nie napisałeś jaki był błąd w sterowniku.W tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów więc przy dobrze zestrojoną instalacją nie powinno sie nic stać.Problem przez ciebie opisany raczej nie ma związku z zaworami.
Przede wszystkim zacznij od prędkości obrotowej silnika w czasie rozruchu. Już kilka Toyot z tym problemem robiłem, następnie ciśnienie paliwa w czasie rozruchu i podczas pracy silnika.
świece nic tu nie maja do tego,jabym założył wężyki i może pokaże się na którymś wyraźnie zadużo paliwa i czy paliwo wogóle dochodzi (czy twardnieje grzybek w pompce przy pompowaniu)
Kolega kupił tanio ten samochód?
Witam. Również mam problem z avensisem 2000 D4D. Jakis czas temu byl problem z odpalaniem.....wymieniony zostal wtryskiwacz...przez jakis czas (miesiac) wszystko bylo ok. Pozniej znowu zaczely sie problemy z odpalaniem. Az w koncu za krotyms razem zaswiecila sie kontrolka od silnika i chodzil on tak jak by wogole nie mial turbiny. Teraz caly czas jest...
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
leć po tych czarnych kablach co idą pod maskę doprowadzą cię do rozciętych oryginalnych przewodów które trzeba połączyć. a może to rozrusznik sprawdzałeś czy jest napięcie na elektromagnesie jak przekręcasz na rozruch?
Podwójne spalanie to cięzki rozruch, zadymienie, zmniejszona moc silnika, czkawki i inne trzaski z autem. Coś się pomyliło z obliczaniem tego paliwa a może licznik został skasowany?
To nie tak. Kluczyk pewnie wykrywa i najpierw zapala pomarańczowe lampki czyli gotowy do odpalenia i gdy zapali się zielona lampka to jest zgoda na rozruch.
Jak są o wystarczającym przekroju to czemu nie... Tylko trzeba na plus uważać żeby nie zwarł do masy.
po podłączeniu komputera wyszło coś takiego . toyota avensis t27 usterka ukladu umożliwiającego rozruch? ktoś coś może wie http://obrazki.elektroda.pl/4780363900_1...
Wyrwij go i zmień tulejki,te fabryczne są z plasteliny i wirnik póżniej trze o magnesy stojana. Tam siedzi Denso tak?
Odłacz gaz i zobacz wtedy jak zapala.
Czujnik reguluje czas grzania świec. Napięcie na świecach pomierzone?
Po prawej masz kasetę z bezpiecznikami. Tak znajdziesz 12 i złącze do rozruch.
.komputer tez nie pomogl Jakieś błędy? Co blokuje rozruch? Nie widać w parametrach?
A co w tym dziwnego? To poprostu jest odpalenie warunkowe. Coś się uszkodziło i tyle. Trzeba znaleźć co i albo to naprawić albo wyrzucić ten immobilizer i jak już chcesz założyć coś lepszego.
Taki przełącznik (stycznik, przekaźnik) był także w samochodach STAR (seria 200, nie wiem czy także w następnych). W tym temacie nawet schemat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Z aukcji A... wygląda, że ten stycznik taki sam jak w ciągnikach więc pewno te same wady ale pewno okazjonalnie rozruch wytrzyma. Któraś wersja Toyota Land...
Pompką pewnie do Pompowania .:)
Rozumiem , że rozrusznik w ogóle nie kręci. Przyczyną może być uszkodzony rozrusznik( np.skończyły się szczotki-wtedy jest głucho po przekręceniu stacyjki na start lub słychać tylko tyknięcie pod maską) lub rozładowany aku (jeżeli jest mocno rozładowany to na kable też nie zapali bo prąd zabierze właśnie akumulator i na rozruch nie starczy)
Napisz dokładniej coś na ten temat: czy kręci rozrusznik normalnie, czy z popychy pali od razu bez większego pchania; bo jeżeli pali bez problemu z popychu, to wiadomo, że cos z rozrusznikiem. Żadne czujniki itp. nie mają na to wpływu, skoro silnik zapala bez użycia rozrusznika. Może masz zwarcie na akumulatorze na jednej celi i nie chce kręcić rozrusznik?...
