Jak masz tak nowe auto to masz drugi kluczyk, chyba że masz auto bez kluczyka a tu coś podejrzane. Mocno trzeba kluczykiem walić żeby transponder wypadł.
Jeśli TMS370 definitywnie 42.
Bez auta nic nie zrobi.Musi odczytać pin immo i douczyć nim nowy transponder.
Jeżeli jest ID 48 Megamos crypto i jest LOCKED, to musisz użyć nowego transpondera.
Dzieki za wypowiedzi, wnosze z nich, że we wlasnym zakresie nie uda mi wykonac kopii transpondera?
No i co z tego, że kluczyk wygląda niemal identycznie, jak na nim nie zapalisz, chyba, że sobie natniesz mieczyk tak aby pasował do stacyjki i umieścisz wewnątrz transponder.
A co ma pestka ( transponder) do pilota?
Nie ID42. Chodzi mi głownie o to czy musi być wstępnie prekodowany czy mogę wsadzić czysty transponder do kluczyka i zakodować w immo
Właśnie nie posiadam, w tym co jest po rozebraniu jest w środku transponder taka jakby pigułka.
Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
Najprościej będzie zdekodować klucz, dociąć grot by bezinwazyjnie wyciągnąć bębenek stacyjki. Wszystko zależy od posiadanych umiejętności i sprzętu. Kluczykarz dotnie grot jak zdekoduje układ zapadek we wkładce. Inaczej wiercenie śrub stacyjki lub specjalne wykrętaki do śrub bez łebków. Inna stacyjka z kluczem i pilotem oraz nowy transponder do immo.
ze starego kluczyka wydłub transponder i przyklej go do anteny
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Może być id42 lub id44. Zależy co w boxie jest. Nr. PCF będzie ten sam. Ibiza ma 42 raczej. Musi być nowy do programowania.
Carprog powinien poradzić [url=http://www.codecard.lt/carprog/soft...
Witam mam problem z ibizą 6l 2008r sprawa wygląda tak od dłuższego czasu zaczął słabnąć mi sygnał w pilocie (na początku dało się otworzyć auto nawet z 40m teraz nawet z 10 sie nie dało) kilka dni temu zauważyłem że dioda na pilocie świeci cały czas i kluczyk przesytał działać wymieniłem więc baterię i teraz dioda w ogóle nie reaguje poszedłem do punktu...
Witam zaprogramuj nowe transpondery Pozdro
Jedyne co możesz zaprogramować według książki to pilota. Transponder trzeba przypisać VAGiem znając PIN do immo. Bez znajmomości PINu tego nie zrobisz. Musisz mieć też odpowiedni transponder w zależności od typu immo - immo1 -> ID13, immo2/3 -> ID48. Jaki rok tego auta?
Zgubiłaś transponder skoro auto wcześniej chodziło, lub ktoś umieścił go na stałe w pętli i odpadł. Tak czy inaczej, potrzebujesz fachowca.
Czyli mówisz kolego żeby odkręcić wieczko nastawnika i tam znaleźć gdzie jest + od elektrozaworu. Jutro spróbuje jeszcze kopić jakiś transponder i dopisać go do immobilizera jak to nie pomoże to wezmę się za nastawnik. Czy masz może jakiś fotki gdzie to trzeba się dokładnie wlutować.
Widzę że zainteresowanie nie wielkie nie mniej jednak zamykam klucz znalazł się u kolegi w aucie teraz tylko dorobić drugi co by się taka sytuacja nie powtórzyła Najprościej w tym przypadku umieścić transponder z fabrycznego kluczyka w okolicy anteny immobilizera i w ten sposób będziesz mógł jeździć na zwykłych kluczykach .
