jak to lokalizować? Całą instalację elektryczną samochodu przywrócić do stanu fabrycznego. Odcinać wszystkie połączenia świadomie wg. schematu a nie na "chybił-trafił"
Przecież autor napisał że: zrobiło się cieplej i trafic odpala jak trzeba oraz to: że teraz nie wiadomo czego się czepić skoro odpala jak trzeba zero będów a parametry w normie... U mnie sytuacja podobna. Pozdrawiam.
Jeśli masz zapłon DC CDI to raczej szlak trafił moduł zapłonowy :( .
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
wlasnie teraz doczytalem ze nie sprawdzilem zasilania na A1. Zaslanie sprawdzalem na zapietym sterowniku i z "pewna" masa. Dzieki za schemat Dodano po 12 Zasilanie na A1 dochodzi ladnie 12V, kabel od przekaznika trafiony?
daruj sobie ... poleci Ci dwumas bardzo szybko , jeżeli masz problem z odpalaniem na ciepłym silniku to jedź do tunera na zmianę map w ECU A co się zmieni po przestawieniu na automat, że dwumas trafi???
Trafić 2.0dci. Po wymianie rozrządu nie odpala. Ściągałem pokrywę zaworów i dźwigienki całe, czy zawory mogły się pogiąć? Rwać głowicę?
Właśnie co niedawno usterka naprawiona . Gdyby ktoś miał podobnie jak u mnie Tz przestał kręcićrozruszlik , zaczęły wariować kontrolki zegarów itp . U mnie rozrusznik się rozleciał , został wymieniony na nowy , lecz po wymianie nic się nie zmieniło , po przekręceniu kluczyka brak reakcji , wariujące kontrolki jak i nawet świecące się zegary po wyjęciu...
Sprawdź potencjometr położenia przepustnicy Trafiłeś w dziesiątkę - gratuluję. Pozdrawiam.
Niestety nie udało mi się sprawdzić luzów ale odpaliłem wczoraj auto na gorącym silniku i zagadało za pierwszym strzałem. Niezła bomba mi się trafiła :/
Ze dociska to dobrze. ''No właśnie, ale mi się uruchamia na 1-2 czyli na clear, tak powinno być? '' Raczej nie. Skoro masz tam reset to komputer sie wogole na resecie nie uruchamia.Moze pomyliles cos.popatrz w instrukcje od plyty jak tam jest.Ja w moim mam 1-2 normalny tryb pracy.Troche dziwne ze ty masz odwrotnie.Ale jakby nie bylo.zworka tak czy na...
Wyciągaj wszystkie podzespoły po kolei póki nie zaskoczy. Oczywiscie wyciagasz podzespoły i dopiero odpalasz kompa. W końcu trafisz na element który to powoduje. Sprawdź wszystkie połączenia czy jst wszystko dobrze podłaczone. Zobacz też czy płyta główna gdzies nie styka z czyms pod spodem.
Ale moduły RF sprawdzałem i na każdym ten sam objaw coś na płycie musi być uszkodzone ale nie wiem co jest odpowiedzialne za to , tyle konsol zrobiłem ale dla tej to nie wiem co jest pierwszy raz taka mi się trafiła
Witam, trafik nie odpala za pierwszym razem, ale gdy prysnę Plaka, odpala i po 4 minutach gaśnie. Co może być przyczyną?
No patrz, prawie trafiłem. :D
Na to wygląda że czujnik pada, aczkolwiek takie objawy występują bardzo rzadko. Nie zdarzyło się że silnik przerywał, kichał, obrotomierz spadał do zera? Jeśli nie czujnik, to przełamana wiązka silnika, zanieczyszczone styki lub uszkodzenie w samym ECU. Zmierz rezystancję czujnika na zimno. Jeśli trafisz na moment kiedy nie chce odpalić, to sprawdź...
Trafiłeś usterkę jedną na milion albo dwa - wymień go.
Licencja ENTERPRISE sprzedawana jest jako masówka dla firm, raczej niedostępna dla pojedynczych stacji roboczych (z pewnymi wyjątkami). Gdybym miał zgadywać, to pewnie jakiś niedokończony refurbish Ci się trafił. Nie odpalaj kupionej licencji gdzie indziej, bo nie wiadomo kiedy ta przestanie Ci działać. Najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie przeprowadzenie...
