Ciśnienie na cylindrach jakie?
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Witam. Na początek sprawdził bym ciśnienie na cylindrach.
Sprawdzałem ciśnienie. Każdy cylinder 10.
A ciśnienie na cylindrach? Z tego co pamiętam to w 1.2 wypalały się zawory wydechowe.
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić ciśnienie sprężania?
Nie ma zadnych potwierdzeń to słowa mechanika że jest małe ciśnienie więcej nic nie powiedział.
Sprawdź ciśnienie w cylindra, gaz eksploatację mocniej pierścienie, może się kończą.
Dziś mierzylem ciśnienie na zimnym silniku. Na cylindrze który nie działa pokazał 3 bary, pozostałe w okolicach 14 barów. Nie sprawdzałem ciśnienia na ciepłym silniku i nie robiłem próby olejowej.
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
Bank 1, nie oznacza pierwszego cylindra, tylko pierwszą sondę lambda
na jednym jest 9.5 na dwóch 7,5 oraz 7,5. Czym mierzyli i jak mierzyli?. Jeśli pomiary pobrane na podstawie poboru prądu, to mogą odbiegać od rzeczywistość , co najlepszym rozwiązanie sprawdzenie poprzez wykręcenie świecy i za pomocą ciśnieniomierza sprawdzić na cylindrach ciśnienie, bo tylko tak najdokładniej można sprawdzić.
bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia nie musi być spowodowane uszkodzoną uszczelką... czy objawy są takie same na benzynie i gazie? ps. a co do uszczelkimoze na kilka sposobów się wydmuchać w niej są kanały w którycch jest: olej -ciecz chłodząca - ciśnienie z cylindrów. kwestia tylko które kanały sie połączą
Przyczyną wypadania na 1 cylindrze może być również niewłaściwie działający czujnik. Ale najpierw trzeba tak jak koledzy piszą sprawdzić ciśnienie na tłokach
Witam, Mam problem z fabia 2001 1.4 16v MPI 70tys przebieg, bez gazu. Wiec na biegu jałowym falują obroty, bardzo rzadko ale zdarza sie ze dluzej trzeba krecic zeby zapalił. Rozrząd wymieniony, nowa uszczelka pod głowicą. Nowa cewka zapłonowa, swiece, olej, przewody zapłonowe, Zaślepiony Egr bo wyskakiwał co jakiś czas "check engine", wyczyszczona przepustnica....
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Jak tak kopci to jedną z przyczyn mogą być lejące wtryskiwacze, trzeba je sprawdzić , wyregulować lub wymienić, a przy okazji ich odkręcenia sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach oraz wydajność i ciśnienie pompy wtryskowej. Aby sprawdzić czy wszystko dobrze podpięte można porównac z innym autem i korzystając z komputera sprawdzić prawidłowość działania...
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Samochód przyjechał do garażu na własnych kołach wieczorem następnego dnia już nie palił. Czemu nie musi być prawidłowa wewnątrz cylindra? Możliwy jest rozregulowany rozrząd ? A może ma za duże ciśnienie paliwa i go dławi bo ma taki objaw (świece są mokre no i go dławi)
Temperatura przełączenia 15 stopni zdecydowanie zbyt mało, 30 stopni jest optymalne. Ustaw ciśnienie na 1,05 bara i przeprowadź kalibracje jeszcze raz. Dodano po 4 i jeszcze przełączenie cylindra zrób na 200 ms.
ciśnienie na cylindrach: 12.5, 14, 14, 15. - na zimnym i na ciepłym pali na strzała ale na zimnym chodzi strasznie przestrasznie jakby na 1 gar nie palił ale przyspiesza dobrze tylko na luzie sie trzepie cała buda.... - sonda sprawdzana Ciśnienie na 1 cylindrze i: MAP wskazuje na biegu jałowym 420 mBar, a powinien w okolicach 350mBar. ew. zabity kat
Wiadomo bowiem, że woda powyżej parametrów krytycznych (powyżej temperatury 374°C i ciśnienia 221 bar) posiada zwielokrotnione zdolności katalityczne. Woda tzw. nadkrytyczna ma całkowicie odmienne właściwości od wody, którą my widzimy na codzień. Zadałbym tylko takie małe pytanko: czy w cylindrze silnika spalinowego panują takie warunki (szczególnie...
