Do 30 mA jest ok. Powyżej nie. Niektórzy naciągają granicę do 50 mA ale to już w "prądożernych " furach.
Witam! Napisz na priv to podeśle.
Czy zamknąłeś auto centralnym zamkiem? Raczej nie, bo jakbyś do niego wszedł po tych 2 dniach...
Na początek czujniki informujące o zamknięciu drzwi czy klapy.
Sprawdź też czy wyjmując kluczyk całkowicie cofasz stacyjkę do położenia OFF. Bywają przypadki, że wyrobione klatki pozwalają na wyjęcie klucza bez całkowitego cofnięcia do położenia OFF, a wówczas mikroswicz przy stacyjce daje sygnał jakby klucz pozostał w stacyjce, dlatego może nie działać pilot od centralnego zamka i nie usypia się system. Z tego...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
RLO łączymy z pinem GC wybierając RLO przyciskiem DFM czyli FR to nie jest obciążenie tylko informacja przez sprzężenie zwrotne o wypełnieniu prądu wzbudzenia.
Witam w mojej Corolli e11 podczas podłączenia radia zgasło światło wewnetrzne oraz wyświetlacz od komputera pokładowego. Czy to wina bezpiecznika czy czegoś innego? Jak bezpiecznika to gdzie go znaleźć? Szukajka się zepsuła? Poszukaj sobie opisu w necie i sprawdź.
Na ucho kręcić może normalnie ale ma mega wielki pobór prądu jak zaciera się na tulejkach.
Witam, dzięki lukaszet za podpowiedz u mnie w rav4 d4d z 2005 r. było to samo tylko bezpiecznik znajduje się w takiej płytce bezpieczników zaraz przy + akumulatora, niestety płytka składa się z 5 bezpieczników i jest nieosiągalna, pozostało mi wstawic bezpiecznik uniwersalny. Pozdrawiam
Mierzyłem w Toyota Celica 2.2, 96r. Normalnie na postoju ma 170mA, jednak po wyjęciu panelu z radia już tylko 80mA a po odłączeniu bezpiecznika od radia 60mA. Więc może masz ten sam problem? Radio w tym samochodzie to Pioneer z wyższej półki.
Temat do zamknięcia . Uszkodzony przekaźnik grzania świec . Wymieniłem i wszystko ok :D
Nie rozwiazalem
Niestety pod nogami kierowcy nie ma przekaźników
Witam, chciałbym usłyszeć Waszą opinie dot. poprawności działania samochodu osobowego toyota yaris 1.4 d4d 2004 I gen. Samochód ma problem z rozruchem, akumulator padł np. po 7 dniach braku jego użytkowania. Sprawdziłem też pobór prądu multimetrem (ampery) - wynik to 0.015A, i 0.007A po odłączeniu bezpiecznika 15A DOME Jako laik przeprowadziłem podstawowe...
Brak plusa na wtryskach świadczy. że nie wystawia go przekaźnik załączany masą przez sterownik silnika. W razie czego służę schematem. Rozrząd w/g autodaty na wałku kropka na kole między dwoma kolorowymi znakami na łańcuchu. Na wale kropka na prosto znaczka.
A ja bym proponował zacząć od uzupełnienia wiedzy: Jak ten samochód jest użytkowany? Na jakich odcinkach? Bo może jeździ na za krótkich trasach i klimatyzacja nie zdąży tej wilgoci zebrać. Czy sam użytkownik nie jest źródłem problemu? Nie zostawiasz w bagażniku foliowej osłony na szybę którą wrzucasz tam bez uprzedniego osuszenia? Nie jeździsz w zbyt...
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Nie wiem ile pobiera prądu taka kamerka i czy 600mA będzie wystarczające ale sprawdzisz to się przekonasz. Co do podpięcia zasilania dla kamery zasilanie możesz podciągnąć z linii ACC1 czyli zasilanie na kamerze pojawi się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC. Z tego co koledzy na forum opisują kamera dobrze aby miała zasilanie po ACC a nie dopiero...
Co do kontrolki to nie świeci po przekręceniu kluczyka Generalnie kontrolka raczej trafia na L w alternatorze chyba, że Seat ma jakieś inne oznaczenia. To, że jest to LED nie musi oznaczać, że nie bierze udziału w zasilaniu wzbudzenia - widziałem schematy na których LED był dodatkowo zbocznikowany opornikiem aby podać większy prąd dla wzbudzenia alternatora....
