W takim razie pewnie któryś wężyk spadł przykładowo przy kolektorze dolotowym. Stąd mogą być takie objawy i niedomagania. Zdemontować filtr i rury, wcześniej odpiąć przepływomierz. Pod nimi, od strony podszybia jest listwa wtryskowa, przewody i rurki. Warto sprawdzić czy nie spadły, czy są całe, one także mogą bruździć. :)
Toyoty nie dodają automatycznie "gazu" przy wychyleniu dźwigni funkcji hydraulicznej. Aby zwiększyć prędkość podnoszenia należy dodać "gazu" ręcznie, a raczej nożnie. Przy mniejszych ciężarach poradzi sobie na wolnych obrotach, ale przy większych trzeba wyższych obrotów silnika.
Witam Według autodattty cisnienie oleju ma byc 2,5 bara do 5,4 bara przy 3000 obrotów.
Witam. Kupiłem prawie to samo auto (z silnikiem 1,8) i mam taki sam problem. Udało się panu dojść przyczyny?
Niekoniecznie. Jak miałem dziurę w dolocie to obroty po wysprzęgleniu opadały za bardzo, ale po jej zatkaniu obroty potrafiły przez jakiś czas zawieszać się w okolicach 1600 obr/m (przypuszczam, ze musiał sobie od nowa zebrać korekty). Efekt? Na wysprzęgleniu oczywisty ale na biegu też czuć - toczenie się na jedynce czy dwójce i on nie zwalnia, a jak...
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
Regulator obrotów się zaciął, można go wyczyścić cleanerem do przepustnic. To na początek.
Adaptacja przepustnicy?
Dziura w dolocie ,TPS,zawór wolnych obrotów ? Wróży ,potrzebna diagnoza.
Może to pomoże http://obrazki.elektroda.net/85_12819540...
Jeszcze nie rozwiązałem problemu ale założyłem dwa takie same tematy i dlatego ten zamykam.
A czyscilem bo mialem problemy z przyspieszeniem wiec szukalem i czyscilem co popadnie Uhu i niby to miało pomóc? Weź się ogranij i nie pisz herezji. Pytam drugi raz wtrysk bezpośredni czy pośredni.
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
szarpanie moze byc przyczyna uszkodzona swieca bądz przebicue w ukladzie zapłonowym
Nie potrzebujesz laboratorium, tylko sprawnego analizatora spalin i osoby która potrafi go obsługiwać. Podaj mi wartość współczynnika lambda na wolnych obrotach oraz podwyższonych.
Prawie na pewno to te zawory. W ASO jest nawet zestaw naprawczy na taką usterkę, nie pamiętam ile on kosztuje, jak nie zapomnę to sprawdzę i wieczorem Ci napiszę. A jeżeli chodzi o Mabi to współpracuję z nimi od ponad dwóch lat i jeszcze się nie zawiodłem, można się z nimi dogadać i reklamacji też nie miałem i nie mam. Zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony...
Kiedy kolega sprawdzał pompę wody? W XL-D Turbo jest chyba ten sam blok. Silnik 4CT 2,00.
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
Witam. Toyota corolla verso d4d 116km. Zimna ciezko pali, czasami potrafi sama wkręcić się na obroty.
Nie wkręca się tylko na postoju czy w trakcie jazdy też? Jeśli wciśniesz sprzęgło wkręca się dalej? Dodano po 2 Tak na początek to podpiąć pod kompa i może coś się wyjaśni (w trybie awaryjnym może być po prostu kaganiec na obrotach).
oscyloskop pomoże ;-)
Wyrwij go i zmień tulejki,te fabryczne są z plasteliny i wirnik póżniej trze o magnesy stojana. Tam siedzi Denso tak?
