący który znajduje się pod akumulatorem. Na sam początek sprawdź bezpieczniki, głównie nr 25.
Cześć, przychodzę z nietypowym problemem, a mianowicie mój Seat nie chce się otwierać z pilota. Dodam, że jak zamykam z kluczyka drzwi, to zamykają się one tylko na krzyż, tzn. kierowcy i prawe tylne. Zamykanie z kluczyka od strony pasażera nie działa w ogóle (też nie wiedzieć czemu). Próba programowania kluczyka zakończona niepowodzeniem, tak jakby...
Podmieniłeś moduł na taki sam? Sprawdź VAGiem te bloki.
Po prostu twoje auto ma słabego gatewaya i nie masz w nim nic co wymaga LCode. Sprawdź jeszcze moduł ABS, on zwykle ma najwięcej bitów.
Witam.Szukam jakiegoś opisu schematu żeby podłączyć moduł zamka centralnego Bloker 61 mianowicie chodzi mi do których przewodów i gdzie mam się tym wszystkim wpiąć,szukałem tu na forum wszędzie ale nikt konkretnie nie napisał w jakie przewody w seacie się podpiąć i gdzie,a przecież roczniki od 91 do 99 mają takie same kolory przewodów.Więc szukam kogoś...
W tych zamkach tylko centralny zamek jest elektryczny, klamki jedna i druga jest tylko mechaniczna Klamka zewnętrzna mechanicznie nie działa, jeżeli nie zostanie odryglowanie przez silniczek w kasecie zamka. Klamka wewnętrzna przez pociągnięcie odryglowuje drzwi. Platforma PQ35 szła trochę później Wyjasnij, bo nie wiem o czym piszesz. Grupa A5 (PQ35):...
Aż strach pomyśleć co tych chcesz tam przerobić.Jak nie ma komunikacji to albo nie ma zasilania, albo padnięty moduł ,albo tester kiepski.Tyle i aż tyle.
W tym modelu nie ma sterownika kolumny 16, kierownica przez can łączy się z bcm 09. Kierownice są uniwersalne , przycisk telefonu działa w zależności od wyposażenia, na pewno nie działa jak w aucie jest podstawowy zestaw wskaźników (basic).
Jak przewody będą sprawne to sprawdź moduł w drzwiach .
Możliwe ze padł moduł wentylatorów lub czujnik(przekaźniki bardzo rzadko padają)
Wielkie dzięki, nauka pilota poskutkowała. Serwis autoryzowany zaproponował nowy moduł za 500zł. (-: (-: (-:
moduł toledo moduł komfortu toledo toledo moduł komfortu
działa obrotomierz mazda vestel 17ips72 graetz mostek
identyfikacja elementu czyszczenie pamięci android
Linde H30: Kod błędu D156 - Problemy z magistralą CAN Prądnica DIY: prostownik, stabilizacja i magazynowanie energii