Kolego ja mam podobny problem tylko u mnie jest to raz na 3 miesiące sprawdzałem wszystko i nie ma błędów w moim przypadku . Jak nie chce zapalić muszę odłączyć kleme na 1 min i odpala od strzała. Nigdy nie mogę bo trafić jak jestem na warsztacie tylko w takich miejscach jak nie mam kompa przy sobie. Proponuję ci zdając nadkola z lewej strony i odpisać...
Witam.Jak to gaśnie na chwilkę...?jak to wygląda jak go potem odpalasz?Co pokazuje komputer,jakie kody usterek bez tego ciężko będzie trafić bo lista tych przypadłości jest długa.
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Witam wszystkim mam problem z Reno Trafić Taki iż ze Jak podłączę Przeplywke ( jest nowa ) to nie swiecą się świece żarowe i auto nie odpala a jak wyciągnę wtyczkę to świecą się świece i auto normalnie odpala Pomóżcie Dodano po 15 Witam wszystkim mam problem z Reno Trafić Taki iż ze Jak podłączę Przeplywke ( jest nowa ) to nie swiecą się świece żarowe...
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
Witam, coś udało się zdiagnozować ? Mam podobny problem z vivaro z 2002r 1.9tdi. Po nocy nie chciał odpalić , paliła się na stałe kontrolka immo. Komputer nie łączy się z żadnym sterownikiem. Po szybkim sprawdzeniu wiązek i psikaniu kontaktem, w którymś momencie zgasła kontrolka i auto odpaliło. Niestety cały czas brak możliwości diagnostyki, bo nie...
temat rozwiązany, okazalo sie ze padł rozrusznik i raz odpalał a raz nie i jeszcze sie tak akurat trafiło ze nie odpalał, a jezeli dałem pod prostownik na rozruch to odpalil, ale to był jednorazowy przypadek i dalej myslalem ze to wina akumu. ale po wymianie rozrusznika wszystko jest w jak najlepszym porządku, Dzieki za wszystkie odpowiedzi :)
Witam . To rodzaj prądnicy asynchronicznej , wzbudza się ją poprzez dostarczenie mocy biernej [ dlatego kondensator a nie AVR ] , wszystkie powyższe rady nie trafione a podłączenie akumulatora pod zaciski wyjściowe ...szkodliwe.
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
No właśnie też stawiam na to napięcie RSW . Ośką na pewno trafiłem bo auto odpala jeździ bez problemów tak jak przed rozebraniem nastawnika. Miga tylko kontrolka i wyskakuje błąd. No i pozostały objawy te które opisywałem w pierwszym poście. Czyli poza błędem nic się nie zmieniło :)
No jak jest obciety to musisz go wydłubać czymś ostrym.. Zakładać juz go nie zakładaj bo nic to nie da.Musisz albo kupić nowy albo dorobić ..Zakładasz tak by to wcięcie w tulei koła magnesowego trafiło właśnie na ten klin.
Ja dziś miałem ten sam problem! Dobrze trafiłeś! Przy odpalaniu kompa wciskaj F8 i wybierz z listy tryb debugowania, następnie musisz sobie przeczyścić kompa antywirusami itp a potem najlepiej w Easy Cleaner w aplikacjach startu usunąć zaznaczenie przy nazwie trzycyfrowej, już nie pamiętam jak ona bżmiała. Jeśli mi przypomnisz to Ci powiem czy to jest...
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Zasilanie po włączeniu świateł w aucie powinno trafić na 6 pin w gnieździe zasilającym radia. Jeżeli radio jest sprawne wówczas odpala podświetlenie wyświetlacza i klawiatury. http://obrazki.elektroda.net/98_12745280...
Idź tropem pomiarów i diagnostyki a nie tropem domysłów. Jeżeli nie masz podstawowych przyrządów pomiarowych/diagnostycznym to udaj się w miejsce gdzie je posiadają. Szukając na chybił trafił możesz wymienić całe auto zamiast np.spalonego bezpiecznika.
