chyba pomyliłeś elektrozawór start/stop z nastawnikiem więc najpierw skoryguj pytanie, jeśli chodzi o elektrozawór start/stop to powinien cyknąć po przekręceniu kluczyka w stacyjce, jeśli nie słychać cyknięcia to podłącz do niego na "krótko" zasilanie bezpośrednio z plusa akumulatora i wtedy jak jest sprawny to usłyszysz jego włączenie, PS. silnik nie...
Zawory we wszystkich dieslach Transita 2,5l ustawia się tak jak podałeś, tak jest ok. Silnik może być zimny lub ciepły. Luzy: ssący 0,20 mm, wydech 0,38 mm. ------------------------------------- Pokutuje u nas opis z książki WKŁ o Transicie, gdzie są podstawowe błędy - już sporo silników padło po takiej regulacji...
A to się narobiło jaką tam masz pompę vp44 cz vp 30 albo jak wygląda ten zawór długi metalowy wkręcany na nakrętce kołpakowej ,czy wciskany do środka i dociskany uchwytem na trzy śruby, taki i taki mam jak coś to dzwoń 790 718 520 to porozmawiamy.
Ja w swoim transicie miałem zawory SIRAI L340V04G dwie sztuki plus chłodnica oleju i przepompowałem z 5000 litrów oleju roślinnego, nic się nie działo tylko wtedy (2006 rok) zawory nie były takie tanie, jakby co mogę sprzedać.
Klekotanie jako hasło jest mocno nieprecyzyjne... Klekot wtrysków - zawieszonych lub mocno lejących można poznać... Dlatego z głupia frant spytam, czy myślałeś o kole pasowym dwumasowym? Jeżeli wybiją się gumy w dwumasie pasowej, to jest wtedy wyraźny KLEKOT podczas pracy, zwłaszcza na wolniejszych obrotach... Sprawdzałeś? To jest myk myk, dużym śrubokrętem...
Witam, mam podobny problem z transitem- cieknie zawór w pompie wtryskowej. Mam juz drugą pompe i chce wymienic tylko zawór. Czy konieczna będzie reglacja pompy, bo jak wymienie całą pompe to ponoc będzie problem z imobilaizerem. Bardzo prosze o jakąkolwiek podpowiedz.
Nie, ma znaczny spadek napięcia na zawór sterujący w pompie, częsta usterka w starych transitach. Do wymiany może być też sam zawór.
Ale tam jak pamiętam pięknie się gną laski popychaczy i nic się nie dzieje z zaworami.
Witam. Ford Transit 2.0 tddi 2001, pompa VP 30 Problemem jest cieknący olej napędowy z zaworu regulacji dawki. Paliwo sączy się tylko przy włączonym silniku Dla łatwiejszego rozpoznania umieszczam szkic pompy vp30 ze wskazaniem na cieknący zawór.
Ja zakładałem ten zawór z forta Transita 2.2 TDCi
Na zapłon to ona tylko zawory pootwiera.
Zawór dawkujacy SCV.
odkopuję, wie ktoś może jak ustawić zawory w transicie 2,5D 1997 rok?
Wpierw sprawdziłbym wtryski - jeżeli są ok, to raczej pompa do weryfikacji. To nie wygląda na panewkę. Transit tddi nie ma turbiny z przestawianą kierownicą, ma zawór upustowy.
Transit ma specyficzną usterkę- wieszają się zawory. Słychać charakterystyczne "szczekanie" silnika chociaż normalnie też nie ma zbyt dużej kultury pracy.
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
dzieki za pomoc kupiłem za 30 zł elektro zawór taki jak do gaz -paliwo i pali
ssący 0.2 , wydech 0,38 mm.- silnik zimny kolejność: zawór otwarty / zawór regulowany 1 i 6 / 4 i 7 2 i 3 / 5 i 8 4 i 7 / 1 i 6 5 i 8 / 2 i 3
Gdzie w transicie po 2001r znajde EGR w ktorym miejscu jest?? Zaslepienie chyba nic nie da bo wywala blad na kompie P0409 czyli EGR Najgorsze to ze go zlokalizowac nie umie :(
Jakieś błędy?
błedy? diagnostyka? logi? Zawór egr sprawdzany?
