Tak da się to naprawić, Przerabiałem ten temat w 1.6VVT-i. Co prawda inna pojemność, ale oba silniki są do siebie podobne. Naprawa jest banalna jeśli ma się odrobinę wiedzy z mechaniki, a polega ona na wkręcenie czterech wkrętów w kolektor ssący. Jutro zamieszczę zdjęcia, jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam
Kolektor wyczyszczony o dokręcony z momentem 30Nm jak na razie jeździ :)
hah z tego co się naczytałem to jest mnóstwo możliwości.... - półosie - kolektor ssący - łożysko sprężarki klimy - łożyska skrzyni - poduszki silnika - teraz dochodzą dźwigienki zaworów wydechowych...
Na pewno d-cat? a nie czasami d4d? Dodano po 3 Egr albo wyczyść ori, albo nowy denso. Kolektor ssący na stół i wymyć na błysk zwłaszcza krócce od podciśnienia. Przy okazji zweryfikuj przewody podciśnieniowe oraz zawory zwrotne od nich.
Moja toyota ma silnik 4 e-fe i ma moc 75 KM a mojego kuzyna w nowszej budzie z tym samum silnikiem tylko inny kolektor ma 85 więc co jeszcze zmienili . Może kolektor dodaje 10 KM.
przyczyną był zaklejony kolektor ssący ... kompletnie zatkany był kanał do egr a bez demontażu kolektrora nie da się tego wyczyścić ... po przejechaniu 1000 km jest OK bigelektron dziękuję za podpowiedzi Może komuś się przyda Pozdrawiam
EGR może wyczyszczony a jak cała reszta? Tzn kolektor dolotowy i wloty powietrza w głowicy?
Witam w mojej toyocie brzęczy kolektor dolotowy najprawdopodobiej rozwarstwił sie wiem że można to naprawić wkręcając kilka wkrętów moje pytanie gdzie konkretnie bo nie mogę znalezć żadnych fotek ?
Silnik 1AZ-FE Objawy: W czasie gdy samochód jest w ruchu i w momencie gdy silnik po obciążeniu (na. zwalnianie przed światłami) ma zejść do wolnych obrotów schodzi znacznie poniżej nich (w granice 500 obr/min). Następnie wychodzi na około 1200 obrotów i dopiero stabilizuje się na właściwym poziomie ~750 obrotów. Tak dzieje się najczęściej. Sporadycznie...
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
własnie podpada mi to że kolektor strasznie szybko sie nagrzewa i wykrece katalizator który jest z kolektorem tylko on jest z 4 sondami i jak go odkrece tez może źle reagowac ,ale sprawdze to dzisiaj. Jeszcze jak chodzi silnik to w kolektorze ssącym słychac takie małe piszczenie (ciche)
Dla tych co mają podobny problem: Powodem "brzęczenie" silnika okazał się kolektor ssący, jest on wykonany z plastiku i się rozwarstwił, wystarczyło wkręcić 4 wkręty w odpowiednim miejscu, Co do silnika: długo nie wytrzymał, obróciło panewkę na pierwszym korbowodzie,
Dzień dobry. Nabyłem Toyotę Celicę z silnikiem benzynowym 1,8 VVT, 143KM, 2002r,przebieg 220 tys. Auto nie ma mocy, ale nie zgłasza żadnego błędu. Wymieniłem wszystkie filtry, olej i świece. Wyczyściłem katalizator i wymieniłem 2 sondy lambda. Sprawdziłem kompresję silnika. Sprawdziłem szczelność dolotu, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz. Wyczyściłem...
Nie wiem dokładnie co masz na myśli mówiąc silnik krokowy gdyż w tym modelu takowego nie ma.Być może chodzi ci o zawór wolnych obrotów który jest zamontowany pod przepustnicą ale on raczej nie ma wpływu na hałas.Trudno mi pomóc ponieważ nie słyszałem tego dźwięku,jedyny hałas jaki znam z tego modelu to kolektor dolotowy.Te silniki są głośne i najlepiej...
