Do 30 mA jest ok. Powyżej nie. Niektórzy naciągają granicę do 50 mA ale to już w "prądożernych " furach.
Czy zamknąłeś auto centralnym zamkiem? Raczej nie, bo jakbyś do niego wszedł po tych 2 dniach...
Sprawdź też czy wyjmując kluczyk całkowicie cofasz stacyjkę do położenia OFF. Bywają przypadki, że wyrobione klatki pozwalają na wyjęcie klucza bez całkowitego cofnięcia do położenia OFF, a wówczas mikroswicz przy stacyjce daje sygnał jakby klucz pozostał w stacyjce, dlatego może nie działać pilot od centralnego zamka i nie usypia się system. Z tego...
Z osobistych doświadczeń - podobny przypadek. Powód - przekaźnik załączający pompę paliwową "skleił się" i pompa cały czas działała. Niech kolega dokona pomiaru prądu na postoju "z" i "bez" owego przekaźnika. Tak na wszelki wypadek.
do 50mA jest ok, u Ciebie jest za dużo. W tym aucie nie ma jakiś standardowych usterek, jezeli jest alarm to postaraj się go odłączyć i wtedy zmierz pobór.
Witam! Napisz na priv to podeśle.
Witam, podłącz się z miernikiem tak jak to zrobiłeś, a potem odłączasz po kolei bezpieczniki. Jak tu nie znajdziesz, to przekaźnikami sprawdzasz, kiedy pobór prądu zmniejszy się.
Na ucho kręcić może normalnie ale ma mega wielki pobór prądu jak zaciera się na tulejkach.
Mierzyłem w Toyota Celica 2.2, 96r. Normalnie na postoju ma 170mA, jednak po wyjęciu panelu z radia już tylko 80mA a po odłączeniu bezpiecznika od radia 60mA. Więc może masz ten sam problem? Radio w tym samochodzie to Pioneer z wyższej półki.
Witam! Problem z Toyotą 2.0 d4d check się nie świeci, najbardziej odczuwalne na ciepłym silniku, przy 2000 tys obr np przy 3, 4 biegu auto traci moc, turbina po regeneracji jakieś 1500 km, wyczyściłem zawór egr, nic nie pomogło, odpiąłem przepływomierz, nic nie pomogło, podczas jazdy gdy ma takiego muła, słychać świst turbiny, jednak przy odjęciu gazu...
Witam Serdecznie. Toyota na luzie ma moc i obroty kręci normalnie, natomiast podczas jazdy prawidłowo zachowuje się tylko do 3000 obr. Na poszczególnych biegach podczas przekraczania 3000 obr. auto przestaje ciągnąć, przyśpieszać - traci moc, jest mułowate zupełnie jakby brakowało mu paliwa. Nie można dalej się rozpędzać, szczególnie jak silnik jest...
Otóż wyruszyłem Corollką na prostą i tak: I bieg max 4200 obrotów. II bieg max 4200 obrotów III bieg max 4100 obrotów - 100 km/h IV bieg max 4000- 120 km/h V bieg - max 4000 obrotów - 140 km/h Reasumując: Auto nie potrafi na III, IV i V biegu przekroczyć bariery 4000-4100 obrotów i prędkości maksymalnej 140 km/h.Przypadłość dotyczy zarówno LPG jak i...
Mam Previe II 2000r 2,4 benzynę ,auto zapala dobrze i spisuje się nieżle ale od pewnego czasu w czasie jazdy pod górkę jakby rytmicznie dodawało kilka koników i odejmowało .Dodatkowo po nagłym zdjęciu nogi z gazu i naciśnięciu sprzęgła obroty silnika natychmiast spadają do 500obr i wyrównują się do 800-850obr.Wymieniłem czujnik połżenia wału, na początku...
witam chcialbym sie dowiedziec na temat dzialania przepustnicy otoz na zaplonoe bez zapalania silnika przepustnica skrzypi trzeszczy w calej jej zakresi towazyszy .I moje pytanie czy to normalne bo w innych samochodach tak nie ma ,a zwrocilem na to uwage poniewaz mam problem z moca i podbijaniem obrotow przy hamowaniu na pierwszym biegu .
Posiadam corolle 2000r. o pojemności 14. 16v przebieg 80 tyś, problem polega na tym, że w czasie jazdy traci moc przy dodawaniu gazu i jeździe na około 3000 tyś/obr, świece są nowe byłem także na sprawdzeniu komputerm ( w nie autoryzowanej stacji ) bo paliła się lampka silnika, wykryto błąd którego nie ma w programie do diagnozowania( wszystkie inne...
