Jeden jest to sygnał prędkości pojazdu i przychodzi z impulsatora i idzie na pin 6 IMMO. Drugi idzie do kompa i powinien się łączyć z pinem 7 IMMO. Skrócony opis działania: Po przekręceniu kluczyka IMMO gada sobie z kompem (pin 7). Immo jeżeli wykryło w zasięgu zarejestrowany transponder zezwala kompowi na uruchomienie silnika. Po ruszeniu samochodem...
do astry chyba powinien być PCF7935AS CRYPTO 40
Witam Mam pytanie jak w temacie, gdzie można kupić nowy kluczyk z transporterem do Opla Astry H w rozsądnej cenie może być chiński. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Mateusz To się transponder nazywa (od transmitter - responder).
Witam Mam aby jeden kluczyk do samochodu i chce dodać drugi za pomocą interfejsu kkl. Mam kilka pytań co do tej operacji: 1 jaki program użyć do tej operacji( mam op- com i opel tech2)? 2 czy jak kupie używany kluczyk od astry g z pilotem do centralnego to bd mógł go dopisać do centralnego ? 3 czy do tego używanego kluczka muszę kupować nowy transponder?...
Czy Wy czytacie co sie do Was pisze?? Przeciez napisałem ze koszt transpondera nie do mojego auta to okolo 8-12 zl. Ale mniejsza ztym bo widze ze najwieksza trudnosc sprawai Wam odpowiedz na pytanie. Czy ja sie pytalem ile kosztuje dorobienie kluczyka albo gdzie go mozna kupic albo gdzie go mozna dorobic albo ile kosztuje odczytanie kody jesli nie masz...
Witam, Sprawa dotyczy Vectry B model 2001 silnik Y26se - 2.6 V6. Silnik wraz z całym osprzętem i wiązką (silnika plus immo - reszta wszczepiana w budę wg schematu) został wszczepiony do opla Astry F. Po złożeniu całości silnik nie odpala - po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon na pompie paliwa nie pojawia się napięcie, dopiero podczas rozruch pojawia...
Witam! Stoję przed naprawą wymianą cewki Transpondera od kluczyka Astry J i mam pytanie odnośnie tego czy ma ktoś sprawdzonego sprzedawcę? Dodano po 3 jedynie co udało mi się odnaleźć to to ogłoszenie: https://obrazki.elektroda.pl/4804628700_... niby mam tu 2.36 Mh ale niedaje mi to żadnej gwarancji prawidłowego zadziałania, a ze starej...
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
A transpondera nie zgubiłeś od immo??
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Ale czy po wymianie startera odpalę auto bez kluczyka z transponderem?
Czy udało się komuś przelutować i zaprogramować transponder w tego typu kluczu? Chcę po taniości dorobić klucz kupując używany klucz oraz do tego nowy transponder i grot.
Zamiast się bawić w druciarstwo, szybciej i taniej będzie naprawić kluczyk u elektronika lub przelutowac sam transponder do używanego kluczyka ...
Zgubiłeś transponder z kluczyka.
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
no to pakuj nowy transponder, bo ten est pewnie nie od tego auta kasowanie kluczy na pewno sie przyda, nikt wtedy nie skrobnie ci auta jak znajdzie kluczyk ;P
Fabryczny immobilizer blokuje. Zepsuł się, albo zgubiłeś transponder z kluczyka.
Na jakiej podstawie to zostało stwierdzone? Bo możesz wywalić pieniądzie niepotrzebnie. Jeśli rzeczywiście jest potrzebny to proponuję poszperać w necie i rozważyć ewentualną opcję zakupu z kluczykiem. Nie wiem gdzie to auto zapisuje kod transpondera,jeśli w samym ECU to kluczyk się przyda jako dawca transpondera immo.
Spiepszył i od razu nie powiedział to z powrotem niech zrobi jak trzeba czyli zgra ecu-immo-pestka bo taka kolejność, inne sposoby ominięcia to wgranie softa z immo off do ecu, emulator do ecu czy zakupić 3-trój\4=czwór komplet do odpalenia czyli ecu-immo-pestka\2x pestki do kluczyków na zapas.
Czyli pozostają nowe transpondery, lub wyzerowanie kluczyka.
Albo immo nie poznaje transpondera.
