Regulator obrotów się zaciął, można go wyczyścić cleanerem do przepustnic. To na początek.
Witam. Toyota corolla verso d4d 116km. Zimna ciezko pali, czasami potrafi sama wkręcić się na obroty.
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Nie dowiemy się, ile obrotów ma na rozruszniku?
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Dzięki za podpowiedz. Auto nie gaśnie mi na zakrętach, tylko jak zdejmę nogę z gazu, na wolych obrotach pracuje nierówno i po kilku sekundach gaśnie. A nie wiesz gdzie dostac ten filterek?
mam taka smaa toyote, tesc ma rowniez identyczna. TO jest normalne w tych samochodach. Większe obciązenie elektryki i szybsze obroty
Sprawdź kompresję.
Według mnie obroty powinny spadać
Witam ! Chyba najwięcej informacji uzyskasz na http://www.forum.corollaclub.org/,tam głównie ten typ jest omawiany.
Błąd jak masz mmt to źle ustawione sprzęgło zaniża obroty a co do szarpnięć to ew przebicie na cewce wchodzi w gre
Dzięki za podpowiedzi, sprawa w toku :-)
Tylko przy prędkości czy powyżej pewnych obrotów?
potencjometr przepustnicy
Diagnoza komputerowa.Odczyty wartości sondy lambda.
Silnik to 1.8,sprzętu nie mam ale też nie mam lewych rąk więc coś odkręcic i sprawdzić mogę tak samo zmienić Dodano po 24 Dodam że nie stało się to nagle z dnia na dzień,kilka dni temu zaczęło się że bardzo trochę było to odczuwalne i tylko przez chwilę a teraz jest dość uciążliwe bo na każdym biegu i w każdym zakresie obrotów
witam, właśnie kupiłem taki samochód i mam ten sam problem zanim zacznę grzebać może napiszesz jak sobie poradziłeś z tymi obrotami
mam pytanie moja toyota corolla 1.6 ma dziwne obroty wachaja sie od 700-1100 "skacza" do 3000 ciagnie a później tak dziwnie szarpie jak by sprzegło ale jak sie nagrzee w trasie ma przebłyski ze cignie tak jak powinna jak mozna to prosze o pomoc
TPS do wymiany - oczywiście po weryfikacji napięć podczas usterki, często gęsto pada
Samochód dławi się na benzynie(po dodaniu gazu na małych obrotach)
[b]Czy ktoś może powiedzieć mi jakie są objawy awarii sondy lambda w toyocie corolli. Moja przy minimalnych obrotach silnika na biegu zaczyna szarpać, a po zwiększeniu obrotów silnika problem znika, problem powtarza się gdy pedał gazu powraca do poprzedniego położenia.
rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
Otóż wyruszyłem Corollką na prostą i tak: I bieg max 4200 obrotów. II bieg max 4200 obrotów III bieg max 4100 obrotów - 100 km/h IV bieg max 4000- 120 km/h V bieg - max 4000 obrotów - 140 km/h Reasumując: Auto nie potrafi na III, IV i V biegu przekroczyć bariery 4000-4100 obrotów i prędkości maksymalnej 140 km/h.Przypadłość dotyczy zarówno LPG jak i...
P 0300 tj bład niepalenia któregos cylindra komputer nie moze okreslic który dla tego nie podaje który tzn błedu 0d301 do 304 układ vvti po to jest aby zmniejszyc wlne obroty do ok 650 przypadkiem nie jest brudna przepustnica od wolnych obrotów .Wyczysc przepływomierz to jest japonczyk i sie go czysci te dwa druty muszą byc jasno srebne idealnie najlepiej...
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Witam, co może być przyczyną rezonansu w kabinie, nie ma objawów ze skrzyni, nie ma raczej nic związanego ze sprzęgłem, ewentualnie z kołem dwumasowym też nie sądzę, bo nie ma nic konkretnego, tylko dziwny rezonans w kabinie od pracy silnika, takie buczenie. Czy to może być wina poduszek silnika. Auto ma 15 lat i 145 tys. na liczniku. Dodatkowo, ale...
