Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
Tez jestem za regeneracja, kupno uzywki jest ryzykowne, nie wiadomo co sie trafi.
Wiesz jak nie ma mocy to można odrazy turbo rwać . Taka diagnoza jest stosowana przez większość . Można i tak, ja za to płacił nie będę. W sumie to pewnie trafi bo te wtryski słyną z "jakości"
Jak dodałeś gazu a nadal nie leci paliwo na wtrysk to pewnie nie trafiłeś pompą w listwę i masz dawkę na "0".
Witam. napisz w jaki sposób i jakim programem kodujesz wtryski. Na każdym wtrysku powinien być numer.
Przyczyną okazał się trafiony wtrysk. Teraz nic nie puka nie stuka, przestał kopcić jest tak jak powinno być :)
IDS to musi to zrobić. Wtryski w RF-7J możesz jeszcze zakodować "Forscan". Lub FoComem. Trzeba się troszkę nim namęczyć bo wykrywa ECU ale trzeba trafić i wybrać odpowiedni z listy i też bez problemu można zakodować.
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
Sprawdź potencjometr położenia przepustnicy Trafiłeś w dziesiątkę - gratuluję. Pozdrawiam.
zrobisz jak uważasz ale jeżeli przerywanie pojawia się przy wyższych obrotach i masz wiedzę że szwankowała elektryka pokusiłbym się o wymianę części piezzo po wcześniejszym sprawdzeniu przelewów, część piezzo powinno się udać zdemontować bez wyciągania wtryskiwacza o ile sam wtryskiwacz będzie stawiał opory, bo tak jak kolega wyżej pisał zdarza sie...
zajomy ma sciagacz hydrauliczny 6 czy 8 ton i takze czasem problem z wydlubaniem wtrysku. pozdrawiam To prawda,nie musi być nawet vito.Czasem tak siedzą ze żadne podgrzewanie popuszczanie nawet egzorcysta nie pomoże.Jak ktoś nie wierzy to zapewniam że kiedyś na taki trafi wtrysk. :D
musisz rozcinać przewody impulsowe po kolei zaczynając od pierwszego wtryskiwacza benzynowego który znajduje od przodu samochodu sa to przewodu koloru brązowego z paskiem przewód czerwony z białym paskiem jest to przewód zasilajacy na przewodach od sterownika gazu masz popisane numerami pod jaki wtryskiwacz gazu podłączyc dany przewód i tak az do ostatniego...
A kompresje ktoś zmierzył? Wiązka od wtrysku sprawdzona trafił mi się kiedyś taki Fiat wszystko wymienione a zapłon wypada a wiązki wtrysku nikt nie sprawdził a tam był problem
Nie tak do końca na chybił trafił, bo jeden wtrysk lał, a turbo puszczało olej. Kompresję muszę zegarem zmierzyć, bo jak na razie robiłem tylko test sprężania komputerem i wypadł pozytywnie.
Czy jest to niezbędna czynność po wymianie Wtryskiwaczy (załóżmy ,że są te same numery co poprzednie Wtryski. )? Nie jest nie zbędna, i nie ma możliwości trafić na wtryski z identycznymi numerami. Dopisanie wtrysków do ECU może coś zmienić, ale tak czy siak, delphi adaptuje się sam po pewnym czasie. Jest opcja że założyłeś wtryski od mocniejszego,...
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Zabierz ze sobą pompę niskiego ciśnienia, pompę wysokiego ciśnienia, jeśli masz możliwość dorobić zaślepki na listwę common rail to wtedy jak bedziesz miał trafiony jakiś wtrysk powinno udać się jakoś zjechać... Pozdrawiam WIMM
Wiesz akurat jak się to zaczęło to mi mechanik powiedział że będzie odma do wymiany miejmy nadzieję że tłok będzie sprawny bo to trochę kosztuje i nie wiem czy nie lepiej sprowadzić cały silnik po regeneracji w najgorszym układzie bo na to samo wyjdzie !! Ale dzięki za podpowiedź trafiona ale wtryski są zapewne sprawne ???
Witam Auto jak w temacie zwyczajnie nie zapaliło, przyjechał mechanik zapalił z samostartu i pochodziło chwile, rozebrałem cały dolot ( przy okazji sprawdziłem słynne klapki - są ok ) wykręciłem wtryski i .... na zdjęciu 1 jest uszkodzony wtrysk (mechanicznie) dla porównania na 2 "dobry" wizualnie wtrysk. 3 wtryski wyglądają ok jeden wygląda tak jak...
