To nawet do początkujących się nie nadaje, kolega nie miał styczności to nawet za tak prosty rozrząd lepiej się nie tyka.
Ustawienie wałka rozrządu, ma niewielki wpływ. Nie jest to coś, czym należy się teraz martwić. Sprawdź poprawność ustawienia rozrządu.
Wałek rozrządu - nalezy zdjac pokrywe głowicy na koncu walka jest naciencie , naciecie rowno z glowica wlozyc cos płaskiego np. suwmiarke.Pompa wtryskowa - wstepne ustawienie -otwor maly w kole pompy i taki sam w bloku przetknac duzą sruba (chyba 18mm) Wał - otwor w obudowie skrzyni z gory i naciecie z 0 na kole zamachowym.
Wpierw sprawdzić ciśnienie paliwa - bez tego ani rusz, potem ustawienie rozrządu. Cudów nie ma, musi zapalić jeśli wtryskiwacze są prawidłowo kluczowane..
sprawdź układ dolotowy i ustawienie rozrządu ale ja stawiam na nieszczelność
Jeżeli rozleciał się kat to tak bedzie sie dziać , potem sprawdzić przepływke ogolnie sprawdzić go kompem i pytanie czy mechanik ustawił dobrze rozrząd
musisz ustawić początek wtrysku 01-04 luzujesz pompę i ustwiasz tak jak ma być.zależy jakiego masz vag-a,w ang. jest taka zakładka tdi timing,wybierasz silnik i ustawiasz na niebieskiej lini.może się zdarzyć że zbraknie regulacji na pompie,wtedy trzeba przestawić na pasku i ponownie regulować pompą.a tak wogóle to sprawdz kółko na wale i ustawienie...
Jak źle ustawiłeś rozrząd to przed odpaleniem nie obróciłeś silnikiem ręcznie?
Czujnik wałka, na początek trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu , wystarczy zdjąć górną osłonę i zobaczyć czy jest na znakach.
lepiej sam tego nie rób:D,chyba ze lubisz dodatkowe koszty:!: 1y-ten silnik bardzo wrażliwy na ustawienie rozrządu-szarpanie brak mocy:cry: napisz zkąd jesteś pozdr
Witam , napisałeś że zmiana i ustawienie rozrządu to nie kłopot. Ustaw rozrząd, odpal i ma chodzić , chyba że wcześniej zawory spotkały się tłokami.
Witam. Napisz jaki przebieg ma auto, sprawdż czy dopływa prąd do świec żarowych. Jeżeli był wymieniany rozrząd to sprawdż ustawienie momentu wtrysku. Sprawdż ciśnienie sprężania w cylindrach. Wymień filtr paliwa.
Ot i sie porobilo: zaczalem dzisiaj przestawiac pompe o cwierc obrotow i przy ustawieniu o 180 stopni odwrotnie od nominalu po kilku sekundach silnik jakos zapalil. Nawet rowno chodzil, tylko jedno ale: brak zadnej reakcji przy probie dodania gazu pedalem przyspieszenia. Rozumiem, ze to wina zlego ustawienia pompy czy sie myle? I teraz powiedzcie: dlaczego...
Dałbym se głowę uciąć że to 96 rok z mono-motronicem. Cóż mój, błąd tym niemniej obydwa systemy są do siebie podobne, największa różnica w sposobie regulacji KWZ. Ale dobrze, jedźmy dalej - sprawdzony statyczny KWZ - to znaczy wstępne ustawienie zapłonu? Jak wypada? Dalej, rozrząd ustawiony na oryginalnych znakach, czy na flamaster?
witam.przeczytałem wszystkie posty i nie wspomnę o problemie utracie mocy przy 120km/h,ale pojawia mi się problem z uruchomieniem auta.tydzień temu wymieniłem simmering na wałku od strony koła zębatego.po wymianie złożyłem wszystko na fabryczne znaki i od tej pory średnio co czwarty raz kontrolka świec żarowych nie pojawia się wcale po przekręceniu...
wiem ze jest na oko ale Byłem z tym u mechanika i mechanik ustawił według lampy stroboskopowej i tak nie chodziło auto jak powinno.Lecz jak ustawiłem według punktów to auto chodzi jak trzeba i spalanie paliwa jest w normie takie jakie miałem przed zmianą paska rozrządu. w AFT lampą też nie ustawisz zmień mechanika
Podobnie miałem w moim aucie w Seacie z takim silnikiem. Palił coraz gorzej aż przestał całkiem. Ja uparcie kręciłem rozrusznikiem żeby go zapalić i stało się. Silnik zablokowało i do warsztatu. Koło zębate na wale było poluzowane i obcięty nosek( klinek) ustalający położenie. Wszystko przestawione , zawór z krzywiony , głowica do remontu. Proponuję...
juz go luzowałem prosze mi napisać czy mam racje. jak naprzykład ktoś źle ustawił rozrząd i zawory minimalnie są uchylone czy też może powstać świst? to tylko taka moja teoria moge się mylić
Źle ustawiony rozrząd
Witam!! Mam pytanie, może ktoś mi pomoże. Posiadam Toledo z 97r, silnik 1.9 tdi 110 koni, problem polega na tym, że auto ciężko pali gdy jest zimne, nawet gdy na dworze są dodatnie temperatury. I podczas jazdy nie ma odpowiedniej mocy, niekiedy nie chce przekroczyć 3 tysięcy obrotów, po prostu jest mułowaty. I czasami błąd jakiś jest i turbinę odcina,...