Czy mając klucz matka i tester carmanscan LITE można dopisać klucz do tego auta ? Po rozładowaniu akumulatora i próbie rozruch, prawdopodobnie ten sam problem (B2799).
Coś czarujesz. Czek silnika z 4 razy się zapalił i zgasł. nie było żadnych błędów Więc skąd ta kontrolka? Jakie ciśnienie podczas rozruchu?
Akumulator na 2-3 kręcenia takiego motorka ma pojemność już pewnie motocyklowego. Do wymiany raczej. A odpalić powinna Yariska na tyk. Także przyczyna tkwi gdzie indziej, chyba, że tak spada napięcie podczas rozruchu, że elektronika mówi cześć.
jest to czyjnik temperatury odpowiadajacy za rozruch zimnego silnika koszt ok 30-40zl
Nie wiem jak jest w tej Toyocie, ale większość sterowników silnika, nie ważne czy diesel czy benzyna nie rozpoznaje obrotów wału korbowego < 200 rpm i nie włączy kluczowania wtryskiwaczy (i cewek wn). Dlatego istotne jest utrzymanie takiego stanu akumulatora aby zapewnił rozruch silnika, a nie tylko nim zakręcił
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Sprawdziłeś przyrost ciśnienia paliwa?Jakie obroty osiąga przy rozruchu ? Jakie napięcie akumulatora w trakcie kręcenia?
Miałem podobnie, wygnieciony był plastik w kostce stacyjki. Czy jak przekręcisz do końca na rozruch i poszarpiesz kluczykiem to nie łapie rozrusznik ??
Witam, mam problem z Toyotą Proace 1.5 HDI. Pasek rozrządu pękł, głowica zrobiona, zawory wymienione, dźwigienki tak samo, wałki rozrządu również. Wtryski sprawdzone w diesel serwisie. A samochód nie odpala, kręci i nic, wyskakuje błąd P050B, problem z rozruchem.
przepala się bezpiecznik od rozruchu Co już, zostało tam sprawdzone ?
Objawy by wskazywały na kostkę stacyjki. Mam nadzieję że wszystkie zasilania na ECM wtryskach i cewkach sprawdzałeś żarówką? Jest jeszcze kabelek który informuje niby ECM o tym że jest rozruch. Jest to podłączone do pinu C2 szerokie złącze. Nie wiem czy to ma znaczenie ale sprawdź to. NIe wiem czy to idzie do linii 50 czy co ?
Czyli w parametrach widzi obroty ? Zezwolenie na rozruch jest ? Fakt snap średnio sie nadaje, żeby nie powiedzieć wogóle.
Podaj numery bezpieczników.
Zastosuję się do sugestii i wskazówek. Dam znać, DZIĘKI ZA POMOC.
Sprawdz wszystkie bezpieczniki .
Czyli nie kręci rozrusznik ? Słychać czasem puk/stuk z okolic silnika gdy nie chce odpalić po przekręceniu kluczyka ? Chyba masz zbyt skomplikowany samochód by naprawiać go samodzielnie. Jakieś luźne przykręcenie przewodów z klem akumulatora do rozrusznika mógłbyś namierzyć np https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ale nie sprawdzisz czy...
Witam Czy rozwiązał Pan swój problem bo mam podobnie temperatura w - i problem z rozruchem.
Pozycjoner na osi wybieraka skrzyni biegów, rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymiana (w czerwonym kółku na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/3557749300_1...
Cieńsze nogi przekażnika to zwykle cewka i nic dziwnego że na grubszych omomierz nic nie pokazuje. Jeśli przekaźnik rozwiera obwód stacyjka-rozrusznik to na jednej grubej nodze powinien pojawiać sie prąd po przekręceniu stacyjki na rozruch . Podaj kabelkiem plus na drugą nogę i jesli będzie lekkie iskrzenie to skończyły się szczotki a jak zakręci to...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Odczytałem kody migowe - 42 czujnik prędkości pojazdu. - 43 sygnał rozruch lub obwód. Nadmieniam że silnik posiada aparat zapłonowy. Gdzie jest ten czujnik ?. Czy trzeba wymienić cały aparat.
