Jeśli jest jakiś problem z temperaturą silnika lub czujnikiem tej temperatury to skład mieszanki może być nieprawidłowy, co może powodować pojawianie się błędów dotyczących sprawności katalizatora.
Problem rozwiązany. Okazało się, że czujnik temperatury się uszkodził. Temat do zamknięcia
Kup oryginał nie zamiennik te ostatnie mają cenę taką jak parametry ....
czy temperatura silnika ma znaczenie ? Czy przypadkiem dłużej trzeba "kręcić" jak silnik jest ciepły?
Kod błędu, bo czujnik położenia może być raczej wałka (błędne tłumaczenie) co sugeruje wyciągnięty już łańcuch rozrządu. Reszta objawów też pasuje.
A co jest odpowiedzialne za wolne obroty silnik krokowy ? Jakie wskazania czujnika temperatury przy diagnostyce komputerowej ?
czujnik temperatury Ci padł
Może po prostu trzeba sprawdzić czujnik temperatury czy jest sprawny?
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Toyota Corolla Verso 2.0 d4d 90 KM, odpalam silnik rano, po ruszeniu i przekroczeniu 2000 obrotów zaczyna szarpać i przestaje reagować na pedał gazu. Do 2 tysięcy obrotów jedzie bez problemu. Problem znika całkowicie jak tylko silnik złapie temperaturę. Proszę o pomoc zanim mechanik mnie zrujnuje, wymienili egr i nadal to samo.
A wiesz może gdzie takowy się znajduje i czy łatwo go wymienić ? Zapomniałem dodać, że w wartościach które wyświetlił mu komputer, widniała temperatura (nie wiem czego) -40stopni. Powiedział, że może przez to komputer wyłączył wspomaganie.
Podczas jazdy zapala sie kontrolka silnika i traci moc. Po zgaszeniu i ponownym zapleniu przez krótki okres jezdzi normalnie około 5km. Po podłaczeniu do komputera pokazało bład; P2002 i nie da go się skasować. Reszta skasowała sę bez problmu. I jaka ma być temperatura powietrza w korektorze sącym, bo u mnie pokozuje że jest to 20 stopni.
Witam, problem występuje okresowo i nie zależnie od temperatury silnika. Auto to Toyota Corolla Verso 2002 r. 2.0 D4D 90KM. Silnik gaśnie podczas jazdy, za każdym razem po takim problemie wywala check engine i błąd 15(4) Throttle Motor Circuit. Błąd na postoju kasuje się, nie wywala go na postoju dopiero podczas jazdy i też nie zawsze. Przepustnica...
Czujnik temperatury się skończył? Zdejmij z niego przewód i dotknij do masy. Obserwuj wskazania.
Sprawdz poziom plynu chlodzącego a nastepnie czujnik temperatury silnika. Kolejno sprawdz czy silnik nie zasysa lewego powietrza np przewody podcisnieniowe itp
Ale zgodzisz się ze mną że skoro jest błąd P0098 mówiący o usterce czujnika temperatury powietrza w kolektorze dolotowym to wypadaloby sprawdzić ten czujnik lub jego obwód. Jeszcze raz piszę: przepływomierza w tym silniku nie adaptuje się.
to sa przekazniki wykonawcze tak jak kolega napisal na podgrzewanie swiec zarowych sterownik znajduje sie na przednim prawym slupku sprawdz czy sa sprawne swiece i czujnik temperatury sterujacy tymi przekaznikami moze jest zalany woda
Niestety długo przełącza się na gaz, bo sekwencja przełącza się po ok 10-15 minutach. W e11 po 2 minutach sekwencja jest załączona. To już zależy tylko od tego jak masz ustawione. Wystarczy zmienić temperaturę przy której przełącza się na LPG i może się przełączać nawet natychmiast po uruchomieniu silnika. Tyle tylko, że kosztem trwałości parownika.
Silnik wysprzęglika jest częstym problemem.Ogólnie to techstreem obsługuje tą skrzynię czyli kabelek VCI plus program.Nie radzę jednak grzebać jak nie wiesz o co chodzi.