-wczoraj odkręciłem wszystkie i jedna świeca była bardziej okopcona od drugich) Zmierz ciśnienie sprężania na zimno , zacznij pomiar od tego cylindra. Zamień miejscami wtryskiwacze oznaczając gdzie trafi wtryskiwacz pracujący z okopconą świecą. Po 100-200 kilometrach sprawdź osady na świecach.
na wszystkicvh jest jednakowe Dodano po 32 tzn mechanik powiedział że ciśnienie jest ok a elektryk sprawdzał połączenie i podczas odpalania i tużpo uruchomieniu silnika i na 3 cylindrze brak sygnału do wtryskiwacza powiedział. Nie wiem czy to prawda tylko z ta wiazka lub komputerem walnietym
przy odczycie bledów brak błedow a przy diagnostyce jek to wyglada? ciśnienie paliwa jakie? czasy wtrysków jakie? korekcja długoterminowa jaka? korekcja krotkotweminowa jaka? lambda ile? obroty silnika jakie? cisnienie na cylindrach jakie? jak bardzo samooadptacja odsunieta? odczyt błedów to nie diagnostyka,
To mogłeś chociaż pokrywę zaworów zdjąć tak? Sprawdzić luzy ,sprawdzić czy popychacze chodzą?
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
Przy aucie do 5 lat można się bardziej przejmować przebiegiem. Później już nie ile km jest na zegarach, tylko stanem auta i pracą silnika. Niestety w Polsce w dalszym ciągu patrzymy przede wszystkim na to ile km jest na liczniku. Znajomy ostatnio zmienił Fabie I z 2004r. silnik 1.4 Pb ( bez gazu ) na Fabie II z 2008 z silnikiem 1.4 diesel. Auto kupił...
2-3 tysiące to przedział w którym silnik zaczyna być dość dobrze obciążony przy przyśpieszaniu... O ile ciśnienie paliwa może wystarczać do jazdy w pętli zamkniętej i wprowadzaniu poprawnie korekt ,to jak dociśniesz to może już nie wystarczyć wydajności. Potencjalnie może to być też wada instalacji zapłonowej.Przy takich obrotach podczas deptania ten...
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Tak, ciśnienie na wszystkich trzech cylindrach sprawdzane i w normie (13Bar)... Dziś po ciężkim rozruchu zapaliła się kontrolka silnika, podczas diagnostyki popołudniowej wyskoczył błąd, że na cylindrze nr 1 nie ma zapłonu - czyli podczas porannego uruchomienia silnika. Czy to może być uszkodzony WTRYSKIWACZ paliwa? kto pomoże...rodacy:)
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04C-906-020-CHY.clb Oznaczenie elementu: 04C 906 057 AB HW: 04E 907 309 CB Komponent i/lub wersja: R3 1.0l MPI H20 2707 Kodowanie: 01110012020405080000 Kod serwisu: WSC 73430 031 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM10MPI01104C906057AB 001003 (SK26) ROD: EV_ECM10MPI01104C906057AB.rod VCID: 65C14058649D9B624E-8030 4 - ilość znalezionych...
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Witam Użytkowników! Jest to mój pierwszy post na tym forum i pierwsze autko w życiu więc i człowiek obeznany nie jest z jego budową. Mam problem i to dosyć poważny... Jadąc na majówkę moja skoda fabia 1.2 htp 2003 nagle straciła moc. Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale po wizycie u mechanika okazało się, że problem jest znacznie gorszy : wypadanie...
Masz tabelkę z sugerowanymi rozmiarami. Moc silnika / ilość cylindrów. Warto najpierw sprawdzić jaki masz aktualnie rozmiar dysz, czyli udać się do kogoś kto dysponuje wiertłami w rozmiarach co 0,1 mm i sprawdzić jakie największe przechodzi przez dyszę (jak dobrze zagadasz to w sklepie nawet pozwolą ci zmierzyć). Ogólnie zamiast kombinować ze zmianą...