Gdyby nie pomyłka Kolumba byliby Indianie. Wracając do tematu. Przygotuj papierek o szerokości ok 0,5 cm i zakrywaj piny na taśmach. Jak trafisz w okolice to przestanie się wyłączać, trafisz w punkt zobaczysz obraz.
Tylko że po zgaśnięciu odrazu odpala. A gdyby czujnik był trafiony to nie musiał by chwilę ostygnąć?
Autko trafiło do elektromechanika.
no to pompa trafiona
Odpalalem bez paska osprzetu. Walczylem dalej przestawialem to kzfr az trafiłem ze auto normalnie odpala i sie wkreca i nic nue trzeszczy. Pozdrawiam
Nie bardzo rozumiem?? Jasne że nie rozumiesz i liczysz na gotowca. W twoim języku to będzie tak: któryś czujnik albo wiązka ma zwarcie. Możesz dokonać pomiarów (odpada)albo odpinać po kolei czujniki aż trafisz.
Podjedź do jakiegoś warsztatu, niech Ci to zmierzą, bo tak bez żadnych konkretnych danych, to ciężko diagnozować na odleglość. Komresję zmierża Ci od ręki, a być może szczelność też jak dobrze trafisz.
Sprawdź ten czujnik na poczatek, a jak to nie czujnik to jedź do kogoś kto ma większe pojęcie o tym.
Była wadliwa seria tych filtrów, ja trafiłem trzy sztuki, po wymianie auto działa. Jeden nawet sprawdzałem pod wodą jak w wulkanizacji koło, puszczał na zgrzewie.
I w momencie jak zgaśnie jakie są parametry życiowe? Ciśnienie paliwa, obroty wału itd. Lepiej wydać 2stówy na porządną diagnostykę niż wymieniać części na chybił trafił.
Dokładnie czujnik temperatury powietrza. Co ciekawe jak widzi dziwna temperaturę oleju silnikowego to trafiłeś.
Tak zgadza się ale wtedy nie ustawił by 3 mm przed GMP . Nigdy by nie trafił na ten punkt . :|
Witam, Znalazłem przyczynę takiego zachowania silnika. Jest to zawilgocona/zalana wtyczka w wiązce silnika która odcina paliwo. Sygnalizuje wtedy awarię zasilania wtryskiwacza i pojawia się kontrolka "Silnik STOP". Oczyszczenie i założenie rurki termokurczliwej rozwiązało problem. Mam trafica salonowego 2007 rok, znam chyba jego wszystkie słabe strony....
Obyś trafił na sprawny silnik Wałkowałem temat kilkanaście razy w końcu skończyło się na wymianie silnika ale na 1100 cm3 Odpala od strzała pali litr mniej Tydzień dłubania po godzinach Wrażenia z jazdy bezcenne
kolego ten miernik reaguje na każdą satelitę dlatego i tak musisz patrzeć w telewizor .Gdy obracasz anteną zobacz ze te diody na pół okręgu sie zapalają szybciej niż te pionowe ,te na pół okręgu zliczają sie do góry i jak dojdzie do ostatniej na górze to odpala sie kolejna na pionowych.w końcu trafisz na taki moment ze zacznie maleć najpierw na pół...
Nasłuchuj gdzie stukają przekaźniki migające kierunkami jak alarm się uaktywnia i po nitce do kłębka trafisz.
Nie ma znaczenia co wymieniłeś. Ważne jest to czego nie zdiagnozowałeś. A z wróżb to zapowietrza się ,kąt wtrysku,czujnik temperatury itd. Albo zaczynasz diagnozę albo robisz tak jak większość. To znaczy wymieniasz za koleją aż trafisz.
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Darowałem sobie. Zbyt dziecinny ten serwer. Częściej nie działa jak działa. Na innych serwerach nie ma problemów ze skryptem. Zachował się tak jak chciałem czyli pojawił się pierwszy a po nim drugi. Mniejsza z tym. Konto usunąłem bo strona częściej jest niedostępna jak dostępna i tak naprawdę nie można się zorientować - dlaczego? Przez kilkanaście minut...
