Kolego jeśli rozrusznik kręci a silnik nie to prawdopodobnie padłci element sprzęgający(ten na środkowym zdjęciu).
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Jesli sam to zauważyłeś ze po najechaniu na krawężnik lub po bujnięciu autem , to może należy poszukać problemu w uszkodzonej wiązce kabli idącej do silnika. Uruchom silnik i poruszaj wiazką kabli przy silniku, gdybyś znalazł uszkodzoną wiązkę kabli to sprawdz poduszki silnika czy są całe.
Witam Czy to cykanie jest w skrzynce bezpieczników ,jeżeli tak to sprawdź który to przekaźnik ,mogą być w nim styki uszkodzone.
Co do szarpniec to miałem taki problem tylko że zrywy były wyczuwalne tak do1. 5tys to świeca któraś padła wym cztery i po kłopocie a co do obrotów wysokich to może być przez mróz czujnik tem trzeba zobaczyć co pokazuje a skrzynią jaka? Skrzynia tu raczej nie gra roli, wszystko z nią w porządku. Jest po regeneracji bo łożyska na wyższych biegach się...
Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
Umyj silnik i zaobserwuj skąd cieknie.
Mechanizm się przytarł i spaliło silniczek. Jest szansa że tylko spaliło bezpiecznik - szukaj go pod maską. Nowy mechanizm + silnik lub rozebrać i nasmarować stary i zmienić silnik.
Bezpieczniki i przekaźniki zostały sprawdzone i są dobre. Samochód jest u mechanika i nie mogą połączyć się z silnikiem
To widocznie ktoś sprzedał z powodu tych problemów.... a ty żeś kupił.... Pewnie jak ktoś sprzedał z tego powodu to to coś poważniejszego.... Jak by to był problem świec to by to sobie poprzedni właściciel pewnie naprawił i dalej cieszył się swym samochodem. Ta toyota to jest w zasadzie bardzo żywotna - zarówno silnik jak i pompa.... no chyba że już...
Nie jestem też fajnym specjalistą, ale ten duży czip wskazuje na połączenie modułu z autem poprzez magistralę danych. S526D to czujnik Hola, odczytuje dane z wału silnika i przetwarza je na impulsy. W ten sposób mikroukład określa, czy silnik działa, czy nie. I nie tylko. Jeśli wszystko dobrze rozumiem, to w naszym przypadku silnik nawet nie drga. A...
jesli to nie jest vvt-i to w silnikach 4e-fe bo teki tam został zamontowany wymiana paska rozrządu jest po 150 tyś dla aut z interwałem 15 tyś km, wyjątkiem są diesle bo tam 105 tyś. silnik 4A-FE nie jest silnikiem kolizyjnym tak zresztą jak wszystkie silniki serii - FE.
To jest mój trzeci samochód chodzący na gazie i w zasadzie z żadnym z nich nie miałem problemu, że są gonione na gazie. Silniki zachowywały się jak na benzynie. Napisałem w zasadzie, bo w corolli, wg mnie prawdopodobnie z powodu gazu były wymieniane trzy wtryskiwacze benzynowe. Gaz w corolli mam od nowości. Żeby nie tracić gwarancji na silnik, gaz zakładany...
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Brak napięcia na cewce przekaźnika EFI Podałem 12V, przekaźnik działa, zapal się kontrolka silnika na desce, dalej brak reakcji na guzik start/stop
Jak najszybciej zlej mineralny i jeśli wcześniej nie było z silnika wycieków oraz silnik jest w dobrej kondycji to wlej taki olej jaki zaleca producent. Mechanicy powinni pokryć koszta
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Tak m być każda toyota to ma po to żeby nagrzać silnik i wnętrze auta. Wiec zapomnij o problemie bo go nie ma.
Witam. Pompa paliwa umiejscowiona jest w zbiorniku. Należy zasilić silnik pompy bezpośrednio w przyłączu (poszukać na górnej ścianie zbiornika), uwaga na biegunowość!!! lub poszukać przekaźnika pompy: książka serwisowa Electrical Wiring Diagram - Toyota Corolla (AE11, EE11, CE110) No. EWD 306Y wydana przez Toyota Motor Corporation - maj 1997 podaje,...
żle zmieniony pasek , zmień koniecznie mechanika Sam napisałeś cyt '' Po wymianie silnik zaczął zdecydowanie głośniej pracować i samochód stracił na dynamice. Przed wymianą było dobrze. '' więc sam odpowiedziałeś .Bierz pałę i jedz z reklamacją niech sprawdzą wszystko jeszcze raz
To chyba taka uroda corollek. U mnie jest podobny objaw, ale jest ograniczony co do zakresu występowania. występuje tylko między 1800-1900 obrotów, na 4 lub 5 biegu i tylko w sytuacji, gdy silnik tylko podgania samochód - utrzymuje stałą prędkość. Objawia się to takim delikatnym skubaniem i zanika natychmiast w momencie minimalnego naciśnięcia lub zwolnienia...
no i ruszyło ,trzeba sprawdzić przelewy na wtryskach i wymienić ten,te co leją
Dziękuje za podpowiedz , a zaworki scv tez trzeba by wymienić ?