Wyciagnij ramke od radia z klawiszami i dojdziesz do mechanizmu reg nawiewów napewno przeskoczył poluznisz jedna srube przestawisz mechanizm dokrecisz i dział na nowo nie zmieniaj połozenia przy max obrotach wentylatora
Silnik obroty widzi z czujnika wału.
na uszkodzonym odpali ale bedzie miał wysokie obroty i zaraz błąd wyskoczy
Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji elementu na zdjęciu z numerami dziękuje za pomoc . http://obrazki.elektroda.pl/3999963300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6249104800_1... Dodano po 30 Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji elementu na zdjęciu nr 1 z numerami dziękuje za pomoc . http://obrazki.elektroda.pl/3999963300_1...
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Niesprawna sonda powoduje otwarcie silnika krokowego na max wpisane w programie będzie Ci zalewać podawać za dużo paliwa gazowego stąd gaśnięcie.Wymiana sondy lub montaż reglera w jego miejsce lub zablokowanie otwarcia krokowego na stałym poziomie w programie.
witam musisz jeszcze troszke pojeździć i napewno będzie lepiej skoro juz sie poprawiło :) a jeszcze jedno.... daj mu przez chwile dobrze po garach niech się wszystko dobrze poprzeczyszca......... tak minimum z 15 minut takiej ostrej jazdy na wysokich obrotach... pozdrawiam
Już zamówiłem, dam znać co i jak, kopcenie się pogarsza, zaczyna występować przy mniejszych obrotach też.
Szybkie ładowanie. Kręci, ale nie odpala. Kręci 3-4 razy i aku pada. Możesz to uściślić? 3-4 próby odpalenia z kilkusekundowym kręceniem czy 3-4 obroty silnika i pada akumulator?
Przekręc kluczem kilka obrotów bez świec czy nie ma kolizji ..
Wiercenie tłoków? W jaki sposób??? Tzn moja wersja jest ta niby poliftowa i oleju nie bierze ale pytam tylko z ciekawości :) Kurcze kiepsko że nie ma sensownego rozwiązania problemu niskich obrotów.
Witam i jak udało się z tym uporać? Mam to samo i nie wiem co jest grane.
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Nie elaborat , ale niektóre samochody regulują obroty w związku z obciążeniem alternatora.
Cześć, w samochodzie marki Toyota Avensis jeśli jest wyłączona klimatyzacja obroty chodzą nierówno a jeśli włączę klimę obroty chodzą równo. Co to może być?
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
EGR został zamknięty 10 lat temu. Sprawdzałem, czy zaślepka się nie przepaliła – jest ok. We wtryskiwacze trudno mi uwierzyć, bo jak pisałem, do czasu rozgrzania się silnika, silnik chodzi idealnie, nawet nie dymi przy ostrym gazowaniu. Bez problemu wchodzi na 5 tys. obrotów i płynnie schodzi na jałowe obroty.
Nie dowiemy się, ile obrotów ma na rozruszniku?
Possible causes - Dirty Oil - Variable Valve Timing (VVT) circuit is open or shorted - Oil Control Valve (OCV) circuit is open or shorted - Faulty variable valve timing (VVT) - Faulty oil control valve (OCV) - Damaged ECM
org. cech powinien byc od lini pionowej w prawo 90* raczej poczas planowania nie został zeszlifowany. Ustaw wszycho na orginalne cechy, pare obrotów wałem i krec.
W/g mojej , niepełnej "domowej papugi" sygnał drogi brany jest z ABS na zegary , a następnie na wyświetlacz "byle czego" ( w tym i spalania) i przez niego na ECU silnika na pin D8 , co odpowiada pinowi 13 -temu gniazda diagnostycznego. Tylko to jest stara "blokówka" i nie jestem jej pewny , gdyż 13 gniazda diag. to chyba obroty silnika.
Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
może to problem z zegarem obrotów albo z czujnikiem?
Normalne, system podnosi obroty silnika żeby moment zasprzęglenia był łagodniejszy
Ale co tam jak latałem do frankrurtu to silnik 1,6 na pełnej mocy zrobił 100000km aż się rozleciał. ALe często non stop 190 szło a to prawie odcinka. Także lluzik. Castrol jednak jest coś wart.