Witam. Przepraszam za brak aktywności. Brak czasu na naprawy i diagnozę spowodował, że radziłem sobie bez problemu. Wracając do mojej wcześniejszej wypowiedzi, napisane wyżej zabiegi pomogły na okres może 2 miesięcy. Do momentu wyższych temperatur, choć nie do końca one są przyczyną. Do tej pory w temperaturach dodatnich odpalałem auto na LPG i za każdym...
Jak kręci i nie odpala nigdy nie sprawdziłem bo trudno było trafić na moment żeby akurat słabo odpalał i musiał by stać na dworze (a tam zimno :/ ). Nie pomyślałem żeby to sprawdzić. Zazwyczaj najgorzej odpala jak jestem w pracy w dzień. Może lepiej wysłać wszystkie do sprawdzenia tylko miałem zamiar ryzykować i jeden sam wymienić a wszystkie to 4 razy...
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Na Allegro 3 użytkowników wyraziło opinie o tym rejestratorze - wszyscy pisali o jego wadach: "badziew straszny", "uruchamia się jak chce". Przeczytałem jeszcze raz #1 i nie jest dla mnie jasne, o co chodzi autorowi - czy tylko o podtrzymanie na czas, gdy rozrusznik mocno obciąża akumulator, powodując duży spadek napięcia, czy i o inne sytuacje, jak...
To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy. Proponuje o przeniesienie tematu do hyde park,zanim trafi do kosza.
Nie wiesz na co trafisz jeśli chodzi o używki, karta może być np.po koparce...
dodam tylko żę przy dłuższych próbach odpalania na gazie jest cały zaszroniony parownik i reduktor. Nie wiem może szlak trafił elektrozawór??
To jest powodem, dlaczego uzębienie na wieńcu się tam wyrabia. E tam. Ostatni wyrobiony wieniec, to chyba w starym Polonezie widziałem. Natomiast trafiło mi sie juz kilka Opli/Daewoo z pękniętym wieńcem. Objaw jak przy zużytym bendixie.
Mam problem z zasilaczem Chieftec model: HPC-360-202 nie .Do sieci podłączony w szereg z żarówką 40W.Żarówka po zał. zasilacza na krótką chwilę zapala się słabym światłem a potem gaśnie. Tu popełniłeś błąd - z uwagi na aktywne PFC tego zasilacza nie da się w ten sposób testować - żarówka 40W to zdecydowanie za mało, o ile pamiętam (bo te zasilacze...
To rejek IP, nie obsługuje analogowych kamer, może ktoś się wk...ił schodami przy konfiguracji i sprzęcik trafił na złom z tego powodu?.Odpalanie kamerek sieciowych na chińskim sprzęcie, jesli całośc nie pochodzi od jednego producenta to loteria - ktoś wymieniał kamery, nie chodziło i.... . Ale żeby od razu dysk 2 TB na złom !? Bogato u nas się robi.
Nic się nie da zrobić. Jeśli będziesz kombinował z cewkami, to auto szybciej trafi na złom. Ubijesz moduł zapłonowy - obecnie nie do zdobycia,
Cześć, U mnie potwierdziła się teoria z imobilajzerem. Auto odpalało czasami - raz omal nie trafiła na lawetę, ale jak laweciarz podjechał po nią, postanowiła odpalić. Problem był w kluczyku. Uszkodzeniu uległa jakaś cewka wewnątrz i jej wymiana załatwiła temat definitywnie. Muszę dodać, że moja becia ma 20 lat i mam ją na tyle, że wiem, że nikt tam...
a może immo ci szlak trafił?
Auto naprawione (MAM NADZIEJE, BO JESZCZE DO KOŃCA W TO NIE WIERZĘ), odpala normalnie i jeździ ;) Świece były ok. Okazało się, że przepływka wymieniona u poprzedniego mechanika nie jest sprawna. Możliwe, że uszkodziły ją przetarte kable, albo po prostu na taką trafiłam. Dzięki za pomoc :)
W czasie przyspieszania stracił moc, deska rozdzielcza zaświeciła się jak choinka. Samochód toczył się do zatrzymania. Zgasiłem silnik. Po odpaleniu i próbie ruszenia, z wydechu strzelił niebieski dym. Samochód na lawecie trafił do mechanika. Odpalał na chwilę i sam gasł jakby bez paliwa był. Poziom oleju spadł do minimum. Wyciągnięto wtryski na testy....
