Aby dorobić drugi zapasowy klucz nie trzeba nawet kodu pin. A co do pytania to w pilocie jest transponder na płytce pilota pcf7941.
Nie chodzi o konfiguracje, potrzeba zrzut parametrów bsi ; klucz ,transponder itd.
Bo nie ma pestki fizycznie w kluczyku! 😁 To jak pod górkę? W pierwszym poście druga linijka - brak pestki immo. Auto czytam bardzo dobrym sprzętem, funkcjami identyczny do PP2000. Sprzęt do dopisania immo również mam, więc zastanawiam się, czy po prostu nie lepiej dopisać nowy transponder.
Kodu w ASO nie dostaniesz - można go kupić. Możesz użyć starego klucza i dołożyć tylko nowy transponder.
Ceweczka musi być. Szukaj jej. No chyba, że ktoś wsadził transponder.
Tylko co ma wspólnego grzebanie w sterowniku silnika z kluczami??,Z doświadczenia to raczej kluczyk się otworzył i transponder wypadł.
Są różne rodzaje BSI więc o tym napisałem by zaraz nie pisać innym o tych na Motce. W ECU nie ma przebiegu. Co do klucza to są różne rodzaje. Z tego co widzę to nie masz scyzoryka. W scyzoryku jest transponder wlutowany na płytce pilota. Gdy dasz nowy transponder u siebie to dopiszesz go do immo. Pilot jeżeli da się dopisać to dopisałbyś go już teraz...
Prekodowany.
Tak tylko tobie się wydaje. Gdzieś w obudowie jest transponder.
1.Nie da się zaprogramować używanego transpondera. 2.Tak musi być nowy transponder . 3. pcf 7935 wyprodukuje id45 4.Nie.
406 zawsze miala system zabezpieczenia przed kradzieza (kod lub transponder).
" transponder jest normalny węglowy " podaj typ tego transpondera.
Zgubiłeś transponder, który był w obudowie. Trzeba kupić nowy i zakodować. Potrzebny pin i PP2000
Dla P206 nie musi być prekodowany. Transponder musi być w trybie "Password", ale jeżeli masz oryginalny kluczyk - z pewnością jest już w tym trybie.
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Nie zarywałem immo. Chciałem sprawdzić tylko czy zadziała centralny Transponder jest zintegrowany z elektroniką pilota, programując transponder immo, jednocześnie programujesz pilota.
jesli wsadziles nowy transponder do starego pilota to dzialac nie bedzie i nie zsynchronizujesz aso i nowy pilot
Właśnie przewody w klapie wszystkie w ciemnoszarym kolorze. Na pewnow w drugą strone sygnał zamek podaje bo jak zostawiłem klape otwarta - podniesioną to nie mogłem centralnego zamknąć za chwilę otwierał , dopiero jak wcisnąłem ręcznie ten jężyczek z zamku klapy inicjująć że zamek jest zamknięty to centralny daał radę zamknąć drzwi więc sygnał z zamka...
Transponder tam jest a nie immobilizer.
Peugeot odpalił przyczyną był nie przełożony transponder ze starego kluczyka . Dziękuję wszystkim za pomoc i tym samym zamykam temat
Ale jakim cudem skoro PP pokazuje, że BSI rozpoznaje transponder i się odblokowuje ?
Tak, w tej kostce jest transponder czy jak to się tam zwie, zrób jak wyżej i sprawdź. Jak w swoim przekładałem to wymieniłem tylko górę pilota, reszta została i działa.
kupie transpondery do peugeota...gdzie je kupic... model .. PCF7936AS
Czy widzi etykietę transpondera ??
Bez problemu da się to zakodować nowy transponder . Musisz mieć odpowiedni sprzęt i pin kod oczywiście
Byłem u Elektronika przelutował transponder i śmiga. Koszt 50zł Dziękuję serdecznie za Pomoc :)
Immo tam nie masz przypadkiem? Zerknij do kluczyka za transponderem.
Jak to możliwe że pamięć da się kodować tylko raz w keyless Nie tylko w keyless, każdy transponder można zaprogramować tylko raz, dotyczy to wszystkich marek
Nie widzę na czubku grota żadnego prostokątnego otworu. A nawet w pilocie nie widzę transpondera :(
Tak Transponder PCF7936 musi zostać prekodowany pod Peugeota.
