W większości aut z tej grupy, moduły były montowane na wsporniku przy kolumnie kierowniczej. Mniej więcej na wysokości kolan.
Możliwe że w sterowniku zimne luty są. Trzeba by go przejrzeć. A plus i minus na module są?
W załączniku masz schemat modułu komfortu z Seata Toledo 2001 r . W piątek robiłem seata z takim numerem modułu komfortu i schemat pasował. W Autodacie nie ma numerów tylko schematy .Może w czymś pomoże
W tym modelu nie ma sterownika kolumny 16, kierownica przez can łączy się z bcm 09. Kierownice są uniwersalne , przycisk telefonu działa w zależności od wyposażenia, na pewno nie działa jak w aucie jest podstawowy zestaw wskaźników (basic).
Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
Ele5 ma racje taką chorobe ma grupa vag, sory zapomniałem o tym. Moduły SEO sterowane CANem chyba tego nie mają, ale nie jestem pewien.
Przekaźnik świec żarowych, widać odstrzelony bezpiecznik.
No na internecie są na sprzedaż akurat moduły od szyb od Toledo I
U mnie spalił się jeden z bezpieczników i nagle wszystko wróciło, więc nie musi to być moduł komfortu.
Zawsze możesz tylko czy to jest opłacalne? Do kompletu z komfortem trzeba wymienić sterowniki w drzwiach bo sie nie dogadają. Musi być ten sam typ czyli początek oznaczenia musi się zgadzać - 1C0. Poszukaj programu VDC.exe który dziala pod DOSem, do tego interfejs VAG na RS232 i zrobisz sobie domykanie szyb.
A co słuchać w module klimatyzacji. Tzn jaką widzi temperaturę płynu , temperaturę na panelu centralnym , jaka jest ustawiona wg odczytu z modułu. Jakie pozycje klapek. Prędkość wentylatora oraz odczyty temperatur z poszczególnych nawiewów. Wszystko jest w blokach pomiarowych modułu klimatyzacji.
Witam. Mam problem - wentylatory działają tylko na krótko. Bezpieczniki są w porządku, moduł też. Co może być przyczyną? Seat Toledo 1.6 SR.
Hej, Potrzebuję rozpiskę poszczególnych pinów w module komfort do toledo. Oto zdjęcie modułu: http://dziex.skni.umcs.lublin.pl/seat/za... Numer sterownika: 1L0 959 875.
Mam pytanie jak wygląda moduł komfortu w seacie toledo 2
Radio jest nieoryginalne. I w sumie tyle. A problem podobno zrobił się sam z siebie z miesiąc temu. Problem mógł być wcześniej, ale akumulator jeszcze trzymał i wszystko działało. Numer modułu Gateway poproszę.
ponawiam,pomoże ktoś ?
Nic nie działa - znaczy brak komunikacji z modułem komfortu?
Witam !sprawdz kostki na słupkach, brak plusa na moduły!!
Zrobić diagnostykę i to należało zrobić jako pierwsze a nie wymieniać moduły.
Na wsporniku obok kolumny kierowniczej
Jeżeli sprawdzałeś to wszystko żarówka to stawiam na uszkodzony moduł komfortu. Najprawdopodobniej wypalony styk przekaźnika bądź uszkodzone jego sterowanie.
Sprawdz moduł komfortu (we wgłębieniu pod fotelem kierowcy, pod wykladziną) czy nie był zalany.
Pomogła wymiana modułu komfortu
Zacznij od sprawdzenia mikrostyków w zamkach. Bardzo ładnie widać ich położenie w VCDSie w tym module komfortu.
Znalazłem pompkę. Wiecie jaki jest dobry moduł do tego centralnego? Aby dalej było z pilota bo wydaje mi sie ze to moduł
Witam, Problem taki jak w temacie. Po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka w lewo w drzwiach szyby się odsuwają, jednak nie chcą się spowrotem dosuwać przy przekręceniu w prawo. Próbowałem kodowac wg opisów na forum lecz bez reakcji... proszę o pomoc. Pozdrawiam Piotrek
I (at)kruki1 miał rację, oznaczenie na kluczyku swoje a elektronika w środku swoje! Nie ten kluczyk do tego modułu komfortu!
