Witam a wiec diagnoza auta ford transit 2.5td 95r pokazuje chyba wszystkie możliwe błędy w tym sterowniku P1196 P1197 B1318 B1317 P1185 P0118 P1254 P1252 P1174 P1173 P1171 P1402 P0401 P1190 P0116 P0185 B1671 P1170opisy wszystkich mam ,i nie da się ich wykasować kontrolka chek świeci się na stałe auto odpala i tak jak by pracowało w trybie awaryjnym...
t4 bo żadko się psuje, oszczędny vito szybko rdzewieje, dogie części zameinne, najwygodniejszy ze wszystkich i ma najciekawsze wnetrze, mniejszy od t4 i transita transit - awaryjny, szybko rdewieje, neiktóre cześci w ksomicznych cnach, jednak jest największy, tj duży wybór wersji nadwozia jeżeli t4 jest za mały to transit jeżelima by to auto do firmy...
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
Strasznie gniją te sprintery
dzień dobry może problem leży po stronie włacznika swiateł awaryjnych
Panowie kto może mnie poratować schematem awaryjnych i kierunkowskazów Ford Transit 2003 diesel . Działa prawy kier. i oba awaryjne .Lewy jest martwy . Dziwne sterowanie bo od przełacznika wychodzi (-) idzie do przekażnika w komorze silnika , on załącza (+) , wraca do kabiny , powinien załączyć przerywacz ale nie załącza . Przerywacz sprawny (zmieniałem...
Witam,mam problem z transitem2.4tdci.Otóż gdy auto jest puste,można nim jechać do ok.3500 obrotów na 6-biegu,tj.135km/h,i wtedy następuje odcięcie mocy i tryb awaryjny,natomiast gdy jest załadowany to przekroczenie 2500obrotów na 6biegu jest ciężkie,choć nie zawsze.każda większa górka to problem,choć zegar tego nie pokazuje,to każde rozłączenie i spadek...
Może nie być masy na włączniku kierunków (pin nr2, przewód czarny), albo bezpiecznik nr7/30A jest spalony i wtedy żaden z dwóch przekaźników dodatkowych (AR2 i AR4) nie pracuje. Na tej samej masie (w komorze silnika) wisi silnik wycieraczek. Może też być zwalony przekaźnik-przerywacz (elektronika w nim). Awaryjne załączają go na jego pinie nr 3 (przewód...
Mam ten sam problem, z tym że wymieniłem wszystkie moduły porozłączane zostały kostki na drzwiach, bo niby zwarcie instalacji ma takie cuda robić. Auto pojeździło tydzień i przeszło w dokładnie taki sam stan, czyli brak reakcji na gaz i mrugające awaryjne.
Mam problem połonczenia się z Fordem Trasitem 2,5TD 94r> KTS 520. Zapala się lampka awaryjna . :( :(
Trzeba sczytać błędy zapamiętane w kompie samochodu po wejściu w tryb awaryjny - najlepiej oryginalnym testerem Forda (np IDS-em). Tak to jest wróżenie z fusów. Co to jest te bzzzzzz...? Skąd dochodzi?
Panowie, bez podania wyników z diagnostyki gdybanie jest co najmniej bezsensowne.
czerwona kontrolka nie jest od turbo, tylko sygnalizuje awarię elektoniki pompy wtryskowej. Samochód traci osiągi, bo elektronika wchodzi w tryb awaryjny
transit wszedł w tryb awaryjny i na postoju pedał w podłoge a on zwieksza obroty z trudem, podczas gaszenia chwilke jeszcze chodzi i gaśnie. Pali na dotyk.moze ma ktoś jakiś pomysł.A jeszcze dodam ze przy ruszaniu przez moment ma zryw jakby wszystko było ok. a po 2-3 sekundach traci całkiem moc i nie da sie jechać.
Z tego co piszesz o wtryskach wynika, że masz silnik tddi. EGR w tych silnikach ma czujnik położenia, więc jeżeli chcesz zaślepić EGR, to tak by pracował. Inaczej ECU wywali ci błąd i silnik wejdzie w tryb awaryjny. Najlepiej wstawić zaślepkę, ale z małym otworem ok 5-7mm. Korekcja dawek na wtryskach MUSI być identyczna. Jeżeli chcesz pojeździć dłużej...
Możliwe uszkodzenie przełącznika awaryjnych. Gniazdo przyczepy masz? Może tam jest zwarcie, albo na wiązce.
