ze cos z pompa paliwa jest nie tak? albo filtr paliwa zapchany? Odpowiedzi na to pytanie powinien udzielić pomiar ciśnienia paliwa. Bez danych,, trudno odpowiedzieć!
pompa paliwa osiaga swoje cisnienia w ok 2 sekundy wiec nie jest potrzebne zeby właczała sie wczesniej aby nabic cisnienie paliwa bo i tak podczas krecenia i tak one jest własciwe a zapotrzebowanie na paliwo podczas rozruchu jest znacznie mniejsze jak podczas jazdy aby komputer silnika dał sygnał zapłonu silnik musi zrobic 360 stopni starczy tyle czasu...
Witam. Pompa paliwa umiejscowiona jest w zbiorniku. Należy zasilić silnik pompy bezpośrednio w przyłączu (poszukać na górnej ścianie zbiornika), uwaga na biegunowość!!! lub poszukać przekaźnika pompy: książka serwisowa Electrical Wiring Diagram - Toyota Corolla (AE11, EE11, CE110) No. EWD 306Y wydana przez Toyota Motor Corporation - maj 1997 podaje,...
nie pamiętam ale sprawdź pod tylną kanapą czy nie ma klapki jak jest to ją otwórz odłącz wszystko wykręć i wyjmij i przy okazji nie zalej samochodu benzyną
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa nie domaga albo paliwo przez noc się cofa.
wymieniony zostal filtr paliwa, sprawdzałeś przy okazji czy wstępna pompa paliwa w baku działa poprawnie? Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. Miałem podobny przypadek i jak się okazało musiało być zalane jakieś trefne paliwo bo stanęły wszystkie 4 wtryski ale tak je zapiekło że nawet na stole...
jakoś sobie poradziłem teraz potrzebuje rozpiske pinów sterownika 4e-fe.dwie wtyki!może ktoś posiada,ew na kture piny dochodzi zasilanie?
Mam spory problem. Toyocie odechciało się palić. Sprawdzono iskrę po przewodach WN,- jest. Świec nie odkręcałem na razie ale podejrzewam że przechodzi przez świece. sprawdzono układ paliwowy- pompa załącza się razem z rozrusznikiem ale na zapłonie już nie, sprawdzałem i komputer nie podaje masy na przekaźnik na zapłonie ani na chwilę, ale już na rozruchu...
Silnik 1332 cm 4E-FE
Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej podczas kręcenia rozrusznikiem?
Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem toyota corolla e12 vvti. Auto po dluzszym postoju trzeba bardzo dlugo krecic, gdy zapali pracuje juz rowno. Po zgaszeniu i szybkim zapaleniu wspomniany problem nie wystepuje. Odpalenie ulatwia wcisniecie pedalu gazu. Wczoraj wymontowalem i wyczyscilem przepustnice oraz silnik krokowy. Po zmontowaniu jest...
Bezpieczniki masz tam opisane na odwrocie. http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php...
okazało się że pompa wtryskowa padła po podstawieniu nowej okazalo się wszystko w porządku
To jest problem awarii modułu wspomagania kierownicy lub hamowania , sterownik odcina paliwo na pompie po wykryciu usterki . Pompki same w sobie są OK.
Panowie ,powiedzcie , czy w tej staruszce wymienić pompę paliwa można ,tylko wyciągając zbiornik? Słyszałem ,że można od gory ,pod siedzeniem podciąć trochę blachy i się do niej dostać-możliwe to?
sluchaj skoro nie masz zasilania pompy paliwa sprobuj na krotko podlaczyc jej zasilanie czy samochod zapali jesli nie,problem moze lezec w czujniki polozenia walu korbowego,choc z drugiej strony po przekreceniu kluczyka w polozenie LOG powinna pompa chodzic ok 2sek chodzi??? sprawdz polaczenia kostki itp. sprawdz styki na mozliwosc korozji ....itp.....
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
A dlaczego chcesz wymieniać pompę i co rozumiesz przez pompę. W baku jest zabudowany zespół pompowy. Na który składa się: dwa filtry, pompa, zawór przelewowy, wężyki karbowane łączące te elementy i czujnik poziomu paliwa. To wszystko wyjmujesz w całości. Tak jest u mnie w corolli i przypuszczam, że jest w yarisce.