Jeśli zastosowałbym Immobiliser Bypass to konieczne jest zamontowanie całego kluczyka w tym urządzeniu? Czy może wystarczyłoby włożenie samego transpondera?
Jesli Delphi nie klamie, problem jest w petli (antenie) transpondera.
Pewnie, że nie ma takiej opcji. Jest to system fiata oparty na bsi. Ktoś tutaj ściemnia :) Chyba, że to boxer na id48. te można programować dowolnie. Edit Chodzi oczywiście o pilota. transponder trzeba i tak prekodować z bsi
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Witam! Mam podobny problem a mianowicie, zgubilem kluczyki od samochodu i chce kupic stacyjke z takim samym kluczykiem jaki mialem czyli z dwoma przyciskami, jest to Peugeot 206 z 2001r. 1.6 16V 110KM, czy jesli zmienie stacyjke a pozniej zamki drzwi, wystarczy kupic transponder i juz w stacyjce go zakodowac?? da sie to w taki sposob zrobic? Wyjdzie...
A jakby kupić cały zestaw startowy do takiego auta, to też trzeba programować czy to już jest zazwyczaj zaprogramowane? Jak kupisz cały zestaw tj. ECU, BSI, BSM, transponder i cewkę z innego auta to nic nie programujesz powinien odpalić, no ewentualnie telekodować twoje wyposażenie. Taniej może by wyszedł zakup BSI i BSM no i przelut epromu
Ze screena wychodzi że komputer od 106 po lifcie z silnikiem 1.4 KFW. Błąd immobilizera może wynikać z tego, że immo zostało ściągnięte (przeróbka ścieżek). Jak byś zmienił stacyjkę z kluczykiem to też prawdopodobnie byś odpalił. Wyciągnij transponder i zobacz czy odpali bez niego.
Uzywany pilot moze byc, trzeba tylko transponder wraz z grotem wymienic na nowy, a sam transponder zakodowac przez pin . Pilot to osobna sprawa do zakodowania.
BSi na HC912 to używany pilot nie zadziała spowrotem po czyszczeniu bsi ,tylko fabrycznie nowy wsad,tak samo jak włożenie i dopisanie nowego transpondera bo jest ściśle powiązany z pilotem.
W starej obudowie został transponder immobilisera. Wygląda jak mały plastikowy klin. Jeśli jeszcze nie wyrzuciłaś, to przełóż go do nowej obudowy. W przeciwnym wypadku czeka Cię kupno nowego, plus programowanie u kogoś, kto zajmuje się francuskimi autami. Niektóre firmy dorabiające klucze do samochodów mają takie rzeczy.
Nie podlaczyles anteny transpondera, zapewne.
Tester prawdę Ci powie! Piloty pewnie da się zregenerować , i zsynchronizować ,ale tylko te na których auto paliło i były dopisane po programowaniu transponderów.
Możesz tylko przyuczyć nowy kluczyk z pilotem. Musi być niekodowany transponder z nową płytką pilota. Na etapie produkcji jakaś część kodu transpondera (najprawdopodobniej ID) jest zapisywana w procku pilota. Trenowałem kilka razy m.in. na Peugeot 206, 307, Citroenie C3 próbę zapisu używanej płytki pilota. Dodam, że sprzętem diagnostycznym dedykowanym...
W przypadku używanego klucza musisz mieć nowy transponder. Kod kupisz w serwisie lub odczytaj z BSI
moze zgubiłes transponder z klucza bo jedno z drugim ma niewiele wspólnego
Ale masz sparowany z bsi i transponder rozpoznany. Wykręć świece i sprawdź iskrę i czy czuć paliwo. Albo pokręć chwile i potem wykręć świece i zobacz czy są mokre? Bezpieczniki oczywiście sprawdzone ?
Potrzebujesz transponder Philips Crypto2 ID46: TPX4 / PCF7941 / PCF7936 wraz z odpowiednim programatorem i wiedzą jak go użyć. Najtaniej i najprościej jechać do firmy dorabiającej kluczyki - tym bardziej, że posiadasz drugi, działający kluczyk. Transponder w Twoim kluczu może mieć różny wygląd, natomiast funkcja będzie taka sama. https://obrazki.elektroda.pl/1651901800_...