Pin wziąć z Car Pass, albo duplikat od dealera jak masz auto "niewiadomego pochodzenia" bez Car Pass. "Najwyższa" wersja Opel Scannera (CAN Pro) potrafi odczytać PIN, choć nie wiem czy w tym sterowniku. W OpelScannerze możesz się połączyć zarówno z ECU jak i z Immobiliserem i zarówno w Live Data jednego jak i drugiego możesz zobaczyć czy przyjął i zatwierdził...
Jak próbowałeś go synchronizować? Czy w "podstawce" obudowy kluczyka jest transponder immobilizera?
Może więc należałoby to zrobić jak należy, tj. wykodować pilota, a przede wszystkim transponder zgubionego kluczyka.
na podstawie numeru mechanicznego klucza zamówisz na serwisie bębenek pasujący do aktualnie posiadanych kluczy. To korzystna opcja, bo zmiana bebenka to inne klucze, a tym samym koniecznośc doprogramowania transponderów. Numer mechaniczny klucza to S i 5 cyfr.
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
...czy kodował ktos kluczyk bez modułu komfortu??...
nic nieda trzeba nowy kluczyk
Witam, Dostałem kluczyk do Astry H z zakodowanym transponderem pod inny samochód. Chciałbym zakupić nowy transponder i wlutować go do płytki. Który z elementów na płytce to transponder? Ta kostka z numerem 243, czy może ta płytka NXP? Czy jeżeli zakupie nowy transponder i wlutuje go to pilot będzie śmigał? http://obrazki.elektroda.pl/3250294900_1...
Udało się, w wersji 2010 nie da się dodawać kluczyków do centralki, tylko transpondery. W wersji 2012 już można i poszło bez problemu.
jak wejdę w Op-com w immobilizer i odczytam kod błędu to jest błąd: 11 Problem z kluczykiem z transponderem
Co Ty w ogóle kombinujesz? Nowa stacyjka i nowy kluczyk, tak? Więc wystarczy przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego i po temacie.
DO twojego kluczyka wkładasz wyciągnięty z kupionego kluczyka transponder tylko.
W tym samochodzie masz transponder jednokrotnego kodowania, czyli kup nowy zamontuj w kluczu i zakoduj musi działać . Zawsze będzie wyświetlać ze kluczyk dodano ale palić na nim nie będzie .Transponder 40 Philips crypto.
Witam. Jak w temacie mam Astre i penwgo dnia mój tata załozył sie z kolegą ze w Astrze nie ma Immobilaisera i wykruszył ten węglik z kluczyka i od tej pory tym kluczykiem nie mozna odpalić ... :[ miga kontrolka silnika a pozatym nic tylko kręci rozrusznik ale nie odpala. I moje pytanie polega na tym czy da sie wymątować wogule immobilaiser albo dorobić...
Witam ,astra 99 rok dorobiłem kluczyk z transponderem i teraz jaka jest procedura dopisania nowego kluczyka do immo posiadając pin,ktoś pomoże?Diagnoza jest dostępna chodzi o procedurę
Muszę stanąć w obronie serwisu ale w jednej sprawie ,kluczyka.W Astrze 2 transpondery w kluczyku czasami nie dają sie powtórnie dopisać do innego immobilajzera.Miałem takie przypadki.Transponder raz wpisany nie dawał sie dopisać do drugiego autka.Takiego problemu nie było w Vektrze Corsie Astrze 1.
..albo przełożyć razem z puszką immo i transponderami w kluczykach. Ewentualnie wywalić immo ;)
rozbierz stary kluczyk w środku jest transponder . zamontuj go w nowym kluczyku lub jeśli nie ma miejsca to dorób nowy kluczyk z miejscem na transponder to jest najtańsze rozwiązanie
immobiliser - blokada zapłonu z transponderem w kluczyku, integralna część komputera (serownika)
Tak, kosteczka to transponder. Immo właściwe to ta puszka koło stacyjki.
Ople nie mają żadnych kodów do wprowadzania ręcznie. jak weźmiesz od kolegi taki kluczyk z transponderem i przełożysz transponder do swojego klucza to zaprogramujesz go w swojej astrze. Używane transpondery można programować ale poprzez Tech 2 i dołączone kody immo z karty Car-Pass która musi być dołaczona do samochodu
Zalesam sprawdzenie czy nie wypadł transponder z kluczyka(taka mała czarna kostka wewnątrz klucza). Niech ktoś zamieści zdjęcie tego transpondera z łaski swojej, ja w swojej Astrze F nie mam nic w kluczyku, tylko miejsce na lampkę. Zawsze chciałem się dowiedzieć jak to wygląda.
