RLO łączymy z pinem GC wybierając RLO przyciskiem DFM czyli FR to nie jest obciążenie tylko informacja przez sprzężenie zwrotne o wypełnieniu prądu wzbudzenia.
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
Niewłaściwy regulator napięcia .
Regulator napięcia w alternatorze.
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
Do wymiany regulator. Napraw bo poleci coś grubszego jeszcze
Witam wszystkich. W mojej toyocie yaris 2 musiałem wymienić regulator napięcia alternatora, popuściłem Pasek i założyłem nowy regulator. Napiąłem Pasek tak samo jak wcześniej ale teraz przy odpalaniu Pasek przez chwilę zaczyna piszczeć. Wcześniej nie było problemu. Ktoś podpowie co zrobić
Trzeba na diagnozę i zobaczyć co się stało, być może błąd nabyty typu "niskie napięcię zasilania". Spróbuj odłączyć klemę na 12H.
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
ECU obniża ładowanie podczas przyspieszania silnika tak żeby więcej koni szło na koła. A że tam czasami gnije instalacja jest zielona na stykach. I nie zawsze w zależności od rynku wszystkie 4 styki były wykorzystane w tych regulatorach.
To że nie piszczy to nie znaczy że ma dobry naciąg. Jeżeli kontrolka się włącza można szukać przyczyny w wspomaganiu które może obciążać nadmiernie. W inny przypadku regulator napięcia szwankuje.
Jak byś mógł, podaj oznaczenia alternatora i regulatora napięcia. Nie wiem jakie rozwiązania są stosowane w Nissanie. Japońskie samochody są wyposażone w alternator, w którym potrzebne jest zasilanie po stacyjce do wzbudzenia alternatora (IGN). Toyota dodatkowo stosuje regulatory napięcia z osobnym zaciskiem S (sense) połączonym wewnątrz instalacji...
Ta wtyczka nie ma pinów L i M tylko to jest oznaczenie magistrali cyfrowej LIN . Jednoprzewodowa łączy ECU z alternatorem . Dlatego zabawy z wzbudzeniem żarówką to bym omijał bo faktycznie zaraz będzie i regulator uszkodzony . Dodatkowo napięcie pracy alternatora może być w czasie pracy zmieniane w sporym zakresie szczególnie jeśli jest rekuperacja...
Witam wszystkich mam problem z moim autkiem, otóż spalił mi się alternator, który poszedł już do naprawy ale wymieniony musi zostać także regulator napięcia , jest on zamontowany na ścianie grodziowej, do zamówienia potrzebuje jego numer i tu robi się problem ponieważ poprzedni właściciel już coś tam kombinował i zamiast oryginalnego zamontował regulator...
Maksymalny pobór prądu jaki pobierał układ z żarówką to 1.10 A ( dla sprawdzenia taki pobór osiągnąłem na zasilaczu podpinając żarówkę bezpośrednio do zasilacza przy napięciu ok 6 V. Połowa świecenia powinna występować pomiędzy 13,8-14,4. Poniżej 13,8 pełny prąd. gaśnie zupełnie przy 13.78 V,więc pewnie kicha. Dzięki. :-)
okazało się, że do wymiany był regulator napięcia. niestety, jak się okazało, wymieniany był już drugi raz w przeciągu ostatniego roku... co może być powodem tak częstego (według mnie) psucia się regulatora napięcia?
Poszukaj u sąsiadów starej, ruskiej ładowarki z regulatorem prądu ładowania...
A nie sciągaleś przypadkiem wtyczki z regulatora napięcia bez odpięcia akumulatora?
zdaje się 4 diody,bo ten alternator ma 4 diody minusowe,4 plusowe. Przekopałem moje szpargały i sie okazało że mam taki alternator i mam taki regulator.Jeżeli użytkownik sie uprze na rozwiązanie oryginalne,to siąde i rozgryzę.Pytanie-ten regulator to czarne pudełko blaszane,na przykrywce napis TOYOTA ,wychodzi wiązka kabli zakończona 6-cio stykową kostką?