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
witam, a ja już myślałem ze tylko mój VW z 90 r się czasem psuję. sonda jeśli jest jedno przewodowa to zaczyna pracować jak osiągnie swoją temperaturę czyli po przejechaniu kilku kilometrów, jesli jest z grzałka zaczyna działać po paru minutach. a więc jeżeli jest uszkodzona to najlepiej sprawdzić to miernikiem elektronicznym lub testerem diodowym sondy...
Jeżeli silnik nie dopala na chociaż na jeden cylinder, to skutek tego jest taki, że niespalone paliwo w cylindrze jest spalane w katalizatorze. Katalizator rozgrzewa się do dość znacznej temperatury a co za tym idzie rozgrzewa się tłumik końcowy. Grozi to zniszczeniem katalizatora. Trzeba rozwiązać problem prawidłowej pracy silnika a problem rozgrzewania...
Na zaworach brak napięcia +12V.przekaźnik K1(który załącza to napięcie) sprawny,napięcia do sterownika dochodzą.Wymontowałem przekaźnik, założyłem drugi i to samo.Myślę że nie jest wysterowany tranzystor który go załącza.Napięcie +12V jest tylko na kolektorze tego tranzystora,B i E 0V.Czy można załączyć te zawory z innego źródła napięcia w momencie...
A ja mam kolego dominik 1.0vvti i co? Nawet nie chce wiedzieć ile mam luzu zaworowego jeszcze, auto w ol jest przylane wiec temperatura spalania niższa. Pozatym jesli zrobi 100kkm to zaoszczedzi okolo 15tys zl a za to można kupić kolejne auto albo silnik albo remont I drugie auto... luzy w toyotach i od pb siadają z czasem. Po 50kkm kompresja jest ok...
Po pierwsze zmierz temperaturę na wylocie - w ten sposób porównasz u siebie i u koleżanki. Po drugie - ciśnienia, jakie są. To powie coś o kondycji układu. Z tymi klimami to różnie bywa. U mnie też pracuje inaczej niż u kolegi z tym samym silnikiem. Na serwisie dowiedziałem się, że sprężarka nabija za małe ciśnienie na wolnych obrotach, co nie przeszkadza...
Jedyne co mnie niepokoi to za niskie napięcie na przewodach od MAP zarówno na starym jak i na drugim czujniku Jakie masz napięcia? Dodano po 3 Masz silnik 4E-FE, tak? Z czerwonym aparatem zapłonowym czy czarną cewką na wałku rozrządu? Dodano po 2 Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka) O jakim czujniku temperatury z trójkątną wtyczką ty mówisz? Gdzie...
Dół silnika wydaje się być zimny a termostat w ogóle nie otwierać. Przejechałem po wymianie ok. 150km Te 150km było przejechane w jednym kawałku, czy w kilku np. po 1km? Pytam, tak z ciekawości, bo z opisu wynikałoby, że nie ma dużego obiegu, a i mały kuleje skoro są trudności z osiągnięciem temperatury przez reduktor, a nie dochodzi do podniesienia...
Ludzie !!! co się uparliście na te oleje syntetyczne!!! Oleje syntetyczne moga być i sa stosowane w nowoczesnych przeważnie wyżyłowanych silnikach w których wszelkie uszczelnienia są odporne na działanie substancji wymywajacych jakich pełno w oleju syntetycznym. Oleje te zapewniaja lepsze smatowanie i chłodzenie silnika w wyższych temp niż mineralne,...
Witam. Może tutaj ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoże. Posiadam corolle E12 z silnikiem D4D i mam problem z silnikiem. Mianowicie silnik do puki nie dojdzie do 80stopni to pracuje normalnie tzn ładnie przyśpiesza nie dusi się, natomiast gdy temperatura przekroczy 80stopni silnik przy 3200 obrotów się dusi odłącza turbinę i dalej się nie kręci....
dziekuje za odpowiedzi..wiem litr oleju to nie jest az tak zle,ale troche uciazliwe bo jednak od czasu do czasu trzeba pod ta maske zajrzec...dzis samochód był u mechanika(zaniosłem go dzien wczesniej zeby sobie go z rana na zimnym silniku odpalili)na noc stał w garazu(u mnie stoi na dworze) rano go odpalaja a tu ani dymienia z rury ani nierównych obrotów..w...