Rozwiązanie przyszło nieoczekiwanie i nie ma sensu jeśli chodzi o błędy silnika. Córce spadł kluczyk i się rozpołowił (dowiedziałem sie o tym dzisiaj). Z kluczyka wypadła pastylka immo i znaleźliśmy ją pod kaloryferem :) Oczywiscie po przystawieniu czarnej trumienki do stacyjki , silnik zapalił . Nikt nie zrozumie projektantów oprogramowania PSA.......
ECU, transponder i sterownik transpondera (pod srodkowa konsola deski rozdzielczej, nad sterownikiem air-bagow). Transponder nie jest konieczny, jesli masz mozliwosc przyuczenia kluczy (PP2000). Pozdrawiam, Georges
Jak jesteś w czepku urodzony to nie . Ale jak poprzednik napisał , to tylko konfiguracja . Pod warunkiem że masz od jednego auta , nie składankę , ECU , BSI i Transponder i Pilot dla wygody . No i ne wiadomo jak jest z Fap-em w tym co kupiłeś , zobacz w starym , no i km się zmienią po zmianie BSI .
Panowie czy da się jakoś naprawić tego klucza czy trzeba nowy??? . Gdzie w tym kluczu z pilotem jest transponder (wygląda mi to na tą ceweczke na końcówce )??? Może wystarczy wymienić sam transponder??? Czy można zaprogramować używany klucz z innego auta znając tylko pin ? czy musi być czysty klucz ?
EDIT: ktoś mi napisał poprawną odpowiedź i usunął komentarz :( W każdym razie dziękuję! Myślałem, że immo jest zalany w płyte elektronicznej, a okazuje się, że to oddzielna kostka ;) Tak, napisałem: Immobilizer zazwyczaj nie potrzebuje baterii. Transponder często nawet nie jest połączony z elektroniką kluczyka - jest to mała kosteczka, który - być...
Uszkodzony transponder. Tam chyba jest ID46. Kupujesz nowy, kodujesz do auta i po problemie. Problem w tym że do tego potrzebny jest PIN i interfejs PP2000
to transponder można tylko raz zakodowac do auta? Kolego pamięć w transponderze jest jednokrotnego programowania. Tak od 2000r wszystkie samochody tak mają.
Pilot do naprawy i radzę go naprawić, bo nowego musisz dobrać pod konkretny samochód grupy PSA. Transponder ściśle powiązany z nadajnikiem centralnego. Nowe switche, kontrola reszty PCB, nowa obudowa i spokój. Koszt do 150pln.
z innego auta musisz miec odbiornik i kluczyk(pilota)podejrzewam ze taniej i bezpieczniej wyjdzie Ci kupic sterownik centralnego zamka np.na allegro poniewaz nawet jak bedziesz mial drugi komplet (pilot i klucz)to pamietaj że w kluczyku masz transponder do immo.
Jaki kod ?? Żeźby kluczyka , elektroniczny Transpondera , czy dostępu do IMMO . Co właściwie chcesz zrobić ? Skopiować , zgubiłeś i nie masz nawet czym otworzyć auta ?
Myślę, że wyważacie otwarte drzwi. W moim Peugeocie 206 zakupionym w tym samym czasie wystarczyło tylko kupić kluczyk radiowy bez grota, przełożyć grot i transponder ze starego, dokodować (niestety w ASO - nie miałem czasu szukać innego specjalisty). W pojeździe fabrycznie były wszystkie elementy potrzebne do sterowania radiowego. Podejrzewam, że w...
Witam, Immo fabrycze nie odcina, ale ta "puszka" jest podejrzana. Prawdopodobnie dodany alarm. Z drugiej strony, skad wziela sie awaria? Czy sprawdziles przelacznik skrzyni biegow (rozrusznik dziala tylko w pozycjach P i N)? Nie podmieniaj "komputerow" , bo to auto ma transponder. W zalaczeniu schemat obwodu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Myślę, że tylko serwis. Kupowałem niedawno do Peugeota - bez dokodowania nie chcieli dać, a skroili zdrowo !!!!!!!!
Witam zamówiłem partię 10 szt transponderów pcf7941,do peugeot citroen i zamiast zamówić od sprawdzonego dostawcy jak do tej pory skusiła mnie niższa cena i mam problem a mianowicie po wlutowaniu w kluczyk i odczytaniu ku mojemu zdziwieniu ID transpondera to 55555555 i status lock,każda sztuka tak się zachowuje.Przekopując internet na zagranicznych...
