Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Witam, Jak zakodować kluczyki w Fiacie Punto z 1995 roku, kupiłem taki komplet http://allegro.pl/item196828314_fiat_pun... i nie wiem jak wprowadzić kod z karty do komputera. Czy w tym modelu da się to zrobić bez sprzętu??
Jeżeli to jest ECU Bosch 0261206882 to EEPROM 95080 do 2002 TEX 25020 lub 25040 lub 25080 od 2002 TEX/CR 95080 Autor nie raczył napisać nic, co pozwoliło by określić z jakim ECU mamy do czynienia. W starszych systemach immobilizera Toyoty z oddzielną skrzynką immo i transponderem Texas 4D firmy Silca, skrzynka immobilizera znajduje się w pobliżu stacyjki...
Skontaktuj się z firm SEKA. Ich immo na transponderze i płytka wygląda bardzo podobnie do twojej. Immobiliser transponderowy (gdzie nie trzeba przykładać tabletki do czytnika, bo czytnik działa z pewnej odległości od pętli indukcyjnej) nazywał się SEKA-2. Twój jest immobiliserem tzwnym pastylkowym. Pastylką jest pamięć, którą przykładasz do czytnika.
Są różne rodzaje BSI więc o tym napisałem by zaraz nie pisać innym o tych na Motce. W ECU nie ma przebiegu. Co do klucza to są różne rodzaje. Z tego co widzę to nie masz scyzoryka. W scyzoryku jest transponder wlutowany na płytce pilota. Gdy dasz nowy transponder u siebie to dopiszesz go do immo. Pilot jeżeli da się dopisać to dopisałbyś go już teraz...
Prekodowanie to nic innego jak przygotowanie transpondera pod daną markę lub typ immo. Więc tak potrzebujesz prekodowanych.
Może ktoś z Was spotkał się z immo, którego klucz transponderowy przedstawia zdjęcie (przepraszam za jakość) ? Prośba o nazwę, instrukcję programowania i schemat. Wielkie dzięki za każdą pomoc.
Perfect przewiduje wszystko przez ciebie wymienione, kwestia programowania. Z twojego postu wnioskuję, że chcesz porwaniówkę, jednak immo w SEO aktywuje się po wyłączeniu zapłonu, nie po otwarciu drzwi (próba wysadzenia gościa zza kierownicy, np. przed światłami nie uruchomi systemu).
Musisz włączyć zapłon lub na samej kostce zawrzeć kable żeby włączyć zapłon
Blokada programowa, da się tak zrobic by palił bez oryginalnych kluczyków.
To wpisz 00XXX.
Nie ma czegoś takiego jak pilot od immobilajzera. W kluczyku lub obudowie pilota jest transponder który jest sprawdzany przez pętle przy stacyjce. Jeżeli kod transpondera się zgadza to sterownik silnika dostaje pozwolenie na uruchomienie silnika. Nie ma to nic wspólnego z bateria w pilocie. Mylisz to z pilotem od centralnego zamka.
Kolezanko Fabryczny czy używany musi być o tych samych numerach. Wytłumaczę to najprościej jak potrafię w kluczyku jest transponder takie cos co mówi do twojego sterownika ja sie nazywam tak a sterownik sprawdza czy mu sie to zgadza. Jak mu sie zgadza to autko odpala. Używany sterownik będzie miał informacje o transponderze z kluczyka z którym wcześniej...
To co zrobiłeś to są LOGI. Masz zły typ transpondera. Masz immo w liczniku (IMMO2) więc powinien być MEGAMOS CRYPTO ID48. Masz taką szklaną rurkę? Chodzi o transponder. Prawdopodobnie masz teraz ID13.
Pętla immo ze stacyjki jest połączona z licznikiem, także jedynie za licznikiem to możesz schować. I immo się nie da zniszczyć, tylko usunąć programowo ze sterownika silnika.
czyli potrzebujesz kluczyk dorobić tak? Cały czy tylko transponder? Dodano po 4 Mogę zrobić na wysyłkę.
Witam kolego wydaje mi się,że będzie pasował. Hyundai I30 26.12.2011-27.02.2015 Transponder 4D DST 80 bit 433 MHz RKE-4F04
Transponder immo też możesz przełożyć ze starego . A tu masz procedurę dopisania pilota http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site...