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
dziekuje za podpowiedz. sprawdze to w poniedzialek. myslisz ze bedzie cos z walkiem z zaworami ze sie dobrze nie otwieraja?
Jest to zawór nagrzewnicy nr: XS7H18495FA [url=https://allegro.pl/oferta/ford-tran...
Solenoid na obudowie chłodnicy zawór na dolocie przed kolektorem
Witam, mam podłączyć świecę płomieniową do C385, koncepcja jest taka by kupić świecę od Perkinsa, i tu mam pytanie: gdzie ją podłączyć do instalacji wtryskowej? W Perkinsie jest małe ciśnienie paliwa na świecę, chyba O,2 atm, w Ursusie jest dziesięć razy większe, czy nie będzie problemów z kapaniem ropy ze świecy?? Mógłbym założyć na przewód paliwa...
LPG pewnie zjadł zawory głowice zrobisz i pojedzie .
To z tego wynika że na 4 mam otwarte ssanie 1.2 są u góry tak myślę nad tymi zaworami bo był spory nagar w kanałach i szukam czy to tak ma być czy coś nie podeszło pod zawòr
Cykl 0 czyli zawór nie ma potrzeby dzialania. Pewnie nieszczelny lub pompa słaba.
Witam wszystkich i chciałem zapytać o radę gdyż kupiłem niedawno forda Transita z 2009 2.4 140KM 4x4 i problem polega na tym że jak jest zimy to obroty na biegu jałowym troszkę falują i na komputerze pokazuje dwa błędy p251a i p0404. Mój problem polega na tym że po wyciągnięciu zaworu EGR okazuje się że jest nowy. I nie wiem czy ten nowy zawór jest...
Pompy vp44/30 sa wadliwe. Watpie ze sie tak starales ze uszkodziłeś ten zawór, ale to sie zdarza nawet najlepszym. P.S. co to jest wiertnica hydrauliczna?:D
Przyczyną był podparty zawór EGR dziękuję wszystkim, zamykam temat.
Witam, zacina ci się zawór EGR.
wymień zawór kąta wtrysku ,lub pompę wtryskową
okazał się regulator ciśnienia na pompie, został wymieniony, Ile kosztuje taki zawór do Denso? I gdzie kupowałeś?
Dizba ma rację z tym że ten zawór wymieniamy na samochodzie bez konieczności demontażu pompy.
Czyszczenie może nie wystarczyć,tam na tym zaworze jest potencjometr,najczęściej wina w nim.
Uszkodzony zawór EGR
Sprawdź czy masz stabilne wysokie i niskie ciśnienie paliwa. Jeśli zawór Mprop nowy i wtryskiwacze nowe, to sprawdź czy zawór bezpieczeństwa na wysokim ciśnieniu nie puszcza....
Witam Mam problem z moim Transitem, ponieważ jest on bardzo słaby, check sie nie świeci, zawór egr zaślepiłem, intercooler wyczyściłem lecz to nic nie pomogło, jest nadal bardzo słaby, w czym może tkwić ten problem.[/img]
Również dziękuje za sugestie. Zawór dawki paliwa został wymieniony. Czy polecasz jakiegoś konkretnego czyściciela ?
Pojawianie się jakichkolwiek błędów tylko po włączeniu zapłonu, bez próby uruchomienia dyskwalifikuje na starcie ten sterownik. Po prostu jest uszkodzony. Jeśli kable sterownik pompa są podłączone, zawór kąta ma około 10 OHM a błędy wyskakują na starcie to ktoś ci sprzedał złom. Zawór dawki jest dobry, bo inaczej samochód za chiny by nie odpalił. A...
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Tak jak wyżej napisałem.Po demontażu pokrywy zaworowej sprzawdz po koleji dźwigienki zaworowe(góra-dół),wszystkie 16 i ta która ma jakikolwiek luz(zawór-popychacz) nawet najmniejszy jest do wymiany.
EGR jest to zawór od recyrkulacji spalin. Przeczyść go i zobaczysz.