Yaris 2 ma alternator z regulatorem z kostką z której wychodzą 4 piny 1-plus stały 2- plus po stacyjce,3- sygnał z ecu,4-wyjście do licznika czyli na kontrolkę i właśnie na tym przewodzie od licznika jest cały czas minus. Nawet jak zdejmę wtyczkę z regulatora napięcia to kontrolka się świeci ,a powinna dopiero po podaniu minusa się zaświecić
Do wymiany był jeszcze regulator napięcia. Teraz wszystko jest ok
Tyle że polówka nie była konstruowana przez żółtych I dobrze, włączasz obciążenie to i obroty wzrastają i prądu starcza. Ale za to regulator napięcia drogi i skomplikowany, coś za coś.
(at)zukmen1981 Niekoniecznie mostek, regulator ? Uszkodzona izolacja.
Witam. Tak jest to kondensator, nim sie nie przejmuj,on bardzo rzdka sie psuje.Zobacz szczotki na regulatorze i pierścienie na wirniku.Jeżeli te elementy OK ,to regulator napięcia. Pozdrawiam
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam. Potrzebuje wszystkie informacje jak podłączyć regulator napięcia ERA-28 z alternatorem (do czego służą aż tyle kabli z tego regulatora). On jest w takim wózku widłowym firmy toyota. Z góry dziękuje i pozdrawiam G,C
Regulatory napięcia w samochodach od ~2000 roku mają zaprogramowane parametry takie jak: napięcie ładowania, czas opóźnienia po uruchomieniu silnika, czas reakcji na obciążenie, soft-start, obroty startu pracy alternatora. Jeśli ktoś ma informacje takie, że Toyota w swoich alternatorach zaprogramowała czas opóźnienia startu ładowania na 2 minuty, to...
Z ABS em się nie połączę, mam tylko skaner którym mogę odczytać błedy i parametry silnika. Też podejrzewam że przyrząd diagnostyczny zamyka jakiś obwód, dlatego silnik pracuje. Z tymi masami to może być dobry trop, na pewno to sprawdzę. A co z napięciem na regulator cisnienia? 215V to chyba trochę dużo? jak podłączyłem tam żarówkę 12V 5W (zanim zmierzyłem...
Czołem, dziękuję serdecznie za pomoc w naprawie alternatora. Winowajcą okazał się regulator napięcia. Kupiłem zamiennik. Auto jeździ bez problemu. Jeżeli ktoś będzie chciał pomocy przy alternatorze - Toyota Yaris II d4d proszę pisać.
Witam! A co by się stało gdyby podłączyć akumulator pod regulator fazowy napięcia,(przez regulator fazowy rozumię układ zbudowany na triaku w którym mamy możliwość regulacji kąta załączania triaka)? oczywiście polaryzując odpowiednio napięcie, za pomocą diody prostowniczej (prostownik jednopołówkowy)?
Ja gdybym garażował pod chmurką, to taki panel elastyczny PV, polożyłbym na tylnej półce i na stałe, poprzez jakiś solarny regulator PWM lub układ kontroli napięcia, podłączyłbym pod akumulator i problwm akumulatora z głowy.
Witam, szukałem na forum, ale nie mogłem znaleźć podobnej usterki. Problem w samochodzie: Toyota Corolla e11, a wygląda następująco, zanim odpalę samochód wszystkie kontrolki się palą tak od akumulatora też, po przekręceniu kluczyka gasną, natomiast podczas jazdy wyłącza się radio na parę sekund po czym się włącza. W tym samym momencie światła zaczynają...
Romek, nie świruj. Tam jest Nippondenso i działa to trochę inaczej. Pytanie tylko-regulator zewnętrzny, czarne blaszane pudełko z przewodami i kostką , czy regulator wewnetrzny, nad blachą osłaniająca szczotkotrzymacz?
Wydaje mi się ze regulator napięcia jest wbudowany - autko to Toyota Hiace 97r. Wychodzą z alternatora 3 przewody z kostki, którą nie sposób wyjąć, jeszcze są trzy cienkie przewody idące na alternatorze i nie wiem czy z niego wychodzą, bo tego nie widać, a kostka od nich jest zamontowana do alternatora. bohdanek jesteś pewny z tą dmuchawą? pierwszy...
Bitex nic nie ma do napięcia chyba że zalał ślizgi wirnika. Mostek do sprawdzenia jak ok to zmiana regulatora. Ta nic innego nie pada.