Przecież transponder jest z główce klucza, nie w grocie. Acha-immo nie odcina rozrusznika, więc masz gdzies indziej problem.
Ok dzis jeszcze na to spojrzę ewentualnie nowe bsi z starą pamiecią+stare transpondery+stare ecu :)
Nic nie dadzą, to co opisujesz to synchronizacja nadajnika radiowego w pilocie. Sam pilot zawiera dwa układy (funkcje) - nadajnik radiowy UHF - obsługuje centralny zamek i transponder indukcyjny - obsługuje immobiliser. Ten pierwszy trzeba czasem zsynchronizować, ten drugi synchronizacji nie wymaga. A w tej generacji kluczy jak padnie immobiliser to...
Rozebrałem okolice stacyjki i co ciekawe pętle od immo posiada, nawet podpiętą :) Nie stwierdziłem w okolicy przyklejonego transpondera. Zresztą nie wiem czy przyklejenie transpondera umożliwiłoby uruchomienie auta - transponder musi się poruszać w pobliżu anteny aby mógł wygenerować sygnał, z tego co wiem...
Witam, kolegów mam taki problem, z 307 wymieniam bsi, na drugie wyczyściłem używane bsi, i dopisałem VIN i PIN i jak przechodzę dalej, że by zaprogramować kluczyk, to wyskakuje błąd i kluczyka nie da się dopisać. Do dam, że jak włożyłem nowy transponder, to kluczyk się dopisał. Zależy mi na dopisaniu klienta kluczyka, z pilotem pozdrawiam.
Witam, Moj 508 HDI 163 po latach raczej bezproblemowej jazdy zakaprysil w dosyc szczegolny sposob - nie chce w zaden sposob odpalic. Pojawia sie “Usterka elektronicznej blokady rozruchu”. Kluczyki po wymianie baterii otwieraja i zamykaja drzwi. Odpiecie akumulatora czy wyjecie bezpiecznika do BSI nie pomaga. Rygiel kierownicy chyba odblokowuje bo slysze...
anetna immobilizera powinna byc w zespolonym przelaczniku. Pilot programuje sie PPlanet bez problemu, transponder jest nowy czy został stary? Jesli zalozyles BSI o innych numerach moga byc problemy, naprawie Ci stare BSi gdybys potrzebował.
Witam! W Peugeot 307 SW chcę dodać pilot do centralnego zamka. Nie mam pojęcia, czy z salonu wyjechał z pilotem, obecnie jest jeden podstawowy klucz bez pilota. Nie wiem też, czy dany egzemplarz jest przystosowany do pilota (jak to sprawdzić? informacje w bazie danych ASO?). Nie potrzebuję dodawać, kopiować transponder, docinać grotu. Nie posiadam PIN...
Na wstępie witam wszystkich serdecznie. Proszę o pomoc tak jak w temacie. W czasie postoju rozładował się akumulator i przy próbie odpalenia wyzerował się BSI. W BSI był brak nr VIN, nie działały szyby itd. Za pomocą PP2000 wszystko udało się zakodować poza kluczykiem. Nie posiadam do tego samochodu PIN CODE, natomiast z ECU udało mi się zgrać wsad...
Skoro tej karty nie posiadasz to musisz ją zamówić za parę złotych w serwisie. Silnik możesz możesz awaryjnie uruchomić podając kod z karty kodowej do ECM bezpośrednio, bez pośrednictwa transpondera i centralki kodowej, "wymigując" go kontrolką silnika i naciskając pedał gazu w odpowiednich momentach.
Kurcze, tam nie ma żadnej magii,to jet zwykły transponder RFID (poczytaj w goooglee / wikipedii o RFID) . Większość "kluczników" posiada stosowne maszynki do klonowania tych transponderów. Z tym, ze istnieją wersje klonowalne i nie, nie wiem jaką masz.
cewka transpondera sprrawdz czy ma jakikolwiek opór
Chyba od 1999 roku immo jest w innym układzie niż komputer w 306. (Sterownik centralnego zamka - radiowy). Tak wszystkie wcześniejsze immo mają w komputerze, z tym że w wersji przed 1997 roku immo występowało w wersji klawiatury, po 1997 roku już jako transponder. Istniały wersje 306 bez immo, ale musisz mieć całkowitą pewność że dany komputer pochodzi...