Witam Ciekło z samego zaworu a nie spod uszczelki Zawór jest nienaprawialny i bardzo drogi bardzo często awaryjny w transicie 2.0 tddi Dostałem całą pompe.Najpierw wymieniłem pompę, ale problem z imobilajzerem i musiałem takze przemienić sterowniki z starej pompy
Podmień ten czujnik kiedyś w 2.3 zrobiło mi zwarcie w wiązce i uszkodziło mapa czeka nie dało się wyłączyć i tryb awaryjny czujnik wymieniony przewód zabezpieczony i śmiga do dziś
Natomiast, przejście w tryb awaryjny samej skrzyni nie powoduje gaśnięcie silnika Ale nieprawidłowe (niepożądane) załączenie lock-upu z włączonym biegiem na postoju i jednocześnie trzymanym hamulcem już tak - to tak jak byś w manualu zapiął jedynkę, przytrzymał hamulec i i prawie całkowicie puścił sprzęgło - zepniesz napęd i zadusisz silnik. Nadal...
tak już to przerabiałem, w moim przypadku był zawór egr, co wprowadziło sterownik w tryb awaryjny, sprawdz najpierw komputerem co go boli
Brak prawych kierunkowskazów a po wł ą czeniu awaryjnych też tylko lewa strona mruga i na desce rozdzielczej też. Przełącznik wymieniłem i to samo, gdzie szukać usterki?
Doładowanie własnie jest, tylko sadze ze go przeładowuje i chodzi w trybie awaryjnym bo mruga kontrolka od swiec zarowych..
zdecydowanie auto w najlepszym stanie- rozejrzyj sie za dobrym ducato- tanszy w serwisie i niekoniecznie awaryjny.
Witam jak w temacie. Mam autko rozebrane na polu i wszystko co potrzebne poodkręcane ,lecz obrobiła się ta śruba górna mocująca skrzynie z silnikiem na (13stke) i co tu teraz robić. Nie ma miejsca żeby nabić 12 gwiazdkowe :( może ciąć jakoś fleksem albo coś ? Macie jakieś sposoby w tak awaryjnych sytuacjach?
Za wszelkie porady dziękuje. 85 KM to nie jest dużo na taką budę... Tym nie mniej powinien iść nieco więcej - jednak nie napisałeś jaką wersję auta masz i z jakim przełożeniem dyfra (łatwo sprawdzisz po VIN-ie). Z najwyższą budą i z wolnym mostem szybciej nie będzie szedł... Osobowy, niski, krótki z tym silnikiem to góra 150 km/godz. Najszybszy niski,...
witam posiadam transita 96r2,5td.pali sie czerwona kontrolka tryb awaryjny nie jedzie w tedy normalnie i trochę głosniej pracuje i od zimy obroty mu wariują jak zgasnie to jedzie extra prosze o pomoc
tak takie mam zlacze, wchodzi w tryb awaryjny Dodano po 3 w trybie awaryjnym nie załącza sie turbina, czasem pod czas jazdy jak wylacze silnik a nastepnie wlacze jezdzie lepiej ale gdy spadnie na wolne obroty np na swiatlach to znow tryb awaryjny max 80km/h
Jak coś jest do wszystkiego to jest do d.... Apka w telefonie jako awaryjna OK, ale do normalnego użytkowania Becker.
Wydawało mi się przy zakupie auta że jest to mało awaryjny silnik no ale trudno czy ktoś umie mniejjwiecej napisać w czym może tkwić problem żeby warsztat nie uczył się moim kosztem :-)
Samochód zapalił. Był zapchany DPF i uszkodzone turbo. Wymieniłem na nowe plus nowe wtryski, sprawdzony EGR. Auto po odpaleniu chodziło normalnie na małych obrotach, a po wbiciu biegu i dodaniu gazu wchodzi w tryb awaryjny i gaśnie. Komputer pokazał przepływomierz powietrza. Po wymianie na nowy nic się nie zmieniło — gaśnie. Sprawdziłem już chyba wszystko...
ale jak sie HDi popsuje to niekończące sie problemy Mówimy o pierwszej wersji HDi 2.0, a ona należy do najtańszych common rail'ów pod względem naprawy i najbardziej niezawodnych. Awaryjne są wersję aktualne, czyli 1.6HDi i 2.2HDi - to wersje awaryjne... Do pytającego: Jeżeli mowa o wożeniu lodówek, to rzeczywiście MAXi Ducato, albo T4 z wysokim dachem,...