Witam serdecznie, kiedyś wymieniałem wkładkę w aucie i poszedłem ze starym kluczykiem od stacyjki do mechanika, który przełożył mi chip i nowy kluczyk odpalał auto jak stary oryginalny ale teraz zgubiłem klucz z chipem i nie mam chipu. Mam klucz zapasowy ale nie ma chipu więc mam pytanie: co mam teraz zrobić z góry dziękuję. Post był raportowany, poprawiłem...
Cos ten gośc od kluczy kreci to jest stało kodowy transponder.
transponder przełóż. Ale jest ryzyko,że przy wydłubuwaniu pęknie.
Witam ja mam podobny problem wymieniłem sterownik silnika z innego auta Zafira 2001 Z18XE i miałem jeden transponder - teraz działa jeden kluczyk, a zapasowy nie. Czy musze znac security code zeby doprogramowac zapasowy kluczyk? Czy security code mimo zmiany sterownika pozostał ten sam?
Tylko jak będziesz kupował sterownik używany, to pamiętaj wziąć razem z modułem immo (czarna puszka przy stacyjce) i transponderami z kluczyków, których ID jest zapisane w tym immo. Jakby jeszcze wraz z dawcą była karta kodowa z PINem do immo (w co nie wierze raczej hehe) - taka jakby karta kredytowa dawana razem z samochodem - to już b był wogóle ideał....
Jedz na diagnostykę a nie kombinujesz samemu jak nie masz sprzętu. Raczej zaciągnij,ale nie zmienia faktu że diagnoza to podstawa. A może rozbierałeś kluczyć i transponder wypadł? :D Pozdr.
Po 95 roku wszystkie F-ki miały immobilizer. Poza tym nie było w zestawach kluczyków z i bez transpondera. Mogły być klucze z pilotem (lub latarką) oraz zapasowy bez pilota (latarki) .
P0014 Usterka mechaniczna fazowania wydechowego wałka rozrządu Do spr. ustawienie rozrządu , wariatory lub zawory sterowania wariatorów P0597 Obwód zaworu termostatu płynu chłodzącego Padnięta grzałka termostatu (lub sterowanie) P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem pewnie czasami CIM świruje
Jak wymieniasz stacyjkę to jest inny kluczyk a w kluczyku jest transponder od immo i trzeba go przełożyć do nowego kluczyka. Wymiana stacyjki nic nie pomoże przy tych objawach.
Bateria w kluczyku jest od pilota centralnego zamka i nie ma nic do działania transpondera immobilizera. Z w/w błędami nie odpali - widać kluczyk wcale nie został zaprogramowany albo uszkodzona jest centralka immobilizera. Masz kartę "CAR PASS"?
Mam taki sam przypadek. Komunikat programowanie udane. Blad niewlasciwy kluczyk. O co chodzi?
Jeszcze jedno pytanie, jeśli wyciągnę sterownik silnika i założę nowy, czy będzie trzeba cos wgrywać i co z alarmem będzie się działo, bo jak narazie, to założyłem nowe imobilajzer i transponder do kluczyka i alarm się uzbroił
Do diagnozy a nie wymiany. Sprawdziłeś chociaż czy transpondera z kluczyka nie zgubiłeś? Miałem wiele takich przypadków i przeważnie je znajdowałem na podłodze pod fotelem kierowcy, czasem w kieszeni właściciela, a czasem też się nie odnajdywały wcale.
Kluczyk jest przypisany do samochodu i żeby używany zaprogramować w innym aucie musisz wymienić transponder. W Astrze H jest problem żeby kupić transponder który zadziała poprawnie immo+remote ale w np Vectrze C nie ma z tym większego problemu. Co innego jest z CIMem.W używanym CIMie resetujesz wszystkie ustawienia i programujesz pod nowe auto.
Transponder w kluczyku jest. Immo można ogarnąć, ale jak nawet nie wiesz że jest to sobie nie poradzisz. Jak astra starsza niż bodajże 1996 to może immo nie ma.
Mam to rozumieć, że skoro kluczyk otwiera i zamyka mi drzwi, to znaczy, że ma dobry transponder? Skąd mam wiedzieć, że mam prawidłową płytkę? Ciężko mi jest otworzyć zrobiony przez firmę kluczyk. On nie jest na śrubkę. Rozwalę obudowę.