MIAŁ,BO NIE RAZ NIE DWA BYŁEM U NIEGO I ZAWSZE BYŁO TRAFIENIE W USTERKĘ
Fiat Code czyli ten kluczyk na desce świeci się cały czas Fiat Code, to problem z fabrycznym immobilizerem a nie z alarmem. Zalanie transpondera w główce kluczyka raczej go nie uszkodzi. Nic nie piszesz o dodatkowym pilocie przy kluczykach (tylko w tytule postu). Doprecyzuj opis usterki , zamieść zdjęcia itd, bo post trafi do kosza.
Regulacja położenia nastawnika to subtelna sprawa i nie da się tego dobrze zrobić bez komputera , nawet jak zaznaczysz położenie to i tak dokładnie nie trafisz .
Nie zawsze czujnik temperatury pokazuje awarię na komputerze a w ASO nie mają czasu aby sprawdzać po staremu. Jeżeli tylko komputer nie pokaże Im usterki to znaczy że z autem wszystko ok i tak oddają.... Czyli poprawnie trafiłem?😁
Witam. Nie chodzi o to czy dizel 10 letni. Tylko o to że jest iskra a nie ma co się zapalić bo magistrala nie podała paliwa Co do ASO i ich opinii to powodzenia. Na gwarancji to są wymieniacze nie znające się a po gwarancji to kasowniki na chybił-trafił Pozdrawiam
Biegły mówi, że jak będzie różnica o jeden klin, to zerwie już przy odpalaniu Jak mi się znowu trafi Renault ze źle założonym paskiem to specjalnie zrobię zdjęcie lub filmik dla tego "biegłego" teoretyka.
Trafiony. Dziękuję za Pomoc. Punkty poleciały.
hmm czyli co może być powodem takich zmian obrotów bo mnie dosyć ciekawi ta zagadka. Ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby jednak sprawdzić filtry będzie jeden problem już chociaż zdiagnozowany może akurat się trafi.
Wyjęty bezpiecznik nie trafił spowrotem w swoje miejsce.
Witam kolegów trafił do mnie citroen który nie odpala brak komunikacji z ecu zasilanie na sterowniku jest masa też kluczyki OK czy ktoś się spotkał z takim czymś pozdrawiam.
mam podobny broblem z odpalaniem opisałem w innym temacie ale trafił do kosza U mnie focus wogle nie chce odpalić wymieniono -rozruszmnik -swiece zar. -akumulator Paliwo dochodzi do wtrysków ale chyba bardzo słabe cisnienie. w tej chwili sprawdzony był rozrząd i jest ok, błedów pompy nie pokazał czekam co dalej z problemem odpalania.
Nie macie problemów z odpalaniem maszyn przy napinaczach sprężynowych? Po 90km właśnie szlag trafił mój oryginalny. ale ta zębatka 50 zębów to się chyba nie nada,bo moplik zrobi się szybszy ale za to sporo słabszy Przy tylnej 50z będzie wolniejszy, ale będzie miał niezłego kopa.
pompa gubi ciśneinie po rozgrzaniu. polewaj zimną wodą tłoczko-rozdzielacz - schłódz go solidnie i spróbuj zapalać - jeśłi reaguje na chłodzenie to masz trafione.
Napięcia z transformatora nie sprawdze poniewaz wzmacniacz nie odpala ale ogólnie odłączyłem trafi i podłączyłem i jest sprawne.
Wymień ten czujnik. Miałem to samo i pomogło. Objaw był taki że silnik zgasł mi kilkakrotnie w czasie jazdy i odpalał na chybił trafił. Z tym że znacznie częściej chybił.
Nie jestem elektrykiem samochodowym. Po prostu chciałem go uruchomić i pojeździć zanim trafi na żyletki :( Dziękuje.
Sprawdź dokładnie ustawienie rozrządu{blokadami}, do napięcia paska tensjometr, ty z pewnością napinałeś na chybił trafił.
