Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
3.1.14. Publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego działu forum lub wątku dyskusji. Temat wydzieliłem.
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki, w Toyocie bezpieczniki są w paru miejscach, i sprawdzić lampką kontrolną.
Wyslane na PW
Niebieski to jest przewód od otwarcia maski
Silnik nie uruchamia sie Czuc paliwo probach uruchomienia silnika Sprawdzić, czy jest iskra.
Piny 6 i 16 w kolumnie po prawej
Próbowałem zrobić prostą przejściówkę z USB-C do jakiegokolwiek innego USB - niestety, proste wynegocjowanie napięcia z USB-C (akurat w Skodzie Octavii 2024) nie było możliwe, mimo kombinacji ze zwieraniem pinów DATA lub podłączania tylko żył zasilających, gniazdo nie chciało podać napięcia. Problem rozwiązała gotowa przejściówka z USB-C na USB-A, i...
Przelutuj jeszcze R704 i R705.
Na zdjęciu z oryginalnym złączem w desce wygląda jakby tweeter mostkował kable do midbasa w drzwiach
Kolejna wymiana zamiast diagnozy
Mam bardzo słaby schemat, po manetce zostaje jeszcze skrzynka bezpieczników w kabinie do włączenia świateł. Dodano po 39 Choć robiłem kilka razy i winna była jednak manetka - wypalony styk wewnątrz
czy jak się ściągnie jedna szczękę, to druga będzie hamowac? Na a jak nie, to czy ręczny będzie hamował chociaż na drugie koło? Dwa razy nie.
Diagnostykę MMT zrób, tam często sypią się szczotki na silnikach robota
Jeżeli masz funkcję świateł dziennych to być może pomocny będzie schemat. Sprawdź czy z nowego przełącznika wychodzą wszystkie sygnały do przekaźnika świateł dziennych, bo jak wynika ze schematu to on najprawdopodobnie wyłącza światła mijania po przełączeniu na światła drogowe.
Praca sondy ,korekty,czujniki temperatury. Te parametry cię interesują a nie radio.
Tak jak pisałem,linia paliwowa do sprawdzenia.
Wrzuciłem dwa schematy, bo nie wiedziałem, z którego przedziału jest twoja corolla i rozmieszczenie przekaźników i bezpieczników w skrzynce podmień przekaźnik M/G CTL Relay z przekaźnikiem Horn Relay jak jeszcze tego nie zrobiłeś one często ulegały uszkodzeniu
http://obrazki.elektroda.net/33_12650511... http://obrazki.elektroda.net/33_12650511...
Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale walczę z płytkami w łazience i tylko rano lub wieczorem mam czas na swoje hobby. Schemat mam na tak starym komputerze, że nie ma on możliwości eksportu do innego formatu. Dlatego porobiłem PrtScr ekranów, myślę, że powinieneś coś z tego poskładać.
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Czy ta dioda jest sprawdzona?
QY 01 lub X-Safe. Pin kod znasz?
Typowy objaw spalonego bezpiecznika.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
OBD to: D 1 Data Link Connector 3
Świeci się diodka i pulsuje później gaśnie i nie działa nic To jeszcze nie przesądza, że pilot emituje fale radiowe. Potrzebujesz testera pilotów.
Zawsze można wyjąć obudowę przepustnicy i przyspawać do małych śrubek większe nakrętki. Albo grzać ciąć spawać. Jak będą straty to trzeba kupić drugi silniczek i tyle. Takie życie w starych autach.
https://lepard.eu/modul-swiatel-do-jazdy...
Sprawdź sobie jeszcze rury od wlewu paliwa. Wymieniam to zawsze kompletami ,ponieważ one często są w agonii i już się pocą. O ile w dieslu to jeszcze ujdzie to w benzynie raczej nie.
M : masz foto co jak.
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
Tam nie ma żarówek. Żeby rozmontować zegary, trzeba zdjąć szybę, wskazówki i odkleić tarcze, pod tarczami są wkręty.
Programu jako takiego nie ma - to rozwiązanie producenta. Mapy DENSO - takie same jak w Jaguarach i niektórych Fordach.
Biegi tak samo nie wchodzą na nieuruchomionym silniku ?? Sprawdz również wybierak oraz linki najlepiej odpinając ję od skrzyni .
Sprawdz konektorki od tyłu zapalniczki.
Zimny lut w wyświetlaczu nad gałką biegów.
Tu masz manual online wymiany filtra paliwa strona 38-39 http://www.scribd.com/doc/38726658/Toyot...
:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=yDbV-09I... :arrow: https://drive.google.com/file/d/0B5F06FX... :arrow: https://web.archive.org/web/201409141802... http://obrazki.elektroda.pl/2992936000_1...
Niestety ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem żadnego pokrętła regulacji podświetlenia jak to zazwyczaj jest, więc czy jest opcja wyłączyć to przygasanie? Nie wiem jak to wygląda w Twojej Corolli, w mojej z 2004r. regulacji podświetlenia tablicy dokonuje się przyciskiem do przełączania i kasowania liczników kilometrów, ale dokonuje się tego przy nieuruchomionym...
W modelu E11 z 1998r. całe sterowanie c.z. znajduje się z tyłu za bezpiecznikami, które są w kabinie schowane za kieszonką po lewej stronie kolumny kierowniczej. Jest to podłużny moduł, który łatwo zlokalizujesz jak naciśniesz pilota bo odezwie się przekaźnik. W Twoim autku powinien być w tym samym miejscu. :D
Tapicerka jest wciśnięta na kołkach. Szarpnij od dołu do siebie i jak jeden wyskoczy to już pójdzie łatwo. Cięgno jak wyżej radzi piotrekwoj1, wypnij w lewo i wyjdzie do góry.
Wyjmij smok w zbiorniku o oczyść
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Kalibracja wychodzi najlepiej oryginalnym testerem, jeśli nie będzie efektu to albo sprzęgło albo siłownik do wymiany. A nawiasem MMT to porażka
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
kalibracja/uszkodzona przepizdnica
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
toyota corolla toyota corolla spalanie toyota corolla immobilizer
schemat rekord domofon cichy słychać słuchawka kalibracja czujnika temperatury arduino
pompa ciepła kołton pralka fartuch uszkodzony
Toyota Prius 2021 – automatyczna zmiana świateł długich na krótkie (AHB, TSS 2.0) Moment dokręcania jarzma wtryskiwacza Delphi 1.5 dCi K9K702