Component Protection w grupie VAG........ dealer key . ale w Caddy od 2008r.
Jeśli stacyjka to nie ma problemu, drugi transponder, kod pin i zgfrywasz gdyby nie działało, co się dzieje że chcesz wymieniać stacyjkę?
Taniej i pewniej sklonować klucz u "klucznika".
Piszesz jakby ten model miał 20 lat. Jeśli braknie mu jakiegoś tr. to najwyżej jednego to wpisze ręcznie. Transpondery nie są wyłączane codziennie po kilka dziennie - bez przesady. Bo "programowo" to właśnie tyle ma. I kilku transponderów brakuje więc może je ręcznie dopisać bez bawienia się komputerem.. Bądź konsekwentny.
Mam jeden sprawny czarny kluczyk, ale sęk w tym, że nie wiem jak to zrobić. Domyślam się, że muszę zacząć od czerwonego, ale co dalej, czy są określone sygnały świetlne na desce informujące kiedy należy programować czarny kluczyk?
Nic nie musisz grzebać przy aucie jeśli już posiadasz PIN. Jeśli już dorobileś surówkę i masz już odpowiedni transponder dopisujesz go do swojego auta za pomocą programu diagnostycznego który poprowadzi cię.
Ooo tego właśnie szukałem - jakie inne urządzenia jeszcze to potrafią i które jest polecane?
Witam. Konfiguracja: multiswitch inverto 5413, do tego podłączone dwa konwertery wideband (+4legacy) na HB13 i A19. Multiswitch ma 4 programowalne parami wyjścia. Problem polega na tym, że na wyjściach multiswitcha 1 i 2 sygnał z transpondera 10719V ma jakość 0%, a na wyjściach 3 i 4 jest taki sam problem z transponderem 10930H (również jakość 0%)....
W tej instalacji którą przedstawiłeś na zdjęciu poza użyciem tłumika nic więcej sam nie zrobisz bez wiedzy jak się zarządza takimi rozwiązaniami nie masz szans i bez sprzętu do programowania.
(...) Najnowszą wersja ForScan 2.3.65, z pełną płatną licencją, oraz oryginalnego kable VLinker FS. Próbowałem:- innego laptopa, - innej starszej wersji ForScan- ten sam laptop I kable na innym samochodzie - działa ok- innego akumulatora który jest na 110% pewny ale nie da rady go zaprogramować. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda...
Zmierz napięcie na wyjsciu LNB przy tym transponderze; jest 13 V - uszkodzenie sprzętowe w dekoderze, 0 V - błąd programowy - lista, software.
Skopiowanie EEPROMU w tym bsi nic nie da. Będą krzaki zamiast VINu i wywalona konfiguracja. Zmień PIN w wsadzie nowego BSI na pin ze starego, ale nie ruszaj we wsadzie nic więcej. wpisz lexią VIN i dopiero programuj kluczyk. Jeśli PIN będzie ze starego nie trzeba kombinować z transponderem.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Jak nie zadziała, to możesz podesłać ten stary orginalny i mogę go naprawić. Ok jak by co , narazie czekam na przesyłkę a podobno już jest w PL. Tak jak się spodziewałem nowy chiński kluczyk kod do transpondera przyjął więc jako tako mam teraz dwa kluczyki ale kastraty bo piloty nie działają w obydwóch , widać ci Francuzy mają bardziej zryte berety...
Technika zmienia się bardzo szybko ale ogólnie jest to tak: Ze stojaka emisji "schodzi" kompletny sygnał wizja/fonia plus dźwięki dodatkowe, usługi, telegazeta, tabela programowa, info itp - itd. Ten sygnał jest podawany na enkapsulator - to taki jakby sumator MUX-a, w którym składa się kilka lub kilkanaście sygnałów jeden strumień, dodaje się dodatkowe...
Prościej było naprawić ten padnięty licznik. Do tego który kupiłeś, musiałbyś mieć i pin i oryginalny kluczk z transponderem. Teraz można zrobić kilka rzeczy - jeśli liczniki są identyczne, można przekopiować eprom. Jeśli nie są identyczne - immo1/2/3, w zależności od rcznika, wyciąć kontrolkę z licznika, a z sterownika programowo usunąć immo. Można...