Mój problem został rozwiązany poprzez wymianę jednego wtryskiwacza, trwało to troch długo ponieważ mechanik na pewniaka włożył używany wtrysk wcześniej go nie sprawdzając dlatego problem trwał dalej i spędzał sen z powiek. Problemem był wtrysk który dawał mieszankę na przelew zamiast wtryskiwać ja w komorę spalania. Samochód działał na zimno ponieważ...
Jak to się koło zamachowe nie obracało? To jak ten rozrusznik pracował? Może zainstalowałeś to koło zamachowe od Toyoty na dysku ręcznego rozruchu linką? Coś tu nie tak, Panie Klonek :cry: PS. Poza tym ,,Bendix" nie ma elektrozaworu, tylko solenoid.
A co innego mogłoby robić blokadę zapłonu? Zwarcie w kablach, uszkodzenie sterownika, uszkodzenie stacyjki, uszkodzenie kluczyka - ze dwa tuziny przyczyn się znajdą. W moje Toyocie jeśli immobilizer blokuje rozruch - to rozrusznik się kręci ale silnik nie odpala. To może być problem z elektryką, takie usterki są kłopotliwe i drogie usunięciu, trzeba...
Ale wczoraj zrobiłem 170km mysle że by sie doładował Niby powinien i na pewno tak byłoby w Poldku i FSO, bo w nich (a przynajmniej moich napięcie ładowania było cały czas na poziomie 14.4-14.5V. W mojej corolli napięcie na zimnym silniku (zimnym alternatorze) jest 14.2-14.3V, ale przy ciepłym, a właściwie gorącym alternatorze jest już tylko 13.8-13.9V...
Witam, chciałbym usłyszeć Waszą opinie dot. poprawności działania samochodu osobowego toyota yaris 1.4 d4d 2004 I gen. Samochód ma problem z rozruchem, akumulator padł np. po 7 dniach braku jego użytkowania. Sprawdziłem też pobór prądu multimetrem (ampery) - wynik to 0.015A, i 0.007A po odłączeniu bezpiecznika 15A DOME Jako laik przeprowadziłem podstawowe...
Po krotkim postoju Auto nie odpaliło. Rozrusznik kreci. na popych odpala . Jaka moze być przyczyna awarii ? Jedyny bład jaki się pojawia w silniku to B2799 - immo . W załaczniku testy podczas rozruchu.
Zdaje się, że te samochody nie miały jeszcze tego typu udziwnień. Koło dwumasowe to konstrukcja, z tego co wiem, zintegrowana ze sprzęgłem - dwa koła zamachowe połączone ze sobą elastycznie oraz tarcza sprzęgła. Ma łagodzić drgania oszczędzając skrzynie biegów w nowych (czyli pewnie lichych) konstrukcjach przenoszących duże momentu obrotowe. A jak się...
12,6 czy 12,8, jakie to ma znaczenie skoro prąd zniknął ? Dla mnie to ma o tyle znaczenie, że jeżeli zaraz po zaprzestaniu ładowania napięcie jest od razu 12.6V jest to informacja, że akumulator jest tylko częściowo naładowany i to może, ale nie musi powodować co tu napisałem jak będzie dawał za niskie napięcie, to akumulator będzie naładowany na tyle,...
Czyli przez te 2/3 kilometry ssanie praktycznie caly czas jest włączone ?... A teraz głupie pytanie. Nie da się ssania wylaczyc po rozruchu?
Witam, wiem że temat już dawno po czasie ale mam ten sam przypadek, czy mógłbyś mi powiedzieć jak sobie poradziłeś z toyotką?
No to pewnie popaliły się moduły :/
Zanim zniszczysz sobie auto/ubijesz elektronikę, sprawdź masę, o której pisał kolega, sprawdź bezpieczniki wysoko prądowe, podmień akumulator. Moim zdaniem, to właśnie sam akumulator jest przyczyną usterki. Teraz pytanie czy zabezpieczenia wytrzymały próby rozruchu.
