Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
Do 30 mA jest ok. Powyżej nie. Niektórzy naciągają granicę do 50 mA ale to już w "prądożernych " furach.
Tam nie ma problemu bezpieczniki całe i przewodzą prąd
RLO łączymy z pinem GC wybierając RLO przyciskiem DFM czyli FR to nie jest obciążenie tylko informacja przez sprzężenie zwrotne o wypełnieniu prądu wzbudzenia.
Brak prądu na bezpiecznikach wewnątrz auta. Pod maską na bezpiecznikach prąd jest.
Zbyt niskie napięcie zasilania sterownika silnika. Brak stałego prądu. Bezpiecznik lub wiązka elektryczna.
https://as-pl.com/pl/p/A6025 S - prąd stały Ig - prąd po zapłonie Któregoś nie masz.
Otwórz maskę i posprawdzaj wszystkie połaczenia typu masa -auto, maska -skrzynka przekazników-bezpieczników, sprawdz tez połaczenia w skrzynce nad pedałami po lewej stronie, czy przewody zasilajace poskrecane, luzy, wtyczki, jak to nie pomoże szukaj w stacyjce ( z tyłu stacyjki jest kostka ) posprawdzaj na których przewodach po wyjeciu kluczyka masz...
Czy zamknąłeś auto centralnym zamkiem? Raczej nie, bo jakbyś do niego wszedł po tych 2 dniach...
Jedna to klient kupił używkę, reszta nie pamiętam. Generalnie w radiach nie grzebię, poza jakimiś ewidentnymi usterkami jak przelutowanie oporników w niektórych toyotach przy braku dźwięku. W tych, co brały prąd, wszystko grało.
Witam! Napisz na priv to podeśle.
Sprawdź czy na żarówkę podczas włączonych świateł awaryjnych przychodzi prąd.
Na ucho kręcić może normalnie ale ma mega wielki pobór prądu jak zaciera się na tulejkach.
sugestie i podpowiedzi w kwestii Moją sugestią, a zarazem podpowiedzią będzie, że czasami warto chwilę odczekać po przekręceniu kluczyka w pozycję "off" Wiąże się to z tym, że niektóre elementy pojazdu nie wyłączają się od razu, i przez moment pobierają prąd z akumulatora. U mnie na przykład po przekręceniu stacyjki w pozycję "wyłącz" słychać jeszcze...
Jaki jest pobór prądu na postoju?
Witam w mojej Corolli e11 podczas podłączenia radia zgasło światło wewnetrzne oraz wyświetlacz od komputera pokładowego. Czy to wina bezpiecznika czy czegoś innego? Jak bezpiecznika to gdzie go znaleźć? Szukajka się zepsuła? Poszukaj sobie opisu w necie i sprawdź.
Musisz wiedzieć że w tych toyota wkład często się uszkadza i lata sobie w obudowie. Potrafi uszkodzić np. czujnik. Płyn przeleci przez filtr i nie będzie efektu. Musiał byś go wyjąć i umyć jeżeli jest zapełniony. Pod prąd.
Problem może być z wtryskami i nieszczelność w dolocie. Włączenie nawiewu to obciążenie dla silnika i nie może utrzymać obrotów. Jeżeli to dzieje się także po włączeniu świateł. Najlepiej sprawdź jeszcze ładowanie i stan akumulatora bo wygląda na to że nie dostaje odpowiednią ilość prądu.
Jakim prądem ładowałeś? W tym prostowniku nie ma regulacji prądu, ładuje stałonapięciowo z limitem prądu 10 A.
I to wszystko duże prądy.
VIN samochodu?
Bo toyota ma problem z prądem spoczynkowym i za małym akumulatorem. W efekcie na fabrycznym akumulatorze po 5-7 dniach już auta nie odpalisz. Panel na dachu akurat w takiej toyocie rozwiązuje problem. No chyba że zaparkujesz w ciemnym garażu lub w cieniu.
Probably Toyota Prius (and other hybrid Toyota models) can solve your problem - look at https://openinverter.org/wiki/Toyota_Pri... and https://openinverter.org/wiki/Toyota_Pri... - Toyota modules should be capable to deal with 50 kW.
Niestety pod nogami kierowcy nie ma przekaźników
Łancuch? zębatka? na prąd?