Witam wszystkich , jeśli zamieściłem post w nieodpowiedniej rubryce proszę o przeniesienie. Trafiła do mnie Skoda Fabia 1,2 htp silnik BME , trzycylindrowiec 12 zaworów. Otóż koleżanka zabrała auto z jakiegoś warsztatu , ponieważ nie mogła z mechanikami dojść do porozumienia . Ale po kolei - przyjechała z Torunia do Warszawy postawiła auto na parkingu...
Mosfet idź doradzać gdzieś indziej, bo tutaj tylko ciśnienie mi podnosisz - co ma EGR do "masła" na przepustnicy? Nic. Masło na przepustnicy to woda z olejem z odmy, normalne o tej porze i przy silniku nie pierwszej świeżości. Świece zaś czarne, bo pewnie nie rozgrzałeś dobrze silnika przed rozebraniem, okopciła je wzbogacona mieszanka. To tyle. Wklej...
Witam! Auto jak w temacie. Problem polega na tam że silnik przestaje pracować na trzeci cylinder po czym zaczyna mrugać kontrolka silnika. Auto wpada jak by w tryb awaryjny (max 2 tyś obrotów) i nie idzie jechać. Po czym gasimy silnik odpalamy i tak do następnego razu. Temperatura silnika nie ma znaczenia choć dzieje się tak częściej na zimnym. Komputer...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Witam Mam problem ze swoją skodą Fabią II z 2007 roku , silnik 1.4 16V . Autko nie ma w ogóle przyspieszenia, na luzie wkręca się max na 4,5 tys obrotów. Auto ma przejechane 160 tys (orginalny). Lampka check się nie swieci . Po podłaczeniu pod komputer brak błędów. Samochód nie ma mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Świece nowe , zapala bez problemowo....
Możesz, i wtedy jedź na gazie aż nie przełączy się na benzynę, wtedy będziesz miał pewność że w układzie nie ma ciśnienia gazu.
Witam. Kolego nie pisz głupot które do niczego nie prowadzą Póki co to Ty piszesz o kontrolce silnika w aucie które jej nie posiada i o pasku rozrządu w silniku na łańcuszku. ja piszę że taki jest to taki jest przebieg Z całego serca życzę Ci aby ten przebieg był rzeczywisty. To na pewno nie jest czujnik ciśnienia oleju Wybacz, masz rację. Jest to czujnik...
A chodzi na wszystkie cylindry? Iskra jest wszędzie? Wg mnie pomiar kompresji by się przydał.
Jak mają pracować skoro nie ma ciśnienia oleju. Piszesz że zapaliła się kontrolka od ciśnienia więc trzeba było od tego zacząć a nie od rozebrania wszystkiego.
Tak, jest klimatyzacja. Ale pomimo tego wszystkiego mam jeszcze jedno podejrzenie, otóż temperatura po 10-20 minutach jazdy dochodzi do 85 stopni C, stojąc na parkingu też, nie nagrzewałem wyjąc silnikiem ludziom pod oknami, muszę pojechać w inne miejsce, ale jest dziwny dla mnie objaw, mianowicie mam takie wrażenie, że rura górna pomiędzy termostatem...
Po wymianie poziom był prawidłowy, ale teraz po obejrzeniu dokładnie silnika tylko w tym miejscu widać największe zabrudzenie świeżym olejem i ewentualnie na elementach poniżej pod tym, gdzie po prostu spłynął. Na postoju plam na chodniku nie widać, więc zakładam, że ubywa tylko w czasie jazdy, dlatego tym bardziej mnie zastanawia czy zeżarło by prawie...
Kolego Waluszx9R U mnie ewidentnie był problem z samoregulatorem - po kilku użyciach hamulca samoregulator klinował się w dolnej pozycji i powodował dociskanie szczęk - każde naciśnięcie pedału "wykorzystywał" do zjechania po kilka ząbków w dół, tak jakby kasował luz (którego nie było). Mechanik zdiagnozował zły wymiar któregoś z elementów, doszlifował...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na tłokach, wtedy będzie można określić czy to wina mechaniki czy elektroniki. Czy problem jest na obu paliwach?
a jeszcze jedno pytanie, tą pompe paliwa ktora jest przy silniku to ktorym wylotem paliwa mierzyc cisnienie i ile musi miec zeby silnik mogl odpalac.