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1616 Moduł ster. kolumny kier. (CIM)- błędny identyfikator środowiska Zaczyna siadać klucz , lub standardowo CIM ma problemy . Spróbuj pojeździć na drugim kluczu i zobaczysz czy usterka powraca .
nierozbierałem musze zobaczyc ale w komplecie kluczyków jak jest kilka to w kazdym bedzie transponder? a czy jest mozliwośc wyłaczenia tego immo jakies obejscie czy cus? Dodano po 2 aha dodam tylko ze kontrolka miga podczas krecenia rozrusznikiem dobra sprawa rozwiazana okazało sie ze w kluczyku niebyło transpondera dzieki za wszelkie sugestie pozdrawiam
W dobrym punkcie z dorabianiem kluczy , dorobia Ci ten kluczyk z tego jednego ktory posiadasz bez koniecznosci uzywania pinu do immo , maja specjalne czytniki ktore czytaja dane z oryginalnego kluczyk i programuja identycznie nowy transponder. Koszt takiej uslugi to okolo 150 zl , ale posiadanie pinu do immo tez by Ci sie przydalo , wiec decyzje pozostawiam...
passcode zwany też PINem.. Mozna też wyczytać z puszki immo, tylko niestety trzeba mieć czym (stosowny programator). Są ludziki którzy to usługowo robią za jakieś 200 PLN.. Ale jeżeli chcesz tylko rozmnożyć kluczyki to może wystarczy "sklonować" kluczyk (nie pamietam czy tam jest immo ze zmiennym kodem czy ze stałym). Będzie taniej. A najtaniej to wydłubać...
Może ktoś wrzucić fotkę tego transpondera z kluczyka? Ja mam możliwość zamontowania lampki w kluczyku, (Astra F C14NZ '97)ale jak go rozłożyłem to nic tam nie było. Myślałem że w stacyjce jest coś co odblokowuje immo jak kluczyk przejdzie przez wszystkie wsuwki i dotknie tego. W Instrukcji natomiast jest napisane, że kluczyk bierze prąd ze stacyjki...
Miałem taki jeden przypadek: Przyszła klientka ze złamanym kluczykiem. Dorobilem drugi a transponder przełożyłem. Jednak klucz nie działał. Ponowne wkodowanie pomogło. Prawdopodobnie transponder zgubił kod, bo klientka twierdziła, że klucz był od tego auta.
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany.
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
Transponder jest na swoim miejscu, ale tylko w jednym kluczyku. PIN posiadam. Czyli z tego co rozumiem pozostaje mi ponowne zakodowanie klucza - AUTOCOM posiada taką funkcję. Czy może lepiej kupić czysty transponder i go zakodować?
Transit 2 piszesz bajki. Vp-44 w astrze g jest na sterowniku psg5, czyli jedna wtyczka, czyli sterownik silnika osobno a nie zintegrowany jak piszesz. Następna sprawa moduł immobilisera znajduje się koło stacyjki a transponder co oczywiste w kluczyku. Pozatym w oplach nie było żadnych tdl i tdi. Dalsza dyskusja bezcelowa. Pozdrawiam.
mógły ktos przybliżyć - co to za zabezpieczenie ? Tak z ciekawosci - jakis transponder, czy co ? Kluczyk wygląda całkiem normalnie, w zyciu bym go nie podejrzewal o coś takiego... W którym miejscu jest ten immobiloser ? Bo jakoś go chyba nie widzialem na schemacie ?
Tylko mam jeden jedyny kluczyk i brak pestki To nie problem. Ktoś odczyta PIN z twojego auta. Skasuje wszystkie stare pestki z immo, dopisze nową pestkę (transponder) do twojego auta i gotowe. Powinno wyjść taniej niż usuwanie immo, zależy ile liczą w twojej okolicy. Na pewno szybciej.
Możliwości jest kilka. Wymiana sterownika silnika na taki bez immo (Astra, Corsa przed 1994 rokiem), zdobycie kompletu pętla+transponder i dopasowanie do sterownika, zezłomowanie auta? Gratisowej domowej recepty na ta bolączkę nie ma.
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
np. na jakiej częstotliwości działa immobilizer który jest w tej Astrze ". 125kHz Nie mam doświadczenia z innymi urządzeniami niż te, które rozpoznają chip w kluczyku ale odległość takiej anteny od transpondera zwykle nie może być większa niż dosłownie parę cm. Jeśli kluczyka nie widać gołym okiem to odnalezienie go w ten sposób może być niemożliwe...