Podaj rocznik auta. Wychodzi że ten prąd zasila 4x wtrysk oraz 4x cewka oraz czujnik świateł stop.
Nie podałeś typu silnika. Ale można od spodu podpiąć się do rozrusznika z przewodami takimi do rozruchu i do akumulatora na zewnątrz. W ten sposóbmasz już prąd i otwierasz centralnym. Oczywiście osłony jak masz trzeba zdjąć.
Z osobistych doświadczeń - podobny przypadek. Powód - przekaźnik załączający pompę paliwową "skleił się" i pompa cały czas działała. Niech kolega dokona pomiaru prądu na postoju "z" i "bez" owego przekaźnika. Tak na wszelki wypadek.
Jakieś pomiary były robione? Ile pobiera pilot prądu?
Witam.Kolego jest to rezystor ograniczający prąd cewki podczas normalnej pracy.Bardzo często stosowany patent w starszych japońcach.
Nie , 87mA. A jednak jest.
A wiec tak jak wszystko mam pospinane tak jak ma być led swieci w pozycji zero. Jak wypne kabel z lampy to na nóżce 86 nie ma prądu
Tylko tam. Musisz po prostu znaleźć miejsce gdzie nie dochodzi prąd.
Sprawdź ładowanie na wyjściu z alternatora i na klemach akumulatora, sprawdź połączenia czy nie są skorodowane lub w jakiś sposób zabrudzone, czyli na klemach akumulatora, główny prąd na alternatorze, masa na silniku i na alternatorze.
Prosty temat podejrzewam od razu przełącznik bo pewno jest wysokoprądowy i jest przypalony japończyk jest prosty w naprawie takich usterek, zobacz czy z przełącznika wychodzi prąd jak włączasz/wyłączasz światła i pomyślimy co dalej.
prąd uderzenia trochę mały.. Może rozrusznik stać na tulejkach.
Kup rozgałęźnik do gniazda zapalniczki. Nie przekrocz dozwolonego prądu .
Kolego Tam płynie duży prąd, zobacz, czy bezpiecznik od świec nie jest przy klemie "+" w postaci "płaskowniczka" przy samym aku. pzdr
Witam Ja mam takie urządzenie do razruchu "START" tak to się nazywa jest to połączenie spawarki, prostownika i urządzenia rozruchowego w jednym. Jest zasilane jezna fazowo potrzebuje zabezpieczenia 16A. W zime coniektórzy sąsiedzi chcą żeby im dać troche prądu, Trasit, Audi Toyota i pare innych żadnych problemów z rozruchem, rozrusznik kręci jak głupi....
Nie rozwiazalem
Prąd po kluczyku najbezpieczniej z wycieraczek lub z czujnika śwateł cofania jak nie ma pod maską bezpieczników.
Czy mozna odlaczyc na stale z kostki ten,co ma napiecie caly czas? Nie. Przy zgaszonym silniku prad bezpiecznika ALT 100 A ma wynosic ZERO. Po odlaczeniu kostki od alternatora (3 przewody toyota)spada i pokazuje 0.12A Pobór prądu sterowników przed ich uśpieniem. Raczej dużo, co po minucie ?
Sprawdziłem wszystko i nie ma prądu załączającego skrzynkę bezpieczników pod maską. Gdy dam prąd przez kontrolkę, skrzynka się załącza i auto odpala. Bezpieczniki wszystkie dobre. Wie ktoś może z czego wychodzi prąd, żeby ją załączyć?
Do takich celów powinieneś użyć przetwornicy do led. Rezystor jest złym pomysłem, bo będzie się grzał. Przez te diody będzie płynęło ok 300mA prądu.
Normalny pobór prądu, t.zn. ile???
Temat do zamknięcia . Uszkodzony przekaźnik grzania świec . Wymieniłem i wszystko ok :D
W/g mnie kiszka. Połowa świecenia powinna występować pomiędzy 13,8-14,4. Poniżej 13,8 pełny prąd.
przy bezynie wystarczy 40-45 resztę trzeba sprawdzić na alternatorze jak będzie za durzy to będzie nie doładowany , prąd rozruchu tez nie musi być jakiś wielki napewno wystarczy pozdro
Jaki jest pobór prądu w czasie postoju?
Przekaźnik może się załączać po tym jak samochód dostanie prądu. podłącz miernik i poczekaj do 30 minut. I wtedy sprawdź pobór, samochód potrzebuje czasu żeby się uśpić.