To jest zawór sterowany przez immobilajzer fabreczny. Ktoś miał kłopot z odpaleniem i go usunął a w jego miejsce wkręcił zwykły. Czy można auto zgasić kluczykiem?
SW_ANGLE - 5773.50 Nie wiem jak ten parametr powinien się zmieniać lub nie zmieniać - na wolnej chwili sprawdzę po południu w Focusie MK3 Może to ten czujnik kopiowania na turbinie? Może być, ale myślę, że jak wyskoczył błąd i ograniczył moc silnika to powinno coś jednak być zapisane w kalkulatorze silnika. (to ten zawór/konwerter co podłożyłeś używany)
A jak sprawdziłeś barak ciśnienia na listwie? Podłącz tester i sprawdź ciśnienie - podczas kręcenia rozrusznikiem powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli podana tolerancja jest przekroczona, PCM nie pozwoli na odpalenie silnika. Nawet mocno przelewające wtryskiwacze nie spowodują spadku ciśnienia poza tolerancję, natomiast uszkodzony zawór IMV na...
Witam Mam problem z transitem 2008r 2.4 tdci 140HP. Pompa nie podaje ciśnienia na szynę. Z tego co udało mi się zdiagnozować ECU zamyka zawór SCV prądem 2.2A. Przy rozpiętej wtyczce ciśnienie wzrasta do 400bar. Pompa była na stole i wszystko w normie. Podczas rozruchu zawór powinien być całkowicie otwarty (prąd 0A) a jest zupełnie odwrotnie. Zawór bezpieczeństwa...
To Ford czasem wystarczy adaptacja po wymianie zaworu scv a czasem masz uszkodzony wtryskiwacz i przez to ucieka ciśnienie paliwa uniemożliwia to rozruch silnika. Nie kojarzę ale może być też uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie rampie, jest to czysto mechaniczny element.
Czy lewe powietrze może powodować spadek mocy? Ale gdzie te lewe powietrze masz? jeżeli coś wpadło do środka to czy dam radę sam to zrobić czy serwis? Spróbuj wykręcić zawór powrotny - może tam jest jakiś syfek...
mam problem z tranzitem 2.5 d zaczeło się od tego za urwal mi się pasek rozrządu . Głowice oddalem do naprawy, zrobili co trzeba , założylem nowe uszczelki pasek głowicę odpowiednio dociągnolem , przez miesiąc samochod jezdził bez zarzutów do tej pory. silnik zaczął strasznie kopcic zauważylem że część oleju dostaje się przez odmę na przepustnice i...
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
Dałeś radę ogarnąć temat? Mam taki sam przypadek w parametrach jak kręce silnikiem to ciśnienie bije do 600 - 800 bar ale nie odpala. a jak odpalę na Plaka to śmiga jak się należy i ciśnienie trzyma na listwie. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia w pompie CR i dalej to samo.
Jak by zawory były "zastane" to byś to usłyszał prawdopodobnie... Wtryski przelożone czy z 2 silnika?
w trakcie podpięcia pod IDS-a można również zobaczyć ciśnienie pompy. W tym Transicie jest silnik na rotacyjnym Boschu VP44, to nie jest CR. w takim transicie pozostawała by jeszcze turbina - sprawdź podciśnienia W tym Transicie podciśnieniowo sterowany jest tylko EGR, turbina nie ma w tym silniku ruchomej geometrii łopatek, pracuje na zaworze upustowym...
Żeby nie trzeba było 3razy kręcic i paliwo nie będzie się cofać trzeba zainstalowac ręczną pompę ssąco-tloczącą-ona ma zawory zabezpieczajace przed cofaniem paliwa.
Co do dymienia to sprawdził bym zawór EGR. Co się dzieje z diodą od patsa? Gaśnie czy miga?
jak odkręcę przewody z wtrysków nie leci paliwo,napięcie jest,na plaku chodzi, jak odkręcę przewód od przelewu którym wraca paliwo do filtra do zbiornika jest ciśnienie.czy jest możliwość ze to zawór który jest umieszczony na górnej części pompy
Witam. Czy akumulator jest sprawny i ma ładowanie? Alternator sprawny? Przy braku napięcia zawór odcinający pompę się nie włączy i dlatego tak jest na kablach odpala.
