Witam. Generalnie pasek rozrządu winno się wymieniać co 60tys.km. Niektórzy jednak ryzykują i wymieniają po 80tys.km. Później pozostaje już naprawa silnika. Pozdrawiam. Gdzie to jest napisane? Skąd takie "wyliczenia"? Widziałeś kiedyś prawdziwy program przeglądów jakiegoś auta? Co powiesz na zalecenie producenta renault aby wymieniać co 120 albo 160?...
W tych silnikach wymienia się pasek, co 105tyś, jeśli jesteś pewien tego przebiegu to niema potrzeby go wymieniać
To jest silnik 1,3 litra. Faktycznie jest pasek. Producent zaleca wymiane co 63000 mil (ok 100000 km) lub co 5 lat. Pasek jest solidny, szeroki (nie jak w niemieckich autach jak gumka od majtek) wiec wydaje mi sie, ze mozna im wierzyc. Znajac Japonczykow nie myla sie i napewno zostawili zapas :) Znam przypadek ze ktos nie wiedzial, ze ma pasek i zrobil...
może jakiś nr. silnka a może kod to pomoge Dodano po 5 może jakiś ROK tego pojadu
Witam oto instrukcja wymiany paska rozrządu.
Wyje bo jest zbyt mocno napiety pasek rozrządu
Po 300 tysiącach lub w razie awarii
Pompa aisin,rolki NSK,napinacz NTN pasek mitsuboschi.
Witam, Toyota Corolla 1998 1.3/16V silnik 4EFE. Kupiłem kit INA 530 0274 10 - zestaw rolek z paskiem do rozrządu. Kit zawiera pasek INA rolki KOYO. Pytanie to czy kit powinien zawierać tylko produkty INA czy INA dopuszcza produkty innych producentów?
zgadzam sie z Tomaszem z tym że nie jechałbym drugi raz do tych samych ''mechaników''tylko pojechałbym na Twoim miejscu do innego warsztatu niech sprawdzą co jest i jesli okaze sie ze masz zle ustawiony rozrząd to wez od nich rachunek i wtedy pojedz do tych pierwszych pokaz rachunek i niech Ci oddadzą pieniądze
trzeba czesto wymieniać pasek rozrządu (co 60kkm) Dla mnie to jest normalna częstotliwość wymiany :)
Dokladnie jest tak: Specyfikacje podają wymianę rozrządu co 120000km Ze względu na warunki jazdy (korki itp - gdzie silnik pracuje a licznik nie bije kilomatrów) powinno sie tą barierę trochę opuścić - np na 100000km Co do pompy wody - jeśli pompa wody pracuje na rozrządzie - ZAWSZE POWINNO SIĘ JĄ WYMIENIĆ WRAZ Z ROZRZĄDEM - co prawda jest kilka wyjątków...
łańcuch rozrządu zamiast paska może coś mnie ominęło ale w e12 D4D jest pasek. UPDATE: Jednak ominęło mnie coś. Zgadza się, przed faceliftingiem były motory 2.0 z paskiem a po 1.4 na łańcuchu.
Kupiłem taki silnik na przekładkę,ale był luzny napinacz i prawdopodobnie pasek przeskoczył,proszę napiszcie jak mają wyglądać prawidłowo ustawienia kół zębatych aby założyć pasek rozrządu? w załączeniu podaje fotkę może na jej podstawie ktoś opisze co i jak,proszę powiedzcie jeszcze czy ma znaczenie położenie zębatki nr.2 względem innych? http://img269.imageshack.us/img269/5166/...
Chcę zakończyć temat. Potwierdzam że regulacja luzu na zaworach odbywa się za pomocą płytek. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia od strony rozrządu (komplet z ASO) oraz wymieniony zastał rozrząd (kit INA 530 0274 10) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Dodam jeszcze dane dotyczące momentów dokręcania śrub układu paska rozrządu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Ma iskrę i ma paliwo i nie odpala? Jak ma iskrę i paliwo idzie to ma palić!!! Ten samochód jest konstrukcyjnie bardzo prosty.... No chyba że ci pasek rozrządu przeskoczył to ci może palić nie będzie.... Albo gdzieś się zasilanie wtryskiwaczy odłączyło.... Albo ci sterownik padł i nie podaje masy na wtryski.... Sprawdź rozrząd. Rocznik napisz. Ewentualnie...