Pomimo zapewnień serwisu regenerującego alternator i zapewnień że jest on dobry,kupiłem nowy regulator napięcia i okazało się że miałem rację ,był uszkodzony. Temat zamykam
Masz jakie obd możne być takie na wifi , często użytkownicy kupują takie ustrojstwa i są one pomocne. - najpierw przekaźniki i bezpieczniki i styki na nich. - normalnie powinna załączyć od klucza przepustnica i pompa. - co do spadku napięcia to wygląda : *na zwarcie *padnięty akumulator *uszkodzony regulator napięcia lub diody w alternatora *brak zasilania...
Sądzę że jakiś diesel, pewnie jakaś Toyota, Landruiser? Trzeba zmienic koło pasowe na mniejsze.
Witam. Samochód Toyota Avensis T25 1,8 benzyna 2008 r. Problem z ładowaniem na niskich obrotach. Alternator to DENSO 27060-OD170, został zregenerowany prawie od podstaw, trochę hałasował i słabo ładował. Wymieniłem łożyska, mostek prostowniczy, regulator napięcia, szczotki, komutator. Alternator prawie nowy. Dzisiaj podczas jazdy przy dużych opadach...
Regulator jest sterowany z ecu i on decyduje kiedy trzeba zwiększyć napięcie ,tak ma też np. Toyota,Honda. Ma to za zadanie odciązyć max. silnik z pracy.
W regulatorze prądnicy najważniejszym elementem jest wyłącznik prądu zwrotnego, ponieważ prądnica która nie generuje prądu zamienia się w silnik prądu stałego. W obecnych czasach najłatwiej go zastąpić diodą prostowniczą o odpowiednio większym prądzie znamionowym tak, aby nie doszło do przypadku jej uszkodzenia (zwarcia) który spowodowałby przepływ...
Witam Panowie poszukuje mądrej rady/pomysłu... Mam w corolli e11 zrobione bogatsze audio car. Całość jest odseparowana od oryginalnych wiązek i wszystko idzie przez wzmacniacz. Całość od aku idzie 2 grubymi kablami do kondensatora ten zaś rozdziela napięcie na wzmacniacz i tubę aktywną... Poprzedni wpis usunięty powód: "Opinia użytkownika: ==========...
sprawdz czy nie ginie 30 po uruchomieniu silnika. Gruby kabel (o tym myślisz?) jest podłączony bezpośrednio do akumulatora - tak więc raczej napięcie na nim nie ginie. :| Jednak też się skłaniam do usterki regulatora napięcia. Dążę jednak do uzyskania informacji jak wygląda "kabelkologia właściwa" - żeby dokonać ostatecznej, małoinwazyjnej próby przed...
Mam takie auto jak narazie sprawuje się ok, ale zaczyna mnie niepokoić alternator strasznie wyje to już jest tak od dłuszego czasu, dzisaj zauważyłem że staje sie to coraz głośnejsze, coś jak by zaczeło sierdzeć w okolicach alternatora, kontrolka gaśnie od razu bez problemu, ale zawsze jak dodawałem gazu w granicach 1500 rpm to swiatla sie nieco rozjaśnialy...
Oddałem go do jednego elektromechanika, którego przypadkiem znalazłem. Powiedział, że spalone są diody i koszt naprawy to 120 zł. Jak również powiedział, dopiero po wymianie diod stwierdzić będzie można, czy regulator napięcia też nie padł. Także o ile to same diody, to jeszcze się opłaca, ale pakować 120 zł i czekać na dalszą diagnozę trochę bez sensu.
Mogę powiedzieć tyle - mam zagazowaną corolle 1.4 z 2004 r. Akumulator mam 55 Ah. Prąd pobierany z akumulatora podczas postoju (z odłączoną instalacją gazową) to 18-20 mA, a z połączoną instalacją gazową 80-85 mA. Teraz mam kilka prostowników, w tym jeden z pełną automatyką, ale korzystałem w zasadzie z jednego, najstarszego zrobionego przeze mnie z...