Pacjent: Corolla VVTI 1.4, ESGI + OMVL CPR + Reg Fast. Rok temu wymieniłem reduktor chyba ESGI czy jakiś antyk na OMVL CPR - ufając firmie z bogatą historią oraz wtryski REG Fast. Przy tym zabiegu pomiar temperatury gazu fazy lotnej został podłączony do listwy (wcześniej czujnik był w reduktorze). Wszystko chodziło mniej więcej rok czasu poprawnie....
Tak jak pisałem, test "pod korek", to samo paliwo na tej samej stacji i proponuję dłuższą trasę. W tą samą stronę (nawet jeśli to autostrada, to jadąc w jedną stronę nachylenie może "pomagać", jadąc z powrotem "przeszkadzać"). Twoja różnica jest zbyt mała, żeby można było ją uznać za wiarygodną. Z kolei sam wynik spalania jest typowy dla tego silnika...
regulator biegu jałowego - może być i tak , ja to nazwałem z angielskiego tak: zawór sterujący prędkością biegu jałowego korpus zaworu dławiącego sterujący podczas rozruchu. Lub zawór regulujący prędkością silnika nie obciążonego korpus zaworu dławiącego sterujący podczas rozruchu.Podwójna nazwa dlatego , że to ustrojstwo zastępuje silniczek krokowy...
Próba przelewowa wtrysków ok ??? Ciężko stwierdzić bo silnik właściwie nie odpala a poza tym wtryski są pod pokrywą zaworową i już mi olej wyżuca to jakby to chodziło musiał bym chyba wiadro pod silnik podstawić Witam ponownie Małe sprostowanie Dwa wtryski nie miały rezystancji na obwodzie korekt tj. górnym więc zostały wymienione na używane Silnik...
Witam. Mam problem z moja toyota. Nie dziala mi wskaznik temperstury nawet nie drgnie plus nie zalacza sie wetylator. Wymienialem silnik na drogi taki sam ten sam rocznik. Wszystko ok ale chyba silnik sie przegrzewa. Dlaczego chyba? Bo wskaznik temperatury nie dziala a chlodnica jest bardzooo goraca. Co sprawdzalem. - wymienialem czujnik na drogi -...
Odłącz gaz, zresetuj sterownik i sprawdź czy bez gazu problem również występuje. Jeżeli tak - pewnie winny będzie jakiś czujnik temperatury czy to silnika czy powietrza w kolektorze dolotowym lub podobny. Bez odczytu jakimś skanerem to wróżenie z fusów. Jeżeli natomiast problem nie będzie występował - masz winnego - rozregulowana lub źle wystrojona...
Witam mam problem z moja Toyota, obszukalem sie na forum ale nie znalazlem podobnej usterki i rozwiazania problemu. Otóż na zimnym silniku po odpaleniu swieca sie 3 zolte kontrolki i nie reaguje na pedał gazu, natomiast po rozgrzaniu silnika gdy zgasnie niebieska kontrolka temperatury wszystko działa poprawnie. Po podlaczeniu kompa wyszedł błąd p0093...
Witam, Toyota Corolla E12 2.0 d4d 2004r. Po uruchomieniu silnika i skasowaniu kodów usterek jest ok, ruszam i po kilku metrach zapala się check i błąd P0088 "Ciśnienie systemu paliwa" na przemian z błędem P0193 "czujnik ciśnienia rozdzielacza paliwa". Teoretycznie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy wydaje się być ok. Pompa denso z zaworem...
Witam, wszystkich forumowiczów. Czy ktoś może już spotkał się z takim problemem w Toyocie Corolla z silnikiem 4zzfe o pojemności 1400 cm3 16V VVTI 2000 r. benzynowym, że rano, na zimnym silniku jest est problem z jego uruchomieniem? Rano , gdy przekręce stacyjkę w pozycję START silnik na ułamek sekundy odpala a obroty sięgają w zależności jak mocno...