Przekładałem silnik na 1.9SDI z całą elektryką i teraz zapala i po 2 sek. gaśnie. VAG wogóle się z nim nie łączy podejrzewam, że coś pomieszałem między sterownikiem a immo i gniazdem diagnostycznym (immo i transponder jest od zamontowanego sterownika). Jeśli ktoś ma dokładny schemat jak to powinno być podłączone to proszę na ts350(at)wp.pl
jak chodzi z zamka i nie chodzi z pilota to szykuj sie na wymiane transpondera
Kolego Jurek220, mam wszelkie powody by przypuszczać, że podany przez Ciebie PIN jest poprawny. Dlaczego? Otóż przy zalogowaniu w VCDS w sterowniku immobilizera (polecenie 11: Login) jakimkolwiek innym PINem następuje chwilowe zerwanie połączenia ze sterownikiem i następnie jego wznowienie, a przy wprowadzeniu PINu od Ciebie połączenie pozostaje cały...
Jeżeli nadal nie możesz się z tym uporać sprawdź położenie transpondera wewnątrz kluczyka-często bywa tak ,że ktoś po rozebraniu klucza wkłada transponder tak jak mu "wychodzi"(w niektórych autach pasuje w kilku położeniach -jak np w renault traffic)Fabrycznie jest umocowany stabilnie ! równolegle do ostrza klucza w jak najmniejszej od niego odległości.Odsunięcie...
Proponuję wykorzystać nowy immobilizer. Trzeba zdobyć kod do tego immobilizera. W tym celu trzeba odczytać nr immobilisera. Numer ten powinien być na obudowie centralki, a jeśli niema to trzeba użyć VAGa. Jeśli samochód nie był sprowadzany z zagranicy trzeba spisać jego numer nadwozia, jeśli był sprowadzany trzeba wykombinować nr nadwozia innej Ibizy...
W Seacie Ibiza z 1998 roku immobilizer jest częścią systemu zabezpieczeń przeciwkradzieżowych. W tego typu modelach immobilizer jest zazwyczaj zintegrowany z modułem sterującym silnikiem (ECU) i współpracuje z transponderem w kluczyku oraz anteną znajdującą się w stacyjce. Szuka w ECU . 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści,...
Witam. Chciałem dodać nowego pilota do mojej Ibizy z 2011roku. Niestety nie wiem jaki pilota pasuje a dokładniej o jakich numer moge pilota dodac i na jakiej czestotliwosci pracuje pilot w tym aucie. Mam tylko zapasowy kluczyk bez pilota. Jezeli dostalbym samego pilota to moge ewentualnie przelozyc transponder z tego kluczyka ktory mam lub dodac nowy...
Z opisu wynika, że możesz mieć fabryczny alarm powiązany z modułem komfortu. Pilota masz w rękojeści klucza (dwa jajowate przyciski). W tych rocznikach samochodu padają enkodery w tych pilotach (układy scalone odpowiedzialne za generowanie zmiennego kodu). Czasem odpada kwarc lub są zimne luty. Dopóty dopóki nie uruchomisz fabrycznego pilota w kluczu...
Jeśli masz kluczyk z odpowiednim transponderem to tylko kod immo i zakodować vag, możesz z ASO wyciągnąć kod ale pewnie też zapłacisz ze 150, czyli tanio się nie da, poszukaj kogoś kto wyciągnie ci tylko kod to moze za to zapłacisz mniej i zakodujesz sam (teoretycznie)
Witam, Jak w temacie, mam problem z połączeniem się z ECU, ale po kolei :D Ze sterownikiem próbuję się połączyć programem Polski VAG 4.9 który bez problemu łączy się z pozostałymi sterownikami w samochodzie. Patrząc na schemat blokowy: http://obrazki.elektroda.net/26_12706790... (X1 - złącze diagnostyczne, A162 - immobilizer, A35/B83/B121 -...
Od roku 2004 do końca modelu "Transponder MEGAMOS Crypto ID48 CAN - precoded for SEAT JMA TP22". Można też wsadzić kluczyk w maszykę do immo i pokaże jaka pastylka siedzi bo zawsze jest ryzyko, że ktoś wsadził starszy licznik. Ale akurat tego roku jestem pewien bo kupiłem taką ibizę z 04r bez kluczyków i nie mogłem rozkminić dlaczego nie przyjmuje pastylki...