Czujnika uderzenia bocznego znajduje się przy progu auta a czujnik uderzeniowego czołowego znajduje się w module airbag.
Myślę, że możesz spróbować z opornicą od VW, ale radził bym podpiąć pod jeden wentylator, będziesz tylko musiał jakoś wyprowadzić zasilanie z silnika wentylatora pomijając oryginalny moduł.
Nikt nie wie gdzie znajduje się ten moduł? :cry:
A masz pompę z modułem ABS z ESP . Jak się zgłasza przy diagnostyce? Kodowanie w liczniku jakie jest? ABS/ESP działa?
Wszystkie napięcia są,moduł tyka po naciśnięciu przycisku,to wina modułu. Możesz sprawdzić dwa przewody z modułu na szybę kierowcy,czy wychodzą napięcia. Te są najkrótsze,najłatwiej je sprawdzić.
Rocznik 1994 Seat Toledo 1,8 czy można podmienić moduł z rocznika 1998 ale o pojemności 1,6
VCDS-em w tym roczniku tego nie zrobisz, ale czeskim programem powinieneś dać radę,jeśli domykanie działa po przytrzymaniu kluczyka w zamku. Ewentualnie zastosować tani moduł .
Trzeba ciągnąć przewody od każdej karńcówki, omijając moduł oswietlenia.
ok, tylko od czego zacząć, w panelu kierowcy, module komfortu ???
Witam nigdzie nie mogę znaleźć oznaczeń diod smd SJ12 i EU08N. , zastosowane są jako zabezpieczenie w module komfortu w Seacie Toledo, niestety doznały przebicia. Może ktoś ma i się podzieli info co to za diodki. Pozdrawiam Poprawiłem tytuł tematu. Jeden znak zapytania wystarczy
Jaka gazowania , skąd brany sygnał na centr. gazu? jak z cewko-modułu , to miesza gazownia.
Wprawdzie temat stary, ale miałem teraz podobne objawy. Przyczyną był uszkodzony moduł pilota, po odłączeniu jest ok. , moduł w naprawie.
Zamykam temat z braku jakiejkolwiek pomocy i odpowiedzi.
kolego pod siedzeniem był montowany ale w starym toledo
o jakiej antenie mówisz??immo ma jakas antene??czy chodzi może o moduł immo??
Rozumiem, czyli sprawę odłożyć do czasu jak założę sobie alarm, który będzie miał możliwość wpięcia się w kabel modułu komfortu?
W sieci masz schemat modułu.
Moim zdaniem tak się pobawiłeś, że go tak przekodowałeś, że go tak jakby nie ma :)
mozliwa zla konfiguracja ECU lub komfortu, sprawdz kodowania.
Dla przypomnienia pytanie - moduł zapłonowy, czy istnieje taka mozliwosc ze raz działa ok. innym razem wariuje? Na analizatorze spalin wyszło że katalizator nie działa może zapchany??? Proszę was o opinie. Pozdrowienia Tomek Jak sprawdzić cewko moduł?
Jak nadajnik dobry to trzeba zacząć szukac przy odbiorniku - czyli module komfortu.
pod tym siedzeniem z tyłu,to jest moduł .
Pilot możesz sprawdzić poprzez diagnostykę modułu komfortu (46).
Zasilanie sprawdzałem na module.