Na początek jakie masz wtryskiwacze gazowe (kolor) i jaką silnik ma moc z 1 cylindra? Ja zacząłem bliżej przyglądać się instalacji jak zaczął mi się zapalać check (P0420). Kupiłem wtedy interfejs ELM327 i na płycie do niego dołączonej był program EasyObdII. Po podpięciu kompa do silnika zacząłem podglądać pracę sondy lambda i odchyłki (korekty). Na...
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
Witam . Problem z Fabią 2000r 1,4 benzyna. Nie pali na 1 i 4 cylinder. Cisnienie sprężania zmierzone ok, wymieniona cewka , bez zmian, zamienione miejscami wtryskiwacze , bez zmian. Sygnał na wtryskiwacze jest (sprawdzony diodą) w pamięci brak błedów świece wyglądają ok. Zastanawiam się nad wyciągniętym łańcuchem rozrządu i brakiem synchronizacji. Na...
Remont robiony, bo nie było ciśnienia na 3 cylindrze (przepalony zawór). Teraz żaden błąd nie wyskakuje, a problem został, tak jak pisałem powyżej. Mam też sporą górę i na 2 biegu mając powyżej 3 tys. obrotów (jadąc tak około 4 min) nie pojawia się problem i reakcja na gaz cały czas jest.
Wypaliło zawór na drugim cylindrze i chodziła dłuższy czas na dwóch . Aż w końcu nie było ciśnienia na żadnym . Po rozebraniu u mechanika samochodowego okazało się że głowica jest tak wyrobiona że się nie nadaje nawet do zregenerowania to raz a dwa powiedział że silnik został przytarty chociaż nie wiem jakim sposobem żadna kontrolka od oleju ani nic...
Pacjent to Skoda Fabia 1.2 TDI CFWA manual z 2011r. Kwestia jest następująca - mam auto od kilku dni ale zakupiłem je z defektem (nieznanym dla sprzedającego). Samochód po odpaleniu, co też trochę trwa (dwie, trzy sekundy) odpala, po czym samoczynnie gaśnie. Jest to dla mnie dzwne. Sprawdziłem błędy i miał coś z pompą a raczej bezpiecznikiem, control...
Ciśnienia sprężania pomierzone średnio w cylindrach jest 12,5 Bar (+-0,3 Bar). Nie regulowałem luzu zaworowego bo wydaje mi się że ciśnienia są ok. Temperatura silnika w czasie pomiaru 90 stopni, wszystkie świece wykręcone i pedał gazu wciśnięty do dechy. Na każdym cylindrze kręciłem jakieś 3-4 sekundy. Nie wiem jak mierzono ciśnienia w serwisie VW...
z zakupionymi magikami dostaniesz karteluszek z rozpiską dysz zależnie od mocy silnika i ilości cylindrów , przy ciśnieniu gazu 1 bar. Dobierasz , wiercisz. Robisz autokonfigurację. Jeśli program wskazuje prawidłową dyszę to koniec pracy, jeśli za mała to wiercisz o 0.1 czy 0.2 mm więcej i powtarzasz. Czasy wtrysku gazu powinny byc na wplnych obrotach...
Mam ten sam problem. Byłem już u trzech mechaników . 1. Stwierdził że wypalił sie cylindry. 2. Stwierdził że sonda lambda. 3. Stwierdził że przestawił sie łańcuszek rozrządu. I teraz właśnie odkręciłem korek wlewu oleju i po wkreceniu go na obroty i puszczeniu gazu obroty spadają i chodzi idealnie. Zakrecam korek wlewu oleju i silnik po wkreceniu go...
Błąd wyraznie mówi że mieszanka jest za uboga lub za bogata. 16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1 Rich - bogaty Possible Causes Fuel system Excessive fuel pressure Leaking or contaminated fuel injectors Leaking fuel pressure regulator - nieszczelny regulator ciśnienia paliwa Low fuel pressure or running out of fuel Vapor recovery system Air leaks...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
fabia cylinder cylinder fabia skoda fabia cylinder
klawiatura bezprzewodowa zrobić samsung drukarka sieciowa ctcss radmor
shemat instalacja shemat instalacja
Przepalanie i zwarcia matrycy telewizora - przyczyny i diagnostyka Zmiana taktowania procesora a plan zasilania