Koledzy przepraszam że odgrzewam "kotleta"... problem dotyczy Corolli z 2010r ( E15) - dmuchawa działała bardzo kapryśnie ( stopniowo nawiew zanikał), myślałem że to wina regulatora ale po podmianie na sprawny z anglika nic sie nie poprawiło - tzn . na wtyczce zasilającej ww. regulator ( skrajne piny przewody prądowe) jest cały czas napięcie z akku...
proszę to jest coś podobnego http://www.perfectswitch.com/downloads/N... :D
Sprawdziłem jak wygląda sprawa z wtyczką. Po odpięciu wtyczki kontrolka od ładowana w ogóle się nie świeci. Bez włączonego zapłonu na pinie L jest napiecie, na innych pinach napięcia brak. Po wlaczeniu zapłonu na odpietej wtyczce na wszystkich pinach jest napięcie, na pinie IG jest mniejsze. Na podpietej wtyczce do regulatora i włączonym zapłonie napiecie...
Witam, szukam tu pomocy, bo juz ręce opadają. Toyota Auris 2.0 D4D traci ładowanie po dłuższym kreceniu rozrusznikiem. Kilka dni temu zsunęła się kostka od listwy wtryskowej i teść kręcił próbując odpalić auto, lecz wiadomo bez skutku. Podpiąłem autocoma i po znalezieniu usterki wpiąłem luźną kostkę. Naładowałem akumulator po czym tesciowa pojechala...
Napięcie jest dostosowane do aktualnych potrzeb samochodu , sterowane przez ecu silnika. Do mnie taka argumentacja nie trafia, bo zgodnie z tym twierdzeniem im więcej jest włączonych odbiorów tym niższe będzie napięcie, a to pogarsza komfort pracy tych urządzeń, choćby na przykładzie oświetlenia - przy niższym napięciu będzie gorsze oświetlenie. To,...
Zmierz napięcie ładowania miernikiem powinno być w okolicy 13,9-14,2 V, lecz niestety bez wyciągnięcia alternatora oraz bez prób na stole prawidłowa diagnoza jest niemożliwa. Skoro wygotowało wodę z akumulatora to prawdopodobnie padł regulator za duże ładowanie.
Takie napięcie, chociaż troszkę za wysokie, wcale nie musi świadczyć o awarii ani nie musi wiązać się z potrzebą wymiany regulatora napięcia. Regulatory też maja swoją tolerancję parametrów, poza którą może czasem któryś egzemplarz nieco "wyskoczyć" (bo przecież w produkcji masowej nikt takiego wyrobu/podzespołu nie testuje). Przypomnę, że nie istnieje...
Witam. Nie napisałeś jakie masz światła dzienne ale chyba dzienne LED. Mam podobny problem. Podpinam się. Wczoraj wieczorem zainstalowałem światła Philips DayLight 4 LED. Moduł Philipsa po uruchomieniu silnika wykrywa wzrost napięcia w instalacji i załącza automatycznie światła do jazdy dziennej, jeżeli nie palą się światła postojowe lub mijania - zależy...
Mam mechaniczny, do Toyoty.
Oczywiście też uważam japońskie za mniej awaryjne niż inne auta z tej samej półki innych marek, są po prostu dokładniej wykonane, ale to nie powód żeby nazywać VW niechlujną robotą, bo to by stawiało tę markę na równi z francuzami, a wiadomo przecież, że tak nie jest. Z japońskimi są dwa problemy: z dwóch takich samych modeli nie różniących się z zewnątrz...
Dzięki. Mam też regulator napięcia od toyoty. Chciałbym go wykorzystać (jeszcze nie wiem jak podłączyć). Jak coś takiego działa: czy tylko wyłącza ładowanie po osiągnięciu jakiegoś progu czy może też jako układ odsiarczający?
To jest typowe japońskie rozwiązanie (jak np. w Toyotach), dlatego u nas jest trochę trudne w naprawie. Alternator może mieć mostek sześcio lub ośmiodiodowy bez diod wzbudzenia. To jest alternator obcowzbudny czyli zasilanie regulatora bierze po stacyjce (IGN), ale może też wymagać napięcia z akumulatora (B). W regulatorze prócz przekaźnika nie masz...
Witam koledzy. W mojej Yarisce w wersji amerykańskiej pojawił się problem z ładowaniem. Wczoraj zapaliła się kontrolka ładowania. Dziś auto było w osiedlowym warsztacie.. alternator poszedł do elektryka i wrócił pod koniec dnia z opinią że jest sprawny. Problem jest podobno z regulacją napięcia i fachowiec stwierdził ze a amerykańskiej wersji nie ma...