Wygląda to na Darlington
rozczaruje cie ale nie modul konfortu rozni sie ;) to juz w sumie zamyka sprawe no chyba ze masz zamiar przerabiac instalacje z tego co pamietam 2x elektryka szyb przod ma modul na 3 wtyczki pelen wypas ma 2 wtyczki ;) pozdrawiam
Ale były tez wersje bez domykania, z tego co pamiętam pod siedzeniami tylnymi powinien być moduł komfortu - jest coś takiego? A wiązka od tych drzwi piszesz że się urywa a jakie kable w niej idą może któryś z nich aktywował tą funkcje. Może być także auto miało dzwona i ktoś po prostu wywalił ten moduł.
prubować czasami wychodzi za 5 razem 5 sek w prawo 3 razy po 1 sek w lewo zamknij i 3 razy otwórz."Komfort" niema nic wspólnego
a czy auto ma funkcje comfort ,czy da się zamknąć z klucz w drziach szyby? jeśli tak to ok. a jeśli nie to moduł dodatkowy .
Jeśli to ma jakieś znaczenie silniczka od szyb pasażera nie ma, ktoś go kiedyś wymontował, na internecie czytałem, że to nie wpływa na pracę zamka. Czy może to być zepsuta pompka czy też zalany moduł, a może i go brak. Jak są szyby w prądzie z przodu, to silniczek musi być! Z niego idą sygnały do kasety zamka. Zamek masz w pełni elektryczny, nie ma...
Zbyt duży pobór prądu. Uszkodzona wiązka lub pompa paliwa. Nie ma modułu przy samej pompie?
Moduł jest oryginalny, 1L0 959 875 EA z samochodu co miał 4 szyby elektryczne. Każda szyba ma swój oddzielny przełącznik, 1L0 959 855 (5 pin). Sterowanie szybami tylnymi z przodu to po prostu dociągnięcie do przodu jakichś 8 przewodów. Przerobienie przodu to dociągnięcie prawdopodobnie dodatkowych 3-4 i podłączenie kostek w słupkach drzwi nie pod przełączniki,...
Seat toledo 2 . Po zamknięciu auta kluczykiem i otwarciu go kluczykiem włącza się alarm , migają kierunki. Jak to odłączyć i czemu tak się dzieje. Wszystkie drzwi zamykają sie zarówno z pilota jak i z kluczyka natomiast bagażnik nie. Silniczek sprawdzony i kable wszystkie także sprawdzone. Czy możliwe ze to moduł komfortu?
Cewka do wymiany, a impulsy sprawdzaj żaróweczką probówki samochodowej. Możesz napisać na jakiej podstawie twierdzisz że cewka jest uszkodzona? Żarówka tutaj się nie nadaje gdyż powyżej 25Hz będzie się ciągle paliła. Napisz jakie masz oznaczenie silnika bo tam był silnik RP i ABS - oba miały inna cewkę i inny moduł zapłonowy.
Niestety nie posiadam, a bym pomógł. Może na szrotach?
Kolego nikt na odległość Ci tego nie naprawi, najłatwiej podłączyć pod kompa i sprawdzić czy widać działanie przycisku, czy są błędy w komforcie i możesz także przy okazji wyłączyć zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h. Uszkodzenie może być w okablowaniu w zaśniedziałych złączach komfortu albo sam moduł komfortu uszkodzony.
Problem rozwiązany.Wymiana modułu komfortu załatwiła sprawę.
Witam. Szukałem po całym necie ale nie znalazłem. Proszę wybaczyć, że doczepiam się do tego tematu. Jestem posiadaczem samochodu Seat Altea TDI (2004r). Moduł komfortu to 1K0 959 433 BL. Zainteresowała mnie możliwość składania lusterek z pilota. Poczytałem na ten temat posty i widzę, że jest taka możliwość. Zaznaczam, że mam możliwość składania/rozkładania...
Za te rzeczy odpowiedzialny jest właśnie moduł komfortu. Jest nad pedałem sprzęgła. Gdybyś odkręcił skrzynkę bezpiecznikową to będziesz go widział.
moduł jest w pompie
Podłączyć kierunkowskazy możesz przez diody wpinając się na kable od siłowników. Te ktorymi idzie zasilanie w momencie zamykania i otwierania. Zazwyczaj w nieorginalnych centralnych jest to zielony i niebieski. Diody muszą byc conajmniej 3A mniejsze moze popalić. I raczej wiekszy bezpiecznik na moduł od centralnego. Ten ktory jest teraz może polecieć.