Witam, w czasie wolnej jazdy, zgasł silnik oraz całe oświetlenie deski rozdzielczej. Po zaparkowaniu siłą bezwładności zasilanie jakby wróciło, rozrusznik kreci ale silnik nie daje się uruchomić. Pierwsza diagnoza wykazała brak iskry. Rozrusznik kręci. Komputer miga błędy 14 i 15. Pompa paliwa pracuje jak powinna, bezpieczniki sprawne, napiecie do cewek...
prosze bardzo
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Witam. Tak jak w temacie potrzebuję się dowiedzieć gdzie znajduje się pompa paliwa w toyocie corolli e10 silnik 1,3 w benzynie. Rok produkcji auta 1994. Może ktoś już miał z tym doświadczenie i zna odpowiedź do mojego pytania. Pozdrawiam.
Witam, W Corolli po wizycie w serwisie wykryto w komputerze błąd nasępującego typu: Korekta paliwa - błąd statyczny , rząd 1. W serwicie nie potrafiono ustalić z czym to jeść więc sam się zastanawiam nad następującymi opcjami: - jednorazowo zanieczyszczone paliwo/ pompa paliwowa - świece do wymiany - wtryskiwacz pierwszy cylinder Proszę o porady jeśli...
Zbyt niskie napięcie zasilania pompy paliwa, po podaniu bezpośrednio zasilania na pompę silnik uruchamia się, a nie chce zaskoczyć przy uruchamianiu stacyjką. Gdzie jest przyczyna? Przekaźnik pompy paliwa? Serwis autoryzowany jest zdecydowanie za drogi dla tego autka, a mam dwie ręce, wprawdzie jedna lewa, ale druga sprawna, proszę o pomoc.
Mam pytanie jak wyregulowac wskazinik paliwa w samochodzie toyota corolla aby dobrze pokazywal stan bezyny.w tej chwili zaniza mi,jak naleje paliwa do pelna to pokazuje 90%
Toyota Corolla 1.4 E-11 2001r. benzyna+LPG. Autko ma tylko centralny zamek. Nie ma alarmu. Gdzie najlepiej zrobić odcięcie zapłonu lub pompki paliwa? Właściwie to pompka odpada, bo autko ma także sekwencję LPG. Można więc chyba odpalić na LPG, ale nie jestem pewien. Lepiej będzie odciąć zapłon (na cewce może?) czy w innym miejscu? Może gdzieś w kabinie...
Witam. Mam problem ze wskazaniem poziomu paliwa w samochodzie Toyota Corolla d4d 204 r 2.0 115 KM. Kiedy kończy się paliwo wskazówka jest jedną kreskę przed rezerwą i w tym momencie zapala się kontrolka rezerwy. Jednak te parę litrów jeszcze mam czyli wskazówka a kontrolka nie są zsynchronizowane. Licznik i pływak został wymieniony ktoś ma jakieś pomysły...
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
Jak w temacie. Moja toyota pali około 11-12 litrów na 100 km. Zmieniam biegi przy 2 tys obrotów. Pomocy co robić , co mam sprawdzic ? Dodam że auto dopiero kupiłem .
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Proszę o pomoc. Robię blacharkę i lakierowanie, ale słaby z mechaniki. Mam starą Toyotę Corollę z 1980 roku. Stara mechaniczna pompa paliwa puszczała już do silnika. Kupiłem nową, ale już zamiast 2 przewodów ma 3. I co teraz? 2 są takiej samej średnicy, jeden ma węższą dyszę o oznaczeniu R. To jest jakiś powrót? Jak to podłączyć?
Witam, Przy wymianie baku wyrwałem z kostki, którą podłącza się do pompki paliwa przewody elektryczne-5 sztuk (fot). Pytanie: w którą "dziurę" w kostce (oznaczoną 1-5, fot) wchodzi przewód o danym kolorze? Toyota Corolla 1,4 1998r
Filtr paliwa znajduje się pod pompą paliwa umiejscowioną w zbiorniku paliwa. Pozdrawiam!
Sprawdziłeś kompresję i ciśnienie paliwa? Przecież to ma prawie pół miliona kilometrów. Pompa paliwowa w zbiorniku też ma ograniczoną żywotność.
centralny dwie masy w boczku kierowcy kolory niebiesko-czerwony i niebiesko-żółty,krańcówki też w boczku czerwono-biały,kierunki tez w boczku zielono-czarny i zielono-żółty,odciąć możesz niegasnący plus po stacyjce albo pompę paliwa jest to prawdopodobnie niebiesko-czarny w progu,generalnie bardzo proste do zrobienia auto.
Filtr paliwa razem w obudowie pompy paliwa.
Próba przelewowa wtrysków ok ???
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Motronic, pin FP rozumiem dotyczy pompy paliwa? Czyli w tej sytuacji prawdopodobnie poszedł bezpiecznik pompy lub przekaźnik? Wiecie może gdzie jest położony w tym modelu ?