Przyczyną jest wygniecenie się z jednej strony ruchomej części kostki stacyjki. Wystarczy dorobić z kawałka cieniutkiego laminatu taki prostokącik i włożyć go pod wchodzący ząb ze stacyjki do kostki. Żeby się do tego dostać musisz odkręcić kolumnę kierownicy i opuścić ją sobie na kolana dopiero będziesz miał dostęp do kostki (jest na zaczepach). Ja...
Napięcie 12,47, , wartość znamionowa 540A, wartośc zmnierzona 492A. Pomiar przed odbiorem w sklepie : 12,33V napięcie spoczynkowe , napięcie pod obciążeniem 9,5V . Urządzenie jakim dokonano pomiaru: tester Lewanda. Z tego co widzę i z tego co się orientuję to te wyniki są wg mnie nierzetelne. Aby sprawdzić stan akumulatora, to akumulator musi być w...
Możesz jeszcze spróbować zmiany regulatora. Kiedyś w starszej Toyocie miałem uszkodzony, ale objaw był taki, że po kilku minutach napięcie spadło do 12,5v i tak zostawało aż do następnego zimnego rozruchu. Po zmianie regulatora wróciło do normy, czyli 13.2 do 14.6v
Przy 160 km/H wywołało błędy trc off zapalal się check i samochód nie reagował na gaz po ponownym odpaleniu jechał ale błędy się świeciły. Gumki były wymieniane samochód chodzi dobrze tylko pierwszy rozruch ma ciężki i przez parę minut rzuca silnikiem później wszystko się stabilizuje Dodano po 1 I spalanie wzrosło gdzieś 1l na 100km
Witaj, trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa przy rozruchu wtedy gdy występuje problem.
Witam. Mój problem to Tojota previa 2,4l 91r Po nocy nie można zapalić,dopiero po symulacj czujnika tęperatury z wielkim problemem zapali. Czujnik tęperatry nowy. Układ zapłonowy OK. Paliwo 2,8bar. Wywala błąd 43 brak sygnału rozruchu. Ma ktoś jakie namiary na tą usterke. Dziękuje.
Normalnie podczas ladowania napiecie na zaciskach akumulatora powinno wynosic od mniej wiecej 13,6V do max 14,4V. Jesli masz podczas ladowania 13,8V to jest jak najbardziej poprawne. W kazdym modelu samochodu z instalacja 12V jest tak samo bez zwgledu na marke i model. Masz jaki problem np z rozruchem?
przy bezynie wystarczy 40-45 resztę trzeba sprawdzić na alternatorze jak będzie za durzy to będzie nie doładowany , prąd rozruchu tez nie musi być jakiś wielki napewno wystarczy pozdro
Witam wszystkich Mam problem z odpaleniem Toyoty Auris 1,33 benz NRE 150 rok 2009r. Zasilania, masy, bezpieczniki, przekaźniki sprawdziłem wszystko jest Ok. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Pompa paliwa działa, paliwo jest. Po pryśnięciu samostartem do dolotu silnik na chwilę odpala i gaśnie. Czyli iskra również jest. Komputer w samochodzie i...
Układ paliwowy sprawdziłem. wężyk za filtrem odkręciłem dosc mocno i leje pelnym strumieniem (pompa wlaczona na krotko w złączu diagnostycznym). Po przykręceniu węża odpowietrzyłem poprzez podlaczenie pompy na ok 10sek) Podlaczyłem miernik uniwersalny do kostki wtryskiwacza i podczas krecenia pojawia się napięcię rzędu 0,3v i skacze czyli zapewne masa...
Witam Ja mam takie urządzenie do razruchu "START" tak to się nazywa jest to połączenie spawarki, prostownika i urządzenia rozruchowego w jednym. Jest zasilane jezna fazowo potrzebuje zabezpieczenia 16A. W zime coniektórzy sąsiedzi chcą żeby im dać troche prądu, Trasit, Audi Toyota i pare innych żadnych problemów z rozruchem, rozrusznik kręci jak głupi....
Dzisiaj zmieniłem emulację na masa i auto jeżdzi normalnie ,lampka awarii się nie świeci.Zobaczę jak będzie teraz palił. Dalej to samo.Iskra jest koloru pomarańczowego zarówno na świecach jak i na kablu od cewki do kopułki.Na początku jakby słabsza,potem się wzmacnia.Czy to jest normalne że iskra ma taki kolor a nie niebieski?Zasilanie cewki jest dobre,sprawdzone...