Musisz podłączyć do pod komputer diagnostyczny by znalazł przyczynę, spadek mocy może być spowodowany wejściem komputera w tryb awaryjny. Co za odkrywcza porada, następną taką nagrodzę ostrzeżeniem.
Witam serdecznie, nie dawno zakupiłem forda transita 2.5D, w cenie złomu a że miał być jako samochód awaryjny to i bardzo nie patrzyłem na silnik. Transit jak to transit miał gdzie nie gdzie naloty rudej, ale po oględzinach stwierdziłem że wart jest swojej ceny. Blacharkę ogarnąłem ale ... męczył mnie ten stary diesel i stwierdziłem że wywalę mu te...
Witam, mam problem z Transitem MK5 2.4 l 115 KM, a mianowicie przy odpalaniu wchodzi błąd P1666, czyli brak synchronizacji obrotów czujnika obrotów z czujnikiem obrotów silnika, tylko w momencie rozruchu. Jak już silnik chodzi, to obroty się zgrywają. Ale przez ten ułamek sekundy przy odpalaniu łapie błąd P1666 i wchodzi w tryb awaryjny i ogranicza...
Jesteś pewien że rozrząd jest na 100% ok? Nie wiem dokładnie czy i w tym przypadku się to uda ale zawsze spróbować można. Wypnij jeden z czujników i awaryjnie powinien odpalić na drugim sprawnym.
jest to transit z 94r. na pompie lucas epik. No i właśnie chodzi o to że nie wiem który to przekaźnik na początek. niema sterowania na podciśnieniach. Pali się czek. Autko przechodzi w tryb awaryjny. Sprawdzałem czy dostaje sygnał na elektrozawór i jest brak. nie pracują żadne podciśnienia. Jak byś mógł coś podrzucić był bym Wdzięczny. Pozdrawiam
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Silnik z pompą Boscha nie ma żadnych zabezpieczeń, to czysta mechanika. Lucas Epic ma czujnik temperatury cieczy chłodzącej w układzie elektroniki sterującej, błąd 0118 sygnalizuje za wysoka temperaturę cieczy - może wchodzić wtedy w tryb awaryjny. http://forum.fordclubpolska.org/showthre... Ale nie piszesz, czy masz Epica...
Ford transit 2.0 2003. 75koni Pomylilem kable przy montazu rozeusznika spiolem mase z tym mniejszym kablem co idzie do automatu w rozruszniku. Przy zaplonie na 1 zapalily siw kontrolki przy 2 start zgasly i nic nie ruszylo ani rozrusznik nic nie bylo alychac. Kable poprawilem ale cos walnelo bo przy stacyjce na 1 nie dzialaja zadne konteolki na desce....
Transit zimą. 1.Zawsze na Wszystkich Świętych założyć NOWY filtr paliwa. 2.Drugi NOWY filtr paliwa, jako awaryjny włożyć pod fotel kierowcy na wypadek blokady filtra przez parafinę. 3.Razem z filtrem wozić 1l ropy na zalanie nowego filtra. 4.Od października, a najlepiej, cały rok tankować markowe paliwo. 5.Na przewód zasilający pompę wtryskową założyć...
Na GOOGLu masz więcej: [url=http://www.google.pl/#hl=pl&tbo=d&s...
Witam Problem jest palenie się bezpiecznika 20A w skrzynce z prawej strony od pasażera kolega zrobił wcześniej porządek z instalacją gdyż nic nie było podpięte pod bezpieczniki ,a w tylnych lampach nie wiadomo było od czego zacząć, wiec myślę, że pozę gdzieś plus styka z masą ,czy są jeszcze jakieś przekaźniki ,które odciążają przekaźnik świateł awaryjnych?kupiłem...
Witam. W moim fordzie transit 2000 rok w czasie jazdy zaczął przerywac wentylator,potem okazało się ,że brakuje również świateł,kierunkowskazów,wycieraczek,dzia... natomiast awaryjne,klakson i tylne światła.Auto odpala i jeździ no ale jest ten problem.Sprawdzalem bezpieczniki znajdujące się pod kierownicą po lewej stronie i wszystkie są całe,również...