Witam. Mam problem z mocą silnika, objawia się on w ten sposób że w okolicach 3 tys. obrotów następuje swoisty utyk w mocy (uciążliwe przy wyprzedzaniu na 4ce). Poniżej i powyżej tych feralnych 3 tys obrotów wszystko chodzi cacy i auto zbiera się jak powinno. Zaznaczam że nie jestem jakoś wybitnie ukierunkowany na mechanikę (wole ptaki i nietoperze...
Witam! Mam problem z ciągłym rozładowywaniem się akumulatora (po 3 dniach). Akumulator jest nowy. Na pewno nie jest to wina radia, ani autoalarmu. Stale mam upływ prądu (0,5 A). Była też sprawdzana instalacja gazowa... po wyciągnięciu bezpiecznika 50A, akumulator nie wyładowuje się. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.[/b]
Witam, na wstępie zaznaczę automat bez LPG. Gdy tylko silnik złapie temperaturę, pojawia się problem z obrotami, mianowicie przy zatrzymywaniu obroty spadają normalnie po czym gwałtownie podnoszą się do 1200, opadają i stoją w miejscu, efekt zanika przy gwałtownym szybkim hamowaniu, również jest problem przy odejmowaniu gazu i ponownym dodaniu, obroty...
Witam. Samochodzik stał 2 miesiące w garażu i niestety rozładował się akumulator.Po naładowaniu okazało się że jest usterka. Rozrusznik kręci jak szalony,nie działa zadna kontrolka na desce rozdzielczej,a podświetlony jest cały czas przełącznik od właczania szyby ogrzewanej i przełacznik klimatyzacji. Sprawdziłem bezpieczniki w puszcze po maską i znalazłem...
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Witam. Auto jak w tytule, zgasła podczas jazdy i nie zamierza odpalić. Ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem 25MPa, obroty rozrusznika 210. Zasilania, masy wszystko sprawdzone. Brak błędów. Auto odpala tylko w czasie podawania plaka, po skończeniu gaśnie. Korekty wtryskiwaczy o ile mogą być miarodajne podglądane Techstreamem od -2.5 do...
Witam . Mam problem z autem RAV4 z roku 2000, silnik 2.0 1AZ-FE benzyna. Po uruchomieniu pracuje równo . Natomiast po dodaniu gazu uzyska 3 tys obrotów i zachowuje się jakby było odcięcie przy maksymalnych obrotach, Check się nie świeci. natomiast komputer pokazuje błędy P1300, P1305, P1310 i P1315 opisane jako obwód włącznika zapłonu, oczywiście chodzi...
Dzień dobry. Dzisiaj odpalałem swój samochód od akumulatora innej osoby. Po poprawnym podłączeniu kabli do dwóch akumulatorów i odpaleniu samochodu, niestety osoba mnie zagadała i zamiast odpiąć najpierw minusy z obu aku a potem plusy z obu aku, to zdjalem minus i plus z aku samochodu tej osoby i "zwijając" już kable zwarłem je ze sobą co spowodowało,...
Witam, chciałbym usłyszeć Waszą opinie dot. poprawności działania samochodu osobowego toyota yaris 1.4 d4d 2004 I gen. Samochód ma problem z rozruchem, akumulator padł np. po 7 dniach braku jego użytkowania. Sprawdziłem też pobór prądu multimetrem (ampery) - wynik to 0.015A, i 0.007A po odłączeniu bezpiecznika 15A DOME Jako laik przeprowadziłem podstawowe...
Kiedy mierzysz ten pobór, zaraz po zamknięciu auta?
prad na bezpieczniku ALT100Ajest caly czas. Napiecie ! Nie ,,prąd" ! To jest główny bezpiecznik, zabezpieczający obwód ładowania - pomiędzy mostkiem alternatora a akumulatorem i resztą instalacji. Wyjmij go i włącz zamiast niego amperomierz. Jezeli prąd będzie wiekszy niż 1mA - alternator do sprawdzenia. AM1 - 40 A pół samochodu na nim wisi :D Wzbudzenie...
Lampka skrytki ? Przynajmiej tak jest w Lexusach.
Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki przywyjmowaniu pobor pradu nie zmalal nawet o troche zdjalem skrzynke bezpiecznikow przeczyscilem podlaczylem spowrotem i nadal jest pobor wgranicach 70mA Czy mozliwe ze ucieka prada gdzies na drodze akumu,ator alternator ?
dzieki wiec jest ses pogrzebac super
Jaki jest pobór prądu na postoju?