Ja nie twierdzę, że to jest akurat powód mojego problemu, ale to jest element w całości, który muszę wymienić i mam nadzieję, że po wymianie tego wszystkiego będę w stanie odpalać mój samochód normalnie. Wiem, że istnieje obawa w tym, że może to być nie do końca to. Ale myślisz, że mogłem trafić w sedno swojego problemu z odpalaniem?
Panowie, do "stojącego" przez 10 lat rozrusznika namawiacie gościa do próby na krótko? Rozebrać rozrusznik w drobny mak, wszystko wyczyścić na błysk, nasmarować a dopiero podłączać mu napięcie. Inaczej szlag go trafi.
Tak jak pisałem w poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... tranzystor zrobiony . Właściciel zrobił wtryski ale nic to nie dało , mówi że auto strasznie ciężko paliło i dymiło , jak zapalił to już jechał , do momentu aż przestał w ogóle odpalać i trafił do mnie , rozrząd sprawdzony , pompa ustawiona na wartość wybitą...
Apropos tych jaranych cewek to niestety poszły mi 4. Często zdarza się, że przebicie jest międzyzwojowe, niby opór wtórnego w porządku, a efektu 0. Najlepsze wtórne są te zalewane w ceramice. Pozostałe niestety słabe. Ja do odpalania traf używam gereratorka małej mocy, aby je sprawdzić i znaleźć niekiedy uziemienie, potem puszczam najpiew na 70W, a...
Wydaje mi się że wszystko jest ok, natomiast po ładowaniu akumulatora przez 12h dalej nic. Gdy jest podłączony do prostownika światła itp działają, natomiast quad nie odpala i wydaje taki strzelający dźwięk prawdopodobnie od stycznika rozrusznika. Dodano po 2 Dodano po 1 Problem rozwiązany, akumulator szlag trafił, po podłączeniu drugiego odpala normalnie...
A może autor podzielił by się z nami chociaż tym jaki ma silnik w tym golfie. Zresztą pewnie Temat zaraz trafi do kosza.
Będą wymieniać na "pałę" 256 czujników, aż trafią na uszkodzony :-)
Otwarta czy zamknięta komora spalania? Co sugerowali fachmani? Jeśli nie wywala żadnych błędów to może być trafiony czujnik temperatury CO, i wg automatyki temperatura wymagana jest to palnik nie odpala.
Bardzo często się to zdarza niestety. U ciebie wygląda bardziej na brak masy ale wszystko do sprawdzenia i to halogenem nie probowka lub mernikem...
Kołki te same dla wszystkich silników Deutz-a serii xx11. Procedura ustawiania rozrządu taka sama. Nawet prostsza że względu na automatyczny napinacz. Ustawienie pompek ci opiszę, też proste, ale wymaga przyrządów. Pamiętaj o podkładkach pod pompkami. Mają trafić w to samo miejsce bloku. Nie zamień ich. Mają specjalne wycięcia które podają ich wysokość.
Fajnie że wymiany na chybił trafił a kompresja to podstawa chyba że sprawdzona i jest ok
Najgorsze jest to, że jak go trafi w nieodpowiednim momencie, to odpala i gaśnie podłączając kompa. Nie łączy się tylko z kasetą silnika i ABS hamulcem postojowym. Dopiero za 50 razem odpali i chodzi, i jest łączność. Niekiedy w czasie jazdy wyrzuci na zegarach na czerwono ABS i na pomarańczowo kontrolkę hamulca z zygzakiem. Wtedy kierownica lżej pracuje....
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Dzięki. A ma ktoś może namiary na dobrą pompę SIEMENSA bo na ALLEGRO to nie wiadomo co się trafi.
Wymieniłem dzisiaj rozrusznik na inny, używany i zobaczymy, powinno pomóc, zawieszał sie po prostu moim zdaniem. jeśli nie pomoże to dam znać.. Dzięki wszystkim za posty i te trafione i nietrafione.
trafić airbag bezpiecznik trafić becker trafić
prążki ekranie dioda selenowa korad ka3005 wentylator
laptop gamingowy berges falownik
Tablet Lark 70.65 - Czarny ekran po logo Androida Smart 450 nie reaguje na gaz po wymianie alternatora