Dzień dobry, Czy problem został rozwiązany? U mnie podobna sytuacja (corolla E12, 2006 r., 1.4), instalacja gazowa - na zimnym silniku przy hamowaniu (kluczowe jest na pewno wciśnięcie sprzeągła) spadają obroty i gaśnie. I tak kilka razy. Po rozgrzaniu silnika problem ustępuje. Elektronik nie znalazł błędu i zrzuca winę na inst. gazową. Mechanik od...
dzisiaj ładna słoneczna pogoda i corollka jeździ normalne obroty równe nie gaśnie :( zaczyna padać wilgotno to klapa
Tak - filtr paliwa byl wymieniony. czy filtr mogl byc wadliwy?
Tak m być każda toyota to ma po to żeby nagrzać silnik i wnętrze auta. Wiec zapomnij o problemie bo go nie ma.
Witam wszystkich. W mojej Corolli e15 1,4 d4d po odłączeniu wtyczki od dogrzewacza D5Z-H i po włączeniu silnika ,włączając przycisk dogrzewania wzrastają obroty silnika (odczuwalnie) więc moje pytanie : czy pomiędzy przyciskiem a dogrzewaczem jest jakiś moduł?(dogrzewacz nie działał,bezpieczniki są dobre) i czym ten wzrost obrotów jest spowodowany?
to sie na pewno nie opłaca.Możesz tam wsadzić 7AFE czyli 1,8.Moc podobna ale moment wyższy i to przy mniejszych obrotach.
Witam wszystkich mam takie pytanko dotyczące samochodu toyoty corolli jak w temacie.Otóz jest problem z obrotami tzn ja tak sadze.Krótko mowiac jest tak że gdy samochod odpalam jest normalnie 900 obrotów ale gdy sie rozgrzeje tak porządnie z przejechaniem gdzieś 50 kilometrów to obroty spadaja ponizej 600 co mam zrobic ?
Czy pomarańczową kontrolkę CHECK ENGINE w Corolli E12 można wykasować przez odłączenie klemy akumulatora?
Kod błędu, bo czujnik położenia może być raczej wałka (błędne tłumaczenie) co sugeruje wyciągnięty już łańcuch rozrządu. Reszta objawów też pasuje.
Ja jak zmieniam koła w swojej corolli, to do podniesienia samochodu podkładam lewarek pod punkt obrotu tylnego wahacza (ostatnie zdjęcie).
gaśnie też przy skręcie kierownicą na postoju. sprawdzę przewody.
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
Toyota Corolla Verso 2.0 d4d 90 KM, odpalam silnik rano, po ruszeniu i przekroczeniu 2000 obrotów zaczyna szarpać i przestaje reagować na pedał gazu. Do 2 tysięcy obrotów jedzie bez problemu. Problem znika całkowicie jak tylko silnik złapie temperaturę. Proszę o pomoc zanim mechanik mnie zrujnuje, wymienili egr i nadal to samo.
Uważam że elektromagnes powinien wypchnąć zębatke będixu i utrzymywać obroty rozrusznika Pozd.
Może po prostu trzeba sprawdzić czujnik temperatury czy jest sprawny?
Witam, Ostatnio zauważyłem iż na biegu jałowym obroty silnika spadają do 300-500 obr/min. Powiedzcie co może być tego przyczyną? Dodam jeszcze, że gdy włączę klimę skaczą do 900. Zaobserwowałem również nierówną pracę obrotomierza, wskazówka skacze zamiast poruszać się płynnie. Będę wdzięczny za wszelkie rady:D
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
Temat zamykam. Był w sklepie tylko 45ah yuasa, jest ok, kreci jak wściekły i pali na pol obrotu. Rozwiązane.
Witam, mam problem z rozjechanymi mapami po pracy na lpg w corolli 1.6 4afe z 94 r. Problem objawia się tym, że po odpaleniu (benzyna) na całkiem zimnym silniku są nierówne obroty (zbyt niskie) tak jakby nie załączało się ssanie. Problem mija po okolo 30 sekundach lub więcej, gdy jest zimniej na zewnątrz. Przy zmianie biegów na benzynie jakoś dziwnie...
A co jest odpowiedzialne za wolne obroty silnik krokowy ? Jakie wskazania czujnika temperatury przy diagnostyce komputerowej ?