Witam mam problem z Transitem courierem z 14r . Przebieg to zaledwie 140tys km.Przy nagłym przyspieszeniu wpada w tryb awaryjny i po puszczeniu nogi z gazu gaśnie,bez problemu odpala. Na komputerze błędy: -regulator ciśnienia paliwa - ciśnienie zbyt niskie P228C -wykrywanie nieszczelności w układzie paliwowym,duży wyciek P0093 Myślałem że któryś wtrysk...
i włożyłem go ponownie. Nie robi się tak... Uszczelka jest już odkształcona, zgnieciona i po powtórnym włożeniu nie uszczelnia tak jak nowa. Kup nowy filtr i na czysty olej załóż - napełniony paliwem. Takie efekty powodowane są bardzo niewielkim zapowietrzeniem. Kiedy jest tak zapowietrzony, że nie pali, upewniasz się czy paliwo jest w filtrze, luzujesz...
jak to nie? wystarczy że jeden wtrysk padnie i nie zapali nie zrobi ciśnienia , zrób próbę przelewową Nie wyjdzie poza tolerancję wyłączenia silnika - co najwyżej - przy wypracowanej pompie, wejdzie w tryb awaryjny. Czyli silnik odpali - a właśnie o to chyba tu chodzi, że nie odpala. Zresztą wytłumacz - jak ma zrobić próbę przelewową, skoro silnik...
To jest fordowskiej konstrukcji silnik, rodzina Puma, na tradycyjnej pompie rotacyjnej Bosch VP30. Ma tę zaletę, że te same silniki były stosowane w Mondeo Mk3 do 2006 roku. Potem Ford w Mondeo montował silniki konstrukcji PSA, a w Transicie nadal silniki Puma. Taki Transit ma oznaczenie 2,0 tddi, natomiast najsilniejszy był 2,0 tdci, czyli common-rail...
z twoich wypowiedzi mozna wywnioskowac iz masz stycznosc na codzien z pompami Przede wszystkim z Transitami, pompiarzem nie jestem. Co do Epica - na pewno układ jest bardziej zawodny niż mechaniczny Bosch. Ale głównie są to liczne, ale upierdliwe duperele które skutkują wchodzeniem w tryb awaryjny. Bosch tego nie ma - nawet jak jest poważnie zwalony...
kontrolki niezapalają się Nie zawsze kiedy jest błąd, zapala się kontrolka. Np w Transitach jest tzw tryb ochrony silnika przed przegrzaniem - silnik ma obciętą moc (wiatrak pracuje na full - w 2,4 nie, bo ma wiskozę, nie działa klima) - a kontrolka nie zapala się. Do złudzenia identycznie jak w trybie awaryjnym. Itd, itd. Więc: powinieneś sprawdzić...
Więc ostatecznie: -Multivan -Transit -V klasa Nad tym wybierać? Reszta została odrzucona przez inwestorów :D A jak z kulturą na drogach np. w tych biedniejszych krajach: -Czy jest większe/mniejsze ryzyko kradzieży/zniszczenia/podpalenia? -Jak z niepisanymi kodeksami drogowymi? Istnieją takowe w tych krajach? (Np że za coś tam migamy awaryjnymi albo...
Witam ponownie.Przygód ciąg dalszy, Dziś poszukuje pomocy bądź podpowiedzi w sprawie czujnika MAP czyli ciśnienia w kolektorze dolotowym w wymienionym w temacie Transicie. Kody błędów odczytane wskazują na ten właśnie czujnik, po wymianie powróciła moc ale po kilku odpaleniach błąd i tryb awaryjny wracają. Dodam ze gdy występuje błąd zapalają się kontrolka...
Witam posiadam forda transita z 2000r 2.0 TD jadac po drodze zaczęła spadać temperatura na wskazniku zaczęła mrygać lampka od świec żarowych i auto przeszło w tryb awaryjny czyli ubyło mu mocy gdy zdjąłem kleme lampka od swiec zgasła ale po przejechaniu kilku kilometrów problem sie powtarza nie moge sprawdzic pamięci błędów mam KTS 500 ale sie nie łączy...
Witam wszystkich. Postaram się opisać moje zmagania ze swapem silnika w transicie mk6. Fabrycznie auto posiadało silnik 2.4tddi 90KM ale jak można się było spodziewać padła w nim pompa wtryskowa. Ze względu na ogólny stan silnika (wycieki itp) oraz niską moc nie chciałem w niego inwestować. Tak zrodził się pomysł swapu silnika na coś mniej awaryjnego...
