Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Jak to toyota to ręczna pompką na filtrze paliwa. Pompujesz aż stwardnieje i kręcisz z drugą osobą cały czas pompując. W ostateczności zobacz mój dzisiejszy post o Toyota Corolla Verso
Zrób jeszcze podobny wykres podczas jazdy gaz w podłogę. Wygląda na problem z wtryskiwaczami lub jednak znika paliwo tj. zapowietrzony układ paliwa. Zasil go z banki.
Ostatnio męczyłem się tak z Mitsubishi 2.5 did. Układ taki sam bez pompy elektrycznej w baku. Ssawka na powrót paliwa z układu wtryskowego, pompowanie pompką na filtrze i plak. Po minucie dopiero zaczął pracować samodzielnie.
Bzdura. Najprawdopodobniej ciśnienie rzeczywiste paliwa jest dużo mniejsze od wymaganego. System interpretuje to, jako rozszczelnienie układu i tyle.
Problem banalny, uszkodzony przewód przed filtrem paliwa na ścianie grodziowej. Poznałem po tym że na komputerze losowo na poszczególnych wtryskach zanikały czasy wtrysku czyli powietrze w układzie.
Poinformuj nas o ustaleniach mechanika bo problem jest ciekawy. To po prostu fajny temat i warto go opanować. Nie inwestuj bez określenia trafnej diagnozy wytłumaczalnej logicznie. Jak nie masz błędów w historii to musisz przeprowadzić diagnoze z komputerem co się wtedy dzieje podczas spadku mocy czy przepływomierz podaje inne wartości czy jakis czujnik...
Prawie jestem pewien, że "tykanie" przekaźników jest prawidłowym "odruchem" elektroniki. Dzieje się tak dlatego, że po podgrzaniu świec żarowych tj. ok. 15-30s system przechodzi do pracy przerywanej żeby nie przepalić świec i podtrzymuje ten stan nawet po uruchomieniu silnika. W Twoim przypadku bardzo prawdopodobne jest zapowietrzanie układu paliwa,...
Problem dotyczy Toyoty Corolli E12 1.4 D4D diesel z 2007. Auto ma ok. 160 tys. przebiegu. Po przejechaniu kilku kilometrów auto nagle traciło moc, brak przyspieszenia, obroty ok. 2 tys., jednocześnie dymiło się jasno z rury wydechowej. Po wyłączeniu i włączeniu wszystko wracało do normy. Najpierw działo się to nawet co kilka dni, później codziennie....
Może jakiś stary alarm krzyczy z odcięciem na przykład pompy paliwa lub zasilania na wtryski+cewki zapłonowe, bo z tego, co pamiętam to na tym samym bezpieczniku. Do sprawdzenia alarm czy jest iskra podczas tego kręcenia bez rozruchu ciśnienie paliwa. To by nie odpali ani za pierwszym ani za drugim. Szukaj usterki w zasilaniu paliwem typu cofanie się...
No to teraz przyczyn może być mnóstwo. Paliwo, pompa, i wszystko co w układzie zasilania. Zaczął bym od sprawdzenia paliwa. Weź odciag trochę z baku do np. Słoika i zostaw na polu będziesz widzieć czy parafina się wytraci. Mozesz mieć też problem z rozrusznikiem. Nwm czy u ciebie też tak będzie ale jest coś takiego że wtrysk paliwa podczas rozruchu...
Witam. Po nocnym postoju auto długo kręci żeby odpalić. Objaw jest podobny do cofającego się paliwa z układu. Czy w tych autach jest pompka paliwa w zbiorniku? Czy taką pompkę słychać? Dodam że jest to Corolla z 2003r. 85kW . Pompa wtryskowa to DENSO 22100-0g010
Witam, powinnaś koleżanko wymienić pompe niskiego ciśnienia po wlaniu benzyny napewno sie przytarła i nie uzyskuje właściwego cisnienia i spadła jej wydajność,pewnie znajdzie sie troszke opiłków w układzie filtr jest najmniejszym zmartwieniem ten bład to błąd w obwodzie czujnika cisnienia paliwa, powodzenia.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w moim samochodzie Toyota Corolla Verso 2.2 d4d, a mianowicie ostatnimi czasy seryjnie uszkadzają się wtryskiwacze. Przy ich regeneracji stwierdzono że problemem są mikroskopijne drobinki metalu, które dostały się do wtryskiwaczy razem z paliwem. Podejrzewam, że problemem jest uszkodzona pompa paliwowa, która po...
Corolla Verso 2,0 d4d z 2002r. dławienie silnika spowodowane spadającym ciśnieniem na listwie CR. Do około 500 barów wszystko ok ciśnienie rośnie liniowo. Po przekroczeniu 500 barów ciśnienie spada rośnie spada rośnie a nawet potrafi zaniknąć-silnik gaśnie. Na razie nie mam pomysłu na tę usterkę. Brak usterek w sterowniku silnika. Układ paliwowy sprawdzony,...