Witam, a możesz napisać jaką pojemność akumulatora masz, jak długo w samochodzie jest i jaki rozrusznik (moc)? Bo z moim doświadczeniem z akumulatorem i urządzeniami podłączanymi do akumulatora i według książki jakie bym nie miał o samochodzie, to im większy prąd rozruchu popłynie to tym mniejsze napięcie będzie na akumulatorze, jednocześnie mierzone...
Coś z elektryką. Co do 13,9 V jak ma kompensację temperaturową to nie jest marne tylko normalne po nagrzaniu silnika. O tej porze roku w ogóle wystarczające, w zimie wymagałby długich tras ale bilansu ujemnego nie daje, ładowanie masz. Pozostaje jakiś monitoring napięcia i nagrać podczas jazdy. Masz coś z elektryką ale co? Podmień jeszcze dla pewności...
Zrobione Przebieg zdarzenia -Wtyczka rozpadla sie w srodku i podczas jej wsuwania wypchało przewód od pinu Alt-S -Podmienione cały czas były od poczatku piny L oraz Ig przy alternatorze -Ig zamykało przez obwod lampki bezpiecznik 7.5A i lampke "na styk" i jakoś działał ale nie do końca bo dawał niższe napięcie i nie wiadomo z czym jeszcze był problem...
Gimak, jak miałem 12.6v w piątek po pracy, to co się stało z tym prądem do poniedziałku rano ? Alternator zjadł na postoju ? Coś mi tu nie pasuje. Uczepiłeś się ładowania, 14,3 / 14.4 to raczej dobre wartości. Nie uczepiłem się tych wartości, tylko próbuję Ci to wyjaśnić. Ja je też mam te wartości zaraz na początku po odpaleniu zimnego silnika, a konkretnie...
Dzięki za namiar na tranzystor wykonawczy - skorzystam przy następnym sterowniku. I w końcu zapomniałem Ci odpisać :) Zobacz jeszcze pdf od IRFB7437 - też ciekawa propozycja ;) Swego czasu gdy szukałem tego 7537 (potrzebne mi było wyższe napięcie, bo sterownik przekraczał 40V) przejrzałem chyba kilkadziesiąt pdf zanim go znalazłem. Do swojej konstrukcji...
Z elektroniki jestem lewy więc się nie śmiać ;) , mogę jedynie polutować coś wg. schematu ew. po małym przeszkoleniu jakiś soft wykombinować ;) 1. apexi afc : http://cgi.ebay.de/APEXI-AFC-VR6-Supra-2... to jest takie urządzonko które zmienia napięcie idące z przepływki...
Regulator biegu jałowego ja go na razie wyczyściłem ,był zawalony brudem ,aż zatrzymywał się . Jest poprawa ale to nie to. Myślę o wymianie na całkiem inny gdyż mogły polecieć uzwojenia przekazujące napięcia do sterownika głównego w pewnym zakresie ,tak sobie myślę ale jeszcze nie wnikałem w lato szybko przeskakuje ten moment złej pracy i jest dobrze....
Witam. Ostatnimi czasy mam przyjemność odtwarzać instalację elektryczną w Toyocie Corolli GT Coupe z 1980r. model TE71, silnik 1.6 DOHC, 110 hp, na dwóch gaźnikach Solex. Pytania: - co to za element który znajduje się na cewce zapłonowej? Jest to prawdopodobnie jakaś cewka (opór około 2 Ω w obie strony). Podłączyłem plus po zapłonie na cewkę zapłonową...
Tak, może, o ile faktycznie to jest problemem (to jest tylko możliwość, jedna z wielu). Zużyty lub sprawny, ale niedoładowany akumulator obciąża alternator. Ten z kolei obciąża mechanicznie silnik tym bardziej, im więcej prądu ciągnął z niego odbiorniki, czyli osprzęt samochodu (standardowo) + niedoładowana bateria (ponadstandardowo :-) ). Mój ma M43...
Układ paliwowy szczelny, wszystkie świece czarne.Ciśnienia regulatora nie mierzyłem bo nie mam sprzętu.Po zdjęciu wężyka na powrocie w trakcie pracy leci paliwo i to dość obficie. Rozrząd sprawdzony-ustawiony dobrze, zapłon elektroniczny bez regulacji.Próbuję znaleźć inny zawór powrotny i go wymienić ale na razie nie znalazłem. Jeszcze jedno: kiedy...