Równie dobrze mozna zastosowac diod od spawarki 200A. Ale uzwojenie też mają słabawe i daje zwarcie na pakiet blach. A pchanie sie w równie awaryjne altki transita to jak z deszczu pod rynne.
Przecież gdyby to były wtryski, to odpięcie podciśnienia nie powinno mieć wpływu na ich zachowanie-czy tak? No... tak. Może spróbuj w takim razie zaślepić zawór - niech pracuje jak chce, byleby nie bruździł. Dziwne tylko, że po odpięciu rurki podciśnienia, silnik nie wchodzi w tryb awaryjny. Skoro nie reaguje trybem awaryjnym, można prościej zaślepić...
Jeżeli miałeś jeszcze z Epikiem uszkodzone sterowanie upustem w turbinie, układ ma za sprężarką w dolocie czujnik MAP i brak ciśnienia mógł skutkować trybem awaryjnym. Drugą przyczyną - najczęściej spotykaną i też początkowo banalną - jest opisany już wyżej zawór start-stop. Problemy zaczynają się później, gdy jeździ się nadal z uszkodzonym zaworem,...
Miałem to samo w moim transicie 2,5 td. Do 70 km/godz było normalnie, potem brak mocy. Samochód stał u b. dobrego mechanika, specjalisty od diesli. Pompa Epik jest mocno powiązana z wieloma czujnikami. Wystarczy, ze jeden da mylny sygnał do komputera to wchodzi w tryb awaryjny. U mnie sprawdzono przy pomocy testera i namacalnie wymieniając prawie wszystkie...
Mógłbyś trochę inaczej, bo nie bardzo kojarzę. Z opisu wychodzi, że cały czas jedziesz w trybie awaryjnym ze strony skrzyni biegów. (kontrolka "servise" zapala się) Natomiast, miałbym tutaj pytanie: Ile wiązek idzie do skrzyni i czy nie ma nigdzie wolnych wtyczek koło skrzyni biegów oraz podaj oznaczenia obecną skrzynię. O ile mogę się domyślić, to...
Witam Mam problem ze sterownikiem silnika. Poprzedniemu wlascicielowi auta uszkodzil sie czujnik temperatury silnika i zamiast go wymienic "zmodyfikował" sterownik. Pokazuje temperature o 100 stopni celsujsza wyzsza niz ta z czujnika. Po starcie wszytko jest ok ale jak silnik sie rozgrzeje komputer dostaje informacje o temp 160 stopni iprzechodzi w...
Masz silnik z systemem wtryskowym Lucas Epic, takie zachowanie silnika wskazuje na wchodzenie w tryb awaryjny. Najlepiej pojechać do kumatego warsztatu z odpowiednim testerem (niestety mało ich jest, nawet nie wszystkie ASO je mają) i sczytać błędy z ECU. Tak to jest działanie w ciemno. Z praktyki wynika, że przyczyn może być sporo, może być uszkodzony...
Immo wykluczylem, bo zgasl podczas jazdy. W końcu, w sytuacji awaryjnej , np. złamanie kluczyka kolanem w trakcie ostrego hamowania nie ma prawa wyłączyć silnika. Kontrolki od immo chyba nie ma, o ile nie jest to czerwona dioda obok zegarka, która miga. Zasilania jutro pomierze. A jeśli to immo, z czym to sie je? Oryginalny komputer, czy da Sie jakoś...
Forscan jest jak najbardziej Ok ale trzeba uważnie postępować bo można sobie zrobić krzywdę. Co do podglądu parametrów bieżących to wszystko zależy od auta. Program łączy się z samochodem i sam po rozpoznaniu modułów podaje jakie są dostępne PIDy. Ta opcje którą zaznaczyłeś to sobie na początek podaruj. Parametry bieżące masz w innym miejscu po wybraniu...
To ja bym pomyślał o wpasowaniu jakiegoś taniego i mało awaryjnego, np z Forda Transita.
Lucas Epic w Transicie 2,5D to mało znany układ. Dedykowane mu są specjalistyczne testery FDS 2000 lub STAR (NGS). Mało kto je posiada, a tzw ogólnowojskowe testery w przypadku Epica pokazuję odczyty zupełnie od czapy... W twoim przypadku - skoro nie wchodzi w tryb awaryjny - sprawdziłbym drożność dolotu i układ paliwowy. Co do dolotu: te auta mają...