Nie podałeś typu silnika. Ale można od spodu podpiąć się do rozrusznika z przewodami takimi do rozruchu i do akumulatora na zewnątrz. W ten sposóbmasz już prąd i otwierasz centralnym. Oczywiście osłony jak masz trzeba zdjąć.
Musiało temu filtrowi to zwarcie zaszkodzić , że się aż zapowietrzył. :D
Hmm, to czemu nie chce zapalić?Uciekający płyn to jedno ,a rozruch to drugie. Wariujący wskaźnik temp świadczy o jakieś przerwie w prądzie co pewnie ma wpływ na palenie auta. Sprawdził bym instalację wewnątrz komory silnika skoro bezp okey. Wszelkie łączenia przewodów odpowiedzialnych za zapłon sprawdzić ,a że auto jest w lpg to dodatkowa instalacja...
Mi tylko chodziło o urządzenie do uruchamiania silnika spalinowego /rozruch/. Gdybyś usunąl silnik elektryczny i na korbę uruchomił spalinowy to auto pojedzie ? Byl sobie motor Tuła gdzie był uźyty rozrusznik- prądnica. Jak byś to nazwał, brak rozrusznika czy prądnicy ? Sprzęgło to jest urządzenie łączące dwa układy napędowe bez względu na konstrukcję.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ? Przedostaje się do oleju na pewno paliwo . Silnik ma przebieg 220 tys , pali z dotyku , pracuje , można powiedzieć , idealnie . Nie dymi na niebiesko , na czarno przy dodaniu gwałtownie gazu . Czy jeśli by lały wtryski ,nie było by żadnych innych objawów poza przybywaniem oleju ? Gdzie szukać i ew. jak sprawdzić...
obejrzałem kilkanaście filmików na youtube i pokazywali żeby przy tym błędzie wyczyścić przepływomierz powietrza kupiłem za 12 zł środek z k2 do czyszczenia elementów elektrycznych wyciąnąłem przepływomierz powietrza banalnie prosta sprawa spryskałem preparatem wydmuchałem i szok jak zamontowałem wyczyszczony przepływomierz powietrza to kontrolka check...
Pacjent Toyota Auris 1.3 mk1 2011. Auto dziś rano nie odpaliło, rozrusznik kręci, ale co ciekawe przełączając z pozycji zapłonu na rozruch kręci tak długo (bez trzymania), aż nie wyłączy się kluczyka do pozycji zapłonu - jakby nie wracał na swoją pozycje (choć teoretycznie wraca- trudno wyczuć). Do tego śmierdzi benzyna (raczej objaw tego ze pompa podaje...
W parametrach sprawdź ciśnienie paliwa i obroty silnika podczas rozruchu. Na plaka powinien odpalić
sprawdż napięcie czy dochodzi do rozrusznika a więc tak przekręcasz stacyjkę w pozycję (rozruch tak jak byś chciał odpalić auto) i kontrolką sprawdzasz czy na cienkim kablu co dochodzi do rozrusznika pojawia się napięcie jeśli tak rozrusznik kaput jeśli nie kostka stacyjki kaput i masz odpowiedż na pytanie :|
Odgrzeje kotleta bo mam podobny problem z tym alarmem - u mnie pilot działa ale alarm blokuje rozruch samochodu. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon jest tak jakby spięcie bo zegary i konsolki na chwilę gasną i potem znowu się oświecają i jak dalej przekręcę kluczyk to słychać tylko cykanie rozrusznika ale nie ma iskry. Jeżeli to możliwe to chciałbym...
Chodzi mi po głowie ten citroen C5 ale I generacji. A jeśli chodzi o skode z najmniejszą ilością elektryki to w jakim okresie produkowana? Czy chodzi o taką co ma najmniej tych różnych elektronicznych gadżetów typu czujniki parkowania i inne? Tylko jeśli bym wydał np. 6 tys na citroena + wydatki na " rozruch " ( oleje, filtry itd. ), a bo się okazało...