Gdyby to był czujnik miałbym chyba problem z falującymi obrotami,a mnie trzyma 650
A może linka gazu się zacina w pancerzu albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury to radze sprawdzić
Podaj wartość obrotów podczas odpalania i zrób wykres ciśnienia na szynie paliwowej.
Gdyby luzy byly za male kompresja by uciekaka.....
Przejachałem parę kilometrów na wysokich obrotach i mu przeszło. dzięki za pomoc
Problem w tym ze teraz nawet jadac 120km/h wlaczenie swiatel powoduje szarpniecie silnikiem tak jakby sie na 2 sekundy zadlawil... wczesniej bylo tylko przygasanie swiatel i roznica w obrotach na jalowym to wszystko.
Nie odzywałem się bo miałem nadzieję na jakieś wpisy. Tak czy siak wstrzymam się na razie z regulacją by przekonać się jak wyjdzie mi spalanie. W stosunku do tego jak mi wyregulował gazownik mam i tak śrubę czułości odkręconą o jakieś 1/3 obrotu ( nie mam pewności czy wogóle nią regulował) a register przykręcony 1/12 obrotu ( 30 stopni).
Może za wolno kręci? Wtedy nie odpali D4D, bo wtryski nie dają paliwa jak nie ma odpowiednich obrotów. Szczotki w rozruszniku może trzeba wymienić albo akumulator.
Dzień dobry Mam problem z toyota corolla e12 z 2004r z silnikiem 1.6. Na zimnym silniku muszę trzymać na obrotach ponieważ gasnie. Jestem już po wymianę czujnika wału korbowego przepustnicy i krokowego oraz świec wraz z sondą. Jak już się rozgrzeje to jest wszystko ok. Błąd silnika się świeci związany z sondą ale już zakładałem i nowe i używane i dalej...
Jak w temacie. Moja toyota pali około 11-12 litrów na 100 km. Zmieniam biegi przy 2 tys obrotów. Pomocy co robić , co mam sprawdzic ? Dodam że auto dopiero kupiłem .
Dorzucę i ja swoje trzy grosze. Podobny problem miałem w audi A6 C4. Jak stawałem w korku czy powiedzmy na dworze było 30 stopni- wtedy klima w ogóle nie chciała się włączyć, a w innych wypadkach włączała i wyłączała się . Problemem okazał się brak drugiego biegu w wentylatorze. Włącz klimę na pierwszym biegu-wiatrak powinien się kręcić Później na czwartym...
Czyli sterownik ABS znajduje się ,,W pompie" http://obrazki.elektroda.net/96_11532026... Dodano po 53 Jeśli sterownik jest przy pompie -to po rozłączeniu wtyczki można bez obawy uszkodzenia sterownika ABS-u szukać omomierzem czujnika obrotów ABS? A może wie ktoś, na których pinach wtyczki są podpięte czujniki obrotu kól? Za bpomoc dziękuję!
Bywają przypadki zwarcia pojedynczych zwojów w alternatorze ładowanie jest niby dobre ale alternator się grzeje jak piernik i wyje. Jeśli wysokość tego dźwięku wzrasta z obrotami to może być tak jak pisze.
zasilania wszystkie są stałe i po stacyjce Dodano po 6 zauważyłem jedną ciekawą sprawę, mianowicie podając przpadkowo + na jeden z przewodów żółto-zielony kontrolka zapaliła się i auto odpaliło ale nie wkręca sie na obroty i dławi się
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Nie jestem fachowcem od aut ale jeszcze można zrobić coś takiego postawić autko na twrdym suchym miejscu włączyć silnik i go trochę pomęczyć na wysokich obrotach może poliwko gdzieś tam sobie ucieka podczas jazdy Pozdrawiam
odpięcie sądy jak i uszkodzenie powoduje przejście komp.do trybu awaryjnego i można jechać normalnie, wzrośnie zuzrycie paliwa silnik może stracić dynamikę. co do obrotów to sonda reaguje ze zwłoką .ANALIZA SPALIN!!!!!
Witam Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach przy właczonych światłach ,jak sugeruje kolega.Jeżeli spada ,to powodem może być nawet pasek klinowy.
Jestes mechanikiem i nie jestes pewien co najlepsze?Jesli 1 gen to wg mnie LOVATO bedzie dobre, sam mialem w maluszku lovato i extra sie sprawowało. Mial ten parownik coprawda dużo większą wydajnośc niz maluch potrzebowal ale palił mało i dobrze spalał, zadnych problemów z obrotami wolnymi.