Zamiast wymiany wszystkich zamków masz 2 klucze (zamek i stacyjka) lub wygodniejsze rozwiazanie montuje sie sterownik c.zamka uniwersal na piloty i autko sobie otwierasz/zamykasz droga radiowa ,immo to kwestia przelozenia transpondera do nowego kluczyka,mysle ze jasno opisałem rozwiazanie twojego problemu.
Widze cieżko, bo na wielu forach pytałem i na grupach FB :D no cóż będe próbował dalej, jak sie czegoś dowiem to dam znać Dodano po 2 jak by ktoś potrzebował z Ibizy pinout: Złącze wtykowe, 32-kierunkowe, niebieski 1 - zacisk 15, dodatni 2 - lampka kontrolna prawego kierunkowskazu 3 - sygnał wyjściowy 1 z elektronicznego prędkościomierza 4 - lampka...
Klucznik dorabia kluczyk mechanicznie (nacina grot) Następnie odpowiednim sprzętem przypisuje czysty nowy transponder do immo.
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Ibiza 6k1 ... to się nazywa "oszczędny w słowach" ;-) Czyli produkcja 03.1993 - 02.2002 ? Auto zapali i zgaśnie Brak/usterka "pastylki" transpondera w kluczyku lub usterka pętli immo, modułu immo, ECU, wiązki przewodów, synchronizacji immo-ECU, ... Silnik (pojemność/moc) diesel, benzyna, LPG ? Jest paliwo w zbiorniku ? Posiadasz dodatkowy alarm, immobilizer,...
według tej tabeli jest to dla rocznika 08-09 https://transpondery.com/seat-remote-key...
Niestety, w briefie PINu nie ma. Mpożesz mieć go gdzieś zapisanego, może jakaś karta. Najczęściej cztery cyfry. Czy to jest immobiliser z transponderem w kluczyku? Jeśli tak, to pozostaje tylko wyciągnąć PIN z pamięci immobilisera. VAG-iem tego nie zrobisz. Konieczna jest ingerencja w sam immobiliser. Bez ingerencji to możesz podjechać do serwisu. Nie...
Witam! Mam problem z Ibizą 1.9 tdi/motor ASZ /2003 rok. Auto miało stłuczkę po której wywalony został alternator i przepięcie uszkodziło -uwaga - wszystkie moduły w samochodzie. To nie żart,ale został tylko czujnik wewnętrzny alarmu fabr. jako nie uszkodzony-:) reszta wywalona w mniej lub większym stopniu-wszystko poszło nowe-włącznie z silnikami od...
Witam, w takim układzie proponuje przyjrzeć się stronie koło baku. Zostają przewody elektryczne ( wizualnie dobre, ale w środku zgniłe), masa pompy, przekażnik sterujący pompy( nadpalona cewka), i sama pompa jako silnik szczotkowy może mieć dużo przyczyn zatrzymywania sie czasami. Swoją droga czy sprawdziłeś immo? Normalnie po odczytaniu transpondera...
Z tego co wyczytałem na tym forum to w tych samochodach zdarza się czasami, że nie zawsze kontaktują kabelki odchodzące od cewki immo w stacyjce (albo są przetarte). Gdzieś przeczytałem, że mógł się też obluzować transponder w kluczyku. Sprawdź może to jest to. Poszukaj takich usterek dla Seata Ibizy lub VW POLO. tam może znajdziesz odpowiedź. Przecież...
transponder transponder kluczyka astry transponder fiata zgubiłem transponder
emulator android podsłuch telefon analogowy z18xe wymiana silnika
Usterki nawiewu w Volkswagen Golf 5 Plus: Diagnostyka i naprawa Wieloczynnościowa maszyna stolarska - problem z zasilaniem 3x400V