Podlacz vcds i wejdz w moduł komfortu. Sprawdz jakie są błędy.
Jeżeli w chłodnicy jest włącznik termiczny wentylatorów to spróbuj ustawić 2.
Sprawdź połączenia bezpiecznik i wtyczki zasilania do modułu, Terminal 30, może coś "przyśniedziało".
Wielkie dzięki, nauka pilota poskutkowała. Serwis autoryzowany zaproponował nowy moduł za 500zł. (-: (-: (-:
Po otwarciu przednich drzwi masz dojście do przelotki , możesz też zdjąć plastiki ze słupka środkowego , moduł chyba pod licznikiem.
Testu nie robiłem ale to chyba dobry pomysł, dziś licznik dałem do elektronika do sprawdzenia, wtyki sądzę że okej bo ruszałem wtyczkami i nic. Coś by błysło na chwile. Mam nadzieje że to jakieś zimne luty, na schemacie w autodata jest jakiś Instrumental display module ale nie wiem gdzie on jest zamontowany
Ustaw w gazowni sygnał standardowy i podłącz za modułem, nie przed.
Miałem podobnie w Seacie Altea ale to była wina modułu can-bus. Znieniałem w niej licznik na taki z Seata toledo pełny fis Teraz mam wszystko spalanie na liczniku i na radiu nawet smsy z telefomu mogę czytać na radiu lub na fis.
podłączyłem program polski vag 4.9 nie szczytuje mi wcale opcji centralny zamek w opcji moduł komfortu brak błędów
Te dwie poduszki, pas oraz moduł Airbag.
Możliwe ze padł moduł wentylatorów lub czujnik(przekaźniki bardzo rzadko padają)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Tak,kontrolka poduchy nie jest fizycznie podpięta pod moduł SRS,tylko gasi ją elektronika dechy na podstawie komunikatu magistrali CAN. Jeżeli CAN nie widzi modułu SRS-lampki nie zgasi.
Witam :) Autko to Seat Toledo 1L z 1992r, wersja GLX (z tym "lepszym" modułem komfortu) Na początku nic nie wiedziałem o problemie dopóki nie "odkryłem", że posiadam domykanie szyb z kluczyka. W toledo działa to tak, że domykanie z kluczyka najpierw podnosi prawy tył, później lewy tył, prawy przód i lewy przód. U mnie podnosi się TYLKO prawy tył i reszta...
Trzeba go rozebrać i zobaczyć co jest w środku Może się tylko spalił główny tranzystor kluczujący? bo to się spala najczęściej. Jak kieeedyś koledze w Toledo spalił się moduł zapłonowy (taki przy cewce jak w polo) to go rozdłubałem, pomierzyłem i odskrobałem ścieżki od tego tranzystora i na kablach przylutowałem taki duży tranzystor z telewizora od...
Najprostszym testerem jest dioda wystarczy ja wpiac pomiędzy + a przewód sterujący tak mozna sobie sprwadzic czy sygnal z czujnika halla jest i potem z komputera. Mialem podobne problemy w toledo i to był prosty i dosadny sposób na wyszukanie takiej usterki. Dioda powinna migac w "rytm" iskry. Powodzenia
Czyli ten moduł to nie jest od świec, to gdzie go znajde no i ten bezpiecznik Dodano po 3 Dodam że patrzyłem miernikiem i przewody zasilające świece nie mają połczenia z tym modułem ze spalonym bezpiecznikiem
Takie objawy mogą powodować np. zalane wodą lub skorodowane złącza modułów umieszczonych na silnikach podnośników szyb lub przełącznika w dzwiach kierowcy. Alarm najczęściej całkowicie blokuje działanie centralnego zamka i szyb. Być może któreś drzwi blokują . Możesz to wyeliminować odłączając je ( poprzez odpięcie złącza na module podnośników szyb)....