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Nie wszystkie tdci mają EGR z czujnikiem położenia - niektóre 2,0 tdci od 2000 do 20006 nie ma takiego czujnika. Natomiast wszystkie tddi mają taki czujnik. Czyli ten mały króciec, który idzie do zaworka sterującego zaślepić, tak? Od elektrozaworu sterującego EGR-em idzie rurka gumowa i nasadzona...
Jak radzisz, szukać masy do skutku, czy jednak próbować obejść. Obejście to zawsze trochę tzw druciarstwo... Z resztą nie wiadomo do końca, gdzie jest przyczyna. W tych autach instalacja - mocno uboga w przekaźniki - po latach wyraźnie siada na stykach, zwłaszcza na wiązce głównej stacyjki i innych prądowych (więc i masowych). Masy modułów sterujących...
warto kupić jest opszczedny i bardzo mało awaryjny, nie kupuj vita bardzo drogie czesci i blacha szybko rdzewieje transita tez Ci odradzam czy boxera
Większość połączeń przechodzi przez Telię.net, Jeśli droga do VPN-a jest także przez telię to nic nie wskórasz. Właśnie zastanawia mnie, czy jest możliwość podpięcia VPNa w taki sposób, żeby nie szedł przez Telię tylko przez ten drugi europejski węzeł (inter transit? nie pamiętam nazwy dokładnej). moim przypadku w godzinach 14:00-22:00 nie da się swobodnie...
od 15 lat jeżdżę transitami i nie miałem problemu ale od roku jestem posiadaczem forda transita 2.4 90km tylny napęd ze skrzynią Durashift EST że tak powiem automat i nie jestem zadowolony skrzynia ma swoje humory czasem działa nawet fajnie ale bywa tak że głupieje włącza chamsko biegi jak by baz sprzęgła nie chcę z trójki na niższe biegi włączać wtedy...
90 % przypadków w tym modelu,jak i transicie to P0400-recylkulacja spalin-wykryty za mały przepływ.
witam. mam pytanko do was koledzy. chodzi o jumpera 2007r wiadomo 2,2 hdi 120km. praktycznie codziennie mam brak mocy w czasie jazdy, odpala normalnie i jedzie normalnie a przychodzi moment i słabnie, redukuje i cały czas traci moc aż stanie i zgaśnie chyba że gasze go sam jak już czuje że traci moc i odpalam go od razu na nowo i wszystko jest OK jedzie...
Witam posiadam forda transita connecta 2007 rok objawy są takie że po podłączeniu przyczepki wysiadły kierunkowskazy przekaźników nie słychać na podglądzie sprawdziłem włączniki jak i od awaryjnych i od kierunkowskazów wszystkie sprawne bezpieczniki są ok ten samochód posiada moduł sterujący wszystkimi światłami oraz elektryką w środku moje pytanie...
Witam, jechalem Fordem Transitem 2.0 di z 2001r. I nie zauważyłem lezacego policjanta, przy predkosci 40km/h po przejechaniu auto zaczęło przerywać ujecgalem jeszcze 100 metrów i zgasło nie dalo sie go odpalić juz, na rozciag też nie. Mechanik sywierdzil ze pompa paliwa i szybko zrezygnowal bo jak sie go kręci to paliwo dochodzi, przekazniki i bezpieczniki...
Dla mnie jedyny z polskich klasyków wart uwagi to Junak, niestety bał bym się tym jeździć. Dlaczego bym się bał tym jeździć? Byłem świadkiem naocznym w czasie rzeczywistym jak 2 Junaki odrestaurowane fest igiełka wszystkie chromy nowe zostały zdewastowane nie z winy właściciela. Raz było to jak dostawczak zaparkował przed M10, po dostarczeniu przesyłki...
Ford transit 2012 , 125 KM dwumasowe kolo i sprzęgło wymienione po 105 tys km razem z silnikiem uszkodzony pierwszy tłok, do 200 tyś nie mam z nim żadnych problemów tempomat klima navi, 6 bieg tylny napęd, jeżdżę i nie narzekam, szybkie zużycie klocków, szwagier ma największego transita 2.4 z najdłuższą paką -jezdza nim pracownicy na montaże z silnikiem...