Toyota Yaris III 1,5 Hybryda 2018 problem z PCS i asystentem świateł. Jakie powinno być prawidłowe napięcie akumulatora rozruchowego? Czy ze względu na to że silnik jest hybrydowy, ma trochę inny układ rozruchu, a sam akumulator znacznie mniejszy niż klasyczne to napięcie będzie inne niż std ok 13,5V? Pytam ponieważ rozładował się akumulator do ok 5V....
Witam,auto jak w temacie.Przyjechalo z awaria automatu,zrobilem scan systemu.Wymiana czujnika predkosci wyjsciowej rozwiazala problem skrzyni jednak nie do konca bo auto ma bardzo wolne obroty na benz. i trudnosci z wkrecaniem sie do ok.2000obr/min,gaz do wywalenia.Do poprawnej pracy skrzyni powinien miec rowny bieg jalowy i plynnie sie wkrecac.Scan...
Rozruch czarno-biały, stacyjka czarmo-czerwony, zamek dwie masy na niebiesko-żółtym zamknij i niebieskim otwórz{wymagane dwa impulsy na otwórz} w boczku kierowcy, kierunki zielono-biały i zielono-żółty w progu. Krańcówki przednie osobno na czerwono-zielonych, tył na zielono-białym przy bezpiecznikach.
Witam serdecznie. Problem : po przekręceniu kluczyka w pozycji 1 wszystko ok - kontroli świecą, po przekręceniu w pozycję 2 ( rozruch ) NIC - CISZA. Kontrolki świecą się dalej a rozrusznik nie kręci - CISZA. Cofam kluczyk do pozycji 0 i przekręcam ponownie i już jest dobrze. Nieraz trzeba powtórzyć dwa razy. Nie dzieje się tak za każdym razem - w ciągu...
Ok chyba problem rozwiązany wina chyba byl akumulator Po podłączenieniu do prostownik z rozruchem auto odpaliło Podladuje akumulator i sprawdzę czy samodzielnie odpali
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Immo gaśnie po przekręceniu kluczyka,przy rozruchu sterownik silnika widzi obroty wału
To po co w alternatorze regulator napiecia 14,4V Kolejną z twoich bzdur...... Regulator są typowo na 14V. A produkuje się je od 13,8V do 14,5V i to do starszych typów alternatorów. Dzisiaj inteligentne regulatory trzymają napięcie od 13,5V do 15,5V. Co w przypadku gdy rozladowany akumulator przy prubie uruchomienia silnika uszkodzi ogniwa i powstanie...
Niełączenie niełączeniem ale jeżeli po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch słychać tylko automat (cykanie) i nic się nie dzieje, czyli rozrusznik nie kręci to należy podejżewać brak styku w automacie przez co nie ma przeplywu prądu na szczotki, idąc dalej mozna podejżewać zeszczotki się zawiesily i nie podają prądu na uzwojenie wirnika, ale.......
Witam. Mam problem, ponieważ wymieniłem silnik w mojej toyocie, na identyczny, ten sam model z tabliczki, tylko rok starszy. Dzieje się dziwna rzecz, mianowicie: po przekręceniu kluczyka na zapłon, nie słyszę, żeby działała pompka paliwowa. Druga sprawa jak chcę go odpalić (w yarisie przy zapalaniu zawsze trzeba mieć wciśnięte sprzęgło), przekręcam...
Dzieki za podpowiedzi. Macie racje. Na benzynie nie jezdze, tylko rozruch a potem gaz. Wczoraj zatankowalem benzyne, dolalem płynu do czyszczenia zaworów i przejechalem 50 km. Jest zdecydowanie lepiej aczkolwiek jeszcze nie idealnie. Samochod pracuje już stabilnie, ale jak gwałtownie wcisnę gaz to coś mi pierdzi (sorry za wyrazenie) lub może raczej...