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
Dzisiaj zdemontowałem rozrusznik,okazało się że jest dużo śmieci ze szczotek. Rozrusznik denso zrobiony,jutro zobaczymy jaki będzie efekt,jeśli chodzi o spadek prądu to jest w normie,sprawdzałem na innej toyocie. Pozdrawiam.
Z osobistych doświadczeń - podobny przypadek. Powód - przekaźnik załączający pompę paliwową "skleił się" i pompa cały czas działała. Niech kolega dokona pomiaru prądu na postoju "z" i "bez" owego przekaźnika. Tak na wszelki wypadek.
Zdecydowanie zbyt wysoki. Zazwyczaj jest to wina dołożonego osprzetu - alarm, immo, car audio, radio , interfejs diagnostyczny bluetooth. Najlepiej jakbyś dorwał schemat i sprawdził co jeszcze zasila ten bezpiecznik oprócz licznika.
Brak prądu na bezpiecznikach wewnątrz auta. Pod maską na bezpiecznikach prąd jest.
do 50mA jest ok, u Ciebie jest za dużo. W tym aucie nie ma jakiś standardowych usterek, jezeli jest alarm to postaraj się go odłączyć i wtedy zmierz pobór.
Czy mozna odlaczyc na stale z kostki ten,co ma napiecie caly czas? Nie. Przy zgaszonym silniku prad bezpiecznika ALT 100 A ma wynosic ZERO. Po odlaczeniu kostki od alternatora (3 przewody toyota)spada i pokazuje 0.12A Pobór prądu sterowników przed ich uśpieniem. Raczej dużo, co po minucie ?
Jakim prądem ładowałeś? W tym prostowniku nie ma regulacji prądu, ładuje stałonapięciowo z limitem prądu 10 A.
Jaki jest pobór prądu na postoju?
Lampka skrytki ? Przynajmiej tak jest w Lexusach.
Bo toyota ma problem z prądem spoczynkowym i za małym akumulatorem. W efekcie na fabrycznym akumulatorze po 5-7 dniach już auta nie odpalisz. Panel na dachu akurat w takiej toyocie rozwiązuje problem. No chyba że zaparkujesz w ciemnym garażu lub w cieniu.
Tutaj zastosowano alternator obcowzbudny, 6-diodowy. Zacisk 86 to wg. DIN cewka przekaźnika. W tym przypadku 86 z alternatora to punkt neutralny uzwojenia. Napięcie na nim służy do załączania przekaźnika, który rozłącza kontrolkę ładowania (zacisk 87a — styk NC). Regulator jest zasilany z zacisku 15, czyli po stacyjce. Po przekręceniu stacyjki powinien...
dzieki wiec jest ses pogrzebac super
A0-1 - Temperatura głównego obwodu jezdnego błędny wzrost, co powoduje ograniczenie mocy jezdnej. A2-2 - Błędna temperatura płyty jazdy - za duża Moim zdaniem błędy te wskazują : brak chłodzenia przetwornika jazdy, usterkę czujnika temperatury w przetworniku lub za duży pobór prądu i przegrzewanie.
Brak prądu na jednym pinie przy kostce do stacyjki i dlatego nic nie działało.
Witam... Problem polega na trudności w odpaleniu w momencie kiedy silnik jest zagrzany. W serwisie diagnostyka nie wykazała żadnego błędu. W innym warsztacie sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i wtryski , dwa z nich trochę się podwieszały i były momenty ,że ciśnienie na listwie narastało skokowo generalnie stwierdzono, że wszystko od biedy ujdzie...
Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki przywyjmowaniu pobor pradu nie zmalal nawet o troche zdjalem skrzynke bezpiecznikow przeczyscilem podlaczylem spowrotem i nadal jest pobor wgranicach 70mA Czy mozliwe ze ucieka prada gdzies na drodze akumu,ator alternator ?
I tu ja mam inne spojrzenie na to. Jak akumulator jest nie jest do pełna naładowany, to każda możliwość żeby to zrobić jest wskazana. Alternator, to stałonapięciowe źródło prądu, czyli wartość prądu ładowania zależy od różnicy napięć między źródłem prądu i alternatorem. Panel PV należy traktować jako źródło stałoprądowe i tu prąd ładowania nie zależy...
Sądzę że to jest temat do samodzielnego rozpracowania, silnik ma trzy styki więc BLDC jest bardzo prawdopodobne, prędkość możesz oszacować napędzając z zewnątrz i mierząc napięcia przy pracy prądnicowej. Silnik liczony na pracę chwilową więc nawet w tajnych dokumentacjach producenta mocy ciągłej może nie być. Moc ciągłą musiał byś oszacować uruchamiając...