Niestety problemu nie rozwiązałem być może faktycznie tak ma być jak ktoś napisał jeżeli dość szybko zchodzą obroty
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Udało mi się odpalić auto . Lecz po krótkiej jeździe błąd P1229 . Zgasze odpalę i znowu chwilę ok. Teraz pytanie czy to może być zawór upuszczając na listwie ? Lub gdzie szukać usterki ? Jak wbije błąd obroty 1100
wybte gumy na kompresorze tam nie ma sprzegiełka załaczanego tylko cały czas sie kreci kompresor
Luzy zaworowe sprawdz.
witam mam problem poniewaz gdy wózek pochodzi chwile na wysokich obrotach wyswietla błąd c4-2 wózek to toyota 8fgf
Oscyloskop i sprawdzenie czujników obrotu.
Hej Mam to samo. Czy znalazłeś przyczynę.???..u mnie jest dodatkowo problem z falującymi obrotami..gaśnie auto pod obciążeniem...czas na sprawdzenie kompresji
Po zamknięciu zaworu wydechowego w komorze spalania pozostaje jeszcze jakieś ciśnienie. W momencie otwarcia ssącego zaworu spaliny są wdmuchiwane do kolektora ssącego i zakłócają przepływ, równomierne napełnianie wszystkich cylindrów i przede wszystkim homogeniczność i proporcje mieszanki. A więc ten bajerek niweluje to zjawisko, co pomaga w ekologii....
EC4-5 - Nieprawidłowość przesunięcia czujnika przyspieszenia. E73-1 - Nieprawidłowość elektromagnesu kompensacji położenia kierownicy. E01-5 - Nieprawidłowość otwarcia czujnika O2. E54-1 - Nieprawidłowość elektrozaworu obrotu. Szukaj uszkodzonej wiązki przewodów.
mam taka smaa toyote, tesc ma rowniez identyczna. TO jest normalne w tych samochodach. Większe obciązenie elektryki i szybsze obroty
Tylko przy prędkości czy powyżej pewnych obrotów?
Podaj jeszcze dawkę paliwa na wolnych obrotach.
Czy problem z ładowaniem jest tylko na wolnych obrotach?
Problem rozwiązałem .. Auto pojechało do klienta , Każdy zadowolony ...
Według mnie obroty powinny spadać
Gdzie mogę znaleźć ten przewód o którym pisze mój przedmówca?
Silnik to 1.8,sprzętu nie mam ale też nie mam lewych rąk więc coś odkręcic i sprawdzić mogę tak samo zmienić Dodano po 24 Dodam że nie stało się to nagle z dnia na dzień,kilka dni temu zaczęło się że bardzo trochę było to odczuwalne i tylko przez chwilę a teraz jest dość uciążliwe bo na każdym biegu i w każdym zakresie obrotów
Z mojego doświadczenia wynika że najczęściej potencjometr uszkadza się w "dolnym" zakresie obrotów czyli najczesciej nie trzyma wolnych obrotów lub w dolnym zakresie pracuje niepoprawnie. Co do tego rozrządu to chyba pomyliłeś z zapłonem bo jak go (rozrząd) niby ten drugi ustawiał ?? Na "gazie" analiza spalin wyjdzie poprawnie pomimo uszkodzonego katalizatora...
Witam Mam identyczny problem z sondą nr 2 w toyota auris. Na wolnyc obrotach jest 0,95 v . sonda podmineiona i to samo bład p0138. czy udało sie rozwiazac problem ?? pozdrawiam
Ogarnięte, auto chodzi jak nowe
Na wolnych obrotach grubo poniżej 12v.
Wydaje mi się że nie ma to znaczenia - kolory będą się zgrywać za kilka obrotów.
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Dzięki za podpowiedz. Auto nie gaśnie mi na zakrętach, tylko jak zdejmę nogę z gazu, na wolych obrotach pracuje nierówno i po kilku sekundach gaśnie. A nie wiesz gdzie dostac ten filterek?