Co dzieje się z powietrzem, które dostaję się do wtryskarki wraz z granulatem, To powietrze raczej nie dostaje się do formy wtryskowej - granulat wpada do podgrzewanego podajnika ślimakowego i dopiero roztopiony trafia do formy. Wtedy to raczej powietrze zostanie w rejonie zbiornika granulatu choć oczywiście jakieś ilości mogą być zmieszane z materiałem....
cóż - przyczyna prozaiczna. Wtryskiwacze... Pompę paliwa wymieniłem niepotrzebnie. Szlag trafił 2 wtryski.
Ostatnio reanimowane Volvo P-1800, z californi, na wtrysku D-jetronic :D Zresztą przez to do mnie trafiło.
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
wrzuć oscylogram czyjnika gdy nie zapala i czy sprawdzaleś wtryski na maszynie
Tego zestawu nie zmodyfikują bo mają podpisaną umowę z producentem tych elementów. Może znacie jakiś serwis renault lub zwykłego gaziarza, który ma dostęp do bazy renault i może wklepać tam w kompa montaż instalacji w serwisie? Oczywiście liczę się z kosztem takiej usługi, a jej legalność mnie nie interesuje. Tego nie załatwisz tak jak Ci się wydaje,...
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Witam. Pacjent Peugeot 307 1.6. Kolega zakładał mi gaz, niestety przy lutowaniu do wtrysków w lutownicy szlak trafił. Grot poszedł, najprawdopodobniej przepięcie na wtrysk do kompa, ponieważ jak się później okazało, wtrysk jest cały czas otwarty i leje. Świeci check i (impuls jest cały czas stały, na reszcie wtrysków jest odpowiedni). Teraz pytanie,...
Nie chciało Ci się napisać podstawowych danych tego trafica, a oczekujesz pomocy.
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Ile kosztowała Ciebie ta regeneracja wtrysków? Podaj cenę, ona dużo tłumaczy. Chłopie pomyśl. Wyciągnołeś i włozyłeś wtryski. przed robotą jeżdził. Po robocie nie. To po jaką cholerę szukasz usterki w turbinie lub przepływce. Zrób próbę przelewową i sprawdź korektę na wtryskach. P.S. Od czasu do czasu trafiaja mi sie klienci którzy sami załatwiaję regenerację...
Podeślij numer nadwozia na PRIV
zawór kąta wtrysku od 2009 roku tylko jeden raz trafił się z uszkodzoną cewką, pomijam cieknące.
w TAKIM razie wymieniaj dalej aż coś trafisz. Teraz pora na wtryski lub pompę wysokiego ciśnienia. (uwaga sarkazm)
Dysponujesz opcomem wiec spróbuj podmienić i zaprogramować całe ECU silnika z drugiego samochodu, może PRZYPADKIEM szlag go trafił (oczywiście, jeśli numery na to pozwola). Ale ja bym się jednak skupił na tej pompie paliwa przy baku. Skoro wtryski masz ok, pompę przy silniku masz ok, gada na plaku (kompresja ok) to zostaje ECU i pompa
Panowie dziś sam wykonałem korekcję kąta wtrysku z 125 na 52 w BS. Nie takie trudne, chciałem idealnie w 48-52 trafić ale bardzo ciężko trafić. Zobaczę z rana jak się zachowa. Odbiję sobie te 250 zł ;) ale nie smak pozostał... Bardzo dziękuję za wszystkie porady. Temat do zamknięcia.
Witam dziś przy wymianie oleju w silniku zauważyłem że jest za wysoki poziom oleju po spuszczeniu dziwnie rzadki i śmierdzi paliwem . Myślę że to uszkodzony wtrysk zamówiłem już nowy zobaczymy czy trafiłem
Powinno być 12v, jeżeli ze zwykłą cewką, a nie piezo. Ale tak szybkie sygnały warto mierzyć oscyloskopem, lub w warunkach garażowych żarówką o bardzo małej mocy np 1.2w. Szukaj problemu w wiązce, albo pech i ecu szlag trafił.
Witam, Przed rokiem nabyłem piękne mondeo 2.0 tdci. Radość trwała krótko, zaczęła zapalać się sprężynka a co z tym się wiąże to chyba każdy użytkownik takiego auto jest świadomy. Wizyta w autoryzowanej stacji BOSCH, wymiana wtrysków, czyszczenie pompy, faktura 6,3 tyś. Przyniosło efekty, auto zaczęło jechać jak powinno jednak po kilku miesiącach ponownie...