Objaw wskazuje na uszczelniacze zaworowe - dymienie jest największe po rozruchu zimnego silnika. Przy przebiegu 170kkm pierścienie nie powinny być jeszcze zużyte, ale to w dużym stopniu zależy od eksploatacji. Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę powie. Koszt wymiany uszczelniaczy nie będzie duży, można to zrobić bez zdejmowania głowicy. Silni na...
Auto bez gazu. Zaraz po zapaleniu jest źle. Jak dodaję gazu to nie rosną obroty,dopiero gdy przytrzymam TPS zaczynają się wkręcać ale sondy są obydwie na 0V.
dlatego jak robie jakieś nowe nieznane auto patrze sobie w opis ustawienia rozrządu,nie jest fachowcem ten co uważa że książka mu nic nie powie ,lecz ten co nie boi się w nią popatrzeć ,raz przejechałem się na mitsubishi 2,4 GDIspace wagon chodzi o koło pompy oleju po odpaleniu szarpie silnikiem na wolnych obrotach doświadczeni wiedzą o co chodzi :D
Sonda na 99% była sprawna i wymieniłeś niepotrzebnie, obstawiam że auto tylko w mieście jeździ i to bardzo spokojnie, weź auto w trasę przeciągnij na wysokich obrotach by przedmuchalo układ wydechowy a dokładnie katalizator, pewnie jest już albo przypchany albo oberwany. Ale dla pewności potrzeba nr i opis błędu.
Podciśnienie mierzę na wyjściu z pompy, aby wyeliminować jakąś nieszczelność przewodów. Po nagrzaniu silnika wystarczy, że wcisnę hamulec 2 razy i już pedał jest twardy. Kiedy silnik już tak konkretnie się rozgrzeje to po napompowaniu hamulca i trzymaniu nie spada w dół. Dopiero przy trzymaniu silnika na ok 3000 obrotów zaczyna powoli spadać. Co do...
Szanowny panie Gimak, w piątek po skończonej pracy, miałem 12.6 w/g miernika w akumulatorze. Samochód cały tydzień palił i jeździł prawidłowo. Nie odpalałem, ani nie używałem samochodu do poniedziałku. Rano przychodzę, prądu tyle, że dmuchawa ledwo się kręci, kontrolki sprawiają wrażenie, że świecą bo muszą. Jeden obrót silnika i pozamiatane. Co w takim...
W silniku poszła uszczelka pod głowicą-usterka usunięta w ramach gwarancji choc łatwo nie było. Jak to jest z tą regulacja zaworów bo ja słyszałem od mojego majstra że ich się nie reguluje w tych silnikach. A w mojej toyotce jeszcze regulacji nie było. Dodatkowo dodam że nie do końca równo chodzi na wolnych obrotach na benzynce. No i wydaje mi się że...
Witam. Mam podobny problem od 6 miesięcy. Corolla 1.6 VVT-i dual 124 km. Przy przyspieszaniu brzęczenie z silnika, mechanicy rozkładają ręce. Sprawdzane wtryski, świece, rozrząd. Wymieniony czujnik spalania stukowego i dalej to samo..
Jestem laikiem ale szybko się uczę - gdzie trzeba podkręcić, podregulować te obroty? Dzięki za pierwszą odpowiedź. Pozdrawiam wbz Co "Toyota Corolla 1.4 rocznik 99/00"? Regulamin pkt 11. Popraw temat! <Błażej>
Na wolnych obrotach włącz światła i ogrzewanie tylnej szyby jeśli zauważalnie spadną obroty to zwiększ dawkę gazu (około 1\4 obrotu przy reuktorze)i po problenie. W Toyce w ten sposób należy regulowaćwolne obr. przy włączonych światłach powodzenia
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Witam. Mam dziwny na moje oko problem z silnikiem 4afe. Silnik ma moc i nie dzieje się nic niepokojącego oprócz tego że raz na jakiś czas puszcza chmurę dymu. Nie ubywa nic oprócz oleju. Logiczne byłoby, że przy zużyciu silnika puszczał by przy obciążeniu, ale nie zauważyłem nigdy by puścił chmurę przy obciążaniu silnika. Jak już puszcza to w momencie...