Witam. Jestem użytkownikiem 3 toyoty corolli w tym 2 właśnie tego modelu e12 (2003r. i 2004r.) i jedną osobistą e11(1998r.) Musze powiedzieć, że w e12 nic nie było wymieniane. Jedna ma 130 tys, a druga ma 95 tys przebiegu i nic nie było w nich robione. Dopiero w tym roku byłem zmuszony wymienić komplet tarcz w obu toyotkach. Oprócz tarcz, oleju i kompletów...
Witam Panie i Panów podejmę się pod temat Toyota corolla verso 2004 116km mam taki sam problem zimny silnik odpala na ciepłym strasznie trzęsie przy odpaleniu i nie może zapalić jak troszke ostygnie pali odrazu dodam.wtryski są ok czy może to być zawór scv?Proszę pomoże ktoś jeżdżę id mechanika do mechanika najlepiej to by wymienili wszystkie części...
Nie wiadomo dokładnie w jaki sposób, ale zatarł mi się silnik. Silnik w Toyocie jest bardzo rzadki i mam bardzo spory problem ze znalezieniem go.
Moduł immobilisera do sprawdzenia masz przecież. O niego mi chodzi. Bezpieczniki, przekaźniki, wiązka.
Witam! Mam schematy do Corolli. Jeśli nie zdobędziesz ich w wersji elektronicznej, to mógłbym Ci je skserować i wysłać pocztą. Pozdrawiam
Mam problem z uruchomieniem silnika Toyota Corolla 1,6 (E12T) benzyna 2002 r. produkcji. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i włączeniu zapłonu, prawidłowo działają wskaźniki np: poziomu paliwa i zapalają się, te co trzeba i po chwili gasną odpowiednie lampki kontrolne. Po obróceniu kluczyka w położenie "start" zamiast rozpoczęcia pracy silnika słychać...
Witam Mam problem z jednym autkiem, się którym okazała się nie psująca się jak w temacie... benzyna 1.4 16V (bez gazu). Auto po odpaleniu po nocy w czasie jazdy (przyspieszania) zaczyna szarpać w okolicy 3 tysięcy obrotów przez pierwsze 5 min jazdy. Efekt podobny do dławienia się silnika, natomiast jadąc płynnie jest wszyystko OK. Nie ma żadnych błedów....
Nie ma problemu z bezpiecznikami, problem jest za całą skrzynką bezpieczników. Jest kilka rezystorów i kondensatorów, które są odpowiedzialne za zwłokę czasową iw moim przypadku lewa strona od kierownicy nie ma światła (silnik lusterek, silnik świateł i otwór na kluczyk). nie przejmuj się tym, aby to naprawić należy zdjąć całą deskę rozdzielczą, aby...
Witam. Auto jak w tytule, zgasła podczas jazdy i nie zamierza odpalić. Ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem 25MPa, obroty rozrusznika 210. Zasilania, masy wszystko sprawdzone. Brak błędów. Auto odpala tylko w czasie podawania plaka, po skończeniu gaśnie. Korekty wtryskiwaczy o ile mogą być miarodajne podglądane Techstreamem od -2.5 do...
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
Jak w temacie, przymierzam się do kupna tego samochodu. Na co dzień wykonuję trasy ok. 20km do pracy. Nie ukrywam że lubię sobie czasami trochę szybciej pojeździć dlatego ważnym jest żeby auto choć trochę się zbierało. Chcę kupić raczej sedana. Jakie macie opinie o silniku 1.2 - czy jest odpowiednio dynamiczny czy może lepiej wybrać mocniejszą wersję?...
Witam Mam problem z nierówną pracą silnika w mojej corolli na benzynie. Na gazie jest ok za to na benzynie obroty falują pomiędzy 800-1000 na biegu jałowym jak się jedzie jest dobrze, niema problemów z mocą itp. Filtry, świece były wymieniane, niedługo wymienie przewody WN. Próbowałem równych dodatków do benzyny ale skutek był mizerny. Macie może jakiś...
Witam wszystkich. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem TOYOTA COROLLA 1.4 VVT-i T3 5dr Hatchback z 2002 r i zauważyłem pewien problem. Wydaje mi się że wolne obroty są odrobine za niskie bo wynoszą około 600 i autko trochę się trzęsie. Jak włączę światła to wracają na 700 i jest ok. Dodam że auto pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku. Ssanie...