(at)psooya ;) Ja osobiście nie wyobrażam sobie lpg bez lubry , może to banał ale mieszanka wypala nagar gromadzący się na zaworach ... przecież po to głownie zostało wypuszczone w tym celu na rynek . owszem może i kolektor jest brudniejszy ale tego nie unikniesz chyba że zainstalował byś dotrysk pb i wyelminował lubre ale to temat na dłuższą rozmowę...
Miałem podobne objawy jak u Ciebie w takim samym samochodzie. Dymienie na czarno, zużycie oleju na poziomie 1 litra na 1000km pełno oleju na kolektorze dolotowym, brak mocy przy przyśpieszaniu (nie wchodzi na obroty) . Co zrobiłem. Wymieniłem podkładki pod wtryskami oraz uszczelniacze wtrysków (wyczyściłem kolektor dolotowy) - ustąpiło dymienie i zużycie...
O i tu kolega też może mieć rację. Wystarczyło przeszlifować szklanki? Dodano po 5 Jedna uwaga, gdyby zawory były niedopasowane to silnik strzelałby w kolektor albo ssący albo wydechowy, a takiego czegoś nie ma.
Zostaw narazie ten EGR od strony elektrycznej. Wyczyść go tylko i sprawdź czy kolektor nie jest zawalony sadzą z olejem. Obejrzyj ponownie turbosprężarkę - zwłaszcza funkcjonowanie kierownicy. Sprawdź funkcjonowanie przepływomierza oraz ponownie szczelność przewodów podciśnienia. Przed ropoczęciem diagnostyki wymień filtr paliwa. Sprawdź stan filtra...
Hm... katalizator zapchany, poluzuj kolektor wydechowy i wtedy go pogoń.
Nie jestem silnikowcem , podpowiem ,że może kolejność zapłonu jest inna - piszesz ,że ma inny wałek rozrządu i na plaku "ładuje " w kolektor ssący.
Dolot wyczyszczony na jajko kolektor ssacy zdemontowany i wyczyszczony Dodano po 1 Jak skontrolować sygnał z Maf ? Co to znaczy ? Kanały są drożne na sto pro
No to dokładnie miałem podobnie z parownikiem brc. Prawdopodobnie możesz już mieć zużyte membrany i gaz który jest w parowniku zalewa Ci kolektor ssący tym cienkim wężykiem. Spróbuj z zakręconym gazem. Jeżeli objawy na benzynie ustąpią to albo regeneracja parownika albo wymiana. A tu jedna fotka po rozebraniu parownika https://obrazki.elektroda.pl/6656442800_...
Niestety we francuskich to NORMALNE! Dopiero modyfikacja wydechu - kolektor rurkowy od starszych modeli oraz naprawienie - obnizenie kryzy w obudowie filtra zmienia mułka:-)
Po zamknięciu zaworu wydechowego w komorze spalania pozostaje jeszcze jakieś ciśnienie. W momencie otwarcia ssącego zaworu spaliny są wdmuchiwane do kolektora ssącego i zakłócają przepływ, równomierne napełnianie wszystkich cylindrów i przede wszystkim homogeniczność i proporcje mieszanki. A więc ten bajerek niweluje to zjawisko, co pomaga w ekologii....
palala też może mieć rację (fałszywe powietrze) możesz też od razu po uruchomieniu zimnego silnika sprawdzać, czy kolektor równo się nagrzewa
Lubryfikacji Ci nie polecam. Podstawa to poprawny montaż i strojenie. Możesz też założyć elektronikę z funkcją dotrysku benzyny i moim zdaniem to jest lepsze niż lubryfikacja. Lubryfikacja zanieczyszcza kolektor ssący i płacisz co jakiś czas za olej.
Cześć chciałbym opisać po krótce moją historię z Toyotą yaris 2007r 1.4d4d może ktoś akurat ma podobne objawy/problemy ze swoim autkiem i mu pomoże Także zaczynając temat auto nie miało ogrzewania wewnątrz samochodu, wywalało płyn chłodniczy przez zbiorniczek, tworzyło sie ciśnienie w układzie chłodzenia silnika które po odkręceniu korka od zbiorniczka...