Witam. W teorii tak, od kilku lat powinno być 230 V, ale w praktyce nie zawsze tak jest, bo mamy przecież zasilanie zmienne, a nie stałe. Co już nawet wcześniej wspomniałem, a i również koledzy, co zacytuję ponownie: chyba że była wymieniana grzałka, i została wstawiona o dużo większej mocy, albo na dużo niższe napięcie. Grzałka używana jak i nowa (taka...
Ja sprawdzam transila np. 1,5KE18A w ten sposób: Ponieważ jest to transil 18V podłączam go do zasilacza o regulowanym napięciu w szereg z opornikiem np. 1 kOm.Do końcówek transila podłączam woltomierz i podnosząc napięcie na zasilaczu, posiadającym również woltomierz obserwuję wzrost napięcia na końcówkach transila.W moim przypadku napięcie na nim wzrasta...
a to czemu? Awaryjny dużo pali czy o co chodzi?? Tak, dużo pali, awaryjny, leje się z niego wszystko co może. Mieliśmy takiego w firmie na początek. Później były 2 Transity z 94 kupione po kilka tysi i te Ci polecam, tam psuła się tylko blacha i podpora wału. Kolejne to już nowe Mastery i Traffiki. Po naszej kilkuletniej eksploatacji Transity pojechały...
Witam posiadam forda transita connecta 2007 rok objawy są takie że po podłączeniu przyczepki wysiadły kierunkowskazy przekaźników nie słychać na podglądzie sprawdziłem włączniki jak i od awaryjnych i od kierunkowskazów wszystkie sprawne bezpieczniki są ok ten samochód posiada moduł sterujący wszystkimi światłami oraz elektryką w środku moje pytanie...
Proszę o informację identyfikacje transila XV 07A https://obrazki.elektroda.pl/4510286900_... AI: Jaki jest kontekst lub cel identyfikacji transila XV 07A? Czy potrzebujesz go do konkretnego projektu lub urządzenia? Do naprawy włącznika świateł awaryjnych który robi zwarcie do masy i przepala główny bezpiecznik w motorze. AI: Czy możesz...
Radziłbym tam mimo wszystko wstawić transila na napięcie około 50V (max do 60V) zamiast zwykłej diody Zenera. Diody Zenera w sytuacji awaryjnej potrafią czasem przepalić się na rozwarcie a wtedy ten kondensatorek elektrolityczny już na pewno wybuchnie.
Jak ochronić port USB komputera przed przepięciami z zewnątrz? Cześć! Aby ochronić port USB komputera przed przepięciami z zewnątrz, możesz zastosować kilka środków ostrożności. Oto niektóre z nich: 1. Zasilanie awaryjne (UPS): Podłącz swój komputer do zasilania awaryjnego (UPS) z funkcją ochrony przepięciowej. UPS nie tylko zapewnia ciągłość zasilania...
Te przetwornice posiadają już stosowne zabezpieczenie - warystor i rezystor bezpiecznikowy, jeśli dobrze pamiętam nawet awaryjne iskierniki. Otwierałem ten model. :)
Chwilę zajęło mi wygospodarowanie przestrzeni dyskowej dla celów szybkiego awaryjnego zgrywania danych... Ale niestey, dzisiaj wylutowałem ten transil, który wyglądał na zwarcie i żadnych zmian - dysk nadal milczy ciszą absolutną. Co więcej to "zwarcie" (czyli 47ohm) wcale nie wynikało z transila, bo po jego wylutowaniu zmierzyłem na pustych zaciskach...
Nie sądzę żeby od spadków napięć uszkodził się telewizor. Dzisiejsze urządzenia pracujące z przetwornicami 1 - są odporne na wachania sieci 2 - są bardziej awaryjne. Inna sprawa że w TV jest już i transil/warystor i odpowiednie dławiki.
https://obrazki.elektroda.pl/4732395900_... Nie znalazłem regulatora napięcia na Mosfecie N. Może fabryczne są w tej technologii, ale są zazwyczaj zaklejone i nie można zajrzeć. Jedno jest pewne, są to jedne z najbardziej awaryjnych podzespołów w agregatach. Ten, który skleciłem, powinien być odporniejszy. Opis działania. Dzielnik...
ochrona przed głupotą ludzką, jak jeden po przerwaniu będzie zadrutowany albo wstawiony przypadkowo za duży, można by też zastanawiać się nad konfiguracją gdzie mniejszy, wymienny bezpiecznik jest dostępny dla użytkownika w oprawce a nieco większy "awaryjny" bezpiecznik jest gdzieś głęboko zaszyty z dala od druciarzy watujących bezpieczniki, trzeba...