Witajcie posiadam kangoo z nieszczęsnym silnikiem 1.5 dci w którym nie dość że po raz kolejny szlak trafił wtryski zaczęła stukać panewka . Postanowiłem wyeliminować problem raz na zawsze i wstawiłem silnik 1.9 dti do silnika wstawiłem zwykłą mechaniczną pompę i wszystko śmiga problem jest następujący mam podłączone czujniki wału i walka do czujnika...
do twojego auta proponuję sterownik lpg tech 204, reduktor kme tur (trzyma ciśnienie jak szalony i jeszcze felerny mi się nie trafił) oraz wtryski barracuda. Hany ostatnio zeszły na psy niestety.
Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Chyba jest tak jak przypuszczasz, przy wymianie albo naprawie wtrysków lepiej jest zamontować nowe rurki transferowe, przy naprawie rurki powinny trafić do tych samych wtrysków Pozdr
Po co? Pod komputer, gdyż wina albo EGR, zaworów SCV, wtrysków itp. Na ślepo nic nie trafi.
Witam, Z tym stołem to ja bym nie był taki pewien. U mnie dopiero jak się silnik dobrze zagrzał i nieźle dostał w trasie to wywalał błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie. Ja bym zainwestował w jednego lub dwa z pewnymi danymi do wpisania do komputera np. od autoryzowanego dilera Citroen/Peugeot/Delphi i poprzekładał. A nuż będzie trafienie. Wtrysk...
Co mają lejące wtryski (na tłoki a nie w przelew) do spalania, które okazuje komputer? Jeśli to do mnie ,to mają jeśli komputer pokazuje poprawnie. Spalanie mniej efektywne to większe spalanie. Ja ukurat pytałem czy wskazanie jest potwierdzone przeliczeniem przy tankowaniu. Powód taki że jeśli jest mowa o reprogramingu, to nie wiadomo też jaki algorytm...
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku? Trafiłeś w sedno :D
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
(at)balonika3 dobra, nie ma problemu. Wyjałem, wybebeszyłem, zespawałem. 3 godziny i po krzyku. Jakby ktoś szukał info na temat wydłubania chociażby wtrysku adblue to mam nadzieję, że trafi na ten post. Pozdrawiam
Na kogoś to trafi, jak będziesz miał szczęście to na następnego właściciela a jak nie to na Ciebie. Nie chcesz problemów z wtryskami i dwumasami to nie kupuj diesla...
większy luz zaworow ssących jest fabryczny. dziwne ale to prawda. natomiast mnie chodzilo o sprawdzenie kompresji po regulacji czy juz nie ma różnic. ale z tego linku wynika ,że sklepywały się popychacze b.równo. Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN
Ogólnie słabe, brak mocy. PO299 kod. Sprawdź wtrysk.
Myślę że przez eksperyment z naftą i rozbieg silnika któryś wtrysk szlag trafił, a turbo to zupełnie inny temat w tej chwili.
To bez znaczenia jaki kod błędu. jest jasny komunikat blad kalibracji wtryskiwacza czwartego cylindra bez względu czy to clip czy inny interfejs. Na tym cylindrze korekta jest n poziomie 1,700, 1800 pozostale cylindry ok 0,500 pytanie brzmi co moze powodować blad braku kalibracji czy uszkodzone ecu ,czy uszkodzony cylinder i slabe ciśnienie? czy ma...
Nie no co do gazu, to przegląd jest droższy chyba o 50zł. Nie wiem jak w gaźnikowcach, ale jak bym trafił auto z wtryskiem (uniak, ticacz) to regulacji się nie przeprowadza zbyt często. Na instalacji mi aż tak bardzo nie zależy, priorytet to stosunkowa bezawaryjność pojazdu.