Kolektor jest jeden a sek w tym ze po odpieciu sond na kolektorze nie da rady jezdzic tym samochodem a bledy nie pojawiaja sie po 5 czy 10 minutach
Wody ubywa????Sprawdz czy kolektor dolotowy ma kanaly wodne ,mialem podobna akcje w ROVER 45 walnela uszczelka pod kolektorem i walilo wode , wyczysc przepustke albo oscyloskop w dlon i pomiary jak kolega podpowiada :-)
Gdzie znajdę ten kolektor wysokości Doczytałem się w instrukcji że światła ustawiają się automatycznie po każdym uruchomieniu ale u mnie są bardzo nisko, zasięg na jakieś 5m jak nie mniej. A te śruby do regulacji są na obu lampach?
Panowie olej zawsze na czas zmienieny czyli co 10 kkm tak jak napisalem 5w 30 castrol edge kupywany w inter carsie. Lubryfikacia ma smarowac zawory a dokladnie zawor z gniazdem zeby sie nie zuzywal i faktycznie po rozebraniu zuzycia nie zauwazylem zawory tylko oczyscilem z nagaru i dotarłem.silnik nie zuzywał oleju od wymiany do wymiany . raczej to...
Z tego co pamiętam, wstawiasz tylko swój stary kolektor do tego nowego silnika i pójdzie na starym gaźniku bez przerabiania instalacji.
Dziękuję za odpowiedzi. Japońska wersja ma w zupełnie innym miejscu ten filtr oleju... chyba że wymienić z mojego silnika na kolektor i podstawę ze starego ? i wtedy katalizator też? oj chyba się nie da - ? Czyli rozumiem, że nie jest to kwestia rocznika auta tylko rzeczywiście miejsca produkcji? Na allegro jeden silnik ewentualnie mógłby pasować do...
słaby ten blog, jak na ściągnięty kolektor to odwierty bez szału, nie ma też zdjęcie zamontowanych wtryskiwaczy gazowych proponuje sterownik z obd po szynie CAN do avensis jedynki mam wrażenie iż nie ma największej wiedzy na temat instalacji
Witam. Od dwóch dni jestem posiadaczem Corolli e12 2003r z silnikiem 1.4 vvt-i. Przy zakupie autko sprawowało się bardzo dobrze z okolic silnika nie wydobywały się żadne niepokojące dźwięki. Dodam, że auto dłuższy okres stało. Po powrocie do domu i przejechaniu około 300km z okolic silnika wydobywa się dziwny dźwięk jak by starego odkurzacza czy transformatora....
Jak serwis sprawdzał mi co jest nie tak z Fordem którego miałem kiedyś to miał podłączone swoje mierniki do punktów pomiarowych i na tej podstawie robił diagnostykę. Przez to co się dziwnego dzieje z silnikiem stwierdzili od razu. A w tym przypadku to jakoś dziwne że stwierdzili nic. Pamiętam że ten mój wspomniany serwis też podłączył komputer i jakoś...
Co do toyoty to możesz zainstalować dowolnie 2 lub 4 generacje (kolektor metalowy) ,luz zaworowy regulowany jest na płytkach - dotyczy to silników 1,3 86KM 4efe. Gaz spisuję się dobrze. Trochę gorzej jest z silnikami tz. 1,4 97KM VVT - kolektor plastikowy, praktycznie brak możliwości regulacji zaworów (wymienia się całe szklanki zaworowe co wiąże się...
Witam! Mam problem z moją Toyotą, miesiąc po zakupie usłyszałem coraz bardziej nasilające się miauczenie spod maski, wymieniłem kompletny rozrząd wszystkie rolki, filtry, olej z 10W30 Shell na 5W30 Toyoty i nic to nie zmieniło. Diagnoza padła na Turbo, podczas regeneracji wyspecjalizowany zakład stwierdził była ona niedawno regenerowana i że w układzie...
znam kolesia który w fiacie uno spieprzył sobie ecu przez taki manewr ... qpił kolektor i gaźnik od regaty i śmiga dalej ;) PS nie żebym ci coś sugerował .... tak sobie bredze heeheh
Witam.Skoro kalibracja zakończona pomyślnie,to według mnie przyczyna tkwi gdzie indziej.Miałem podobny problem zaraz po założeniu gazu,na benzynie wszystko było w porządku a na gazie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zaświecał się check.Jako że gaz na gwarancji paowie skasowali check i poradzili wymianę świec.W domu wyczyściłem świece i uznałem...