W mojej E11 (benzyna) zerwaly sie poduszki silnika - objawialo sie to, ze przy ruszaniu w pewnym przedziale obrotow (chyba 950-1000) byly odczuwalne wieksze wibracje. Ale nie bylo rezonansu (wibracji) w caly zakresie obrotow. Tylko to byl maly silnik benzynowy.
Dzisiaj w czasie jazdy nagle, bez wcześniejszego ostrzeżenia ani żadnych sygnałów, sprzęgło zaczęło się zachowywać dziwnie. Pedał zaczął chodzić zdecydowanie lżej, a sprzęgło wyraźnie puszcza. Objawia się to tym, że silnik wchodzi czasem na wyższe obroty przy tym samym ustawieniu gazu, szczególnie przy jeździe pod górkę. Nie przypuszczam, że jest to...
Witam. Od dwóch dni jestem posiadaczem Corolli e12 2003r z silnikiem 1.4 vvt-i. Przy zakupie autko sprawowało się bardzo dobrze z okolic silnika nie wydobywały się żadne niepokojące dźwięki. Dodam, że auto dłuższy okres stało. Po powrocie do domu i przejechaniu około 300km z okolic silnika wydobywa się dziwny dźwięk jak by starego odkurzacza czy transformatora....
Cześć . Mam toyotke corolle verso z 2003 r silnik 2.0 D-4D , podczas jazdy wyskakuje błąd silnika , i momentalnie auto traci gaz , nie ma mocy , a gdy błąd silnika zniknie jest wszystko w porządku . Prosze pomóżcie
Odcięcie zapłonu w alarm za licznikiem.
POSZUKUJE NAPRAW SAM DO TOYOTA COROLLA 1,6 16V SILNIK 4AEF BEDE WDZIECZNY MAM CI CINQUECENTO
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem początkujący :) Kilka szczegółów samochodu: Toyota Corolla z 2000 roku Silnik 1.4 VVTI - benzyna 155 tyś przebiegu Jakiś rok temu zapaliła mi się pomarańczowa lampka, która na mój gust oznaczała problemy z silnikiem (zgadywałem ponieważ dla mnie kształt który posiada jest bliżej nieokreślony :)). Pojechałem do...
Witam,mam taki problem ,auto jak w tytule,nie otwieraja sie wtryskiwacze benzynowe,wszystkie parametry w normie,jest iskra,RPM,cisnienie paliwa ok,czujniki dzialaja,plus na wtryskach jest,jak podepne wtyczke do wtrysku z akumulatora to zapali na krotko,natomiast przy kreceniu rozrusznikiem nie podaje paliwa, pokazuje mi kontrolka blad nr 99,ni groma...
Mam corolkę z 99r. od niedawna i jestem z niej zadowolony ale jedna rzecz jest fatalna-książka obsługi.Czy ktoś mógłby podać adres pod którym jest więcej na temat materiałów eksploatacyjnych parametrów silnika układu jezdnego itp.Z góry dziękuję
Witam...Przyszedł czas na zmianę auta.Chciałbym mieć auto jak najmniej awaryjne i dlatego zastanawiam się nad Toyota corolla,ewentualnie Toyota corolla verso,zastanawiam się nad jednostką wysokoprężną. Tylko jakiego silnika szukać,żeby się nie nadziać na wysokie koszty eksploatacji,czy paliwożerność. Na zakup ,chce przeznaczyć max 16000 tyś zł.. A może...
Witam wszystkich. Od pary tygodni w siostry Toyocie Corolla E11 2000r FL (1.4 97KM) pojawił się problem z odpalaniem silnika. Po długich poszukiwaniach i sprawdzeniach okazało się, że nie zawsze jest zasilana pompa paliwa podczas rozruchu silnika. Sama złączka pod tylnym siedzeniem jest OK, a pompa po podaniu bezpośrednio napięcia z drugiego akumulatora...
Jestem posiadaczem Corolki z '94 1.6. Dwa dni temu w deszczową pogodę (mgła, ogólnie duża wilgotność) silnik zaczął pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Odpalał za każdym razem (mało chętnie) ale obroty nierówne i brak mocy bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Obejrzałem świece wszystkie wyglądały jednakowo, finalnie wymieniłem wszystkie -...
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
dziś odpalam auto, wczoraj zgasiłem na gazie i rezerwie odpalam przełącza sie na gaz i obroty zalesią 300, 150,200, 2000, 400 gaśnie odpalam jeszcze raz od razu przechodzi na gaz i znowu obroty szleją z wyczuciem dodaje gazu aż oświeci się kontrolka rezerwy gazu i w tedy OK!!! z tego, co pamiętam w trakcie rozmów to jest sekwencja z sterownikiem zenit...