Witam... Problem polega na trudności w odpaleniu w momencie kiedy silnik jest zagrzany. W serwisie diagnostyka nie wykazała żadnego błędu. W innym warsztacie sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i wtryski , dwa z nich trochę się podwieszały i były momenty ,że ciśnienie na listwie narastało skokowo generalnie stwierdzono, że wszystko od biedy ujdzie...
A0-1 - Temperatura głównego obwodu jezdnego błędny wzrost, co powoduje ograniczenie mocy jezdnej. A2-2 - Błędna temperatura płyty jazdy - za duża Moim zdaniem błędy te wskazują : brak chłodzenia przetwornika jazdy, usterkę czujnika temperatury w przetworniku lub za duży pobór prądu i przegrzewanie.
Wielka Brytania chce w przyszłym roku wprowadzić przepis, który pozwoli na zdalne wyłączanie domowych ładowarek do samochodów elektrycznych w godzinach szczytowego poboru energii. Podobne przepisy przygotowują też Niemcy Co w tym złego. to b.dobre posunięcie pozwalające stabilizować sieć. Samochód jako aku w sieci. Od tego jest elektronika aby automatycznie...
witam. mój pacjent to corolla verso 2004 d4d 2.0 czyli to samo silnikowo co avensis t25. U mnie pojawił się problem z odpalaniem. czasami odpala normalnie, czasem nie idzie odpalić wcale, problem tylko na zimnym silniku. Pozostaje odpalanie na plaka lub wyciągnięcie na czas odpalania bezpiecznika EFI. Po odpaleniu można włożyć bezpiecznik i wtedy jak...
No i niestety. Poprawiłem luty w tych rezystorach (0 Ohm) R716 i R717. Na chwilę zadziałało, zdążyłem zrobić zdjęcie i znowu padło … dalej tak samo… Jedynie na zasilaczu zauważyłem skokowy pobór prądu nieosiągający chyba nawet 0,5A Zamówiłem takie rezystory, może je wymienię. https://obrazki.elektroda.pl/9539754500_... https://obrazki.elektroda.pl/6247112200_...
Jaki jest pobór prądu w czasie postoju?
Możesz po pół roku. Kto koledze zabroni. Swoje zdanie wytłuściłem. Wiesz jakoś mierzę akumulatory od lat 70 i wiem co piszę. To rzeczywiście są argumenty nie do odparcia! Czy kolega w ogóle zrozumiał o czym tam pisałem? Ale po naprawie alternatora wróciła do 14,2V Toyota zalecała w instrukcjach ładowanie do 15V. Więc tak próba już zabiera mu 0,5% z...
Sprawdź innym miernikiem, może masz słabą baterię w mierniku. Sprawdź pobór prądu po zgaszeniu auta.
Pobór prądu mierzymy na wypiętej klemie , a nie na jakimś bezpieczniku!!! Dziadzio , nie fanzol ,nawet w najnowocześniejszych wynalazkach do jeżdżenia , w stanie uśpienia , pobór prądu nie przekracza 70 mA.
Normalnie przytrzymując dłużej przycisk "Power" wyłączasz całą logikę w radiu. Zasilana jest tylko jego pamięć kanałów. Tutaj prawdopodobnie padło samo radio. Można je wymontować i sprawdzić jak się zachowuje (czy jest pobór prądu po wyłączeniu) zasilane z zewnętrznego źródła zasilania 12V. Rozumiem, że w instalacji nikt nie grzebał. Tam są wtyczki...
Pobór prądu jest normalny, poza tym samochód potrafi stać cały tydzień i nic mu nie dolega i przez pół roku nie ma żadnych problemów. Sądząc po szybkości rozładowania (około 12 godzin) oraz po tym, że rozładowanie jest dosyć głębokie bo napięcie akumulatora za pierwszym razem spadło do 6V to jakiś większy odbiornik. Problem w tym, że po naładowaniu...
Witam. mam problem z ww autem. otóż wczoraj nie chciał mi zapalić wię c pomyślałem ż e akumulator do wymiany ale okazało sie ż e zarówno akumulator jak i ładowanie są w porządku. Po prostu rano samochód nie chciał zapalać. Po zmierzeniu poboru prądu przy zgaszonym silniku, odłączonym autoalarmie i radiu wskazuje mi 0.47A. Troche dużo. Zaczołem wyjmować...