Przebieg ? Na budziku niby 315tysi a ile ma to tylko toyota wie :P Dziś wypdało mu coś i może jutro znajdzie chwilę... Z resztą mi też się wydaje że silnik jest w porządku, bo samochód ładnie się zbiera, wkręca się na obroty bez problemu. Ja też bym wolał żeby to było sterowanie świec :) O wszystkim będę informował na bieżąco.
no mowie że błędu nie ma a stacje zmieniłem i wlałem lepsze paliwo to nie pomogło Dodano po 1 a po wyłączeniu silnika i znów zapaleniu kontrolka silnika znika Dodano po 2 dodam jeszcze że dzisiaj jechałem to jak mu dodawałem gaz do dechy to obroty szybko rosły a prędkościomierz szedł powoli
Hej. W samochodzie należy znaleźć przewód zasilający wentylator przed gałką regulacji obrotów, przeciąć go i połączyć odpowiednio z kablami z przekaźnika. Czarny pin 30 musi być podłączony z obwodem idącym w ostatecznie w stronę dmuchawy, a czerwony idący od zasilania samochodu (od bezpiecznika). Wtedy jak zadziała webasto i osiągnie minimalną temperaturę...
Faktycznie, są trochę mułowate, ale na wyższych obrotach jest dobrze :) Pytanie teraz, której marce bardziej zaufać: Toyota (Corolla 1.6, Verso 1.8) czy Ford (C-Max 1.6EB 182KM, Kuga 1.6 150 2x4, Mondeo1.6EB-2.0EB) albo może Hyundai ix35 lub KIA Sportage 1.6 lub 2.0gdi? Zastanawiam się jeszcze nad Zafirą Tourer i C5 1.6 THP, Outlanderem oraz Grand Scenickiem...
Witm. W moim autku Toyota corolla verso 2002r, 1.8b, 160tys.km. miałem problem z obrotami na ciepłym silniku (pływały od około 800 do około 1300) i błąd pierwszej sondy lambda. Wymieniłem sonde, katalizator, przepływomierz, nowa uszczelka a właściwie to rodzaj oringu między kolektorem ssącym a silnikiem i wciąż pokazuje się błąd P0171 uboga mieszanka....
Sprawdzić czy po włączeniu na gaz elektrozawory dostają +12,sprawdzić czy po włączeniu na gaz silnik krokowy otwiera się,zamiast silnika krokowego do testu zamontować śrubę wykręcony przelot około 2,5 obrotu,wizualnie sprawdzić czy silnik krokowy otwiera podpięty do sterowania ale wymontowany z węża.
dodam jeszcze że, przy rannym kręceniu jak już odpali 2sekundy tak jakby nie umał wejść na obroty póżniej już jest ok, w serwisie LPG mówili że może być to reduktor gazu, w drugim serwisie LPG powiedzieli że raczj nie, już sam niie wem, rozpocznę od filtru paliwa ...
Samochód przy przyśpieszaniu traci moc i kopci przy obrotach do 2 tys po tej wartości załącza się turbina i dopiero dostaje kopa i normalnie idzie, chciałbym dodać, że na zimnym silniku chodzi normalnie, nie ma tych objawów. Proszę o porady
Mam podobny problem, tez Toyota ale Corolla i tez BRC Lam Just Auto jak mam oryginalne dobre obroty na benzynie 800obr/min i przełacze na LPG. Zaczyna sie dramat, po wrzuceniu na lUZ auto gasnie i tak za kazdym razem. Dopiero jak podkreciłem obroty na 1300 to LPG działa ale bez przesady spalanie wzrosło. Jak miałem 800 na benzynie to musi byc 800 na...
Problem dotyczy Toyoty Corolli E12 1.4 D4D diesel z 2007. Auto ma ok. 160 tys. przebiegu. Po przejechaniu kilku kilometrów auto nagle traciło moc, brak przyspieszenia, obroty ok. 2 tys., jednocześnie dymiło się jasno z rury wydechowej. Po wyłączeniu i włączeniu wszystko wracało do normy. Najpierw działo się to nawet co kilka dni, później codziennie....