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
Sprawdziłem wszystko i nie ma prądu załączającego skrzynkę bezpieczników pod maską. Gdy dam prąd przez kontrolkę, skrzynka się załącza i auto odpala. Bezpieczniki wszystkie dobre. Wie ktoś może z czego wychodzi prąd, żeby ją załączyć?
ciągnij zasilanie z Aku na noc. Rano odpal, włącz klimę, wszystkie światła i nawiewy maxa. Niech się dreluje z 30 minut. Potem siadasz do niej i pizda na trzecim biegu do odciny. Przedmuchać ją porządnie. Miałem to samo. A co jeszcze przy tym idzie, miałem strzeloną celę w Aku. I od tego bym też zaczął. Może nie mieć prądu do zapłonu i nie patrz na...
Wizyta elektrykiem w warsztacie to za dzień dobry już jest rachunek 10k zł, gdzie tu taniej? Co z tego, że oleju nie ma, jak ma falownik, który kosztuje 40k zł? No nie przesadzajmy, cały zestaw do Kia Niro (falownik, "sprzęgło") to koszt 1900 zł (używka na aledrogo z samochodu z przebiegiem 3000 km), taki sam zestaw do Vaga 10 000 zł, koreańskie się...
Rozwiązania z napięciem na D+ D- są pewnie importowane ze starszych rozwiązań, gdy stosowano zasilacze 5 V o prądach większych niż domyślne 0,5 A. Odbiornik musiał wiedzieć, ile prądu może oddać zasilacz. W standardzie Power Delivery zasilacz i odbiornik ustalają, jakie napięcie może przyjąć odbiornik i w zależności od tego automatycznie jest ustalony...
Proszę o pomoc.... Mam Toyotę Yaris 2017 r. Autko nie odpala.... Na krótko zapali bez problemu. Przekaźnik sprawdzony, akumulator ok, stacyjka ok , bezpieczniki są ok. Gdzie może być przyczyna?? (at)ElektrodaBot Komputer pokazuje brak prądu.... I wyszło że przekaźnik nie dostaje prądu na cewkę. Może gdzieś na kablach coś....
Chińczycy wypierają z Afryki nawet niezniszczalne pickup-y Toyota . Za tym idą części i serwis. Z czasem, wraz z bogaceniem się Afryki to Chiny będą sprzedawały samochody elektryczne. Zapewne mniejsze, tańsze i mniej wypasione a jednocześnie pozbawione wielu "wad", które są skutkiem regulacji np. w UE. Chińskie samochody się ostatnimi laty całkiem...
Szukam pomocy. Toyota Prius W3 2009 rok, 1,8 hybryda. Na bezpieczniku DOME pobór prądu od 1 A do 1,5 A po zamknięciu auta pilotem, co powoduje rozładowanie małego akumulatora po 3 godzinach i problem z odpaleniem. Czy może ktoś miał podobny przypadek w Toyocie, co może pobierać taki prąd?
https://obrazki.elektroda.pl/5223476400_... nowy KOZAK 60Ah 550A z P+ produkcja 43 tydzień 2018 (zakupiony w tym tygodniu) tutaj jestem bardzo zaskoczony wynikami bo nie spodziewałem się tych 600A EN i tak niskiej rezystancji w budżetowym akumulatorze!!! https://obrazki.elektroda.pl/7786684000_... nowy KOZAK 60Ah 550A...
Pendrive też może być różny w tym i wadliwy. Sam kupuję prawie zawsze Samsunga i San Disk, czego unikam jak ognia nie napiszę ale jest kilka marek których nie kupię. Trzeba by sprawdzić to usb w zapalniczce choćby przy ładowaniu telefonu czy od razu ładuje czy też po minucie jak pendrive. Tylko telefon do naladowania potrzebuje więcej prądu niż pendrive.
Jak byś mógł, podaj oznaczenia alternatora i regulatora napięcia. Nie wiem jakie rozwiązania są stosowane w Nissanie. Japońskie samochody są wyposażone w alternator, w którym potrzebne jest zasilanie po stacyjce do wzbudzenia alternatora (IGN). Toyota dodatkowo stosuje regulatory napięcia z osobnym zaciskiem S (sense) połączonym wewnątrz instalacji...
toyota yaris prądu toyota pobór prądu toyota toyota camry
elektroizolacyjny lakier zastosowanie lexia sterowniki interfejsu izolowany wzmacniacz
Niski poziom wody i zapowietrzenie w DeLonghi Magnifica ESAM3200s Zamek centralny przesunął się w górę - jak naprawić bagażnik?