Mierzyłeś parametry tego 6-cio letniego akumulatora? Jakie napięcie masz na wolnych obrotach z obciążeniem i bez obciążenia?
witam, właśnie kupiłem taki samochód i mam ten sam problem zanim zacznę grzebać może napiszesz jak sobie poradziłeś z tymi obrotami
Samochód dławi się na benzynie(po dodaniu gazu na małych obrotach)
Czujnik obrotów,od tego zacznij.
Można link do czyszczenia przepustnicy?
Problemem okazał się całkowicie zatkany IC po wymianie samochód wszystkie problemy zniknęły.
Witam, panowie. Zakładałem właśnie wspomaganie. Kupiłem kolumnę wraz ze sterownikiem, wszystko pasowało i wspomaganie śmiga aż miło. Jedyne, co mogę doradzić, bo niestety u mnie się to stało, to żeby uważać na taśmę od klaksonu i od poduszki. U mnie po złożeniu wszystko śmigało aż do przejażdżki. Po odbyciu jazdy próbnej zaświeciła się poduszka i przestał...
Sprawdziłem świece . Są ok
No a jaki błąd wg. mechanika miałeś ?
Czujnik na pedale sprzęgła?
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Sprawdź kompresję.
Sprawdź temperaturę pod maską rurek wchodzących do nagrzewnicy. Jeżeli gorące- sterowanie klimatronika. Może jest mało drożna nagrzewnica i większy przepływ (obroty) trochę podgrzewa.
Witam, co może być przyczyną rezonansu w kabinie, nie ma objawów ze skrzyni, nie ma raczej nic związanego ze sprzęgłem, ewentualnie z kołem dwumasowym też nie sądzę, bo nie ma nic konkretnego, tylko dziwny rezonans w kabinie od pracy silnika, takie buczenie. Czy to może być wina poduszek silnika. Auto ma 15 lat i 145 tys. na liczniku. Dodatkowo, ale...
Serwo nieszczelne może być
Reszta idzie z ECU w zależności od: temperatury, obrotów, obciążenia- momentu.
Pewnie jest tam masa, 5V i sygnał zwrotny, zasymuluj mu na sygnałowym 2-3V i sprawdź czy podniesie obroty.
Błąd jak masz mmt to źle ustawione sprzęgło zaniża obroty a co do szarpnięć to ew przebicie na cewce wchodzi w gre
Dzięki za podpowiedzi, sprawa w toku :-)
Sprawdze dziś, ale wydaje mi się że na plaku normalnie wchodzi na wolne obroty. Ja pytam do ilu rośnie ciśnienie na listwie na plaku, a nie do ilu obrotów dochodzi.
Moja Toyota T25 po przejechaniu 5 km i pozostawieniu na ok. godzinę na postoju nie chciała zapalać. Jak postała bardzo długo, nawet tydzień, to z odpaleniem nie było problemu. Żaden z mechaników, nawet z dużym stażem, nie podejrzewał rozrusznika. Skorzystałem z info kolegów i wymieniłem rozrusznik. Nastąpił cud, Toyota zapala bez problemu w każdej sytuacji....
sprawdziłem węże na chłodnicy, ten górny jest ciepły cały czas, ten dolny tylko robi się ciepły jak silnik osiągnie 80C. Jak jest mniej to ten dolny robi się zimny. Sprawdziłem wskazania czujnika temperatury tego wkręconego w głowicę - dwu pinowy, pokrywają się ze wskazaniami pirometru. jak zdejmę wtyczkę to sterownik pokazuje -40C i załącza wentylator...
A wydech czasem nie jest dziurawy?
Odkręcić przepustnicę i wyczyścić Nagar. W przepustnicy w części kolankowej są 2 kanały duży i mały. Mały łączy się z dużym i u mnie był zapchany nagarem. Tzn łączenie było zapchane.
obrót toyota toyota yaris obrót toyota wolne obrót
ciąć blacha laser bluetooth odtwarzać muzyk regulacja lovato generacji
odstraszacz ultradźwiekowy odstraszacz ultradźwiekowy
Messenger na Huawei nie odtwarza filmów - przyczyny Podłączenie silnika jednofazowego do NŁK16-LP