----------------------------------------... Witam Proszę o poradę w sprawie mojego Toledo, mianowicie auto długo kreci zanim zapali tak samo jest na zimny, ciepłym silniku(silnik AFN). Wymieniłem w nim wężyki zwrotne , świece żarowe. Spotkaliście się z takimi objawami ///może ktoś cos poradzi ???? zgłoś do moderatora...
Witam, auto mało efektywnie przyśpiesza na wysokich obrotach, do tego stopnia, że nie ma sensu wkręcać go do 4,5 tys. Przyzwoicie ciągnie do ok. 3,8 tys. Seat jest po pełnej diagnostyce w dobrym warsztacie vw. Został zamontowany nowy przepływomierz - pierburg, zaworek n75, przeprowadzona diagnostyka silnika przy okazji wymiany rozrządu (ustawienie kąta...
Pompa pasuje, a zyskać to nic nie zyskasz. Tym razem rozrzad jest ustawiony w 100%dobrze. Początek tłoczenia ustawiony ? Bo o to tu właśnie chodzi, oprócz zgrania wału z wałkiem rozrządu. Jeśli pompę masz ustawioną na "oko", to daruj sobie dalsze pisanie. I pokaż w końcu zdjęcie tej pompy, o jaki czujnik chodzi.
Jakiś czas temu ustawiłem zapłon i palił elegancko czy to zimny czy ciepły. Ale po jakimś czasie zaczął coraz gorzej palić jak był zimny a na ciepłym palił od strzała, mocy dalej nie było. Zajrzałem w końcu niedawno w ustawienie rozrządu i się okazało, że zły znak obrałem na kole - zasugerowałem się dziwnym wycięciem na kole dociskowym - teraz to poprawiłem...
Nie mam pojęcia gdzie znajdują się te kody a silniki wiem że w moim golfie był 1.8 90 km a ten drugi co włożyłem teraz to 1.6 z seata Toledo silnik 1.6 jedyną część jaką miał swoją to pasek rozrządu, pompa wody i kolektor dolotowy resztę osprzętu przekręciłem z 1.8 razem z mocowaniami skrzynia została z 1.8 całe sprzęgło odkręcałem od 1.8 i przekręciłem...
Szkoda,że tak daleko bo z chęcią "pobawiłbym się".Elektronika stag l to faktycznie prymityw ,ale do strzelania nie ma nic.Tak powinny iść świece trzy elektrodowe i nie należy zmiejszać przerwy.Przewody i świece to nie wszystko,bo kopułka i palec mają też duże znaczenie.Zależy jakie przewody wsadziłeś ,bo chociaż nowe to mogą mieć przebicie chociaż są...
Źle ustawiony rozrząd, szmata w wydechu lub w kolektorze ssącym i wiele wiele innych przyczyn :)
Witam. Jakoś w zeszłym roku autko też ciężko paliłem, sprawdzałem rozrząd, rozebrałem pompę do najmniejszej śrubki - niczego nie znalazłem, złożyłem, ustawiłem wszystko na vag-u - chodziło cacy. Pomijam to, że w środku przestawiłem o 180 stopni wałek napędowy i koło na rozrządzie nie jest wg znaków tylko trzeba o 180 stopni przekręcić bo inaczej jest...
Dziwne to trochę. Wszelkie niedomagania sterownika, z jakimi się widziałem z reguły wiązały się ze złą zawartością wsadu, kiedy ktoś usuwał immo dumpem z ruskiego forum. No może jeszcze -ale to był pojedynczy przypadek - sterownik wywalał błąd czujnika wałka rozrządu, pomimo oryginalnego czujnika i prawidłowo ustawionych kółek. W trakcie jazdy dokręcał...
Rozrząd ustawiany był na ustalacze czy ,,profesjonalnie na lakier"??
A jakie silniki są opisane na CDR-ach bo w moim autku jest zainstalowany silnik 1F z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Mój problem polega na tym, że postanowiłem wymienić pasek rozrządu i podczas ustawiania znaku na kole zamachowym okazało się, że są 2 znaki (płaskie wypustki) a pomiędzy nimi jest nacięcie (podobne jak spod pilnika trójkątnego). Teraz...
Podłączę się do tematu. Trochę odgrzany, ale nie chce zakładać nowego. Co można zrobić jeśli szczelina między obudową napinacza hydraulicznego a występem koła wynosi około 13mm ? Dotyczy to passata B5 1,9 TDI silnik ATJ. Trzeba demontować wszystko i ustawiać na nowo, czy można to w jakiś sposób skorygować?
a tak na zdrowy rozum. czemu służy klin w tym silniku? tylko ustala i to też nie wiadomo co. wał przy ustawianiu rozrządu i tak ma znak na kole zamachowym, rozrząd ma "wolne koło" a pompę można doregulować do pozostałych ustawień. wyrównaj czoło wału /odpowiedni frez/ jeżeli jest krzywe, załóż nowe koło rozrządu, dokręć jak trzeba i będzie grało. Jasne!...
Problem rozwiązany... miałem za dużą przerwę między elektrodami na świecach, tak dawno ich nie zmieniałem, że zapomniałem, że przerwę się ustawia przed założeniem. Dziękuję za odpowiedzi :) Pozdrawiam PS; przepraszam za post pod postem, zagalopowałem się :)
toledo rozrząd rozrząd toledo rozrząd toledo wymiana
hasło centrala panasonic svchost duży ciśnienie cylinder fabia
Brak komunikacji z modułem ABS w Peugeot 307 2.0 HDI Bezpiecznik zamka bagażnika Nissan Versa