0,15A to stanowczo za dużo.
do 50mA jest ok, u Ciebie jest za dużo. W tym aucie nie ma jakiś standardowych usterek, jezeli jest alarm to postaraj się go odłączyć i wtedy zmierz pobór.
Dzięki za odpowiedź ale obawiam się że to może być przyczyna innej natury, możliwe że elektrycznej bo pojawia się tylko raz po zapaleniu silnika a potem można się zatrzymywać i ruszać z miejsca do woli i już się więcej nie powtarza. Ponadto kiedy jadę wieczorem to zauważyłem że podczas tego "pukania" zmienia się delikatnie jasność świateł (feflektorów)...
A jaki miałeś prad po wylaczeniu tej 16-nastki
Jeżeli akumulator 75Ah przy poborze 70mA po nocy nie kręci to z całym szacunkiem ale można go sobie wsadzić (wiadomo gdzie), zamiast szukać problemów w samochodzie
Pendrive też może być różny w tym i wadliwy. Sam kupuję prawie zawsze Samsunga i San Disk, czego unikam jak ognia nie napiszę ale jest kilka marek których nie kupię. Trzeba by sprawdzić to usb w zapalniczce choćby przy ładowaniu telefonu czy od razu ładuje czy też po minucie jak pendrive. Tylko telefon do naladowania potrzebuje więcej prądu niż pendrive.
Poszukaj u sąsiadów starej, ruskiej ładowarki z regulatorem prądu ładowania...
musisz poszukać a jak nie znajdziesz to nawierć otwór i użyj dławicy od prądu sieciowego
Amp jest to 10% czyli 8.8A 600V czyli trzeba by było go ładować prądem trójfazowym ale w tedy nie ma opcji uzyskać 8.8A W zależności jak długo trzeba go ładować Bo można go ładować np prądem stałym 24V o natężeniu 8.8A Jest to moje przypuszczenie które może się okazać zupełnie nie wlasciwe
Awaria radia i komputera znaleziona .Brak zasilania w radiu( żółto niebieski kabelek ) którego bezpiecznik znajduję się nad pedałem sprzęgła żeby go zobaczyć trzeba w zasadzie położyć się pod pedałami . Lecz wciągu dalszym samochód nie chce odpalić . Teraz wtryski lecz może ktoś wie jak sprawdzić czy dochodzi do nich prąd ??
No pod koniec widać że chodzi o przekaźnik,prądy może tu bym szukał. Powinna być jaka rozpiska przekaźników, bezpieczników. Często jest pod tym dekilekiem od puszki przekaźników. Chodzi o zasilanie pompy paliwa chyba.
Brak plusa na wtryskach świadczy. że nie wystawia go przekaźnik załączany masą przez sterownik silnika. W razie czego służę schematem. Rozrząd w/g autodaty na wałku kropka na kole między dwoma kolorowymi znakami na łańcuchu. Na wale kropka na prosto znaczka.
Sprawdź innym miernikiem, może masz słabą baterię w mierniku. Sprawdź pobór prądu po zgaszeniu auta.
(at)goldwinger tak, przepraszam. Toyota yaris verso 2002 r
Problem chyba będzie w instalacji i to raczej zwarcie i to konkretne jeśli zbija tak mocno napięcie ... Jeśli nie trzymała by klema to i tak alternator trzymał by napięcie ewentualnie zawyżył je ... Trzeba sprawdzić szczególnie grube kable które idą od akumulatora do rozrusznika oraz wszystkie grube kable + co idą do alternatora, przekażnika świec,...
Napięcie skacze od 11V do 17V Prawidłowe napięcie powinno wynosić od 13,8 V (na włączonych światłach mijania) do 14,4 V (przy braku poboru prądu). W Twoim przypadku wizyta u elektryka niezbędna - napięcie do 17V uszkodzi nie tylko żarówki, ale również wiele ważniejsze odbiorniki!
Trochę dziwne żeby od niedomknięcia blokował się samochód.Znajomy miał kiedyś podobny problem tylko że on miał uszkodzony akumulator.Masz syrenę z własnym zasilaniem? Gdy próbujesz go odpalić wyje alarm ale czy kierunkowskazy mrygają? Jeśli nie sam włącz światła awaryjne i zobacz czy jest prąd.