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
Witam Mam problem w corolli 1.4 benzyna, po nagrzaniu się silnika przy obrotach około 1500 rpm opadają wskazówki od obrotomierza, prędkościomierza, wskaźnika temperatury i paliwa. Zauważyłem, że dzieje się tak przy przyspieszaniu. Powyżej tej prędkości obrotowej wszystko działa ok. Kiedy opadają wskazówki wyraźnie słychać dźwięk przekaźników w kabinie...
Witam. Posiadam Toyote Corolle rocznik 1987, silnik 1.3 (bez katalizatora). Kupiłem to auto miesiąc temu. Moje pytanie dotyczy automatycznego ssania. Auto za długo chodzi na ssaniu. Wzkaznik temperatury wzkazuje ze silnik już jest ciepły, a auto dalej ma podwyższone obroty. Po przejechaniu 3-4 km jak temp. ma już jakieś 65-75 stopni dopiero wyłącza...
Witam. Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 2000 r, mianowicie kiedy auto postoi na mrozie ok -10 stopni. Po uruchomieniu silnik zaczyna nierówno pracować w zakresie od 600 obr/min do ok 2000 obr/min, następnie po ok. 2 min. włącza się wentylator chłodnicy. Dzieje się tak kiedy temp. na zewnątrz przekracza ok. - 5 stopni. Po podłączeniu do kompa wywala...
Witam wszystkich i proszę o pomoc.Corolla D4D 2.0 2003r. Zimna zapala bez problemu, podczas jazdy, gdy nagrzeje się do normalnej temperatury pracy traci moc, przestaje reagować na pedał gazu i w efekcie gaśnie. Rano uruchomiłem bez problemu i zostawiłem na wolnych obrotach -950-, gdy wskazówka wskaźnika temperatury doszła do połowy spadły obroty do...
Może to życiorys, ale nie daje mi spokoju. Toyota Corolla Verso 1.8 16V 2005r silnik VVT-i 130KM 120tyś przebiegu trzy miesiące na gazie. Auto sprawdzone na benzynie wszystko OK. Auto osiągnie swoją temperaturę i przechodzi na gaz jest w miarę ok., ale przy prędkości gdzie silnik dochodzi do 3700 obrotów jakby brak mocy i ciągu trzeba zmienić bieg na...
Witam, Dzięki za odpowiedź. Odebralem samochód, mechanik i elektronik nic nie znaleźli. Ale....jest przypuszczenie. Mianowicie samochód zawsze pali na benzynie niezależnie od pozycji przełącznika. I w momencie gdy silnik nabierze odpowiedniej temperatury i obrotów następuje przełączenie na gaz. Byćmoże jest zjeb.... instalacja bo gaz zaczyna płynąć...
byłem na diagnostyce 0 błedów ale dla pewnosci skasował mechanik wszystko Chyba nie wszystkie usterki ujawniają się w postaci zapisanych błędów. I wydaje mi się rola dobrego mechanika nie sprowadza się tylko do sprawdzenia i wykasowania błędów. Ja w tym przypadku (nie jako mechanik) dysponując skromnymi możliwościami jakie daje PCMScan próbowałbym...
Komputer głowny dośc żadko pada a jak padnie to na amen. Najprawdopodobniej jak już przedmówca wspomniał padł jakiś czujnik. Dobrze by było sprawdzić świece. Jak mają np. złe odstępy to może któryś cylinder nie palić za każdym razem. Czy obroty biegu jałowego są równomierne i nie podwyższone, czy po nagrzaniu są wyraźnie niższe niż po zimnym rozruchu....
W tych autach był też fabrycznie 90A i ma to samo - za małe obroty :-) Stabilizacji nie ruszam bo przy fabrycznym wyposażeniu prądu nigdy nie brakło - choćbym nie wiem ile stał w korku czy manewrował (wspomaganie elektryczne - sporo ciągnie ale tylko przy manewrach). Corolla nie wiem czy ma tak wolny bieg jałowy - tam jednak były inne silniki. Problemem...