Temat załatwiona jeden wtrysk lal i były ustawionena za duże ciśnienie A przelew jest słaby to do zbiornika trafią tylko paliwo z wtryskow A nie tak jak jest w c330
Dziś podmieniłem kompa ze szrotu ale na tym wcale nie zapala, nawet pompy nie słychać , albo trafiony albo "HGW"
Ja mam podobny problem po diagnozę w Niemczech mechanik stwierdził że trzeba zmienić sterowanie turbo czy jak to się tam nazywa to jest montowane przy turbinie tylko ze u mnie jeszcze z dołu silnika słychać takie budzenie jakby kompresor chodził jeszcze tego nie wymieniłem więc nie wiem czy trafił
a ja proponuje zmienić tylną lampę :) tańsza niż wtryski a szansa że trafiłem jest taka sama :) zrób kolego logi może będzie coś widać ew po wtryskach a jak nie to zmień mechanika :)
Przy poprzednim nowym wtryskiwaczu korekta wynosiła 1,4 po jeździe próbnej. zaraz po montażu ? a jak wyglądają korekcje gdy sypnie błędami ? miałem taka OII FL 2.o Tdi CR. trafiła do mnie po innym warsztacie gdzie wymieniono 2 wtryski .i co jakiś czas trzepało i wyłączało wtrysk. Podmieniłem ster i ustało. Po 20 km złapał na panewce :)
Witam. Mam ciekawy temat z silnikiem Kubota w ładowarce Volvo na Common railu. Maszyna to ładowarka Volvo z 2015r silnik Kubota 4 cylindry . Przerobione około 1000 motogodzin, czyli praktycznie niewiele. Silnik zaczął strasznie stukać jak przy uszkodzonym wtrysku. Przyjechał serwis volvo ,diagnoza uszkodzony wtrysk. Po wyjęciu wszystkich i oddaniu do...
Jak dla mnie popieram zdanie"Benzyna do aut osobowych, olej do cięzarówek a gaz do kuchenek' Czemu panuje dziwne przekonanie że duży silnik dużo pali..? Peugeot 306 XSi 2.0 140KM w trasie schodzi do 6.5l/100km przy kręceniu do 3tys obrotów... od 0-100 wtedy około 11sekund... Już mi się rzygać chce jak ktoś usłyszy że to 2.0 i zaraz" ile to pali, przerób...
Jakiś czas temu mierzyłem się z takim samym problemem. Taniej wyszło Wyremontowanie starego silnika. Zrobienie samej pompy wyszło 900 złotych , i silnik i wtryski wyszedł 6500 , 1500 wyszła robota . Tutaj kupujesz silnik i na dobrą sprawę jeśli coś się zdarzy np 2 tyg po montażu to finansowo jesteś nieźle w plecy. Jeżeli trafisz do fachowców myślę ,że...
Witam. Trafiłem na ten temat i widzę wypowiedzi które od razu autora tematu zniechęcają do odpuszczenia tematu. Kilka lat temu przyszedł do mnie sąsiad podczas żniw i zakomunikował, że padł silnik w jego kombajnie zabawce (class z lat 70 z benzynowym silnikiem vw) czy da się wstawić jakiegoś diesla. Podjąłem wyzwanie. Z tego co pamiętam ECU było od...
Umów się z człowiekiem który ma przyrząd do ustawiania wtrysków wymień końcówki i jedź na ustawienie. To trwa kilka minut. I masz pełną gotowość. Jak kolega wyżej napisał bez ustawienia się nie obejdzie. Oczywiście zawsze jest szansa że trafisz.
Zrób logi grupy 013 podczas jazdy, podejrzewam ze ktoś wtryski czyścił szczotą drucianą, albo zwyczajnie jeden wtrysk szlag trafił i jedna sprężyna nie pracuje, co objawią się szarpaniem.
od czego zacząć Od jak najdokładniejszego usunięcia zestalonego oleju, potem demontaż kolektora i bardzo musisz uważać, żeby naprawa nie skończyła się demontażem głowicy(jak zgorzel trafi do dolotu a potem pod zawór) i co kupić Podkładki pod wtryski, frez do gniazd, uszczelki kolektora, można wymienić oringi na przelewach
czy można by włożyć do niego wtrysk? Piękna maszyna! Technicznie wszystko można. Pytanie, czy to ma sens? Cały urok, polega właśnie na oryginalności . problem przy zimnym silniku Trzeba pieczołowicie zaopiekować się ssaniem. Mało jest osób znających się na gaźnikach. Motocykl powinien trafić w ręce dobrego "gaźnikowca".
rezystancja od 160 do 200k om kazdy wtryskiwac treba osobno zmierzyc i powodzenia przy wyciąganiu
Witam serdecznie. Czy jest ktoś w stanie odczytać wyniki z pomiaru wtrysków? Sprawdzane byly ponieważ samochód na zimnym silniku (trafic) stuka. Po przejechaniu 400m około przestaje. https://obrazki.elektroda.pl/1631230900_... https://obrazki.elektroda.pl/1127727900_...
na początek sprawdź i osusz wtyczki wtryskiwaczy, jak i ich gniazda w samych wtryskiwaczach. Doczytaj o technologii PIEZO ,dojdziesz o co chodzi. Ten defekt sugeruje problem z zasilaniem grupy wtrysków, niekoniecznie pierwszego.