Byłem dzisiaj w serwisie Toyoty po wstępną poradę. Gościo powiedział mi, że to najprawdopodobniej zawór na pompie, ale gdy ja zapytałem, czy chodzi o zawór SCV odrzekł, że w moim silniku (produkcja ma/czerwiec '2007) nie ma już dwóch zaworków - czerwonego i zielonego, tylko jakiś jeden sekcyjny (tak go nazwał). Koszt wymiany ca 1500PLN, ale przed tym...
https://www.youtube.com/watch?v=VOVMciQt... Tu trochę mocniejszy model i nie miał ciężko bo Toyota, ale mój dał radę nawet w złomiastym Patrolu 3.0Di. Oczywiście za długo nie można kręcić bo się diody w puszce na przewodzie grzeją,
Załóż AWS i po rozruchu wysterujesz sobie plus czy minus co tam potrzebujesz.
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Witam. Może tutaj ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoże. Posiadam corolle E12 z silnikiem D4D i mam problem z silnikiem. Mianowicie silnik do puki nie dojdzie do 80stopni to pracuje normalnie tzn ładnie przyśpiesza nie dusi się, natomiast gdy temperatura przekroczy 80stopni silnik przy 3200 obrotów się dusi odłącza turbinę i dalej się nie kręci....
witam! dzisiaj moja corolle spotkalo cos bardzo nie ciekawego... najpierw zapalily mi sie diody od hamulca recznego i akumulatora na desce rozdzielczej podczas jazdy, zgasilem ja by zaraz ja ponownie odpalic, niestety silnik nie miel juz pradu na rozruch silnika...po zapaleniu jej z popychu silnik po kilku sekundach zachowywal sie bardzo dziwnie......
Końiecznie sprawdz czego mu brakuje w czasie rozruchu , benzyny czy iskry. Jak to zrobić to chyba wiesz.
co do paliwożerności aveo - mój 1,2 84 km (t255) spala 7 (zimą mniej bo niższe prędkości i bez klimy) - 8,5 litra (latem z włączoną non stop klimą) ale lpg. benzyna idzie tylko na rozruch (benzyna za 50zł wiec niecałe 10l na 2,5 miesiąca). przebieg: ok 20km w trasie i ok 30km w mieście. więc nie jest aż tak żle. fiat punto II FL (1242ccm 60km) spalał...
Witam. Mam problem z Yarisem. Otóż dziś z rana silnik kręcił ale nie chciał odpalić, udało się dopiero po kilku może kilkunastu próbach. Wcześniej zdarzały się podobne sytuacje o dpalal dopiero za 2/3 razem. Pamiętam też sytuacje jak zadusilem silnik i przy próbie ponownego uruchomienia miałem podobną sytuację. Może podpowie ktoś od czego tu zacząć?...
Dzięki bardzo, Napewno to nie świece ani kable. Po skromnym opisie objawów podejżewam że jest coś nie tak z napięciem lub układem sterowania zapłonem(komputer) lub elementami z nim współpracującymi: czujnik położenia wału(lub wałka rozrządu),czujnik temperatury,cewka zapł. Może też niedomykać się wtryskiwacz rozruchowy i się zalewa (po nagrzaniu może...
Uzupełnienie całości historii. Dla zainteresowanych jej krótki zarys: Po zdemontowaniu starego rozrusznika sprawdziłem go na krótko. Kręcił i wszystko wyglądało ok, lecz niekiedy nie łapał i wydawał nie za czysty dźwięk (coś jakby go dławiło, trudno to opisać nie jestem znawcą tematu). Ciężko powiedzieć czy ma jakąś wadę czy też nie. Uważam, że coś...
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. W corolli e12 nie ma przewodów WN. Ja sprawdziłbym jakie napięcie jest przed rozruchem i jak mocno spada w czasie rozruchu, a po uruchomieniu jakie napięcie daje alternator na zimnym i na ciepłym silniku. Moja corolla na słabo naładowanym akumulatorze (mało jeżdżona, czemu towarzyszyły duże spadki napięcia...
rozruch tyrystorowy rozruch wentylator scania rozruch
telewizor philips gniazdo antenowe radio alpine schemat honda civic termostat
ładowanie akumulatora ładowanie akumulatora
Buczenie w amplitunerze Pioneer VSX-519V - przyczyny i rozwiązania Akumulator do Citroen C5 II 1.6 HDI: Wybór i Parametry