przesyłam do porównania pliki z takiego sensorka i podobnych . resztę wywnioskuj sam - na pewno dasz rade jak nie to nie rób tego nawet do celów edukacyjnych :) Tomasz Trojanowski
http://katalog.pf.pl/Sosnowiec/Uniserwis... http://www.elektroda.pl/rtvforum/profile... to on.
Jesteś ze Sosnowca-jak wynika z opisu. Polecam ci pomoc Tomka Trojanowskiego http://www.sosnowiec.info.pl/modules/kat... 3. UNISERWIS Tomasz Trojanowski
z tym że ja potrzebuje mieć pliki niezbędne do zrobienia płytki nie metodą domową tylko maszynowo ... Tomasz Trojanowski
only http://geble.uniserwis.pl/radiocode_list... help you . Tomasz Trojanowski
Nic ci to nie da, najbardziej korzystną opcją jest uzycie programu F1 pana Tomasz Trojanowskiego. Jest on płatny, z licencją.
Xawer czy mówisz o autach z grupy VW czy także np peugoty , citroeny , fiaty masz po złączu ?? Tomasz Trojanowski
napewno HC908 ... a przebieg jest z sumą kontrolną Tomasz Trojanowski http://geble.uniserwis.pl
- zwerzyj piny 7 i 8 we wtyczce db9 - pracuj pod czystym dosem Tomasz Trojanowski http://geble.uniserwis.pl
mogę usunąć całkowicie immobilizer z twojego auta ... Tomasz Trojanowski (32) 299 44 55 lub 503 78 77 88 http://geble.uniserwis.pl
nie napisałeś jaki rok !! w sprinterach jest wiele rodzaji ale sądząc że jest to CDI to może być nawet motorola 908 ... tak przy okazji zobacz czy nie ma pomyłki bo w starszych sprinterach wyśwtlane na ostatniej pozycji były steki metrów !! pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
jeśli jest to TQFP 100 pin , Q na 4 i 5 pin to będzie to typowa dla jagera HC11KG4 . napisz czy się zgadza to polecimy dalej ... Tomasz Trojanowski http://geble.uniserwis.pl
wielokrotnie dodatkowe objawy to problem z zegarkiem . jeśli jakieś nieprawidłowości (kasowanie , losowe zachowanie ) to procek motorolla 908 do wymany . pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
to tego najlepiej użyć programu INDART , ale starszej wersji bo aktualnie udostępniona w wersji free nie obsługuje tego procka . Co do podłączenia to w PDFie procka masz wszystko ... I nie wiem dlaczego jeszcze nie znasz : http://geble.uniserwis.pl Liczniki to tylko tam ! Tomasz Trojanowski
zależy która wersja ( są conajmniej 3 ) najstrsza ma wewnątrz microswitcha . te nowsze mają w tylnej części obudowy malutki otworek te pośrednie ( pzrejściwe ) mają dwa otworki ( jeden z kabelkiem anteny ) . jednym programujesz piloty a drugim porwaniowego pilota . Uniserwis Tomasz Trojanowski http://geble.uniserwis.pl
no to powiedz mi Docencie na ilu sterownikach to sprawdziłeś ? powiedz że stare skrzynie automatyczne i nowe sterowniki silnika oraz nowe liczniki tobie to czyta ?? ja polecam : http://geble.uniserwis.pl/strefa/vag/VAG... Tomasz Trojanowski http://geble.uniserwis.pl
niestety ale do wszystkich włochów jest tylko oryginalny examiner ( PC z specjalną kartą interfejsem ) lub wszelkiej maści uniwersalne diagnozery ale to całkowicie jest poza zasięgiem amatorów ... coprawda dziwię się dlaczego tak jest bo komunikacja z technicznego punktu jest podobna do standartu grupy VAGa . Tomasz Trojanowski
temat niedwno przerabiany na http://geble.uniserwis.pl zobacz NXRem czy widzi wogule klucze bo padają jak muchy cewki w tych autkach . Objawy są takie że nie da się przyuczyć istniejących kluczy . A po wpisaniu pinu zawsze ci odpali ... Tomasz Trojanowski
proszę poratujcie koledzy mnie biosem w formacie binarnym do HP Compaq nx 9020 bo na stronie hp jest tylko program pod win XP upgadujący bios a mi padła zawartość flasch i nie startuje . Tomasz Trojanowski Tytuł wątku zmieniłem
jak byś miał legalną wersje a nie demo to 'qupa' by ci nie wyszła . chyba że nie masz pojęcia o tym co robisz bo w polsce używa tego programu wiele warsztatów i poprawne działanie jest gwarantowane . sprawa usunięcia wpisu immo w sterowniku nie załatwia sprawy do końca jak wiecie oczywiście ... Tomasz Trojanowski
Jak widze jest duże zainteresowanie schematem do VAGa a z własnego doświadczenia wiem że dobry interface to połowa sukcesu . Po sprawdzeniu wielu typów interface podaje schemat takiego co działa z każdym sterownikiem bez problemu . http://geble.uniserwis.pl/strefa/vag/VAG... Tomasz Trojanowski
jak słysze o regulacji silnika na wtrysku paliwa to zwykle odpowiadam że takowej nie ma !! ale cierpliwość mi się kończy !! bez urazy ale co ty chłopie chcesz tam wyregulować ?? o ile jeszcze do regulacji nieraz masz potencjometr przepustnicy to napewno nie wpłynie on na niemozliwość uruchomienia silnika . pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
w 97r powinien być układ na podczerwień . typwa usterka to zimne luty na diodzie IR . potem może sprawa wyjścia poza zakres kodu kroczącego (niezbędne ponowne przyuczenie) . Jeśli jest to układ radiowy to zimne luty na cewce transpondera w pilocie (ma mieć 30 om ) pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
ważna informacja to czy jest wtrysk i czy pompa sie załącza . z codziennej roboty wynika że w eskortach przytych objawach masz problem z pompa paliwa ale wtedy iskra by była (może źle sprawdzasz ) . natomiast jeśli jest wtrysk a nie ma iskry no to zobacz czy faktycznie przychodzą impulsy na cewkę . sprawdz ten wtrysk i podaj kod silnika to pomyślimy...