A powiedz mi Jak reaguje silnik na lpg , ponieważ myślę nad lpg, lecz obawiam się konsekwencji ponieważ tak kolektor plastikowy gaz ma większą temperaturę spalania nie wiem jak zachowuje się uszczelka pod głowicą oraz jak wiadomo wypalanie się zaworów czy coś się dzieję . Miałeś jakieś usterki na ilość przejechanych km na gazie ? Obecnie silnik jest...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam Pomimo ze od zamieszczeni tego tematu minelo juz dosc sporo czasu chcialbym dolaczyc fotki i napisac co bylo przyczyna duzego zuzycia pliwa.Otorz po dokladnym rozpatrzeniu problemu i wnikliwych ogledzinach elementow ukladu dolotowego oraz elemtow recylkulacji spalin doszedlem do wniosku ze uszkodzony jest " karnister recylkulacji spali " z wkladem...
Słupki różniły się delikatnie wewnętrznie. Nie mniej pasują miedzy sobą. Były jego 3 generacje. Przynajmniej w Corollach miał 88KM, 75KM, 85KM, i wersja JDM 101KM. Ogólnie silnik latał w E10 i E11 i Starletkach. Czujniki miejscami pasują, nawet jak masz inne, lub masz takie któych nie ma w poprzednich. Np mój 1gen, ma gotowy i nagwintowany otwór w którym...
Nie lepiej coś z II generacji, kolektor masz aluminiowy to się nie rozleci, spalanie bedzie takie same, a mniej elemetów to mniejsze prawdopodobieństwo awaryjności. Jak trafisz na gazownika partacza to 4 generacji ci prawidłowo nie założy, a żadko można spotkać fachowca.
witam wszystkich klubowiczy.panowie mam problem z moim avensis jest to silnik benzynowy 1.6 z 2002 roku.mianowicie wlozylem do auta 2 silnik ktory kupilem na szrocie on tam długo stal ale wyczyscilem wszystko poskladalem do kupy i dalej nic.auto ma iskre rozrzad tez w pozadku ale mam problem z paliwem poniewaz jak jest sciagniety kolektor wydechow podaje...
1.6 (110km) pęka kolektor ssący (pierwsze wersje np.2001r. prod) i możesz też trafić na wersję, gdzie siadają pierścienie tłokowe (olejowe) i auto bierze olej (da się z tym jeździć bez problemów)... Generalnie ok. 1.4 (97km) co do kolektora ssącego, to to samo co w 1.6. Silnik słabszy i daje się to odczuć, jednak dla człowieka spokojnego jak najbardziej...
Mam silnik 4,5L, Toyota 1FZ-FE (373Nm) i powoli się przymierzam do zamontowania turbiny. Trudno u nas znaleźć odpowiednią turbinę pod tę pojemność, więc skłaniam się ku wizji zamontowania dwóch turbin. Kolektor wydechowy mam akurat podzielony na dwie części, więc każda turbina obsługiwałaby połowę cylindrów. Wady to więcej roboty i więcej rur, ale mam...
Tak wlaem oleju i d... Dodano po 1 A tak wogle, to komputer by mi tego nie wykazal Dodano po 2 Aha, odkrecilem kolektor dolotowy i wlalem oleju. Nie splywa do cylindra. Oczywiscie po zdjeciu walkow rozrzadu Dodano po 2 Podejrzewam uszczelke pod glowica lub ktorys zawor wydechowy
Dzięki za przeniesienie , rzeczywiście zamieściłem nie tam gdzie trzeba. >Krzysztof - zgadza się, popełniłem czeski błąd-:) - powinno być 3S-FE Napisze krótko co się dzieje - przy gwałtowniejszym przyspieszeniu na wysokim biegu i niewielkiej prędkości (ale jeszcze mieszczącej się w tolerancji biegu) auto zaczyna szarpać i nie przyspiesza, troche tak...