Wszystkie te metody są dość ciekawe. Moje zdziwienie jest tym większe, że szukając owych metod (metody) na różnych forach, opisach, serwisach, etc. , co człowiek to opinia. I sposób. Mam Sharana 1999 rok, 1,9 TDI i nijak nie mogę tego zrobić. NIJAK. Nawet jak sprzwdzić, czy auto (a zostało kupione w Polsce, dostałem jeden kluczyk, bez pinu, co prawda...
Tym samym interfejsem to zrobis, proste jak p..........
No widzisz, jest jak pisałem sporo wcześniej: Wskazania dekoderów tym różnią się od wskazań mierników, że mierniki są kalibrowane, a dekodery nie. (...) Znaczy się wskazania dekodera możesz traktować orientacyjnie, szacunkowo. Natomiast z powodzeniem można ich używać do strojenia anteny na max wskazań. To tak. No, niestety, takie są dekodery - przy...
Owszem, sciagnalem komplet instrukcji juz wczesniej, ale poniewaz nie mam w tym temacie wiedzy, wydaje mi sie, ze majac karte master, nie da sie przeprowadzic programowania, trzeba miec inna karte... Pytam na forum, bo moze, ktos wie to z praktyki i moze mi jasno odpowiedziec - da sie, albo nie da sie. Jestem calkowitym laikiem w tej kwestii...
Czy można jakoś odczytać zawartość takiej karty i ją zmienić ????
To joz wiem ale nie wiem jak się do niej dostać od strony programowej a scalaków bedzie 8 na jednej szynie oprucz tego jeszcze "zegarek" i transponder i2c na 8 bit
Właśnie nie chciało iść po OBD, mało tego - samochód nie chce wprogramować również nowego pilota - zarówno ręcznie jaki programem. Nie wyrzuca nawet starych pilotów...
Programowałem tam używane transpondery, ale co do opcoma to się nie wypowiem bo nie wiem. Robię to Tech-2
jak zsynchronizować centralny zamek z pilotem w opel meriva a 2004rponieważ transponder został zaprogramował a przez interfejs OP-Com a kluczyk pilot nie otwiera i niezamyka dzwi czyli nie zaprogramował się razem z transponderem.Próbowałem także kombinacją (włącz zapłon-naciśnij otwórz-przytrzymaj 3sek )niestety nie działa.Zaznaczam że piloty mam dokładnie...
Zestaw do programowania kluczy potrzebny.
Witam wszystkich ! Planuję zrobić stację pojenia około 25 cieląt aby podnieść zdrowotność w stadzie i zmniejszyć pracochłonność . Stacja musi odczytać sygnał z transpondera pasywnego zamieszczonego na szyi cielęcia . Ciele będzie pojone w 5 razy dziennie i dawka każdego odpoju dla każdego zwierzęcia w grupie musi być łatwa do zmiany . Dodatkowo musi...
Chciałem u siebie w Audi A6 C6 dorobić kluczyk bo mam 1. Pewnie transponder będzie ID8E. Pojawił się jakiś czas temu kabel VAG Tacho 5.0. Czy tym kablem VAG Tacho da się zaprogramować 2gi kluczyk? Ewentualnie jaki kabel kupić z tych tańszych na potrzeby własne. Co lepiej wybrać kluczyk używany oryginalny do przekodowania + nowy grot czy kluczyk nowy...
Z tego co pamiętam jako transpondery powinieneś użyć co najmniej kart Hitag. Możliwe jest wtedy wybieranie, do którego aktualnie transpondera się odwołujesz. Dla HITAGa NXP (Philips) zaleca stosowanie scalaka HTRC110. A dekodowanie w tego typu rfidzie polega na demodulacji szczytowej, a całą resztę musisz zorganizować programowo - i to jest spory problem....
A czym ten transponder prekodowac najlepiej ? Dodano po 17 Dowiedziałem sie co chciałem,temat do zamkniecia.
Tak fabrycznie nowy zakupiony w ASO juz widzialem nowe klucze z gownianymi transponderami nieszlo dokodowac.powodzenia
podpowiedziałem wcześniej nie mieszac transponderow z pilotam
programowa transponder transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
arduino tworzenie funkcji zmywarka bosch śmigło obrót silnik szczotkowy
lutownica parkside interfejs diagnostyczny
Zgaszona dioda ALT w centrali Nice MC424L - co oznacza? Honda Civic 5 - Zielona kontrolka kluczyka nie działa