witam wszystkich mam problem z niedziałającymi przerwaniami napisałem program który dobrze funkcjonował pod wersją bascoma 1.11.7.1 . ściągnołem najnowszą 1.11.8.3 bo w tej poprzedniej nie mogłem wysterować LCD w trybie 8 bitów . okazało się że programy wykorzystujące timery nie działają . co się zmieniło w obsłudze timerów ? może podeśle ktoś działający...
wszysko wskazuje na typowy problem TDIków grupy VW czyli problem z zaworem ograniczającym ciśnienie sorężarki . Sterownik silnika aby nie dopuscić do przekroczenia maksymalnych warosci przechodzi w awaryjny tryb sterowania silnika który kasuje się wyłączeniem zapłonu . przyczyna zwykle tkwi w zatartym cięgnie ograniczającym ciśnienie sprężarki lub przetartych...
oj elektrycy elektrycy ... wsydzilibyście sie zabierać głos w tak prostych sprawach pisząc bzdury ... Są oczywiście polskie normy określające dokładnie co i gdzie ma być podpięte , zgodne są one z normami europejskimi od wielu lat . różnaca polega na pinie który steruje światłem przeciwmgielnym które to dopiero od roku 1986 jest wymagane a wcześniej...
powiem od razu że nie wyjaśnie ci tego problemu na tym forum bo by od razu zwiększył sie procent kradzionych peugotów ... podowiem Ci tylko tyle że poszukaj przewodu połączeniowego pomiędzy klawiaturką a sterownikiem silnika , zobacz czy jest na całej długości w oryginale - powinieneś znaleść przyczyne :) więcej szczegółów tylko na priv lub tel. moim...
niestety ale to nie takie proste jak myślisz !! 1. sterownik silnika uczy się ( zapamientuje synchro ) immo które jest podpięte ( UCH lub w UCBIKu ). 2. nie da się tego wpisu wykasować żadnym diagnozerem nawet znając kod blokady . 3. nie ma żadnej różnicy dla sterownika silnika czy jest to model jeden czy drugi - problem leży po stronie niezgodności...
przypatrując się waszej dyskusji widzę bardzo ważną sprawę którą pomijacie . piszecie że czas wtrysku jest wam potrzebny do obliczenia ilości wtryskiwanego paliwa ! przecież ilość wtryskiwanego paliwa nie jest proporcionalna do czasu wtrysku !! dlaczego ?? przecież znaczenie ma ciśnienie paliwa które nie jest stałe i nie jest proporcionalne do prędkości...
a ja Ci podopowiem żebyś wybrał sobie inną zabawe ... dlaczego ? bo to może drogo cie kosztować . jeśli zadajesz takie pytania znaczy że wogóle nie wiesz czym to sie je . jak chcesz przestawić kilka prostych liczników z grupy VW to może Ci sie to uda z informacjami z allegro ale odpowiedz mi co zrobisz jak uwalisz zawartość licznika w którym jest immo...
powiem wam koledzy że odpuście sobie ten temat !! dlaczego ? bo wiele takich unieruchomionych aut trafia na mój warsztat . Po pierwsze pasat B5 miał aż 5 głównych typów licznika : 3 VDO , motometr-bosch i magneti marelli . Druga sprawa to że nie macie pojęcia o typie transpondera do immobilizera ( w2 czy w3 ) .Pomyślcie czy jesteście w stanie ustalić...
Programem F1 pana Tomasza Trojanowskiego. Kontakt: http://www.sosnowiec.info.pl/modules/kat... trzeci od góry.
Programem F1 pana Tomasza Trojanowskiego.
tak szybko oceniasz me umiejętności??!!! pewnie sam nie masz zielonego pojęcia o temacie a jesli cos wiesz to chyba prościej było by odpisać czy wystarczy użycie softu Tomasza Trojanowskiego F1 do usunięcia wpisu immo z procka hc11f1, czy potrzeba jeszcze zmienić dane w pamięci 512 w związku z inną mapą wtrysku Pozdrawiam Robert - diagnosta w VW/ AUDI
Do drugiego oddziału firma zatrudni : - elektryków samochodowych - elektroników samochodowych - montażystów autoalarmów i wyposażenia oferujemy : - umowę o prace ze wszystkimi świadczeniami - dobre wynagrodzenie (2000 - 4000 zł/mc) - stały czas pracy (7-16) - niezbędne szkolenia - dobrą atmosferę pracy wymagamy : - samodzielności na stanowisku - obowiązkowości...
Firma zatrudni : - elektryków samochodowych - elektroników samochodowych - montażystów autoalarmów i wyposażenia oferujemy : - umowę o prace ze wszystkimi świadczeniami - dobre wynagrodzenie (1500 - 4000 zł/mc) - stały czas pracy (7-16) - niezbędne szkolenia - dobrą atmosferę pracy wymagamy : - samodzielności na stanowisku - obowiązkowości mile widziane...
uniserwis trojanowski tomasz łysek tomasz francuz
trwałość pralek mondeo wtyczka transformator ethernet
elektrolux pralka głośno wiruje pralka głośno wiruje
Specyfikacja procesora Intel Celeron 550 2.00GHz Vaillant Energy AquaSensor - Zimna woda, przyczyny i rozwiązania