to on.
no to powiedz mi Docencie na ilu sterownikach to sprawdziłeś ? powiedz że stare skrzynie automatyczne i nowe sterowniki silnika oraz nowe liczniki tobie to czyta ?? ja polecam : Tomasz Trojanowski
oj elektrycy elektrycy ... wsydzilibyście sie zabierać głos w tak prostych sprawach pisząc bzdury ... Są oczywiście polskie normy określające dokładnie co i gdzie ma być podpięte , zgodne są one z normami europejskimi od wielu lat . różnaca polega na pinie który steruje światłem przeciwmgielnym...
powiem od razu że nie wyjaśnie ci tego problemu na tym forum bo by od razu zwiększył sie procent kradzionych peugotów ... podowiem Ci tylko tyle że poszukaj przewodu połączeniowego pomiędzy klawiaturką a sterownikiem silnika , zobacz czy jest na całej długości w oryginale - powinieneś...
zależy która wersja ( są conajmniej 3 ) najstrsza ma wewnątrz microswitcha . te nowsze mają w tylnej części obudowy malutki otworek te pośrednie ( pzrejściwe ) mają dwa otworki ( jeden z kabelkiem anteny ) . jednym programujesz piloty a drugim porwaniowego pilota . Uniserwis Tomasz...
Jesteś ze Sosnowca-jak wynika z opisu. Polecam ci pomoc Tomka Trojanowskiego 3. UNISERWIS Tomasz Trojanowski
Firma zatrudni : - elektryków samochodowych - elektroników samochodowych - montażystów autoalarmów i wyposażenia oferujemy : - umowę o prace ze wszystkimi świadczeniami - dobre wynagrodzenie (1500 - 4000 zł/mc) - stały czas pracy (7-16) - niezbędne szkolenia - dobrą atmosferę...
Do drugiego oddziału firma zatrudni : - elektryków samochodowych - elektroników samochodowych - montażystów autoalarmów i wyposażenia oferujemy : - umowę o prace ze wszystkimi świadczeniami - dobre wynagrodzenie (2000 - 4000 zł/mc) - stały czas pracy (7-16) - niezbędne...
only help you . Tomasz Trojanowski
właśnie niedawno temat był przerabiany na tam jest kupa specjalistów od liczników i radii . P.S. jak potrafisz wprowaszić HC11 w bootstrap to ten licznik zrobisz ... nie ma sumy kontrolnej - zapis jawny i obrucony . Tomasz Trojanowski
to tego najlepiej użyć programu INDART , ale starszej wersji bo aktualnie udostępniona w wersji free nie obsługuje tego procka . Co do podłączenia to w PDFie procka masz wszystko ... I nie wiem dlaczego jeszcze nie znasz : Liczniki to tylko tam ! Tomasz Trojanowski
Jak widze jest duże zainteresowanie schematem do VAGa a z własnego doświadczenia wiem że dobry interface to połowa sukcesu . Po sprawdzeniu wielu typów interface podaje schemat takiego co działa z każdym sterownikiem bez problemu . Tomasz Trojanowski
temat niedwno przerabiany na zobacz NXRem czy widzi wogule klucze bo padają jak muchy cewki w tych autkach . Objawy są takie że nie da się przyuczyć istniejących kluczy . A po wpisaniu pinu zawsze ci odpali ... Tomasz Trojanowski
- zwerzyj piny 7 i 8 we wtyczce db9 - pracuj pod czystym dosem Tomasz Trojanowski
napewno HC908 ... a przebieg jest z sumą kontrolną Tomasz Trojanowski
no wybacz ... na forum pytać o takie żeczy . oczywiście że odwrotnie czyli w lewo od znaku . znak to noga 1 . masz przecież na strefie PDFy procka , wyprzedze twoje pytania i powiem że trzeba podać zasilanie na sterownik podczas pracy z programem . pin 34 - masa , pin 26 i 35 to +12V . co...
a ja Ci podopowiem żebyś wybrał sobie inną zabawe ... dlaczego ? bo to może drogo cie kosztować . jeśli zadajesz takie pytania znaczy że wogóle nie wiesz czym to sie je . jak chcesz przestawić kilka prostych liczników z grupy VW to może Ci sie to uda z informacjami z allegro ale odpowiedz...
niestety ale to nie takie proste jak myślisz !! 1. sterownik silnika uczy się ( zapamientuje synchro ) immo które jest podpięte ( UCH lub w UCBIKu ). 2. nie da się tego wpisu wykasować żadnym diagnozerem nawet znając kod blokady . 3. nie ma żadnej różnicy dla sterownika silnika czy jest...
mogę usunąć całkowicie immobilizer z twojego auta ... Tomasz Trojanowski (32) 299 44 55 lub 503 78 77 88
powiem wam koledzy że odpuście sobie ten temat !! dlaczego ? bo wiele takich unieruchomionych aut trafia na mój warsztat . Po pierwsze pasat B5 miał aż 5 głównych typów licznika : 3 VDO , motometr-bosch i magneti marelli . Druga sprawa to że nie macie pojęcia o typie transpondera do immobilizera...
ważna informacja to czy jest wtrysk i czy pompa sie załącza . z codziennej roboty wynika że w eskortach przytych objawach masz problem z pompa paliwa ale wtedy iskra by była (może źle sprawdzasz ) . natomiast jeśli jest wtrysk a nie ma iskry no to zobacz czy faktycznie przychodzą impulsy...
silniczek krokowy ma wyłącznie za zadanie utrzymanie obrotów biegu jałowego i ma się nijak do możliwościa uruchomienia samochodu !! jeśli na gazie pali czyli sprawa iskry jest ok . pozostaje sprawa paliwa . jesli pompa jest nowa to nie znaczy że zawsze działa tak jak trzeba ... może rogulator...
nie napisałeś jaki rok !! w sprinterach jest wiele rodzaji ale sądząc że jest to CDI to może być nawet motorola 908 ... tak przy okazji zobacz czy nie ma pomyłki bo w starszych sprinterach wyśwtlane na ostatniej pozycji były steki metrów !! pozdrawiam Tomasz Trojanowski
w 97r powinien być układ na podczerwień . typwa usterka to zimne luty na diodzie IR . potem może sprawa wyjścia poza zakres kodu kroczącego (niezbędne ponowne przyuczenie) . Jeśli jest to układ radiowy to zimne luty na cewce transpondera w pilocie (ma mieć 30 om ) pozdrawiam Tomasz...
wszysko wskazuje na typowy problem TDIków grupy VW czyli problem z zaworem ograniczającym ciśnienie sorężarki . Sterownik silnika aby nie dopuscić do przekroczenia maksymalnych warosci przechodzi w awaryjny tryb sterowania silnika który kasuje się wyłączeniem zapłonu . przyczyna zwykle tkwi...
wielokrotnie dodatkowe objawy to problem z zegarkiem . jeśli jakieś nieprawidłowości (kasowanie , losowe zachowanie ) to procek motorolla 908 do wymany . pozdrawiam Tomasz Trojanowski