Witam. W toyocie mojej byłej szefowej a dokładnien w land cruiser D4D w automacie był podobny problem. Jak zimny silnik to odpalała ale czasami z trudem, a jak ciepły to niejednokrotnie nie było szans na odpalenie. Po odstawieniu do servisu najpierw wyjęto zbiornik majacnadzieję że jest syf na dnie nie pomogło, jak równiez wymiana filtrów itd nie pomogła....
Ja bym najpierw sprawdził czy cały układ pracuje poprawnie a dopiero pózniej się zastanawiał nad tym czy wymaga to korekcji.Zobacz czy nie "przycina" ci sie pływak w zbiorniku-jeśli nie sprawdż poprawnośc zasilania wskażnika -pozdrawiam
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
Komputera który wylicza spalanie ,może i tak, ale tu chodzi o wskaźnik paliwa. Nie wiem czy tak jest w tym modelu Corolli ale rzeczywiście niektóre sterowniki odczytują poziom paliwa tylko w momencie włączenia zapłonu lub wręcz otwarcia wlewu paliwa, a później wskazówka opada na podstawie informacji z układu wtryskowego na temat ilości zużytego paliwa....
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Mam spory problem. Toyocie odechciało się palić. Sprawdzono iskrę po przewodach WN,- jest. Świec nie odkręcałem na razie ale podejrzewam że przechodzi przez świece. sprawdzono układ paliwowy- pompa załącza się razem z rozrusznikiem ale na zapłonie już nie, sprawdzałem i komputer nie podaje masy na przekaźnik na zapłonie ani na chwilę, ale już na rozruchu...
P 0300 tj bład niepalenia któregos cylindra komputer nie moze okreslic który dla tego nie podaje który tzn błedu 0d301 do 304 układ vvti po to jest aby zmniejszyc wlne obroty do ok 650 przypadkiem nie jest brudna przepustnica od wolnych obrotów .Wyczysc przepływomierz to jest japonczyk i sie go czysci te dwa druty muszą byc jasno srebne idealnie najlepiej...
EFI to innymi słowy Engine Fuel Injection czyli układ sterowania wtryskiem paliwa. Gdy samochód przez dłuższy czas jest nieeksploatowany zdarza się że pompa paliwa pracując na sucho zaciera się i stąd może byc problem z jej uruchomieniem aby to wykluczyć trzeba wyjąć przekaźnik sterujący jej pracą. Jednak nie jestem pewien czy w Twoim modelu nie ma...
Jeśli w opisie nic nie zostało przekręcone to różnica w działaniu tych sterowników polega głównie na opóźnieniu załączania gazu dla siników gaźnikowych. Jest to zrozumiałe dla uniknięcia jednoczesnego zsilania paliwem płynnym i gazowym. Jeśli natomisast reszta instalacji działą poprawnie to stsowanie innego sterownika może powodować chwolową niedyspozycję...
Układ paliwowy szczelny, wszystkie świece czarne.Ciśnienia regulatora nie mierzyłem bo nie mam sprzętu.Po zdjęciu wężyka na powrocie w trakcie pracy leci paliwo i to dość obficie. Rozrząd sprawdzony-ustawiony dobrze, zapłon elektroniczny bez regulacji.Próbuję znaleźć inny zawór powrotny i go wymienić ale na razie nie znalazłem. Jeszcze jedno: kiedy...
Katalizator oczywiście że ma wpływ na pracę silnika - sprawny obniża moć około 7 do 10 koni (to dużo ale tak jest -ekologia - ) zatkany szkoda gadać. co do dziur w zapłonie to jest silnik wysoko obrotowy i bezwzględnie od czasu do czasu musi dostać w d..... na 3Biegiu parę kilometrów z pręd 90km/h .przy okazji przedmuchasz katalizator. Nie Piszesz czy...
Witam! Podczas powrotu ze sklepu zaniepokoiło mnie zapalenie się paru kontrolek - ładowania, wody w filtrze paliwa, oleju. Już tak miałem, gdy alternator uległ uszkodzeniu - są podpięte razem i jak jest z nim problem to się świecą. W czasie jazdy czasem gasły, więc stwierdziłem, że może nie jest tak źle. Pomiar. Napięcie ładowania po zapaleniu silnika...
Witam. Przypadkiem nic się nie uszkodziło w układzie dolotowym powietrza? Komputer po zmierzeniu danych z podciśnień wie jak jest obciążony silnik i dozuje paliwo.
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen Paweł, nie za bardzo, przecież w dieslu nie ma przepustnicy tak jak w benzyniaku. Lepszy byłby chyba układ z...
układ paliwa toyota toyota układ paliwa toyota corolla pompa paliwa
kamera cofać przekaźnik budowa magnesu schemat elektryczny układu zapłonu
naprawa forum lodówk obdii interfejs
Automatyka do kotła podłogowego Protherm – wybór regulatora eBUS, sensoHOME, VRC 720, MiGo Link Wymiary idlera do magnetofonu Unitra ZRK M9115 – rozmiary, zamienniki, regeneracja