Niektorych z was musialbym chyba ,,czubkami,, nazwac...... bez urazy Nie zaklada sie intercoolera na wolnossacym silniku bo nie ma to sensu. Nie bede tutaj pisal do czego intercooler sluzy bo kilku ,,nowomechaniko-teoretykow,, to juz napisalo. Pamietaj tez ze wlasnie zimne powietrze jest bardziej kaloryczne czyli mowiac prosto jest wiecej powietrza...
Jak dobrze pamiętam Stilo posiada plastikowy kolektor więc bodajże trzeba sekwencję czy może się myle ? Ty się nawet nie wydurniaj i nie wsadzaj do samochodu wyprodukowanego po 2000r instalacji mieszalnikowej. Tylko sekwencja! Nawet jeśli byś znalazł auto z metalowym kolektorem to nie oszczędzaj na gazie bo tylko na tym stracisz - gaz sekwencyjny to...
Wygląda na to, że ja szczęśliwie uniknąłem partactwa przy zakładaniu gazu, a to może dlatego, że dobrze wybrałem warsztat, w którym zamontowałem gaz do swojego auta. Mój silnik jest dość prosty (wielowtrysk + metalowy kolektor) i wiele nie da się spartaczyć (choć jak słyszałem od taksiarzy to jednak są i tacy pseudogazownicy co nieźle improwizują)....
Auto jak w temacie Przyjechało z powodu, że nie pali. Okazało sie że ma rozrząd przestawiony o 5 zębów. Ustawiłem rozrząd. Dalej nie paliło. Dotarłem do ułamanego jednego zęba na kole sygnałowym wałka rozrządu - wymieniełem koło sygnałowe. Pokręciłem troche rozrusznikiem - coś tam załapało na chwilę i kilka sekund silnik pochodził na w pełni przyciśniętym...
Witam, w mojej Toyocie Avensis t22, rozwarstwił się kolektor ssący. Nowy kosztuje ok. 2 tys., używany może mieć podobną usterkę, lub za parę tysięcy może ona wystąpić, ( jest to bolączka kolektorów Toyot z tego okresu ). Z tego co się orientuję, to jest możliwość naprawy poprzez wkręcenie, w odpowiednie miejsce wkrętów. Z powyższym mam pytanko: czy...
Koleżanko masz napisane w błędzie co jest nie tak, sprawdziłaś czy jest podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze? Czy może jakiś wężyk nie został podłączony albo nie pękł?
Stawiam na to, że baku masz więcej wody niż benzyny. Spróbuj na świeżym paliwie. Możesz też odłączyć pompę paliwa i trochę świeżej benzyny dać do kolektora dolotowego, jak zagada to masz diagnozę.
Podaj jakie widzi ciśnienie atmosferyczne a nie z kolektora
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
jesli to nie jest silnik na uboga mieszanke to nie ma dodatkowej przepustnicy w kolektorze, nie ma tez on elektronicznej regulacji przepustnicy, ma tylko czujnik jej polozenia.... sprawdz czy nie ma zapamietanych bledow diagnostycznych.... w razie czego na priv.....
I jedź tu teraz do serwisu. Szukaj lewego powietrza pomiędzy przepływomierzem (przepustnicą) a kolektorem ssącym.
Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Oczywiste jest ze tam 2 generacna nie ma prawa bytu, raz, że silnik wymagajacy a dwa plastikowy kolektor.
A klapy w kolektorze czyste ?
Zastanawiam się, może to uszkodzenie kolektora albo innego elementu w układzie wydechowym...?
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
To jeszcze dwa kamyczki do ogródka Toyota np.Avensis 2.0b 16V i wyrywające się szpilki z bloku, podniesiona głowica. genialnie zamontowane wtryskiwacze, 90% używek na rynku ze względu na sposób demontażu nadaje się tylko do kosza. Klapy kolektora dolotowego chrysler 3.5L v6 np.300C, plastik łożyskowany w plastiku na plastikowej osi - genialne. Cena...
Widziałem tam zawór miedzy kolektorem a MAP'em. Ale to jest bardzo powtarzalne, za każdym razem. A czy auto ma zmienną długość kolektora ssącego?