W jaki sposób zapisać i wysyłać (najlepiej przez LPT luc COM) sygnał cyfrowy (komunikacja między sterownikami - komunikacja na dwóch przewodach). konkretnie chodzi o komunikację transpondera z kalkulatorem wtrysku (bosch mp5.2 z kodową blokadą zapłonu w peugeocie 406). gdyż mam problem z blokowaniem kalkulatora a instalację sprawdziłem dokładnie i podejrzewam...
BSI na virgin Flash ECU na virgin Nowe transpondery ID. I zabawa z PP2000 Zrobione. Podziękować.
Witam! Kupiłem Peugeot 207 z niedziałającym kluczykiem. Wykryliśmy, że brakuje jednego elementu. Na zdjęciu jest wskazany strzałką. Patrząc po zdjęciach w internecie powinien tam być taki zielono/czarny element. Jest to podobno kondensator, i by mi go elektromechanik wlutował, potrzebuje wiedzieć jakie ma parametry. Za informacje z góry dziękuje! Transponder...
Możesz kupić sterownik z pilotami scyzoryk. Wtedy trzeba przełożyć transponder immo do scyzoryka i dorobić grot. Jednak scyzoryki w zestawach sterowników są dość niskiej jakości i szybko niszczą się mechanizmy otwierania grotów. Przy zakupie trzeba też pamiętać o dokupieniu odpowiedniego grota. Koszty rosną, efekt naprawdę niewielki.
Chyba chciałeś napisać że jakiś kowal brał się za lutowanie elementów. Co z tego że kupisz drugi jak sam nic z nim nie zrobisz. Masz sprzęt do zakodowania kluczyka, lub masz hot air do przelutowania transpondera.
Proszę o pomoc, prawdopodobnie bsi gubi klucz, już raz dałem auto do roboty, koszt 1000 zł z tego co się dowiedziałem to albo bsi gubi klucz albo sam transponder się kasuje, tylko że czytałem na temat transpondera to ponoć da się zakodować go tylko raz, więc wydaje mi się że problem siedzi w bsi lub ECU. Ktoś miał coś podobnego ?
Nie można jakoś obejść tego immobilaizera? Rozebrałem ten kluczyk (rozpołowiłem) i wydaje mi się, że tam nie ma nic co by mogło byc IMMO. W załączeniu zdjecie. Czy tam jest immobilizer? http://obrazki.elektroda.pl/9598719200_1... Ależ skąd, immobilizera w tym kluczyku nie ma - jest tylko transponder. Kończymy - wypadało by doszkolić...
napisz skąd jesteś to na pewno ktoś Ci pomorze. Lexia pewnie chińczyk, wiec podłącz to normalnym testerem... serwisówka jak widzi błędy immo to blokuje większość funkcji. . Czy ty wiesz, co piszesz? Jesli modul analogowy (antena transpondera) nie dziala, to BSI nie moze odczytac transpondera i ECU pozostaje zablokowany. Pierwsza rzecz do zrobienia...
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Jedno jest pewne. Problem nie leży po stronie immo. Ciśnienie paliwa jakie ? Ciśnienie paliwa jutro sprawdzę, natomiast tego, że problem nie leży po stronie immo to bym tego nie był taki pewien. Napisałem, że tak samo działo się pierwotnie, a później wyjąłem transponder z kluczyka i samochód zachowywał się w ten sam sposób, tzn: podłączam rano ECU,...
Najpierw wybierz z tabelki jaki posiadasz transponder: http://obrazki.elektroda.pl/8349623300_1... Następnie postępuj zgodnie z instrukcją:
https://obrazki.elektroda.pl/6672372800_... https://obrazki.elektroda.pl/5905922900_... Witam. W Peugeot 308 1.6hdi 109km wyskoczyły błedy 4BA i P1461 i auto nie chce teraz odpalić Witaj, Kod błędu 4BA wskazuje na problem z rozpoznaniem transpondera. Transponder to element systemu immobilizera, który jest wbudowany w kluczyk...
Witam. Pisałem ostatnio do kolegów z pytaniem czy jak 307sw 2.0 16v 02rok dostanie cały kompletny zestaw do odpalenia tj:sterownik silnika, bsi,uch i oczywiście kluczyk to auto powinno odpalić bez żadnych kombinacji. Niestety tak się nie stało.. Auto nie startuje. Komunikuje się z bsi ale miga kontrolka od immo obok centralnego zamka. Pod kompem zablokowany...