Przejrzałem allegro, znalazłem "czysty" klucz: GENUINE PART NR. 93178494 VALEO 433MHZ 736-743-4 13149658 PCF7941 Po zajrzeniu do wnętrza mojego klucza mam transponder Phillipsa o takich oznaczeniach: 0013581 E911000 Tn05500 Czy ten pilot z allegro będzie kompatybilny z moim autem ?
Nie jestem żadnym specjalistą od tego, ale z tego co mi wiadomo to opcomem czy innym programem dopisuje się na pewno transponder immobilisera, ale to w sytuacji gdybyś chciał mieć np. dodatkowy kluczyk którym można odpalić auto, transponder nie ma nic wspólnego z pilotem. Pilota chyba też trzeba dopisać programem, jeśli np. kupiliśmy używkę z innego...
Samochód astra g Po dorobieniu transpondera i wykasowaniu błędów samochód odpalił. Następnego dnia po przekręceniu kluczyka kontrolka miga i pokazuje błędy immo. Dziwne jest to, że podłączę kabel obd i go wyjmę(bez kompa) to samochód odpala do następnego dnia. O co chodzi przecież nie bede codzięnie z rana wkładał kabel i wyciągał
Zważ, że odczyt transpondera odbywa się tuż po przekręceniu kluczyka. Transponder w kluczyku jest wtedy wewnątrz pętli (cewki) "zasilająco - odbiorczej" czy jak to lepiej nazwać. Zwróć też uwagę na małe wymiary samego transpondera w stosunku do długości fali. Nie pamiętam ile tam jest dokładnie ale rząd 150 kHz.
Auto z zagranicy, zgubione klucze w czasie transportu. Handlarz podmienił stacyjkę z kluczykiem z innej astry. Teraz są dwie puszki immo, założyłem tą oryginalną (chyba). Znajomy odczytał mi z niej pin. Kupiłem czyste transpondery, umieściłem w kluczyku. Programowałem op comem ale samochodu dalej nie mogę odpalić. Błąd-nieprawidłowy sygnał immobilajzera....
Do przełożenia silnika potrzebujesz wymienić: - silnik ;) - skrzynię - półosie - piasty, najlepiej razem z mcpersonami - wiązkę silnika - kompa - moduł immobilajzera + transpondery w kluczykach (o ile występuje) A twoja instalacja to jaka, III generacja (na rozdzielaczu) czy zwykła podciśnieniowa ? Tak czy owak gaz raczej od razu nie będzie dobrze chodził,...
Nie wiem dokładnie jak jest z tym kluczem ale niektóre mają transponder w kształcie miniaturowego walca i gość od dorabiania kluczy bez problemu wycina transponder z jednego klucza i przekłada do drugiego(zlecałem to kiedyś po wymianie stacyjki w Lanosie, Astrze i kilku innych autach) , koszt to kilkanaście zł i na pewno warto odwiedzić taki serwis.
Pin mam z Car Pass natomiast sprzęt to op-com . Jestem z okolic kołobrzegu . Znalazłem taką procedurę cyt z forum opla :Procedura dodania klucza do immo 1.Podpinam Op-Com'a na wyłączonym zapłonie i wyciągniętym kluczyku. 2.Łącze się z ECU 3.Wchodzę w zakładkę Immo 4.Wpisuję Security Code 5.Wybieram dodaj klucz 6.Wybieramy nr transpondera od 1 do 4 7.Wkładamy...
Kodów błędów niestety nie zapisałem, ale tak jak pisałem wyżej : - transponder kluczyka -układ katalityczny - moduł multimedialny coś w tym stylu. Biały dym oznaka uszkodzenia głowicy lub uszczelki jak wydobywa się cały czas chyba. W tej chwili kiedy był "zalany" to przepalił pewnie zaległości i odetkał katalizator ja "laik" tak sobie to tłumaczę.