Panowie, czy naprawdę podejrzewacie że zaproponowałem rozwiązanie nie przebadane na etapie budowy prototypu? Wszystkie możliwe warianty sytuacji awaryjnych zostały uwzględnione, w czasie normalnej eksploatacji największy pik napięcia Vin-Vout stabilizatora linii 40V nie zbliża się nawet do 20V. Podczas zwarć nie jestem w stanie tego sprawdzić swoim...
j.w. wstaw kondensator 'awaryjny' kilkaset nF. Niedosyć że przyjmie on energię cewki gdy zabierzesz obciążenie w cyklu oddawania energii, to jeszcze znacząco zmniejszy 'dzwonki'. Zadnych transili - takie rozładowanie się cewki w transila co najwyzej go uszkodzi a nie zabezpieczy przed niczym. Transil to nie jest remedium na wszelkie zło występujące...
Witam, Oferuje szeroki wybór oryginalnych kluczy/ pilotów. Klucze Charakteryzują się wysoką sprawnością- każdy z przycisków działa bez zastrzeżeń. Piloty były testowane specjalnym testerem. Są one w 100% sprawne. Na wszystkie kluczyki udzielam 14- dniowej gwarancji rozruchowej. Poniżej specyfikacja każdego kluczyka. 1. Cena: 89 zł/ szt W zestawie znajduje...
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
Nie znam dokładnie Fiesty tdci, ale fordowskie tdci mają dwuzakresowy czujnik CHT temperatury silnika w głowicy. Jest to czujnik termistorowy, zasilany dwoma różnymi napięciami, odpowiednim dla każdego z zakresów, niestety stosunkowo często zawodny. Bardzo często się zdarza, że czujnik w dolnym zakresie (od –40 °C do ok. +78 °C) pracuje poprawnie,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Nie zabezpiecza. Problem przepięć w układach SE dotyczy w głównej mierze wzmacniaczy pentodowych ze względu na kształt charakterystyk pentod. Co innego jak nagle przewiemy przepływ prądu anodowego. Mówimy o awaryjnej sytuacji. Tworzy sie wtedy klasyczna przetwornica zaporowa. Nie ma znaczenie trioda, pentoda. Dodatkowo trafo wyjściowe do SE ma szczelinę...
A nie prościej będzie włączyć układ kontrolny równolegle do triaka np. Szeregowo - transil (szybki zener U>180V) , rezystor (najlepiej 2 równolegle), dioda transoptora (do niej równolegle i z odwrotną polaryzacją zwykła dioda). Stan 1: Kontrola grzałki przy wyłączonym triaku (test początkowy po włączeniu zasilania). Po włączeniu zasilania tranzystor...
https://obrazki.elektroda.pl/6304464500_... Ostatnie opady śniegu i chłodniejsze dni negatywnie wpływały na akumulatory samochodowe pojazdów eksploatowanych na krótszych trasach. W takich warunkach warto doładować akumulator. Zapewne wielu elektroników w sytuacji awaryjnej ładowało akumulator zasilaczem warsztatowym jednak najlepiej...
Witajcie. Nie byłem w stanie rozgryźć BASCOMA (no mniej więcej) więc siadłem i zrobiłem w C do Japońca (podajemy masę i na wyjściu mamy masę teraz jeszcze opracować jak podłączyć to do samochodu, żeby wpiąć się równolegle bez przecinania oryginalnej instalacji (tzn moduł ma być wspomagający i jak się zepsuje to po prostu nic nie będzie robił. a kod...
Witam, podczas odkręcania rurki zasilania listwy przy pompie Denso 294000-0402 odkręciła się przez przypadek złączka sekcji dolnej i niestety wypadła sprężynka i prawdopodobnie coś jeszcze bo tylko sprężynkę znalazłem a po złożeniu silnik pracuje w trybie awaryjnym do 3 tys. obr/min Pomocy we wtorek muszę wracać do domu 400 km Dodano po 9 auto to ford...
transit gaśnie transit oświetlenie transit ciśnienie
kwarc odbiorczy mikrofon warkot samsung ue43nu7472
sencor sle3211m4 mikrokomputer cobra1
Wiring Guide for 6 and 8 Wire O2 and NOX Sensors Oznaczenie JP1 w elektronice: zworka czy złącze?