Przepraszam, że odkopuje ale mam ten sam problem. Corolla e10 Moje pierwsze pytanie to: Gdzie znajduje sie ten przekaźnik od pompy? Pod nogami po lewej mam tylko dwa przekazniki obok siebie i trzeci zaraz nad nimi z trzema blaszkami. I jesli sie dostałem do pompy to w które piny zadac napiecie na krotko z akumulatora żeby pompa ruszyła (o ile dziala)...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w moim samochodzie Toyota Corolla Verso 2.2 d4d, a mianowicie ostatnimi czasy seryjnie uszkadzają się wtryskiwacze. Przy ich regeneracji stwierdzono że problemem są mikroskopijne drobinki metalu, które dostały się do wtryskiwaczy razem z paliwem. Podejrzewam, że problemem jest uszkodzona pompa paliwowa, która po...
heretapawel : Zakłócenia ciśnienia paliwa (różny wydatek pompy) przekłada się na "oszukiwanie" komputera (podobnie jak rozkalibrowane wtryski). Jak to działa pisałem wcześniej.
Może jakieś syfy przeszły to pompy podczas wymiany? I ico to znaczy ciężko pali, ciepły , zimny?
No to teraz przyczyn może być mnóstwo. Paliwo, pompa, i wszystko co w układzie zasilania. Zaczął bym od sprawdzenia paliwa. Weź odciag trochę z baku do np. Słoika i zostaw na polu będziesz widzieć czy parafina się wytraci. Mozesz mieć też problem z rozrusznikiem. Nwm czy u ciebie też tak będzie ale jest coś takiego że wtrysk paliwa podczas rozruchu...
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
Ostatnio męczyłem się tak z Mitsubishi 2.5 did. Układ taki sam bez pompy elektrycznej w baku. Ssawka na powrót paliwa z układu wtryskowego, pompowanie pompką na filtrze i plak. Po minucie dopiero zaczął pracować samodzielnie.
Nie wiem jak to jest w tym silniku. U mnie w corolli, napięcie na pompie paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co autor w pierwszym poście jest podobnie, z tym, że tam pojawiało się napięcie 0.5V. Ja w takiej sutuacji, jeżeli pompa załączana jest przez przekaźnik, to sprawdziłbym styki robocze tego przekaźnika, bo mogą być...
Chyba to opanowałem - piecyk chodzi! Mam piec z Corolli i u mnie wygląda to tak: 2.5mm2 czerwony zasilanie + 2.5mm2 brązowy zasilanie - 2.5mm2 czarno/czerwony sterowanie dmuchawą 0.5mm2 zielony Pompa Paliwa 0.5mm2 nieb/biały 0.5mm2 żółty start + (z niebieskim) 0.5mm2 niebieski start + (z żółtym) 0.5mm2 nieb/żółty diagnoza U mnie czasami nie sterował...
Kolego sprwadz może po przewodach paliwowych. Do silnika dokładnie do pompy paliwowej muszą dochodzić 2 przewody paliwowe, dojście i powrót sprawdzaj po kawałku może natkniesz się na niego.
były wadliwe pompy paliwa paliwo schodziło najlepiej podłczyc zegar przy listwie toyota nie dopompowuje paliwa po przekreceniu paliwa dopiero podczas krecenia rozrusznikiem
Ok, Bardzo dziękuje. Mechanik ostatnio sprawdzał mi świece, ale spróbuje tak zrobić jak mówisz. Paliwo tankowałem cały czas na Statoil , później zmieniłem na BP. Rozrusznik kręci, a świece działają, zaraz posprawdzam. Dziękuje Panowie Dodano po 3 Czy ktoś wymieniał już zawory SCV na pompie paliwa? Czy były tego efekty?
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
Pompa załącza się po przekręceniu kluczyka choć czasem nie zawsze ją słychać. Zauważyłem też, że po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać straszne syczenie powietrza.
No i sprawa sie wyjasnila z Toyotka. Gosciu nalal jakies badziewne paliwo i przez to poszly 4 pompo-wtryskiwacze :) i dlatego autko nie zapala.
a ile miałeś paliwa w baku jak nic to możliwe że zatarła się pompa paliwa jeżeli miałeś przynajmiej rezerwę to nic nie powinno się stać.
pompa paliwo toyota corolla toyota corolla paliwo pompa toyota corolla
zgrzyt skrzyni biegów makra wordzie odklejanie układu
roleta zewnętrzna krańcówki regulator ledów
Objawy uszkodzonego reduktora gazu w kuchence BMW K 1200 LT - Wady i Zalety Motocykla Turystycznego