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
Druga sonda jest oczami komputera który patrzy jaka dawkę dać do silnika wiec drugiego emulatora niema,wymieniłem drugą sondę tą sterującą na oryginalną(mało nie kosztowała),dalej to samo .... Instalacja LPG wzorowo z mapowana , jakieś jeszcze inne pomysły macie ? Tak oddaj auto do warsztatu bo nie wiesz o czym piszesz. Pierwsza sonda przed katem to...
Witam w starym roku. Firmowa Toyota Corolla E11. Jezdze już nia jakis czas ale martwi mnie jedna zecz. Na benzynie nic do tego auta nie mam. Wydaje mi się ze na jak takiego staruszka jest calkiem zwawa. Jazda plynna nic nie szarpie do 3tys ladnie się wkreca i idzie jak powinna. LPG przelacza się po przejechaniu do 3km z aleznie od temperatury na zewnatrz....
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z Toyotą Corollą e12, 2002r., diesel 2.0 110KM. Mam 3 objawy: brak mocy przy przyspieszaniu, dymienie na czarno, świecąca się kontrolka check engine. Opiszę każdy problem po kolei: 1. Brak mocy przy przyspieszaniu (wtedy też zapala się check): - najczęściej przy zmianie biegu na wyższy i wciśnięciu gazu...
korekta od temperatury zasysanego powietrza Na pewno to uwzględnia komp benzynowy w swoim oprogramowaniu i generuje odpowiedni czas wtrysku benzyny. W Prinsie (tym moim - 8 letnim), program przelicza czas wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu według wzoru: Tg = RC_inj * Tb + OFF_inj. RC - współczynnik nachylenia prostej (mnożnik - jeden dla całego zakresu),...
Zaraz poszukam schematu testera o ktorym napisales - oby dzialal przez com-usb bo nie mam w lapku coma. Loteria z COM-USB. U mnie działa, na jednej przejściówce, i to nie z tych najtańszych. Oto schemat: http://obrazki.elektroda.pl/1167850800_1... U mnie działa ok bez kondensatora, ale jest zalecany. Załączam też soft, w wersji angielskiej....
Zacznę może od tego Ostatnia kwestia to bieg jałowy. Toyota Yaris 1.0 2004, wolne obroty przy pełnym rozgrzaniu - 600 rpm. Wprawdzie nie ma elektrycznie grzanych foteli ale wspomaganie kierownicy jest elektryczne. I na wolnych obrotach (częste, duże korki) jest nadwyżka prądu. Przysiada dopiero w sytuacji wolne obroty + światła mijania, wentylator kabiny...
Witam, a możesz napisać jaką pojemność akumulatora masz, jak długo w samochodzie jest i jaki rozrusznik (moc)? Bo z moim doświadczeniem z akumulatorem i urządzeniami podłączanymi do akumulatora i według książki jakie bym nie miał o samochodzie, to im większy prąd rozruchu popłynie to tym mniejsze napięcie będzie na akumulatorze, jednocześnie mierzone...
Kupcie sobie diezla. Teraz mam corolle 2.0 d4d z 03r na mieście średnia 6.0 do 6.8 l/100km na trasie 400 km tam i 400 km z powrotem 4.8 do 5.2 l /100km. Wcześniej miałem audi a4 1.9 tdi 110koni z 97r i paliło około 0.5 l więcej niż toyota
witam Mam problem z moją rolką w gazie Pojawia mi się błąd P0170 i jak silnik jest zimny i uruchamia się na benzynie to na wolnych obrotach chodzi normalnie ale już od ok 2000 zaczyna przerywać i w ogóle nie ma mocy. Problem znika jak się choć trochę silnik nagrzeje wtedy na gazie jak i na benzynie chodzi bez zająknięcia i to przy każdych obrotach....
silnik toyota corolla toyota corolla silnik toyota corolla czujnik temperatura
automapa głosy prądnica pierścieniowa pralka whirlpool bęben ociera
delete override firmware toshiba
Krups EA8250 - Kod błędu 07: Przyczyny i Rozwiązania Akumulator 18650 2200 mAh do Silvercrest SHSS 16.1 A