W takim razie pewnie któryś wężyk spadł przykładowo przy kolektorze dolotowym. Stąd mogą być takie objawy i niedomagania. Zdemontować filtr i rury, wcześniej odpiąć przepływomierz. Pod nimi, od strony podszybia jest listwa wtryskowa, przewody i rurki. Warto sprawdzić czy nie spadły, czy są całe, one także mogą bruździć. :)
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
Rozwiercenie lub roztoczenie niewiele da, będą zbyt duże opory przepływu. W głowicy wiercić możesz tzn masz miejsce? W toyotach przeważnie wierce w głowicy a i tak dobrze nie jest lecz dużo lepiej niż w kolektorze.
To wlasnie to. Tak mi sie wydaje tylko po co 2 katalizator jak jeden jest zaraz za kolektorem wydechowym?
Brzęczał,mechanik go "Naprawił" wkręcił dwa wkręty i przez 3,4 miesiące był spokój ale od jakiegoś czasu znowu zaczyna przy 2000 obr. delikatnie brzęczeć ... Podobno ten problem został rozwiązany w corollach po face lifcie z tąd moje pytanie
Takie proste czujniki były w np. ładach mierzyły one podcisnienie w kolektorze przy zbyt mocnym wcisnieciu gazu wytwarzało sie duże podcisninie i wskazówka wskaźnika wskakiwała na czerwone pole.
Podpytaj na forum Toyoty o ten silnik i jego zachowanie na zimnym ale dla mnie nic niepokojącego. Może fabrycznie jest tak ustawiony aby jak najszybciej dogrzał katalizator bo ten jest dalej umieszczony niż zaraz za kolektorem wydechowym.
Zapewne chodzi o elektrozawór który steruje klapą -klapami w kolektorze ssącym.
Witam czy posiada ktoś toyota rav4 2.0 16v 3s-fe 1998r bo potrzebuje pomocy. Żeby sprawdził ktoś mi w swoim samochodzie czy na pinie 2 w kości 26 pinowej tej największej przy sterowniku silnika jest to pin c2 jest 12v podczas kręcenia rozrusznikiem według opisu na płycie w sterowniku ten pin jest opisany jako sygnał STA sygnał startowy u mnie w aucie...
Zamieść zdjęcie naklejki na radiu, to może uda się zdobyć schemat tego radia. Sprawdź czy do emitera Q2002 doprowadzone jest napięcie, oraz czy na bazie tranzystora Q2001 jest napięcie >0,6V, a na jego kolektorze jest ~0 V.
Bardziej wewnętrzny czuć od strony silnika, ale chłop mi gadał, żeby najpierw EGR sprawdzić. Dodano po 7 zauważyłem teraz nieszczelność kolektora wydechowego będę musiał i tak iść do mechanika zobaczymy co będzie
Więc jest tylko serwo które jest sterowane z kolektora? Tak.
Fabrycznie układy wydechowe są skręcane, ale skoro ktoś usuwał katalizator to nikt Ci nie powie czego się pod spodem można spodziewać. Trzeba wejść pod samochód i zobaczyć, przy okazji obstukać resztę układu. Może się okazać że kupisz jeden tłumik, a przy demontażu rozpadnie się reszta, aż do samego kolektora...
Wyczyść przeloty na chłodnicy EGR i bypassu. Zwykle tam osadza się dziadostwo skutkujące wariactwem elektroniki bez uszkodzenia samego zaworu. Na kolektorze będzie trochę "kitu" ale niezbyt dużo.
Napisz czy udaje się przeprowadzić autokalibracje sterownika LPG ??. Piszesz że odłączało ci LPG przynajmniej ja tak zrozumiałem że sterownik przełączał automatycznie na benzynę, czy tak ?? Jakie w takim razie zostały zapisane w pamięci sterownika komunikaty, czy np. wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte czy coś innego. Sam nie ustawisz instalacji,...
Sprawdź, czy nie dostaje się "lewe" powietrze ( np. servo). Spróbuj odłączyć przwod od serva i zaślep czymś otwór. Sprawdź też uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Heh fajno... Tylko nie napisałeś jeszcze czym diagnozowane było . Jaki rok produkcji auta i paru innych rzeczy nie napisałeś. Być może że to` P0325, być może... Jest (chyba) pod kolektorem ssącym...