Okazało się że ktoś wyjął wtyczkę od lewego wentylatora chłodnicy. Cały czas mam wzbudzony przekaźnik FAN NO.1 i FAN NO.2 Po wyjęciu ich gasną wszystkie podejrzane kontrolki a pobór prądu spada do 0,03A. Dodano po 9 Wyjęcie bezpiecznika RADIO 15A wyłącza wzbudzenie obydwu przekaźników. Co to może być ?
Oryginalna kamera Toyoty ma zasilanie właśnie 6,5 V. Zamienniki na 12 V biorą często zasilanie np. ze światła biegu wstecznego, a na piny zasilania w samej nawigacji podaje się wtedy odpowiedni opornik, by komputer nawigacji myślał, że kamera podłączona jest prawidłowo i pobiera te ok. 100-200 mA. Ewentualnie kamerę dalej możesz zasilić z pinów zasilania...
Akumulator do wymiany, można spróbować go reanimować. Podaj model akumulatora. Czy posiadasz tradycyjny prostownik, nie jakąś elektroniczną ładowarkę z lidla itp? Na zimę najlepszym rozwiązaniem będzie zakup nowego żeby mieć święty spokój, następnie sprawdzenie ładowania w samochodzie i pobór prądu w spoczynku. Jaki to samochód? Prostownik elektroniczny...
Maksymalny pobór prądu jaki pobierał układ z żarówką to 1.10 A ( dla sprawdzenia taki pobór osiągnąłem na zasilaczu podpinając żarówkę bezpośrednio do zasilacza przy napięciu ok 6 V. Połowa świecenia powinna występować pomiędzy 13,8-14,4. Poniżej 13,8 pełny prąd. gaśnie zupełnie przy 13.78 V,więc pewnie kicha. Dzięki. :-)
Po pierwsze , jaki pobór całkowitego prądu jałowego, po drugie jaki akumulator, po trzecie jakie napięcie ładowania na światłach włączonych.
Co Ty zmierzyłeś? Prąd płynący przez przekaźnik, czy pobór prądu przez cewkę? Grzanie się przekaźnika, wynika z pracy cewki, do jakiej temp. się nagrzewa?
Sprawdzałeś pobór prądu przez dłuższy czas jak już sugerowano? Napięcie po dłuższej przejażdzce (na włączonym silniku z i bez obciążenia światłami ) sprawdź jak i po np godzinie postoju.
Niełączenie niełączeniem ale jeżeli po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch słychać tylko automat (cykanie) i nic się nie dzieje, czyli rozrusznik nie kręci to należy podejżewać brak styku w automacie przez co nie ma przeplywu prądu na szczotki, idąc dalej mozna podejżewać zeszczotki się zawiesily i nie podają prądu na uzwojenie wirnika, ale.......
Toyota corolla verso 1.6 vvt-i 2003r. W jaki sposób skonfigurować alarm,żeby nie był wrażliwy na podłączony GPS. Chodzi o to, że gdy łączę się z GPS-em(JP-01K)następuje pobór prądu i włącza się alarm. GPS podłączałem nawet bezpośrednio pod akumulator. Nawet jak podłączyłem, przy włączonym alarmie wiatraczek(pod akumulator)to też włączył się alarm.
Witam, a możesz napisać jaką pojemność akumulatora masz, jak długo w samochodzie jest i jaki rozrusznik (moc)? Bo z moim doświadczeniem z akumulatorem i urządzeniami podłączanymi do akumulatora i według książki jakie bym nie miał o samochodzie, to im większy prąd rozruchu popłynie to tym mniejsze napięcie będzie na akumulatorze, jednocześnie mierzone...
Witam Mam pytanie jak sprawdzic pobór prądu mam podobny problem : Toyota Corolla 91 1.8 D Akumulator 75Ah kupiony 1 wrzesnia na poczatku odpalal bez problemu potem coraz gorzej kilka razy odpalilem go "z górki" na lekkim pozuwie z biegu zeby zaskoczyl silnik jezdze codziennie 50km do praci i z powrotem wiec czas ladowania ok 45 minut 2 razy dziennie...
Witam.Mam problem z rozładowującym się akumulatorem jak auto stoi 2-3dni, co poczyniłem? a więc zmierzyłem pobór prądu w spoczynku,ustawiłem multimetr (czerwony do gniazda 10A max) a czarny do COM następnie odpiąłem klemę minusową i (czerwoną sondą do obejmy) a czarną sondę do minusa -> wynik 0.54A przy dotykaniu sondy miernika do klemy słychać klikanie...