Wszystko zależy, jaki jest to alternator. Popularnego i łatwo dostępnego, oczywiście nie warto, jeśli to poważna usterka, np. przewijanie. Jeśli to alternator nietypowy lub horrendalnie drogi, to regeneracja/naprawa jest rozsądna. Nowe, tanie alternatory, czy też ich zamienniki, to często chińska, czy inna indyjska produkcja, o jakości której trudno...
z tego co slyszalem koles na polibudzie swietokryskiej badal silnik ( i tylko sam silnik) na przerobionym polonezie ale podobno gdzies to potem na hali stslo zrobilo się zwarcie i bum juz nie ma poldolota ale mozesz popytac ludzi ktorzy tam studuiuja -hehe tak własnie koledzy było hala nam poszła z dymem i daliśmy sobie spokój z autkiem na prąd , przynajmniej...
Jak napisałem chodzi o światła drogowe, które świecą po oczach z założenia. Honda w wersji na kanadę np. tak rozwiązała światła do jazdy dziennej, że właśnie w szereg ze światłami drogowymi daje duże opornice, aby zmniejszyć strumień świetlny. Idąc tą drogą, a chcąc zmniejszyć zużycie energi, czyli niepotrzebnie jej nie tracić w opornicy postanowiłem...
Jaki masz silnik bo ja kupiłem do dizla w sklepie dałem 70zł elektroniczny pasuje od Nissana Toyoty bo jest napisane na regulatorze a na szrocie to chcieli za używany mechaniczny 40zł miałem stary mechaniczny
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Mam problem z podłączeniem alternatora od toyoty camry 2,0 TD 1990rok produkcji. ten alternator jest z pompką do wspomagania hamulca. nie wiem czy kabel gruby prądowy który idzie bezpośrednio na akumulator jest podkręcony pod regulator napięcia/szczotki czy pod jedną z trzech diud, które wychodzą na wierzch z tyłu alternatora , ja tego nie rozbierałem...
Witam ! Czy ktoś posiada informację, jakim prądem można obciążyć wyjście z regulatora napięcia (+ D - żółty przewód). Wykorzystałem to wyjście do załączania przekaźnika (pobór prądu 120 mA) który włącza mi dodatkowe światła dzienne w E 12 po uruchomieniu silnika. Wszystko działa poprawnie, ale nie mam pewności czy nie uszkodzę regulatora napięcia w...
Witam TOYOTA z silnikiem diesla, 2,4l (2L), wersja "skandynawska". Po włączeniu zapłonu zapalają się tylko 2 lampki (czerwone): hamulec ręczny i ciśnienie oleju. Również świecą się żarówki świateł mijania w przednich reflektorach.Przełącznik świateł jest w pozycji: OFF. Po kilku kolejnych uruchomieniach i wyłączeniach silnika, kontrolki na jakiś czas...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
(at)maverick73 i (at)atrix55 obaj jesteście w błędzie. (at)maverick73 regulator pilnuje napięcia akumulatora i to całkowicie wystarczy, (at)atrix55 prąd podawany na regulatorach to nie prąd ładowania a maksymalny dla danego typu regulatora. Poprzez analogię do akumulatora i alternatora w samochodzie. Akumulator 95Ah a alternator 150A i co? I nic, regulator...
witam w mojej carince padlo ladowanie alternator jest sprawy tak stwierdzil mechanik tylko uszkodzony jest regulator napiecia w moej carinie wersja jakonska carina E 2,o diesel z 1992 mam alternator 8 diodowy i regulator denso ,mam problem z dostaniem go wyslalem mnustwo meili do handlarzy czescia urzywanymi itd a o to dane regulatora ic regulator toyota...
regulator napięcia toyota regulator napięcia alternatora toyota regulator toyota
podnośniki hydrauliczny komuter samochód xantia regulator
dławik przypalony zawiasy ślizgowe
Golf 6 1.6 TDI DSG - Przepalający się bezpiecznik nr 5 Nie mogę odpalić po regeneracji głowicy, błędy P0335-20, P0135, P0141