Super, działa kod i poskładałem w całość pokodowałem bsi, ale coś nie chce mi zakodować kluczyk...jest jeden i odrzuca klucz (w PP wczytywanie klucza transpondera pokazuje niepowodzenie programowania kluczyka 1) może transponder padł...podłoże nowy i zobaczę, nigdy nie miałem z tym problemu i tu moje zaskoczenie. Dzięki za kod, a tak poza to jakiś specjalny...
Potrzebny jest PP2000 i kod transpondera (karta kodowa, ktora normalnie ma klient).
Synchronizację należy wykonać po wymianie baterii. Niestety te kluczyki były dosyć felerne i jeśli masz wersję z transponderem lutowanym (PCF7941) to bardzo często on pada (choć bywa i odwrotnie tj. auto da się otworzyć, a nie da się odpalić). Generalnie kluczyk do naprawy lub wymiany.
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Nie koniecznie serwis.Jak sie nie spisze telekodowania to mozna to zrobic recznie.Na kod transpondera tez jest sposob.:)
Witam Mam problem z moim Peugeotem 807 2.2 HDi 2004r. auto przestało odpalać, rozrusznik kręci a nie odpala, po podpięciu pod komputer BSI wykazało problemy z połączeniem z klimą, kalkulaotorem silnika, modułem drzwi. Immobiliser przestał zczytywać transponder z kluczyka, dodatkowo BSI wykazuje błąd "wzbudzenie w trybie awaryjnym". Wymieniłem BSI razem...
Tam jest immo z transponderem. Sam nie da sobie rady, jesli nie ma sprzetu.
Po vin z BSI : Nr nadwoziaVF33BNFUC84118260 model307 DAM10425 89 1 0560 Fabryka (kod)89 Początek obowiązywania gwarancji2005-06-16 Informacja serwisowae2*98/14*0243*09 Karoseria1440016 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT TYP NADWOZIACOUPE KABRIOLET 2DRZW WYKOŃCZENIEDYNAMIQUE SILNIKWTRYSK TU5JP4 PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA...
Madyd, Radio, to byl zart. Jesli masz siedzenia wyjmowane, to transmisja odbywa sie na zasadzie sprzezenia magnetycznego (jak transponder). Zamiana siedzen nic nie da. Raczej je wyjmij i zobacz, co sie dzieje. Jesli dalej tak samo, to odepnij blok anten na podlodze. Jesli wyjecie siedzen pomoze, wkladaj po jednym i na roznych miejscach, az znajdziesz,...
W sumie jakby immo się rozsypało to przecież reagowałby na centralny zamek Trzeba dopisać kluczyk na nowo zapewne. Albo usunąć grubszą usterkę. W każdym razie immo jest nierozezrwalnie związane z centralnym zamkiem. O ile transponder blokady zapłonu powinien być zapisany w pamięci nieulotnej systemu kontroli nadwozia, o tyle "pilot" centralnego zamka...
https://obrazki.elektroda.pl/4868137500_... Dodano po 17 Dodatkowym objawem jest błąd B1836 - usterka anteny transpondera. W moim 508 są trzy wewnętrzne anteny niskiej częstotliwości: w przedniej części przedziału pasażerskiego, w okolicach podłokietnika przedziału pasażerskiego oraz w bagażniku. Wymieniłbym wadliwą antenę o ile taka...
Witam, Duzo pytan, jak na jeden post. Wypiac BSI mozna po odlaczeniu akumulatora (poczekac ok. 5 min. po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu drzwi z otwartym oknem, az sieci informatyczne zostana uspione i dopiero wtedy odlaczyc akumulator - bardzo wazne ). BSI ma w pamieci kod transpondera, wiec przy wymianie konieczne jest programowanie przy uzyciu DIAG-a...
Znajac zycie masz alarm i bsi zalane woda.Co do wym bsi to pps i musisz znac kod transpondera albo serwis ci sciagnie.
peugeot transponder peugeot transponder kluczyka transponder kodowanie peugeot
climatronic regulacja silnik pompy hydroforowej pralka blokada polar
Zasilanie tylnego światła pozycyjnego Zipp Vapor 50cc Jak znaleźć i oczyścić masy w Oplu Corsa C 2004?