Jak trafi do dolotu silniki zmieni obroty.
Zamień miejscami wtryskiwacze i sprawdź różnice. Może sam kostka wtrysku nie łączy.
Nie może "machnąć się". Wystarczy trafić w podwójny frez, a później ustawić kąt wtrysku. Co do ustawienia kąta było wiele razy, więc nie będę sie rozpisywał.
i damdam trafił w sedno... Młody jak wyciągał wtryski to je tak zafajdał... że stracił pracę. Temat zamykam
Do pomiaru napięcia trafiającego na cewkę wtryskiwacza używam oscyloskopu! Można użyć specjalnego przyrządu diagnostycznego i na tym koniec! Niczym innym tego nie pomierzysz! Na pewno nie żarówką.To jest tak, że istnieje możliwość uszkodzenia modułu - działając w ten sposób. On chyba pisał ten post po grubym spożyciu bo inaczej nie da się tego wytłumaczyć....
Jeśli masz multimetr ustaw go na piszczek. Jedną końcówkę multimetru wepnij we wtyczkę rozłączonego któregoś wtrysku. 2gą końcówką macaj przy gnieździe wyjętego przekaźnika od gazu. Jak trafisz kabel to będzie piszczeć. Potem w gnieździe przekaźnika odnajdź plusa. Zrób mostek z drutu/kabla/co tam masz między tymi pinami. Na ogół piny 30 i 87 przekaźnika.
lepiej zastosuj Ledy, zimna katoda wymaga wysokiego napięcia rzędu nawet 1kV. Kiedys sobie podświetliłem zegary w Mitsu lancer jeździłem tak jakieś 2 tygodnie, pewnego ranka już auta nie odpaliłem, z wysokiego poleciało przebicie na wiązkę w samochodzie i szlag trafił ECU (sterownik wtrysku), koszt wymiany 2,5kpln, Chyba że masz wóz na gaźniku bez elektroniki....
Uuu. Dziś nowe objawy. Nalałem paliwo e98 i dolałem preparat do likwidacji wody w paliwie itp. Zrobiłem kilka kilometrów i co? Silnik działa tylko do pewnych obrotów, jak dam gaz na full to się dusi, a kontrolka pali się non stop. Moje podejrzenia to: woda w paliwie lub filtr paliwa albo wtrysk szlak trafił. Na kompie zero błędów. Dziwne???
Witam wszystkich!!! Nadeszły zimne dni i mój Lancerek zaczął świrować. Konkretnie jest to Mitsubishi Lancer z 1991r z silnikiem 1.5l 12V z instalacją LPG. W lipcu wysiadł mi moduł w aparacie zapłonowym i wtedy naprawiłem go według schematu (załączonego niżej) i w zasadzie działało ale nie podobało mi się jak silnik pracuje na będzynie. I co zauważyłem...
Trafiłem na stronę E-tronix w której oferują te sterowniki. Moduł główny...750zł. To chyba jakiś żarcik.... Arduino więcej może a kosztuje 20 razy mniej.
Ewidentnie problem za bogatej mieszanki, przydałoby się podpiąć oscyloskop i zerknąć na wysterowania wtrysków oraz na sygnał z czujników położenia wałków. Warto by też zmierzyć kompresję. Może problem z zaworami? Auto powinno trafić na wnikliwą diagnostykę, samo odczytanie błędów niestety nie wystarczy.
Witam problem polega na tym że autko trafiło do mechanika na wymianę świec żarowych które okazały się uszkodzone, autko paliło aż do dziś kiedy to kręci i nie zapali. Paliwo,bezpieczniki ok Zrobiłem diagnostykę i sterownik silnika nie ma żadnych błędów imo też nie jest zablokowane kontrolka na panelu środkowym miga a po włożeniu tokena (klucza) gaśnie.Ciśnienie...
To odpowiedź już znasz - wtryski
Strumienie wytryskiwanego paliwa nie są rozmieszczone symetryczne na obwodzie. Końcówki założyłem na chybił trafił. Po odpaleniu na zimnym chwilę kopci na niebiesko.
Jak już pisałem kąt wtrysku 0,9mm. ale fala jest inna( wyższa ok 1mm) i ustawienie może być nie trafione. Ustawiane zegarem. Po ok. 1 minucie pracy na przyśpieszaczu nie kopci już na biało bez niego i można go schować.