A masz prąd na 15 jak kręci rozrusznik?
Nikt nie wspomniał, czy kolega sprawdził żarówki ? Prąd dochodzi do nich ? Masa jest ?
Benzyna? Diesel? Hybryda? Nie. Prąd Toyota prowadzi prace nad samochodami na wodór. W 2015 r. do sprzedaży trafią auta napędzane ogniwami paliwowymi. http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci...
Stary temat ale może moja uwaga przyda się komuś. Otóż w Toyota Corolla podnośniki elektryczne szyb spięte są szyną I2C (cyfrowa elektroniczna szyna informatyczna). Centralka u kierowcy wysyła różne sygnały (kody) do poszczególnych drzwi dwoma kablami, każde drzwi maja swój osobny kod podniesienia i opuszczenia oraz włączenia automatu. Przez co jest...
Proszę o pomoc.... Mam Toyotę Yaris 2017 r. Autko nie odpala.... Na krótko zapali bez problemu. Przekaźnik sprawdzony, akumulator ok, stacyjka ok , bezpieczniki są ok. Gdzie może być przyczyna?? (at)ElektrodaBot Komputer pokazuje brak prądu.... I wyszło że przekaźnik nie dostaje prądu na cewkę. Może gdzieś na kablach coś....
Świeczki wymienione na nowe i dalej nie odpala prąd dochodzi na świeczki wstawiłem do garażu na noc odpalił od razu na polu ani rusz
A0-1 - Temperatura głównego obwodu jezdnego błędny wzrost, co powoduje ograniczenie mocy jezdnej. A2-2 - Błędna temperatura płyty jazdy - za duża Moim zdaniem błędy te wskazują : brak chłodzenia przetwornika jazdy, usterkę czujnika temperatury w przetworniku lub za duży pobór prądu i przegrzewanie.
Miałem taki przypadek w innym aucie. Zielony proszek zamiast miedzi w jednym z przewodów. Puki było ciepło ta wilgotna zielona zaraza jakoś przewodziła prąd, jak podmarzało to przestawała działać pompa w zbiorniku.
Problem z odpaleniem jest też u mnie i chyba sam go zrobiłem.. Odpiolem wtyczkę od tego czarnego modułu Driver spill value control, wtyczka podłączona ponownie, auto nie odpala, a prądy to nie moja bajka:(
Wylutowałem wszystkie tranzystory i rezystory. Laminat pod tranzystorami był częściowo zwęglony. Jeśli wyświetlacz VFD nierównomiernie świeci, to może być już częściowo wypalony. Zbyt wysokie napięcie, a co za tym idzie prąd na katodzie niszczy takie wyświetlacze.
Dziękuje bardzo za podpowiedzi, okazało się ze chłodnica była kiedyś wymieniana i ten termowłącznik leżał sobie obok nigdzie nie wpięty, bo owa chłodnica nie ma nawet takiego otworu pod ten włącznik. Muszę coś tu wymyślić, chyba ze macie jakieś pomysły ? Dodano po 1 A jakby podłączyć się pod kontrolkę wysokiej temperatury ? Żeby ona podawała prąd na...
Przed odłączeniem ładowarki, zmierz jakie napięcie jest na biegunach akumulatora. Dobrze byłoby zmierzyć też prąd jaki pobiera w tym momencie akumulator, ale to może być problem.
Jak mogę sprawdzić brak zasilania ? Sprawdzając czy prąd dochodzi wszędzie tam, gdzie powinien.
czyli do deski rozdzielczej dochodzi prąd i tam jest kontrolka rozłączana?
Lampka skrytki ? Przynajmiej tak jest w Lexusach.
To co to za mechanik który nie potrafi zdobyć schematu lub ogarnąć to bez niego. Oddaj auto do innego ogarnie temat.
Czym próbowałeś czytać? pobiera jakiś prąd na stole?,czym próbowałeś zmieniać konfigurację?
trzecie światło sam montowałeś czy fabryczne ? kable na na wymienianej lampie sprawdź, może być tak, że trzecie światło jest podłączone przed lampa, a przy lampie coś przerwałeś i nie idzie prąd na same lampy
Pobór prądu mierzymy na wypiętej klemie , a nie na jakimś bezpieczniku!!! Dziadzio , nie fanzol ,nawet w najnowocześniejszych wynalazkach do jeżdżenia , w stanie uśpienia , pobór prądu nie przekracza 70 mA.