A ja proponuje Transita. Silnik najlepiej 2,4 140KM Za 25 tyś kupisz taki ok 2009r. Silnik przekręci 500k km, problemem jest tylko zawór EGR co ok 150 tyś trzeba wymienić, reszta śmiga jak należy.
Racja, jest zawór bocznikowy. I nie Hitachi, choć bardzo do niego podobny (jak w Transitach). Co do lambdy się nie wypowiem, bo nie ja sprawdzałem. MAP pokazuje po zgaszeniu wartość zgodną z ciśnieniem atmosferycznym (jest różnica kilku mbar). Pomierzy jeszcze kompresje.
Jeżeli przed wymiana zaworu było Ok to tu szukaj przyczyny. Moze zawór za mało otwiera. Spróbował bym wyciągnąć tłoczek zaworu, wtedy jest max przepływ. Musisz tylko gasić silnikiem.
Nic nie napisałeś jaki masz układ wtryskowy. Ale sądząc po opisaniu silnika jako tdi (to nie VW!) masz chyba Lucas Epic, silnik turbo. W Epicu 90% wszystkich kłopotów to uszkodzony zawór start-stop w pompie wtryskowej. Są do niego zestawy naprawcze, dosyć łatwo się wymienia (sam twornik z gumką). Są dwa różne wykonania, niezamienne - do 1995r i późniejsze....
Witam wszystkich Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Może ktoś z kolegów zerknął by na wskazania mojego przepływomierza. Nie znam wartosci referencyjnych ale czy te w moim aucie nie są zbyt wysokie..? Na jałowym: Np. Przy 1600rpm to 21 g/s Przy 2800rpm to 69 g/s Przy 3200rpm to 83 g/s Załączam zrzuty z forscana. Jest to auto ford transit custom 2.2tdci...
Srawdż najpierw czy jest wyjście dodatkowe do paliwa z pompy ,bo paliwo podawane na świecę jest z pompy paliwowej .Bo możesz kupić części i nici z tego.Schemat elektryczny jest prosty.Paliwo podawane jest w tym czasie gdy kręci rozrusznik i otwiera się zawór elektryczny i paliwo wtyskiwane jest na świecę .
Witam. Rezystancję są ok. tranzystor się przegrzał bo został żle osadzony. Zawór o niższej rezystancji możemy sprawdzać podłączając go do akumulatora poprzez przewody 0,5 - 0,7mm na ułamek sekundy. Powtarzam na ułamek sekundy. Zawór ma cyknąć, jak cyknie to jest dobrze. Pobiera on co najmniej 10 amper, oczywiście pracuje krótkimi impulsami.
Nie o honor tu chodzi .Ci którzy wiedzą na tym forum siedzą cicho. Nie popuszcze dziadowi do puki go nie doprowadze do porządku . Ty jako jedyny bierzesz udział w tej dyskusji więc resztę będę pisał ci na PW Opisze ci jakie były objawy i jak się temat skończył w Angli śmiga pełno Transitów a to ten sam silnik wiec może ci się to przydać. pozdrawiam
jest to krótki mały transit i faktycznie Mk4- mój błąd. Przekonałem szefa żeby jednak mechanik znający sie na rzeczy jednak zobaczył ten silnik i ocenił co to moze być , więc po odpaleniu go natychmiast powiedział że zawory stukają , ale po przejechaniu ok 2 km auto zaczęło drgać ( nie szarpać ) zaczęło tracić moc aż zgasł, po chwili postoju odpaliliśmy...