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Przed wymianą tarcz podczas jazdy nie słyszałem żadnych dysfunkcji. Podczas wymiany tarczy w kole prawy-przód zakręciłem nim i usłyszałem takie dźwięki(film). Po złożeniu, gdy samochód wchodzi na wysokie obroty na 2/3 biegu z prawej strony zaczyna dobiegać "terkotanie". Tego "efektu" nie było słychać przed...
Nie wiem jak jest w tej Toyocie, ale większość sterowników silnika, nie ważne czy diesel czy benzyna nie rozpoznaje obrotów wału korbowego < 200 rpm i nie włączy kluczowania wtryskiwaczy (i cewek wn). Dlatego istotne jest utrzymanie takiego stanu akumulatora aby zapewnił rozruch silnika, a nie tylko nim zakręcił
Zaczęło się jesienią zeszłego roku. Po zatrzymaniu np. na czerwonym świetle silnik gasł. Odpalałem i jechałem dalej. Pomogła wymiana filtra paliwa. Miesiąc temu pojawił się identyczny problem - znów zmieniłem filtr - jednak tym razem nie pomogło. Pomierzony "wzdłuż i wszerz": wtryskiwacze, ciśnienia itd wszystko w normie. Zauważyłem tylko jedną regułę....
Mam podobny problem, więc zapytam tutaj (Toyota Corolla E10 '94 1.3 16V 4E-FE) Objawy: w trasie, po przejechaniu dłuższego odcinka na wyższych obrotach (3,5-4,0 tys. rpm, np. na piątce przy 120-130 km/h) a następnie wyhamowaniu do zera i ponownym rozpędzaniu (np. ze świateł) zaświeca się kontrolka ładowania wraz z drugą oznaczoną wykrzyknikiem. Zwykle...
a wiec tak, odpalam samochod i jade powiedzmy 7km. wszystko jest ok, po 7 km samochod traci moc to sie dzieje naj czesciej gdy zmieniam bieg lub jade z stała predkoscia ok 2000 obr./min. w momencie nacisniecia pedału gazu samochód jest bardzo słaby i wogole nie przyspiesza wrecz zwalnia a za mna jest taka chmura dymu ze szok. w tedy musze zredukowac...
Witam, Samochód jak w temacie Toyota Corolla 1986 2E 1.3 12V (teścia ;)) kilka dni temu podczas jazdy zgasł, teściu jak opowiadał poruszał kablami przy zapłonie, podociskał co się dało - samochód odpalił i pojechał. Następnego dnia jednak znów zgasł i już nie odpalił. Sprawdziłem - brak iskry - walnięty moduł. Po wymianie modułu zapłonowego jest iskra,...
Dzięki Wszystkim za pomoc Sprawdzę jeszcze czy nie mogę coś poprawić, ale na ten czas problem rozwiązany. Wypinałem po kolei po jednym pinie z kostki potem sprawdzałem jak kontrolka poduszek się świeciła to wpinałem i wypinałem kolejny pin. U mnie kontrolka poduszki przestała świecić po wypięciu 6 pinu widoczny na zdjęciu. Po wypięciu dane są przesyłane...
Witam kolegów od niedawna zaczęło się dziać gorzej jest tak jak go wkręcam na obroty powyżej 2,5 tys. to zaczyna głośniej chodzić i zapala się komputer i objawy tak jak pisałem powyżej. Jeżeli go duszę i nie wkręcam na obroty to jakoś można jeżdzić ale to do czasu pewnie. Może ktoś mi pomoże od czego mam zacząć czy to jakiś czujnik jest odpowiedzialny...
Mam stary oryginalny na stole. Podpowie ktoś jak go sprawdzić? Wrzuciłem do wrzatku I nic sie nie stało. A gdyby termostat ten nowy byl wadliwy I sie nie otwieral, silnik powinien sie chyba przegrzewac a tak sie nie dzieje. Wskazówka rowno na srodku. Czasem odrobinę wyżej przy wysokich obrotach. I chlodzi bez widoczne potrzeby dosc często. Zrobiłem...
niski obrót toyota corolla corolla obrót toyota corolla
przygasa płomień naprawić spawarka karta graficzna niskoprofilowa
pętla prądowa skymaster 32sh1000
Pompa w studni głębinowej włącza się co 2 sekundy Renault Espace 1997 benzyna - brak kontrolki "OK"