Rozwiązania z napięciem na D+ D- są pewnie importowane ze starszych rozwiązań, gdy stosowano zasilacze 5 V o prądach większych niż domyślne 0,5 A. Odbiornik musiał wiedzieć, ile prądu może oddać zasilacz. W standardzie Power Delivery zasilacz i odbiornik ustalają, jakie napięcie może przyjąć odbiornik i w zależności od tego automatycznie jest ustalony...
Jeżeli chodzi o dłuższy pomiar na postoju, nie mam za bardzo jak tego wykonać. Musiał bym stać kilka godzin przed blokiem i obserwować miernik. Próbowałem wcześniej przez kilkanaście minut, było wszystko w granicach 0.02-0.03A. Co do maty wygłuszającej pod maską, nie mam takiej. Maska raczej nie ma możliwości dotykania klemy, z tego co sprawdzałem....
Masz sam akumulator czy całą toyote? I czy ma możliwość owa toyota doładowania z sieci?
jakieś tam obciążenie było Masz go obciążyć prądem ok. 50A-100A i zmierzyć napięcie bezpośrednio na klemach akumulatora. Testery fabryczne obciążają akumulator prądem 200A /400A /600A, zależnie od pojemności. https://obrazki.elektroda.pl/2303037000_...
Wszystko to co napisałeś jest potwierdzeniem tego co ja napisałem. 2-3min od odpalenia na wolnych włączone ksenony, klima i wszystko elektryczne bez długich - napięcie startowało od 13.37V i spadało aż do 12.17V po 1 minucie. Ta 1 minuta to jest czas nagrzania się stojana, a od niego regulatora napięcia. Jak dotknąłem ręką obudowy alternatora to po...
Warto sprawdzić alternator, albo ładowanie może być większe niż potrzeba (ok. 14,5V), albo całkiem jest walnięte, czasami spali się mostek i alternator zaczyna ładować prądem przemiennym.
podczas wylutowywania zauważyłem zwarcie nogi 22 do masy To jest noga MUTE, więc nie może mieć wpływu na tak duży pobór prądu.
Mierzyłem w Toyota Celica 2.2, 96r. Normalnie na postoju ma 170mA, jednak po wyjęciu panelu z radia już tylko 80mA a po odłączeniu bezpiecznika od radia 60mA. Więc może masz ten sam problem? Radio w tym samochodzie to Pioneer z wyższej półki.
Byle fizycznie się zmieścił i tyle. Jak będzie miał 5 czy 10Ah (czy nawet 20Ah) więcej to niczemu nie zaszkodzi. Tak samo z prądem rozruchowym - im większy, tym lepiej.
Ja gdybym garażował pod chmurką, Autorowi tematu nie chodzi o garażowanie pod chmurką a o wyjazd na kamping. Przy silnej chmurce, wydajność takiego panelu może być mniejsza niż zużycie prądu z powodu otwartych drzwi. Do w miarę szybkiego podładowania akumulatora (aby tylko silnik odpalił) potrzeba prądu o natężeniu minimum 5A.
Może ładuje się w nocy przy taniej taryfie, a sprzedaje prąd w ciągu dnia jak jest drogi :)
Tyle że polówka nie była konstruowana przez żółtych I dobrze, włączasz obciążenie to i obroty wzrastają i prądu starcza. Ale za to regulator napięcia drogi i skomplikowany, coś za coś.
Dzisiaj zdemontowałem rozrusznik,okazało się że jest dużo śmieci ze szczotek. Rozrusznik denso zrobiony,jutro zobaczymy jaki będzie efekt,jeśli chodzi o spadek prądu to jest w normie,sprawdzałem na innej toyocie. Pozdrawiam.
Tylko ten bezpiecznik nie przepalił się bez powodu. Musisz jeszcze sprawdzić: świece czy nie mają zwarcia lub nie biorą za dużego prądu i instalację elektryczną do tych świec.
prąd toyota toyota pobór prąd toyota yaris prąd
iveco daily problemy klimatyzacja pilot cyfra czerwona neotec magnus
C-360: Olej zmieszany z wodą, pęknięta zębatka Zasilacz ATK 30524 - Specyfikacje i Zastosowania