Witam. Ford Transit 2,5 disel, stał rok z uszkodzonym silnikiem. Kupiłem używany silnik, złożyłem i nie chce odpalić, po przekręceniu kluczyka coś chce załapać ale nie może i słychać stuki. Wszystkie filtry są nowe, paliwo podaje, elektryka działa, rozrząd ustawiał fachowiec. Co może być nie tak? Proszę o pomoc. Jeśli źle umieściłem temat, to przepraszam....
lubisz sobie robić problemy jak masz stareg typu silnik na mono masz immo w zaworze pompy wymień zawór na taki bez immo i wszystko na temat ok 200 złotych zawór . żadnych adaptacji męczarni z kluczami itd auto bedzie ci jeszcze służyć
Przecież gdyby to były wtryski, to odpięcie podciśnienia nie powinno mieć wpływu na ich zachowanie-czy tak? No... tak. Może spróbuj w takim razie zaślepić zawór - niech pracuje jak chce, byleby nie bruździł. Dziwne tylko, że po odpięciu rurki podciśnienia, silnik nie wchodzi w tryb awaryjny. Skoro nie reaguje trybem awaryjnym, można prościej zaślepić...
Witam Tak jak powiedział "elektrit" jest to kontrolka od usterki silnika i przyczyn może być kilka . bardzo często w tym aucie siada też pompka paliwa AC lub po prostu jest zawalony filtr paliwa ( kiedyś miałem przypadek ,że klient nie wymienił filtra przez 100 000 km bo .... tak dobrze jeździło to po co ) aaa i wtedy poszła pompka i była diagnostyka...
Witam. Czy ktoś z kolegów posiada dane dotyczące ciś. doładowania w stosunku do obrotów silnika.Turbina z zaworem upustowym.Auto muł ,jak dla mnie późno wstaje turbo. Szczelność ,egr,zawór w kolektorze, katlizator sprawdzony.Turbinę ktoś zmieniał niestety niema tabliczki znamionowej i jest podejrzenie ,że założył od słabszego silnika.
Aby zmierzyć ciśnienie doładowania turbo, potrzebny Ci będzie ciśnieniomierz do takowych pomiarów, można go kupić w większości sklepów motoryzacyjnych,lub porzyczyć , jeszcze jedna opcja, jechać do mechanika aby on sprawdził ciśnienie, jeśli zdecydujesz się sam bawić , to mając już zegar , trzeba wpiąć się nim w przewód pomiędzy turbo a kolektorem ssącym,...
Sprawdziłem wszystkie przejścia według schematu, niestety przekaźnik nie działa. Może ktoś ma pomysł jak sprawdzić sam przekaźnik? Podaję opis schematu: 1. akumulator 2. stacyjka 3. rozrusznik 4. alternator 5. przekaźnik rozrusznika 6. świeca płomieniowa 7. przekaźnik świecy płomieniowej z układem sterującym 8. złącze testowe 9. rezystor 10. zawór odcinający...
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
No to muszę sprawdzić wtryski i tą regulację. Bo nie uśmiecha mi sie za jakiś czas znów wydawać ponad 4 tyś na remont. Nieźle nabroił w tym trasicie. U mnie były mniejsze uszkodzenia ale pewnie gdybym jechał z 90 na h to by było podobnie. Zresztą szkody szkodami wymienić też trzeba. Kiedyś zawory były grubości 8-10 mm te w ducato to chyba 4 , to też...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
jeśli odpali to idzie jak burza , To musi się zapowietrzać. Jeżeli masz mocowanie filtra z drucianą obejmą dokręcaną z boku śrubą - to zmień jeszcze raz filtr, ale: - oczyść powierzchnię przylegania w podstawce benzyną ekstrakcyjną i szmatką z resztek zglejowanej gumy, - posmaruj olejem uszczelkę filtra oraz wyoblenie na filtrze pod które wchodzi obejma...
Egr zostaw na razie w spokoju, bo to nie powoduje na obecną chwilę problemu. Jak wyjaśnisz to? -P0109 Nieprawidłowy sygnał z czujnika MAP - usterka pojawia sie okresowo zastanawia mnie czy zawor regulacji doplywu paliwa powinien wskazywac 0mg/suw 48s na filmiku Nic nienormalnego, Zależy to od pozostałych parametrów w tym momencie. Cytat: czy zawor...