Z aparatu wyjąć 3-pinową wtyczke i srodkowy kabel (zielony) zwierać z masą (cyklicznie).Zapłon musi być właczony.Jeżeli z cewki będzie strzelac iskra-uwalony aparat,Jeżeli iskry nie bedzie,ale będzie słychać charakterystyczne klikanie wtryskiwacza-uszkodzona cewka albo moduł,albo okablowanie modułu.
Nie ma kontrolki srs :D Auto nie od handlarza ... od gliniarza :/ A jeszcze takie pytanie, nie wiecie jak wymusić w module komfortu zaświecenie oświetlenia wnętrza? bo jak wyciągnę kluczyk to się zaświeca a sygnał z drzwi szedł po szynie CAN a że to się u mnie nie komunikuje to chciałbym podać na moduł sygnał z krańcówek ...
Samochód zamykasz za pomocą kluczyka w drzwiach czy pilota? Błędy sprawdziłeś? Podaj numer modułu komfortu.
Jeśli auto nie ma, to musisz je doposażyć w moduł komfortu. Inaczej się nie da. Moduł może być uniwersalny. Dostępnych jest wiele modeli.
Ja tam bym sprawdził co dokładnie spala się, czy uzwojenie cewki czy tylko ten tranzystor (zapewne tak), kiedyś coś takiego naprawiałem koledze w Seacie Toledo 1 i rozdłubałem moduł zapłonowy i odskrobałem ten zalany tranzystor mocy i dolutowałem na kablach duży tranzystor z telewizora/monitora i przykręciliśmy go do karoserii i się to już więcej nie...
Najlepiej sprawdzić w module komfortu w blokach pomiarowych.Zostaje jeszcze bagażnik
Potrzebuje rozpiskę pinów dla modułu komfortu: 1J0 959 799 AH. Będę wdzięczny za każdy materiał. Potrzebuje się dowiedzieć którymi pinami sterowane jest zamknięcie i otwarcie (sygnał masy?). Czy jest to jeden czy dwa osobne przewody. Potrzebuje również dowiedzieć się czy pin 13 w T23 służy do otwierania zamka klapy bagażnika z pilota. Czy funkcja ta...
Podpinałeś pod komputer? Przyczyn może być sporo: moduł komfortu, zamek w drzwiach, wiązka kabli między drzwiami a autem.
Pilot nie działa od początku czy przestał działać? Jeśli przestał rozwiązaniem jest naprawa. Jeśli nie działał od początku należy sprawdzić czy jest odpowiednio dobrany do typu modułu komfortu. Mogę pomóc. Pozdrawiam.
Masa jest ok podobnie jak napięcia. CAN działa bo cała reszta modułów komunikuje się ok. Link już dawno widziałem.
Toledo II, oznaczenie 1M? Jeśli tak, to: VCDS i sprawdź błędy na module komfortu. Nie zamykający się zamek prawy tylny będzie na pewno do wymiany - jest uszkodzony. Kontrolka w drzwiach zacznie "migać", jeśli wszystkie zamki są sprawne i zrobią "podwójne ryglowanie".
Dziękuję za podpowiedź , sprawdzę na weekend .. a gdzie znajduje się ten moduł komfortu ? jak się dostać do niego ? ... pod dywanikiem raczej nie ma go ;/
możliwe ze to wina modułu komfortu - on jest odpowiedzialny za lampkę i buzer
Witam sterowniki są w drzwiach , a jak się łączysz to ile widzisz modułów , powinien się zgłaszać kierowcy i pasażera
moduł komfortu toledo toledo moduł komfortu moduł komfort toledo
układ scalić zegarowy gwarancja tabliczka znamionowy układ centralnego ogrzewania otwarty
podlaczenie czujki podlaczenie czujki
Termet Minimax: Kod błędu 01 i brak resetu Balun do anteny magnetic loop z transformatorem gamma