Witam mam pytanie odnosnie corolli e12,który silnik benzynowy waszym zdaniem bylby lepszy 1,4 czy 1,6?
Witam. Problem dotyczy Toyoty Corolli E12. 1.4 VVT-I. Mianowicie Zapalam auto bez problemów. Jak jest zimny pracuje ok. Problem zaczyna się kiedy silnik osiąga temperaturę mniej więcej 80 stopni. Obroty zaczynają falować i czasami zgaśnie na biegu jałowym jak nie przegazuje. I wtedy jest problem z odpaleniem. Kiedy silnik zagrzeje się mocniej to znaczy...
Załóż oryginalne przy najmniej pojeździsz.
Dopóki silnik nie uruchomi się wartości rzeczywiste korekcji wtryskiwaczy będą parametr miały 0. Pomimo braku błędów prawdopodobna usterka wtrysku.Według mnie jeśli silnik "kręci" na rozruszniku to masz za wysokie ciśnienie na szynie. Może czujnik ciśnienia odczytuje głupoty podepnij manometr i sprawdź jakie jest faktycznie ciśnienie.
a wiec tak, odpalam samochod i jade powiedzmy 7km. wszystko jest ok, po 7 km samochod traci moc to sie dzieje naj czesciej gdy zmieniam bieg lub jade z stała predkoscia ok 2000 obr./min. w momencie nacisniecia pedału gazu samochód jest bardzo słaby i wogole nie przyspiesza wrecz zwalnia a za mna jest taka chmura dymu ze szok. w tedy musze zredukowac...
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
No i co...?
Dzień dobry, mam problem z skrzynią półautomatyczną w Toyota Corolla Verso 1.8 benzyna 2005 r. . Zapala się kontrolka czerwona zębatka podczas jazdy i rozłącza skrzynię biegów. Słychać nie zawsze dźwięk z schowka. Trzeba wyłączyć silnik i chwilę odczekać. Mieliście może też taki problem? Dziękuję z góry za radę, pozdrawiam.
Mam to samo. Odpalanie na przycisk. Rozrusznik przestaje kręcić w momencie kiedy znika zasilanie cewki przekaźnika od rozrusznika. Pytanie dlaczego ecu zasila przekaźnik , kiedy silnik juz odpalił ?Czy znaleźliście rozwiązanie ?
Ale to na nową ją wymienić? Dodam, że silnik równo pracuje, nie ma problemu z odpaleniem i nie gaśnie.
Poszukaj auta z silnikiem 4AGE. Rewelacyjny silnik. Moc do 130 KM seryjnie. Były wrzucane do wersji GT. W tych wersjach bya montowana welurowa tapicerka inna (duża fajniejsza) deska rozdzielcza. Tylko że jak anglik to podmianka deski odpada. JAk znajdziesz GT w Polsce to cena będzie zapewne dosyćwysoka. JAki masz budżet ? Nie pamiętam czy łapy będą...
Toyota kiepsko się sprawdza w trasie (parę godzin, prędkość powyżej 120 km/h) bowiem silnik spalinowy jest będzie wył aby napędzić ten samochód. Silnik spalinowy osiaga maksymalna moc 152 PS (at) 6000 rpm a moment 190 Nm (at) 4400-5200 rpm wiec bedzie glosno przy duzych predkosciach. Jak na jazde po miescie albo krotkie dojazdy to Corolla jest OK.
Witam mam problem z odpaleniem rano toyota corolla verso 2.2.diesel 177km filter paliwa wymieniony duże ciśnienie 270-345 jak mu dam Polaka to odrazu pali silnik równiutko chodzi świece dobre proszę o pomoc
wariant B jest możliwy ale raczej dla większych prędkości
Witam, toyota corolla e12 2.0 d4d 110km. Przy zmianie biegu na wyższy gaśnie silnik, po ponownym odpaleniu wyskakuje błąd silnika i brak mocy jakby nie załączała się turbina. Zdarza się tak raz na kilkadziesiąt kilometrów. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili znika błąd i auta zaczyna normalnie jechać. Jaki może być powód zacinająca się turbina...
czy temperatura silnika ma znaczenie ? Czy przypadkiem dłużej trzeba "kręcić" jak silnik jest ciepły?
toyota corolla silnik toyota corolla corolla toyota
odpowietrzyc wtryski panasonic świecić czerwona dioda kolor oznaczenie kabel domofon
samsung ue46f5000aw samsung ue46f5000aw
Najlepszy piec na pellet i drewno - wybór i analiza Lokalizacja ukrytego przycisku alarmu Toyota Corolla E12