Sprawdziłem ten opornik i wszystko jest niby ok . Mam jeszcze jedno dziwny objaw po wyłączeniu auta jeszcze chodzi około 10sekund. Czy może być to związane z tym opornikiem. Oj.... Trzeba było od razu tak mówić. Opornik nic do tego nie ma. Jest zwalony zawór start-stop, konkretnie twornik z gumką na końcu. Są do kupienia zamienniki, w podanym przeze...
Ta, a mnie w tym wszystkim śmieszy jedno. Polska, wielka potęga niby, swojego samochodu nie mamy. Mamy autobusy, owszem. U nas nawet składanie się nie opłaca. Zico, a w Oplu Astrze, z 1.4, jeśli osiągnie taką prędkość z górki opcjonalnie - coś słychać? Nie przesadzaj, 150 km/h na godzinę to nie jest nigdzie w Polsce dopuszczone. Więc po co takie dywagacje?...
jadę cały czas na trójce stukanie zanika czy gdyby stukało coś na klawiaturze to czy nie powinno być głośniej po zdjęciu korka wlewu oleju, Kolego - jeżeli byłaby klawiatura walnięta (np samoregulatory luzu) - to silnik stukałby cały czas, bez względu na to czy wchodzi na obroty (jest dawka wtrysku), czy schodzi z obrotów (nie ma wtrysku). Masz tyle...
Witam, zacznę od tego że sporo poczytałem na forum nim postanowiłem napisać. Mam problemy z Transitem 2,5D 96 rok pompa wtryskowa Lucas. Autko nie chce się wkręcać na wolne obroty i gaśnie. Zaślepiłem zawór EGR to nic nie pomogło, wymieniałem czujnik wału dalej nic. Auto ma dziwne zaskoki, czasami odpali i wszystko jest ok, ale wystarczy trochę sie...
Jeżeli miałeś jeszcze z Epikiem uszkodzone sterowanie upustem w turbinie, układ ma za sprężarką w dolocie czujnik MAP i brak ciśnienia mógł skutkować trybem awaryjnym. Drugą przyczyną - najczęściej spotykaną i też początkowo banalną - jest opisany już wyżej zawór start-stop. Problemy zaczynają się później, gdy jeździ się nadal z uszkodzonym zaworem,...
Dwa czujniki co są w pompie podmienione z drugiego silnika bo jest dawca nie podniesione 'autokorekta zmieniła' . Czujnik na listwie tak samo wymieniony i nic się nie zmienia dalej błąd POO89 i PO404 to te dwa takie wydaja się nie pokojące no i właśnie jak ktoś by mnie naprowadził co tu zrobić sprawdzić lub podmienic . Dodano po 6 Bo ten błąd POO89...
Nie wiem jakiego to kleju kolega w komputerach używa, ja widziałem w komputerach pastę termoprzewodzącą służącą do poprawy odprowadzania ciepła do radiatora. Pastę, o której piszesz, nie będzie ten tranzystor w tym sterowniku sprawnie chodził, o czym wcześniej napisałem, bo nie tylko tutaj chodzi o odprowadzania ciepła, ale i musi, taka pasta przez...
To teraz musisz sprawdzić kompresję na cylindrach, skoro po jednej stronie był rozrząd przestawiony i nie wiadomo jak zawory wyglądają, co należy zweryfikować, mierząc na cylindrach ciśnienie i będzie wiadomo, czy to ma związek z Twoim stwierdzeniem:(Patrz niżej w cytacie) Na dniach pojadę po manometr i zmierzę, czekam na uszczelki pokryw więc tak...
Pompa Lucas w Epicu pracuje w ten sposób, że zalana jest całkowicie paliwem, które jest nie tylko wtryskiwane do wtryskiwaczy, ale jest czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Nastawnikami sterują elektrozawory wbudowane w pompę. Problem jest taki, że jakiekolwiek zakłócenie wewnętrznego ciśnienia paliwa w pompie skutkuje nieprawidłowym...
zawora transit transit otwieranie transit stacyjka
głowica mosfet czujnik wzorcowy cylindra polaryzacja anteny
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Jak sparować pilot z głośnikiem Manta SPK 5310 Pro? Schemat rozrządu Mazda CX-7 2.2 Diesel MZR-CD