Nie sądzę. Nie pierwszy raz zakładane i wiem jak je należy montować aby wtrysk odpowiednio w nie wszedł i ich nie uszkodził. Miałem specjalną tulejkę dorobioną która była wsunięta w uszczelniacz później wsunięty wtrysk i wysunięta tulejka. Zawsze jest możliwość że coś nie siadło jak należy ale jakoś bardziej się obawiam że mogło coś pęknąć, no chyba...
Grucha ma i paliwo widać, jak idzie przewodem, bo jest przezroczysty. W pewnym momencie jest.
Może ktoś mi pomoże. Mam pogłębiające sie problemy z uruchamianiem Iveco daily 35c13. Silnik 2.8 diesel na common railu (2003r), "angol" po przekładce. Pierwsze problemy pojawiły się jesienią ub. roku. samochód nie chciał "odpalać z rozrusznika przy temperaturze ok."0" i niższych. Później nawet przy plus 5-7 stopni. Baz najmnieszego problemu "odpala"...
Poszukiwania przyczyn błędów P126A, P126B... (zwarcie obwodu po stronie sterowania) w silnikach Ford 2,0 Ecoblue może być skazane na niepowodzenie. Wszystko wskazuje, że np. w 2019 instalowano wadliwe wtryskiwacze. Trafiłem na ślad akcji serwisowych w Europie, ale nie w Polsce. U nas, w autoryzowanym serwisie, wymiana 4 kosztowała mnie 6500 zł.
Trzeba trafić na właściwego,jak by to nie był 2 koniec Polski to bym ci to zrobił
A błąd INSPUITING CONTROLEEREN wystąpił po niecałych 40 km przejechanych od złożenia wszystkiego do kupy. Co sugeruje sprawdzenie wtrysków. Raczej nie ma takich komunikatów, mogło pisać skontroluj układ wtryskowy a to nie oznacza samych wtrysków.
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
https://obrazki.elektroda.pl/2360228200_... Witam, Chciałbym przedstawić projekt prototypu testera wydajności wtryskiwaczy do samochodowych instalacji LPG. Urządzenie ma za zadanie pomiaru i wyświetlenia różnicy w wydajności pomiędzy badanami wtryskiwaczami. Projekt wykonałem 2, 3 lata temu, a konkurs na tyle zadziałał motywująco,...
Widocznie kupiles ze złomu.
Diagnostyka potrzebna bo tak to na chybił trafił wymienisz pół samochodu. Podejrzane to czujnik położenia wału, czujnik temperatury, wtryski a nawet sam rozrusznik.
Chyba źle strzeliłeś kolego. Nie trafiłeś w odpowiedni dział.
No, ok, luzy luzami, po prostu niech ktoś kręci silnikiem a Ty sprawdź czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach które idą do pompy, a syczenie nie ma nic do tego. Nastawnik był ruszany w jakikolwiek sposób ? Jeżeli tak, to na 99 % zmieniło się napięcie na pompie i nastawy wtrysku szlag trafił. Musisz podpiąć vaga i zobaczyć jakie jest napięcie...
Pompa paliwa Ci padła bo prawdopodobnie jeździłeś na gazie ze zbyt małym poziomem benzyny w baku i pompę szlag trafił. To znany przypadek użytkowników Lanosa jeżdżących na gazie. Jak nie przegonisz od czasu do czasu auta na benzynie to wtryski się zapiekają i auto na benzynie nie chce jechać. Jeśli jeździ choć troche na benzynie to wlać do baku środek...
wtysk masz trafiony napewno tez z tym walczyłem i byłem pewien na 1000% ze jest sprawny ten co wymieniłem a wyszło inaczej , pin 58 masz bezposrednie wyjscie na zasilanie wtrysku masa , a sterownik silnika bierze syganł w obrotów wału korbowego ale jak by on był uszkodzony to niemiał bys iskry ;-)
Gdy jest ciepło te silniki nie mają większych problemów z odpalaniem natomiast jesienią/zimą te z kiepską kompresją będzie trudno odpalić. Trudno powiedzieć co trafiłeś zawołaj kogoś niech sprawdzi kąt wtrysku, kompresje i luzy zaworowe.
wtrysk trafi wtrysk renault trafi trafi czujnik
schemat magnetofon launch sprinter przeciążenie bezpiecznik
tosca303 schemat tosca303 schemat
VW Beetle 2008 1.6 MPI benzyna – samoczynne podnoszenie obrotów na biegu jałowym Schemat połączenia dampera FBZA-1750-6B w lodówkach Haier, LG, Midea – opis pinów i przewodów