Witam grupę, Mam problem z immobiliserem zainstalowanym w moim samochodzie - Opel Astra z 1996 roku. Mam dwa "kluczyki - transpondery" - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jeden transponder działa bez zarzutu, Drugim się nie da jednak uruchomić samochodu. Immobiliser w trybie uzbrojonym w ogóle nie reaguje na niego. Zauważyłem jednak że jak immobiliser...
oryginalny zamek centralny więc mam kluczyk wraz pilotem Do "nowego" (wymontowany z innego pojazdu) modułu , nie dopiszesz swoich starych pilotów. Gwoli uzupełnienia, pomimo upływu czasu - GM tego nie przewidywał, stąd i urządzenie Tech 2 nie miało funkcji dopisywania nowego pilota do systemu. Da się dopasować i używany pilot i używane transpondery....
witam - silnik 1,6 8v Klient przyprowadził mi astrę. W aucie wymieniono stacyjkę po tym jak kierowca zgubił kluczyk... Stacyjka wymieniona na inna, lecz ten kto ją wymieniał nie pomyślał o transponderze i immo - założyli zwykłą bez tego wszystkiego - auto najnormalniej nie chodzi, nie da się zapalić... Pytanie: jeżeli kupię i założę sterownik + immo...
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/1247590400_... https://obrazki.elektroda.pl/2731818000_... https://obrazki.elektroda.pl/4551014200_...
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
Przy wymianie baterii wyleciał Ci transponder od immo, jak masz jeden kluczy musisz wymontować sterownik od immo i jechać do firmy, która zajmuje się dorabianiem kluczyków samochodowych. Dodano po 1 tak on wygląda http://obrazki.elektroda.net/10_12802920...
sprawa wyglada następująco: masz wbudowany immobilizer fabryczny ktory komunikuje sie z transponderem w kluczyku (jak otworzysz kluczyk jest tam taka malutka czarna kostka) kupując auto powinienes dostac karte kodową jesli ową posiadasz to zrobienie nowego klucza wyjdzie taniej jesli nie to bedzie troche zabawy bo musisz znalezc dobrego elektryka ktory...
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
No ale jeszcze kabel w kierunku sterownika silnika, drugi niebiesko-czerwony (ten jest nawet ważniejszy) no i zasialnie tego modułu. Oczywiście kluczyk ze stosownym transponderem musi się znajdować w pętli.. Ja to ci nie pomogę bo z wrocławia jestem, ale chyba ci nie pozostanie nic innego jak odwiedziny u któregoś z kolegów z twoich okolic
Cze! mam problem z Astrą F 1999r silnik x16 SZR pompa paliwa włącza się na 0,5s silnik łapie i zaraz gaśnie.Mam rozwaloną wkładkę stacyjki i do prób używam zastępczej(bez złych skojarzeń 100% wszystko legal)kluczyk siedzi w stacyjce,czy jego położenie ma jakieś znaczenie.Wie ktoś może jak transponder komunikuje się z immo?jest jakoś zasilany?Techa oczywiście...
"przeprogramownaie" cokolwiek masz na myśli nie wcodzi w grę jeżeli to są inne silniki gdyż nie w samym programie tkwi różnica ale też w sprzęcie - inne czujniki itp. Ale wydaje mi się że oba to będą X16XE. Sprawdź po początkach numerów. Jeżeli tak, to można przełożyć ewentualnie czujniki z tego starego do nwego. W astrze pomiędzy F a G była chyba różnica...
Witam miałem podobne obiawy w astrze jak pomyliłem kluczyki i próbowałem odpalic tym bez pastylki zachowanie było identyczne stawiam też że to immo Nie masz nic do powiedzenia to nie pisz. Paweł takie rzeczy się zdarzają ,właściciele samochodów mają dwie kluczyki i ten drugi dorobiony bez transpondera,miałem dwa takie przypadki ,szczególnie gdy świeżo...
Zapytaj tutaj http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&B... trzeba mieć założyć najpierw użytkownika zeby sie zalogować Dużo ludzi robiło takie swapy, ale z 1.6 na 2.0 trzeba zmienić skrzynię. Skrzynia taka jak szly z 2.0 miała inne półosie -> trzeba zmieniać piasty przednie. Podobno da się spasować 2.0 ze skrzynią F13 czyli taką jaka szła z 1.6...
Sytuacja- nie mogłem odpalić auta gdyż rozładował się akumulator. Przy wyciąganiu akumulatora nie załączył się alarm (wcześniej zawsze to robił). Po naładowaniu pali się non stop kontrolka immo oczywiście auta nie mogę odpalić. Po wciśnięciu pedałów gazu i chamulca i kluczyka na ON wychodzi bład 1614 co oznacza: P1614 Wrong transponder key P1614 Immobiliser...
transponder transponder kluczyka astry transponder astry transponder kluczyka
laptop włączać chwila power mruga podświetlić matryca philips
Podłączenie halogenu w Audi A6 C6 - przewody i schematy Podłączenie lewego halogenu Audi A6 C6 2010