Ja mam zagazowaną corollę od nowości i jedyne co muszę częściej kontrolować niż to przewidział producent samochodu, to luzy zaworowe (co 30 kkm). Jeżeli masz zamiar gazować samochód, to szukaj z silnikiem na hydropopychczach. Z tego co czytałem, to Avensis z silnikiem 1.8 miał takie, ale lepiej to sprawdzić. Ja takie miałem w zagazowanej megance i poza...
Samochody z zamontowaną instalacją LPG będą miały znaczne przebiegi (300k km i więcej), bo gazu nie zakłada się po to, żeby ładnie pachniało tylko do taniego tłuczenia tysięcy kilometrów miesięcznie. Małolitrażowa (poniżej 1.5) benzyna prowadzona rozsądnie nie spali tak dużo, chociaż trudno wymagać wysokiego komfortu albo znakomitego wygłuszenia, dynamika...
Pytanko-przez przypadek trafiłem dziś do serwisu Toyoty.Mechanik stwierdził-łańcuch rozrządu do wymiany i to szybko.Autko jest z 2000r 1,4 VVti oryginalny Japończyk przebieg 210000km.Ewentualny koszt naprawy od 2500zł w zwyż.Czy to konieczne, słyszałem że wymienia się tylko paski?Jakie ewentualnie mogą być konsekwencje?Czy zdać się na serwis czy oddać...
Moim zdaniem jeżeli masz zamontowaną instalację LPG bez wtrysku to na gazie potencjometr ten nie ma az tak dużego wpływu zeby powodować takie efekty, sama przepustnica sterowana jest mechanicznie (linką) i głównie stopień jej otwarcia reguluje obroty Ci to ustawili (regulacja polega na wymianie płytek zaworowych - które do najtańszych nie należą - "polskim...
Witam. Miałem wczoraj bardzo nie miłą przygodę. Zdarzyło mi się to po raz pierwszy i mam nadzieję, że ostatni. Podczas rozpędzania się na 3 biegu, zahaczając już o czerwone pole omyłkowo wbiłem dwójkę zamiast czwórki. Przeliczając później prędkości na danym przełożeniu względem obrotów oszacowałem skok na coś pomiędzy 8200 a 8400 obr/min. Całość trwała...
Narazie próbuję kupić części ale ceny lub co poniektórzy handlowcy powariowali. W zestawie SKF jest pasek firmy Dayco, mój mechanik za mocno nie wychwala tej firmy ale to może on nie wie co czyni bo niby dlaczego SKF miałby wsadzać badziewie do zestawu i go sygnować?. Ceny takiego samego zestawu od 400-700 zł, ta pierwsza kwota jeszcze do przełknięcia...
Witam, Corolla zgasła mi w ten sam sposób już 2 razy.Przejechałam ok 2km, jadę 60 - 70 km/h, na czwórce, obroty ok 2,5 tyś. Nagle, obroty zaczynają spadać, próbuje dodać gazu ale to nic nie daje - znaczy, mogę nacisnąć pedał, ale obroty nadal spadają, zaświeca sie check engine i akumulator, auto staje. Odpalam i wszystko ok - chodzi równo, obroty nie...
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
Racja. Toyota to nie polonez, a poztym silniki są bezkolizyjne więc nic się nie stanie. Ja miałem Corolle 1.4 4E-FE i sam sprawdzałem tłoki nie zderzają się z zawormi, także nawet jak pęknie to i tak wymienisz tylko pasek i roliki i bedziesz dalej smigać :lol:
rozrządu toyota corolla toyota corolla pasek pasek rozrządu toyota
zmienia kierunek przepływu prądu wartość kondensator rozruchowy rezystor objętościowy
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost – wentylator pracuje cały czas, FCM, ECT, przekaźnik, diagnostyka Podłączenie 4-pinowego rezystora dmuchawy do 4-pinowego regulatora – identyfikacja pinów, Fiat Ducato, PSA, VW