Moze łapie lewe powietrze gdzieś. Uszczelka pod kolektorem ssącym była wymieniana?
zapłon nie jest za wczesny? (można opóźnić kręcąc aparatem zapłonowym w stronę tą samą co kręci się palec świece, kable zapłonowe dobre? nic nie przebija? niema prawa nic strzelać w filtr! luzy zaworowe sprawdzone? osobiście polecam parowniki Tomasetto AT07, są dużo stabilniejsze od Lovato i nie wymagają żadnych podciśnień no ale jak już masz to nieszczęsne...
Co racja to racja trzeba ten obwód czujnika sprawdzić. Przy okazji tak jak własciciel Toyoty zajrzałem do kodów błędów i u mnie P0098 to "Intake air temperature sensor 2 circuit high" - czyżby kluczem do zagadki były gorące spaliny przepuszczane w zbyt dużych ilościach przez egr do kolektora dolotowego przy zimnym silniku ?
zepsuty jest aworek sterujacy przepustnicami w kolektorze ssacym wymiana jego pomoże sto procent
Witam, problemem jest brak zasilania na zaworze odprowadzania do kolektora par paliwa w Toyota avensis t25 1.8, zapala się check engine, szukałem wszędzie i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi z kąd bierze się tam zasilanie, którego brakuje? Zawór podłączony tzn. na krótko, otwiera się i zamyka. Kostka ok, a zasilania nie ma. Po uruchomieniu silnika pojawia...
W moim przypadku vvti Dodano po 7 Nadal się zastanawiam co podnosi obroty po włączeniu świateł chociaż wczoraj przypadkiem znalazłem problem. Chyba instalacja gazowa w moim przypadku jest problemem. Solidne przykręcenie plastikowej obudowy silnika naprawiło problem. Trochę bardziej teraz dociska przewody od gazu do kolektora i problem zniknął... Czyżby...
to że pokazał usterkę MAP-a może być skutkiem a nie przyczyną falowania obrotów.Jeśli takowy u ciebie występuje to jest on podłączony bezpośrednio do kolektora ssącego.
Toyota yaris 2000r 1.0L - na konsoli bład silnika, PCM Scan pokazuje Błąd P0172, zbyt bogata paliwo na bloku 1. Skasowałem błąd, uruchomiłem silnik, na biegu jałówym bez gazowania błąd wskoczył po paru minutach. Toyota Yaris I 1.0 99r. - Sonda lambda P0172 - http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... wyczyść przepływomierz, wymień...
Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków Piezoelektryczne też? Pierwsze słyszę![/quote] A to trochę dziwne skoro kolega szyniu w poście pisze "Wszystkie wtryski mają rezystancje 1,3 oma" to w tym konkretnym przypadku wtryski albo nie są piezo albo po prostu są uszkodzone (ale wszystkie). Wygląda na to że ktoś tu bajki...
sprawdz: cisnienie w kolektorze, poprawnosc pracy przeplywki, wyczysc przepustnice i kanaly dolotowe,
A nie masz czasami zawalonego kolektora ssącego tak że kciuka nie idzie włożyć?
Dzięki panowie za cenne wskazówki, okazało się że druga sonda diagnostyczna jest uszkodona jutro jadę ja wymieniać, dodatkowo będzie zmieniała uszczelka pod kolektorem ssacym, zobaczymy co to da
Witaj. Posiadasz gaźnik jak sądzę Pierburg 2ee. Uszczelka pod gaźnik(między nim, a kolektorem dolotowym) musi być do MB. Nie ma z nimi zresztą problemu w sklepach motoryzacyjnych. Podajesz dane samochodu, silnika czyli "te co zwykle" na takich zakupach. Koszt to średnio około 130 PLN. Dostępna "chyba mamy jedną" rzadko ale najczęściej "jutro po 9tej...
kolektor toyota kolektor ssący toyota toyota uszczelka kolektor
instrukcje naprawy mercedes samsung ekran dotykowy samsung rozbity ekran
zestawy samodzielnego montażu nośniki danych
Migający wyświetlacz na bojlerze Ariston - przyczyny i rozwiązania Jak zrobić różdżkę do szukania wody?