Heh, jednak przyczyna błędnego działania okazała się być prozaiczna: napięcie zasilające układ domykacza zostało wzięte z zasilania świateł przez co układ wykrywał zbyt duzy pobór prądu i kończył działanie. Przepięcie zasilania na właściwy przewód +12V rozwiązało sprawę. W dzień nie mogłem tego problemu zdiagnozować, dopiero w nocy zamykanie szyb spowodowało...
maidan, na początek takie pytanie - czy w całym aucie namierzyłeś dwie sondy, czy tylko tę za katalizatorem? Z tego co jakiś czas temu wywalczyłem, amatorsko badając ich zachowanie, mogę powiedzieć, że taki sygnał jest dość dobrym sygnałem, jak na sprawną sondę, gdyż w ten sposób silnik pracuje w cyklu zamkniętym. Przy podwyższeniu obrotów i utrzymywaniu...
Bardzo proszę o schemat tego radia.Uległo częściowemu zalaniu(płytka ze wzm.mcz.)Klient przyniósł na zbyt duży pobór prądu -po czyszczeniu i suszeniu cisza w głośnikach i brak podświetlenia wyświetlacza-radio dość rozbudowane i bez schematu ciężko cokolwiek namierzyć-najprawdopodobniej brak jakiegoś napięcia wychodzącego z zalanej płytki. Bardzo proszę...
Akurat moja dziewczyna ma podobny problem z Toyotą Cariną II 1,6 16V 90r z gazem. Ciekawy silnik 16V z gażnikiem i dwoma wałkami rozrządu. Ale do rzczy. Identycznie, auto nie pali gdy jest zimne i postoi a na ciepłym jest idealnie. Trudno jest radzić nie widząc auta. ALE PRZEDEWSZYSTKIM takich samochodów nie wolno zapalać na zaciąg ani na pych. Jak...
Szukam pomocy. Toyota Prius W3 2009 rok, 1,8 hybryda. Na bezpieczniku DOME pobór prądu od 1 A do 1,5 A po zamknięciu auta pilotem, co powoduje rozładowanie małego akumulatora po 3 godzinach i problem z odpaleniem. Czy może ktoś miał podobny przypadek w Toyocie, co może pobierać taki prąd?
Napięcie skacze od 11V do 17V Prawidłowe napięcie powinno wynosić od 13,8 V (na włączonych światłach mijania) do 14,4 V (przy braku poboru prądu). W Twoim przypadku wizyta u elektryka niezbędna - napięcie do 17V uszkodzi nie tylko żarówki, ale również wiele ważniejsze odbiorniki!
podczas wylutowywania zauważyłem zwarcie nogi 22 do masy To jest noga MUTE, więc nie może mieć wpływu na tak duży pobór prądu.
To są cewki od nadajnika i je zostaw w spokoju. Pomysł ze zwartym mikrostykiem OK, wylutuj oba, podłącz uA i zmierz pobór prądu. Styk S2 - wygląda podejrzanie. Umyj całą płytkę w izopropanolu lub podobnym środku, wysusz i sprawdź. Oczywiście styki do wylutu.
Witam. ... Biorąc przykład kolegów z forum robię sam napę bramy przesuwnej. Silnik zastosowany jest od wspomagania elektrycznego toyoty corolli ... Witam! Jaki jest pobór prądu przez silnik podczas rozruchu i podczas ruchu bramy. Jaki jest ciężar bramy. Pozdrawiam Ihor - Ukraina - Lwów ihor.lviv.2013(at)gmail.com
Witam. Mam problem z moją Toyotą (benzyna 1,4, 2004 r - mały przebieg). Akumulator jest OK, klemy czyste, a zdarza się, że przy próbie uruchomienia (przekręcenie kluczyka) wszystkie lampki wskaźników gasną (duży pobór prądu) ale rozrusznik nie kręci (martwy). Za drugą próbą nieraz zaskoczy, a nieraz za trzecim razem. Co może być tego przyczyną. Będę...
toyota prądu berlingo pobór prądu pobór prądu wkrętarki
wzbudzi alternator monitor hyundai x224w sterownik silnika pojazd
kolokwium obwody kolokwium obwody
Czy telewizory LG, Sony i Samsung mają fizyczne przyciski? Pojemność baterii do podtrzymania zasilania domu 2000W przez 8 godzin